25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Command & Conquer: Red Alert 3 (Előzetes)

Lynx82
#32 Lynx82 [166]
Egyetértek veled!
Minden Jót!

Advanced Micro Devices - AMD * Learn to Play!

Válasz erre

Előzmény: Gerry 2008.09.27. 20:59
Gerry
#31 Gerry [8081]
Abban teljesen igazad van, hogy hányingert keltő, amikor az EA logóban vöröses hátér előtt találkozik a sarló és a kalapács: mintha valamiféle poénos kis jelvény lenne, nem egy olyan jelkép, aminek égisze alatt százmilliók életét nyomorították meg, és tízmiliókat nyírtak ki.
Azzal nincs semmi gond, hogy a játékban szerepel a vörös csillag és a sarló kalapács, hiszen mégha nem is egy hiteles történelmi RTS-ről beszélünk, ha szerepel a szovjet fél a játékban, akkor kapja meg a jelvényeket is, okés, gond egy szál se. De amikor az Ea logó bekúszik, az tényleg azt az érzetet kelti, hogy poén az egész, jópofa kis jelvény ez, mögöttes tartalom nélkül. Nagy poén, de tényleg...

Az is igaz, hogy rakat II. Vh-s RTS-ben vígan elvan a vörös csillag és a sarlókalapács, amik kellenek is a hiteles ábrázolásmódhoz, nade horogkereszt helyett oly sok esetben csak német nagykeresztelkkel találkozhatunk, amitől megintcsak elfog a hányinger. Én második világháborús játékokban horogkereszteket akarok látni, és sarlókalapácsokat, mert akkor ezek (is) kőkeményen hozzátartoztak az adott birodalmi jelvényekhez, ergo mint történelmi tény ezeket igenis szerepeltetni kell, és nem szivárványszínű zászlót berakni helyettük. De gusztustalan, amikor egyoldalúan kommunista jelképek mindig vannak, nácik pedig csak módjával, nem mindig szerepelnek a játékokban...

Viszont ezt az "alultáplált új generáció" hagyjuk már, szinkronban röhejes és módfelett unalmas

Válasz erre

Előzmény: Lynx82 2008.09.27. 15:54
Lynx82
#30 Lynx82 [166]
Érdekes ez a red alert sorozat.
Mondjuk itt a vörösök nem feltétlenül a "rosszfiúk" szerepét játszák.
Az is érdekes hogy ennyi vörös csillag és sarló-kalapács láttán is nyugton vannak a nagy jogvédők... bezzeg ha kiadnának egy hasonló rts-t vagy fps-t
amiben a III Birodalmat kell győzelemre segíteni horogkeresztekkel... na akkor lenne rikácsolás meg jajveszékelés és szépen be is tiltanák....
lassan elég volt ezekből a szuper amcsi hős szarokból meg a kommunista horda is lerágott csont...
de sebaj ez kell az alultáplált uj genereciónak

ébresztő....

Advanced Micro Devices - AMD * Learn to Play!

Válasz erre

sysnrt
#29 sysnrt [1146]
A Kane Edition a C&C3 bővített változata. Néhány kivágott videó, 5 multi pálya, meg még egy csomó szinte teljesen haszontalan dolog van benne. Már szerintem nem lehet kapni, csak néhány helyen, használtat.
Cracket meg itt nem lehet kérni.

Válasz erre

Előzmény: zagka123 2008.09.15. 12:10
zagka123
#28 zagka123 [1]
Sziasztok!

A témám nem vág szervesen a RA3-hoz. Szal csak kiváncsi volnék, hogy mi a különbség a "C&C3" és a "C&C3 Kane Edition" között. Köszi!

Tényleg, már egy hete letöltöttem a RA3 Beta verzióját, feltelepítettem, csak még nem tudtam crack-et szerezni hozzá. Van valakinek tippje, hogy honnan tok letölteni?

Válasz erre

DonVadon
#27 DonVadon [2]
Viccesek a kis turbános "rakétás" csávókák a náluk jóval hosszabb bazookával...röhelyes

Válasz erre

KisCsirkee
#26 KisCsirkee [16989]
Scrollozz le egyet és jobb oldalt a játékinfó boxbam a megjelenési dátum.

"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111

Válasz erre

Előzmény: kisprexi 2008.08.16. 12:08
kisprexi
#25 kisprexi [7]
Megkérdezhetném, hogy mikor jön ki a Red Alert 3 ?

