26 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Dragon Age: Inquisition

subject17
#1160 subject17 [6784]
"Bár a lent emlegetett grinding szerintem nem feltétlenül szükséges, csak előre ezt nem lehet tudni."

Igen, én is erre gondoltam, amikor írtam, hogy első végigjátszásra mennyire túlszintezett voltam. Sajnos ez egy nagy problémája a játéknak, hogy nonszensz módon előre ismerni kell, különben könnyen kellemetlen élményt okoz. Főleg maximalista beállítottságú (vagy akár csak "szöszmötölős") játékosoknak elsőre nagyon rossz játékélményt nyújthat.

Sőt, talán még ezek a tulajdonságok sem kellenek a játékos részéről feltétlenül - egyszerűen elveszni is könnyű Hinterlands dolgoknál, amíg tapasztalatlan az ember, és ez egyáltalán nem tesz jó benyomást.

Nekem ez tipikusan ilyen "a második végigjátszás volt a legjobb" játék, csak sokan teljesen érthető módon el sem jutnak idáig.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: MattMatthew 2020.07.01. 19:35
Peace
#1159 Peace [28245]
Mondjuk 1800 szokott lenni leárazva a GOTY. Még az is lehet, hogy ha jön valami faxa kis trailer a negyedik részből és kedvet kapok, akkor nekiesek. Tényleg nem emlékszem szinte semmire ebből a játékból.

Válasz erre

Előzmény: Peace 2020.07.01. 19:58
Shadowguard
#1158 Shadowguard [4357]
Nekem a kettő sem ugrotta meg a szintet
Az olyan mértékben volt favoritom, hogy mikor kijött végigtoltam, feltoltam a nehézséget és kezdtem is újra. Zsinórban három végigjátszásom volt a játékban. És ez még ma is epic
És a mai napig nem csináltam meg a rengetegszer eltervezett "Mindenki megdöglik elf vérmágust". Ott valahogy nem vitt rá a lélek, hogy gonosz legyek Pedig máshol imádom a sötét oldalt

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

Előzmény: MattMatthew 2020.07.01. 19:35
Peace
#1157 Peace [28245]
Akkor már indítom is!

Amúgy viccet félretéve, nem emlékszem, hogy végigjátszottam volna. Itt visszaolvasva látom, hogy egyszer 17-es szint környékén újraraktam a gépem és azt hittem, hogy ott abbamaradt, de #1119-ben meg írtam róla, hogy lvl 26 is voltam. Na mind1. Sok emlékem nincs a játékról, az biztos. Mély nyomot nem hagyott.

Válasz erre

Előzmény: MattMatthew 2020.07.01. 19:36
MattMatthew
#1156 MattMatthew [11782]
Pedig van kontroller támogatás...

Man literally too angry to die

Válasz erre

Előzmény: Peace 2020.07.01. 11:09
MattMatthew
#1155 MattMatthew [11782]
@davkar, Sucee
Jep, male human, szakáll az alap. Ha femquisitor (haha, ez valami modern sjw bs-nek hangzik) lenne akkor csakis Alix, zseniálisan csinálta a hangot.
A modolás jól hangzik, kicsit megállt bennem az ütő amikor szedegettem az elfrootot, na mondom biztos elég lesz már kövi fejlesztésre... hát nagyon nem elég 32...
Melyik chet enginet/trainert használtad az erőforrásokra?

Történet elég monumentális volt, de valahogy nem sikerült megugrani a következő szintet. DA2 nagyszerű, karakter központú történetet mesélt, kellemesen, kényelmesen kis keretek közt. Itt grandiózusabb, de a karakterek néhol kilógnak, vagy nem olyan érdekesek, miközben a világ nagyobb, de mégsem annyira kötött a történet a pályákhoz. Két szék közé estek.
Valahogy ez maradt meg bennem. Bár a lent emlegetett grinding szerintem nem feltétlenül szükséges, csak előre ezt nem lehet tudni. Azt hiszem alap cuccokban toltam végig a kampányt anno. Bár kicsit mindig kapkodós érzésem volt. Mindig sietni kellett, közben annyi felé lehetett volna menni. Tehát ahogy írtátok is az ütemezése nem lett eltalálva.

