Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Mass Effect: Andromeda

20518 levél
Válasz 17.10.16. 14:24 #779
Peace
Én nem tapasztaltam hasonlót, pedig megjelenéskor nagyon nem is volt peccselve.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3603 levél
Válasz 17.10.16. 13:59 #778
Sucee
Sajnos valószínűleg erre annyi a magyarázat, hogy szar a játék. Pl. xboxon ha craftol az ember bármi tárgyat, akkor egy ideig lassított felvételben megy, ez megjelenés óta így maradt, most már véglegesen.
873 levél
Válasz 17.10.16. 13:41 #777
cerebrum
Sziasztok!

Az szerintetek mitől lehet, hogy bizonyos helyeken a játékban nálam iszonyat módon ugrál le-fel az fps? Kevés lenne neki az i5-ös proci? Vagy a 8 giga ram lenne kevéske? (Feltételezem a videókártyám - GTX 970 - csak elég már neki.)

Ilyen ultra-high mix beállításokkal játszom 1920x1080-on, és pl. külső tereken (az elején, azon a villámos bolygón) stabilan 40-60 között mozog az átlag fps, a hajón, illetve most a Nexuson viszont van, hogy egy másodpercre lemegy 20-ra, aztán hirtelen fel 50-60-ra. De nem mindig ugyanott és ugyanakkor, hanem teljesen random módon. Pl. befordulok egy sarkon, akkor csinál egy ilyen ugrást, de ha még egyszer ugyanazon a sarkon befordulok, akkor már nem. És ugyanilyen beszaggatásokat produkál néha az átvezető videóknál is.

Az a vicc, ha totál lebutítom a grafikát (pl. medium-ra állítok mindent), akkor is ugyanúgy csinálja.

Driver a legfrissebb van (el sem akart addig indulni a játék, míg fel nem raktam), és fel is van a játék peccselve.

Szerintetek?

Köszi!
Lacho calad! Drego morn!
9204 levél
Válasz 17.07.01. 22:13 #776
davkar9
GamerPoop: Mass Effect Andromeda #2

Eh, még a gamerpoopból se lehet klasszikust összehozni ehhez. (bár a Dyslexi jó) Jaal poén a buzi patch előtt lett volna vicces. Így inkább szomorú, mert ez valószínűleg szó szerint így zajlott le a mítingen.
Simple. Eternal. Beige.
9204 levél
Válasz 17.06.10. 10:18 #775
davkar9
Ez az új preset 10 egész használható. A szeplő egész jól néz ki csak sajnosa bőrszínt nem lehet hozzá jól igazítani. Alap tisztára albínó, egy fél egységgel arrébb lévő pedig már túl sötét. #1 bőr viszont a default Saráé így remek helyettesítő lehet, amíg ki nem javítják a csillogó ajkát az alapnak.
Simple. Eternal. Beige.
1023 levél
Válasz 17.06.08. 20:50 #774
ivanova36
ME3 befejezése és a MEA után még akar bárki is esélyt adni még egy Bioware féle Mass Effectnek? Pláne azok után, hogy le is lőtték a folytatás lehetőségét, legalábbis jelen állás szerint.

Mondjuk ha úgy nézzük hogy 60 óra volt a MEA első végig jásztása, nem rossz ár/játékidő arány, de az újrázást abbahagytam a folytatás jegelésének hírére...
9204 levél
Válasz 17.06.07. 21:21 #773
davkar9
Kis bts mese az 5 éves fejlesztésről, ami igazából csak 18 hónap volt

