
„Szakításban voltunk!” – hirdeti a Friends híres-hírhedt idézetét használva a Warner Bros. Discovery saját készítésű mémje, miután kiderült, hogy az alig egy éve HBO Maxről Maxre átnevezett streamingszolgátatás nyártól ismét HBO Max néven lesz elérhető. (És azt se felejtsük el, hogy 2022 tavaszáig még HBO Gónak hívták hazánkban ugyanezt.)
Mint a sajtóközleményből kiderült, ezzel az HBO-s gyökerekhez szeretnének visszatérni, és a névváltással együtt nagyobb hangsúlyt kapnak majd az HBO saját gyártású sorozatai, illetve a Warner Bros. sikerfilmjei. A streaming üzletág amúgy sikerekkel abszolválta az elmúlt éveket: 2 esztendő alatt közel 3 milliárd dollárral nőtt a nyereségük, és az elmúlt egy évben 22 millió új előfizetőt sikerült szerezniük. Jövő év végére reményeik szerint 150 millió fölé emelkedik az előfizetők száma.
Mint a vezetők kifejtették, a mennyiség helyett a minőséget szeretnék előtérbe helyezni, és „az HBO márka visszatérése az HBO Maxba tovább fogja lendíteni a szolgáltatást, és erősíteni fogja azt az egyediséget, amelyre az előfizetők számíthatnak a kínálattól.”