Man literally too angry to die

Válasz erre

davkar9
#1154 davkar9 [11411]
Végével abszolút egyetértek, de már mindjárt az elején leírtad a lényeget: "ha az ember szereti a DA világát". Ha nincs meg az az érzelmi kapocs az világhoz, karakterekhez, akkor ennek a játéknak esélye sincs. A zónáknak semmi jelentőségük a történet szempontjából, de önmagukban sem. Talán esetleg Crestwood, jószívvel. Combat elmegy, de nem olyan ~taktikus mint a DAO, és nem olyan pörgős, mint a 2. Lényegében új játékosnak ez semmit nem kínál, se élmény, se gameplay szempontjából. Szóval ha nem megy, nem adja, akkor nem is érdemes erőltetni, mert nincs olyan pont amikor majd végre jó lesz. Megjelenéskor talán még lett volna értelme szenvedni vele, de egy W3 és RDR2 után egy ilyen "open world" játékkal próbálkozni fölösleges.

Eleinte mindent (3+TP után még 2-3 végigjátszás) mindent megcsináltam és kb. az életkedvem is elment a shardoktól és a nagyobb területektől. Cheat enginnel kezdtem el javítgatni az élményt, először a crafing-gyűjtögetéstől szabadultam meg. 2016-19 között ez volt a go-to játékom, végigjátszásról végigjátszásra faragtam belőle. Így lett a kezdeti 100, majd átlag 70, órából olyan 15-20... És ez elég, mert ebben benne van töményen a DA élmény a karakterekkel és a történettel, a többi csak időhúzó szemét. Még most is szeretem a játékot/sorozatot, de teljes, rendes végigjátszást a büdös életben nem csinálnék újra.

Válasz erre

Előzmény: subject17 2020.07.01. 12:51
subject17
#1153 subject17 [6784]
Ennyire egyáltalán nem vészes a helyzet, ha az ember szereti a DA világát.

Persze, teljesen más, mint az Origins, valószínűleg olyat többet nem is kapunk, de a fő szál tele van egyébként remek jelenetekkel. Minimális sidetrackeléssel a szintezés érdekében megoldható az ütemes haladás.

Tény viszont, hogy Hinterlands elérésekor nem szabad elveszni a fetch questek és a végeláthatatlan területek sokaságában. A pacing borzasztó, ha az ember inkább a mindent felfedezős, mindent teljesítős típus - időnként be kell tenni egy-egy fő küldetést a szórásba.

Személy szerint ezt tartom a legnagyobb problémának - én, aki viszont szereti a játékot. De azt nekem is be kell látnom, hogy nem így kellene működjön egy semi-open játék, a területek hatalmasak de lelketlenek, a sztori haladását ez iszonyat időre megállíthatja, ha az ember teljesen ismeretlenül vág bele (elsőre hét szinttel az ajánlott felett voltam, amikor kikeveredtem Hinterlandsből az első fő küldetést csinálni). Egy-egy területnél egyértelműen érződik, hogy félbehagyták a fejlesztését (vannak olyan régiók, amiket teljesen ki is hagyhatunk, a sztori sosem visz oda!), valamint a területeken átívelő mellékküldetéseket alig-alig veszi észre az ember, annyira érdektelenül prezentáltak.

Viszont azt tartom, hogy a legjobb DA fő küldetések ebben a részben vannak. DAO nyilván a legjobb rész, de őszintén egy darab küldetést nem tudok mondani, amit most úgy szívesen átélnék belőle újra.

DAI fő küldetései viszont sokszor grandiózusak, és elég sok érzelmi bombát is tartalmaznak. Plusz amit a DA és főként az elf lore tekintetében nyújt a játék (Trespasser dlc!), az szerintem zseniálisan prezentált.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Peace
#1152 Peace [28245]
Amikor éppen nem volt más, csak ez, akkor teljesen jó volt. Hogy ma nekiállnék-e? Semmiképp.

Válasz erre

Előzmény: Shadowguard 2020.07.01. 10:59
Shadowguard
#1151 Shadowguard [4357]
Na ezzel most jól elvettétek a kedvem Ez a rész nekem sokáig kimaradt, először nem volt belőle "demo" változat, mire meg kijött valahogy elvesztettem az érdeklődésemet. Most egy ideje ott figyel a könyvtárban, de előtte elő kellene venni az első két részt is.
Mondjuk anno én a másodikat sem bírtam végigvinni. Az Originshez képest nekem elvesztette a varázsát az az epizód. A társakkal nem tudtam megbarátkozni, a harcrendszer idegesített, a pályák meg unalmasak voltak... Ami a legjobban kivágta nálam a biztosítékot az a hullámokban spawnoló ellenfelek. Hát hol van az a megoldás az Origins taktikus csatáihoz?