Válasz erre

sysnrt
#24 sysnrt [1146]
Na, megnéztem a Wikin, és azt mondják, hogy valami rosszul fog elsülni a küldi alatt. Talán nem is ölik meg... Fogalmam nincs, nagyon kusza az egész. Megvárom a teljest, talán abban lesznek válaszok.

Válasz erre

Előzmény: LordMatteo 2008.08.14. 23:13
davkar9
#23 davkar9 [11294]
Hát a visszautazásos dolog nekem úgy tűnik logikusnak, hogy a Ra2 Allied befejezésést folytatják. Ott ugye győztek, Romanovot elfogják. A Yuri végén komcsi befejezésnél az van amit írtál, Alliednál pedig az egész meg se történt. Nem volt jó ötlet (itt is) belekeverni az időutazást.

Válasz erre

Előzmény: sysnrt 2008.08.14. 23:04
LordMatteo
#22 LordMatteo [29272]
Ezért mondom, hogy ha megölik Einsteint, akkor alternatív jövő jön létre, amibe ha belegondolsz picit, időutazó oroszok lesznek, semmi más. Mert ha megölik a profot, akkor később vissza kell menniük maguk elé, hogy megállítsák magukat stb De ha nem is, állandó alternatív jövőket hoznak létre, szóval vagy tök idióta történet lesz, vagy nem mennek vissza. Bár nem értem, most miért kellene visszamenniük.

Kétféle kampány, kétféle történet, kétféle befejezés kétféle folytatás. Itt a kulcs szerintem, és remélem. Így lenne logikus, csak akkor az orosz kampány StarCraft lenne.

A kibaszás társas játék, sose feledd.

Válasz erre

Előzmény: sysnrt 2008.08.14. 23:04
sysnrt
#21 sysnrt [1146]
Ha a bétára gondolsz, akkor itt egy leírás.

Válasz erre

Előzmény: kisprexi 2008.08.14. 22:49
sysnrt
#20 sysnrt [1146]
Nem a Yuri's Revenge szovjet végére gondolsz? Nem hinném, hogy azt folytatnák, mivel a végén arról van szó, hogy az egész Földet elfoglalták és további bolygókra is elküldik a kommunizmust (). Ha ez a vége, akkor teljesen fölösleges visszamenniük az időben, már így is megvannak. Viszont hogyha a Szövetségesek győztek, akkor minden okuk megvan rá, hogy megváltoztassák a múltat. Elmennek a múltba, és megölik Einsteint azután, hogy ő megölte Hitlert. Viszont ha megölik Einsteint, akkor ki építi meg az időgépet?

Válasz erre

Előzmény: Playbahnosh 2008.08.14. 19:33
LordMatteo
#19 LordMatteo [29272]
Te tényleg ennyire hülye vagy?

Nah jó bocsi.

Még nem jelent meg

A kibaszás társas játék, sose feledd.

Válasz erre

Előzmény: kisprexi 2008.08.14. 22:49
kisprexi
#18 kisprexi [7]
SZükségem van arra az információra, hogy hogy lehet felinstallálni!

Valaki meg tudná mondani?

Válasz erre

LordMatteo
#17 LordMatteo [29272]
Ahh, kösz. A végét talán nem is csináltam meg, vagy nem emlékszek...Nem tudom, nem lényeges

A kibaszás társas játék, sose feledd.

Válasz erre

Előzmény: Playbahnosh 2008.08.14. 19:33
Playbahnosh
#16 Playbahnosh [482]
A RA2 az első rész után 20 évvel játszódik, és a Szövetséges kampány végét folytatja, ahol legyőzik a Szovjeteket és békét teremtenek. Azután jön a semmiből az Orosz támadás...A vége a kapánynak az, hogy a Szövetségesek újra legyőzik a Szovjeteket és Yuri-t is, de a végén valahogy ellopják a Chronoshpere-t és véletlenül a dínókhoz utaznak vele, ha jól emlékszem. Szerintem ezt a vonalat folytatja a harmadik rész, ahol az oroszoknál van az ellopott Chronoshpere, de valahogy elmenekülnek a dínók elöl vele, vissza Einsteinhez. Szerintem...

