Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Mass Effect: Andromeda

697 levél
Válasz 17.03.28. 09:59 #567
ivanova36
Jobb katt kell a bolygóra mindenképp, csak akkor veszi fel a felderítettek közé (növeli a százalékot a naprendszer felderítettségén).

Widow-t nem próbáltam, de azonos szintű Widow és Isharay közül statok alapján az utóbbit választottam, és eddig nem bántam meg. Igaz, a tár lehetne nagyobb, mondjuk max 5, mert ez a kettő karcsú, és néha küldizés közben vissza kellett mennem lőszert vételezni hozzá, mert az odavezető úton eldurrogtattam. Ez a max 28 (2+26) nálam jelenleg kevés hozzá, de ha ésszel használom elég. Igaz meg kellett szoknom hogy 140m-ről még leszedek vele valakit, 150m-ről meg meg sem karcolja ugyanazt, biztos elpárolog a golyó menet közben vagy elég a nagy súrlódástól, vagy csak nem foglalkoztak vele a készítők.

Az Apexes csapat kezelésére van a mobil app, legalábbis a készítők szerint...
19434 levél
Válasz 17.03.28. 09:20 #566
Peace
Isharay jobb lehet a Widow-nál?

Tehát ha bolygónál nem visít, hogy van anomaly, akkor már mehetek is tovább?

És valóban nem szól, hogy visszatért a csapat küldetésről.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
697 levél
Válasz 17.03.28. 09:00 #565
ivanova36
-T0ng- : normal fokozaton Soldierrel az alap M-8 lvl20 körülig elég volt.
AR:
Valkyr: 2es sorozatot lő, leszoktam róla hamar, nem az a ME2-es 3 sorozatos AR amire emlékeztem és amivel ott lehetett aratni rendesen
Mattock: egyesével lő, ravaszhúzásra, kicsi tár, cserébe 2/3 tár egy ellenfél úgy is, hogy nincs pajzsa, és fejre mész
Revenant: full auto, nagy tárral, cserébe nehéz, messzire meg nagy a szórása, mint egy 1800as évekbeli gatlingé
M-39: gránátvető: üt, de nem AR, mégis oda van besorolva, nem teszteltem élesben
Cyclone: gyártottam egyet, de sosem próbáltam ki, a leírásban a felpörgési idő az ami elrettentett
Idegen AR-eket nem próbáltam, nem tetszik a design.

Eddig AR-eztem az összes ME-be, de itt szerintem nem alkalmas a nagyobb nyílt tereken zajló csaták miatt, legfeljebb közelre ha valami nagyon túléli a sniperkedést, vagy stealthbe oson közel, mint ahogy pár állatka teszi.
Sniperrel, kellően erőssel persze (pl. N7 sniper, vagy az Ishana), a csata az előtt eldönthető, hogy az ellenfél egyet is visszalőne. Nagy távolságból (relatív, itt az Androméda galaxisban az olyan 120-140m, nem éppen a Tejútrendszerbeli 2400m ) oneshot fejesekkel 2-4 ellenfél is leszedhető, mielőtt észbe kapnának és elkezdenének fedezékbe vonulni. De közelre is hatásos, de csak zoomolva, full pajzsos-hp-s Observerek (csápos piros beammel támadók) 2-3 lövéssel szétmennek, ha oda lősz, ahol a beam jön ki, kb ott a "feje".

Peace: a nagy felfedezésekhez hozzá kell tennem: számos olyan naprendszer van ahol semmi sincs. Bolygókra jobb katt, leírás, irány a kövi, jobb katt, leírás, irány...elvétve akad egy-egy érdekesség: üstökös, bolygón egy kráter, hegy, víz, fauna, nyersanyaglelőhely, roncs hajó, műhód.

Apex csapatozást nem igen csinálom, wow és sto után már nincs sok kedvem ilyen jellegű elfoglaltságra, nagy ritkán kiküldöm amikor éppen eszembe jut, de nagyon nem tapasztaltam, hogy szólna hogy visszatért a csapat.

19434 levél
Válasz 17.03.28. 08:25 #564
Peace
A Cyclone-t favorizálják itt például

Én is Valkyre-t gyártottam le, mert azt olvastam először, hogy csúcs és azoknak ajánlják, akik taktikusan szeretnek haladni meg fejeseket osztani. Ezzel nincs is gond, csak nagyon gyenge a sebzése.