Hmm, hát így nem csoda, hogy ez lett belőle. De akkor talán a fontosabb dolgokra kellett volna inkább koncentrálni, nem pedig arra, hogy kiket lehet megfarkalni... Nem is baj, hogy kaszálták a sorozatot. Talán 5-10 év múlva egy reboottal vissza lehet majd térni.
Simple. Eternal. Beige.
9204 levél
Válasz 17.06.07. 08:10 #772
davkar9
Kétszer ugrottam neki Saranak, mert a glóriás páncélba belelóg a default haja (akkor még úgy volt, hogy vele is lesz újra). Ázsiai arcokkal próbálkoztam (többi esélytelenül ronda). Fúrtam, faragtam, viszonylag elfogadható volt...aztán jött a cutscene. Brrr. Mentek is a tűzbe.
Simple. Eternal. Beige.
3603 levél
Válasz 17.06.06. 23:25 #771
Sucee
Én is defaulttal játszottam, bajom sincs vele, de szeretek saját karaktermegjelenéssel szöszölni, aztán végigjátszani azzal a custom arccal a játékot. MEA esetében felháborító, hogy nem azért játszol defaulttal, mert "megfelel" - még ha így is van -, hanem mert a custom értékelhetetlenül csúnya.
9204 levél
Válasz 17.06.06. 23:05 #770
davkar9
CC-t igazából magasról, mert a default arcok nekem megfeleltek. De azt szerintem mindenkinek látnia kéne, nekik is, a csodára vágyóknak is, hogy abból már soha nem lesz normális karaktergeneráló. Én már annak örülnék ha default Sara megint játszható lenne. Legutóbb tönkrevágták a száját és a haját.
A buzigomb főleg a korábbi legyen értelme a karakter szempontjából duma miatt nevetséges. Minél hangosabb a picsogás feedback, annál valószínűbb, hogy lépnek, ennyi a tanulság. Előbb utóbb jön majd a leszbi Cora is, mert hajrá píszí! Csak felhúzom magam ezen a hülyeségen. Ha csak fele ennyi energiát fektettek volna az írásba, mint amit a lkrqbtoh csoportoknak való megfelelésre...
Simple. Eternal. Beige.
3603 levél
Válasz 17.06.06. 22:31 #769
Sucee
Szerintem külön lesz dialogue vonal ehhez, az eddigit nem befolyásolva, de teljesen mindegy is.
A karaktergenerálónál nem vártam csodát, azért gondolom mélyen bele kéne nyúlni a dolgokba nagy változtatáshoz, de hogy ennyi legyen a javítás... Hát eddig tartott az, hogy hittem, hogy akarnak szépíteni, bár így is tovább bírtam, mint az emberek 90%-a. Ezzel a patch-csel inkább elásták magukat.
9204 levél
Válasz 17.06.06. 22:25 #768
davkar9
Nem is tudom, hogy ez a szánalmas vagy az undorító kategóriába esik. Több szempontból is rohadt gáz, nem is érdemes belemenni. Legalább ha eljutok egy újrához (Witcher 3 újrázás után mondjuk nem látom okát) a kötelező interakciókon kívül teljesen kihagyhatom ezt a modoroskodó kutyapolipot. Az eddigi barátságos/nem rohadék beszédek nyilván anders féle érdeklődésnek minősülnének ezentúl.
Simple. Eternal. Beige.
3603 levél
Válasz 17.06.06. 21:49 #767
Sucee
1.08 Patch
Avagy a buzi patch... Komolyan, Eoson kiadás óta bugos a nagy kett bázis, de mi sem fontosabb, mint seggberakni Jaalt, character creatornál meg feloldani minden hajstílust mindkét nemnél, mert hát újakat készíteni derogál.
3603 levél
Válasz 17.05.11. 10:38 #766
Sucee
Én is szkeptikus vagyok ezekkel, de alapban is simán elképzelhető, és gyanús, hogy előzetes értesítés nélkül hirtelen kidobtak egy patchet most, aztán egyből jött a híresztelés.

