Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» A Plague Tale: Innocence teszt – Két elárvult testvér élet-halál harca a legsötétebb középkorban [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: A Plague Tale: Innocence teszt – Két elárvult testvér élet-halál harca a legsötétebb középkorban
Az Asobo Studio kalandjátéka nem finomkodik a kor brutalitásának ábrázolásával.

A Plague Tale: Innocence

4098 levél
Válasz 19.08.09. 17:41 #60
Sucee
A játékkal nem játszottam, így ezt nem tudom, de én a "békasegge szintjén lévő magyar szinkron" részen húznám erősen felfele a szemöldököm.

Nem vagyok szinkronpárti, de moziban sokszor csak úgy sikerül egy-egy filmet megnéznem - én nem mondanám véletlenül sem, hogy tehetségtelenek lennének a szinkronszínészek, sőt. A legtöbb problémát szerintem sokkal inkább az szokta okozni, ha természetellenes fordítást kapunk (pl. egy-egy helyzetben forgatod a szemed, hogy ilyet a világon senki nem mond), de arról meg a színész már nem tehet, neki azt kell felmondani.
22655 levél
Válasz 19.08.09. 17:14 #59
Peace
Pont a szinkron az egyik legerősebb eleme a játéknak!!!! Főleg a kisfiúé!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
7214 levél
Válasz 19.08.09. 14:28 #58
nyomi
én tegnap fejeztem be a játékot, a Last of us óta nem volt szerencsém ilyen remek történet és karakter orientált műremekhez. az atmoszféra rendkívül erős, mondjuk nekem a középkor amúgyis nagy kedvencem, a karakterek nagyon jók, lehet hozzájuk kötődni és aggódni a sorsukért, azért ezt nem sok játék tudja elérni. a linearitás engem cseppet sem tudott zavarni, egy interaktív filmként fogtam fel ezt a játékot, sőt a tengernyi sandbox játék között üdítően is hatott, hogy tulajdonképpen végighúznak a történeten, mint egy horogra akadt halat ahogy partra cibálnak. a craft rendszert sokan kritizálják, de sztem egyáltalán nem állt rosszul neki. ha szerteágazóbb lett volna az eszközök fejlesztése akkor már lehet jobban rányomta volna a bélyegét, de én azt mondom ennyi kellett bele

egy dolog zavart csak, az viszont nagyon, mégpedig a szereplők szinkronja, ami a békasegge szintjén lévő magyar szinkron "magasságát" verdesi de azt is inkább alulról. nulla átélés rengeteg szereplő részéről, tulajdonképpen mintha csak felolvasták volna a szöveget egy A4-es lapról és közben arra gondoltak volna "hmm, mi lesz ma vacsorára?" ezt betudtam a fejlesztő stúdió méretének, nem egy naughty dog szintű csapat, de még ezzel együtt is nálam eddig magasan az év legjobb játéka, le a kalappal, biztosan elő fogom még venni párszor
valami ASUS izé, nemtom...
32616 levél
Válasz 19.07.14. 13:59 #57
szbszig
Na, én most értem a végére, tegnap vittem ki az utolsó négy vagy öt fejezetet. Persze bele lehetne kötni dolgokba, de összességében tetszett a játék nagyon, és ez a lényeg.

A második felében azért már kihívásokat is tartalmazott a játék, nem volt az, mint az elején, hogy minden feladványt első ránézésre, illetve minden ügyességi részt első próbálkozásra sikerült abszolválni. Például az utolsó két boss battle-lel külön-külön elszórakoztam egy fél órát szerintem, mire rájöttem, mit kell csinálni, aztán pedig mire sikerült hibátlanul kivitelezni a dolgot.

SPOILER
Mondjuk személy szerint nekem a Nicholas elleni harc jobban bejött. Az számomra feszültebb és életszerűbb is volt, ahogy egy viszonylag szűk placcon loholt végig utánam. Illetve azért is, mert nemcsak ő engem, hanem sokszor én sem láttam őt, nem tudtam hol van, honnan bukkan fel éppen. A Vitalis elleni már klisésebb lett több szempontból is. Egyrészt úgymond kötelező módon végül a félig béna öregembernek kellett lenni a legerősebb ellenségnek a játékban. Másrészt az egész harc olyan tipikus videojátékos jellegű volt, ami elsősorban arról szólt, hogy a támadásai mintáját kellett megtanulni, illetve a kitérést begyakorolni ellenük.


