Pro Evolution Soccer 2018
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Egyéb

Kutatás indul a játékok oktatási célú felhasználásáról

2005.09.02. 16:30 | szerző: Dino | kategória: Egyéb

Az Electronic Arts és a NESTA Futurelab e hónapban induló, "Teaching with Games" (Oktatás játékokkal) elnevezésű projektje keretében arra keresnek választ a kutatók, hogy milyen módon használhatók fel a számítógépes játékok az iskolai oktatásban. A projekt célja az interaktív számítógépes játékok iskolai felhasználásával kapcsolatos gyakorlati problémák, valamint az európai iskolák oktatási tevékenységének jobb kiszolgálását segítő feladatok feltérképezése. A vizsgálat feltárja, hogy a gyerekek mit tanulhatnak a számítógépes játékokból, hogyan és esetleg milyen változtatásokkal lehet azokat az oktatás szempontjából hasznos módon alkalmazni. A számítógépes játékok iskolai bevezetése már megkezdődött, de vajon tényleg oktatási eszközként működnek? A játékok oktatási célú felhasználásával kapcsolatos gyakorlati kérdésekre azok a próbaalkalmazások adnak majd választ, amelyeket néhány kiválasztott angliai középiskolában tesztelnek. A projekt során megvizsgálják a pedagógusok és a tanulók általános hozzáállását a számítógépes játékokhoz, és azok osztálytermi használatához. A vizsgálat 2006 augusztusában várható eredményei komoly segítséget nyújtanak majd a játékok oktatási célú használatát támogató segédanyagok kidolgozásában, és meghatározzák a játékfejlesztések későbbi irányvonalait is. ■

hozzászólások (0)

ajánlott olvasnivaló