"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
Fórum » Hozzászólások, megjegyzések
A Diablo III PC verziójából is kikerül az aukciós ház [hozzászólások]
Kapcsolódó tartalom: A Diablo III PC verziójából is kikerül az aukciós ház
A változtatás miértjéről Josh Mosqueira és John Hight mesélnek a frissen kiadott videóban.
Igen, ez a konzolos átirat egyik nagy húzása.
Tudom, emlékeim szerint pont én írtam be a topikba a videó linkjét, ahol ez először szerepelt
Nekem annyi a bajom, hogy konzolon - az eddig olvasottak alapján - szó szerint ontja magából a játék a durvábbnál durvább statos cuccokat, ócskát gyakorlatilag ne is dob. Tehát nem az a baj, hogy sok szép zöld és barna tárgy repül, az tök jó! Hanem az, hogy ezek jobbnál-jobb statokkal vannak ellátva, olyanokkal, amik ha most esne valamelyik, fél órán át üvöltenél a gép előtt, hogy micsoda mázlista voltál!
Két konkrét, konzolos példa:
Srác (15-ös szintű karakterrel) kovácsnál fegyvert készít. Kapásból jön a main stat, chd, ls, socket kombós darab. (És a jelek szerint ehhez nem kell különösebb mázli, ez szinte természetes konzolon...)
Másik srác, a játékot végigvíve (konzolon), mindenféle farm nélkül 430k unbuff sebzéssel rendelkezik.
Tehát gyakorlatilag mindenféle erőlködés nélkül, rögtön félistent csinál belőled a játék.
Úgyhogy én azért nem szeretném, hogy ennyire csak a casualokra gondolva jöjjenek a pc-s átalakítások.
Bár azért bízom a Blizzardban.
Nekem annyi a bajom, hogy konzolon - az eddig olvasottak alapján - szó szerint ontja magából a játék a durvábbnál durvább statos cuccokat, ócskát gyakorlatilag ne is dob. Tehát nem az a baj, hogy sok szép zöld és barna tárgy repül, az tök jó! Hanem az, hogy ezek jobbnál-jobb statokkal vannak ellátva, olyanokkal, amik ha most esne valamelyik, fél órán át üvöltenél a gép előtt, hogy micsoda mázlista voltál!
Két konkrét, konzolos példa:
Srác (15-ös szintű karakterrel) kovácsnál fegyvert készít. Kapásból jön a main stat, chd, ls, socket kombós darab. (És a jelek szerint ehhez nem kell különösebb mázli, ez szinte természetes konzolon...)
Másik srác, a játékot végigvíve (konzolon), mindenféle farm nélkül 430k unbuff sebzéssel rendelkezik.
Tehát gyakorlatilag mindenféle erőlködés nélkül, rögtön félistent csinál belőled a játék.
Úgyhogy én azért nem szeretném, hogy ennyire csak a casualokra gondolva jöjjenek a pc-s átalakítások.
Bár azért bízom a Blizzardban.
Endure. In enduring, grow strong.
Ezt már írtam a másikba pár hete:
Vanilla farming run would give 256 normal, 399 magic, 275 rares and 1 legendary item, in Reaper of Souls the same run would give 73 normal, 266 magic, 83 rare and 6 legendary items!
Vanilla farming run would give 256 normal, 399 magic, 275 rares and 1 legendary item, in Reaper of Souls the same run would give 73 normal, 266 magic, 83 rare and 6 legendary items!
“If you want something you've never had You must be willing to do something you've never done.”
Én azért bízom benne, hogy totál casual szintre sem süllyesztik le a játékot (mint tették a konzolos kiadás esetében), hanem találnak egy egészséges egyensúlyt.
Mert azért, ha egyetlen végigjátszás alatt úgy és annyi cucc hullik, hogy Inferno végére már félistenként, röhögve irtod a szörnyeket a legdurvább monster player levelen is, akkor oda a játék szavatossága. Hiszen nem érzed, hogy jó lenne még fejlődni (mégis, hova akkor?).
"Karakterspecifikusabban" essenek a cuccok, legyen nagyobb esély set/legendary dropra, a megígérteknek megfelelően dolgozzák át az itemizációt (a most 30-as szintű legendary is eshessen 60. szinten, ahhoz mérten megváltoztatott statokkal, és fordítva, a 60-as is eshessen 30-as szinten, de csökkentett értékekkel), így növelve a változatosságot.
