Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Divinity: Original Sin 2

23889 levél
Válasz 20.05.27. 11:09 #64
Peace
No a végére is értem. Ezúttal nem voltam hataloméhes, teljesen más utat választottam. Sok dolog megmaradt, de szerencsére rengeteget el is felejtettem! És szerintem jó pár szituval nem is találkoztam 3 éve. Zseniális játék még mindig! Még több ilyet!!!
23889 levél
Válasz 20.05.27. 06:51 #63
Peace
Ismerős. Én az első résszel voltam így. 3-4 alkalommal indultam neki mindig pár hónap kihagyással, de mikor beértem a városba és a nyakamba szakadt minden, akkor azon a ponton besokalltam és kiléptem. A második részben ezt már nagyon okosan oldották meg és szép fokozatosan van adagolva minden. Egyszerűen minden tökéletesen van megkomponálva. Itt Arx-ban is csak mosollyal az arcomon haladok szisztematikusan. Mikor találok egy lejáratot, majd egy labirintus fogad és onnan három helyen lehet feljutni a város teljesen különböző pontjaira. Imádom! Egy ponton túl már megfogadtam, hogy nem fogok hordókat, zsákokat és ládákat nyitogatni, de csak azon kapom magam, hogy belekukkantok az összesbe.
1972 levél
Válasz 20.05.26. 21:23 #62
jawsika
Hát én háromszor feküdtem neki a gamenek. Ne értsd félre, ps-en meg pc-n összesen van benne 150 órám alsó hangon, imádtam minden pillanatát, de Arx a legmesszebbi pont, ameddig eljutottam. Nem tudom megmagyarázni, egyszerűen annyira kinyílt minden, akkora új zóna lett, hogy úgy laktam, mint a jóllakott ovis, nem nyúltam már az újabb sütiért. Most is van egy félbehagyott csapatom. De eskü letolom egyszer. Az a gond tudod, hogy ez nem olyan game, hogy visszaülsz fél év múlva, és folytatod, hanem mindig újrakezded. És arra mindig elfáradok.
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
23889 levél
Válasz 20.05.26. 20:55 #61
Peace
Feladni??? Micsoda??!!!!
1972 levél
Válasz 20.05.26. 20:41 #60
jawsika
Jah, ott adtam fel anno.
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
23889 levél
Válasz 20.05.26. 17:18 #59
Peace
Brutális a játékidő és a bejárható terület!!! Napok óta csak Arx-ban császkálok és még sehol a vége! Mindig belebotlok valami új feladatba, mindig akad tennivaló! Imádom! A legjobb, mikor nem úgy sülnek el a dolgok, ahogy tervezed. 6-os meggyőzés kellett volna 5 helyett. Fuck! És már a nyakadon is vannak 6-an. Na jó, akkor meghaltok pedig nem így akartam....
23889 levél
Válasz 20.04.25. 20:00 #58
Peace
Fergeteges még mindig ez a játék! Egyszerűen addig mész és agyalsz, míg nem jutsz mindig kicsivel előrébb!!! Pár jobb fegyver, szintlépéssel egy újabb lehetőség érhető el és máris haladsz tovább! Alapból rohadt jó szerintem, hogy egy ekkora térképen fejben tartod, hogy ki és mi merre van, mire van szükséged, hogy ott tovább juss! Kicsit dolgoztatja legalább a szürkeállományt. Doom után ilyen téren kész felüdülés!
23889 levél
Válasz 20.04.21. 09:32 #57
Peace
Én jól elvagyok ezzel a kis csapattal szerencsére. Én ugye pajzs+egykezes harcos, Lohse gyógyító és vízmágiával nagyokat sebző, Beast két tőrös hátba szúrós, Ifan meg természetesen az íjjász. Biztos, hogy 3 éve is szerencsétlenkedtem az első végigjátszásnál. De ez alapból ilyen játék. Elmész egyik irányba, bepróbálod a harcot. Ha hamar meghalsz, akkor mész másfelé. Csak most így hirtelen kifogytam az irányokból.
1972 levél
Válasz 20.04.21. 09:24 #56
jawsika
Én vagy négyszer kezdtem újra eddig, nem találtam meg a hangom. Mindenképpen a tactician Lone Wolf a befutó, viszont ezzel meg az a baj, hogy vagy 2 physical, vagy 2 magic sebzéses ember kell. namost... Ha két mágusom van, és nem egyformk (immunityk miatt értelemszerűen), akkor folyamatosan egymást akadályozzák pl a víz és tűzmágiákkal.

