Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Mass Effect: Andromeda

3374 levél
Válasz 17.05.11. 10:38 #766
Sucee
Én is szkeptikus vagyok ezekkel, de alapban is simán elképzelhető, és gyanús, hogy előzetes értesítés nélkül hirtelen kidobtak egy patchet most, aztán egyből jött a híresztelés.

Azt mindenki belátja szerintem, hogy ez a játék sehol se méltó ME névhez, minden technikai gondon túl a saját lore-ra is köptek helyenként, de valóban nem a jegelés lenne a megoldás, nem ezt érdemli a sorozat.
'Everyone in Heleus has earned some f*king payback.'
8929 levél
Válasz 17.05.11. 10:04 #765
davkar9
Pletyka. Majd ha jön valami hivatalos infó erről annak inkább hiszek. Gameplay fronton igazából rendben volt a játék. Az íróknak kellett volna jobban odatenni magukat és mindezt megfelelő pacinggel tálalni. De mintha lett is volna hír időközben, hogy író , ilyen-olyan ember távozott a fejlesztés közben és ez egy-egy sztori küldi közben egy kicsit érződik is. Leginkább a hülye pcskedést kéne elfelejteni. Magasról szarni rá ha az jamaikai transzleszbikusok nem tudnak azonosulni a főhőssel vagy, hogy x és y akronim csoportok nem tudják végigdöngetni a hajót. Jó történetet, jó karaktereket, ennyi kell. Régen ez ment.

Open worldöt is dobni, BWnek ez nem az erőssége. DAIhoz képest előrelépés volt, de jó lenne inkább tartalommal és nem pedig üres távolságokkal kitolni a játékidőt. Ez vonatkozik másokra is (még véletlenül sem téged nézlek ubi...)

Szóval nem fogok a kardomba dőlni ha igaz, de szerintem inkább tanulniuk kéne ebből és nem pedig rolót lehúzni.
Simple. Eternal. Beige.
3374 levél
Válasz 17.05.11. 08:32 #764
Sucee
Bár ha a pletykáknak hihetünk, akkor ennyi volt, a fejlesztőcsapatot szétszedik, ME sorozat meg cryosleepet kap.
'Everyone in Heleus has earned some f*king payback.'
3374 levél
Válasz 17.05.10. 21:36 #763
Sucee
Nálam nincs világító száj. Viszont mintha Scott szeme megint túl élettelen lenne, idunno... Színtévesztőként nem olyan könnyű megállapítani, mi a gond, de szerintem nem ilyen volt 1.05 után.
'Everyone in Heleus has earned some f*king payback.'
8929 levél
Válasz 17.05.10. 21:19 #762
davkar9
Ezzel elkéstek, pont délután kezdtem bele a Witcher 3 újrámba. Így már nehezebben tudom védeni a MEA-t. Default Sarán már megint állítottak csak most rosszul, világít a szája. Codexben a sokadik scourge update továbbra is bugos, a tier 8 bolti és reward bugot pedig nem néztem, de a patch notban nem láttam, szóval gondolom az is változatlan. De azért alakul ez, ki tudja mi lesz itt fél-1 év múlva.
Simple. Eternal. Beige.
3374 levél
Válasz 17.05.10. 19:50 #761
Sucee
Patch 1.06 out of the blue.
Bár én inkább azt adtam volna így meglepetésképp, ami már a karaktergenerálóhoz is tartalmaz frissítést. Viszont sok olyan javítás van, amit egyből tudtam játékosok által írt Answers HQ fórumtémákhoz kötni (a greyed out beszélgetési opciók konkrétan az én topikom), szóval ez megint egy piros pont nekik.
'Everyone in Heleus has earned some f*king payback.'
8074 levél
Válasz 17.04.28. 01:13 #760
Gerry
Lehet csak en oregszek de az utolso atvezetoket fel szemmel neztem mikozben mobilon irtam, olyannyira voltak izgalmasak, hogy csuhajj. Meglepetes viszont nem allitom hogy nem lett volna ti. a vegen azt hittem, hogy tobb harc van rankk miutan rosszarcu ellenfelunket levalasztottuk a geprol, felkel es meg kell vele kuzdeni leven ez odaig remesen konnyu volt de nem, maradt megdegelve. Izgalom. Hu.
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
19721 levél
Válasz 17.04.17. 14:11 #759
Peace
Nem hiszem, hogy lesz valaha is NG+ számomra.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
767 levél
Válasz 17.04.17. 13:12 #758
ivanova36
Kicsit sajnáltam hogy a végén az utolsó csata helyszínére nem lehetett kimenni. Szívesen szétnéztem volna a gömbön belül is, vagy csak visszamentem volna rodeózni a Nomaddal a patakmederbe