Azt mindenki belátja szerintem, hogy ez a játék sehol se méltó ME névhez, minden technikai gondon túl a saját lore-ra is köptek helyenként, de valóban nem a jegelés lenne a megoldás, nem ezt érdemli a sorozat.
9204 levél
Válasz 17.05.11. 10:04 #765
davkar9
Pletyka. Majd ha jön valami hivatalos infó erről annak inkább hiszek. Gameplay fronton igazából rendben volt a játék. Az íróknak kellett volna jobban odatenni magukat és mindezt megfelelő pacinggel tálalni. De mintha lett is volna hír időközben, hogy író , ilyen-olyan ember távozott a fejlesztés közben és ez egy-egy sztori küldi közben egy kicsit érződik is. Leginkább a hülye pcskedést kéne elfelejteni. Magasról szarni rá ha az jamaikai transzleszbikusok nem tudnak azonosulni a főhőssel vagy, hogy x és y akronim csoportok nem tudják végigdöngetni a hajót. Jó történetet, jó karaktereket, ennyi kell. Régen ez ment.

Open worldöt is dobni, BWnek ez nem az erőssége. DAIhoz képest előrelépés volt, de jó lenne inkább tartalommal és nem pedig üres távolságokkal kitolni a játékidőt. Ez vonatkozik másokra is (még véletlenül sem téged nézlek ubi...)

Szóval nem fogok a kardomba dőlni ha igaz, de szerintem inkább tanulniuk kéne ebből és nem pedig rolót lehúzni.
Simple. Eternal. Beige.
3603 levél
Válasz 17.05.11. 08:32 #764
Sucee
Bár ha a pletykáknak hihetünk, akkor ennyi volt, a fejlesztőcsapatot szétszedik, ME sorozat meg cryosleepet kap.
3603 levél
Válasz 17.05.10. 21:36 #763
Sucee
Nálam nincs világító száj. Viszont mintha Scott szeme megint túl élettelen lenne, idunno... Színtévesztőként nem olyan könnyű megállapítani, mi a gond, de szerintem nem ilyen volt 1.05 után.
9204 levél
Válasz 17.05.10. 21:19 #762
davkar9
Ezzel elkéstek, pont délután kezdtem bele a Witcher 3 újrámba. Így már nehezebben tudom védeni a MEA-t. Default Sarán már megint állítottak csak most rosszul, világít a szája. Codexben a sokadik scourge update továbbra is bugos, a tier 8 bolti és reward bugot pedig nem néztem, de a patch notban nem láttam, szóval gondolom az is változatlan. De azért alakul ez, ki tudja mi lesz itt fél-1 év múlva.
Simple. Eternal. Beige.
3603 levél
Válasz 17.05.10. 19:50 #761
Sucee
Patch 1.06 out of the blue.
Bár én inkább azt adtam volna így meglepetésképp, ami már a karaktergenerálóhoz is tartalmaz frissítést. Viszont sok olyan javítás van, amit egyből tudtam játékosok által írt Answers HQ fórumtémákhoz kötni (a greyed out beszélgetési opciók konkrétan az én topikom), szóval ez megint egy piros pont nekik.
8076 levél
Válasz 17.04.28. 01:13 #760
Gerry
Lehet csak en oregszek de az utolso atvezetoket fel szemmel neztem mikozben mobilon irtam, olyannyira voltak izgalmasak, hogy csuhajj. Meglepetes viszont nem allitom hogy nem lett volna ti. a vegen azt hittem, hogy tobb harc van rankk miutan rosszarcu ellenfelunket levalasztottuk a geprol, felkel es meg kell vele kuzdeni leven ez odaig remesen konnyu volt de nem, maradt megdegelve. Izgalom. Hu.
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
20518 levél
Válasz 17.04.17. 14:11 #759
Peace
Nem hiszem, hogy lesz valaha is NG+ számomra.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1023 levél
Válasz 17.04.17. 13:12 #758
ivanova36
Kicsit sajnáltam hogy a végén az utolsó csata helyszínére nem lehetett kimenni. Szívesen szétnéztem volna a gömbön belül is, vagy csak visszamentem volna rodeózni a Nomaddal a patakmederbe

