Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» JátszóDome: Shadow Tactics - Blades of the Shogun #19 [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: JátszóDome: Shadow Tactics - Blades of the Shogun #19
Folytattuk utunkat a sógun sátra felé, ám természetesen egy sor nem várt fejlemény nehezítette meg a dolgunkat.

Shadow Tactics - Blades of the Shogun

33279 levél
Válasz 17.05.30. 10:54 #8
szbszig
Végignéztem az új videót.

Roppant vicces, mert te azt az őrt ölted meg utoljára, akivel én kezdtem. De nagyon ötletes, hogy előbb belopóztál Hayatóval és Yukival egészen a ház előtt álldogáló szamurájig, és bentről kezdted el lebontani a védelmet. Így valóban sokkal könnyebb. Én konzekvensen kívülről haladtam, így pedig az első két őrt úgy kellett kiszednem, hogy akkor még nem kevesebb, mint 5, illetve 7 társuk látott rájuk. Most már belinkelem a játék eredeti topikjában mutatott képeket: 1. kill és 2. kill. Na, ezért kínlódtam én csak ezzel a kettővel kb. egy órán át.

Azt viszont te felejtetted el például, hogy Aikót is lehetne használni. Az ő tüsszentőpora sokkal hatásosabb figyelemelterelő cucc a szalmakalapos őrökkel szemben, mint a kődobálás vagy Yuki sípja. A képeken látható is, hogy egy őrt ki tudtam iktatni vele.

Egyébként ez egészen sokáig nem tűnt fel nekem sem, de a különböző karakterek és technikáik gyilkolási sebessége látványosan eltérő. Szóval azon ne lepődj meg, hogy Yuki például durván kétszer annyi ideig nyiszálja a delikvens torkát, mint amennyi Hayatónak kell ahhoz, hogy leszúrja. A suriken használatánál pedig még ennél is sokkal tovább tart, mire a célszemély kiszenved végre, így az még normal fokozaton, ahol lényegesen lassabb reagálásúak az őrök, is csak akkor használható, ha egyáltalán nincs a közelben senki.

A civil vízbe hajításáért viszont jár egy fekete pont. Pláne mert nem is zavart volna senkit és semmit. Ha hagyod, hogy magához térjen, simán visszaáll a helyére, ahol eredetileg is tartózkodott.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
52925 levél
Válasz 17.05.25. 08:35 #7
Barthezz
Igen, ezt írtad már korábban is. Viszont azt ne feledjük el, hogy a sógun Mugenéket tudja ebben a pillanatban elkövetőként, míg Masaruban megbízik. Ha Masaru nélkül jelennek meg, nem biztos, hogy hinne nekik. Vagy ha vele együtt adják fel magukat, lehet Masarut a katonák szabadon engednék és nélküle kerülnének a sógun elé. A cél tehát az lehetett, hogy mindenképp együtt legyenek a sógun előtt, ami végül be is vált ugye, mivel Masaru belezavarodott a történetébe. Az persze jó kérdés, mit csinálnak akkor, ha Masaru jól hazudik.
33279 levél
Válasz 17.05.25. 00:19 #6
szbszig
Mondjuk itt ismételném meg, hogy én a küldetés alapötletét is kicsit furcsának találtam. Az persze érthető, hogy a készítők akartak egy olyan pályát is, ahol egyrészt cipelni kell magaddal végig valamit, másrészt szövetséges katonák ellen mész, így a jóérzésű játékosok (engem leszámítva ugye) még inkább a lopakodásra támaszkodnak végig, és igyekeznek ölés nélkül megoldani a küldetést. De tisztán a történet szempontjából Hayatóék ennél sokkal értelmesebb megoldást is kitalálhattak volna szerintem. Például elrejtik Masarut, és feladják magukat azzal, hogy csak akkor árulják el, hol van a srác, ha előbb beszélhetnek a sógunnal. Még jobb, ha csak egyikük vagy másikuk adja fel magát, a többiek addig Masaruval maradnak. Mondjuk Takuma már Suganumában is meg akart halni, meg amúgy is fél lábbal már a sírban van (szó szerint), úgyhogy elsőként ő vállalkozhatott volna erre a nemes feladatra önként.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
2089 levél
Válasz 17.05.24. 23:20 #5
GeryG
A küldetés végén valóban hiányoltam az átvezetőt, de ha nem is mondtam, sejtettem, hogy az utolsó küldi előtt lesz.
33279 levél
Válasz 17.05.24. 19:44 #4
szbszig
Pontosan ezt akartam írni én is, amikor először láttam, csak aztán kiment a fejemből.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
52925 levél
Válasz 17.05.24. 19:40 #3
Barthezz
Ez végülis nem is bug, továbbgondolható simán és pont akciófilmbe illő jelenet lesz így. Utolsó pillanatban berontasz a sátorba, az őrök rádlőnek és utánadfutnak, beérve lefegyverzik a sebzett főszereplőket, épp készülnének kivégezni őket, mikor Hayato a sógunhoz szól, hogy ne lőjék le őket, hadd mondja el, miért jöttek. És akkor a sógun int a katonáknak, hogy fegyvert le, meghallgatja Hayatot.

Amúgy az általad hiányolt cutscene az utolsó pálya felvezetéseként jön, tehát nem felejtődött el a sátras jelenet.
2089 levél
Válasz 17.05.23. 21:31 #2
GeryG
Na a sátorhoz érés nálam elég kalandos lett - ez adta a video címét is. Sajna ez is egy a játék apró hibáinak: az őrök az utolsó előtti pillanatban vettek észre, amikor már épp beléptem a sátorba, még rám is lőttek talán. Ezért a játék fel is jegyzett egy riadót, de persze mire mindez végigjátszódott (lefutottak az animációk és hasonlók), addigra a szkript is elindult és véget ért a küldetés... Szóval volt is riadó meg nem is, ezen jót röhögtem.
52925 levél
Válasz 17.05.23. 20:56 #1
Barthezz
Nekem azt hiszem 33-34 kill volt a végére, szal lehoztad így is jobb aránnyal. A kocsikázás helyett én italt kevertem, annak a hozzávalóinak a megszerzése miatt lett sztem több áldozatom. Amúgy a videoban ezt az italt többször is tévesen lemérgezted, pedig csak altatóról van szó.

Amúgy Takumával gránát helyett gázbomba is dobható, ami csak elkábítja az ellenfelet. Bár végül nem volt rá szükséged, de a végén a 3-as őrjáratot én így szedtem le, megkímélve ezzel az életüket. Akkor már mindegy volt, hogy nem tudok kötözni, hiszen mentem is be a sátorba.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.