Kicsit féltem előzetesen a befejezéstől, hogy vagy valami hatalmas marhaság lesz, vagy meg sem magyarázzák majd a természetfeletti jellegű történéseket. De végül nagyjából kielégítően sikerült lezárni a sztorit szerintem.

SPOILER
Jó, a Macula eredetéről, vagy hogy miért pont Hugo bőrébe bújt, olyan sokat nem tudtunk meg mondjuk. De Vitalis motivációi és céljai azért elég egyértelműen kiderültek. Meg az is tetszett, ahogy az inkvizíciót ábrázolták, egyfajta okkult szektaként, ami a pápával és a katolikus vallással is nyíltan szembement.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
4314 levél
Válasz 19.06.30. 19:06 #56
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Végigvittem (szép lassan, komótosan, időnként "adagolva"). Hát ez fantasztikus élmény volt: a zene, a történet, a szereplők, az alakítások, a megvalósítás, a hangulat. Nem bántam meg, hogy előrendeltem. Valahol egy "mese" és egy felnőtteknek szóló grimdark sztori határán mozgott.

[A játékmenetet lehet felhozni egy kicsit negatívumnak, de engem ez sem zavart különösebben, még a végén is voltak apróbb újítások benne, amik feldobták és változatossá tették az addig megszokottakat.]
3148 levél
Válasz 19.06.16. 08:33 #55
Dilizs
Én már kitoltam, bár nem egyhuzamban. Kb. a Hellblade óta nem nagyon volt olyan single game ami ennyire magával ragadott volna.

Faék egyszerű az egész, de látványban, hangulatban odaver rendesen!
MSI B350M PRO-VDH ¤ AMD Ryzen 5 1600x + Cooler Master Hyper 412R CPU cooler ¤ ASUS GTX 1060/6 GB/GDDR5 ¤ Samsung 960 EVO 250GB M.2 PCIe MZ-V6E250BW ¤ 2*8 Gb Crucial 2133 Mhz DDR4
32616 levél
Válasz 19.06.15. 21:34 #54
szbszig
Azért ez eléggé köcsögség egy olyan totálisan lineáris játéktól, ami végig azt hitette magáról, hogy sehogy sem lehet elrontani, vagy rossz döntést hozni...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
16792 levél
Válasz 19.06.15. 21:21 #53
ufodani
ismerős chapter restart
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
32616 levél
Válasz 19.06.15. 21:08 #52
szbszig
Némi kihagyás után most hétvégén tudtam folytatni a játékot. El is jutottam körülbelül a tizenkettedik epizódig gond nélkül. Itt viszont most eléggé megszívtam, mert elkezdtek jönni egymás után azok a látványos patkánytornádók, amikre ignifereket kéne szórni elvileg. A probléma az, hogy a sokadik ilyen sorozatra egyszerűen elfogytak az alapanyagaim. Nem készültem arra, hogy tényleg tucatjával kell majd ignifereket gyártani, és az ehhez szükséges alapanyagokat egyszerűen feléltem, elhasználtam különféle upgrade-ekre. Ilyenkor mi van? A checkpointot hiába töltöm vissza, a környéken már nem találok több alapanyagot...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
32616 levél
Válasz 19.05.26. 13:07 #51
szbszig
Na, a nyolcadik/kilencedik epizód határáig jutottam el így a hétvége alatt. Maga a játék nagyon könnyű szerintem, ami köszönhető nagyrészt a totális linearitásnak, nem lehet elrontani semmit gyakorlatilag, eltévedni meg főleg nem. Persze normál, nem immerzív módban játszom, meg az alapértelmezett célzássegítő használatával, az is segít. De élvezem, hogy ilyen kényelmesen lehet haladni benne, mert így végig tudok figyelni a sztorira meg a párbeszédekre, ami mondjuk egy komolyabb akció- vagy horrorjátéknál már nem feltétlenül megy mindig. Ami a logikai részeket illeti, épp most, a nyolcadik epizódban volt egy pont, ahol vagy tíz percig kerestem, hova kéne felmászni, hogy továbbhaladhassak, egyébként tényleg minden nagyon adta magát mindig. Ami pedig az ügyességi részeket illeti, szerintem nem volt még olyan pont, ahol kettőnél többször sikerült volna meghalni. De egyébként is nagyon ritka, hogy meghalnék, komplett epizódokon keresztül nem fordul elő általában. Szóval igazából nagyon kis könnyed, kényelmes játék, a patkányok által szolgáltatott horrorisztikus hangulat ellenére.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
32616 levél
Válasz 19.05.25. 16:13 #50
szbszig
Egyébként ezt majd biztos megmagyarázzák később, de egyelőre kissé röhejesnek tűnik, hogy az emberek a patkányharapástól tartanak, mert hogy az terjeszti a betegséget, miközben folyamatosan azt látni, hogy a patkányok nem megharapnak, hanem konkrétan másodperceken belül elevenen felfalnak. Ez alapján esélyed sincs megfertőződni, mivel azonnal meghalsz.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
32616 levél
Válasz 19.05.25. 14:34 #49
szbszig
Engem az erdős jelenet azért nem sokkolt annyira, mert előzetes spoiler nélkül is tuti biztos voltam benne, hogy ott történni fog valami csúnya és drámai.