Ha két physical karim van, akkor kell bele egy knight alapú, és egy rugó/hunter. Ez nagyon adná, de a knightokat még szoknom kell, nehezen kezelem.
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
23889 levél
Válasz 20.04.21. 07:50 #55
Peace
Fuhh, valamiért nagyon béna vagyok most. Reaper's Coast-on szerencsétlenkedek. Driftwood-ban már nagyjából mindent megcsináltam, amit lehetett. Elmentem a paladin-októl keletre, kiírta, hogy sokkal erősebb nálam mindenki és húzzak onnan. Észak-keleten a fűrészmalomban szintén kiírta, hogy erősek és húzzak onnan. Észak-nyugaton szintén meghaltam két helyen, az is zsákutca. Nyugaton a barlangban, ahol a föld alá vonszolnak a lények és külön dobják a csapatom 4 tagját, ott is meghalok. Kicsit elveszettnek érzem magam, azt hiszem 10-es szintű lehetek. Majd biztos rájövök, hogy merre kéne kutakodnom, de tegnap már inkább kiléptem. Pedig a felszerelés is elég állat, nagyon jó cuccokat találtam.
23889 levél
Válasz 20.04.20. 09:59 #54
Peace
Én sajna nem. Pár hónapja sikerült egy jót D&D-znünk papíron. Nekem ez teljesen új világ, sajnos én régebben sosem játszottam ilyeneket, nem volt rá lehetőség. 7-8 órát tartott és félbe is kellett hagynunk a kalandot, de királyság volt! A mesélőnk is csúcs, de ő 30 éve ezt csinálja.
1972 levél
Válasz 20.04.20. 09:20 #53
jawsika
Ugyanez a gondom. Gondoltam, pláne így karantén idején, hátha tudtok valamit.
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
23889 levél
Válasz 20.04.20. 08:22 #52
Peace
Jó móka lehet! Esélyét nem látom ilyet összehozni. Hogy találjak még 3 szerepjátékost és egy játékmestert, aki keni-vágja a játék szerkesztő módját....és hogy mind az 5 ember rá is érjen egyszerre! Olyan lehetetlen küldetésnek tűnik.
1972 levél
Válasz 20.04.19. 20:37 #51
jawsika
https://www.youtube.com/watch?v=SNxDMZhiGtU

De amúgy, ha ilyen esetleg lenne, én bárkivel bármikor benne vagyok. Egy ilyen szuper game master módos meccs fantasztikus lehet, a gyerekkorom könyves szerepjátékai ugranak be. Nemtom mit meg nem adnék ilyenért. És ahogy nézem, a neten rengeteg gamemaster módos kaland van fent.
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
23889 levél
Válasz 20.04.19. 20:20 #50
Peace
Bennem meg sem fordult a lone wolf. Én megint 4 karival tolom, de most Sebille és Red Prince helyett Lohse és Beast jött velem. Ifan maradt, ő jó arc.
4260 levél
Válasz 20.04.17. 23:15 #49
gothmog
Azt tudtam, hogy két lone wolf mehet együtt. Ezért is lett volna logikus, hogy akkor egy lone wolf és két "mezei karakter" is menjen. (Négyfős sima vagy egy lone wolf + két sima vagy két lone wolf felállás.) De sajnos nem jött be a terv. (Játszottam már kétfős lone wolf partival is, de az közvetlenül az első végigjátszás után volt, és a börtönsziget elhagyása után félbehagytam, mert hiába jó játék, kétszer zsinórba végigtolni, rájöttem, hogy az sok lett volna )
Endure. In enduring, grow strong.
1972 levél
Válasz 20.04.17. 22:07 #48
jawsika
A lone wolf úgy működik, hogy 2 fős csapat, mindkettő lone wolffal. Akkor az két überOP kari, akikkel lehet szabni ezerrel. De ha felveszel, egy hamradik embert, akkor értelemszerűen a másik kettő is bukja a perk hatását.
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
4260 levél
Válasz 20.04.17. 21:52 #47
gothmog
Én néhány hónapja terveztem egy újrázást. Azt gondoltam ki, hogy mivel első menetben Sebille (ha jól emlékszem a nevére a gyilkos kedvű elf csajszinak) és Beast kimaradtak a csapatból, ezért indítok egy Lone Wolf karaktert (Ifant), és kettejüket veszem fel (ők nem kapnak lone wolf perket).
Ez logikusnak tűnt, mivel ugye mehetsz négyfős partival, illetve mehet két Lone Wolf karakter együtt. Tehát azt gondoltam, hogy akkor egy Lone Wolf is mehet két simával. Na, kiderült, hogy nem, simából is csak egyet vehetsz magad mellé, különben inaktiválódik a Lone Wolff perk. Ez el is vette a kedvemet (oda a terv), így elnapoltam a dolgot.