Válasz erre

Előzmény: LordMatteo 2008.08.14. 19:14
LordMatteo
#15 LordMatteo [29272]
Őőőő az a kerettörténet, hogy volt a Red Alert 1: Einstein a II világháborútól megcsömörlött, visszamegy, és kiiktatja Hitlert amikor jön ki a börtönből, ugye kezet fog vele...Erre fel eltűnnek Hitlerék, és jön a kommunista áradat, kész a RA 1. A Red Alert kettőben...Asszem a vesztes kommunisták feltámadnak poraikból, és azért a háború, ahol nem tudmo mi a vége, de jön Yuri...Ezzel a résszel nem vok tisztában. Most mennek vissza a kommunisták kiiktatni Einsteint...Gondolom miután elkapta Hitlert, de ez sem jó, mert akkor a jövőben már nem tud visszamenni a prof, szóval alternatív jövőt hoznak létre.

A kibaszás társas játék, sose feledd.

Válasz erre

Előzmény: szbszig 2008.08.14. 18:28
szbszig
#14 szbszig [33601]
Itt most a sztorit nem értem teljesen. Ha a szovjetek is visszamentek az időben, és ők meg Einsteint iktatták ki, mielőtt ő kiiktatta volna Hitleréket, akkor hova tűntek Hitlerék? Főleg ha a ferdeszemű szövetségesei megmaradtak...

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.

Válasz erre

kisprexi
#13 kisprexi [7]
Hogy kell felinstalálni??

Válasz erre

Narxis
#12 Narxis [92]
Az "egy kezemen" részt Magyarországra értettem.

Válasz erre

Előzmény: Narxis 2008.08.12. 12:08
Narxis
#11 Narxis [92]
Ha megnézed mondjuk a Tiberium Wars-t, Kane's Wrath-et ott is ez a helyzet. Van egy rakás skill amit singleben(se hadjárat, se skirmishben) nem használtam. Egyszerűen felesleges. Szerintem ezek a skillek a multi erősítése miatt kerültek a játékba. Tehát, hogy kicsit többen játszanak a multi részével, mert pl. egy kezemen meg tudom számolni hány ember játszik eredetin multival. Amúgy teljesen egyetértek, nem kellene túl bonyolítani a játékot, nem ezért szeretjük. Arra ott van az Age of széria, ahol a nyersanyagaid fele upgrade-ekre meg korszakváltásra megy el.

Kis off: most érdemes megvenni a Tiberium Wars-t annak aki még nem tette de tetszik neki a játék, 3-4 ezer Ft attól függ ki mennyire szemfüles, szerintem best buy és végre multizhatnánk egyet.

Válasz erre

Előzmény: Playbahnosh 2008.08.11. 03:31
Playbahnosh
#10 Playbahnosh [482]
fura... én is ezt a szót használnám rá. Nekem nagyon bejött eddig az egész C&C sorozat (na jó, kivéve a Renegade-et), és bízom benne, hogy ez is jó lesz.

A WC érzéstől én is tartok egy kicsit. Nagy, rajzfilmszerűen ormótlan járművek meg épületek...ehhh. Amitől mondjuk jobban tartok, az hogy túlbonyolítják. Ahogy elnéztem szinte minden egységnek lesz valami külön skillje, lehet több is. Én az egyszerű dolgokat szeretem mikromenedzsmentben, főleg azt ha nincs. Minden egység tudjon mást, és ennyi, ne keljen már ezerfére skillel bajlódni. Építek 80 Carrier-t aztán haláldózer StarCraftban. Építek 80 Mammuth tankot C&C-ben aztán dózer. Mondjuk én megrögzött teknős-techer vagyok minden stratégiában Egy sereget viszek, de azt nagyon. Éppen ezért jönne rosszul ha 80 gombkombóval meg ezer kattintással kéne operálni a "kijelöl+A+katt" helyett...

Válasz erre

Előzmény: Narxis 2008.08.10. 23:14
Narxis
#9 Narxis [92]
Nagyon egyetértek, most kezdtem újra játszani a C&C:TS-el és a Red Alert 2-vel is, hogy majd legyen összehasonlítási alapom, megkoptak az emlékeim. Várom a Red Alert 3-at, nem tudok ítéletet mondani felette csak ha már játszottam vele, az biztos, hogy a képek alapján fura lesz.

Válasz erre

Előzmény: Gerry 2008.08.10. 12:47
Beny12
#8 Beny12 [6388]
Azért érdemes lesz kipróbálni sztem. Kicsit furcsállom ezt a drasztikus tekerést a történetben (már ha egyáltalán van történet). Szegény Einsteint meghurcolják

Bízom benne hogy nem lesz akkora csalódás, bár az elhangzottak alapján felkészülök a legrosszabra is...