Egyébként még eléggé a játék elején tartok, de egyelőre tetszik. Leginkább az Alien: Isolationhöz hasonlítanám több szempontból is. Itt is nyilván lopakodni vagy menekülni kell a játékidő nagy részében. Itt is többféle ellenség leselkedik ránk (emberek, illetve patkányok), akiket teljesen máshogy kell kezelni, és akik egymás ellen is küzdenek közben. Itt is van fegyverünk ugyan, de az esetek nagy részében nem sok mindenre jó, illetve töltényből is nagyon kevés van hozzá. Plusz a horrorelemek is megvannak sokszor, még ha közel sem olyan félelmetesek azért, mint ott.

Az, hogy egy csőben kell haladni végig gyakorlatilag, engem speciel nem zavar külünösebben. Pláne azok után, hogy legutóbb például az Assassin's Creed: Odysseybe valami 200 óra játékidőt követően egyszerűen beleuntam. Hiába jártam be az irgalmatlan méretű térképet teljesen, meg végeztem el milliónyi mellékküldetést, a fősztorinak végül nem jutottam a végére...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
22655 levél
Válasz 19.05.25. 12:50 #48
Peace
Már rögtön az elején én is kikészültem attól.... SPOILER
A kovács gyerek halála is elég komolyra sikerült, ahogy Hugo végigsimítja az arcát.....
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
28 levél
Válasz 19.05.24. 20:16 #47
Zsuzsi87
Én is ma fejeztem be!! Nagyon tetszett végig, a vége kicsit érdekes volt. Ettől eltekintve boldogan játszanék még tovább vele.
Azért az erdős jelenet az elején engem nagyon sokkolt (Lion)
Zsu
22655 levél
Válasz 19.05.24. 18:15 #46
Peace
Véget ért. CSODÁLATOS ÉLMÉNY VOLT!!!!!! Lepipálta nálam eddig idén Metro: Exodus, Days Gone és Resident Evil 2 triót!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
792 levél
Válasz 19.05.24. 10:59 #45
pb69
ja, nem is akartam ennél többet mondani, most még tuti nem.
22655 levél
Válasz 19.05.24. 10:23 #44
Peace
Ne mondj semmit, de akkor is! Na de inkább mégse!!! Most már ha minden jól megy, akkor a ma délután az enyém és végre be tudom fejezni. XVI. fejezetnél jártam éjjel, szerintem nincs sok hátra. Én továbbra is imádom!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
792 levél
Válasz 19.05.24. 10:09 #43
pb69
Nagy kár a végéért, hogy ennyire szétesett minden. Pedig baromi jó kis játék lehetett volna, de így mégis keserű szájízt hagy.
22655 levél
Válasz 19.05.23. 07:50 #42
Peace
XIV. fejezetnél tartok. Félek, hogy hamarosan véget fog érni. Ismét hatalmas űr fog keletkezni bennem, elképesztően csúcs ez a játék!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
22655 levél
Válasz 19.05.21. 08:36 #41
Peace
Nálam is gyönyörűen fut most már szerencsére, tegnap le tudtam ülni egy röpke órácskára. Nagyon komoly ez a IX. fejezet is!!! Annyira elvannak találva a zenei betétek, elképesztően hangulatos!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3148 levél
Válasz 19.05.20. 22:19 #40
Dilizs
Itteni javaslatokra átkapcsoltam borderlessre, shadow maps és contact shadows high, minden más ultra és így 50-60 FPS között mozog bár, de fényévekkel jobb mint előtte volt! Vsyncet hagytam bekapcsolva, mert úgy nekem mintha jobban futna.
MSI B350M PRO-VDH ¤ AMD Ryzen 5 1600x + Cooler Master Hyper 412R CPU cooler ¤ ASUS GTX 1060/6 GB/GDDR5 ¤ Samsung 960 EVO 250GB M.2 PCIe MZ-V6E250BW ¤ 2*8 Gb Crucial 2133 Mhz DDR4
22655 levél
Válasz 19.05.20. 18:38 #39
Peace
És megszűnt minden gond, úgy néz ki! Kilőttem vsync-et és borderless-re állítottam.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
4314 levél
Válasz 19.05.20. 15:51 #38
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Nekem is vannak néha mikrolaggok, droppok. Ám ha csatlakoztatom a kontrollert, a középső gomb behozza a Steam Nagyképet és innen indítva nem írja ki az FPS-t, míg a sima felületről egérrel indítva igen, így nem foglalkozom vele. Iszonyúan jó döntést volt a kontroller, nagyon hamar hozzászoktam az irányításhoz, TPS-t most már egyszerűen zavaró lenne billentyűzetttel és egérrel játszani, pedig nagyon e párti voltam.

