Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Far Cry 4 Far Cry 4

Far Cry 4 - interjú Rafael Parenttal

A játék vezető programozója mesél a történetről, a küldetésekről és az élővilágról is.

2014.08.05. 08:03 | szerző: GeryG | kategória: Játék

A Shacknews a napokban mikrofonvégre kapta a Far Cry 4 vezető programozóját, Rafael Parenttet, akit több érdekességről is kifaggattak. A sztori hőse, Ajay Ghale azért megy Kyratba, hogy anyja végakaratát teljesítse és szétszórja hamvait a hegyekben. Ám belebotlik a különc diktátorba, találkozásuk pedig végül lázadáshoz vezet. A küldetéseket ezúttal is több módon teljesíthetjük: nyílt harcot felvállalva vagy lopakodva, csendesen gyűrhetjük le a katonákat. Mint azt már korábban is bemutatták, az állatokat is a magunk előnyére fordíthatjuk, a feldühödött elefántok jelentős pusztításra lesznek képesek. Emellett újdonságként megjelenik a vezetés közbeni lövöldözés is. Visszatér a megyerendszer is, amelyek felszabadításához ki kell takarítani az ellenőrző állomásokat és a nagyobb erődöket. Szintén nem kell lemondanunk a fegyver- és eszközkészítésről sem, amelyet természetesen tovább is fejlesztettek. Kyrat hatalmas lesz, a környezet pedig sokkal változatosabb az előző játékokhoz képest, hiszen az őserdőktől és városoktól kezdve egészen a havas hegycsúcsokig sokfelé megfordulhatunk. Ehhez persze különféle járművek is rendelkezésünkre fognak állni, akár repülni is lehet majd. Végül szóba került a kooperatív mód is, amelyet működés közben is láthatunk egy tábor felszámolása során. ■

Far Cry 4
További hírekért és cikkekért ugorj a játék adatlapjára:
Far Cry 4

hozzászólások (0)

ajánlott olvasnivaló
Megjelent a Mirage: Arcane Warfare Megjelent a Mirage: Arcane Warfare
Elindult a GWENT publikus bétája Elindult a GWENT publikus bétája
Jó okkal csúszik egy hónapot a Get Even Jó okkal csúszik egy hónapot a Get Even