
Fórum » Hozzászólások, megjegyzések
Shift 2: Unleashed (Ismertető)
A Driftbe valami katasztrófálisan el lett rontva, pedig ha már LFS-ben driftelgetek lazán, akkor igazán nem értem ez miért izzaszt meg
Nekem valami az ellenkormányzásnál nem stimmel, tartom egy bizonyos szögben a kormányt ellen, de ide-oda jár a kerék közben, képtelenség megfogni, egyszerűen nem bírok rájönni, hol a bibi a kormánybeállításnál.

Köszi a linket, rápróbálok, s kíváncsi leszek mennyit változik az irányítás. Amúgy én azt tapasztalom, hogy a kisebb teljesítményű kocsikat könnyebben el lehet manőverezni gamepadal is. Ez a teljesítmény növekedésével egyre nehezebb lesz. Viszont sok versenyhez nem kell nagy géppel menni.
A másik, hogy pl. az audi r8 tökéletesen irányítható volt, addig amíg rá nem raktam a végső, eladhatattlan tuningot, onnantól kezdve kezelhetettlen lett.
A másik, hogy pl. az audi r8 tökéletesen irányítható volt, addig amíg rá nem raktam a végső, eladhatattlan tuningot, onnantól kezdve kezelhetettlen lett.
No other way but down!
Köszi az elismerést!
Gratulálok a cikkhez! Megfogalmaztad a véleményem és mondandóim szépen sorban....
Magát az értékelést, pontozást csak elismerni tudom s ezzel együtt magát a játékot is. Én eyefinityvel játszom a Shift2-t és szóhoz nem lehet jutni csak ülni előtte és élvezni!!!
Azt hiszem ez volt az első olyan cikk (itt) amit teljesen végig tudtam úgy olvasni, hogy még olvastam volna tovább...
Hajrá'
Magát az értékelést, pontozást csak elismerni tudom s ezzel együtt magát a játékot is. Én eyefinityvel játszom a Shift2-t és szóhoz nem lehet jutni csak ülni előtte és élvezni!!!
Azt hiszem ez volt az első olyan cikk (itt) amit teljesen végig tudtam úgy olvasni, hogy még olvastam volna tovább...
Hajrá'
Szerencsére a drift egy-az-egyben kihagyható. Nekem amúgy nem is ment rosszul gamepaddel, de abban segített a gép.
Jótanácsok a drift módhoz (a nogripracing fórumáról lefordítva):
1.) Gyorsíts fel, és használd a pálya teljes szélességét ugyanúgy, mint a "rendes" versenyeken! A nagyobb kanyarokat vedd be hármasban, esetleg négyesben!
2.) A gumi akkor durrant ki ha: a) túl lassan mész (túlságosan is kipörög a kerék) b) túl nagy szögben csúszol (túl nagy a gumi oldalirányú terhelése). Teendő: meg kell találni azt a pontot, mielőtt a gumik nagyon elkezdenének visítani - lehet, hogy így nem olyan látványos, de a pontok így özönlenek a legjobban.
3.) Használj egy relatíve gyenge autót - az erősebbek hajlamosabbak elfüstölni a gumit! A BMW M3 E46 a poszttoló ajánlata.
4.) Ne kézifékkel csapasd be a verdát a kanyarba, azt maximum a hajtűkanyarokban használd! Ilyen szempontból a Jóllakott Napközis Driftbajnok sajna hülyeséget mond a játékban... A hangsúly a fokozatosságon van, azaz fokozatosan állítsd be a kocsit a csúszásba, ne hirtelen!
5.) Ha már egyszer csúszik az autó, finom kormánymozdulatokkal kell korrigálni, nem heves mozdulatokkal. A gázt vissza a felére, és picike kormánymozdulatokkal íven lehet tartani az autót.
Jótanácsok a drift módhoz (a nogripracing fórumáról lefordítva):
1.) Gyorsíts fel, és használd a pálya teljes szélességét ugyanúgy, mint a "rendes" versenyeken! A nagyobb kanyarokat vedd be hármasban, esetleg négyesben!
2.) A gumi akkor durrant ki ha: a) túl lassan mész (túlságosan is kipörög a kerék) b) túl nagy szögben csúszol (túl nagy a gumi oldalirányú terhelése). Teendő: meg kell találni azt a pontot, mielőtt a gumik nagyon elkezdenének visítani - lehet, hogy így nem olyan látványos, de a pontok így özönlenek a legjobban.
3.) Használj egy relatíve gyenge autót - az erősebbek hajlamosabbak elfüstölni a gumit! A BMW M3 E46 a poszttoló ajánlata.
4.) Ne kézifékkel csapasd be a verdát a kanyarba, azt maximum a hajtűkanyarokban használd! Ilyen szempontból a Jóllakott Napközis Driftbajnok sajna hülyeséget mond a játékban... A hangsúly a fokozatosságon van, azaz fokozatosan állítsd be a kocsit a csúszásba, ne hirtelen!
5.) Ha már egyszer csúszik az autó, finom kormánymozdulatokkal kell korrigálni, nem heves mozdulatokkal. A gázt vissza a felére, és picike kormánymozdulatokkal íven lehet tartani az autót.
engem rendesen hidegzuhanyként ért, mikor nagy versenyzések után durr így egyszercsak egy okos tojásfejű amcsi pilóta belevigyorog a fejembe és közli, hogy most driftelni fogsz öcsisajt. pedig mondtam, hogy "én ugyan nem, man!", de ő erősködött... aztán kaptunk is egyből 10 ilyen eventet. aszittem rosszul leszek. de hálistennek nem kell azonnal teljesíteni mindet, be lehet osztani 

