Fórum » Hozzászólások, megjegyzések
ArmA 2 (Előzetes)
Hát a táj, a falu, az ellenségek, a barátok, mind-mind iszonyat jól néznek ki és nagyon hangulatos az egész harc. Ráadásul megpakoltam állatokkal és civilekkel is, meg mini ellen-ellenlökésekkel az ellenség részirűl. Egy óra játékidő csak, de az állati kellemes, mert van benne minden. Ráadásul tapasztalt küldetés készítőként tudom, hogyan kell script nélkül olyan pályát csinálni, hogy még nekem is meglepetés legyen, hogy mi történik. Meg hát kétszer sosem történik ugyan az. Állat jól telt a játékidő. Jó játék lesz ez, higgyétek el. Kár, hogy nem tehetem ki a videót, amit csináltam róla...
Egyébként, honnan tudjátok, hogy egy sebesült katona, hogy nyögne a valóságban, olyan sűrűn láttatok, hallottatok haldokló katonákat.
Hate Is Not Enough To Turn This All To Ashes
Korábban ez nem volt így szétválasztva és ha sok AI volt benn (több, mint 2-300), akkor az megérződött a grafikán is.
http://armed-assault.hu/
Amúgy az emberek hangján is van mit javítani, ez így elég kevés, hogy csak ennyit mondogad: Man! ... Man! ... Man!... Hol van az At 12 o'clock, enemy soldier, 200 meters?
Ez a Corpsman-ezés is elég idegesítő, főleg a P ottléte miatt, meg ugye egyáltalán nem is realisztikus!
Szóval van még mit rajta dolgozni a hangok terén is!
De jöhetne már!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
Vicces, mert a youtube-on meg arra panaszkodtak, hogy sebesülés után azt kiálltja, hogy "Corpsman", ami a marines-nél a medic. De azt írták ott, hogy azt nem úgy ejtik, hogy corpsman, hanem úgy, hogy core-man...
De ez legyen a legnagyobb baj, csak jöjjön már!
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
Engem a megmaradt képek is izgalomban tartanak, de azért ez tök korrekt volt tőletek, tiszteletben tartva a fejlesztők kérését. Bár azt nem tudom, hogy az a néhány fotó milyen "eseményeket lőtt volna le" a játékból?
Bár mindegy, ők tudják!
A fejlesztők azzal a kéréssel fordultak hozzánk, hogy a cikk mellé leközölt képek számát jelentősen csökkentsük, mert ezzel elronthatjuk a játékosok számára a felfedezés örömét, esetleg előre lelőve 1-1 eseményt a játékból. Az esetleges kellemetlenségért mindenki elnézését kérjük.
Nem tudnád egyből elküldeni az Armaholicos srácnak? Előre is köszi!
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
Most, hogy felhúztam a felbontást, meg a detailt, azt tapasztaltam, hogy néha az emberek arca tök fehér lesz. Aztán egy idő után - vagy ha közelebb megyek - akkor lesz színes. Ez valami mappings hiba?
@konrad:
AI. Egyelőre elég bénák. De azt mondja a BIS, hogy ebből a verzióból kihagyták az AI-t, hogy gyors legyen.
A városi harc videón látszik, hogy a végén megfordulok, hogy hol vannak a többiek és sehol nincsenek. Mert valszeg elakadtak valahol.
Amúgy az jó újítás, hogy nem akadsz el a kerítésnél, hanem át tudod lépni, mint a BiA:HH-ban.
A Javelin fos. Azért csináltam a videót, mert szánalmas. Én a CM-ben láttam először Javelint és ott beleszerettem, ahogy felröppen. Ezt kerestem már az ArmA-ban is, de nem volt és itt sincs. Irta is egy srác a youtube-on kommentbe, hogy ő jobb AddOn-t csinált ArmA1-hez, amiben igazibb a Javelin.
@Csirke:
OFP/ArmA-ban nehéz tesztelni az ilyen tankos dolgokat. Mert ha leteszek egy reptér két végre egy-egy tankot, akkor az egyik mindig előbb fog lőni (valami default) és az fog győzni.
Ha meg dombos vidéken mennek egymás felé, hát ott is az fog győzni, aki előbb észreveszi. Szerintem a T-72-nek is van esélye bőven az Abrams ellen az ArmA-ban is, meg itt is.
Szerintem a BTR-90-nel szemben nagyobb az esélye a LAV-nak.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
És mi a BTR-90 LAV-25 meccs kimenetele?
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
Ja és a Javelin-teszted: ott egyenesen repül a lüvedék a FUG-ra, nem ilyen magasan ível pályán, mint a COD-ban? Vagy lehet, rosszul láttam!
Tehát esetleg valamelyik pboban lehet gáz, pár pbot ellehetne mozgatni ami nem fő részét képzi, hátha.
Néha mégis tóni kell.
Készítsek róla képet? Vagy valami más teszt?