És akkor most indulhat a new game +, és a másik testvérrel ismét nekikezdeni, lvl54-en
20518 levél
Válasz 17.04.17. 11:11 #757
Peace
62 óra 54. szint, sikerült végigvinni! Kicsit leült a vége felé, mert túl könnyűvé vált, de az utolsó 1,5 óra pörgése mindenért kárpótolt! Abszolút nem bántam meg a vételt, nagyon élveztem!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3603 levél
Válasz 17.04.16. 09:58 #756
Sucee
Hát miután a játékukon röhög a világ, ami ráadásul egy ME cím, muszáj lesz tanulniuk belőle, ha akarnak még bármit eladni. Ezt lemosni már nem tudják magukról, legalább mutassanak hajlandóságot a szépítésre. De eleve érthetetlen, hogy miért kellett amatőr balfaszokra bízni ezt, és miután rájuk bízták, miért kellett rábólintani a "végleges" termékre, és így kiadni. De amúgy a bugok nélkül is ez max. egy gyenge "hétpertíz" játék lenne, ME-től meg nem azt várja az ember.
1023 levél
Válasz 17.04.16. 09:45 #755
ivanova36
Kérdés csak az, hogy terveztek-e folytatás(oka)t és azokban az itt meghozott döntések mennyire fognak számítani.

ME1-ben ha csak azt az egy játékot vesszük 1-2 komoly döntéstől eltekintve nem volt ott sem különösebb hatása a játékmenetre. Legfeljebb a ME2-ben köszönt vissza pár korábbi döntés illetve a ME3-ban.

Ha így gondolkoztak a készítők most is, és terveztek 1-2 folytatást akkor könnyen lehet hogy azokban fog visszaköszönni a dolog és akkor megint lesz az Andromeda újrajátszására ok.
ME1-et kb 4szer toltam végig zsinórban, Andromeda már a második közben nyögve nyelősen megy, igaz new game+, nem teljes restart. ME1-nél volt 3 NG+ és egy teljes restartom.

Az Andromeda Galaxis vs Helius Cluster ellentétre felfigyeltem, de számomra talán akkor lett volna ez elfogadhatóbb, ha a térkép nem Galaxy Map nevet kapott volna, és/vagy lenne egy felső réteg ahol ott az Andromeda galaxis.
Én is húztam a számat játék közben, hogy új galaxis, és mennyi is, összesen talán 2 új faj van benne, plusz a régiek akikről nem tudni kik-mik, de még így is max 3 új faj. A ME1-ben menni is volt? kb 10-15 és még a reaperek nem is voltak beleszámolva.

Játékmenetet szerintem feldobta a jetpack és a kombinálható tech-biotic-combat skillek használata, még úgy is, hogy a fegyverek a ME1-3-ból vannak átemelve.

