Switch
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Divinity: Original Sin 2

9596 levél
Válasz 19.01.17. 22:31 #33
davkar9
De. Ha leparkolom Sebet a kapuban, akkor nincs gond, RP simán beszél vele. Érdekes revealeket dobál az a karakter. Kipróbáltam, hogy beszélgetésen kívül levágom. Ezzel ugyan lezárul a küldi, viszont nincs meg a személyes rész, itt pedig az lenne a lényeg. Nem tudtam, hogy mélyebb kapcsolat is létrejöhet a társakkal, kellemes meglepetés volt. Magas, meggyötört, murder-elf AWR hangjával? Ki nem hagynám!

Először azt hittem, hogy az északi részen kapott küldik kavartak be. Innen is volt mentésem, de sajnos nem. Chaptert újrakezdve ott volt a felkiáltójel. Onnan egyből odarohantam a karakterhez, így már működött. Az a baj, hogy ez ilyen rövid ideig létező kulcs beszélgetés. Fel sem tűnt a hiánya, mert a szokásos fejezet eleji új szövegek meg ott voltak. Divinity kitárgyalása, újabb mese a masterről.

Leginkább azért volt bosszantó, mert már az oltárokat is végigjártam és bár egyik sem volt különösebben nehéz (almira és az impes egy kicsit) ilyen indokolatlan újrázásokért nem rajongok. Mondjuk lehetett volna rosszabb is, ha mondjuk roostig kell visszatölteni... Extra szopás lett volna mert a csirkés küldi miatt hamar eljutottam az elf táborhoz szóval kb driftwood 3/4-ét kellett volna újrajátszani.
Simple. Eternal. Beige.
4217 levél
Válasz 19.01.17. 21:50 #32
gothmog
Az szívás... (Én szerencsére anno megúsztam az egész játékot egyetlen bug nélkül).

Az a "gyík", ha ugyanarra gondolunk, RP küldetési vonalán is kulcsfontosságú. Nem volt ütközés miatta a karakterek között?
Endure. In enduring, grow strong.
9596 levél
Válasz 19.01.17. 19:37 #31
davkar9
Óakurvaéletbe... Ballagok a gyíkhoz Seb küldijén, bepánikol; kéne valaki, akiben bízhat. Húzódik a mosoly a számon, én ismerek ilyet, van két hüvelykujja és itt áll előtte. Semmi. Mint kiderült bugos a quest, dejó. Gúgli szerint a chapter elején vele kell beszélni először, máskülönben nem érzékeli az eddigi kapcsolatot a játék. Én hülye meg a kibaszott mókussal kezdtem a beszélgetést. Fasza, vagy ~4 óra ment a levesbe.

Mindegy, ma is tanultunk valamit, új chaptert csak frissen szabad kezdeni, nem késő este, álmosan.

Szerencsére maga a sziget szép és hangulatos, szóval legalább nem fogom unni az ismétlést.
Simple. Eternal. Beige.
9596 levél
Válasz 19.01.16. 22:14 #30
davkar9
Átmentem én is a névtelen szigetre.

Húha, volt itt minden! Barlangi törp quest előtt még északon rohangáltam. Gyíknak segítettem, át is küldött az említett emelvényes csatára. Előtte még északabbra mentem. Volt ott 2 csata, a farkasóriásmegaszörny és a banya, mindkettő elpicsázott. Banyát teljesen passzoltam, kutyához később visszajöttem.

Törp részleg lezárása után a pit helyett délre fordultam az úton, rykerhez. Jót röhögtem, itt is egy kész pálya bújt el... Szukkubusznak utána kellett néznem. Egyszer már elindultam abba az irányba teleportálgatással, csak az ide-oda cikázással végül a pitnél lyukadtam ki. Meglett végül (a feladat boss még easyn is izzasztó volt) a 3. pontom. Szintben is jól álltam, gear is rendben volt, újra nekiláttam az emelvényes feladatnak. Útközben mentettem civileket is. Legutóbbi alkalom óta 2 szintlépés és egy csapat respec alatt bővítettem a repertoárt szóval sokkal lazábban ment. Másfél bless kellett így is a tüzekre és vagy két kör gyógyítást is rászórtam a hülye npcre, de végül meglett. Magisterek is segítettek egy keveset, mondjuk szerencsétlenek végiggyalogoltak az átkozott tűzön mikor elfogytak a fosszörnyek, csak rájuk kellett fújni egyet és eldőltek.

