Assassin's Creed Origins
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Hardver

NVIDIA platform DirectX 10 játékfejlesztéshez

A GDC-n prezentálja a grafikus chipek gyártója komplett hardver- és szoftver összeállítását.

2007.03.08. 09:49 | szerző: Dino | kategória: Hardver

Az NVIDIA egy játékfejlesztőknek szánt új platformmal kívánja segíteni a DirectX 10-re történő átállást. Ennek része az NVIDIA Developer Toolkit, és természetesen nForce 680 chipsetre épülő alaplap, valamint a GeForce 8-as széria videokártyái. A Toolkit SDK, OpenGL és CUDA kódmintákkal, shader programokkal, teljesítményjavítással és egyéb eszközökkel (Texture Tools, PerfKit 5, ShaderPerf 2, FX Composer 2) segíti a programozókat, hogy minél többet hozhassanak ki az új DirectX verzió képességeiből. A fejlesztői platformot a Game Developer Conference keretében a napokban prezentálja az NVIDIA San Franciscóban, egyes részeit pedig ingyenesen terjeszti, mind a kiállításon, mind fejlesztői weboldalán. ■

előző
következő
NVIDIA platform DirectX 10 játékfejlesztéshez
NVIDIA platform DirectX 10 játékfejlesztéshezNVIDIA platform DirectX 10 játékfejlesztéshezNVIDIA platform DirectX 10 játékfejlesztéshezNVIDIA platform DirectX 10 játékfejlesztéshezNVIDIA platform DirectX 10 játékfejlesztéshez

hozzászólások (0)

ajánlott olvasnivaló