25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

ArmA 2 (Előzetes)

konrad
#83 konrad [13085]
Arma1 alatt nem futtatható!? Ahhh, nagyon megindult a nyálelválasztásom...

Válasz erre

Előzmény: Lacko 2009.04.27. 12:46
Lacko
#82 Lacko [11507]
A cikkhez még annyit hadd tegyek hozzá: sajnálom, hogy nem próbálhatom ki rendesen a járműveket, de gyalogosan is annyira hihetetlenül lenyűgöző a játék, hogy nehéz szavakat találni rá. Hétvégén összekalapáltam magamnak egy egyszerű küldit. Tengerészgyalogos felderítő raj tagjaként kell elfoglalnunk egymás után három falvat. Az elsőnél még egy mesterlövész team is segít nekünk, illetve egy kicsit butácska AA7V, ami legalább arra jó, hogyha őt lövik, akkor visszalő.

Hát a táj, a falu, az ellenségek, a barátok, mind-mind iszonyat jól néznek ki és nagyon hangulatos az egész harc. Ráadásul megpakoltam állatokkal és civilekkel is, meg mini ellen-ellenlökésekkel az ellenség részirűl. Egy óra játékidő csak, de az állati kellemes, mert van benne minden. Ráadásul tapasztalt küldetés készítőként tudom, hogyan kell script nélkül olyan pályát csinálni, hogy még nekem is meglepetés legyen, hogy mi történik. Meg hát kétszer sosem történik ugyan az. Állat jól telt a játékidő. Jó játék lesz ez, higgyétek el. Kár, hogy nem tehetem ki a videót, amit csináltam róla...

Válasz erre

4rc28
#81 4rc28 [649]
Nem tudom mi a bajotok a nyögésekkel
Egyébként, honnan tudjátok, hogy egy sebesült katona, hogy nyögne a valóságban, olyan sűrűn láttatok, hallottatok haldokló katonákat.

Hate Is Not Enough To Turn This All To Ashes

Válasz erre

Lacko
#80 Lacko [11507]
Azt hiszem, hogy a magokban azt fogja kihasználni, hogy az egyiken megy a grafika és a másikon meg az AI.
Korábban ez nem volt így szétválasztva és ha sok AI volt benn (több, mint 2-300), akkor az megérződött a grafikán is.

Válasz erre

Előzmény: cygary 2009.04.26. 16:45
cygary
#79 cygary [2745]
Kösz szépen. Nos csak remélni tudom hogy a grafikán optimalizálnak még, és hogy tényleg kihasználja a Quad procikat a játék. Intel Q6600, 4 GB Ram, szóval inkább a Videókártyám miatt aggódok, ami csak egy S-el jobb a tiednél

Válasz erre

Előzmény: Lacko 2009.04.26. 14:00
Lacko
#78 Lacko [11507]
Nézd meg az adatlapomon a konfigomat. Csirkéék felvetésére, frissítettem.

Válasz erre

Előzmény: cygary 2009.04.26. 13:21
cygary
#77 cygary [2745]
Nagyon megköszönném ha a leírnátok a konfigot, amin a képek és a videók készültek!

Válasz erre

tpM91
#76 tpM91 [104]
A sajtóverzió februári alpha, azóta sokminden változhatott. A német kiadó Májust, az 505 Games pedig Jún 26-ot ír kiadási dátumnak.

http://armed-assault.hu/

Válasz erre

Lacee86
#75 Lacee86 [226]
Az van írva, h megjelenés 2009 II. negyedév, vagyis ez azt jelenti, h még júniusban meg kéne jelennie. Vajon tartani fogják ezt az időpontot? Ha full kész egy játék, még akkor is hetekbe telik, mire a boltok polcaira kerül, nem? Ennél a játéknál meg h kész lenne, a videó meg a leírtak alapján abszolút szó sincs.

Válasz erre

Lacko
#74 Lacko [11507]
A hangok még nagyon nincsenek kész. Egy csomó szöveg még beszédszintetizátorral készült csak el.

Válasz erre

Előzmény: KisCsirkee 2009.04.24. 12:57
KisCsirkee
#73 KisCsirkee [16989]
Ezek a fránya nyögések!