Kikötőben megszenvedtem megint a csatával. Nevesített npc volt a fogoly ezért próbáltam életben tartani, de a köcsög magi hp összekötős spellje miatt elég nehéz volt. Shriekkel nagy szerencsém volt előtte. Nem dobtam ki a draines tyrant helmetet az elejéről (igaz már csak 1 charge volt benne, mint kiderült - démon meglepi) ezért el tudtam jutni az épületig.

Ezen a ponton volt egy apró "hiba", folytattam a füküldit. Megjött a source vampirism skill, csak mivel 3 pontos voltam már ezért a többi trainert lezárnak tekintette a napló. Nem volt gond, mert adott még mindenki xp-t, de befejezéskor az adott bejegyzések nem frissültek már. Főküldiről mentem a pites barlangba, na ez egy jó kis lore/sztori haladás volt. Az is tetszett, hogy korábban már voltak utalások beszélgetésekben/könyvekben és bár a meglepetés nagy része odalett, a kapcsolódások viszont bejöttek.

Innen már csak az északi sziget volt hátra. Roppant hangulatos terület! Xp éhség és a felfedezés eléggé megkötötte a kezem a döntések szempontjából. Kíváncsi vagyok, hogyan alakulnának a későbbi események ha a helyi főküldi után egyből tovább is állunk.
Simple. Eternal. Beige.
4217 levél
Válasz 19.01.14. 16:26 #29
gothmog
Szerintem míg végig nem fésülted a teljes térképet, ne menj tovább! Lesznek ott bőven érdekességek.

Tényleg, a szerelmes szukkubusszal találkoztál már? (Ő, ha nem cseszed el, például melléd fog szegődni, és a hajón elérhető lesz mindig. De több ötletet, spoilert nem szórok el.)
Endure. In enduring, grow strong.
9596 levél
Válasz 19.01.14. 15:09 #28
davkar9
Napló szerint már csak össze kéne ütnöm a füstölőt és mehetnék is tovább. Ránézek azért a többiekre, hátha akadnak még érdekes npck. A törpre vadászok a nyugati térségben. Mikor először beléptem a városba pont belefutottam abba a questbe felfedezés közben, de aztán inkább visszatöltöttem. Mondjuk a jelölt barlang helyett elindultam északra. Volt oda is egy questem. Útközben találkoztam trollal, fertőzött mézet nyalogató medvékkel, fura undead nővel...

Blackpits eseményre kíváncsi vagyok mennyivel lenne könnyebb ha az a köcsögöt levágom korábban a másik küldinél. Következő végigjátszásnál biztosan kipróbálom. Lehetséges könnyítéstől függetlenül megérdemelné a halált az a figura.
Simple. Eternal. Beige.
4217 levél
Válasz 19.01.13. 23:31 #27
gothmog
Azon a térképen nagyjából bárhová mégy, találsz a főszálhoz kötődő (vagy valamelyik karaktered küldetéséhez kapcsolódó) dolgokat. Néha meg egyszerűen belefuthatsz egy-egy olyan NPC-be, akinek ha segítesz, a játék végéig tartó szövetségest nyersz ez által (pl. megy majd veled a hajóra, vásárolhatsz nála cuccokat, tanácsokkal láthat el egy-egy ügyben, netán küldetést is ad majd stb.)

Tehát érdemes idővel a teljes "térképet" felfedezni, de ha valahol túl kemény ellenállásba ütközöl, akkor persze nézz el először másfelé.

Egyébként ahol jártál (Blackpits), ott is lesz természetesen a főszálhoz kapcsolódó tennivaló, ha jól emlékszem.

Szóval a főszállal külön ne foglalkozz, az alakul majd magától, ahogy bejárod a térképet. (Emlékeim szerint egyébként akkor tudod le, vagy legalábbis egy részét akkor tudod le, ha már minden "mesterrel" találkoztál. Az, hogy eközben melyiküktől tanulsz, vagy megtanulsz-e egyáltalán bármelyiktől bármit is, teljesen rajtad áll.)
Endure. In enduring, grow strong.
9596 levél
Válasz 19.01.13. 22:59 #26
davkar9
Leginkább a hülye npc rohangált fel-alá a tűzben. Egyszer leteleportáltam Sebet az odaugrós backstab skillel, de ezzel csak behúztam a magistereket is a kapuból. (Az amúgy poén volt, jesterrel le lehetett reagálni a szalutáló fickót egy nagy öleléssel és a zsebének kifosztásával.)