A Vampyr sokkal zavaróbb volt, egyszerűen nem tudtam belőni sehogysem, mindent próbáltam szinte, amire ráakadtam a neten. Mindegy, végigvittem már, nem számít. A Sekiro viszont tükörsimán fut, többnyire ez is.
3601 levél
Válasz 19.05.20. 15:36 #37
gregmerch
V-Sync nálam alapból off, mert nincs általában szükségem rá, és rendre Full Screen módba állítom a játékokat. A tesztre használt laptop ráadásul G-Synces volt, így oda totál felesleges is lett volna bármi más. De fura, hogy ilyeneket olvasok, mert nálam totál mások verték ki a biztosítékot (itt nem a játékmenetre gondoltam). De azokról írtam is, meg ugye hivatalosan még nem is jelent akkor meg a játék.
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
22655 levél
Válasz 19.05.20. 12:30 #36
Peace
Most ahogy utánaolvastam Steam fórumon azt írják, hogy CPU kezelési probléma is van, Vsync is furcsaságokat és FPS ugrálást okoz. Állítólag a borderless mode fullscreen helyett sokaknál megoldotta ezt a microstuttering jelenséget, amit én is tapasztalok. Maximum fényerővel kell mókolni, ha elállítódna a teljes képernyős mód után.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3601 levél
Válasz 19.05.20. 12:08 #35
gregmerch
Az mindig ott van, de a hatása nem mindig üdvös, sőt! A legdurvább hardvert is simán tönkrevágja egy rossz driver...
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
22655 levél
Válasz 19.05.20. 12:04 #34
Peace
Nekem már betelt a pohár a hetente érkező NV driverekkel. Mondjuk mióta főleg PS-en játszok, azóta elég rendesen teszek a driver frissítésre. De most a legutolsót lehúztam és telepítettem, mert nagyon ott volt a felkiáltójel a Geforce Experience progi értesítő ikonján.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3601 levél
Válasz 19.05.20. 11:48 #33
gregmerch
Az eggyel ezelőtti nVidia driver nekem konkrétan az asztali vasamat szétszedte. Iszonyat visszaesett a teljesítmény, baromira instabil lett. Vissza kellett állnom az előzőre, de hagyott maga után nem kevés nyomot a nyomorult... Talán mostanra, az új driverrel áll végre vissza. Más gépekre föl se raktam, de utána jött is az infó, meg a hírezés, hogy kaki van a palacsintában, jött a javítás, de nem lett sokkal jobb. A mostanit már ráeresztettem a gépekre, de nagy tanulság, hogy nem mindig a legújabb a jobb. (Azt meg csak megjegyezném, hogy a legutolsó GeForce driverben felsorolt újdonságok és támogatások sem nagyon nem mind igazak: pl. a SotTR sem kapott SLi - NVLink - támogatást, ill. a váltakozó képkockát beveszi ugyan a rendszer, mint lehetőséget, de a játék el se indul, csak 1 GPU módban). De van még más is...
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
22655 levél
Válasz 19.05.20. 11:20 #32
Peace
Lehet csak valami beállítás vagy driver (bár a legfrissebb mind....), nem feltétlenül a vas a ludas. Mert nem mindig van ez az ugrálás. Kisebb zárt helyen általában nincs, de van amikor nagy nyílt téren sem jön elő. Érdekes, na. Mert a szaggatás az oké, Residen Evil 2-nél ultra-n szétszaggatta magát a ge*ibe az egész, vissza is vettem jó kis medium-ra.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3601 levél
Válasz 19.05.20. 11:06 #31
gregmerch
Én ilyesmit nem tapasztaltam, de voltak furcsaságok - ezeket egy megjelenés előtt álló játéknál azért illik és érdemes betudni a még hivatalosan meg nem jelent státusznak, és reménykedni abban, hogy javítják.

