Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Ismertető/teszt

MXGP 2019

MXGP 2019 teszt – Februárban volt supercross, akkor most jöjjön a motocross!

Két keréken olyan pályákon, amelyek négykézláb is kihívások lennének...

2019.09.11. 08:01 | szerző: Sityi | Ismertető/teszt

A Milestone az évek során szépen kigyúrta motoros játékait, és mára elmondhatjuk, hogy nagy szakértőivé váltak a témának. Nem egyszerű út vezetett idáig, de az évek munkája nem volt hiábavaló: egyre pozitívabban tudtam a sorozataikról nyilatkozni (Ride, MotoGP, Monster Energy Supercross, MXGP). Persze mondhatjuk, hogy nagyon kevesen készítenek motoros játékot, így a konkurencia eléggé sovány (gondolom, ez annak is köszönhető, hogy a motorok fizikáját jellegükből adódóan nehezebb lemodellezni), de ne legyünk rosszmájúak – a minőség így is látható, és tényleg ott tartunk, hogy nehéz (habár nem lehetetlen) ezt felülmúlni.

MXGP 2019 teszt – Februárban volt supercross, akkor most jöjjön a motocross!

Az MXGP folytatja ott, ahol abbahagyta, de ugyanakkor sikerült fejlődnie és bővülnie is, ami nem kis fegyvertény. Szerencsére nem sokat alakítottak a fizikán – ami jó, azon minek változtassunk gyökeresen? Továbbra is elérhető az alap (kvázi simcade) és a realisztikus beállítás, mindkettő remekül megállja a helyét. A pálya feltúrása is úgy hat motorunkra, hogy az érezhető legyen, de ne túlzó – akárcsak az előző részben. A grafika és a hangok továbbra is a megszokott minőséget hozzák, és ezzel sincs baj (sőt!). A karriermód továbbra is az MX2 és MXGP osztályokat takarja – idén viszont az aktuális, 2019-es mezőnyt tartalmazza, cserébe viszont továbbra is csak megyünk egyik versenyről a másikra, kvázi körítés nélkül. Az MI is ugyanúgy átlagosnak mondható, a balanszírozása viszont picit hézagos szerintem: mediumon még túl könnyű megverni őket, hardon viszont nem sok esélyünk van nyerni (kemény munkával a dobogó talán meglehet).

Ami viszont változott tavaly óta, az az új pályaszerkesztő és a játszótér. A pályaszerkesztő fejlődött a februári Monster Energy Supercross 2 óta: háromféle környezetet választhatunk, és úgy építhetjük meg álmaink pályáját – csak épp közönség nem lesz, így a grund feeling erősen be fogja lengeni alkotásunkat. Nem mintha ez baj lenne... A Playground már érdekesebb tészta, itt ugyanis egy relatíve nagy terepet kapunk, ahol különféle kihívásokat teljesíthetünk. Van waypoint verseny (adott sorrendben kell érinteni a terepen szétszórt pontokat, az útvonal mindegy), gyűjtögetősdi (aranytallérokat (?) kell időben összeszedni), az Ace in the Hole (egy nagyon keskeny úton kell minél jobban rajta maradni) vagy ezek kombinációja. Ilyen kihívásokat mi is létrehozhatunk és publikálhatunk a neten (akárcsak a pályaszerkesztővel létrehozott kreálmányainkat), üdítő változatosságot tud jelenteni a versenyben megfáradt motorosoknak. ;-)

MXGP 2019 teszt – Februárban volt supercross, akkor most jöjjön a motocross!

Az egyszeri tesztésznek nehéz dolga van az ilyen évenként megjelenő sportjátékokkal, hiszen az alatt az egy év alatt általában gyökeres változások nem történnek az adott játékkal. A Milestone most erre a tételre cáfolt rá valamennyire: a pályaszerkesztő már megvolt a Supercrossban – megkapta az MXGP is; de a Playgrounds mód remek újítás lett, és kiválóan alkalmas arra, hogy kicsit kiszakadjunk a hivatalos MXGP környezetből és versenyeiből: itt akár csak motorozhatunk is egyet, csak úgy. Mondjuk nem bánnám, ha nagyobb lenne a terep... Mindent összevetve az idei MXGP játék messze nem csak az aktualizálásról szólt, így bátran tudom ajánlani a sportág iránt érdeklődőknek – és bárki másnak is, mert jelen pillanatban ez a játék adja a motokrosszélményt!

MXGP 2019 teszt – Februárban volt supercross, akkor most jöjjön a motocross!
MXGP 2019 teszt – Februárban volt supercross, akkor most jöjjön a motocross!MXGP 2019 teszt – Februárban volt supercross, akkor most jöjjön a motocross!MXGP 2019 teszt – Februárban volt supercross, akkor most jöjjön a motocross!MXGP 2019 teszt – Februárban volt supercross, akkor most jöjjön a motocross!MXGP 2019 teszt – Februárban volt supercross, akkor most jöjjön a motocross!MXGP 2019 teszt – Februárban volt supercross, akkor most jöjjön a motocross!MXGP 2019 teszt – Februárban volt supercross, akkor most jöjjön a motocross!MXGP 2019 teszt – Februárban volt supercross, akkor most jöjjön a motocross!MXGP 2019 teszt – Februárban volt supercross, akkor most jöjjön a motocross!

A tesztpéldányt a játék hazai forgalmazója, a magnew biztosította.

értékelés


Támogasd oldalunkat,
vásárold meg online!

MXGP 2019

Pozitívumok
  • 2019-es mezőny
  • Ami eddig jó volt, azt maximum finomhangolták
  • Pályaszerkesztő és játszótér
Negatívumok
  • Az MI-n még dolgozni kéne
Minimális rendszerigény: Intel Core i5 4460 3,2 GHz/AMD A10-7850K 3,7 GHz, 8 GB RAM, GeForce GTX 760 2 GB/Radeon R7 370X 2 GB, 15 GB háttértár, 64-bites Windows 7
Ajánlott konfiguráció: Intel Core i7-4820K 3,7 GHz/AMD Ryzen 7 1700x, 16 GB RAM, GeForce GTX 1060 6 GB/Radeon RX 480 8 GB, 15 GB háttértár, 64-bites Windows 10
MXGP 2019
További hírekért és cikkekért ugorj a játék adatlapjára:
MXGP 2019

hozzászólások (0)

ajánlott olvasnivaló