For Honor
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Mass Effect: Andromeda

3162 levél
Válasz 17.02.21. 21:11 #236
Sucee
Igaz, ez végülis már egyénfüggő, nekem rohadtul nincs kapacitásom normálisan játszani így hétköznaponként, egy-két Battlefront meccs max., de történetalapú dolgokat nem tudnék olyan figyelemmel és olyan hosszan játszani, mint amit megérdemelnek.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
19285 levél
Válasz 17.02.21. 21:01 #235
Peace
Hét közepén lehet a legjobban tolni!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3162 levél
Válasz 17.02.21. 19:26 #234
Sucee
Aha, mert az a hivatalos USA dátum, amit mindenhol nyomatnak, nem meglepő, hogy az maradt meg inkább. Nem mintha az a két nap már annyit számítana amúgy, főleg hét közepén.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
19285 levél
Válasz 17.02.21. 19:20 #233
Peace
Igen, az az oldal. Mondjuk kosárba nem tudom betenni valamiért...lehet csak bejelentkezés után engedi?
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
19285 levél
Válasz 17.02.21. 19:19 #232
Peace
Akkor meg is kaptam a választ. Teljesen abban a tudatban voltam, hogy 21.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
11055 levél
Válasz 17.02.21. 19:00 #231
VodevilX
cdkeys.com
Ez a legmegbízhatóbb kulcsos oldal, ami nem hivatalos viszonteladó, itt mindig fényképet kapsz a dobozból, a kulcsodról. Én már vagy 1 éve csak innen vettem. Ráadásul pont erre gondoltam akkor is, mikor azt mondom, hogy elég hamar le tudnak menni az új játékok árai, decemberben vettem 25€ért a Dishonored 2-t, ugyanakkor néztem, hogy az új Deus Ex is már majdnem apróért ment, Wildlands téren is hasonlóban bízom, ja meg van egy -5% kuponjuk a facebook oldalon. Csak a régióra kell odafigyelni, bár tudtommal jellemzően az sem EU-ból nézve érdekes.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
3162 levél
Válasz 17.02.21. 18:16 #230
Sucee
Mármint milyen rizikó? Európában március huszonharmadikán jön a játék.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
19285 levél
Válasz 17.02.21. 18:14 #229
Peace
allkeyshop-on 39 euró a játék, viszont március 23.-at ír. Mármint március 23. vagy előtte...de ebből lehet 23. is. A kérdés, hogy megér-e 3000 Ft spórolást ez a rizikó...
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
8764 levél
Válasz 17.02.21. 17:08 #228
davkar9
Ööö, a végén mondja, hogy a squad irányításról a következő videóban lesz szó. Én továbbra is úgy gondolom, hogy a 3 slotos skill rendszerrel még inkább rá akarnak venni a társak használatára. Ha nekik is ennyi helyük van, akkor velük együtt már 9 skill áll majd rendelkezésünkre. Profilokkal könnyen válthatunk majd képességeket a csapattagokéhoz igazodva. Biotikus+gépfegyver annyira azért nem újdonság, ilyen korlátozások már a 3-ban sem voltak. Az a súly-cooldown rendszer jön vissza most is.

Első részből én a lőszernélküli fegyvereket hoztam volna vissza, mert ilyen szempontból az volt a legjobb. Remnant fegyverek jól hangzanak a lehűléssel, de szerintem olyan Javik lézerpuska féle bénaságok lesznek. Örülnék ha nem így lenne, de attól tartok, hogy átvezetőkben már megint az M8 lesz a placeholder fegyver mindenkinél, szóval "kénytelen" leszek azt használni.
Simple. Eternal. Beige.
3162 levél
Válasz 17.02.21. 14:44 #227
Sucee
Azt én nem is szeretném még egyszer megszokni, amit az első rész nyújtott harcrendszer néven.

A videóban jelenik meg pl. weapon/skill wheel, ezalatt a játék szünetel, szóval én nem látom akadályát annak, hogy legyen csapatutasítás. Eddig valahogy igazából fel sem merült bennem, hogy esetleg azt kihagyják, irtó hülye húzás lenne, lényegében elvenné az értelmét a squad alapú játéknak.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
1478 levél
Válasz 17.02.21. 13:37 #226
-T0ng-
A harcrendszer kifejezetten tetszik, bár határozottan messze van az első részben megszokottól. Ugyanakkor a trend pont ebbe az irányba mutat és azért aki akar látszik, hogy elbújhat ide-oda fedezékbe.

Ami számomra tényleg hiányozni fog (és láthatóan ki is veszik belőle) az a csapattagok utasítása. Pont emiatt én az 5 slot-ból anno egyet sem használtam, mivel mindig akkor nyomtam el egy-egy képességet, mikor a csapattársakat is irányítottam.