Összességében 90+ óránál járok de szerintem a második végigjátszás lesz az utolsó jó darabig, így max 100-110 órát jósolok neki és megy a polcra. Ezek ellenére 15k-ért szerintem nem rossz ár/játékidő arány ahhoz képest hogy single és nem annyira repetitív mint egyik-másik mmo. Persze lehetett volna sokkal több-szebb-jobb is, de ezen már nem tudunk változtatni. És megint csak a kérdés, lesz-e folytatás, és ha lesz akkor tanultak-e az "első" rész hibáiból vagy sem. Vagy megint végigmennek az első trilógia fejlődési szakaszain, vagy nem, akkor más irányba viszik a dolgot?
3603 levél
Válasz 17.04.15. 17:54 #754
Sucee
Nem a komplett galaxisban van két faj, az egész egyetlen clusterben játszódott. Többi jogos.
8076 levél
Válasz 17.04.15. 17:32 #753
Gerry
Hat. A tortenet rem gagyi - az eredeti trilogia utan ujra elohozni ezt az 'osi faj, es ize' dolgot igencsak ciki. Parbeszedek jobbara szinten gagyik, sulyuk gyakorlatilag nincs, dontesi szabadsagunk minimalis, tiszta szerencse hogy a jatek hosszu mint allat mert az ujrajatszasi erteke konvergala nullahoz. A fohos neha tenyleg jopofa, altalaban meg erosen nem az, Nyilas Misi csicska a kobon, cserebe legalabb van emocionalis es racionalis valasztasi lehetoseg, igaz tobb se. Vilagteremtes katasztrofa, ket uj faj egy komplett galaxisban, bar ezt meg lenyelnem, de az, hogy par honap, maximum egy ev elteltvel miutan rakat embert kirugtak a Nexusrol (ahova elvileg, a project jellegebol fakadoan elovalogatott pofak kerultek nyilvan, ok voltak a nexusok, az adminisztrativ szemelyzet es tarsai, kiknek egy jo resze par honapos szenvedes utan feketeoves mafiozova vedlett akik vigan olik sajat telepes tarsaikat halomra - komolyan egy zombiapokalipszisben, polo Walking Dead sokkal lassabban lettek gyilkologepek az emberek, holott hello, zombiapikalipszis, picit neccesebb mint hogy keves az aram es a kaja a Nexuson, jaj) a fel galaxis tele van rablokkal es csempeszekkel, akiket gond nelkul nyirunk ki, mikoben parbeszedekben ha rajuk kerul a sor, allandoan arrol papolunk hogy nyilvan bekes modon kell hozzajuk viszonyulni, s hatha egyeszsegre jutunk...de nem, szazszamra nyirjuk ki oket holott szvsz 80,000 telepes jott plusz par ezer a Nexuson, akik mellesleg megerkezesunk elott alig vegetaltak mikozben minden martalocca vedlett biztonsagis meg eli vilagat szerte a galaxisban. Ahol, persze minden bolyo el van krva s csak protezissel muzsikalnak, azok nelkul rakat kaki az egesz, s persze logikus hogy megerkezven ezekre akarunk telepulni, mert szerte a galaxisban nincs mas semmi epkezlab bolygo. Stbstbstb. A harc jo ha neha kaotikus is, hotkeys tragedia, csak 3 kepesseg lehet aktiv, koszi strategiai melyseg, cserebe a mentesi rendszer kommentalhatatlan. A nomad viszont jo. Az atvezeto animacioktol sikitofraszt kapok, nezem s hallgatom kozben a gepet, nem is tolt kulonsebben, de hogy egyik bolgyorol masikra elmenni fel percet vesz igenybe, komolyan megutaltatta velem a mozgast, nem szivesen mozgok a bolygo koruli literben mert kinszenvedes es eszmeletlenul idorabol. Meg egy nyuvadt ajtot se lehet kinyitni egy kattintasra, ott is kell ket masodperc akkor is ha nem tolt mogotte nagyobb teret csak egy nyuves szobat.

Nem rossz, sot, es nyilvan, de egy Witcher 3 + kiegeszitok melle teve miert hat hot amatornek es technikailag kiforratlannak...a tortenetrol es a vilagteremtesrol nem is beszelve, amik a hangulatot es a beleleles lehetoseget bulldozerrel tapossak bele a foldbe. Persze nem rossz. Csak nem is kulonosebben jo. Hogy miert kellett ebben a penzugyi evben kihozni es nem varni vele karacsonyig, nyilvan valaki tudja es volt benne logika, de ez mersekelten vigasztal.
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
20518 levél
Válasz 17.04.10. 21:40 #752
Peace
Advanced!!! Külön fegyver alatta!!!! Az életbe nem láttam volna meg. Kösz!

Visszaolvastam előző hsz-eiteket is, ott is világosan leírtátok, csak nem fogtam fel. Betett ez a tegnapi túlóra....azt hiszem inkább le is dőlök.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
20518 levél
Válasz 17.04.10. 21:32 #751
Peace
45.