Mindegy ezt az utat egyelőre jegelem, átmentem inkább a sziget másik végébe, ott lehet haladni. Át is öltöztem, de szerintem pofátlanság elkérni 1k-t egy robeért amin nincs semmi +1 bónusz.

Főszálon mennyit kell/lehet megcsinálni? Shiela (az ismerős elf) ki lett már szabadítva (acsival is megszenvedtem egy jót, wikin ajánlott piramisos módszer már nem működik), meg is tanította a 2. pontot. Gondolom az xp miatt érdemes mindenkit letudni.
Simple. Eternal. Beige.
4217 levél
Válasz 19.01.13. 20:00 #25
gothmog
Kb. 70%-ra tippelnék.

Nekem 107-108 óra volt a végigjátszásom, és talán olyan 75-80 óra között mentem át a névtelen szigetre, de ezt ne vedd készpénznek, mert nem feltétlenül emlékszem pontosan.

Inkább arányokkal próbálok érzékeltetni. A második területen ugye irtó sokat el lehet időzni mindenfélével, ha nem rohan az ember. No, a névtelen sziget nem ilyen lesz - az nagyjából gyorsan letudható (azért ott sem lesz üresjárat), majd ezt követi még egy utolsó terület, ahol igen klassz dolgok várnak majd (több karakter sztorija ott teljesedik ki, lesznek visszatérő ismerősök és mumusok stb.). Itt bőven lesz mit tenni, de azért Driftwood térkép méretet ne várj!
Endure. In enduring, grow strong.
1578 levél
Válasz 19.01.13. 19:46 #24
jawsika
Legjobb rész.

Btw: A Nameless Isle elején tartok a régi végigjátszásommal. Ez kb hol van a szotriban? Kb hány százaléknál tarthatok?
Zaldrīzes buzdari iksos daor.
4217 levél
Válasz 19.01.13. 19:02 #23
gothmog
Na, arra a csatára emlékszem én is élénken!

Próbálj meg az emelvényen maradni, és az embereidet is ott tartani. A kis taknyok majd felugrálnak.
A source pontjaidat arra használd, hogy a lábad alatt gyúlt tüzeket megáldod. Így minden körben gyógyulni és nem pedig sebződni fogsz tőle.
Egy idő után a közelharcos embereidet (vagy egyet-kettőt közülük) elküldhetsz a nagy taknyok felé, hadd nyomják le őket. (Addig, ha van távolsági támadó karaktered, azzal szórd a lentieket, a közelharcosokkal pedig a felfelé törekvő olaj- és/vagy tűztaknyokat nyomd le.)

A csata maga nem vészes, inkább azon múlik, hogy az az npc, akit meg kell mentened, és aki elsüti a source varázslatot (ami előhívja a taknyokat), nem kezd-e el valami hülyeséget csinálni (például keresztülfutni a még égő és nem áldott tűzön valamelyik ellenfél irányába). Mert akkor csak a load savd game varázslat segít (esetleg az, ha gyógyítást nyomsz rá)

Ami a cuccokat illeti: nekem sosem volt gondom. Igaz, az egyik emberkével (talán pont RP-vel) a Lucky Charm skillre gyúrtam a social kategóriásak közül, így egy idő után meglepően sok hordóban találtam (Lucky Find!) bitang jó cuccokat.
A kereskedők általában frissítik az árujukat (nem mindig és nem mindenki), ha szintet lépsz.

Nem tudom, hányas szinten vagy, de 10+ szinten a tyrant cuccot szerintem felejtsd el, és inkább válogass a karaktered szintjének megfelelő holmikat (jobb vértezet értékeket adnak, esetleg jobb tulajdonság bónuszt stb.)
Endure. In enduring, grow strong.
9596 levél
Válasz 19.01.13. 18:44 #22
davkar9
a dupla pedig megbaszódhat
Simple. Eternal. Beige.
9596 levél
Válasz 19.01.13. 18:44 #21
davkar9
Jó kis szituációba futottam bele... Valami emelvényen kell megvédeni egy hülye npct egy másik hülye npctől, akit korábban életben hagytunk (hajós figura questje, én barom meg győzködtem, hogy tök jó a light side...). Emberi ellenfelek még nem is okoznak problémát, de a védett npc is source köcsög, azok ha meg csak elfingják magukat egyből ott terem a void. És lám 10 foscsepp spawnolt is a 2. körben. A következőben 3 másik ugyanilyen csak pajta méretű. Ha ezeket túl is éli még az npc addigra már jön ugyanilyen szarból 10, csak tüzes variációban. Fasza ez így.