Én laptopon toltam, néha projektorra kitéve, és tükör simán futott. Illetve kb. 2x-3x nekiállt iszonyat módon throttlingolni (főleg átvezetőknél), de ilyenkor rendre rá kellett jönnöm, hogy fel kell tegyem a hűtést turbóra. A ventik amúgy nem zúgtak ezerrel, és nagyon simán ment minden - nem ugráltak a karakterek, nem voltak bevillanások, nem szaggatott, nem lassult be (kivéve a márt írt alkalmakat, de akkor feljebb tekertem a hűtést). Az is igaz, hogy nem monitoroztam a teljesítményt, mert 1., nem volt rá időm; 2., egy single játéknál a 30-60 fps - szerintem - a legtöbb esetben nem zavaró. Ha nem esik le 24-25 alá, ergo folyamatosan fut, akkor nagy baj nincs. Oké, jobb a több, ezt én is egyre jobban osztom, de még mindig nem esem kétségbe tőle, ha "csak" 30 fps-t produkál valami, főleg nem egyszemélyes sztori módban (más meg itt ugye nincs). Minden ultrán volt nálam is, automatikusan is arra állította magát a rendszer, és rendben is ment minden. Asztali gépen is, amikor kicsit ránéztem. Ott csak annyi volt, hogy hiába állítottam 3840*1080-as felbontásra a képet (amire szintén automatikusan be is állt), gyakorlatilag a képernyő közepén volt a játéktér, szélei levágva, 27"-os FullHD méretben. Nem tudom, más szélesvásznú felbontásoknál mi a helyzet, de nálam a super-ultra wide-on ez volt.
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
22655 levél
Válasz 19.05.20. 10:45 #30
Peace
Fura, mert a játékmenetbe abszolút nem zavar bele, de látom, hogy ilyen fél millimétereket ugrik a karakter. Tényleg ilyen mikrolag szerű valami. De annyi baj legyen, mert maga a játék FANTASZTIKUS!!!!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
16792 levél
Válasz 19.05.20. 10:35 #29
ufodani
Igen. Inkább az elején éreztem kb úgy a 4.részig, azóta sima.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
22655 levél
Válasz 19.05.20. 10:30 #28
Peace
1080-al is ez van? Fura. Gondoltam visszaveszek az ultra-ból vagy leveszem élsimítást, de megmaradt.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
16792 levél
Válasz 19.05.20. 10:26 #27
ufodani
+1
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
22655 levél
Válasz 19.05.20. 10:24 #26
Peace
Nálam is szaggat. Nem néztem FPS-t, ilyen kis mikrolag-ok vannak benne néha, bármit állítok. Elengedtem, mert annyira nem zavaró.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
4222 levél
Válasz 19.05.20. 06:36 #25
xeLaR
Hasonló probléma volt nálam is. Próbáld kikapcsolni a V-Sync-et, nekem segített...
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
3148 levél
Válasz 19.05.20. 06:19 #24
Dilizs
Tetszik a játék, de nálam nem igazán fut jól...