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

Creativ3Form
#1150 Creativ3Form [33872]
Nagyon átérzem amit írsz. Az első két részt imádom, mindkettőt többször végigvittem, DLC-vel, mindennel együtt, ennek a 3. résznek háromszor kezdtem neki, de mind a három alkalommal otthagytam 2-3 óra játék után. Borzalmas az irányítás, plusz az elején a sztori se kapott el annyira, hogy legyen kedvem szenvedni vele. Jó párszor agyaltam rajta, hogy lehet adnom kellene neki még egy, utolsó esélyt, de mindig amikor odajutok, hogy rányomjak az installra, már gondolom is meg magam. Óriási csalódás, és éppen emiatt, annyira nem is várom a negyedik részt.

Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!

Válasz erre

Előzmény: McCl@ne 2017.03.13. 14:52
jawsika
#1149 jawsika [4030]
Nekem az Origins nagy kedvenc, ezt is elkezdtem, de otthagytam olyan 15-20 óra után kábé. Igazából nehezen tudnám megfogalmazni, hogy mi a gond, de nekem ez olyan singleplayer MMO-nak hat. Szóval mondjuk egy Witcherhez képest (oké nem igazságos ahhoz hasonlítani, de mégis...) a küldik a gyűjts össze 10 ilyet, 15 olyat, meg ölj 10-et ebből, 3-at abból vonalon mozognak. Ez az MMO-k sajátossága, de ott, még ha soloban is tolod, kárpótol a tudat, hogy a többiekkel jobb lesz a játékélmény. Itt ez hiányzik. Nekem ez a game az Origins után nagy visszalépés. Meg gondolkodtam azon, hogy talán kár volt maget kezdeni, lehet, hogy egy rugó jobb lett volna. Igazából mindegy, még lehet egyszer, harmadszor is nekiugrok, de még nem biztos.

Ja meg a heal rendszer is nagyon furcsa...

Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.

Válasz erre

davkar9
#1148 davkar9 [11411]
Hasonlóképpen érzek, pont ezért fel se merült, hogy Matt a "mély hangú amcsi akcentus" alatt a másik női hangra gondolhat. Ahhoz mondjuk tényleg jobb inkább egy kanári.

Válasz erre

Előzmény: subject17 2020.06.30. 18:27
subject17
#1147 subject17 [6784]
Gyors keresés, nem pontosan a te kérdésed nyilván, de elméletben működnie kell a mentésnek, gondolom a tört verzió is ugyanígy mentett (ezek alapján semmi AC2-féle online tárolt mentés mese nem volt ).

Amúgy szerintem az a szinkron a legrosszabb a négy közül a játékban, már nem emlékszem pontosan, mi volt vele a bajom (talán túl érzelemmentes, unott hatást keltett?), mindenesetre Hinterlands alatt töröltem is Montano kisasszony hangjával ellátott karakteremet. (Lehet, hogy amúgy Black Emporiumban ez is módosítható utólag, nemcsak az appearance, ezt most nem tudom hirtelen.)

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: MattMatthew 2020.06.30. 17:22
davkar9
#1146 davkar9 [11411]
Szerintem nincs akadálya. Nem tudom mennyire emlékszel még az alapból, ha nagyjából képben vagy, mehet.

Amcsi hanghoz dobj egy szakállat, úgy teljesen jó. Kanári nekem nem jött be, túlságosan kilóg a "történetből" (politika, vallás, ember és elf dolgok). Elf nő (Solas romance miatt) az egyik kedvencem, de ahhoz Alix "kell".

Válasz erre

Előzmény: MattMatthew 2020.06.30. 17:22
MattMatthew
#1145 MattMatthew [11782]
Most, hogy lett nem csak virágbolti verzióm nekikezdtem ismét. Még az első órákban vagyok, ilyenkor a legnehezebb. Egy picit mindig ott motoszkál az ember fejében, hogy mégiscsak másik karaktert kellett volna hozni.