Válasz erre

georgee
#7 georgee [1990]
Hasogassal meg szortuszot jolvan Tudod te mire gondolok. Persze, hogy nem ARMA-rol beszelunk ami kozelit a valosaghoz. A Tesla torony es tarsai meg siman belfert mint scifi elem.

A WC egy mese, meseszeru grafikaval is volt megcsinalva pont ez volt benne a jo. De RA3- ne legyen mar ilyen illetve ilyen lesz es ezert nem jon be nekem.

Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...

Válasz erre

Előzmény: Gerry 2008.08.10. 15:14
Gerry
#6 Gerry [8081]
Biztosan valós és komoly de a valósághoz és a realitáshoz az ég egy adta világon semmi köze nincs
Komolyabb...persze, van benne APC, meg időugrás, Tesla-torony, meg Sztálin kúrvái és Kane S a benne szereplő egységek is reálisan viselkedtek, ugye? Kis bogyókkal lődöznek a harckocsik is, végülis Nincs sokkal több köze a valósághoz, mint a fantasy alapokra építkező WarCraft-nak: abban meg vannak kardok, nyilak, páncélok, ostromszerkezetek, nemde? Ha a Red Alert reális valós idejű stratégia volt, akkor a WarCraft meg történelmi RTS, a'la Age of Empires

Válasz erre

Előzmény: georgee 2008.08.10. 14:58
georgee
#5 georgee [1990]
Mivel APC, Migek, Hind, cirkalok, rombolok, NORMALIS tankok kiveve a M.tankot es hasonlo egysegek voltak benne ezert a Warcrafthoz kepest valos es komolyabb!

Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...

Válasz erre

Előzmény: Gerry 2008.08.10. 12:47
tomcsa4
#4 tomcsa4 [1340]
Jó lesz ez. Igaz vannak benne nevetséges egységek (amikről Gerry írt), de nem baj. Szeretem a régi RTS-eket és azok reinkarnációját. Ígértek koop módot. Pontosan arról volt szó, hogy az egész egyjátékos kampány végigjátszható koopban. Remélem ez benne marad.

Ja és nagyon remélem hogy a TPS nézetű akcióbaromságokat (mint pl Rise and Fall: Civ at War) nem erőltetik. Ha netán mégis erre áll rá a farkuk, akkor ne tegyék kötelezővé, mint az előbb említett játékban, hanem mondjuk mint a Warfront: Turning Pointban, ha akarod tolod úgy, ha nem nem.

World of Warcraft 2006.01.31-2007.10.08 || only original server (Arathor) || total played: 239 days || Kedvenc játékom

Válasz erre

Gerry
#3 Gerry [8081]
Nem tudom a TW milyen mértékben nyúlt vissza az alap C&C-hez: valamilyen szinten biztos, de volt benne jócskán a Tiberian Sun elemeiből is. Másrészt pefig Te sem gondolhattad komolyan a "Ha meg egy komolyabb valos strategia" szlogenjét. Komoly és valós? A C&C és a RA? Eldőltem.. Attól még, hogy valamiben puskát és atombombát használnak íj és varázslat helyett nem lesz se komoly, se valós..
A többi pedig ízlés kérdése: én az elsöprő többséghez hasonlóan rendkívüli módon szerettem a Red Alert 2-t, s desing is fantasztikusra sikeredett. Lehet, hogy Neked ez nem jött be, ízlések és pofonok

Válasz erre

Előzmény: georgee 2008.08.10. 06:59
georgee
#2 georgee [1990]
Igy koran reggel...Nem a harmadik fellel van itt gond hanem az jatek egeszevel. "hiszen a jól bevált alapokra építkezve is lehet maradandót alkotni" - csak a gond, hogy az elso reszbol semmit se velek felfedezni. A TW is azert lett ugyahogy jo mert visszanyultak szepen a 95-os C and C elso reszehez.

Ha mese kelett arra ott a volt a Warcraft 1, 2. Ha meg egy komolyabb valos strategia ott volt a C&C majd a RA.

A 2. reszt is csak tisztesegbol vittem vegig de azt hiszem ezt ki se fogom probalni. Minnel tobb kep es video jott ki annal jobban erositett meg ebben az allaspontban. Kar erte!

Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...

Válasz erre

PC Dome
#1 PC Dome [766]
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
Command & Conquer: Red Alert 3 (Előzetes)

Válasz erre

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.