Mindenesetre egyszer végigviszem majd még egy saját Ifan, plusz csapatba felvett Sebille, Beast és Fane (első végigjátszásban én Fane-t "alakítottam") partival. De az nem most lesz. (Home office megy már egy hónapja, és munka miatt is annyit ülök gép előtt, hogy egyszerűen képtelen lennék annyit bámulni még a monitort, amit egy ilyen volumenű játék megkíván.
Endure. In enduring, grow strong.
1972 levél
Válasz 20.04.17. 21:30 #46
jawsika
Hallod mégsem tudtam még rászánni magam a kezdésre. A dilemma a következő: toljak-e kétkaris lonewolfos tactician-t, ami erős, van kihívás, viszont csak két kari ugye (ilet már toltam, olyan 3/4ig elvittük haverral, adta), vagy classicban kezdjek négykarist. Az nehezebb, de classicon menne persze. Viszont ott ugye négy karim van, teljesen más a feelingje, kis teamet lehet csinálni, stb... Nem tudom.
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
23889 levél
Válasz 20.04.17. 13:05 #45
Peace
Na így azért már szedik a HP-mat rendesen és lófa**t sem sebzek. Kicsit más, de jobb lesz ez így! A natív PS controller támogatás csúcs!!! Ha ilyen szinten lesz megcsinálva az irányítás a BG3-ban is, akkor az bizony királyság lesz!!!
23889 levél
Válasz 20.04.16. 07:47 #44
Peace
Szerencsére engedte feljebb venni nehézséget. Holnap le is teszem a hátsóm!
1972 levél
Válasz 20.04.16. 01:21 #43
jawsika
Én is agyalok erősen, hogy min kezdejm most újra. Tacticanon gondolkodok, két karis lone wolffal. Nemtom, nehéz na.
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
23889 levél
Válasz 20.04.15. 08:45 #42
Peace
Valami nagyon sovány nehézséget indíthattam el. Egyszerűnek tűntek a harcok, de a Fort Joy végi nagy összecsapásnál jól leizzadtam első végigjátszásnál. Most meg semmi nehézséget nem okozott. Remélem menet közben lehet állítani a nehézségen. Nincs kedvem újrakezdeni.
23889 levél
Válasz 20.04.06. 15:52 #41
Peace
Visszaeső lettem, elkezdtem másodszorra is 7végén. Mostanra már nagyjából úgyis elfelejtettem mindent.
4260 levél
Válasz 19.01.21. 09:01 #40
gothmog
Az utolsó spoilerhez: SPOILER
Griffet én levágtam anno. És az asszonykának is elmeséltem. Nem igazán akarta elhinni, hogy a drága jó gyermekszerető férjéből egy börtönbeli kegyetlen maffiózó lett
Endure. In enduring, grow strong.
10284 levél
Válasz 19.01.20. 22:44 #39
davkar9
Arra hamar rájöttem, hogy bármikor lehet menteni, szóval a post-battle beszélgetés közepére nyomtam egy kézi mentést, aztán onnan töltögettem vissza. Ha újrázni kellett volna a harcot, valószínűleg kiválasztom azt az egyet aztán yt-n nézem a többit.

SPOILER
Ugrálással jutottam el én is hozzá csak rosszul jött ki a lépés és sallowval muszáj volt foglalkoznom még így is a középen lévő oszlopnál. RP egyedül küzdött vele szinte (plusz ott volt a sárkánybébi is). Beast lett a mvp a 3 sourceos villámesővel. Megsütötte Lucy segítőjét is, de hé, egyből jött a videó a kukac haláláról szóval senki nem panaszkodott.


Jaja, gyíknőn is jót mosolyogtam. Tetszik, hogy egy ilyen ~eldugott quest is szerepet kap az epilógusban. Szukkubuszt is megszerettem az út végére. Nagyon jó mellékszereplők vannak a játékban.
SPOILER
Van pl Butter, na őnála elmorzsoltam egy könnycseppet. Börtönnél nagyban ment a flört. Megegyeztünk, ha egyszer mindketten eljutunk arxba, akkor majd lesz még...közelebbi kapcsolat is. Az is pálya lesz, de úgysem látjuk többet ezt az npct. Drifwoodban belefutottam a szélhámos barátnőjébe, aki annak rendje és módja szerint kizsebelt. Meséltem neki a csajáról, visszaadta a pénzt. Játék vége, szinte el is felejtkeztem róla. Sétálgatok a térképen, le a parthoz egy kis szigetecskére. Nini, egy voidwoken és egy test...ácsi, ez Butter. Fuuu.

Találkoztam Griff feleségével is, de neki nem meséltem el, hogy a férje a börtön nagykutyája, akit majdnem levágtam.
All me best mates are trees.
4260 levél
Válasz 19.01.20. 21:01 #38
gothmog
SPOILER
Ha "térdet hajtasz", akkor is bármelyik opciót választhatod a végén. Viszont a csata sokkal könnyebb lesz, mert egy Braccus Rex egyből bedobja a durcit, és így Dallisék is őt fogják támadni. Gyakorlatilag, ha megvannak a megfelelő skilljeid, hogy egyből közel tudj jutni Rexhez (pl. repülés, teleportálás, a főnix bukórepüléses stb.), akkor akár egyetlen kör alatt is le lehet csapni a gennyládát. Csak annyi a lényeg, hogy a void hidrával ne foglalkozz, mindenki menjen rá Rexre. Én klasszikon játszottam, de legkésőbb a második körben mindig kifeküdt, így gond nélkül zongoráztam végig a lehetőségeket az újratöltéseknél.


Amúgy az én spoileres részem/tapasztalataim (végigjátszás utániak) a másik topikban (talán 51-es hsz, ha jól emlékszem). Fane-nel voltam, derült ki egy-két finomság a számára a végén. Plusz van egy olyan befejezési lehetőség, amit csak ő érhet el.

Ja igen, a végén a diavetítés tényleg poén. Ha az emeleti gyíkcsaj prosti túléli az incidens, még ő is bekerül a végén a kivel mi történt felsorolásba
RP ajánlatán pedig magam sem tudtam nem nevetni vagy elutasítani.
Endure. In enduring, grow strong.
10284 levél
Válasz 19.01.20. 19:47 #37
davkar9
Pff, ilyen egy köcsög bossfightot...

