Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Filozófiát vált a Ubisoft [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: Filozófiát vált a Ubisoft
A kiadó játékai a jövőben sokkal kevésbé lesznek történetorientáltak.

28231 levél
Válasz 17.01.19. 20:50 #7
LordMatteo
Kicsit offtopik, de nem nagyon találok mást neki.

Ubisoft supporttal valami tapasztalat?

2 napja nem reagálnak semmilyen levélre, se facebook üzenetre. Ticketet nem tudok nyitni, mert ponthogy az accountbelépéssel van problémám, anélkül meg nehéz...
A kibaszás társas játék, sose feledd.
4736 levél
Válasz 16.11.20. 21:31 #6
Christoph
Nem tudom pontosan mit akartak ezzel mondani. Ha az open world felé mennek el az oké. De akkor tegyék tele valós tartalommal, mint pl. a Witcher 3-ban van. A gyűjtögetős dolgot remélem szépen leépítik a játékok, kezd nagyon unalmas lenni. Ha már tartalom nincs akkor pl. értelmes minijátékokkal challengekkel kevés munkabefektetéssel is sok plusz érdekes játékórát adhatnak. Megint csak a Witcher 3 gwynt játékával jönnék pldának.
4108 levél
Válasz 16.11.20. 20:26 #5
Sucee
Alapban se szimpatikus nekem ez az irány, de ha már muszáj, akkor miért már meglevő, más szellemben indított sorozaton kell tesztelni... ?
Ha ez csak annyit jelent, hogy több elfoglaltságot tesznek bele a játékokba, akkor oké, de ennyire optimista nem vagyok.
544 levél
Válasz 16.11.20. 18:27 #4
Rigida
a Bethesda már elég régóta csinál nagy, szabadon bejárható nyílt világot és érdekes történetet egyszerre, a Ubisoftnak ez vmiért nem megy...
A dyslexic man walks into a bra.
2296 levél
Válasz 16.11.20. 18:17 #3
Shadowguard
Mintha az AC meg a Far Cry sorozatban annyira érdekes és lebilincselő lett volna a fő szál eddig Én maximalista vagyok, szóval bármelyik AC-részben az eddigiek közül (Unity nekem kimaradt) több időt töltöttem el a gyűjtögethető vackokkal, mint a fő sztoriszállal, mert utóbbi nem igazán érdekelt. Ezio története volt az utolsó, ami még valamennyire érdekelt, de a Syndicate-ben már csak akkor haladtam a sztorival, mikor muszáj volt, mert egy-egy feladathoz a 100%-hoz kellett a plusz cucc.

Far Cry 4 dettó: akkor mentem tovább a sztoriban, mikor elfogyott az összes gyűjthető vacak a térkép alsó részén és muszáj volt tovább menni.

Nem mondom, hogy nem szórakoztat, de csak azért, hogy kapjak egy új homokozót nem fogok pénzt kiadni, inkább felteszem egy régebbi részt. Vagy a Fallout4-et. Ott sem haladok a főszállal soha, pedig van benne több száz órám.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
32626 levél
Válasz 16.11.20. 17:38 #2
szbszig
Az igen... A következő lépcsőfok pedig az lesz, hogy történet se kell, csak néhány achievement meg gyűjtögethető cuccok szétszórva a térképen. Aztán meg már single mód sem, majd a multiban gyepálja egymást a sok paraszt orrba-szájba.

Egyébként például az Assassin's Creed szériában szerintem már rég elindultak ezen az úton, amit a cikkben csak most harangoznak be. Ott már a Unityben eltűnt a modern szál teljesen, és azóta a globális történet sem halad előre. Volt ugyan szokás szerint egy múltbeli fő történeti szál, de az is olyan habkönnyűre sikeredett, hogy már rég elfelejtettem, miről szólt. Szóval szerintem az Assassin's Creed már több mint két éve elért erre a szintre, hogy egy jó kis történelmi sandboxozás, aminek se füle, se farka. Én is abbahagytam a "történet" közepén, amikor egyszerűen meguntam. Szerintem éppen hogy azzal lehetne feldobni a szériát, ha újból értelmet adnának neki, például továbbvinnék benne a modern szálat.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
5357 levél
Válasz 16.11.20. 17:33 #1
Skorpio90
Vagyis még magasabbról szarni fognak a fejlesztésre, telekúrják elfoglalandó tornyokkal, és összeszedendő poszterekkel/levelekkel/ládákkal a játékot, oszt már mehet is a boltba
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.