Ami viszont dicséretes az a freeform skill rendszer: Mindig is gondba voltam, hogy biotikusként miért ne használhatnék gépfegyvert, de itt hála az égnek nem fognak megfosztani tőle. Ami pedig különösen izgalmasnak tűnik egy vanguard szerű beugrós biotikus azzal a szimpatikus Krogan kalapáccsal
6552 levél
Válasz 17.02.17. 21:19 #225
GustyX
Nekem tetszik ez a pörgős, Quake-es harcrendszer, bár kissé idegennek érzem a Mass Effect névtől, kb. mint a SC Blacklistben az assault stílus.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
8764 levél
Válasz 17.02.17. 20:39 #224
davkar9
Jól mondja Crea, a vanguard a 2-3-ban is tudott "teleportálni". Lényegében odarobbantál az ellenség arcába, aztán ha az nem végzett vele, akkor meg lehetett kínálni a shotival. Pörgésre már a 3 harcrendszere is hasonló volt. Most annyi változott, hogy a frostbite miatt a fedezéknek búcsút lehet inteni, a jetpack pedig vertikális mozgást is lehetővé teszi. Mondjuk szerintem nemeasy-n két pillantás alatt szét fogják kapni az embert ha ott repked az ellenség felett.

Amúgy nem rossz. 3 slottal még nem tudom mi legyen. Egyértelmű konzolos butítás, viszont a trilógiában sem mentem nagyon az 5-ös fölé. Esetleg az tudom elképzelni, hogy a squad ai-n finomítottak és így próbálnak rávenni minket, hogy csapat képességeit figyelembe állítsuk össze a saját skilljeinket is.
Simple. Eternal. Beige.
32164 levél
Válasz 17.02.17. 20:12 #223
Creativ3Form
A Quake stílusú ugrálás valóban új keletű dolog, de ennek a teleportálós, gyors haladásnak egy formája már a második és a harmadik részben is jelen volt (asszem lerohanásnak volt fordítva). Mindenesetre piszok jól néz ki.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
19285 levél
Válasz 17.02.17. 18:46 #222
Peace
JumpJet. Újdonság.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
12712 levél
Válasz 17.02.17. 18:35 #221
McCl@ne
Ez az állandó ugrálás, teleportálás mi a fasz? Jó, én csak az elsővel játszottam, de ott ilyen nem nagyon volt, itt meg megy a Quake 3 rendesen.
Respect is not given. It's taken.
8764 levél
Válasz 17.02.17. 18:01 #220
davkar9
8764 levél
Válasz 17.02.11. 09:19 #219
davkar9
De legalább a templar oldalon van értelme. Semleges tényleg jó lett volna. Lincseljük meg anderst aztán

diplomatiHawke: menjünk törmeléket takarítani.
saracasticHawke: ezzel megvagyunk, irány a hanged man egy körrel.
agressiveHawke: játsszátok le egymással köcsögök, Hawke out.


DAI-ból nekem nagyon hiányzott egy Hawke-Cass beszélgetés. Varric mese közben nagyban tolta a fangirl, itt meg semmi. Cullennel is 0 interakció, kb mintha Hawke nem is lett volna. Szerintem a BW-nek most már el kéne felejteni az új játékosokat. Csináljanak egy nagy easter egg kacsintós játékot (értelemszerűen a gameplay tartalmi része legyen élvezhető), ne magyarázzák el újra és újra a loret és a szereplőket. Bőven elég ha az eddig nem látottakat mutatják csak be, a meglévő dolgokat pedig folytatják.

Persze ennek is megvannak a hátrányai. BSN fórumon pl nagyban megy az agyalás, hogy Cora vajon akkor most TIM lánya és hogyan kapcsolódik majd Cerberus a MEA-hoz?
Simple. Eternal. Beige.
3162 levél
Válasz 17.02.10. 16:10 #218
Sucee
Azért a kék is túlságosan high & mighty. Attól, hogy nagyon jóindulatú ember vagy, nem kell természetellenesen túlcifrázott, emelkedett mondatokban beszélni.