Amúgy az emberek hangján is van mit javítani, ez így elég kevés, hogy csak ennyit mondogad: Man! ... Man! ... Man!... Hol van az At 12 o'clock, enemy soldier, 200 meters?

Ez a Corpsman-ezés is elég idegesítő, főleg a P ottléte miatt, meg ugye egyáltalán nem is realisztikus!

Szóval van még mit rajta dolgozni a hangok terén is!

De jöhetne már!

"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111

Válasz erre

Előzmény: Sabar 2009.04.24. 11:57
Lacko
#72 Lacko [11507]
Ezt írtam lejjebb, hogy nem voltak okosok és elakadtak...

Válasz erre

Előzmény: konrad 2009.04.24. 12:12
konrad
#71 konrad [13085]
Az embereid hol maradtak Lacko? Vagy nem irányítottad őket?

Válasz erre

Lacko
#70 Lacko [11507]
Azon én is csodálkoztam, de csak a videó visszanézése után. Játék közben úgyse erre figyelsz. Max zavar. Engem legalábbis eléggé zavart és ilyenkor ezerrel keresek egy medicet, hogy gyógyítson meg és hagyja abba a sóhajtást.

Vicces, mert a youtube-on meg arra panaszkodtak, hogy sebesülés után azt kiálltja, hogy "Corpsman", ami a marines-nél a medic. De azt írták ott, hogy azt nem úgy ejtik, hogy corpsman, hanem úgy, hogy core-man...

Válasz erre

Előzmény: Sabar 2009.04.24. 11:57
Sabar
#69 Sabar [6448]
Lacko, megnézten a városi harcról a videót: amikor az emberke megsebesül a 3. perc környékén, a nyögései engem nem éppen egy sebesült nyögésére emlékeztetnek, hanem inkább... de le sem írom

De ez legyen a legnagyobb baj, csak jöjjön már!

"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."

Válasz erre

konrad
#68 konrad [13085]
Még szerencse, hogy a közlemény megjelenése előtt megtudtuk nézni az azóta törölt képeket!

Engem a megmaradt képek is izgalomban tartanak, de azért ez tök korrekt volt tőletek, tiszteletben tartva a fejlesztők kérését. Bár azt nem tudom, hogy az a néhány fotó milyen "eseményeket lőtt volna le" a játékból?

Bár mindegy, ők tudják!

Válasz erre

Előzmény: Dino 2009.04.23. 10:01
Dino
#67 Dino [5981]
Szolgálati közlemény
A fejlesztők azzal a kéréssel fordultak hozzánk, hogy a cikk mellé leközölt képek számát jelentősen csökkentsük, mert ezzel elronthatjuk a játékosok számára a felfedezés örömét, esetleg előre lelőve 1-1 eseményt a játékból. Az esetleges kellemetlenségért mindenki elnézését kérjük.

Válasz erre

Lacko
#66 Lacko [11507]
Sajnos nem kaptam meg...
Nem tudnád egyből elküldeni az Armaholicos srácnak? Előre is köszi!

Válasz erre

Előzmény: cINC2 2009.04.22. 19:15
cINC2
#65 cINC2 [3764]
Elküldtem a fordítást az e-mail címedre, de ha van kedved, akkor felőlem írhatsz magadtól egy angol előzetest.

Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W

Válasz erre

Lacko
#64 Lacko [11507]
Ja még egy dolog.
Most, hogy felhúztam a felbontást, meg a detailt, azt tapasztaltam, hogy néha az emberek arca tök fehér lesz. Aztán egy idő után - vagy ha közelebb megyek - akkor lesz színes. Ez valami mappings hiba?

Válasz erre

Lacko
#63 Lacko [11507]

@konrad:
AI. Egyelőre elég bénák. De azt mondja a BIS, hogy ebből a verzióból kihagyták az AI-t, hogy gyors legyen.
A városi harc videón látszik, hogy a végén megfordulok, hogy hol vannak a többiek és sehol nincsenek. Mert valszeg elakadtak valahol.