Engem ez a Dhan győzött meg! Csak egyelőre nem volt még matim legyártani. Sniperből Black Widow-ra tervezek ráfeküdni, Dhan-nak meg egyetlen kegyetlen sebzése van. Cloak-ot használok, onnan meg aztán kap még egy lórúgásnyi előnyt a sniper és a shoti is, ha közel megyek.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
19434 levél
Válasz 17.03.28. 08:12 #563
Peace
Én meg gondoltam egyet és váltottam AR+shoti-ról sniper+shotira, de így már túl sok volt a terhelés. Sajnos újra kell osztanom a pontjaimat, mert ez így túl nehéz felszerelésnek bizonyult. De legalább rájöttem (utánaolvastam neten ), hogy lehet plusz csapatot venni az automata küldetésekhez, így már kettővel tolom. Aztán rájöttem, hogy tab-al lépegetve ki is nyithatom a csomikat, amiket eddig szereztem. Meg hogy van egy olyan gomb (talán X) vendornál, ami eladja az összes junk-ot. Meg bolygó és anomaly szkennelést is ma reggel csináltam először, de végig is fogom járni az összes rendszert ma délután, mert jött egy csomó xp meg mati. Ti is leírhatnátok az ilyen jellegű tapasztalatokat, mert melóban ráérek olvasgatni a fórumot. Mint ahogy davkar is leírta a "T" betűt múltkor.
Az szomorú, hogy 1 hete kezdtem a játékot és van benne úgy 10 órám összesen. Valahogy át kellene csoportosítanom az életemet. De minden egyes játékra fordított plusz óra valami rovására menne, amik pedig sajnos fontosabbak nála. Ha pár évvel ezelőtt azt mondja nekem valaki, hogy márpedig eljutok erre a szintre, kiröhögöm.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1515 levél
Válasz 17.03.28. 08:10 #562
-T0ng-
Kéne egy kis segítség! Bár a játék 23.-a óta megvan nem igazán tudok haladni vele, főleg az időszűke miatt. Eos első kör letudva és ott tartok, hogy kéne az alap M-8 Avengernél valami combosabb, hatékonyabb main. A helyzet az, hogy belevágtam a R&D-be, mint paraszt kapával a fagyos földbe és sikerült első körben a Valkyr-t, másodjára a Revenant-ot kifejleszteni, de egyik tüzelési módja sem az igazi. (az előbbi számomra érthetetlen sorozatokban lő, a második akkor lő egyet, ha meghúzom a ravaszt) Szóval szükségem lenne egy ütős full autó rifle-re. Valami javaslat?
697 levél
Válasz 17.03.28. 08:00 #561
ivanova36
Tegnap meglett a lvl30 így megnyílt a T5 kutatás és gyártás, plusz menet közben kiesett pár érdekes AR.
T4es mattock: single shot, nálam fejlesztésekkel 22 lövést tud egy tárral, pontos, de sajnos szintbeli ellenfelekre nekem gyenge. 8-12 lövés kell egy pajzs nélküli gyalog ellen, pajzsos sniper ellen egy tár, aminek kilövése 15 sec legalább. Talán pontos célzást igénylő bossharcoknál van létjogosultsága a szememben.
T4es M-39: AR besorolás de meglepő módon gránátvető, fejlesztésekkel 10-es tárral. Nagyot üthet, de nem mentem ki vele tesztelni, ívelt lövése és lassú tűzgyorsasága hamar felejtőssé tette.

Így legyártottam egy teljes T5ös felszerelést, mellé egy T5ös Revenant és egy T5ös Ishanat.

Kadara még folyamatban, noha a Valut kész, még kell pár mellékküldetés, hogy mindenki boldog legyen.

Meglepődtem, hogy a kifejlesztett T5 tervek alatt megjelentek az Advanced verziók is és azokból is van még 5 szint. Viszont az áruk azoknak már nem annyira olcsó, 200+ pont per szint emiatt meg lehet szívás lesz nekem, mert én a "hozott" - Tejutas ágat kezdtem el fejleszteni és gyártani, amire alig van pont, ellenben a két helyi ágra 2000+ pontok vannak felhalmozódva.