Igen, DA2 történetének nagy hibája ez szerintem, kellett volna egy harmadik, "kapjátok be mind" befejezés. Mivel egy mindenképpen megtörténő plotot vezet fel a játék, zavaró, hogy még rá is kényszerít arra, hogy válassz egy oldalt - ez a választás pedig teljesen mindegy ugye, attól totál függetlenül megoldja majd 5 óra játékidő alatt az inkvizitor a helyzetet. Így meg aztán még hasztalanabb, DAI alatt max. más véleménye lenne egy-két karakternek Hawke-ról (pl. Cullen rosszallóan megjegyezhetné, hogy talán másképp alakult volna minden, ha Hawke nem hagyja cserben őket, stb.), de az én végigjátszásomhoz nagyon illett volna egy ilyen "anyátokat fogjátok megint belerángatni valamibe" reakció és elsétálás. Bár az ugye teljesen más finálét követelt volna, és már két különbözőre se volt elég erőforrásuk...
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
8764 levél
Válasz 17.02.10. 13:56 #217
davkar9
Itt leginkább a piros úton kéne javítani. Shep esetében ez kimerült a kiabálásban, Hawke pedig simán csak bunkó volt. Több sarcastic és casual opció kéne, bár ehhez inkább a settingen kéne változtatni. Dobni ezt a világmegmentős témát és csak egy sima, személyesebb történetet elmesélni. DA2 ilyen szempontból a kedvenc. Kár, hogy a ch3-mal csakazértis belerángatnak (pontosabban olyan kapkodósan történik minden), de addig elég jó az a "saját" történet.

Női hősök érdekesek, főleg, hogy mivel többnyire jobb munkát is végeznek. Most a búcsú végigjátszásnál veszem észre, hogy bizony Jenny Hale volt a jobb Shep. Inkvizítorok közül is Alix a legjobb. Múltkori bts videó alapján a FRyder lesz a befutó. Annyiból mondjuk ők "egyenlők", hogy hangzásra mindketten nagy nevek budget változatai. Tom kissé Nolan Northos, Fryda pedig enyhén Laura Bailys. Evolveban sokáig azt hittem, hogy ő az.
Simple. Eternal. Beige.
3162 levél
Válasz 17.02.10. 13:27 #216
Sucee
Igazából nálam bármelyik megoldás működik, mivel gyakran játszom női karakterrel, így nálam sem "követelmény", hogy magamat lássam egy-egy főhősben. Viszont Shepard esetében nem is nagyon volt rá lehetőségem.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
8764 levél
Válasz 17.02.10. 13:07 #215
davkar9
Érdekes, nekem ez nem szokott kelleni. Mondjuk én nem is szoktam "belevetíteni", hanem magát a karaktert játszom. Oké, a felfedezős végigjátszásnál "én" vagyok, ami általában a paragont jelenti. A "nehezen" megszerezhető, jó(?) megoldásokat is általában elsőre kiszagolom (rannochi béke, winter palace hármas, temple of mythal, stb). "Külső" figuraként utána könnyebb meghatározni, hogy adott karakter miként "dönt". Shepeknél nincs sok variáció, DA ebben azért jobb szokott lenni.

Leginkább annak örülnék, ha az új rendszerhez egy "Clementine will remember that" is párosulna. Társak és karakterek véleményét nem igazán befolyásolja, hogy milyen döntéseket hozunk. KöcsögShepnél elég vicces volt, hogy Liarát leoltom az egyben, a 2-ben viszont nagy örömmel fogad. Fajokat is sorra irtotta ki, de mindenki tök meg/egyetértő volt. DA approvaljával is ez a baj, ugrálnak föl-le a pontok, de olyan nagyon annak sincs jelentősége. Na a Bull megoldás, az rohadt jó, alapnak az egész jó lenne! Kicsit a másik oldalt kellett volna még finomítani (tényleges kanári nem/támogatás) és akkor teljes egészében tökéletes lett volna.
Simple. Eternal. Beige.
3162 levél
Válasz 17.02.10. 11:52 #214
Sucee
Beleélést se segítette elő nagyon, ME végigjátszások alatt sosem éreztem, hogy Shepard "én" lennék. (Én is nemrég említettem ezt, talán még McCl@ne kérdésére GRW topikban. ) Persze, miután már nagyon átfogóan ismerem a játékot, tudom, hogy mennyire engedhetem meg magamnak a kilengéseket a másik irányba, de ehhez képest pl. már Inquisitionben is sokkal inkább tudtam hozzám hasonlóra alakítani az inkvizitor "személyiségét". Shepard egy kiemelkedő military karakter, de szerintem igen kevés esetben a játékos kivetülése.
Őszinte leszek, hozzám Ryder már a trailerben elhangzott generic mondatai alapján közelebb áll.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
8764 levél
Válasz 17.02.10. 08:25 #213
davkar9
Ideje volt már, kértem is egy ilyen rendszer pár hónapja nem is tudom melyik topicban. Az a baj a kék-pirossal, hogy igazából csak rövidítések. Elrohansz a pálya másik végébe teljesíteni a mini-küldit vagy szín, és kész is vagyunk. Ráadásul az esetek 90%-ban mindkettő ugyanazt a jelenetet adja be csak éppen Shep szépen kéri vagy mérgesen rászól. A p-r interruptok sikerének köszönhető ez a változás az az érzésem. Pl ott a VGA traileres demó, a fegyverelvétel helyett szerintem meg lehet azt dumálni is. Az lenne a jó, ha pl a sima beszélgetést választva pár perc után kidobnak, hogy "na ez egy nyámnyila kis pöcs", a fegyveres esetén viszont "tökös vagy, hallgatlak".
Simple. Eternal. Beige.
6552 levél
Válasz 17.02.09. 17:39 #212
GustyX
"The Paragon and Renegade system is one of the few things not returning in Mass Effect: Andromeda. Instead, the game’s dialogue trees will be based on agreeing and disagreeing.