Ugyanakkor ne akarjanak benyalni a játékosoknak garantáltan überkirály droppokkal, hanem a top vagy topközeli cuccokért igenis továbbra is kelljen farmolni, ne mindennapos dolog legyen, hogy esik egy chc-s mempo vagy egy chd és socket kombós, jó sebzésű Echoing Fury, hanem örüljön a játékos, és érezze magát szerencsésnek, ha ilyen kategóriás holmit dob ki valamelyik láda vagy szörny. Vagyis annak az esélyét, hogy chd és socket kerülhet egymás mellé az EF-en, vagy CHC jöhet a Mempora, hagyják meg akkorának, mint eddig volt (és ne legyenek ilyen garantált, "ajándék dropok"). Éppen elég lesz az, ha összességében 10-szeres eséllyel esik egy adott holmi az eddigiekhez képest. Már akkor 10-szer akkora az esélyed, hogy topot tudj bontani belőle, de ha az nem jön, akkor is tutira találsz belőle jó darabot, és még mindig megmarad a lehetőség, hogy jön belőle esetleg még jobb
Mert azért, ha egyetlen végigjátszás alatt úgy és annyi cucc hullik, hogy Inferno végére már félistenként, röhögve irtod a szörnyeket a legdurvább monster player levelen is, akkor oda a játék szavatossága. Hiszen nem érzed, hogy jó lenne még fejlődni (mégis, hova akkor?).
"Karakterspecifikusabban" essenek a cuccok, legyen nagyobb esély set/legendary dropra, a megígérteknek megfelelően dolgozzák át az itemizációt (a most 30-as szintű legendary is eshessen 60. szinten, ahhoz mérten megváltoztatott statokkal, és fordítva, a 60-as is eshessen 30-as szinten, de csökkentett értékekkel), így növelve a változatosságot.
Ugyanakkor ne akarjanak benyalni a játékosoknak garantáltan überkirály droppokkal, hanem a top vagy topközeli cuccokért igenis továbbra is kelljen farmolni, ne mindennapos dolog legyen, hogy esik egy chc-s mempo vagy egy chd és socket kombós, jó sebzésű Echoing Fury, hanem örüljön a játékos, és érezze magát szerencsésnek, ha ilyen kategóriás holmit dob ki valamelyik láda vagy szörny. Vagyis annak az esélyét, hogy chd és socket kerülhet egymás mellé az EF-en, vagy CHC jöhet a Mempora, hagyják meg akkorának, mint eddig volt (és ne legyenek ilyen garantált, "ajándék dropok"). Éppen elég lesz az, ha összességében 10-szeres eséllyel esik egy adott holmi az eddigiekhez képest. Már akkor 10-szer akkora az esélyed, hogy topot tudj bontani belőle, de ha az nem jön, akkor is tutira találsz belőle jó darabot, és még mindig megmarad a lehetőség, hogy jön belőle esetleg még jobb
Endure. In enduring, grow strong.
Lehet végre megkapom azt a Diablo feelinget, amire vágytam, és aminek a hiánya miatt a mai napig sírok a kidobott 18.000 HUF-om után. Amikor Inferno Act 1-nél megakadt szerencsétlen karakterem, és kijelentette a fejlesztőbrigád, hogy tisztában vannak vele, hogy nem esnek olyan cuccok, amikkel kicsit könnyebben vehetőek lennének az Inferno akadályai, és itt adtam fel, azóta el sem indítottam.
Pompás!
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
Akkor ezzel az always-online-DRM alól is kihúzták a szőnyeget. Ha az is megy talán újra előveszem a játékot.
Azért esélyes hogy március 18-án kezdek egy új karaktert
csak hogy lássam hogy lőtték be az "itemizációt".
csak hogy lássam hogy lőtték be az "itemizációt".
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. 2500 évig építgethetjük városunkat a Memoriapolisban
- 2. Outcast - A New Beginning teszt – Visszatérés Adelphára 25 év után
- 3. Két új traileren a CoD-verőnek kikiáltott Gray Zone Warfare
- 4. Assetto Corsa Competizione - Nürburgring 24hr Pack DLC teszt
- 5. Ermac közelít a Mortal Kombat 1-hez
Legfrissebb fórumtémák
- 23:11
- Elden Ring [40]
- 21:02
- Ki mivel játszik mostanában? [7855]
- 19:10
- Dark Souls: Prepare to Die Edition (PC) [hozzászólások] [11]
- 19:03
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [43672]
- 17:09
- A magyar labdarúgó válogatott [4448]
- 12:07
- Horizon Forbidden West [53]
- 00:24
- GG - GameGuess játék [737]
- 17:05
- Sorozatok [10785]
- 01:32
- SPORT - Kosárlabda [516]
- 21:04
- Helyzetjelentés [156879]