Viszont tegnapelőtt megvolt az egyik legjobb bossharc is, egy Remnant Architect ellen. Ahhoz képest hogy mellékküldetés volt, keményebbnek éreztem, mint egy-egy főszálas küldetés bosst.
3270 levél
Válasz 17.03.27. 22:56 #560
Sucee
Narrative-ot hogy említed... Csak mozgásban meg akartam nézni egy custom karaktert, szóval elindítottam ahogy volt (normalon), még meg is fordult a fejemben, hogy felteszem insanityre, hátha csesztek odafigyelni erre is, és átállítja a másik karakteremnél is, de hát áá, miért tenné. Aztán gyanúsan nem haltam meg egyszer se harcoknál... Szóval ugrott az achievementem is, na mindegy, majd NG+. De attól még kapják be a fejlesztők az ilyen amatőr hülyeségekért.
'If this goes badly, if I get eaten alive - even if it's hilarious -, please destroy the vids.'
8855 levél
Válasz 17.03.27. 22:48 #559
davkar9


Áh, jó csapat ez. Suvi és Gil mondjuk valóban felejthetők. Ők csak azért vannak, hogy kitöltsék a 3 óta kötelező meleg kvótát. Kallo sajnos ME1-es Joker, remélhetőleg a 2-ben hasonló bővítést kap. Dr. Szexi egy pofátlan cocktease. Liam unalmas. Jók a skilljei, de unalmas. Corának jó a segge, kedvesebb, mint Miri, de majd csak a következő Scott pt-nél fogok jobban elmélyedni benne (heh, *winkwink*). PB eléggé Sera, ha jó hangulatban talál el, akkor szerethető, ha nem akkor legszívesebben kivágnád a légzsilipen. Jaal meglepetés, nem fűztem hozzá nagy reményeket, de egész szimpatikus figura. Drack krogan, ők mindig is jók voltak. Vetránál szintén ott a faji +1. Ő az új szerelmem, abszolút telitalálat a karakter!
Leginkább ők is az open world miatt szenvednek. Trilógiában ugye küldi, küldi, néhány hub beszélgetés, vége. Mindig ott voltak. Itt azért több órás bolygópucolás közé beesik a (z ahhoz képest) rövidke loyalty mission és pár tempest/nomad banter.

Skillek. Passzív mindig működik, mindegy melyik profilban vagy. Profilok is igazából csak extra bónuszt adnak (pl adept biotic dmg és cd). Én explorerrel megyek, throw-incinerate*-overload skillekkel. Narrativeon nincs jelentősége, de így minden ellenségtípusra van válaszom.

(*warpot igazán meghagyhatták volna.)
Simple. Eternal. Beige.
3270 levél
Válasz 17.03.27. 21:49 #558
Sucee
Azzal tisztában vagyok, csak amiért felmerült a kérdés, az az, hogy a bizonyos talent csoportok (combat, biotics, tech) bizonyos profilokra vannak hatással, most ezt nem írogatom le egyenként, profiloknál írja.
Szerintem is az a logikus, hogy a passzív az mindig aktív (... ), függetlenül a használt profiltól, csak az is egy lehetőség volt, hogy a combat treenél feloldott csak soldier, vanguard, etc. profiloknál élne.
'If this goes badly, if I get eaten alive - even if it's hilarious -, please destroy the vids.'
19434 levél
Válasz 17.03.27. 21:43 #557
Peace
Szerintem hogyne. Két külön dologról beszélsz. Az egyik skill, a másik pedig profil.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3270 levél
Válasz 17.03.27. 20:39 #556
Sucee
Ha passzív képességbe fektetek pontokat, az minden profilnál érvényes lesz, stackelve, vagy hogy működik ez? Teszem azt, biotika alatt maxra fejlesztett Barrier passzívom élni fog, ha Soldier profilra váltok, de mellette akár élhet a lvl2 Team Support a tech treeből is?
'If this goes badly, if I get eaten alive - even if it's hilarious -, please destroy the vids.'
3270 levél
Válasz 17.03.27. 19:10 #555
Sucee
Na a PC master race, hetven óra után fedezi fel az irányítást, mert túl sok a gomb

Pacing valóban érezhető, én pl. Eost már kétszer otthagytam, mert nem volt kedvem túl sokat mellékküldetésezni meg sivatagban nomádozni. Meg nem jutottam sokáig a történetben még, így nem volt sok interakció sem, de a karakterek egyelőre kicsit felejthetőek. Ebből a szempontból a trilógiának teljes ellentéte nálam, ott maga Shepard lógott kicsit ki player character jellegéből adódóan, itt meg Ryder nálam nagyon rendben van, csak ez a szedett-vetett csapat még nem mutatta meg az érdeks oldalát.
'If this goes badly, if I get eaten alive - even if it's hilarious -, please destroy the vids.'
8855 levél
Válasz 17.03.27. 18:49 #554
davkar9
Aki esetleg csak az arcok miatt idegenkedne a játéktól, ne tegye! Viccesek a mémek, de hülyeség az alapján leírni. Történet adja, a gameplay fun, az open world elemek rendben vannak. Összességében csak %-olunk, de van azért egyfajta RP érzése is. Öröm kiállni a frissen felhúzott outpost tetejére és büszkén körbenézni. A bolygó sztorik kapcsolódnak a főszálhoz. Ami pacing hiba van az igazából az open world jellegből adódik. 5-6 óra hoth-on, utána kicsit furcsa újra foglalkozni a főszállal.

