25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Sajtóközlemény/hirdetés

Hogyan alakítsd ki a hirdetési stratégiát, ha kevés a pénzed? (x)

Írta: hirdetés (x)

A digitális jelenlét nem lehet kétséges egyetlen webáruház-tulajdonos számára sem, és ennek érdekében nemcsak webshopra, hanem megfelelő online marketingre, azon belül pedig hirdetésekre is szükség van.

A tőkeerős piaci szereplők mellett nem könnyű labdába rúgni, hiszen a legtöbb kis- és közepes vállalkozásnak nem áll rendelkezésére hatalmas elkölthető összeg a márka és a termékek reklámozására. Mégis azt állítjuk, relatíve kis összegből is indíthatnak sikeres kampányokat. A technológia fejlődésének köszönhetően ez ma már mindenki számára elérhető opció.

Ha nem rendelkezel ilyen irányú tapasztalatokkal, és az eredményeket is minél előbb szeretnéd, PPC hirdetéskezelésre válaszd az Adlabot! De akár kiszervezed, akár magad viszed véghez, tudnod kell, hogyan kell kialakítani a hirdetési marketingstratégiát, ahogyan azt is, mire kell fókuszálni a sikeres kampányok érdekében.

Hogyan alakítsd ki a hirdetési stratégiát, ha kevés a pénzed? (x)

Minden egyes forintnak tudd a helyét!

Viszonylag alacsony budget esetében a cél az, hogy csak olyan hirdetésekért fizess, amelyek magas konverziós aránnyal és profittal kecsegtetnek, továbbá hatékonyságuk jól mérhető. Pénz nélkül nem lesz lehetőséged hosszú időn keresztül kiépíteni és hirdetésekkel támogatni az értékesítési folyamatokat, de márkát építeni sem, illetve azt sem engedheted meg magadnak, hogy ne mérj.

Ne feledd, hogy költeni csak nagy kontroll és hatékonyság mellett szabad, akár a Google-ön, akár a Facebookon hirdetsz!

A stratégia legfontosabb lépései

Válaszd ki a legígéretesebb, legkeresettebb termékeket, amelyekre hirdetéseket szeretnél futtatni. Első körben ne legyen több, mint 5-10, ami később bővíthető, illetve csökkenthető, mert ennyi még áttekinthető, és jól kontrollálható.

Olyan termékekkel foglalkozz, amelyeken nagy a haszonkulcs, hogy a hirdetések költségének levonása után busás haszon maradjon. Fontos továbbá ezen termékek nominális értéke is, ugyanis nem fogunk tudni kattintásokat vásárolni általános kulcsszavakra néhány forintért. A kattintás árából könnyű kiszámolni, hogy mennyibe kerül 1 termék eladása.

A potenciális vevők által keresett termékeket válogass! Ha nem egyedi termékeid vannak, akkor a cápák könnyen nyerhetnek a versenyben, pusztán a pénzükkel, ezért próbálj olyan termékeket hirdetni, amelyeknél versenyelőnnyel rendelkezel.

Hogyan csináld?

A hirdetések alapja a kulcsszókutatás. A legjobb, ha long-tail kulcsszavakban, 2-3 szavas szókapcsolatokban gondolkodsz. Ehhez nem kellenek szoftverek, saját kútfőből is menni fog. Pontos egyezéssel érheted el a lehető legnagyobb kontrollt. A CPC összegére vonatkozóan tippelj, vagy használj valamilyen ajánlattételi stratégiát!

Feltétlen strukturáld a kampányokat a SKAG metódus szerint, és ne zsúfold egybe, egy hirdetéscsoportba, hanem termékenként csinálj 1-1 külön kampányt, így jobban tudod majd kontrollálni! A legígéretesebb termék kapja a legnagyobb összeget.

Készítsd el a hirdetéseket, termékenként legalább 2 variációt, ellenőrizd a beállításokat, indítsd útjára, légy türelmes, majd ha lesznek már adataid, optimalizálj!

Kattints, ha érdekesnek találtad a cikket!

HOZZÁSZÓLÁSOK

Még nincs hozzászólás, légy Te az első!