Egyszer már az OC-t végigtoltam Alixot hallgatva, most a mély hangú amcsi akcentus lett. De a mage karakterről nem tudtam lemondani, most is azzal kezdtem. Bár lehet, hogy ennek legalább nem embernek kéne lennie hanem mondjuk qunarinak... nehéz döntések ezek!

...vagy kaparjam elő a régi save file-t hátha kompatibilis az összes DLCs kiadással és csak a kiegeket toljam le?

Man literally too angry to die

Válasz erre

McCl@ne
#1144 McCl@ne [13404]
A közelgő MEA apropóján újra nekiálltam a játéknak, mert eléggé bosszantott, hogy a múltkor olyan könnyen feladtam, gyakorlatilag talán egy-másfél óra után. Néha van az emberrel, hogy rossz passzban van, amikor elkezd egy játékot, nincs meg a motiváció, úgyhogy ezen felbuzdulva lekaptam újra ezt a 30-40 GB-nyi adatot, és ismét belevágtam... hogy aztán 32 perc után töröljem a gecibe, leginkább mindörökre.

Ilyen undorító játékot én szerintem még életemben nem láttam. Természetesen nem a grafikáról van szó, az egész pofás, meg annyira nem is érdekel. De mi ez az irányítás? Értem, hogy teljes egészében kontrollerre van kitalálva, de akkor árulják csak konzolra. Egyszerűen nevetséges, én csak az első résszel játszottam, annak az irányítási rendszere miért nem felelt meg egy-az-egyben ide? Volt ember, akinek az nem volt elég jó, de ez már igen? Mi ez a moslék? Az elsőt leginkább a taktikai nézetben játszottam, mert a grafika szerintem ott volt a leginkább hangulatos, nagyon sokszor megidézte a Baldur's Gate 2 és az Icewind Dale gyönyörű helyszíneit, megoldásait, plusz tökéletesen lehetett irányítani!
De itt egy kaotikus szar az egész, miért kell egy ilyen játékban folyamatosan nyomni az egérgombot és helyezkedni? Ha nincs akció, vagy van, csak mondjuk 20 méterre, és te nyomva tartod az egér bal gombját, akkor a karaktered áll egy helyben, és üti a levegőt. Ez halál komoly, ezt csinálja. MI A FASZ?

Azzal mi volt a baj, hogy ilyenkor egy bal egérkattintás, és odamegy (mondjuk minimális útkereséssel), és elkezdi ütni az alap támadással? Auto-attack a feature neve és szerintem idősebb, mint én. Vagy ha akciójáték, akkor legyen az, teljesen jogos, de akkor viszont TPS nézet legyen benne, és ne a jobb egérgombot lenyomva tartva kelljen fordulni a kamerával, mert ez így kurva gáz. Én esküszöm, ilyet még nem láttam. Gothic, Skyrim, Dragon Age, Divinity OS, mindig mindenben tökéletesen megtanulható, könnyedén kezelhető, logikus irányítást kapunk. Egy mai játéknál már fel sem kellene merülnie annak, hogy ez szar, vagy nem teljesen testre szabható. Könyörgöm, a Witcher első részében volt már egy kellemes madártávlat és egy OTS nézet, és mindkettőben tökéletesen játszható volt! Az 10 évvel ezelőtt volt, egy lengyel kis csapat első játéka, amit kb. a kinőtt ruháik eladásból finanszíroztak.

Ragequit, egyelőre nem töröltem le, hátha kapok valami értelmes megoldási javaslatot, modot, akármit erre a felvetésre, esetleg elkerülte valami a figyelmemet, de ha nem, megy a büdös picsába, mert ez egy kabaré. Az okádék, igénytelen menürendszerről, inventory-ról, skill-tree-ről nem is beszélve, ennyit már az egész nem ér, hogy még azokat is külön-külön végigszidjam.

Azért ha úgy tekintek a MEA-ra, hogy a fejlesztők előző játéka ez az Inquisition volt, akkor annyira nem baj, hogy még nem rendeltem elő.

Respect is not given. It's taken.