Napi tipp: Nomadban a T-t nyomva tartva vissza tudunk menni a Tempestre. Ez főleg Kadarán hasznos.
Simple. Eternal. Beige.
19434 levél
Válasz 17.03.27. 14:59 #553
Peace
Áhhh....én a sima Charge-ot néztem.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
697 levél
Válasz 17.03.27. 13:09 #552
ivanova36
Na megtaláltam:
http://www.ign.com/wikis/mass-effect-andromeda/Cora_Harper

Shield Boost

Cora uses her omni-tool to reinforce the shields of nearby allies, providing a large initial boost followed by several seconds of ongoing shield regeneration.

Requirements - 18 skill points invested in Cora

Rank 1 - Shield Boost
Rank 2 - Recharge Speed
Rank 3 - Shields
Rank 4 - Radius OR Restoration
Rank 5 - Extended Duration OR Shield Burst
Rank 6 - Persistence OR Regeneration

19434 levél
Válasz 17.03.27. 10:58 #551
Peace
Jah, látom már...magának tölti. Azt hittem a csapatnak.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
32296 levél
Válasz 17.03.27. 10:58 #550
Creativ3Form
Na, ezt köszi, az elején elszórtam pár pontot olyan tech képességre, amit nem is használok, és most kéne az a 2-3 pont más tech képességre.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
19434 levél
Válasz 17.03.27. 10:48 #549
Peace
Lehet ilyet!!! Szuper!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
19434 levél
Válasz 17.03.27. 10:46 #548
Peace
Vajon pontokat újra ellehet osztani? Vagy ha rányomtam, akkor végleges? Sniper-shoti kombóval kellene próbálkozni, mert ez az AR nem jött be. Mi ez a pajzstöltés Cora-nál? Ez egy skillje? Nem is láttam.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
697 levél
Válasz 17.03.27. 09:33 #547
ivanova36
Augmentekkel lehet megváltoztatni a lövés típusát, pl plasma, beam, lightning...

Sajnos a korábban megszokott Soldier = AR felállás borult, talán a távolság és a sokat fedezékező ellenfelek miatt. Sniperre átállva sokkal hatékonyabb lett a karakter, nem beszélve hogy a ME 1 sniper imbolygása nincs jelen, így pontozás nélkül is mehetnek a fejesek.
Számomra a kevés lőszeres, de kellően nagyot ütő sniper jött be, talán Division hozadék de 5-10 lövéssel egészen komoly veszteségeket lehet okozni az ellenfélnek.
Remnant droidok ellen is sniperrel mentem, 2 lövés a kicsi, 3-5 lövés az Observer, a nagyobbak meg persze több, de még azok is megvannak viszonylag gyorsan, szemben az addig használt AR-el. Majd a Revenant AR-t nézem még meg az mit tud, de tuti maradok sniper-AR párosításnál. Nyitásnak Sniper, ha közel jön, full auto AR.

Soldier skillekből a Conc shot az folyamatosan használva van, ám a többit nem nagyon erőltetem. A Barrier ami maxra pontozva sokszor mentette meg az életem. Harmadik skillre a krogan flakot pontoztam fel, de érdemben nem használtam, Barrier elvitte mindig a hozzávalót, így most a Turbocharge-al kísérletezek.

