Érdekes döntést hoztak a Hardsuit Labs stúdiójában. Mint ismert, a csapat a Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2-n dolgozik, amely jövőre jelenhet meg. És mint ismert, ennek főhősei vámpírok, akik különböző klánokba tömörülve tengetik halál utáni életüket Seattle utcáin. És mint ismert, a vámpíroknak nincs tükörképe.
Nos, ehhez képest a stúdió felhasználja a ray tracing technológia nyújtotta grafikai extrákat is, amelyek elsősorban a tükröződésekért fognak felelni. A játékban a nedves felületeken tükröződni fognak a fények és valamennyire a környezet is. Csak épp a vámpírok nem, ugyebár… Emellett a játék támogatni fogja a DLSS élsimítási technológiát is. Az viszont egyelőre nem tisztázott, hogy a ray tracing és a DLSS a premierkor már elérhetők lesznek vagy csak később, egy frissítés formájában érkeznek meg.
A fejlesztők mindenesetre bőven van még ideje beépíteni ezeket az extrákat is, hiszen a Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 csak 2020 első negyedévében jelenhet meg PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra.