Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Bulvár

Apex Legends

1 millió dollárt adott Ninjának az EA az Apex Legends népszerűsítésére

Nem kis pénzek vándorolnak manapság a top streamerekhez...

2019.03.14. 09:15 | szerző: Dino | kategória: Bulvár

Richard Tyler Blevins, vagy ahogy gamer körökben a legtöbben ismerik, Ninja nem egy kispályás véleményvezér. Twitch csatornáját már több mint 13,6 millióan követik, YouTube-on pedig már 22 millió feliratkozóhoz közelít. Streamjei hatalmas nézettségnek örvendenek, színes hajáról pedig talán még az is felismeri, akitől távol áll az e-sportok világa. A 27 éves Ninja az utóbbi időben leginkább Fortnite-ot közvetített, azonban egy hónappal ezelőtt átváltott az Electronic Arts és a Respawn hatalmas meglepetésjátékára, az Apex Legendsre.

A Reuters meg nem nevezett forrásra hivatkozó jelentése szerint persze nem véletlen a váltás, az EA ugyanis megállapodást kötött vele a játék népszerűsítéséről. Ninja február 5-én írt először Twitteren a játékról, majd hamarosan megkezdte a stremelést is. A közösségi médiás posztok, valamint a hatalmas rajongótábor számára való közvetítés pedig nem keveset ért az Electronic Artsnak: a hírek szerint ugyanis körülbelül 1 millió dollár ütötte a markát a srácnak érte.

Azt nem tudni, hogy pontosan mennyit adott az Apex Legends hirtelen jött hatalmas sikeréhez Ninja tevékenysége, de valószínűleg elég sokat ahhoz, hogy az EA-nek megérje az üzlet. A játék ugyanis a semmiből, teljesen váratlanul érkezve gyűjtött be egy hónap alatt több mint 50 millió játékost, köszönhetően persze többek közt ingyenességének is, no meg a battle royale stílus egyelőre töretlen népszerűségének. A streamer/youtuber amúgy állítólag egy átlagos hónapban félmillió dollár körül szokott szakítani, ■

Fotó: Benedict Evans

Apex Legends
További hírekért és cikkekért ugorj a játék adatlapjára:
Apex Legends

hozzászólások (17)

GeryG
GeryG 2019.03.15. 15:51
Nem vettem egy lapon, mindössze felsoroltam pár tényezőt, amire szükség van ahhoz, hogy valaki éjjel-nappal játszhasson. Nem mondtam olyat se, hogy mindenki vérpistike, akinek ezek a feltételek adottak, a mondást meg az ingről mindenki ismeri. ;)
TBone142
TBone142 2019.03.15. 19:35
Tök jó, hogy te így látod, de ha tetszik, ha nem, egy BR játéknak pont az a lényege, hogy nyerj. Ha landolás után 2 perccel meghalok, akkor elég kevés élvezeti faktor lesz a meccseimben. De ha te élvezed, lelked rajta.

Az Apex Legends pedig akár f2p, akár nem, egy AAA játék neves fejlesztőtől és kiadótól, viszonylag komoly fejlesztési idővel a háta mögött. A játék nem attól lett sikeres, mert egy Ninja-nak 1millát adtak a promóra, hanem azért, mert volt elég pénz és idő normális alapokat összehozni. Ettől függetlenül még lehetnek (és vannak is) hiányosságai.
david139
david139 2019.03.16. 10:22
Viszonylag egyértelműen fogalmaztam, de akkor újra :D
A BR játékok lényege a győzelem, de ha úgy nyersz, hogy végig bújkálod a meccset aztán a legvégén mikor már csak egy ellenfél van, megpróbálod megölni, és egy kis szerencsével sikerül, nem igazán nevezhető játékélménynek.
Én inkább végig harcolom az egészet, és ha az esetek zömében ki is kapok, még mindig többet játszom, mint aki keveri a BR-t a bújkocska szimulátorral.
;-)
TBone142
TBone142 2019.03.16. 10:30
Kösz a felvilágosítást, de akkor már inkább azt írd le, ki írt olyat, hogy 10 percig bújkál! Az, hogy nem találkozik addig senkivel, nem feltétlenül jelenti, hogy direktben bújkál. Pláne, mivel folyamat szűkülő játéktérről beszélünk.

Igen, lehet úgy is játszani, hogy beesel mindenki közé, aztán kis szerencsével te maradsz életben, meg úgy is, hogy olyan helyre érkezel, ahol nagy valószínűséggel nem lesz más rajtad kívül egy darabig, de ezt meg nem nevezném bújkálásnak. Szerintem mindenki így kezd játszani, aki még csak ismerkedik a pályával/felszerelésekkel/skillekkel.
david139
david139 2019.03.16. 13:55
Ha nem halsz meg közvetlenül földetérés után akkor életben maradhatsz 10-20 percig is aminek ugyanúgy semmi értelme mert az első jöttment csapat kinyir.

stereo írta ezt. Erre volt az én megállapításom, hogy lehet így is játszani, de kevés értelme van. Ha úgy esel le, hogy 10-20 percig nincs ellenfél, az igenis bújkálás, hisz a leesési hely döntés kérdése. És nem csak abból lehet választani, hogy 20 ember esik ugyan oda vagy csak Ti, van átmenet, esés közben pedig mérlegelni is lehet, az alapján, hogy a többiek merre mennek.
ajánlott olvasnivaló