Társaknak meg Cora és Peebee párossal megyek. Egyedül Cora közelharci ugrálása nem tetszik. Ebből a szempontból Liam jobban használható, de Cora pajzstöltése hasznosabb.
19434 levél
Válasz 17.03.27. 08:10 #546
Peace
Nekem is kicsit csalódás Valkyre. Egyrészt mert elmozdul felfelé a cső és így pontatlan, másrészt kevés a sebzés. Most találtam valami csúcs villámvetőt (shotgun, de villámokat szór), ami nagyon hatásosnak tűnik. Főleg droidok ellen. De lehet nekem is le kellene cserélnem a Valkyre-t sniperre, mert nem túl hatékony.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
697 levél
Válasz 17.03.27. 07:53 #545
ivanova36
Normal szinten 29es soldier vagyok, most kezdem Kadarat. Normál 3as ashaan páncél, 2es N7es AR (kettes sorozatokkal operál) és szintén 2es N7es sniper amivel eddig haladtam. Most craftolam egy 1es ashaan snipert, és Kadara felszínen pajzs+hp snipereket oneshotol, így lvl30on legyártom majd szintre megfelelőt, plusz AR-nél áttérek a Revenantra, és azt is szintre hozom.
A rövid, kettes sorozatok nem váltották be a hozzá fűzött reményeket, ME2-ben pedig a 3as sorozatokat lövő AR-t használtam, nagy megelégedéssel, igaz ott nem kellett 5 sorozat egy ellenfélbe, elég volt 3 is. Itt a 2es sorozatokból gyakran 5-6 kell, mire leteríti a célpontot és az sok idő, pláne hogy ha sniperrel oneshotokból eddigre 3-4 ellen fekszik. AR-t jóformán csak közelharcra használom.
3270 levél
Válasz 17.03.26. 19:05 #544
Sucee
Augmentations menüpont rendesen ott van Research & Developmentnél, de modokat szerintem nem lehet.
'If this goes badly, if I get eaten alive - even if it's hilarious -, please destroy the vids.'
2874 levél
Válasz 17.03.26. 18:23 #543
RAI*DEN
Mára úgy érzem leraktam a játékot, jó sokat megcsináltam már, egyedül a térképen nem mutatott feladatokat nem erőltetem. Egyedül talán Havarlon csináltam meg mindent, még a térképen nem jelzett taskokat is, de nekem ez túl sok macerával járna, így szerintem innentől kezdve teljes bojkott vár ezekre a küldetésekre a részemről.

Liam, Vetra és Cora loyalty küldetéseket kipipáltam, már csak Eladeen és Kadara van hátra. Kicsit gondban vagyok, hogy melyiket csináljam előbb, de mivel Kadarán indulna a főszálat továbbvivő küldetés, így gondoltam az ottani felfedezést későbbre halasztom, egész pontosan Eladeen utánra. Amúgy jelenleg 39-es szintű vagyok, egész jól állok, teljesen craftolt hyperguardian szettben vagyok, valamiért ez tetszett a legjobban, de a következő szettem már az N7-es lesz 40-es szinttől, mert az mégis csak jobban bejön Fegyvernek az N7 valkyriet ajánlom mindenkinek, elég pöpec kis autorifle, snipernek jelenleg meg egy Black Widow van berakva, brutális nagy a sebzése, de még nem próbáltam ki élesben. Eddig különösebb fennakadások nélkül jól haladok, de most, hogy megláttam milyen brutál nagy ez az Eladeen, egyenlőre meg is untam Pár óra múlva, vagy holnap viszont úgyis folytatom, szóval mindegy

Augmentációkkal és modokkal kapcsolatban csak olyan kérdésem lenne, hogy ezeket nem lehet valahogyan kraftolni? Valahogy eddig teljesen elkerülte a figyelmemet, holott eltudnék képzelni ezekből sokkal jobb modokat és augmentációkat, vagy túl sokat akarok?
3270 levél
Válasz 17.03.26. 13:27 #542
Sucee
[Crafting tipp]
Augmentationt ne féljetek használni "úgyis lesz jobb cuccom, nem pazarlom el" elven, mert ha később lebontjátok a tárgyat, visszaadja a játék az augot.
'If this goes badly, if I get eaten alive - even if it's hilarious -, please destroy the vids.'
3270 levél
Válasz 17.03.26. 09:09 #541
Sucee
Nekem gyanús, hogy maga a Nomad okozza a bajt, bár annyira sok alkalom még nincs szerencsére, hogy statisztikát állítsak, de nekem csak a Nomadban elmentett játékállások nem töltődtek be.
'If this goes badly, if I get eaten alive - even if it's hilarious -, please destroy the vids.'
8855 levél
Válasz 17.03.26. 09:01 #540
davkar9
Napi tipp: H-047c-t egy levegővel csináljátok! Ez az "aszteroida-bolygó". A felszínen nem lehet kiszállni a nomadból, mentés betöltése viszont automatikusan kirak belőle. A kettő ugye ütközik, így a saját mentés esetén is az autosave-es végtelenített loopot kapjuk. Vannak biztonságos zónák, ahol gyalog megyünk. Ha nagyon fel kell állni a gép elől, akkor érdemes még ott menteni.
Simple. Eternal. Beige.
1574 levél
Válasz 17.03.26. 08:18 #539
Aribeth
Korábban más játékok autosave-központú részeinél (pl. többek között ME3 prológus) megcsináltam azt, hogy alt tab, mentés könyvtár, és az aktuális autosave-et lemásoltam és átneveztem, így megmaradt az a pillanat, amire később még szükségem volt. Macera persze, de hasznos volt.