Geart amúgy hogyan lehet szinten tartani? Elég aránytalanul elszálltak a statok. 15k körül van pénzem, ha mindenkit átöltöztetek azzal kb el is fogy, de úgy igazából nincs is nagy választék a vendoroknál, hogy role szerint kapjon ruhát mindenki. RP a tyrant setben mászkál, azt meg ugye csak egyszerre lehet cserélni a buzi debuffok miatt. Lootra nem nagyon lehet számítani (van lucky charmom, néha van share, néha nincs, ha azzal a karival nyitok mindent akkor se jobb a drop). Külsőről már le is mondtam, mintha egy tarka bohóctársulat lennénk a jelenlegi páncélokban...
Simple. Eternal. Beige.
21959 levél
Válasz 19.01.12. 19:41 #20
Peace
ÉS még mi minden lesz!!! Abszolút 10/10 a játék!!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
9596 levél
Válasz 19.01.12. 17:28 #19
davkar9


Szexeltem egy gyíknővel. Reggel ki akartak rabolni, mert hát nyilván. Passzoltam, fegyverbe! Egy szál pöcsben szórtam tüzet és villámot. A társak is berontottak a szobába, alig volt kínos. Nyertünk (kicsi szoba, nehéz volt, újabb + a könnyű mellett), a harc végén mentünk még egy kört a gyíknővel. Totál megérte, értem már mire föl a 10/10!
Simple. Eternal. Beige.
9596 levél
Válasz 19.01.11. 18:15 #18
davkar9
Igen a blessre. Én a vaultnál szedtem föl. Gondolom a nagy szobor azért nem csinált semmit, mert akkor még nyakörvben feszített mindenki. Malacokkal még a tábor előtt találkoztam, szintén nyakörvben, valószínűleg ezért nem dobott föl tutorialt. Átok elég egyértelmű volt, de azon a ponton semmi nem utalt arra, hogy lesz majd olyan skill, külön source alapú skill, ami direkt az ilyenekre van kitalálva.
Simple. Eternal. Beige.
4217 levél
Válasz 19.01.11. 17:20 #17
gothmog
Nyugi, a játékban nem lehet elakadni! Extrém esetben, vagyis még ha mindenkit agyatlanul le is mészárolnál, aki csak él és mozog, akkor is végig lehet vinni.
A nyakörv is lekerülhet még kb. két helyen rólad. (Sőt, a társaidról is lekerülnek majd, de persze az kicsit később)

A Source-ról majd akkor magyaráznak egy keveset, ha eljutsz egy bizonyos pontig (a Seeker táborig). Később aztán majd, más helyeken többet is. A "kulcs-skillt" (gondolom, a Bless-re gondolsz) pedig szerintem nem egy szobortól tanulod meg, hanem "az isteneddel" való első találkozásnál. Oké, ehhez egy szoborra kell kattintanod, az igaz, de az nem egy mellékszobában van eldugva, hanem odakint van a térképen, és elég nagy, feltűnő De biztos vagyok benne, hogy ha elszalasztanád, akkor még ezer más módon megoldja a játék.

Az égő malacoknál pedig nem nehéz rájönni. "Átok" van rajtuk, az pedig "Áldás"-sal gyógyítható. Igazából a játék, ha odafigyelsz a párbeszédekre, majdhogynem a szádba is rágja. Sőt, ha a tutorial be van kapcsolva, akkor talán le is írja konkrétan a Bless elsajátításánál, hogy az átkozott dolgokat tudod vele megszüntetni, illetve bármiféle felszínt "áldottá" tehetsz vele. (Például, ha sima tüzet megáldod, akkor gyógyulni fognak tőle a karaktereid, ha benne állnak. Míg a megátkozott tüzet, sima tűzzé változtatja, amely kialszik majd magától. Ezt vésd fejbe, mert a játék későbbi részében lesznek ellenfelek, akik csuklóból dobálják alád a mindenféle beátkozott elemi szirszarokat!)
Endure. In enduring, grow strong.
9596 levél
Válasz 19.01.11. 17:03 #16
davkar9
Más: nagyjából elfogadtam, hogy nem fogják a kezem, de mégis hogy a túróba kellene magamtól rájönni pl az égő disznós questre? Sourceról semmi, S-pontokról semmi, a kulcs skillt adó szobor pedig egy mellékszobában van eldugva. Arról nem is beszélve, hogy majdnem a barlangba mentem be elsőként, de az ismerős nevű npct a minimapon megpillantva inkább a tábor felé vettem az irányt. Ha ott nem járok körbe még a nyakörvem se került volna le.