Válasz erre

subject17
#1143 subject17 [6784]
Akkor irány az Origin, épp 10 euró (vagy 20, ha Game of the Year) karácsonyi leárazásban. Otherwise, ez nem az a fórum, ahol ilyenekben segítséget kapsz.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: Szatya 2016.12.23. 17:46
Szatya
#1142 Szatya [4]
Nem eredeti.

Válasz erre

Előzmény: davkar9 2016.12.23. 17:28
davkar9
#1141 davkar9 [11411]
Eredeti a játékod?

Válasz erre

Előzmény: Szatya 2016.12.23. 16:54
Szatya
#1140 Szatya [4]
Hát pont ez a baj, hogy nem lehet bejelentkezni a játékba, ezért nem tudja átvenni a keepből az előzményt. Tudnál segíteni csinálni egy mentést?

Válasz erre

Előzmény: davkar9 2016.12.23. 16:21
davkar9
#1139 davkar9 [11411]
Faj és a karakterosztály kiválasztása után szinte egyből erre kérdez rá. Nincs külön mentésimport, a keep adatait használja a játék. Ugyanazzal a fiókkal jelentkeztél be a keepbe és a játékba is? Lehet, hogy náluk volt valami szerver hiba, próbáld meg újra.

Válasz erre

Előzmény: Szatya 2016.12.23. 13:31
Szatya
#1138 Szatya [4]
Tudom, hogy az a lényeg, meg is csináltam mindent, de az Inquisitionben nem jelenik meg, ezért kéne valakinek a segítsége, aki beimportálja, aztán a mentést elküldi nekem.

Válasz erre

Előzmény: davkar9 2016.12.23. 10:12
davkar9
#1137 davkar9 [11411]
A keepben pont az a lényeg, hogy te állíthatod össze a korábbi döntéseidet. Rákattintasz egy képre és kiválasztod a neked megfelelőt. Vannak egymást ütő döntések, de ezeket jelzi is. Ha kész vagy, akkor a jobb felső sarokban lévő ~földgömb ikonra kattintva lenyílik egy fül, alul rákattintasz az "export to DA inquisition"-ra. Az alatta lévő monitor ikonon megjelenik majd egy pipa és látsz majd egy időpontot is. A DAI-ba importálásnál is ezt a időt fogod majd látni.

Válasz erre

Előzmény: Szatya 2016.12.23. 09:19
Szatya
#1136 Szatya [4]
Sziasztok!

Eddig vártam a magyarításra de mivel nem nagyon lesz belőle semmi, ezért kénytelen leszek így játszani. Van már megoldás arra, hogy a Keepből hogyan lehet importálni a korábbi döntéseket? (A játék által felkínált elég wtf szóval azzal nem szívesen játszanék...) Vagy esetleg akinek megvan Originről a játék tudna nekem segíteni csinálni egy mentést? Köszi.

Válasz erre

subject17
#1135 subject17 [6784]
Működik ám BSN nélkül a karakterfeltöltés Keepbe. Csak jelentkezz be, meg legyenek engedélyezve az online hülyeségek beállításoknál, nálam valamiért jó sokáig gondolkozott így is, de most szépen megjelent a legújabb Wardenem és Hawke-om, és azóta szinte egyből megjelenik, ha csinálok újakat.

Én is nagyon templar párti lettem az évek során. A lényeg eleve az, hogy ne a két vezéridióta, meg ne is a szélsőséges tettek alapján ítélkezz, csak DA2 pont arra játszik, hogy ezeket bemutassa.

Amúgy igen, már fényévekkel jobb arcokat lehet csinálni, mint DAO/DA2 esetén, de én szeretem egyedire csinálni, sokszor az az érzésem, hogy túl egyformára sikerül mindenki. Volt egy Lady Lavellan végigjátszásom, annyira jó karakter még nem sikerült korábban, nagyon magasra tette a lécet.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: davkar9 2016.11.03. 09:16
davkar9
#1134 davkar9 [11411]
Ó, azt de utálom. Az ő bemutatásuk elég rosszul lett megoldva. Egy-két utalás aztán a semmiből előlépnek az act2 végén. Ott van kb 5 percük, egyáltalán nem ismerem meg őket annyira, hogy az act3-ban őszintén kiállhassak bármelyikük mellé. Többnyire team mage vagyok, de az utóbbi időben egyre jobban hajlok afelé, hogy inkább a templar legyen a canon választás. Újráról újrára fogy a türelmem. Anders hülyesége, Orsino, random "nem volt a piacon tojás, na akkor jöhet a vérmágia". DAIban is igazából csak annyi a jelentősége van a döntésnek, hogy Redcliffnél kapunk egy Varric slightly dis/approves-t és azt is csak akkor ha magunkkal visszük.