Nekem ez a beállítás bejött.
Tényleg jó lett a cikk. Tudom másik topicban kérdeztem mar, de esetleg vmi beállítási javaslat xbox 360 kontrollerhez? (Megjegyzés, vmeik este több órán át azzal szórakoztam, hogy Monzai pályán próbálgattam a kocsikat, melyikkel tudok jobb időt menni, nem nagyon volt meg ilyen.=) )
Drift kontrollerrel is katasztrófa, bar az előző részben se tetszett mar.
Drift kontrollerrel is katasztrófa, bar az előző részben se tetszett mar.
No other way but down!
Sziasztok!
Az ismertető jó lett nagyon
GRAT
Személy szerint a SHIFT 2-t végre valami ami kicsit NFS, kicsit szimulátor. A GTR2 és hasonlókból nekem mindig is hiányzott, hogy a kinézethet is hozzányúlhassak.
Felhozatal terén hogy a Nordschleife-t beletették, az nekem már plusz pontot érdemelt
Apropó drift mód... nem lett eltalálva az tény, de billentyűzettel meg kormány-rásegitéssel még határeset, csak kell kicsit szöszmötölni az autó finombeállításaival.
Annó a SHIFT annyira nem fogott meg valamiért, de ezzel most ugy érzem elleszek jó darabig
Az ismertető jó lett nagyon

Személy szerint a SHIFT 2-t végre valami ami kicsit NFS, kicsit szimulátor. A GTR2 és hasonlókból nekem mindig is hiányzott, hogy a kinézethet is hozzányúlhassak.
Felhozatal terén hogy a Nordschleife-t beletették, az nekem már plusz pontot érdemelt

Apropó drift mód... nem lett eltalálva az tény, de billentyűzettel meg kormány-rásegitéssel még határeset, csak kell kicsit szöszmötölni az autó finombeállításaival.
Annó a SHIFT annyira nem fogott meg valamiért, de ezzel most ugy érzem elleszek jó darabig

Köszi srácok! A Shift 2-t egyébként hiánypótló alkotásnak érzem, mivel ezen a platformon nincs se Forza Motorsport, se Gran Turismo - így viszont mi is kaptunk végre a jóból.
Lehet, hogy megkapod a magadét a hozzászólások között, de nem én leszek, aki ezt elkezdi.
Szerintem is nagyon jó lett a cikk, amely helyén kezeli a Shift 2-t, nem vár tőle többet, mint amit a játék nyújtani akar és tud. A drift mód az egyetlen, amivel én sem vagyok kibékülve, igaz, még csak épphogy kipróbáltam. Többen is mondták már, hogy a gamepad sokkal használhatóbb hozzá, mint a kormány, de a cikkben le is van leplezve, hogy mi lehet ennek az oka.
Az elmúlt időszakban a kategórián belül egyedül az F1 2010 jöhetett szóba nálam, de a Shift 2 méltó konkurencia. Egyik sem nevezhető persze tökéletesnek, de jobbat sem nagyon lehet náluk találni jelenleg. A jővő hónapban érkezik még a Dirt 3 is, szóval mostanában nem nagyon fog beporosodni a kormány.