There’s a number of reasons why BioWare went with this, part of them is that the old system was part of Shepard’s character. Now that Shepard is gone, BioWare felt a change is needed.

“What we have now is based more around agreeing and disagreeing. The reason I like that is because in the trilogy it’s like, ‘I’m gonna play Paragon,’ and then you know which way you’re moving the stick on every conversation. You don’t have to think about it, because you’re just going to hit Paragon every time,” creative director Mac Walters told Official Xbox Magazine (via GamesRadar).

According to Walters, basing the new dialogue choices on agreeing and disagreeing makes conversations more interesting because the outcome changes depending the NPC you’re talking to, and the situation you’re in.

“We’ve added in four tones and we’ll talk a little more in the future, but they basically allow other types of characters to express them[selves] in one of four different ways, and sometimes one of two different ways,” Walters said about the different voice tones.

“And I think that gets back to that more traditional role-playing sort of feeling which is less about ‘Do I want to be good or bad,’ and more about ‘How do I want to express myself.”" - ez jól hangzik, nekem a The Witcher 1 jutott eszembe. Ott sem igazán volt jó/rossz döntés, meg ott sem volt egyértelmű a következmény. Bár számomra ez aggasztó olyan szempontból, hogy a végén még én leszek egy gonosz reaper...
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
8764 levél
Válasz 17.02.09. 17:15 #211
davkar9
Én leginkább attól tartok, hogy csak két idegen faj (+ a "medvék" és a remnant robotok) van az andromedában. A macskák ugye a gonosz elnyomók, az angaranok a béna balfaszok, kivéve azt az egyet (Jaal). Ne féljetek halnyúlkutyák, itt az emberiség! A jó kis otthonkeresős és felfedezős történet helyett már megint átmegyünk hősködésbe és világmentésbe. A macskák tisztára mosása ismét átcsúszik a következő részre. Ja hát csak a köcsögökkel futottunk össze, amúgy jó fejek ők is. Lásd gethek, darkspawn és a reaperek...
Simple. Eternal. Beige.
3162 levél
Válasz 17.02.08. 01:00 #210
Sucee
Hát valamilyen morális dilemmát csak kell beletenniük. Bennem is felmerült ez, amit írtál a macskákkal, bár gondolom jó sokan vagyunk még így ezzel. Meg igazából elég csak elképzelni, hogy pl. a Földön hogy reagálnának bizonyos csoportok, ha megjelenne egy ismeretlen faj a semmiből, hogy valahol szeretne letelepedni közöttünk.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
8764 levél
Válasz 17.02.07. 19:54 #209
davkar9
A starter csapat 20k-val indul, annyit el lehetne helyezni. Oké, az majd szaporodik, de a saját kis szaros bolygónk se két nap alatt lett benépesítve. Mondjuk ha még hozzávesszük a másik 3 hajó népességét is, úgy már tényleg sokan vagyunk. Főleg ha a pár száz/ezer? fős krogan népesség is meg lesz gyógyítva. A macska vezér is csak be lett vágva gonosznak, elképzelhető (háttérben ott van már mindenki, -Jaal, lehet ez egy 10-20 órás+ jelenet), hogy szerencsétlenek csak indiánok mi meg odamentünk a bolygójukra fehéremberkedni.

