Két problémám van. Először is hogy lehet kikapcsolni azt a funkciót, hogy ne ellenőrizgesse folyton a Word a dokumentumokat? Pl. meg van nyitva három dokumentum, és mikor váltogatok közöttük, akkor minden egyes alkalommal egy csík elkezd lent szaladni, hogyaszongya "a Word befejezi a dokumentum vizsgálatát". Ilyenkor ugye az ember vagy megvárja, hogy befejezze (egy pár megás doc fájlnál ez legalább fél perc), vagy elkezdi veszettül nyomogatni az Esc-et, hogy ugyan hagyja már abba. Iszonyat idegesítő, mert nem csak a dokumentum megnyitásakor csinálja, hanem mindig, amikor váltogatok az ablakok között. Ráadásul azt se tudom, hogy pontosan mit ellenőrizget. A helyesírási hibákat? Vagy mit?
A másik pedig hogy miért nem jegyzi meg a beállított szimbólumokat? Ugye hozzá lehet rendelni különböző billentyűkombinációkat az egyes szimbólumokhoz. Na most itt is be tudom állítani, sőt, ki tudom azt is választani, hogy a módosítást egy bizonyos Normal.dotm-ra mentse, vagy csak az adott dokumentumra értelmezze. Viszont édes mindegy, hogy mit választok ki, mikor újraindítom a Word-öt, minden visszaáll alapbeállításra. De miért?
Lacho calad! Drego morn!