SPOILER
Először behódoltam Lucyéknak. Beast kifeküdt a csata során, visszatöltöttem. Úgyis mindenki ellenkezett a térdhajtás ellen, jöhet a ffa. Dallas "halála" után jött is szépen a 2. harc. Rng kedves volt, Lucyék csapat nem volt jó semmire, amit sebeztek azt csak rajtunk. Pár kör utána alvás volt, mi leöltünk kb. kettőt, de itt is folyamatos veszítés volt, hülye kukac csak köpködte ki a szarokat. Újra. Újra. Guidehoz kellett már nyúlni. Void charm a kukacra vagy lője mindenki Rexit. Magicpajzs miatt nem ment a varázslat, mikor lement akkor meg távon kívül volt. Beast megint kifeküdt. Sokadik próba. Rendben, akkor legyünk Lucy ribancai, francba a rólpléjjel, csak essünk már túl rajta. Úgyis csak elájulnak, ha meghalnak, tehát ez nyilván csak extra nehezítés. Rexet megrohamozós úton a 2. próbálkozás sikerült, sajnos RP így is meghalt a csata során, szerencsére a beszélgetés alatt feléledt. Féltem, hogy itt végleg meghalnak, ha tudom, hogy emiatt nem kell aggódnom, lehet korábban is összejött volna a csökkentett létszámmal.

Leginkább a tűzzel szopattak. Oda-vissza áldottuk-átkoztuk, amikor végre kék volt, akkor a kukac egyből ráköpött. Sallow is felcseszte az agyam, spammelte a plague-t, ami RP teljesítményét vágta haza, mert egy fincsi cons-os pajzsa volt, amit a debuffok miatt elejtett. Pedig Kapit megszégyenítő dobásokat tudott vele, így viszont eléggé használhatatlanná vált, maradt a kardozás.


Ezt és a múltkori bugot leszámítva amúgy remekül szórakoztam, tényleg kellemes játék lett!

Döntések.
SPOILER
Végigzongoráztam a nekem felajánlott lehetőségeket. Tétlenségből fakadóan God King győz értelemszerűen kuka.
"Szószt mindenkinek" opció szintén, ez az egyenlősdi nagy baromság.
Divine nem rossz. Részdöntések miatt tetszik, mindenkit sikerült összetrombitálnom egy nagy boldog seregbe, de ugye a győzelem után GK továbbra is tevékenykedik, szóval a problémát nem oldottuk meg.
Maradt a szósz elpusztítása. GK lecsukva, ciklus megszakítva, mostantól "egyenlőek" az erőviszonyok, nincs több isteni szuperkiválasztott csalás mágiával! Ez a legjobb.

Elfeknél megöltem a fát, ami ott helyben jónak tűnt, viszont arx és az epilógus alapján már nem vagyok teljesen biztos. Saheila kicsi megzakkant.
Törpöknél kibékítettem a feleket, de Justiniát rövid időn belül leszúrták egy villával.

RP uralkodó és boldog apuka, jól nevelt sárkányokat babusgatnak az asszonnyal. A hülye nálam is újra bepróbálkozott a rabszolgasággal, egye fene, rábólintottam. Divine úton ez külön poén volt, mire a köcsög csak annyit reagált, hogy "elvégre neki a legjobb jár".
Beast először hazatért, aztán érthetően tele lett a töke a politikával és visszament kalóznak.
Sebille neves hős lett. Megszabadult a gyíktól és a fa által ráerőltetett végzettől is. Elfek és a világ szempontjából nem tudom milyen jövőt tartogat a fa megölése, de legalább Seb végre a saját maga ura lett, szóval ezért mindenképp megérte.

Voltak még kisebb nagyobb diák a végén, összességében jó döntéseket hoztam. Meglepődtem az olyan poénokon, mint pl. a fickó a partról, akinek kihalásztam a gyűrűjét.

Maladyt sajnálom egy kicsit, legjobb főmellékszereplő, kár, hogy nem szerepelt többet. Mondjuk a divine úton sem oldódik meg a problémája. Na sebaj, majd a következő játékban!
All me best mates are trees.
10284 levél
Válasz 19.01.20. 12:36 #36
davkar9
(sziget)

SPOILER
Az a katona nálam is ott volt. Szerencsére? senkinek nem volt baja Alexszel, Garethet pedig én is le tudtam beszélni. A próba előtt meggyőztem, hogy szálljon ki a versenyből így mellettünk harcolt. Mikor Dallis megjelent, egy scriptelt ütéssel kinyírta, szóval esélye se lett volna túlélni a fejezetet.
All me best mates are trees.
4260 levél
Válasz 19.01.19. 22:50 #35
gothmog
SPOILER
Pontosan. Egy élőholt Beast és egy élőholt Sebille jelentkezett versenytársként.