Nem tudom, hogy ilyen komolyan foglalkoznak-e majd az otthonkereséssel. Pl én szívesen látnék egy egyértelműen - (környezeti) és/vagy egy elsőre nem egyértelműen (undok kis gomba vagy baktérium, utána járvány a nexuson) veszélyes lakhelyet is. Angaranokat is jó lenne ha nem egyből értenénk. Nem kell egy fél játékos nyelvtanulás, de azért ne csak egy "nézd már, a gúgli fordító érti őket is" megoldás legyen.
Simple. Eternal. Beige.
3162 levél
Válasz 17.02.07. 19:12 #208
Sucee
Múlt héten influenzás voltam, aztán egyik lázálmom része volt az, hogy épp végzek Andromedával, és az a legvége, hogy "incoming transmission", és csak egy kurva nagy reaper horn, aztán credits
Ébredés után meg kicsit gondolkoztam a dolgokon, és felmerült bennem egy tényleg lehetséges dolog, morális kérdésként: ugye új bolygót akarunk magunknak, na de mi lesz, ha a tökéletes bolygón már van valami létforma, aki mellett nem férünk meg? Afféle "maradunk quarianszerű nomádok" vagy "lemészároljuk az őslakosokat" ending.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
8764 levél
Válasz 17.02.07. 18:17 #207
davkar9
A Tuchanka küldi a 3-ban egyszerűen tökéletes! Végén mindig sírok, tök őszintén meg minden, aztán benyomják a kergetőzést a kis buzival az erdőben, ami viszont egyből felbassza az agyam...

Nagyon remélem, hogy a MEA+-ban nem fogják erőltetni az ilyen hülye sablon drámát hanem szépen hagyják "érlelődni" a döntéseket. Úgy értem, hogy az animációk, videók ugyanazok, de teljesen más a hangulata a küldinek attól függően, hogy Wrex-szel hogy állunk, Maelon adataival mi van, stb.

Gameinformeres cikk alapján lesznek ismét loyality küldik, szóval lehet majd újra jókat barátkozni. A macskás konfliktus tétnélküli mérkőzésnek tűnik ránézésre, tehát a stáblistát a teljes csapattal ülhetjük majd végig. Aztán ha szépen megvannak az alapok (letelepedés, fullos Nexus, barátságkarkötők cseréje az angaranokkal), akkor a MEA2-ben már jöhet a nehezítés. Persze nem pár elkóborolt tintahal formájában.
Simple. Eternal. Beige.
8764 levél
Válasz 17.02.04. 08:09 #206
davkar9
Azt én sem értem. Útlevélben Pelessaria B’Sayle van, ezt akárhogy is nézem, csak sima PB-nek jönne ki. Vagy lenne inkább Phoebe.
Simple. Eternal. Beige.
3162 levél
Válasz 17.02.03. 12:51 #205
Sucee
De hogy miért kellett Peebeenek elnevezni, azt fel nem fogom... Van egy felesége is... Tudjátok, hogy hívják? Úgy hívják, Fortissima. Fortissima Fingusz.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
8764 levél
Válasz 17.02.02. 23:18 #204
davkar9
Unapologetically Peebee with Christine Lakin

Sera 2.0 Ami nem baj, mert ebben a környezetben jobban elfér.
Simple. Eternal. Beige.
8764 levél
Válasz 17.02.02. 14:55 #203
davkar9
Az AI a 2 alatt/vége felé/2-3 közötti fél év elején indul, legalábbis én úgy tudom. Clan Nakmor a nagy ősük tetteivel házal, emiatt a tisztelet miatt nem lettek elpusztítva. Eve kapcsán már megtudtuk, hogy a krogan nők az eszesebbek. Érdekes lenne, ha majd nála (is) előkerülne a genophage téma. Ha a testével nem tudja megmenteni a saját faját, akkor majd az eszével teszi jobbá a galaxist. Izé egy másikat, de érted.

Fajok női +1, ez engem is zavart a trilógiában, hogy az asarin kívül más nem volt. Elég sok helyen megfordultunk, kizárt, hogy legalább a citadelen ne lettek volna. Értelemszerűen ennek technikai okai voltak, de akkor is. A MEA ilyen szempontból fura is, hogy a trilógiában sehol nincsenek, viszont erre a senkisemtudróla projectre több ezren jelentkeztek. Ezért is várom már Vetrát. Nagyon!
Simple. Eternal. Beige.
3162 levél
Válasz 17.02.02. 14:41 #202
Sucee
Nekem meg lore szempontból totál furcsa, hogy bedobnak egy krogan nőt ilyen szerepben. De hát Bioware, biztos leszbikus volt és azért engedte el a klán.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
1478 levél
Válasz 17.02.02. 11:39 #201
-T0ng-
Ugye ha jól emlékszem a klánnal először a második részben (vagy a harmadik...istenem de régen volt) találkozol először. Az első rész végén, második rész elején pedig még sehol nincsenek azok az események, amikről te írtál, holott a Nexust és az Ark-okat elvileg pont ebben az időszakban indítják el.

