Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Hardver

Elindult a Toshiba telefonos ügyfélszolgálata

Munkaidőben hívhatók a szakértő munkatársak.

2010.12.22. 08:52 | szerző: Dino | kategória: Hardver

A Toshiba elindította magyarországi Call Centerét, ahol szakértő munkatársak várják a Toshiba notebookokat és kiegészítőket használók hívásait. A 06-40-811-811-es, hazánkból helyi tarifával hívható számon munkanapokon 8-17 óra között érhetőek el a segítségnyújtással foglalkozó szakemberek. Technikai ügyekben és garanciális problémákkal egyaránt lehet hozzájuk fordulni, aki pedig az e-mailt preferálja, az info (kukac) toshiba.hu címre írhat.
A garanciális ügyintézéshez kapcsolódik, hogy a Toshiba bevezette "pick-up and return" szolgáltatását, melynek keretében garanciális javítás esetén ingyen szállítják háztól házig a meghibásodott terméket Magyarországon belül (de természetesen továbbra is lehetőség van személyes leadásra is a szervizekben). A termékek javítása országon belül történik, a javítási folyamat pedig webes felületen is nyomon követhető. ■

hozzászólások (0)

ajánlott olvasnivaló
Vasárnapig ingyen próbálható ki a Fallout 4 Vasárnapig ingyen próbálható ki a Fallout 4
Megjelent a Mirage: Arcane Warfare Megjelent a Mirage: Arcane Warfare
Jó okkal csúszik egy hónapot a Get Even Jó okkal csúszik egy hónapot a Get Even