Amúgy az jó újítás, hogy nem akadsz el a kerítésnél, hanem át tudod lépni, mint a BiA:HH-ban.

A Javelin fos. Azért csináltam a videót, mert szánalmas. Én a CM-ben láttam először Javelint és ott beleszerettem, ahogy felröppen. Ezt kerestem már az ArmA-ban is, de nem volt és itt sincs. Irta is egy srác a youtube-on kommentbe, hogy ő jobb AddOn-t csinált ArmA1-hez, amiben igazibb a Javelin.

@Csirke:
OFP/ArmA-ban nehéz tesztelni az ilyen tankos dolgokat. Mert ha leteszek egy reptér két végre egy-egy tankot, akkor az egyik mindig előbb fog lőni (valami default) és az fog győzni.
Ha meg dombos vidéken mennek egymás felé, hát ott is az fog győzni, aki előbb észreveszi. Szerintem a T-72-nek is van esélye bőven az Abrams ellen az ArmA-ban is, meg itt is.
Szerintem a BTR-90-nel szemben nagyobb az esélye a LAV-nak.

Válasz erre

Lacko
#62 Lacko [11507]
Megköszönném. Mert megigértem nekik, hogy írok egyet. (Nem tudok fordítani, de újat tudnék írni nekik... Na képzelheted... ) De most elég szűkében vagyon az időnek. Azért fogok írni nekik, mert birom őket (meg az OFPEC-t), de nem baj ha ez is megvan. Meg lehet, hogy te előbb végzel. Előre is köszönöm.

Válasz erre

Előzmény: cINC2 2009.04.22. 14:12
cINC2
#61 cINC2 [3764]
Lacko, olvastam hogy nem tudod lefordítani angolra az előzetesedet. Ha gondolod, esetleg én megtehetem ezt.

Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W

Válasz erre

KisCsirkee
#60 KisCsirkee [16989]
Mennyi esélye van a T-90-nek az M1A2 ellen?

És mi a BTR-90 LAV-25 meccs kimenetele?

"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111

Válasz erre

Előzmény: Lacko 2009.04.22. 12:39
cINC2
#59 cINC2 [3764]
A fejlesztők mondták, hogy a végleges verzióban ha túlmész a térkép határán, akkor végtelen távolságban új területeket generál a motor.

Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W

Válasz erre

konrad
#58 konrad [13085]
Lacko! Hogy mozog az általad irányított csapat-AI? Beakadnak a falnál vagy itt-ott? Hogy reagálnak az ellenségre?

Ja és a Javelin-teszted: ott egyenesen repül a lüvedék a FUG-ra, nem ilyen magasan ível pályán, mint a COD-ban? Vagy lehet, rosszul láttam!

Válasz erre

Icebird
#57 Icebird [112]
Nekem anno OFP alatt az fwatchban lévö pbo/script miatt dobta ki mindig beszállásnál.
Tehát esetleg valamelyik pboban lehet gáz, pár pbot ellehetne mozgatni ami nem fő részét képzi, hátha.

Válasz erre

Előzmény: Lacko 2009.04.22. 12:39
Lacko
#56 Lacko [11507]
A belült nem tudom, mert kidob a játék... De megpróbálom menet közben is lekapni.

Válasz erre

Előzmény: Icebird 2009.04.22. 12:36
Icebird
#55 Icebird [112]
Jöhet kép, kivül belül, meg milyen fegyverzettel bír, viselkedés, felfüggesztés, csövisszarugás stb...

Válasz erre

Előzmény: Lacko 2009.04.22. 12:30
Lacko
#54 Lacko [11507]
Van, van. Krómnikkel.
Néha mégis tóni kell.

Készítsek róla képet? Vagy valami más teszt?

Válasz erre

Előzmény: Icebird 2009.04.22. 12:25
Icebird
#53 Icebird [112]
T90 van-e a sajtó verzióban?

Válasz erre

Lacko
#52 Lacko [11507]
Ennek a sztorija inkább Grúziára hasonlít. Vannak az itteni oszétok, akik csatlakozni akarnak a ruszkikhoz.

Na de ezt már lehetett tudni hónapokkal ezelőtt is.
Ez le van írva a korábbi előzetesben.