Valami olyasmi is rémlik a Lore-ból (vagy talán valamelyik fajtabeli említi), hogy nem csak harcosok vannak köztük, de tudósok is, csak ők nagyon kevesen vannak. Lehet, hogy mivel nem a tudomány a Krogan faj elsődleges kulturális jellemvonása, ezért az ilyen karakterek a kisebb klánokba tömörültek és elhatárolódtak a nagy klánok közötti erőfitogtatásból.

Tetszik viszont, hogy az új részben egy-egy faj mindkét neme képviseltetve van valahogy. határozottan szimpatikus előrelépés az ME1-hez képest, ahol nő vagy emberi ácsorgó civil volt, vagy Asari.

Ami számomra kicsit fura, hogy egy pár napja láttam egy méretbeli összehasonlítást a Tempest, a Normandy SR-1 és a Normandy SR-2 között. Jellegéből adódóan ugye a Tempest a legkisebb, mégis a kiadott videók alapján belsőre méretesebbnek tűnik, mint az első Normandy
8764 levél
Válasz 17.02.02. 09:02 #200
davkar9
Hohó, mit találtam! Pontosabban kit találtam. Tuchankán van az a nagykövet, aki egy kis klánt képvisel. Mindig beszéltem vele, de most először vettem észre igazán. A Nakmor klán nevében jár el, mondom de ismerős. Honnan? Innen!

Nexus briefing alapján (+GE trailerben is ott feszít a hídon) egy Cullen-Josie jelentőségű karakter. Kíváncsi vagyok, hogy miért nem szállt be Clan Urdnot krogan egyesítős bulijába.
Simple. Eternal. Beige.
1478 levél
Válasz 17.01.31. 12:37 #199
-T0ng-
Peace ennél én is többet várok, de ha csak a DAI példáját veszem, ott is az egész rendszer a következőkből állt: adva van egy térkép rajta egy 6-7 szintezett terület, a területek szépen bebarangolhatóak, de még csak véletlenül sem adja azt az érzést hogy eltévedhetsz, mert minden út kvázi egy irányba vezet. A területek szépen be vannak szintezve, de ha vérpistike vagy akár belevághatsz a legnehezebbe is, plusz adunk pár történetspecifikus területet, amit csak adott ponton látogatsz meg a történetbe és kész.

Még azzal nem is lenne bajom, ha van 6-7 nagyobb terület, amit a térképen most bolygók jelölnek, de emellé legyen legalább ugyanennyi kisebb meglátogatható bolygó barátságtalan környezettel, amit csak a felfedezés kedvéért nézel meg. A másik, hogy ha akkora területet kapunk amekkorára van értelme a Nomad-nak, adja az isten hogy ezért ne legyünk megfosztva pár meglátogatható helytől.

Imádom a Bioware játékait, de valahogy az Andromeda esetében nagy elvárásaim vannak a DAI után.
8764 levél
Válasz 17.01.31. 11:48 #198
davkar9
Jogos. Végső soron ezt az igényt a multival is ki lehet(ne) elégíteni, ha egy kicsit több karaktert (személyiség) kapna. DAI azt például jól csinálta, hogy a multi karakterek ott lézengtek a várban. Kár, hogy maga a multi nem volt olyan jó, mint a ME3-ban. Szeretném azt hinni, hogy a MEA a fentebb leírtakat hozni fogja. Van már külön neve is a csapatnak, az Apex Force és egy múltkori nyilatkozat alapján jobban bele lesz szőve a single élménybe, viszont EMS és egyéb hatása nincs, tehát abszolút nem kötelező.

Az animációk +1, amit Sucee írt. Technikai szempontból elfogadom, de a lore részből kicsit húzom a szám. Mert oké, MW legyen ~egyforma, így alakult az ottani élet. Na de most egy teljesen más galaxisba megyünk, itt is pont a ugyanígy* mozognak és néznek ki a lények? A legidegenebb idegen eddig a Thorian és a thresher maw volt, több ilyen "idegenséget" vártam volna már a trilógiában is, itt meg aztán pláne.

*Az még beleférne - és bocs ha lehetséges spoiler - hogy az angaranok és/vagy a macskák korábbi reaper ciklus menekültjei.
Simple. Eternal. Beige.
3162 levél
Válasz 17.01.31. 11:29 #197
Sucee
Igazából azért kap minden ugyanolyan animációt, mert sokkal egyszerűbb, nem azért, mert nincs más ötletük.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
19285 levél
Válasz 17.01.31. 09:59 #196
Peace
"...a végén kapunk 5-6 darab nagy bejárható bolygóterületet, amin lescannelhetünk egy két növényt."