Alexandert még az elf táborban kinyírtam. Garethet először lebeszéltem a bosszúról, majd amikor Ifan mondta, hogy itt az idő, és neki ez fontos, akkor őt viszont hagytam cselekedni. Ki is nyírta a püspököt (párbeszéden keresztül), így Alexander hátramaradt embereit gyerekjáték volt legyalulni. Egyvalamit kicsit sajnáltam azért. Én megmentettem még a kezdőszigeten a tömlőcben vallatott katonát, akivel a névtelen szigeten így összefutottam, és elég rendesen segített is, míg az elf tábor közelében el nem köszönt. Persze ott ácsorgott Alexander mellett, így meg kellett ölnöm őt is. De hát, ilyen az élet...
Endure. In enduring, grow strong.
10284 levél
Válasz 19.01.19. 22:16 #34
davkar9
Na szerintem holnap a végére is érek. Elértem Arx "sarkába", napló is eléggé kiüresedett, innen már nem sok lehet hátra.

gothmog: mivel Fane-nel játszottál lenne egy kérdésem a szigetről, Academy vége.

SPOILER
Amikor jön a próba, megküzdeni a nem a csapatban lévő társakkal, akkor jól sejtem, hogy neked csak ketten voltak(+Alex ha nem győzöd meg)?
All me best mates are trees.
10284 levél
Válasz 19.01.17. 22:31 #33
davkar9
De. Ha leparkolom Sebet a kapuban, akkor nincs gond, RP simán beszél vele. Érdekes revealeket dobál az a karakter. Kipróbáltam, hogy beszélgetésen kívül levágom. Ezzel ugyan lezárul a küldi, viszont nincs meg a személyes rész, itt pedig az lenne a lényeg. Nem tudtam, hogy mélyebb kapcsolat is létrejöhet a társakkal, kellemes meglepetés volt. Magas, meggyötört, murder-elf AWR hangjával? Ki nem hagynám!

Először azt hittem, hogy az északi részen kapott küldik kavartak be. Innen is volt mentésem, de sajnos nem. Chaptert újrakezdve ott volt a felkiáltójel. Onnan egyből odarohantam a karakterhez, így már működött. Az a baj, hogy ez ilyen rövid ideig létező kulcs beszélgetés. Fel sem tűnt a hiánya, mert a szokásos fejezet eleji új szövegek meg ott voltak. Divinity kitárgyalása, újabb mese a masterről.

Leginkább azért volt bosszantó, mert már az oltárokat is végigjártam és bár egyik sem volt különösebben nehéz (almira és az impes egy kicsit) ilyen indokolatlan újrázásokért nem rajongok. Mondjuk lehetett volna rosszabb is, ha mondjuk roostig kell visszatölteni... Extra szopás lett volna mert a csirkés küldi miatt hamar eljutottam az elf táborhoz szóval kb driftwood 3/4-ét kellett volna újrajátszani.
All me best mates are trees.
4260 levél
Válasz 19.01.17. 21:50 #32
gothmog
Az szívás... (Én szerencsére anno megúsztam az egész játékot egyetlen bug nélkül).

Az a "gyík", ha ugyanarra gondolunk, RP küldetési vonalán is kulcsfontosságú. Nem volt ütközés miatta a karakterek között?
Endure. In enduring, grow strong.
10284 levél
Válasz 19.01.17. 19:37 #31
davkar9
Óakurvaéletbe... Ballagok a gyíkhoz Seb küldijén, bepánikol; kéne valaki, akiben bízhat. Húzódik a mosoly a számon, én ismerek ilyet, van két hüvelykujja és itt áll előtte. Semmi. Mint kiderült bugos a quest, dejó. Gúgli szerint a chapter elején vele kell beszélni először, máskülönben nem érzékeli az eddigi kapcsolatot a játék. Én hülye meg a kibaszott mókussal kezdtem a beszélgetést. Fasza, vagy ~4 óra ment a levesbe.

Mindegy, ma is tanultunk valamit, új chaptert csak frissen szabad kezdeni, nem késő este, álmosan.

Szerencsére maga a sziget szép és hangulatos, szóval legalább nem fogom unni az ismétlést.
All me best mates are trees.
10284 levél
Válasz 19.01.16. 22:14 #30
davkar9
Átmentem én is a névtelen szigetre.

Húha, volt itt minden! Barlangi törp quest előtt még északon rohangáltam. Gyíknak segítettem, át is küldött az említett emelvényes csatára. Előtte még északabbra mentem. Volt ott 2 csata, a farkasóriásmegaszörny és a banya, mindkettő elpicsázott. Banyát teljesen passzoltam, kutyához később visszajöttem.

Törp részleg lezárása után a pit helyett délre fordultam az úton, rykerhez. Jót röhögtem, itt is egy kész pálya bújt el... Szukkubusznak utána kellett néznem. Egyszer már elindultam abba az irányba teleportálgatással, csak az ide-oda cikázással végül a pitnél lyukadtam ki. Meglett végül (a feladat boss még easyn is izzasztó volt) a 3. pontom. Szintben is jól álltam, gear is rendben volt, újra nekiláttam az emelvényes feladatnak. Útközben mentettem civileket is. Legutóbbi alkalom óta 2 szintlépés és egy csapat respec alatt bővítettem a repertoárt szóval sokkal lazábban ment. Másfél bless kellett így is a tüzekre és vagy két kör gyógyítást is rászórtam a hülye npcre, de végül meglett. Magisterek is segítettek egy keveset, mondjuk szerencsétlenek végiggyalogoltak az átkozott tűzön mikor elfogytak a fosszörnyek, csak rájuk kellett fújni egyet és eldőltek.

