26 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Játékhírek

Intergalactic: The Heretic Prophet infómorzsák

Neil Druckman osztott meg néhány apró részletet a Naughty Dog sci-fi kalandjátékáról.

Írta: GeryG

A tavalyi The Game Awardson leplezte le a Naughty Dog, hogy sok-sok évnyi Uncharted és The Last of Us fejlesztés után ismét egy vadonatúj IP-n dolgoznak. Az újdonság ráadásul egy olyan projekt, amilyen még sosem készült a stúdiónál, de cserébe régóta dédelgetett álom volt. Az Intergalactic: The Heretic Prophet ugyanis egy sci-fi akció-kalandjáték lesz, amely egy idegen bolygón fog játszódni. Az első előzetes kissé megosztotta a nagyérdeműt, mert a rajongók egy része imádta a rengeteg való világra utalást, mások viszont olcsó termékelhelyezésnek tartják ezeket.

Mindenesetre a bejelentés óta alig lehetett hallani a játékról, most viszont maga a stúdió feje, Neil Druckman osztott meg néhány apróságot a Sony Creator to Creator videójában – lásd lejjebb! A videóban Druckman a 28 nappal később rendezőjével, Alex Garlanddal beszélget, ennek során ejt el néhány új infót a készülő játékról.

A történet nagyjából kétezer évvel napjaink után játszódik, de egy alternatív valóságban, amely valahol a mi 1980-as éveinknél változtatott irányt. A sztori középpontjában egy újonnan született és felemelkedett titokzatos vallás áll majd, amelynek alapos és részletes kidolgozására éveket fordított a stúdió. Az is kiderült, hogy a korábbi Naught Dog játékoktól eltérően itt egyáltalán nem lesznek társai a főhősnek. A készítők ezzel is az elszigeteltséget és magányt szeretnék erősíteni. Druckman elárulta, hogy a történetmesélés is sokkal nyitottabb lesz több végkifejlettel, e téren olyan játékokat említett inspirációként, mint a Half-Life 2 vagy a Monkey Island.

A projekt, bár évek óta fut már, még nagyon messze van a finistől. Egyes találgatások szerint a premier csak valamikor 2027-ben jöhet el, míg mások optimistábbak és 2026-ban reménykednek. Erről a készítők egyelőre mélyen hallgatnak. Mindenesetre ahhoz, hogy jövőre már reális esélye legyen a megjelenésnek, idén mindenképpen jóval többet kellene a stúdiónak felfednie a játékból. Mondjuk kezdhetnék egy gameplay-trailerrel, amit nyugodtan időzíthetnek valamelyik nyári nagy dzsemborira.

Kattints, ha érdekesnek találtad a cikket!

GeryG

GeryG
2010 végén csatlakozott a PC Dome cikkírói csapatához, pár hónappal később pedig már hírszerkesztőként is tevékenykedett. Már több mint 17 ezer írásos anyag fűződik a nevéhez a magazinban, amivel a képzeletbeli dobogó csúcsán áll.

HOZZÁSZÓLÁSOK

Még nincs hozzászólás, légy Te az első!