Pedig az egyszerű, a faj nagyjából meg is határozza a kasztot és fordítva. CC sem nehéz, defaultokból már egész vállalható arcokat tudok összehozni. Origins és a 2 is segít a döntésben. Két világ van most bekészítve. A-ban elven mistress mágus warden, "unom ezt a sok mágikus szart, menjünk inkább inni" tíf Hawke és "cipőkötéskor is Andraste vezérli a kezemet" íjász Trevelyan. Hagyományos "kék" végigjátszás. B-ben rohadék commoner dwarf* rugó, szemét picsa FemHawke wari, az inqi pedig egy hideg, "Cassandra greatly disapproves" elf íjász. Egyre jobban hajlok a B felé.

*BSN megszűnéses hír után fellőttem még a keepbe pár wardent és hawkeot (nincs jelentősége, de jobb szeretem a sajátjaimat). Anno az acsik miatt megcsináltam, de a továbbiakban mindig elkerültük egymást. A szövegek, az egész miliő, igazi gyöngyszem az originek között a dw com.

Válasz erre

Előzmény: subject17 2016.11.01. 22:09
subject17
#1133 subject17 [6784]
Most jutott eszembe, a sárkányos kérdésre nem adtam választ.

SPOILER
Ha a végjátékra gondolsz, ott az egyik sárkány Corypheus vörös líriumsárkánya, amelyik többször megjelent a játék során, ez gondolom tiszta. A másik rajtad múlik: ha a Well of Sorrows küldetés során te ittál a kútból, akkor volt egy küldetés, ahol "megszelidítesz" egy sárkányt (addig ütöd, amíg melléd áll ), és ő érkezik segíteni.
Ha Morrigan ivott, akkor ez nincs, viszont Morrigan alakváltó mágus, és ő jön sárkány képében, a bossfight után látszik is a mozgásán emberi alakban, hogy megsérült.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: GustyX 2016.10.30. 21:52
subject17
#1132 subject17 [6784]
Nemnem, a helyszínekre Cassandra szar képzelőereje a helyes magyarázat.
Dupla bossfight amúgy tényleg nagyon zavaró, főleg, ha a mágusok mellé álltál. Sérülés nélkül leölöm az összes templart, az a fasz Orsino meg nem lát más kiutat, mint a vérmágia... Templar oldalon legalább ráfogható Meredith őrületére.

Amúgy belekezdtem ma megint Inquisitionbe, baromi nehéz volt megállapodni egy faj és kaszt mellett, a szokásos egész estén át tartó karakterkészítésen túl is.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: davkar9 2016.11.01. 21:57
davkar9
#1131 davkar9 [11411]
Igen és a helyszínek is azért ismétlődnek, mert Varric szerint az összes hülye barlang és folyosó tök egyforma.
Siettetésben engem leginkább az erőltetett dupla bossfight és a hülye anders retcon zavart. Az évek múlását viszont szeretem, ha van még egy fél+ évük talán látványosabb változások is lehettek volna két fejezet között.

Válasz erre

Előzmény: subject17 2016.10.31. 18:34
subject17
#1130 subject17 [6784]
A hülye és hihetetlen harcoknál sokat segített (fejben ) az a gondolat, hogy Varric túlozva meséli, hogy hogy vágnak le száz embert meg bestiát naponta.
Valószínűleg csak az elsietett kiadás mellékterméke ez is, mint sok más, de jobb érzés így játszani.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: davkar9 2016.10.31. 18:30
davkar9
#1129 davkar9 [11411]
Az a rész nekem már fejben össze van kötve az epilógussal (ami után jön a legzseniálisabb credits).

CE-nel megtámogatott story sétákat szoktam. Főleg a 2-nél jön jól, mert ott unom a legjobban a harcokat. Kb egy szinten vannak a dai random medvéivel. Helyileg is elég nagy hülyeség némelyik. Vérmágusok letudva, sétálunk kifele, valaki mégis bedobott egy újabb adag csontvázat. A banditák meg pókokat tenyésztenek... Annyira azért nem vészes, a lényeg a 2-ben úgyis a Hawke-Varric banter.