Na de ezt már lehetett tudni hónapokkal ezelőtt is.
Ez le van írva a korábbi előzetesben.
:\
http://armed-assault.hu/
Katonánál pl. a fej, gumikerekes jármünél a kerék, tanknál a lánctalp kapja a legkisebb értéket.
Ezzel még nem is lenne baj, a baj ott kezdődik hogy ha pl. a tank LÁNCTALPÁT elkezded lőni aminek következtében sérül és CSÖKKEN A GLOBÁL PÁNCÉL értéke IS, aminek a vége az hogy BUMM!
Lacko azt meg tudnád nézni, hogy a lövedékek dolgokon való áthatolása milyen lett? pl AK47-tel át lehet-e lőni egy ~10centis betonfalon míg az M4-gyel nem
Megnézem, de szerintem nem. Olyan viszont volt, hogy a hangtompítós M4-gyel hiába lőttem a ruszkit, csak porzott a kevlárja. Aztán végül csak halálba küldtem. A probléma az volt, hogy hiába kopogtattam a kevláron, nem reagált semmit.
@Icebird:
Járműben továbbra is oda vagy fagyva tehát nem lőhetsz belőle ki. Beszállás ugyan olyan. Szerintem a motor mélyén van ez, hogyha beszállsz egy járműbe az valami más világ, mert ebben a sajtó verzióban engem szinte mindig kidob ha beszállok egy járműbe.
Szerintem HP mentes sérülés van már az OFP óta. Vagy mit értesz ezen? Hiszen már az OFP-ben is lehetett valakit lábon, vagy kézen lőni.
@Csirke: kösz a javítást. Persze 8800. Én csak egy programozó vagyok...
Készítettem jobb minőségű képeket és lecseréltem velük a cikkben lévőket.
Elnézést kérek mindenkitől, akinek megbántottam a vizuális érzékenységét. Én már csak ilyen belbecs-hívő vagyok. Nekem úgy is tetszett.
Kérek mindenkit, hogy nézze meg az új képeket is (akár a cikkben, akár a galériában külön).
Itt láthatóak az előző galéria beállításai
Ezek a mostaniak. Jól látható, hogy NINCS antialiasing, nem választható.
A post-effectet MINDIG kikapcsolom, mert borzalmasan zavar az elkent fos.
Ez pedig egy vicces és egyben szomorú kép. ez a világvége. Így néz ki az, hogy Csernorussz, nem egy sziget, hanem az egyik irányba vége van... Ez szerintem kár volt.
BEJELENTÉS - BEJELENTÉS - BEJELENTÉS - BEJELENTÉS
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
"Everyone who run, is a VC, everyone who stand still, is a well disciplined VC"
Live long and prosper.
Tehát ezek a rombolható házak nem voltak bent a februári buildben, legyetek türelemmel, a sajtó verzió alpha: nem véglegesek a beszédek, nincs épület rombolás, nem végleges a kezelőfelület és van néhány bug.
http://armed-assault.hu/
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
De majd Lacko rácáfol ha nem így van
-Kormányzásnál mozgó kéz (botkormánynál is).
-Normális fegyverfogás, ami nem fakezű és váll átlyukasztós.
-Mozgó járműn szabadmozgás, lövés.
-FLIR, hőkamera.
-Átteleportálás nélküli járműbe beszállás/felszállás (bár volt valami tankra fellépős animáció).
-Tank belsőterek, lásd. OFP (viszont teljes funkcióval bírjon, szükségszerű legyen)
-Tank tüzelési rendszer.
-Dinamikus rombolás, HP mentes sebzés.
Látom van valami folyó is, ami úgy is viselkedik?
http://armed-assault.hu/
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
Ajjj, de várom már....
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Horizon Zero Dawn Remaster teszt – Kellett ez nekünk?
- 2. Immár tényleg készül a The Witcher 4
- 3. Ezekkel a gondokkal foglalkoznak most a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl fejlesztői
- 4. Autót szállíthatunk majd a Car Carrier Simulatorben
- 5. Befutott az Unknown 9: Awakeninghez kötődő podcast és képregény folytatása
Legfrissebb fórumtémák
- 11:14
- Touch Type Tale teszt – Egy középkori írnok kalandjai [hozzászólások] [1]
- 13:30
- S.T.A.L.K.E.R. 2 [37]
- 18:33
- Erre számíthatnak a Frostpunk 2 rajongói 2025-ben [hozzászólások] [2]
- 16:06
- Helyzetjelentés [157284]
- 13:23
- Sorozatok [10854]
- 23:14
- Új gép és bővítés - tippek és tanácsok [15055]
- 11:08
- GG - GameGuess játék [819]
- 17:55
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [43939]
- 13:22
- Immár tényleg készül a The Witcher 4 [hozzászólások] [10]
- 02:07
- Szét*** az ideg [5152]