Még nem vettem meg az Andromedát, az első kritikák után úgy döntöttem, hogy inkább kivárom, hogy 1. mi a véleményetek 50+ óra meg a befejezés után, 2. kijöjjön a kötelező patchhalmaz, 3. kijöjjenek az alapjátékból szikével kivágott sztori DLC-k.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
19434 levél
Válasz 17.03.25. 20:47 #538
Peace
Én 3 slotos vagyok. Pont ma szállt el kékhalállal a gép játék közben. Kiírta betöltésnél, hogy corrupted, de mégis betöltötte onnan, ahol lerohadt. Érdekes.

Akkor bontogatni fogom a motyókat. Ha jól értem, akkor lebontásnál keletkezik majd úgymond junk termék is, amit nyugodtan eladhatok? Csak nyersanyag kell, minden más mehet eladásra? Próbáltam értelmezni az #533-as hsz második felét, de nem nagyon ment. Ehhez én már kevés vagyok.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
8855 levél
Válasz 17.03.25. 19:30 #537
davkar9
Nekem vagy 15 slotom van, folyamatosan cserélem. Általában 2-3 óra van a legrégebbi és a legutóbbi között. Tempest és hub beszélgetéseknél ez kicsit lecsökken, mert minden beszélgetés előtt nyomok egyet, de rászoktam, hogy az utolsó ötöt cserélem ezeken helyeken. Ezért lenne jó egy quicksave... Autosave buggal én is beszoptam egy párszor. Szerencsére főküldinél még nem, de pont egy ilyen válasz visszatöltés lett volna, aztán a kis ezer auto mellett pont nem találtam el a sajátomat.

Azt egyébként külön élvezem, hogy emiatt a hülye autosavezés miatt nem igazán lehet visszamenni a priority mission döntéseknél. Néztem volna a döntés alapján egy következmény beszélgetést az eseményhez kötődő karakterrel adott az úton. Vége, mentés, felülírta a döntés előtti mentést. Fuuu. Azért az első megérzéses döntésekkel megyek és többnyire meg vagyok elégedve.
Simple. Eternal. Beige.
32296 levél
Válasz 17.03.25. 18:53 #536
Creativ3Form
Uh, köszi a tippet. Én is egy slotos vagyok, de akkor a következő belépésnél az első dolgom az lesz, hogy csinálok két másikat is.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
3270 levél
Válasz 17.03.25. 18:51 #535
Sucee
Gondolom ez a legtöbb embernél elég alap dolog, de: mentsetek sokat (már amikor engedi ez a szar...), és külön slotra! Én "egyslotos" játékos vagyok, mindig csak felülírom, most beszophattam volna, épp korrupt lett két automentésem is, szerencsére pont volt kicsivel előtte egy betölthető manuális. Szimplán csak végtelenítve töltött, és a játék újraindítása sem oldotta meg, inkább töröltem is ezeket, nehogy a felülírt automentések is továbbvigyék ezt a jó szokást.
'If this goes badly, if I get eaten alive - even if it's hilarious -, please destroy the vids.'
3270 levél
Válasz 17.03.25. 17:35 #534
Sucee
Carnifexre +1, insanityn eleje óta azt használom, jó öreg baszógép továbbra is.
'If this goes badly, if I get eaten alive - even if it's hilarious -, please destroy the vids.'
8855 levél
Válasz 17.03.25. 17:29 #533
davkar9
Bontani. Legjobbak is csak párszáz creditet érnek, szétszedve viszont jönnek jó anyagok. A szemétből pedig csak úgy dől a pénz! Crafting kicsit hülyén van megoldva, igazán lehetne csak egy recept, ami fejlődik. Ez az xy I-II-III-stb eléggé átláthatatlanná teszi ha már többféle recepted van. Research pontok is jönnek, de igazából jobb egy-egy fegyverre, páncélra ráállni mert az alap 5 után jön az advanced 1-5 és azok már viszik a pontokat. Az eezo szívás, azt ahol lehet érdemes megvenni. Narrative-on sokáig az m8 ment, aztán váltottam revenatra és carnifexre. Modokkal átszíneztem, hogy passzoljon a pathfinder gearhez. Jól néz ki és a statjai elég tankosak, magasabb nehézségen is használható lehet. Nexus páncélos árulja az alap AI páncéllal együtt. 10 szintenként jön az új tear, olyankor vissza szoktam nézni hozzá.
Simple. Eternal. Beige.
3270 levél
Válasz 17.03.25. 17:00 #532
Sucee
A nagyon gagyi értékűeket én inkább lebontom, úgy vettem észre, hogy a felszerelés hatékonyságát nézve sokkal kifizetődőbb a craftolás, és pénzt is inkább csak az alapanyagokra költök, ha véletlenül egy-egy vendornál látok valamit, amiről tudom, hogy kell valamelyik cuccomhoz. De hát kérdés, hogy milyen nehézségen játszol, mert ha gond nélkül legyalulsz mindenkit a kezdő Avengerrel, Initiative armorban, akkor igazából tökmindegy.
'If this goes badly, if I get eaten alive - even if it's hilarious -, please destroy the vids.'
19434 levél
Válasz 17.03.25. 16:52 #531
Peace
A cuccokat eladni érdemes vagy lebontani? Kellhet majd bármire kp, vagy inkább csak gyártani érdemes?
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3270 levél
Válasz 17.03.24. 16:08 #530
Sucee
Amúgy aki ezt a galaxistérkép mechanikát kitalálta és megvalósította, megpróbált utána leszkennelni egy rendszert...? Az életemet elunom, ráadásul a bolygók 80%-án semmi nincs, még egy kis XP boost sem, az egyik rendszerben szó szerint SEMMIT nem találtam, de azért 5 percet elvett átnézni négy bolygót. Megtöri az egész játékot ez az unalmas túlhúzott "loading screen".
'If this goes badly, if I get eaten alive - even if it's hilarious -, please destroy the vids.'
3270 levél
Válasz 17.03.24. 15:34 #529
Sucee
Elbasztam vagy 25 percet már egy MP meccsre, könnyű se volt, erre szó nélkül összeomlott az egész... Hanyagolom a multi dolgot inkább, amíg nincs patch.
'If this goes badly, if I get eaten alive - even if it's hilarious -, please destroy the vids.'
19434 levél
Válasz 17.03.24. 09:35 #528
Peace
AVP, planetary viability and the best cryo pod perks to upgrade