Válasz erre

Előzmény: subject17 2016.10.31. 16:14
subject17
#1128 subject17 [6784]
Én ezt (SPOILER a címben!) a verziót szeretem nagyon, jól összerakta a különböző helyeken megszólaló motívumokat a srác. 0:39-től kb. gyomronszúr a zene.

(Épp DA2 Act 2 végén vagyok, egy nyári ME végigjátszás után valahogy elkezdődött a DA is... )

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: davkar9 2016.10.31. 16:01
davkar9
#1127 davkar9 [11411]
> Rohadt jó az a szám, imádom! Ebben a formában tökéletes a DA. A 4-ben remélem az ilyen 2/Trespasser féle zártabb pályák lesznek újra. Bioware a karakterekhez ért, fölösleges ehhez a divatnak megfelelő nagy homokozókat építeni, ha egyszer azok tök üresek.

(isteni ez a track, hamarosan indítok is egy újabb újrát!)

Válasz erre

Előzmény: subject17 2016.10.31. 12:58
subject17
#1126 subject17 [6784]
Ha más nem, érdemes youtube-on megnézni a Trespasser zárását, zseniális zene szól alatta.

De ha nem érdekel annyira, akkor itt a válasz, bár háttértudás nélkül nem tudom, mond-e bármit:
SPOILER
Solas valójában Fen'Harel, a "Dread Wolf", akit az elfek az isteneik elárulójának tartanak. A történet persze nem igaz, Solas lényegében megvédeni akarta a népét, míg a többi "isten" csak a hatalmával törődött, Mythalt kivéve (Flemeth), akit végül el is árultak. Solas büntetésképp hozta létre a Veilt, ami elválasztja a mi világunkat a Fade szellemeitől és démonjaitól. Ezt szeretné visszacsinálni, lényegében a játék eleji félresikerült robbanás, és Corypheus hatalomra törése is egy félresikerült kísérlet volt erre.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: GustyX 2016.10.31. 11:10
GustyX
#1125 GustyX [7048]
Úgy igazából az egész nem volt számomra akkora eresztés, nem is különösebben izgatott a történet, meg a karakterek sem. Csak ez egy picit megütött a végén. De én kibékülök azzal is, ha valaki spoilerbe leírja.

http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról

Válasz erre

Előzmény: subject17 2016.10.31. 11:07
subject17
#1124 subject17 [6784]
Így mondjuk nem tudom, mennyire fog ütni, gondolom a Flemeth reveal se jelentett túl sokat neked, pedig az is egy Origins óta húzódó kérdés volt.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: GustyX 2016.10.31. 11:02
GustyX
#1123 GustyX [7048]
Nem, így az előzmények is kimaradtak.

De akkor beszerzem azt a DLC-t, ha végülis úgy lesz teljes a történet.

http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról

Válasz erre

Előzmény: subject17 2016.10.31. 10:42
subject17
#1122 subject17 [6784]
Játszottál a többi játékkal? Elf lore-ban mennyire vagy otthon? Már ezekből kiderül, hogy ki ő, de igen, Trespasser konkrét választ ad.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: GustyX 2016.10.30. 21:52
ApexShow
#1121 ApexShow [40]
Egyetlen DLC-t kötelező beszerezni hozzá, mégpedig a Trespasser-t, ami két évvel Corypheus legyőzése után játszódik. Lényegében ez a DLC zárja le az Inquisition történetét és vezeti fel a következő részt. Láthatod, hogy kiből, mi lett, megértheted az alapjáték hátterében húzódó szálakat, erős képet kaphatsz az inkvizíció jövőjét illetően és persze Solas küldetését is alaposan megismerheted. Róla egyébként, már alapból sokat megtudhattál, ha elolvastad a feljegyzéseket az ősi Elf istenekről..., a What Pride had Wrought küldetésen, ugyancsak sok minden árulkodik róla. Elég, ha a Fan'Harel, vagy Dread Wolf nevekre koncentrálsz. Szóval, ha tetszett az alapjáték, akkor ezt semmiképp ne hagyd ki, mert nem semmi élményről maradsz le.

