E3 2001
Imperium Galactica III
Készül az űrbeli stratégiai játéksorozat harmadik epizódja.
2001.05.20. 22:21 | Dino | kategória: E3 2001
A Philos Labsnak sikerült igen jól titokban tartania Imperium Galactica játékának fejlesztés alatt álló harmadik részét, melyet az E3-on a CDV standján mutattak be a GameSpy munkatársainak. Az új rész szakít az eddigi hagyományokkal, és a birodalomépítés helyett ezúttal a taktikai űrbeli harcra helyezi a hangsúlyt. A játék küldetésalapú lesz, ezek egy része a történet fő szálát viszik előre, néhány pedig egy-egy új űrhajó megszerzésére irányul. Újdonság lesz a hősök megjelenése, akik ugyancsak küldetések teljesítésével kerülnek hozzánk, és különböző speciális képességekre tehetnek szert. Az eddigi információk szerint nem lesz multiplayer játéklehetőség az IG3-ban. Igyekszünk mihamarabb további információkat is megtudni a fejlesztőktől. ■
Az olvasás mellett szívesen írnál is híreket?
» Jelentkezz hozzánk hírszerkesztőnek! «
Nexus - The Jupiter Incident
hozzászólások (33)

vmi,
Még néhány kiegészítés:
Miért muszály tankokkal leszállni az ellenség bolygójára?
Ha az űrvédelmet leszedtük, a hajók akár rommá is lőhetnék a planétát!
-más
Szerintem a tankok visszavonulásakor fellépő veszteségeken változtatni kéne. Az oké, hogy a menekülés közbeni kapkodástól néhány transporter lezuhan, de nem mindíg kell kapkodni.
Ha például néhány tankkal leszállok a bolygóra szétlövöm a védők harckocsiait, de nem akarok erődökkel bajlódni, (inkább terrorizálom kicsit a lakosságot) akkor miért ne lehetne szép nyugodtan VESZESÉG NÉLKÜL felszedni az egységeket, majd tovább álni a következő kolóniára. Tehát lehetne egy gyors, de kockázatos menekülés, valamint egy lassú, de biztos csapatkivonás.
-más
Az űrbázisok az Ig2-ben szánalmasan gyengék voltak. Az Ig3-ban legyenek erőssebbek (ez a bolygóvédelemre általánosan érvényes)
-Az űrbázisokkal az volt a baj, hogy csak az űrhajók felszerelését lehetett rájuk aggatni, így semmivel sem ér többet egy fejlett hajónál. Megoldás: legyenek külön a bázisoknak való fegyverek, vagy legyenek SOKKAL nagyobbak, és férjen rájuk egy RAHEDLI cucc!
-más
Valaki írta, hogy fogyjon a lőszer, üzemanyag. Én ehhez annyit tennék hozzá, hogy a municióért ne kelljen mindíg visszatérni a bázisra, legyenek szállítóhajók, amik utámpótlást visznek a flottához (lehet automatikus is) Ez azért fontos, mert lehetővé teszi a "felperzselt föld/űr" taktika alkalmazását, vagyis az ellent mélyen a birodalmunk belsejébe csaljuk, elvágjuk az utánpótlási vonalait, majd lesújtunk a kimerült csapatra. (ajánlom figyelmetekbe Napóleon oroszországi hadjáratát)Most ennyi jutott eszembe, de még jelentkezem.

Sziasztok!Nagyon megköszönném,ha végre megszánna valaki!Az a helyzet,hogy nem tudom beírni a kódokat az Imperium II.-be,hogy működjenek.Lehet,hogy most lenéztek,de sajna így is ki akarom próbálni.Ha válaszoltok,akkor légyszi NAGYON részletesen írjátok le.Előre is köszi.

Nem értem miért elégedetlenkedik mindenki, vminek teljesen igaza van: unalmasok a klón-folytatások, és szerintem az IG3 telis-tele van újításokkal. Sokkal jobban várom ezt A játékot, mint a Haegemoniát, annak ellenére, hogy a kedvenc játékom a Digital Reality-s IG2 volt. Szal mindenki láthatja,hogy nem a név miatt várom a gamét, hanem az újítások, a fantasztikus(és qrva gyors)motor, és az eszméletlenül atmoszférikus hangulat miatt. A nem hivatalos demó alapján könnyű szívvel kijelenthetem, hogy a Philos nagyon komoly csapat, profizmusában talán a Blizzard áll hozzá a legközelebb.
Nagyon remélem, hogy sikeres lesz a játék, és a csapat tovább folytathatja tevékenységét a játékiparban.
Éppen ideje lenne már, hogy alakuljon egy IG3 fan club.
Muad-Dib, aki a helyes utat látja

Szívemből beszélsz...
Ennek ellenére megrendeltem a Haeget is.

Nem tudom mit csinálnak a Philos-nál, de kételkedni kezdtem Bennük.
Csúsznak, csúsznak de még meddig???