Ha esetleg lenne még bárki annyira elveszett, mint én voltam pár perccel ezelőttig. Láttam, hogy léptem Nexus level szintet, de nem tudtam mi az és mire jó, így utánaolvastam.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1515 levél
Válasz 17.03.24. 09:18 #527
-T0ng-
Tegnap végre én is bele tudtam kezdeni és kapásból beletettem négy órácskát. Bár először kicsit féltem a karaktergenerálástól kezdésnél mégis belevágtam és elsőre alkottam egy olyan arcot, amivel tényleg meg voltam elégedve. Ami meglepett, hogy kevés opció van a generálásra (legalább is a DAI-hoz képest mindenképp, de sok opció az első Mass Effect-hez képest is hiányzott). Ettől függetlenül a nekem tetsző arc videók alatt sem generált semmilyen fura fintort. Fura, hogy az NPC-k arca egyébként tényleg kicsit a Sims karaktereire emlékeztet, de ha ez az ára annak, hogy ne legyen olyan fa arcuk a karaktereknek, mint az Inquisition esetében akkor elfogadom.

Már az első küldetés lenyűgözött: Látványos és érdekes helyszín és az emberrel jól megismertet mindent, amit kell. Ha jól emlékszem az öt nehézségi fok közül a harmadikkal vágtam bele, de már itt látszik, hogy ha nem arra termett a karaktered, bizony az ugrálós, rohangálós harc gyors halált tud jelenteni.

Azt már látom az elején, hogy karakterek megírása terén van egy két érdekesség. Tann karakterénél például nem érzem és értem a velünk szemben tanúsított negatív hozzáállást és valahogy nem is jön át ez a karakter kommunikációján. Persze ez csak az eleje így még van mit meglátnom, de ez első benyomásnak kicsit furcsa volt.

Ami viszont nekem hamar szemet szúrt azok a textúrák PS4-en. Értem én, hogy van egy kisebb lobbi, hogy az ember fia inkább Pro-ra váltson, de mikor az első küldetés elején egymás mellett megy a két sikló, az ablakon át látható kép siralmas. A másik hajó recés, elmosódott, mintha egy alacsony felbontású kép lenne totálra húzva. Ugyanígy a karakterek ruhája is elég alacsony kidolgozottságú, jóllehet azért ennél több van az alap PS4-ben is. Kifejezetten frusztráló a csapattársa messzire csatangolása is, főleg mikor minden kisebb akadályról való lecsúszás esetén úgy üvöltenek, mintha szakadékba zuhantak volna, én meg szívinfarktust kapok a sikolyuktól.