40 óta VI-osok esnek.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1023 levél
Válasz 17.04.10. 20:41 #750
ivanova36
Milyen szinten áll a karaktered?
Bár ha T6-osokat dobnak akkor kb 50+ -nak kellene lenned és az adv fejlesztéseknek is meg kellene jelennie.
9204 levél
Válasz 17.04.10. 20:02 #749
davkar9
Ne bénázzál már.

Példa
Simple. Eternal. Beige.
3603 levél
Válasz 17.04.10. 20:01 #748
Sucee
De ne developmentnél nézd. Amiket manuális, research pont költéssel járó fejlesztés nélkül tudsz craftolni, azok az alapok, amiknek a szintlépéseid során mindig feloldja az újabb változatát, és automatikusan developmenthez bekerülnek. (Ki is írja időnként a játék, hogy feloldotta az újabb tiert ezekhez.)

Research fülre rámész, 5-ig megveszed a fejlesztéseket, és megjelenik alatta az advanced, ahol ugyanezt eljátszod 10-ig. Kép, Revenantot/Sandstormot nézd. Ennél egyszerűbben nem lehet mondani, mert így működik.
20518 levél
Válasz 17.04.10. 19:57 #747
Peace
De egy csomó fegyverből meg páncélból meg gyártható VI-os úgy, hogy sosem fejlesztettem egy szintet sem rajtuk. Ez akkor most mi?
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
20518 levél
Válasz 17.04.10. 19:49 #746
Peace
Nah mondom mi van...Ishray és Dahn is ki van kutatva V-ösig. Semmi nem jelenik meg alatta. Gyártásnál megjelenik pár VI-os fegyver meg páncél, de se Ishray, se Dahn. Ez akkor most így mi? Mit nem veszek észre?
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3603 levél
Válasz 17.04.10. 19:22 #745
Sucee
Inkább az a szar benne, hogy nem felülírja mindig az újabb szint, hanem pluszba odakerül, aztán amikor minden már lvlX, akkor ott van még mind a hatszáz fajta cucc kilenc gyengébb változatban, ami aztán a kutyának nem fog soha kelleni.
9204 levél
Válasz 17.04.10. 18:35 #744
davkar9
De az utána külön kutatás lesz. Pl Revenant. Mind az 5 csík világít, ha megvagy lvl5ig és utána alatta megjelenik majd az advanced revenant szintén 5 csíkkal és szinttel. Kicsit hülyén van megoldva a crafting, de annyira azért nem átláthatatlan.
Simple. Eternal. Beige.
20518 levél
Válasz 17.04.10. 18:30 #743
Peace
Még szép, hogy ki van.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3603 levél
Válasz 17.04.10. 18:18 #742
Sucee
Mert konkrétan ki kell fejleszteni V-ig, hogy megjelenjen.
20518 levél
Válasz 17.04.10. 15:49 #741
Peace
Ott keresgéltem egyből, de 5-ös szint van és alatta semmi. Vagy én nem láttam.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1023 levél
Válasz 17.04.10. 14:59 #740
ivanova36
Advanced akkor jön, ha T5-öt kifejleszted, akkor alatta meg fog jelenni a az Advanced T6-10 közötti részre, 10 szintes bontásokban. T8 az lvl60-as, ha jól emlékszem.