Kikötőben megszenvedtem megint a csatával. Nevesített npc volt a fogoly ezért próbáltam életben tartani, de a köcsög magi hp összekötős spellje miatt elég nehéz volt. Shriekkel nagy szerencsém volt előtte. Nem dobtam ki a draines tyrant helmetet az elejéről (igaz már csak 1 charge volt benne, mint kiderült - démon meglepi) ezért el tudtam jutni az épületig.

Ezen a ponton volt egy apró "hiba", folytattam a füküldit. Megjött a source vampirism skill, csak mivel 3 pontos voltam már ezért a többi trainert lezárnak tekintette a napló. Nem volt gond, mert adott még mindenki xp-t, de befejezéskor az adott bejegyzések nem frissültek már. Főküldiről mentem a pites barlangba, na ez egy jó kis lore/sztori haladás volt. Az is tetszett, hogy korábban már voltak utalások beszélgetésekben/könyvekben és bár a meglepetés nagy része odalett, a kapcsolódások viszont bejöttek.

Innen már csak az északi sziget volt hátra. Roppant hangulatos terület! Xp éhség és a felfedezés eléggé megkötötte a kezem a döntések szempontjából. Kíváncsi vagyok, hogyan alakulnának a későbbi események ha a helyi főküldi után egyből tovább is állunk.
All me best mates are trees.
4260 levél
Válasz 19.01.14. 16:26 #29
gothmog
Szerintem míg végig nem fésülted a teljes térképet, ne menj tovább! Lesznek ott bőven érdekességek.

Tényleg, a szerelmes szukkubusszal találkoztál már? (Ő, ha nem cseszed el, például melléd fog szegődni, és a hajón elérhető lesz mindig. De több ötletet, spoilert nem szórok el.)
Endure. In enduring, grow strong.
10284 levél
Válasz 19.01.14. 15:09 #28
davkar9
Napló szerint már csak össze kéne ütnöm a füstölőt és mehetnék is tovább. Ránézek azért a többiekre, hátha akadnak még érdekes npck. A törpre vadászok a nyugati térségben. Mikor először beléptem a városba pont belefutottam abba a questbe felfedezés közben, de aztán inkább visszatöltöttem. Mondjuk a jelölt barlang helyett elindultam északra. Volt oda is egy questem. Útközben találkoztam trollal, fertőzött mézet nyalogató medvékkel, fura undead nővel...

Blackpits eseményre kíváncsi vagyok mennyivel lenne könnyebb ha az a köcsögöt levágom korábban a másik küldinél. Következő végigjátszásnál biztosan kipróbálom. Lehetséges könnyítéstől függetlenül megérdemelné a halált az a figura.
All me best mates are trees.
4260 levél
Válasz 19.01.13. 23:31 #27
gothmog
Azon a térképen nagyjából bárhová mégy, találsz a főszálhoz kötődő (vagy valamelyik karaktered küldetéséhez kapcsolódó) dolgokat. Néha meg egyszerűen belefuthatsz egy-egy olyan NPC-be, akinek ha segítesz, a játék végéig tartó szövetségest nyersz ez által (pl. megy majd veled a hajóra, vásárolhatsz nála cuccokat, tanácsokkal láthat el egy-egy ügyben, netán küldetést is ad majd stb.)

Tehát érdemes idővel a teljes "térképet" felfedezni, de ha valahol túl kemény ellenállásba ütközöl, akkor persze nézz el először másfelé.

Egyébként ahol jártál (Blackpits), ott is lesz természetesen a főszálhoz kapcsolódó tennivaló, ha jól emlékszem.

Szóval a főszállal külön ne foglalkozz, az alakul majd magától, ahogy bejárod a térképet. (Emlékeim szerint egyébként akkor tudod le, vagy legalábbis egy részét akkor tudod le, ha már minden "mesterrel" találkoztál. Az, hogy eközben melyiküktől tanulsz, vagy megtanulsz-e egyáltalán bármelyiktől bármit is, teljesen rajtad áll.)
Endure. In enduring, grow strong.
10284 levél
Válasz 19.01.13. 22:59 #26
davkar9
Leginkább a hülye npc rohangált fel-alá a tűzben. Egyszer leteleportáltam Sebet az odaugrós backstab skillel, de ezzel csak behúztam a magistereket is a kapuból. (Az amúgy poén volt, jesterrel le lehetett reagálni a szalutáló fickót egy nagy öleléssel és a zsebének kifosztásával.)

Mindegy ezt az utat egyelőre jegelem, átmentem inkább a sziget másik végébe, ott lehet haladni. Át is öltöztem, de szerintem pofátlanság elkérni 1k-t egy robeért amin nincs semmi +1 bónusz.

Főszálon mennyit kell/lehet megcsinálni? Shiela (az ismerős elf) ki lett már szabadítva (acsival is megszenvedtem egy jót, wikin ajánlott piramisos módszer már nem működik), meg is tanította a 2. pontot. Gondolom az xp miatt érdemes mindenkit letudni.
All me best mates are trees.
4260 levél
Válasz 19.01.13. 20:00 #25
gothmog
Kb. 70%-ra tippelnék.

Nekem 107-108 óra volt a végigjátszásom, és talán olyan 75-80 óra között mentem át a névtelen szigetre, de ezt ne vedd készpénznek, mert nem feltétlenül emlékszem pontosan.