Ami pedig a legfrusztrálóbb az az enyhe akadozás, ami kb. egy óra játék után jelentkezik, valamint a scan gombjának D-padra le gombjára helyezése. Annyival kézenfekvőbb volt az Inquisition esetében a L3, érthetetlen, hogy itt miért nem kerülhetett ugyanoda.

Függetlenül ettől az első pár óra, amit eltöltöttem vele iszonyatosan magával ragadó volt és alig várom, hogy folytassam.
3270 levél
Válasz 17.03.24. 08:34 #526
Sucee
Én rögtön trial alatt megtaláltam a Mattockot, ME2-3 alatt semmi mást nem használtam, amikor assault rifle classként játszottam, itt is elég jó volt, bár csak egy ütközetnél használtam, mert biotikusként hanyagolnom kell a nehéz fegyvereket, ha másodpercenként akarom dobálni az anyagot.
'If this goes badly, if I get eaten alive - even if it's hilarious -, please destroy the vids.'
19434 levél
Válasz 17.03.24. 08:23 #525
Peace
Tegnap végre sikerült egy 3-4 órácskát nyugiban játszanom és végre elkapott a gépszíj! Lenyűgöző és izgalmas!!! Valóban az új galaxis felfedezésének a középpontjában érzed magad, az előre scriptelt hangulati elemek is kegyetlenül feldobják!!! Az arcok azok ritka hulladékok, azok tényleg kicsit levesznek a hangulatból. Az érzelemmentes meg beacidozott arcú karakterek csöppet lehangolóak. Ami kicsit lelomboz egyelőre, hogy bármilyen kikutatható assault riflet nézek, nincs olyan, amire nyugodt szívvel mondhatnám, hogy szívesen lecserélném az alapot, amivel indulok. Remélem ez a későbbiekben majd változni fog és találok jó kis stukikat.

Jah, és nincs framedrop Eos-on sem, lehet új NVIDIA driver vagy játék patch orvosolta. Gyönyörűen fut hála az égnek.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
8855 levél
Válasz 17.03.24. 07:08 #524
davkar9
Az első A-B elágazónál, aka
SPOILER
angara ismerkedős küldik

érdemes mindkettőt megcsinálni és csak utána foglalkozni az egyéb mellékküldikkel. Nincs jelentősége, de A+B után szólt Kallo, hogy mehetnék vissza Eosra (elég hozzá A vagy B is), jó a levegő meg minden, de én ekkorra már végeztem ott mindennel(?). Új outpost lehívásánál is úgy utaltak B eseményre mintha már megtörtént volna.

Gameplayre nincs hatással, RP szempontból kicsit furcsa.
Simple. Eternal. Beige.
19434 levél
Válasz 17.03.24. 06:01 #523
Peace
Ez egy jó gondolat. Ehhez már nem voltam elég friss.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1797 levél
Válasz 17.03.23. 23:41 #522
warcat
Ha felfedezés közben történt,akkor használd a gyorsutazást,ha már raktál le forward baset akkor aktív.A térképen >> jelzi
19434 levél
Válasz 17.03.23. 23:28 #521
Peace
Nah Eos-en bezuhantam egy épület alá, ahonnan nem lehetett kijönni...azt hiszem most megyek inkább aludni.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3270 levél
Válasz 17.03.23. 22:06 #520
Sucee
Haha, azért pakoltak utalásokat bele. Amikor SAM az eosi vaultban csak úgy casually megjegyzi az első bolygón történtekkel kapcsolatban, hogy "direct intervention was necessary", kicsit elfogott a rossz érzés. Még egy-két emlékgátat feloldunk, aztán hirtelen "Ryder, I am ASSUMING DIRECT CONTROL" lesz...
'If this goes badly, if I get eaten alive - even if it's hilarious -, please destroy the vids.'
3270 levél
Válasz 17.03.23. 20:30 #519
Sucee
Nna, van internetem, ideje kicsit ránézni végre a dolgokra.
'If this goes badly, if I get eaten alive - even if it's hilarious -, please destroy the vids.'
1797 levél
Válasz 17.03.23. 17:27 #518
warcat
Cdkeysen 36.33€ a játék a cdkeysmea777 kuponjukkal.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.