Válasz erre

konrad
#51 konrad [13085]
Csecsenföldön azért eléggé gonosz arcukat mutatták, nemcsak az ellenállókkal, hanem még a saját katonáikkal is!

Válasz erre

Előzmény: tpM91 2009.04.22. 11:14
konrad
#50 konrad [13085]
Na, akkor ráhibáztam...

Válasz erre

Előzmény: Lacko 2009.04.22. 11:09
tpM91
#49 tpM91 [104]
jajj megint ez a hős USA vs vérszomjas gonosz oroszok beállítás lesz
:\

http://armed-assault.hu/

Válasz erre

Lacko
#48 Lacko [11507]
A ruszkik az első kampány-küldiben megerőszakolnak egy szegény lányt.

Válasz erre

Előzmény: konrad 2009.04.22. 09:56
konrad
#47 konrad [13085]
Azt a jó seggű csajt direkt raktad be? (Remélem csinál hozzá valaki megerőszakolós modot, hogy utána megbosszulhassa a gamer!)

Válasz erre

Előzmény: Lacko 2009.04.22. 08:32
Icebird
#46 Icebird [112]
Minden objektnek van egy globál páncélja, ami a katonánál vagy jármüveknél felvan osztva részekre különböző értékkel ellátva.
Katonánál pl. a fej, gumikerekes jármünél a kerék, tanknál a lánctalp kapja a legkisebb értéket.
Ezzel még nem is lenne baj, a baj ott kezdődik hogy ha pl. a tank LÁNCTALPÁT elkezded lőni aminek következtében sérül és CSÖKKEN A GLOBÁL PÁNCÉL értéke IS, aminek a vége az hogy BUMM!

Válasz erre

Előzmény: Lacko 2009.04.22. 09:02
Lacko
#45 Lacko [11507]
@tM91
Lacko azt meg tudnád nézni, hogy a lövedékek dolgokon való áthatolása milyen lett? pl AK47-tel át lehet-e lőni egy ~10centis betonfalon míg az M4-gyel nem

Megnézem, de szerintem nem. Olyan viszont volt, hogy a hangtompítós M4-gyel hiába lőttem a ruszkit, csak porzott a kevlárja. Aztán végül csak halálba küldtem. A probléma az volt, hogy hiába kopogtattam a kevláron, nem reagált semmit.

@Icebird:
Járműben továbbra is oda vagy fagyva tehát nem lőhetsz belőle ki. Beszállás ugyan olyan. Szerintem a motor mélyén van ez, hogyha beszállsz egy járműbe az valami más világ, mert ebben a sajtó verzióban engem szinte mindig kidob ha beszállok egy járműbe.
Szerintem HP mentes sérülés van már az OFP óta. Vagy mit értesz ezen? Hiszen már az OFP-ben is lehetett valakit lábon, vagy kézen lőni.


@Csirke: kösz a javítást. Persze 8800. Én csak egy programozó vagyok...

Válasz erre

Lacko
#44 Lacko [11507]
BEJELENTÉS - BEJELENTÉS - BEJELENTÉS - BEJELENTÉS

Készítettem jobb minőségű képeket és lecseréltem velük a cikkben lévőket.
Elnézést kérek mindenkitől, akinek megbántottam a vizuális érzékenységét. Én már csak ilyen belbecs-hívő vagyok. Nekem úgy is tetszett.
Kérek mindenkit, hogy nézze meg az új képeket is (akár a cikkben, akár a galériában külön).

Itt láthatóak az előző galéria beállításai
Ezek a mostaniak. Jól látható, hogy NINCS antialiasing, nem választható.
A post-effectet MINDIG kikapcsolom, mert borzalmasan zavar az elkent fos.

Ez pedig egy vicces és egyben szomorú kép. ez a világvége. Így néz ki az, hogy Csernorussz, nem egy sziget, hanem az egyik irányba vége van... Ez szerintem kár volt.


BEJELENTÉS - BEJELENTÉS - BEJELENTÉS - BEJELENTÉS

Válasz erre

KisCsirkee
#43 KisCsirkee [16989]
Főleg úgy, hogy tudtommal nem létezik 9900GT!