+1 még a nehézséghez. Ugyanitt gyógyítós sidequest, de nincs annyi potim. Rémlett, hogy a parton volt egy npc aki árult hp varázslatot. Port vissza a városba, de ugye ezen a ponton már támadnak, ha meglátnak. Volt is egy fölösleges harcom a kutyás őrjárattal. Visszatöltés után kikerültem, de könnyű vagy sem, ahol nem muszáj ott tényleg nincs kedvem küzdeni, nekem ezek csak időhúzások. Ráadásul sokkal jobb kidumálni a csatákat. "Nem látod, mi vagyunk az erősítés!"
Simple. Eternal. Beige.
9596 levél
Válasz 19.01.11. 16:47 #15
davkar9
Nekem ez bőven elég. Ha úgyis jön valami scriptelt csata, akkor ott úgyis megkúrnak, mindegy, hogy két ütésből ütöm le a bosst vagy ha fél napot rászánok. Nincs kedvem hatvanféle skillt megtanulni 4 karakterre szétterítve, amit aztán harcról harcra cserélgetnem is kelljen. Nincs kedvem szívni egy rosszul indított csatával, amit egy látható ellenfelek/elfajuló beszélgetésnél ráfoghatok a saját bénaságomra, de mikor a semmiből ront ránk egy 3x5-ös hullám ott már egészen más a helyzet. Nincs kedvem az attribute matekhoz sem, tizenx óránál kiszállni, hogy nem lehet továbbjutni, mert inkább egy civil karaktert fejlesztettem (ez a része amúgy nagy pirospont!). Geart is szívesebben állítom össze úgy, hogy jól nézzen ki a karakter és ne pedig +1 statok miatt kelljen állandóan átöltözni. Most is egy ocsmány lila fürdőköpenyben feszítek, de ez már "előrelépés", mert a szökés még egy barna mackónadrágban zajlott.

Mellesleg a meztelen harc teljesen illene a karakterekhez, mert hát ugye már megint egy sebezhetetlen világmegmentő szuperhérosz bőrébe bújhatunk... Szerintem elég hülyén mutat, hogy isteni villámot fingunk és tűzgolyót böfögünk, de közben egy lvl5 csontvázcsapat fabunkókkal megölhet.
Simple. Eternal. Beige.
21959 levél
Válasz 19.01.11. 16:36 #14
Peace
Nah olyan (Story) szerintem akkor nem volt még a Definitive Edition előtt. Én Explorer Mode-ban toltam le.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
4217 levél
Válasz 19.01.11. 15:51 #13
gothmog
Igen, de itt az easy fokozat az Adventure mód. (Én ezt ajánlottam davkar9-nek)

Ehhez képest van még ugye a story mód (ezt talán a definitív verzióba vezették be), ami állítólag kb. azoknak készült, akik akkor is automatikusan meg akarnak nyerni minden csatát, ha éppen meztelenül rohannak bele a karaktereik valamelyikbe. Tehát az már kvázi "nobrainer" mód.

Én csak arra gondoltam, hogy talán nem pont azon kellene kezdeni, mert igenis elvesz a játék élményéből. Legyen akkor inkább egy adventurer mode, aminél még "elnézi" neked a játék, ha ügyetlenkedsz, nem akar orrba-szájba szívatni, de azért benne van a pakliba az is, hogy 2-3 szinttel magasabb ellenfeleknek nekirohanni nem életbiztosítás. Egy olyan mód viszont, ahol majdhogynem automatikusan nyersz minden csatát... egyszerűen megöl bármiféle komolyságot.

Szerk: Nem adventurer. hanem explorer mód.