Az nagyon csúnya lenne! Ennél azért sokkal többet várok! Talán ez az általam legjobban várt játék jelenleg, hatalmas élmény lesz remélem!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1478 levél
Válasz 17.01.31. 09:16 #195
-T0ng-
Ha jól emlékszem még annak idején a korább producere nyilatkozta (a harmadik részt követően, de még az Andromeda tényleges megszellőztetése előtt) azt, hogy a sorozat számukra mindig is az emberiség próbatételéről szólt és bár eljátszottak a gondolattal végső soron mindig arra a következtetésre jutottak, hogy úgy helyes, ha a Mass Effect főhőse ember.

És őszintén megmondom ezzel kapcsolatban egy picit én is így érzek. Míg a Dragon Age világában megszoktam és elfogadható a koncepció, hogy a fajok küzdenek a világért (és ennek megfelelően persze minden eredettörténethez más kihívások tartoztak...végső soron az Origins-nek ez is volt az alapkoncepciója) addig a Mass Effect esetében szeretem érezni, hogy egy ember karakteren keresztül én vagyok az univerzum megmentője. Egy turian vagy salarian karakterrel nem lenne ugyanaz....

Animációk és fajok terén talán a legproblémásabb, hogy az emberek úgy alapból nem tudják elképzelni, hogy hogyan alakulhatna másképp az élet, mint a Földön. Talán ezért van az, hogy idegen fajok esetében is ismerős elemeket, testrészeket és mozdulatokat kapnak, mert a valós képzelőerőnk nem képes ezen túllépni. (másfelől a mi biológiai és evolúciós felfogásunk szabályainak megfelelőek ezek a fajok). Így ezért nem tudom hibáztatni a készítőket.

Azért viszont nagyon mérges leszek, ha belengetik a nagy felfedezés vonalat aztán a végén kapunk 5-6 darab nagy bejárható bolygóterületet, amin lescannelhetünk egy két növényt.
8764 levél
Válasz 17.01.29. 17:11 #194
davkar9
Azért az inkvizítorral nem szorították úgy sarokba magukat, mint a wardennel, mert ő mindenképp él. 4 hang, 8 karakter, ezt azért nem olyan nehéz átvinni a következő játékba, főleg, hogy a keep egyértelműen megmondja, hogy melyik variációt kell használniuk majd a (várhatóan fontos) küldetésben. Főbb események szempontjából pedig szinte mindig A-B út van, ezek folytatása/felhasználása sem kéne, hogy mostanra gondot okozzon nekik.

Ryder érdekes helyzetben van. A pathfinder feladata ugye az új otthon felkutatása és biztosítása, gondolom ez a játék végére többé-kevésbé sikerül is majd. Akár szögre is akaszthatja a páncélját. Ugyanakkor a mea csak egy csillaghalmazra koncentrálódik*, szóval a későbbiekben mehetünk akár messzebbre is hasonló feladattal. Ryder ráadásul fixen 22 éves, minimum egy játék még biztos beleférne. 5-10 év eltelik a mea után, ilyesmi. Persze ezt csinálhatja a kispadról is, ahogy Hawke is tette a DAI-ban. Előzetesen mindkét hang szimpatikus és talán ők is el tudnák cipelni a franchiset a hátukon egy ideig.

Az idegenes me-től nem zárkózom el, de annak hasonló veszélyei vannak, mint a da-ben. Kanárit pl fölösleges újításnak éreztem és itt is bele lehetne futni hasonlóba (miértnemlehetekdrell?!). Na meg akkor illene már külön animáció is ezekhez. Így is teljesen kiábrándító volt, hogy itt vagyunk az idegen galaxisban, erre az angaranok és a macskák is pont ugyanúgy néznek ki (visszafele hajlított vádli, 3 ujj) és mozognak**.

*habitat 1-7, szóval szerintem 15-20+/- kisebb (leszállunk egy n x n-es kis területre) nagyobb (hub "építős" hissing wastes területek) bolygót kapunk.

**Már az első nézéskor hangosan felröhögtem az angaranok beállásánál, tiszta DA póz. Az ujjösszekulcsolásról egyből Lady Elegant jutott eszembe.
Simple. Eternal. Beige.
3162 levél
Válasz 17.01.29. 15:36 #193
Sucee
Nem hinném, hogy ezen múlik. Nézd meg Dragon Age-et, mindig új főhős van, és Inquisition végére már annyi minden történt, amit figyelembe is kell venni, hogy nem tudom, hogy fognak akár egy játékot is csinálni még.