Amúgy most elkezdett szívatni az Isharayal. Eddig ment a oneshot, nagyobbakra is, majd lvl50 felett már csak a legkisebbekre, most lvl60 felett már azokra sem ment, T7es Isharay sniperrel. Most legyártottam a T8ast belőle, meglesem azzal, hátha, de valami szerintem most elcsúszott, lehet a New Game + miatt.
Vintage heatsink pedig egészen érdekes módon cseszi el a fegyverek clip méretét. Gyártáskor nem jelzi hogy csökkenne, csak legyártás után, felszereléskor az addig két lövetűből lesz 1, az addig 150+ clipes Revenant lett 70 kb. Szerencsére a Revenant slotokkal bővíthető, így visszamászott 130+-ra, de pl mivel már heatsinkes, nem jelzi hogy a tárban mennyi van darabra, hanem százalékosan jelzi. Ebből kiindulva, a Heatsink mintha felezné az aktuális clipméretet. Vagyis Soldier profil már nem "kell" Heatsinkes Isharay mellé. Meglesem az Infit akkor, hátha az még üt, bár a Soldier +30% dmg- szemben az Infi jelenlegi 14% heatshotjával...
20518 levél
Válasz 17.04.10. 12:20 #739
Peace
Nah ilyesmit nem láttam, jobban meg kell lesnem. Nézegettem, V-ös szint volt továbbra is a max, aztán hagytam is. De már jó régóta esnek a VI-os cuccok....
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
9204 levél
Válasz 17.04.10. 11:07 #738
davkar9
Kapsz egy új listát annál a tárgynál. Advanced *amit gyártani akarsz*, azokat is meg kell venni rp-ből. Csak azok a receptek lépnek szintet amik alapból is elérhetőek.
Simple. Eternal. Beige.
20518 levél
Válasz 17.04.10. 08:12 #737
Peace
Tier VI-os cuccokat amúgy mikor lehet gyártani? Vagy gyártani nem? Mert a VI-os Maverick páncél szett már megvan meg a legtöbb fegyver mod VI-os...
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
9204 levél
Válasz 17.04.10. 07:33 #736
davkar9
A 15-20 papíron jól hangzik, de sok lenne a filler. A task fülhöz bekerülő küldik elsőre elég hangulatosak voltak, azóta viszont folyamatosan kopik a máz. Jó lenne valami tényleges következmény, nem csak a 2+%. Pl Kadara
SPOILER
A fegyverszállítmányos Eost támadná. Gyorsan kilőttem a hajójukat, de nem tudom, hogy ha elmenekülnek, akkor van e valami folytatás task eoson vagy Bradley küld egy mailt sírva, hogy pár embere odaveszett.


TP-t mondjuk azért is szeretem, mert a DAI fölösleges zónái után tök jól esett a lineáris játékmenet a több karakter interakcióval és a jobb ütemű történettel.
Endgame
SPOILER
Tuti becsúszik valami outfit pack vagy egyéb lehúzós dlc, de szerintem, ha ezek mellett odateszik magukat, akkor jövő év elején kijöhet egy combos kett cleanup&quarian ark dlc, ami az itteni TP lehetne. Engame + pár hónap. Primus tényleg elég semmilyen volt, kár lenne egy egész játékot rááldozni. Egy kis nyomozgatás, harc, vegyék figyelembe az exaltation facility döntést és a killcode nem/ használatot. Ezzel le is lehet zárni. Esetleg a küldisor végére egy hívást a kett homeworldről, hogy akkor most mégis mi a lófaszt csinálnak heliusban immáron 80 éve. Kell menni vagy sem?
Quarian arknál több variáció van. Reaperek és pótolják a huskosított mw fajokat (Tali banter, hogy miért nincs husk quarian). Annyiból ez persze nem jó, hogy ha akár csak egy flagshipről is van szó azt a heliusban meglévő erőkkel képtelenség lenne legyőzni.
B változat a kett (és akkor össze lehetne vonni a két questlinet) vagy a jardaan ellenfél. Esetleg pont belehajtottak egy lassan de folyamatosan záródó scourge hálóba. Továbbra is csak abban reménykedem, hogy bármi is történt, a podok lakóinak többségét kinyírta és csak a quarian és drell utasokat lehet megmenteni.


Ami nagyon fontos a dlc esetén, hogy mindenképpen endgame utáni tartalom legyen. DAI-nál lehet ugyan kezdeni előbb is, de epilógus után játszva több értelmük volt szerintem. TP "új játékot" indított, ami itt a galaxy map miatt nem megoldható. Bár esetleg egy korábban csak szkennelhető bolygót elérhetővé tehetnének vagy egy új naprendszert adnak hozzá. A lényeg, hogy ne csak annyi legyen, hogy "ja hát mostantól eoson autózhatsz tovább még pár métert".
Simple. Eternal. Beige.
3603 levél
Válasz 17.04.09. 22:41 #735
Sucee
Bah, köszönöm a nemszerkesztheted üzenet támogatását.