Amúgy itt egy link:
Nézd meg, a story mód már egyszerűen nevetséges! (Neked plusz 100% sebzés, miközben az ellenfélnek ezzel párhuzamosan -40% életerő, meg persze rakat mínusz a páncélokra és minden egyebekre.)
Én normálon vittem végig, és ott sem volt vészes a játék (néhány csata azért elég szívatós volt, azt beismerem). Ha ennek a nehézségét a negyedére-ötödére csökkentem (és lehet, hogy alábecsültem), akkor az már óvodás szint. Kb. mintha örökéleted lenne.
Endure. In enduring, grow strong.
21959 levél
Válasz 19.01.11. 14:51 #12
Peace
"...az élményfaktor elvész" Nem, nem veszett el!!! Kicsit sem. Nem szeretem a kihívásokat, story módban és easy/normálon játszok mindent, amit csak lehet.

szerk.: Az is igaz, hogy nem egy alkalommal toltam már feljebb nehézséget, mikor nevetségesen egyszerűnek bizonyult valami. De olyan is volt, hogy még normálon is haltam rendesen. Persze azokat is megértem, akik egyből a legnehezebb fokozatot részesítik előnyben és imádják a Souls játékokat is. Na én nem ilyen vagyok.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3906 levél
Válasz 19.01.11. 14:17 #11
Sucee
Bár magát a játékot nem játszottam, az elvvel egyetértek.

Pl. akár egy Mass Effect trilógia esetében is, nyilván easyn is tudja nagyjából az ember, hogy milyen védelem ellen mit érdemes használni stb., viszont nagyon rákényszerítve nincs, és gyors darálással is végig lehet menni. Ellenben legnagyobb nehézségre rakva igenis számít, hogy kiket viszel, milyen képességeik vannak, mennyire ellenállóak, és mindez mennyire egészíti ki Shepard kasztját.

Witchert is említhetjük - ott egy teljes játékelem (alkímia) akár ki is maradhat, ha easyn/normalon játszunk.

Szóval én már jó ideje mindig a legnehezebb fokozaton kezdek bele új játékokba, hogy tényleg ki kelljen ismerni, és legyek rákényszerítve arra, hogy igenis tudjam minden lehetőségét kihasználni a játéknak. Nyilván beletörhet az ember bicskája, ha egyszerűen túl nehéz, vagy maga a stílus ismeretlen még (egy hardcore rpg-ben bizonyára én elvesznék), de hát olyankor még mindig lehet lejjebb venni belőle.
4217 levél
Válasz 19.01.11. 13:20 #10
gothmog
Néhány párbeszédnél, ha a saját karakterrel nem jutsz semmire, próbáld meg, hogy másik karakterrel is megszólítod az adott NPC-t. Egyrészt nekik lehet, hogy van olyan tag-jük (például a Scholar vagy a Mystic sokszor igen hasznos, és elég sok párbeszéd lehetőséget jelentenek), ami hasznos. Másrészt lehet olyan saját dumájuk, amellyel meg tudnak oldani egy-egy helyzetet.

Azt megértem, ha valaki nem akar "szenvedni" a harcokkal, de adventure módnál azért nem adtam volna lejjebb. Szerintem jó dolog a játékban, amikor a harcokban rákényszerülsz arra, hogy kihasználd azt a hihetetlen szabadságot és mindenféle dolog összekombinálni képességét, amire a játék lehetőséget nyújt. Ha sétagalopp minden harc (story mód) az alaptámadásokkal/egy-egy kedvenc skill ismételgetésével is, akkor ez az élményfaktor elvész.
Egyszóval, nem kell Classic nehézségen vinni, ha nem szeretsz anyázni, de talán az Adventure jó kompromisszum lehet. (Én csak Classicon játszottam idáig, ezért csak nagyjábóli sejtéseim lehetnek a nehézségi szintek belövéséről)
Endure. In enduring, grow strong.
1578 levél
Válasz 19.01.11. 11:24 #9
jawsika
kezdd*
Zaldrīzes buzdari iksos daor.
1578 levél
Válasz 19.01.11. 11:13 #8
jawsika
Ezért ne kezd újra, később cserélhetsz mindent skill-ability meg ilyen-olyan pontot.
Zaldrīzes buzdari iksos daor.
9596 levél
Válasz 19.01.11. 09:37 #7
davkar9
Nagyjából megoldódtak a gondok a si-mágussal. Combat szerencsére nem okoz gondot story módban, ha még azzal is szopni kéne úgy már biztos feladtam volna. A különféle utak úgy vettem észre azért egy irányba tartanak, de érdekes volt, hogy tényleg mennyi féle úton juthatunk ki az erődből. Az is tetszik, hogy ezeket magunktól is megtalálhatjuk, pl az elfektől kapott útirányt a parton sétálgatva vettem észre.