Válasz erre

Előzmény: GustyX 2016.10.30. 21:52
GustyX
#1120 GustyX [7048]
Végére értem.
Lenne egy kérdésem:

SPOILER
Solas kicsoda, micsoda???? Egyik kedvenc karakterem, erre lehet valami háttérben szart kavaró vezérgeci????
DLC-k adnak valami pluszt, ami miatt pénzt érdemes adni?
A végén a kettő sárkány mi volt????


A rendszerese csapatom: Cassandra, Vivienne, Solas, kb. 60 óra játékidő után, 22-es szinten befejezve, egy sárkányt kihagyva (egyik gyengébbet)

Jöhet a 4. rész, bár abban nem ártana egy-két dolgot rendbe rakni, pontosabban, fogyaszthatóbbá tenni.

http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról

Válasz erre

Peace
#1119 Peace [28245]
Én lvl 26 környékén mentem el levadászni az összes sárkányt, de akkor már vicc volt az összes.

Válasz erre

Előzmény: GustyX 2016.08.15. 15:37
GustyX
#1118 GustyX [7048]
Társainkat hogyan lehet utasítani, hogyha törik, ha szakad ott maradjon ahol én mondom neki???
Eddig ez az opció sehol, sehogy sem működött (taktikai térképen, én azt mondom mindenki marad, de csak jönnek utánam, "maradj" ikon is azonnal eltűnik mellőlük...).
Külön-külön lehet őket utasítani, vagy csak kollektív tudatuk van?

Többször próbálkoztam az első sárkánnyal, ami pöcsölősen meg is lett volna, ha működne a fenti dolog, de sajna nem jött össze. Igaz lvl 8-9 vagyok, a sárkány pedig lvl 12

http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról

Válasz erre

subject17
#1117 subject17 [6784]
A tényleges főküldetéseket mondjuk majd úgyis war table-ről kell indítani, ott egyértelmű lesz. Az elején van kis pöcsölés Redcliffe-ben meg Val Royeaux-ban, hogy felkerüljön a mágus és templar főküldetés.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: GustyX 2016.07.16. 11:33
davkar9
#1116 davkar9 [11411]
Napló, legfölül. Térképre is rápakolja őket. Külön főküldi ikon mondjuk nincs (csak néha, pl redcliff), a szemes csak az éppen aktívat mutatja.

Válasz erre

Előzmény: GustyX 2016.07.16. 11:33
GustyX
#1115 GustyX [7048]
A főküldetéseket mi alapján tudom beazonosítani?
Térképen az ikonok leírásánál mutatja, hogy melyik jelzi a főküldetéseket, de ilyen ikont sehol sem látok a térképen, pedig haladnék azzal is. Illetve jó lenne tudni melyek azok

http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról

Válasz erre

subject17
#1114 subject17 [6784]
Szerintem Originen állíthatsz be felhőtárolást.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: GustyX 2016.04.30. 18:15
GustyX
#1113 GustyX [7048]
A játék a mentéseket online (is) tárolja?
Elkezdeném a játékot, de hamarosan új rendszert akarok feltenni, aztán nehogy ismét elölről kelljen kezdenem.

http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról

Válasz erre

davkar9
#1112 davkar9 [11411]
Már vártam is, hogy mikor kerül elő.

SPOILER
Felfedezősnél ez nem volt probléma, 2h törpnél volt valami furcsa (ott ment a bull-dorian románc) a beszédben, aztán fluffynál láttam, hogy van árulós verzió. Mondom király. Főleg bullrománcnál ad egy jó nagy gyomrost. Akkoriban nézelődtem a fórumon, ment a hiszti, hogy hogy lehet így elbaszni bullt. Pedig teljesen jogos lépés, csak még jobban megkedveltem a karaktert. Persze ahol lehet, ott mindig a csapat lesz megmentve. Van egy levél amiben kiderül, hogy százan vesztek oda a hajón, de hé, azok csak számok, a chargers viszont tele van személyiséggel.

Válasz erre

Előzmény: Aribeth 2016.01.29. 20:56
MattMatthew
#1111 MattMatthew [11782]
SPOILER
Helyes! Még Vegánál is irritálóbb volt! Azt viszont azt hiszem sehogy sem lehetett megölni...

Man literally too angry to die

Válasz erre

Előzmény: Aribeth 2016.01.29. 20:56

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.