Endgame
SPOILER
Én őszintén azt sem sajnálnám, ha a post-credits bejátszás nem a következő rész, hanem egy nagy dlc konfliktusa lenne csak. Ha megint a macskákat hozzák vissza, és nem adnak kellő változatosságot hozzá, vagy nem tudunk meg jelentősen többet róluk, akkor az úgy eléggé... "been there done that".
3603 levél
Válasz 17.04.09. 22:37 #734
Sucee
Jó a Trespasser, de azért nem egy 15-20 órás dolog, én egy ilyen kiegészítőre vágynék már, persze ha nem üres és unalmas, akkor tényleg maradjuk a Trespasser mintánál, ha nem tudják megtölteni. Viszont itt lenne mivel, és folyamatos, nagy tartalmakkal + az alapjáték lelkiismeretes javításával vissza tudnának némi bizalmat szerezni a következő részre.
9204 levél
Válasz 17.04.09. 22:26 #733
davkar9
Én szeretném azt hinni, hogy a Trespasser az új dlc standard a bw-nél. A másik kettőnek is voltak jó részei. Joh-ban a rövid Ameridan backstoryt élveztem (abból jöhetne akár egy Leliana's song féle spinoff), Descent pedig a zenéje és a hangulata miatt érte meg. MEA esetében minimum egy Havarl szintű contentet várnék el további 1-2 habitat7 méretű zárt zónával. Új csapattagra nem vágyom, legszívesebben a 6 főt is levenném 4-re és megdupláznám a hozzájuk kötődő tartalmat.

Nekikezdtem a Corás pt-nek. Jó kis mézesmadzag ez a kezdés, ezt is úgy élvezem, mint Havent! Arcos patch elég sokat javított a játékon, ég és föld volt így a nexusos érkezés.
Simple. Eternal. Beige.
3603 levél
Válasz 17.04.09. 19:26 #732
Sucee
Amúgy én azt sajnálom, hogy ezt az egészet valószínűleg Shadow Broker DLC mintára kapjuk, hosszúságot és tartalmat tekintve, pedig mennyire király lenne egy Awakening minőségű erre építve, további történettel a mostani csapatnak, és esetleg egy új squad memberrel... De hát alapjáték után miért is merül fel ilyen bennem?
9204 levél
Válasz 17.04.09. 15:05 #731
davkar9
SPOILER
Na egy drell ~pf a hanarnak adná! Mondjuk ettől függetlenül továbbra is fölöslegesnek tartom a quarian arkot az egyéb mw fajokkal. Jobb lenne ha inkább az andromeda idegenekre koncentrálnának. Mostani kett ellenfelek között ha jól láttam csak a chosen és a gépágyús az angara, a többiek ismeretlen eredetűek. Szívesen találkoznék az exaltation előtti formájukkal, már ha persze még élnek.

De hát úgysem, kapunk helyette frostbite elcort és hanart.... Milyen fasza lesz amikor csak úgy állnak ott egyhelyben a nexuson. Volut meg majd megint benyomják játszhatónak a multiban. Ugh, az már a me3-ban is akkora baromság volt.
Simple. Eternal. Beige.
3603 levél
Válasz 17.04.09. 11:16 #730
Sucee
SPOILER
Igazából ez is blurry, hogy egyáltalán lesz-e quarian pathfinderünk, pont ebből az okból kiindulva. Kroganok is csak úgy ott vannak... Vagy SAM-mentes PF. Azt kétlem, hogy másik fajra bíznák ezt, de pl. hanarok esetében én elképzelhetőnek tartom, hogy egy drell reprezentálja őket is.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.