Itt-ott azért még visszatöltök, a börtönben például egy rosszul eldobott varázslat begyújtotta a termet, másodjára a harc végén kaptam egy beszélgetést, mint kiderült az összevert npc-t meg is lehet menteni. Az az út mondjuk kevesebb xp-t adott, mint a csatornán (+ harc) át egyedül. Utóbbi után azért visszamentem, mert az meg adott pár questet a naplóba.

Társakkal nem tudom, hogy jól döntöttem-e. RP-Seb ~ütik egymást, bár részben pont ezért jó ez a párosítás. Beának kb az egész világ a komája, ami eddig inkább előny volt, a kalóz-törp szokatlan és érdekes kombó, viszont néhány elszólásnál? ráncoltam a szemöldököm. Valami ártatlanokon átgázolásról a cél érdekében volt szó, persze lehet, hogy csak félreértettem. Vevő vagyok tűzön-vízen átmenni a barátokért, de terroristákkal nem pacsizok.

Pet pal továbbra is a játék legjobb része! Érdekesebb és érzelmesebb questeket lehet kapni állatokkal, mint más játékok fő(bb) ember karaktereivel.

Talentnél érzem úgy, hogy "elszúrtam a választás. Jestert vettem föl abban bízva, hogy majd itt is lehet purpleHawkeosan megúszni helyzeteket, de a jester válaszok eddig csak bajba kevertek. Koponyákkal volt egy 7x trollkodásom, az mondjuk vicces volt.
Simple. Eternal. Beige.
9596 levél
Válasz 19.01.09. 23:42 #6
davkar9
Sorcerer-Sourcerer, erre gondoltam. Egyelőre úgy tűnik, hogy ezt akarja/ettől fosik mindenki és ez hajtja a világot is.

Gyors disclaimer: minden "negatívum" csak user error. Kotor+ és hasonló játékokon nevelkedtem, jobban szeretem a történetet és a karaktereket a korlátlan szabadságnál. Itt nem, hogy kézenfogás, de még csak útbaigazítás sincs. Rácsaptak a seggemre aztán hajrá, irány a nagyvilág.

Törpét polcra tettem, belekezdtem inkább (külön profillal, hogy tudjam követni a mentéseket, ez a része kicsit kényelmetlen) Ifannal. Érzésre az ő deafualtja jobban összeegyeztethető az én "személyiségemmel", lehet mégis ő lesz az igazi. Próbakör lévén követtem az elfet, akinek segíthetünk a barlanghoz, aki elküldött a ketrecbe zárt elfhez akivel a starter karival már megbeszéltem, hogy segítek kiszabadulni. "Demo" karakter, ezért nyugodt szívvel összebalhéztam a nagykutyával. Többen és jobbak voltak, de túléltük, remélhetőleg a harccal olyan nagy bajom nem lesz később sem. Jó lenne viszont hallgatni is Ifant, így hát lehet mégis a si-mágusnál maradok. Hozzá egy Sebille-Beast-RP partyn gondolkodom. Meglenne a faji és class sokszínűség is, tagekből is kb teljes lenne a lefedettség. Legszívesebben vinnék mindenkit, így első körben mind a 6 társ érdekesnek tűnik.

Szóval szeretném és igyekszem megszeretni, de nehéz ilyen élesen váltani a megszokottról.
Simple. Eternal. Beige.
4217 levél
Válasz 19.01.09. 21:07 #5
gothmog
A világ azért több egy szóviccnél (Divine Divinity, Beyond Divinity, Divinity 2: Ego Draconis, Divinity: Original Sin 1 és most 2).

Igaz, folyamatosan gyúrták/alakították részről-részre a világot, és az egyes részek között sokszor akár évezredek is lehetnek.
A lore egyébként alakulni fog játék közben, és - az eddigi részekhez mérten - meglepően felnőttes és sötét lett (igaz, azért még közel sem dark fantasy).

A karakterek szabadon alakíthatósága arra szolgál, hogy ha szimpatikus egy karakter, de egy meghatározott "funkció" betöltése hiányzik a csapatból, akkor ez ne legyen akadály. Egyébként hagyj nyugodtan default-on mindenkin. Ha okosan fejleszted őket, nem lesz gondod. (Főleg könnyű nehézségen nem.)