Beálította magát Ultrára, mondom ok. kb. 30 FPS!

Shadow maps opciót levettem high-ra így már majdnem stabil 60.

Örültem neki, de aztán mikor a tutorial részen vagyok megint kb. 30 ra droppol..


Mi a túró? Már nem elég a 1060 zgb FHD-ra?

Aztán mindent levettem highra, vannak helyek ahol fix 60, de sokszor droppol.
MSI B350M PRO-VDH ¤ AMD Ryzen 5 1600x + Cooler Master Hyper 412R CPU cooler ¤ ASUS GTX 1060/6 GB/GDDR5 ¤ Samsung 960 EVO 250GB M.2 PCIe MZ-V6E250BW ¤ 2*8 Gb Crucial 2133 Mhz DDR4
22655 levél
Válasz 19.05.19. 14:56 #23
Peace
Fergetegesen csúcs, imádom!!!!!!! VIII. fejezetnél járok, de teljesen a rabjává váltam!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
4314 levél
Válasz 19.05.16. 17:14 #22
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Sean Bean William Blake versét szavalja az új előzetesben

Tellér Gyula fordításában

Az elveszett fiúcska

Apám, apám, hová sietsz úgy,

Ne nyújtsd meg léptedet,

Szólj, szólj, apám, kér kisfiad,

Mert másképp elveszek.

Sötét az éj, az apja sehol,

Csupa harmat a kisgyerek,

Mély a bozót, s ő egyre zokog,

S a ködkép ellebeg.


[Az infókat az IGN-ről loptam.]


Egyébként szép, lassan, apránként fogyasztva, tegnap értem a harmadik fejezet végére.
3601 levél
Válasz 19.05.14. 20:31 #21
gregmerch
Igen, eszembe jutott . Minden fejezetnek meg lesz a maga szépsége . Amúgy mostantól jó darabig se aranyhörcsög, se tengerimalac, se Miki egér a részemről! A hideg rázott végig a dögöktől!
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
16792 levél
Válasz 19.05.14. 20:18 #20
ufodani
Patkány hegyek a felszínen, egy sátortáborba torkollik, na ott jött egy nagy halál
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
3601 levél
Válasz 19.05.14. 20:09 #19
gregmerch
Melyik is a 6.? Asszem sejtem... Az tényleg nem egyszerű.
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
16792 levél
Válasz 19.05.14. 19:40 #18
ufodani
Úgy általában gondoltam.
A 6. második fele brutál, 'végre' meg is tudtam pusztulni.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
3601 levél
Válasz 19.05.14. 16:23 #17
gregmerch
Az egy durva rész! De nagyon adja!
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
14276 levél
Válasz 19.05.14. 16:12 #16
balays82
Hajjal, mind a három. Én meg ezzel fordított arányosan egyre kevesebbet játszom, de próbálkozom azért.
16792 levél
Válasz 19.05.14. 16:06 #15
ufodani
Jéé a balays82 Cseperedik a gyermek mii?

Chapter 3-ban osonunk, háát ez zseniális és nem kicsit egyedi cucc, odaragaszt ahogy kell.
És hát igen, pár órára az open worldnek annyi, most jövök rá, h anno mennyire csövesek voltunk, akkor ez nyilván nem tűnt fel, mert nem volt viszonyítási alap.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14276 levél
Válasz 19.05.14. 15:58 #14
balays82
Neked el szoktam hinni, szóval nem aggódom.
3601 levél
Válasz 19.05.14. 15:33 #13
gregmerch
Nyugavér! Én se vagyok egy e-sport bajnok, de megoldottam !
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
22655 levél
Válasz 19.05.14. 15:30 #12
Peace
Remélem...
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3601 levél
Válasz 19.05.14. 15:20 #11
gregmerch
Nem lőttél vele bakot, hidd el nekem !
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.