"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111

Válasz erre

Előzmény: AstorAnt 2009.04.21. 19:47
AstorAnt
#42 AstorAnt [1653]
Remélem én is hogy elírta, és 8800-ra gondolt, mert ha tényleg 9900 gt mellett fut ilyen felbontásban, akkor lehet az én 9600gt-men úgy fog kinézni mint a Delta Force első része(ami mellesleg a maga korában egész jó volt, voxel technológia forever)

"Everyone who run, is a VC, everyone who stand still, is a well disciplined VC"

Válasz erre

Előzmény: KisCsirkee 2009.04.21. 16:53
Csanjedi
#41 Csanjedi [9]
Szerintem a képeken nem látszik sok változás az egyhez képest, de bízom benne, hogy nem ez lesz az oka annak, hogy a gépigény nem változik. Sajna manapság sokan hülyítik a népek, szkeptikus vagyok, de nem lehetetlen meggyőzni. Állok elébe.

Live long and prosper.

Válasz erre

Gump
#40 Gump [5423]
Na én is ezt gondoltam amúgy, a Lacko által linkelt videók meg nagyon hangulatosak, úgyhogy várom már a játékot én is.

Válasz erre

Előzmény: tpM91 2009.04.21. 16:54
tpM91
#39 tpM91 [104]
Egyébként az épületek miatt ne aggódjatok, hivatalos fórumon írta egy fejlesztő, hogy "Destructible houses was not iplmented in february build, please calm down and be patient, press version is from alpha, no final voiceover, no buildings destruction, not final UI and still some bugs. It for showing basic game conceps and overal atmosphere."

Tehát ezek a rombolható házak nem voltak bent a februári buildben, legyetek türelemmel, a sajtó verzió alpha: nem véglegesek a beszédek, nincs épület rombolás, nem végleges a kezelőfelület és van néhány bug.

http://armed-assault.hu/

Válasz erre

KisCsirkee
#38 KisCsirkee [16989]
9900? Nem 8800?

"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111

Válasz erre

Előzmény: Lacko 2009.04.21. 13:36
Icebird
#37 Icebird [112]
Leírom amit elvárnék és még szerintem nem valósult meg!
De majd Lacko rácáfol ha nem így van
-Kormányzásnál mozgó kéz (botkormánynál is).
-Normális fegyverfogás, ami nem fakezű és váll átlyukasztós.
-Mozgó járműn szabadmozgás, lövés.
-FLIR, hőkamera.
-Átteleportálás nélküli járműbe beszállás/felszállás (bár volt valami tankra fellépős animáció).
-Tank belsőterek, lásd. OFP (viszont teljes funkcióval bírjon, szükségszerű legyen)
-Tank tüzelési rendszer.
-Dinamikus rombolás, HP mentes sebzés.

Látom van valami folyó is, ami úgy is viselkedik?


Válasz erre

tpM91
#36 tpM91 [104]
Lacko azt meg tudnád nézni, hogy a lövedékek dolgokon való áthatolása milyen lett? pl AK47-tel át lehet-e lőni egy ~10centis betonfalon míg az M4-gyel nem

http://armed-assault.hu/

Válasz erre

cINC2
#35 cINC2 [3764]
Csoki, csak annyit hogy légyszi tényleg cseréld ki az élőzetes képeit olyanokra, amiken te is csutkára húztad a játékot. Ezek a hányadék képek csak elijesztik azokat, akik nem tudják, hogy hogyan is néz ki valójában...meg én is gyönyörködni akarok.

Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W

Válasz erre

konrad
#34 konrad [13085]
Köszi Lacko a videokat, csak most néztem meg őket: zsír, zsír és zsír! Hangulat tetszik, a TÁJ és a KÖRNYEZET állat, most hogy láttam a bevezető küldit, már rohannék is haza arma2-őzni! Bár az épület lerombolása tényleg nem változott - összeesik mint a hónapos szar -, de engem sem zavar különösebben. Ruszkit akarok....gyilkolni!!!

Ajjj, de várom már....

Válasz erre

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.