Inkább arányokkal próbálok érzékeltetni. A második területen ugye irtó sokat el lehet időzni mindenfélével, ha nem rohan az ember. No, a névtelen sziget nem ilyen lesz - az nagyjából gyorsan letudható (azért ott sem lesz üresjárat), majd ezt követi még egy utolsó terület, ahol igen klassz dolgok várnak majd (több karakter sztorija ott teljesedik ki, lesznek visszatérő ismerősök és mumusok stb.). Itt bőven lesz mit tenni, de azért Driftwood térkép méretet ne várj!
Endure. In enduring, grow strong.
1972 levél
Válasz 19.01.13. 19:46 #24
jawsika
Legjobb rész.

Btw: A Nameless Isle elején tartok a régi végigjátszásommal. Ez kb hol van a szotriban? Kb hány százaléknál tarthatok?
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
4260 levél
Válasz 19.01.13. 19:02 #23
gothmog
Na, arra a csatára emlékszem én is élénken!

Próbálj meg az emelvényen maradni, és az embereidet is ott tartani. A kis taknyok majd felugrálnak.
A source pontjaidat arra használd, hogy a lábad alatt gyúlt tüzeket megáldod. Így minden körben gyógyulni és nem pedig sebződni fogsz tőle.
Egy idő után a közelharcos embereidet (vagy egyet-kettőt közülük) elküldhetsz a nagy taknyok felé, hadd nyomják le őket. (Addig, ha van távolsági támadó karaktered, azzal szórd a lentieket, a közelharcosokkal pedig a felfelé törekvő olaj- és/vagy tűztaknyokat nyomd le.)

A csata maga nem vészes, inkább azon múlik, hogy az az npc, akit meg kell mentened, és aki elsüti a source varázslatot (ami előhívja a taknyokat), nem kezd-e el valami hülyeséget csinálni (például keresztülfutni a még égő és nem áldott tűzön valamelyik ellenfél irányába). Mert akkor csak a load savd game varázslat segít (esetleg az, ha gyógyítást nyomsz rá)

Ami a cuccokat illeti: nekem sosem volt gondom. Igaz, az egyik emberkével (talán pont RP-vel) a Lucky Charm skillre gyúrtam a social kategóriásak közül, így egy idő után meglepően sok hordóban találtam (Lucky Find!) bitang jó cuccokat.
A kereskedők általában frissítik az árujukat (nem mindig és nem mindenki), ha szintet lépsz.

Nem tudom, hányas szinten vagy, de 10+ szinten a tyrant cuccot szerintem felejtsd el, és inkább válogass a karaktered szintjének megfelelő holmikat (jobb vértezet értékeket adnak, esetleg jobb tulajdonság bónuszt stb.)
Endure. In enduring, grow strong.
10284 levél
Válasz 19.01.13. 18:44 #22
davkar9
a dupla pedig megbaszódhat
All me best mates are trees.
10284 levél
Válasz 19.01.13. 18:44 #21
davkar9
Jó kis szituációba futottam bele... Valami emelvényen kell megvédeni egy hülye npct egy másik hülye npctől, akit korábban életben hagytunk (hajós figura questje, én barom meg győzködtem, hogy tök jó a light side...). Emberi ellenfelek még nem is okoznak problémát, de a védett npc is source köcsög, azok ha meg csak elfingják magukat egyből ott terem a void. És lám 10 foscsepp spawnolt is a 2. körben. A következőben 3 másik ugyanilyen csak pajta méretű. Ha ezeket túl is éli még az npc addigra már jön ugyanilyen szarból 10, csak tüzes variációban. Fasza ez így.

Geart amúgy hogyan lehet szinten tartani? Elég aránytalanul elszálltak a statok. 15k körül van pénzem, ha mindenkit átöltöztetek azzal kb el is fogy, de úgy igazából nincs is nagy választék a vendoroknál, hogy role szerint kapjon ruhát mindenki. RP a tyrant setben mászkál, azt meg ugye csak egyszerre lehet cserélni a buzi debuffok miatt. Lootra nem nagyon lehet számítani (van lucky charmom, néha van share, néha nincs, ha azzal a karival nyitok mindent akkor se jobb a drop). Külsőről már le is mondtam, mintha egy tarka bohóctársulat lennénk a jelenlegi páncélokban...
All me best mates are trees.
23889 levél
Válasz 19.01.12. 19:41 #20
Peace
ÉS még mi minden lesz!!! Abszolút 10/10 a játék!!!!
10284 levél
Válasz 19.01.12. 17:28 #19
davkar9