Az elmúlt időszakban a kategórián belül egyedül az F1 2010 jöhetett szóba nálam, de a Shift 2 méltó konkurencia. Egyik sem nevezhető persze tökéletesnek, de jobbat sem nagyon lehet náluk találni jelenleg. A jővő hónapban érkezik még a Dirt 3 is, szóval mostanában nem nagyon fog beporosodni a kormány.

Üdv mindenkinek.
Az ismertető nagyon jó lett GRAT érte Sityi még sok ilyet.

Csak annyiban egészíteném ki hogy a drift mód nem olyan veszélyes amilyennek mondja mindenki.
Pici gyakorlással beállítással teljesíthetőek a feladatok .
Nem mondom hogy könnyen és egyszerűen de hozható.
Pl vannak pályák amik simán.
De vannak amik sajna nagyon nehezen.
Lényeg hogy nem ez a játék erőssége,ebben egyetértünk.
Igen kormánnyal tolom G27.
Ami a szimulációkat illeti ott is lenne min változtatni hogy jobb játék élményben legyen részünk de aszem jó úton haladnak a készítők,az első részhez képest sokkal jobb.
A játék hibái ellenére én is csatlakoznék hogy érdemes megvenni.
Reméljük a hibákat egy javító csomag túlnyomó részben orvosolja,és így egy még teljesebb játékot kapunk.
Még egyszer Grat az ismertetőért Sityi
Az ismertető nagyon jó lett GRAT érte Sityi még sok ilyet.



Csak annyiban egészíteném ki hogy a drift mód nem olyan veszélyes amilyennek mondja mindenki.
Pici gyakorlással beállítással teljesíthetőek a feladatok .
Nem mondom hogy könnyen és egyszerűen de hozható.
Pl vannak pályák amik simán.
De vannak amik sajna nagyon nehezen.
Lényeg hogy nem ez a játék erőssége,ebben egyetértünk.
Igen kormánnyal tolom G27.
Ami a szimulációkat illeti ott is lenne min változtatni hogy jobb játék élményben legyen részünk de aszem jó úton haladnak a készítők,az első részhez képest sokkal jobb.
A játék hibái ellenére én is csatlakoznék hogy érdemes megvenni.
Reméljük a hibákat egy javító csomag túlnyomó részben orvosolja,és így egy még teljesebb játékot kapunk.
Még egyszer Grat az ismertetőért Sityi
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
Shift 2: Unleashed (Ismertető)
Shift 2: Unleashed (Ismertető)
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Days Gone Remastered teszt – Szebb napokat látott
- 2. A Clair Obscur: Expedition 33 készítői megszólaltak végre a DLC-tervekről
- 3. A God Save Birmingham lesz a középkori zombis The Day Before?
- 4. A Mafia: The Old Country új előzetese akár a Red Dead Redemption 2-ből is származhatna. Csak szebb
- 5. Erre senki sem számított… na jó, mégis: 2026-ra halasztották a GTA VI-ot
Legfrissebb fórumtémák
- 14:09
- Földönkívülieknek állítunk szobrot a magyar fejlesztésű Earthlingsben [hozzászólások] [1]
- 09:57
- Ki mivel játszik mostanában? [8022]
- 19:34
- S.T.A.L.K.E.R. 2 [38]
- 19:33
- Kezd durvulni az időjárás! [4460]
- 18:44
- Days Gone Remastered teszt – Szebb napokat látott [hozzászólások] [2]
- 08:18
- Fontos részletet szúrtak ki a rajongók a Mafia: The Old Country hivatalos oldalán [hozzászólások] [3]
- 22:53
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [44100]
- 22:38
- Helyzetjelentés [157362]
- 17:47
- Mandragora: Whispers of the Witch Tree [34]
- 17:07
- Disney+ Star Wars [531]