A történettel pedig hagyd magad sodródni. Például a kezdőtáborból szerintem legalább 5-6 féle módon elszabadulhatsz. Igyekezz persze minél több questet felvenni (itt sima fetch küldetések nem igazán lesznek), de ne törődj azzal, ha egy végigjátszás alatt nem tudsz mindent megcsinálni.

Egyébként az egész kezdőterület, a maga kb. 20-30-40 játékórájával egy nagy tutorial. Az igazi sztori és játék csak utána kezdődik.

Persze nem vagyunk egyformák, ha sehogy nem jön be, lépj tovább nyugodtan egy másik játékra. Számomrs például kiemelkedő alkotás az Original Sin 2, de ez nem jelenti azt, hogy mindenkit meg kell, hogy ragadjon.
Endure. In enduring, grow strong.
21959 levél
Válasz 19.01.09. 11:14 #4
Peace
Én baromira élveztem az első pillanattól az utolsóig!!! Semmit nem tudtam a lore-ról, az első részt 3-4 próbálkozás után lecsaptam a gépről, mert nagyon nem jött be. Imádtam a poénokat is benne!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
9596 levél
Válasz 19.01.09. 11:03 #3
davkar9
Nem az igazi... Leginkább a lore nem jön be. Poénnak elmegy, na de szóviccből egész világot építeni? Gameplay szempontból biztos jó ez a bárki lehet bármi, de a fix class szerintem kell a karakter...um, karakteréhez. Sibill pl akarata ellen kiképzett gyilkológép, akkor miért is legyen belőle pl cleric? Mindegy, marad a default a társaknál, talán easyn ebből nem lesz gond.

Aztán ott a személyiség. Egyfelől tetszik, hogy lazán lehet passzolni questeket. Volt valami őrült? nő aki a gyerekéről? magyarázott, lazán kihátráltam, hogy oké nem, de úgy vettem észre, hogy ezzel is zárult. Questlog is folyamatosan noszogat, hogy vágjam csak bele a kést a börtön nagykutyájának az arcába, jó lesz az és már meg is pattanhatunk a szigetről! Ehelyett inkább futom a köröket, mert nyilván ez majd több xp-t ad, az meg ugye a fejlődés miatt csak kellene. Szövegek megint nehezek; általában szívesen segítek az rpgkben (bár ez leginkább a +xp-ből adódik), de így a játékról semmit nem tudva vagy a mindent bevállalok vagy később a korábbi x miatt szopok módszer marad. Belenéztem origin karakterbe, ott még jobban borul a dolog. RP-vel futottam el a börtön kapujáig. 90%-ban ugyanazokat mondhatja minden szituációban, mint a custom, amik eléggé ellentétesek a RP-only szövegeihez képest. Kapu esemény megbeszélésénél ott volt ugyan a default, de ha teljesen én játszanám őt, azt a szöveget nem használnám.

Valószínűleg egy 2./későbbi végigjátszásnál jobb lenne már az élmény, de az a baj, hogy egy ilyen nehéz ismerkedés után nem sok kedvem van egynél többször leülni elé.

Lehet egy sima self-insertes mágust kéne indítani, de az meg olyan unalmas.
Simple. Eternal. Beige.
4217 levél
Válasz 19.01.08. 11:43 #2
gothmog
Ha esetleg felveszed majd csapattagnak, és végig melletted marad/magad mellett tartod, és nem felejtetted el még ezt a legelső beszélgetést, no meg belegondolsz, hogy mi mindenen mentetek keresztül a történet során, honnan indultatok, s hova jutottatok, akkor az "outro"-ban elbeszélgetve vele, noha csak apróságokról esik szó, mégis egy élmény lesz
Számomra az volt az az egyik pillanat, amikor éreztem, hogy milyen zseniálisan "emberi" is ez a játék.
Endure. In enduring, grow strong.
9596 levél
Válasz 19.01.07. 23:21 #1
davkar9
Ne már egy hírhez nyitott topicban szorongjunk, megérdemel talán egy sajátot ez a játék.

Az "első megérzés a jó" jegyében maradtam a natúr-rugó törp nőnél. Minden rpgben minden mozdíthatót zsebre vágok, most legalább ezt be tudtam építeni a karakterbe is. Red Prince-szel folytatott beszélgetés nem tudom mennyire számít extra CC-nek, de kiderült, hogy a karakterem jó szakács, de kissé trehány és büdös is.
Simple. Eternal. Beige.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.