Szexeltem egy gyíknővel. Reggel ki akartak rabolni, mert hát nyilván. Passzoltam, fegyverbe! Egy szál pöcsben szórtam tüzet és villámot. A társak is berontottak a szobába, alig volt kínos. Nyertünk (kicsi szoba, nehéz volt, újabb + a könnyű mellett), a harc végén mentünk még egy kört a gyíknővel. Totál megérte, értem már mire föl a 10/10!
All me best mates are trees.
10284 levél
Válasz 19.01.11. 18:15 #18
davkar9
Igen a blessre. Én a vaultnál szedtem föl. Gondolom a nagy szobor azért nem csinált semmit, mert akkor még nyakörvben feszített mindenki. Malacokkal még a tábor előtt találkoztam, szintén nyakörvben, valószínűleg ezért nem dobott föl tutorialt. Átok elég egyértelmű volt, de azon a ponton semmi nem utalt arra, hogy lesz majd olyan skill, külön source alapú skill, ami direkt az ilyenekre van kitalálva.
All me best mates are trees.
4260 levél
Válasz 19.01.11. 17:20 #17
gothmog
Nyugi, a játékban nem lehet elakadni! Extrém esetben, vagyis még ha mindenkit agyatlanul le is mészárolnál, aki csak él és mozog, akkor is végig lehet vinni.
A nyakörv is lekerülhet még kb. két helyen rólad. (Sőt, a társaidról is lekerülnek majd, de persze az kicsit később)

A Source-ról majd akkor magyaráznak egy keveset, ha eljutsz egy bizonyos pontig (a Seeker táborig). Később aztán majd, más helyeken többet is. A "kulcs-skillt" (gondolom, a Bless-re gondolsz) pedig szerintem nem egy szobortól tanulod meg, hanem "az isteneddel" való első találkozásnál. Oké, ehhez egy szoborra kell kattintanod, az igaz, de az nem egy mellékszobában van eldugva, hanem odakint van a térképen, és elég nagy, feltűnő De biztos vagyok benne, hogy ha elszalasztanád, akkor még ezer más módon megoldja a játék.

Az égő malacoknál pedig nem nehéz rájönni. "Átok" van rajtuk, az pedig "Áldás"-sal gyógyítható. Igazából a játék, ha odafigyelsz a párbeszédekre, majdhogynem a szádba is rágja. Sőt, ha a tutorial be van kapcsolva, akkor talán le is írja konkrétan a Bless elsajátításánál, hogy az átkozott dolgokat tudod vele megszüntetni, illetve bármiféle felszínt "áldottá" tehetsz vele. (Például, ha sima tüzet megáldod, akkor gyógyulni fognak tőle a karaktereid, ha benne állnak. Míg a megátkozott tüzet, sima tűzzé változtatja, amely kialszik majd magától. Ezt vésd fejbe, mert a játék későbbi részében lesznek ellenfelek, akik csuklóból dobálják alád a mindenféle beátkozott elemi szirszarokat!)
Endure. In enduring, grow strong.
10284 levél
Válasz 19.01.11. 17:03 #16
davkar9
Más: nagyjából elfogadtam, hogy nem fogják a kezem, de mégis hogy a túróba kellene magamtól rájönni pl az égő disznós questre? Sourceról semmi, S-pontokról semmi, a kulcs skillt adó szobor pedig egy mellékszobában van eldugva. Arról nem is beszélve, hogy majdnem a barlangba mentem be elsőként, de az ismerős nevű npct a minimapon megpillantva inkább a tábor felé vettem az irányt. Ha ott nem járok körbe még a nyakörvem se került volna le.

+1 még a nehézséghez. Ugyanitt gyógyítós sidequest, de nincs annyi potim. Rémlett, hogy a parton volt egy npc aki árult hp varázslatot. Port vissza a városba, de ugye ezen a ponton már támadnak, ha meglátnak. Volt is egy fölösleges harcom a kutyás őrjárattal. Visszatöltés után kikerültem, de könnyű vagy sem, ahol nem muszáj ott tényleg nincs kedvem küzdeni, nekem ezek csak időhúzások. Ráadásul sokkal jobb kidumálni a csatákat. "Nem látod, mi vagyunk az erősítés!"
All me best mates are trees.
10284 levél
Válasz 19.01.11. 16:47 #15
davkar9
Nekem ez bőven elég. Ha úgyis jön valami scriptelt csata, akkor ott úgyis megkúrnak, mindegy, hogy két ütésből ütöm le a bosst vagy ha fél napot rászánok. Nincs kedvem hatvanféle skillt megtanulni 4 karakterre szétterítve, amit aztán harcról harcra cserélgetnem is kelljen. Nincs kedvem szívni egy rosszul indított csatával, amit egy látható ellenfelek/elfajuló beszélgetésnél ráfoghatok a saját bénaságomra, de mikor a semmiből ront ránk egy 3x5-ös hullám ott már egészen más a helyzet. Nincs kedvem az attribute matekhoz sem, tizenx óránál kiszállni, hogy nem lehet továbbjutni, mert inkább egy civil karaktert fejlesztettem (ez a része amúgy nagy pirospont!). Geart is szívesebben állítom össze úgy, hogy jól nézzen ki a karakter és ne pedig +1 statok miatt kelljen állandóan átöltözni. Most is egy ocsmány lila fürdőköpenyben feszítek, de ez már "előrelépés", mert a szökés még egy barna mackónadrágban zajlott.

Mellesleg a meztelen harc teljesen illene a karakterekhez, mert hát ugye már megint egy sebezhetetlen világmegmentő szuperhérosz bőrébe bújhatunk... Szerintem elég hülyén mutat, hogy isteni villámot fingunk és tűzgolyót böfögünk, de közben egy lvl5 csontvázcsapat fabunkókkal megölhet.
All me best mates are trees.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.