Én bele sem gondoltam, hogy esetleg Rydert egy játékban irányítjuk csak, pedig teljesen jogos felvetés. Valamiért automatikusan úgy vettem, hogy évekig lesz az avatarunk, és igazából én ezt is tartanám a legjobbnak.
Viszont azt is nagyon támogatnám én is, ha kapnánk valamikor alien főhőst is, egy ekkora scifi világban már zavaró, hogy csak ember lehetőség van.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
1478 levél
Válasz 17.01.29. 15:21 #192
-T0ng-
Szerintem 2013 óta nem igazán mennek az egy hősre felépített játékok, valahogy a trend is elment arra, hogy mindig egy új hőst mutassanak be, a részek meg finoman össze lesznek kapcsolva egy nagy vezérmotívumon keresztül. Persze nem azt mondom, hogy nem örülnék, ha Ryder tesók saját sorozatot kapnának, viszont azzal, ha elköteleződnek megint beleesnek abba a hibába, hogy túl sok apró döntést kell figyelembe venni (ha folytatják a bevett "minden döntés hatással van" tradíciót), ami történetírás szempontjából megint leszűkítene egy idő után az írók mozgásterét.

Viszont kétségtelenül jó érzés, hogy megint érzem azt az utánozhatatlan érzést, mint annak idején az első (majd a második és harmadik rész megjelenésénél is.....te jó ég anno külön blogbejegyzésben bontottam darabokra minden egyes trailert)
8764 levél
Válasz 17.01.29. 08:18 #191
davkar9
Az. 15-ben volt ugyan a Witcher 3 és vártam azt is nagyon, ráadásul jobb játék is (tény), de ez teljesen más szint. Az a legjobb benne, hogy ha koppanás lesz a vége... nem, eleve nincs esély koppanásra, mert ez egy játék, nincs meg a trilógiás buildup, főleg a 2. rész alapján belőtt elvárásokkal. Első rész hangulata, második karakterei, a harmadik harcrendszerével, ez papíron tökéletes!

Inkább a jövő a kérdés. DA váltogatott főhőseivel képtelenség belefutni egy me3 befejezés féle helyzetbe, viszont ha Ryder képes egy Shep szintet hozni, akkor jó lenne a későbbiekben is vele folytatni. Persze egy idegen pc-t is érdek/mes lenne egyszer kipróbálni...
Simple. Eternal. Beige.
3162 levél
Válasz 17.01.28. 15:04 #190
Sucee
Én nyáron-ősszel játszottam le a trilógiát, magam sem tudom, hányadszorra, nem is férne bele már az időmbe Andromeda megjelenésig. De amúgy nagyon jó érzés végre tényleg várni egy játékot, szerintem Inquisition óta nem volt hasonló. (Ott amúgy is árnyékolta a dolgokat pár szar személyes ügy, most még ez sincs.)
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
32164 levél
Válasz 17.01.28. 14:16 #189
Creativ3Form
Nekem van még egy befejezetlen végigjátszásom, amit valszeg most folytatni fogok. A 3. rész elején járok vele, szóval még jó pár óra benne van hála az égnek.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
8764 levél
Válasz 17.01.28. 13:45 #188
davkar9
Ez az easy előnye, lehet nyugodtan a karakterekre és a történetre koncentrálni. Cora biotic, PB obvious biotic+tech. Drack elvileg valami sámán, szóval nála is lehet legalább egy Wrex szintű throw. Vetra a "szemüveg" miatt szerintem tech, Liam szintén. Jaal kérdőjel, lehet kap valami andromeda biotic képességet ami lore szempontból más, de játékmenetileg megegyezik. De az is lehet, hogy mindenki mindent tud és majd lehet ~specializálódni. A külön skill cd miatt amúgy is át fog alakulni a harc szerintem, egymagunk is nyomhatjuk a combokat.

20+ újranézés után sem unalmas a trailer és a hatására bele is kezdtem a trilógia búcsú végigjátszásba. Briefinges MRyder adatlap alapján arra jöttem rá, hogy Jenkinst fogjuk irányítani. Az is érdekes, hogy ha nem kerül be a pathfinder csapatba, akkor az elsők között halt volna meg amikor a tintahalak megérkeznek.
Simple. Eternal. Beige.
3162 levél
Válasz 17.01.28. 11:38 #187
Sucee
Hát amíg nem látom a képességeiket, addig én is gondban vagyok, hogy kit vigyek. Lehet bármilyen szimpatikus egy karakter, ha harcban semmit nem ér. Bár kérdés, hogy most mennyire maradnak meg a kombinálható képességek pl., vagy a bizonyos védelem ellen irányulóak, ilyesmi. ME3-ban infiltrator Shepard (bónusz shield drainnel), EDI, Garrus csapattal mentem végig, és így mindenkinek volt shield és armor ellen is képessége, irtózatos pusztítást lehetett insanityn is véghezvinni pillanatok alatt.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.