És akkor most indulhat a new game +, és a másik testvérrel ismét nekikezdeni, lvl54-en
19721 levél
Válasz 17.04.17. 11:11 #757
Peace
62 óra 54. szint, sikerült végigvinni! Kicsit leült a vége felé, mert túl könnyűvé vált, de az utolsó 1,5 óra pörgése mindenért kárpótolt! Abszolút nem bántam meg a vételt, nagyon élveztem!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3374 levél
Válasz 17.04.16. 09:58 #756
Sucee
Hát miután a játékukon röhög a világ, ami ráadásul egy ME cím, muszáj lesz tanulniuk belőle, ha akarnak még bármit eladni. Ezt lemosni már nem tudják magukról, legalább mutassanak hajlandóságot a szépítésre. De eleve érthetetlen, hogy miért kellett amatőr balfaszokra bízni ezt, és miután rájuk bízták, miért kellett rábólintani a "végleges" termékre, és így kiadni. De amúgy a bugok nélkül is ez max. egy gyenge "hétpertíz" játék lenne, ME-től meg nem azt várja az ember.
'Everyone in Heleus has earned some f*king payback.'
767 levél
Válasz 17.04.16. 09:45 #755
ivanova36
Kérdés csak az, hogy terveztek-e folytatás(oka)t és azokban az itt meghozott döntések mennyire fognak számítani.

ME1-ben ha csak azt az egy játékot vesszük 1-2 komoly döntéstől eltekintve nem volt ott sem különösebb hatása a játékmenetre. Legfeljebb a ME2-ben köszönt vissza pár korábbi döntés illetve a ME3-ban.

Ha így gondolkoztak a készítők most is, és terveztek 1-2 folytatást akkor könnyen lehet hogy azokban fog visszaköszönni a dolog és akkor megint lesz az Andromeda újrajátszására ok.
ME1-et kb 4szer toltam végig zsinórban, Andromeda már a második közben nyögve nyelősen megy, igaz new game+, nem teljes restart. ME1-nél volt 3 NG+ és egy teljes restartom.

Az Andromeda Galaxis vs Helius Cluster ellentétre felfigyeltem, de számomra talán akkor lett volna ez elfogadhatóbb, ha a térkép nem Galaxy Map nevet kapott volna, és/vagy lenne egy felső réteg ahol ott az Andromeda galaxis.
Én is húztam a számat játék közben, hogy új galaxis, és mennyi is, összesen talán 2 új faj van benne, plusz a régiek akikről nem tudni kik-mik, de még így is max 3 új faj. A ME1-ben menni is volt? kb 10-15 és még a reaperek nem is voltak beleszámolva.

Játékmenetet szerintem feldobta a jetpack és a kombinálható tech-biotic-combat skillek használata, még úgy is, hogy a fegyverek a ME1-3-ból vannak átemelve.

Összességében 90+ óránál járok de szerintem a második végigjátszás lesz az utolsó jó darabig, így max 100-110 órát jósolok neki és megy a polcra. Ezek ellenére 15k-ért szerintem nem rossz ár/játékidő arány ahhoz képest hogy single és nem annyira repetitív mint egyik-másik mmo. Persze lehetett volna sokkal több-szebb-jobb is, de ezen már nem tudunk változtatni. És megint csak a kérdés, lesz-e folytatás, és ha lesz akkor tanultak-e az "első" rész hibáiból vagy sem. Vagy megint végigmennek az első trilógia fejlődési szakaszain, vagy nem, akkor más irányba viszik a dolgot?
3374 levél
Válasz 17.04.15. 17:54 #754
Sucee
Nem a komplett galaxisban van két faj, az egész egyetlen clusterben játszódott. Többi jogos.
'Everyone in Heleus has earned some f*king payback.'
8074 levél
Válasz 17.04.15. 17:32 #753
Gerry
Hat. A tortenet rem gagyi - az eredeti trilogia utan ujra elohozni ezt az 'osi faj, es ize' dolgot igencsak ciki. Parbeszedek jobbara szinten gagyik, sulyuk gyakorlatilag nincs, dontesi szabadsagunk minimalis, tiszta szerencse hogy a jatek hosszu mint allat mert az ujrajatszasi erteke konvergala nullahoz. A fohos neha tenyleg jopofa, altalaban meg erosen nem az, Nyilas Misi csicska a kobon, cserebe legalabb van emocionalis es racionalis valasztasi lehetoseg, igaz tobb se. Vilagteremtes katasztrofa, ket uj faj egy komplett galaxisban, bar ezt meg lenyelnem, de az, hogy par honap, maximum egy ev elteltvel miutan rakat embert kirugtak a Nexusrol (ahova elvileg, a project jellegebol fakadoan elovalogatott pofak kerultek nyilvan, ok voltak a nexusok, az adminisztrativ szemelyzet es tarsai, kiknek egy jo resze par honapos szenvedes utan feketeoves mafiozova vedlett akik vigan olik sajat telepes tarsaikat halomra - komolyan egy zombiapokalipszisben, polo Walking Dead sokkal lassabban lettek gyilkologepek az emberek, holott hello, zombiapikalipszis, picit neccesebb mint hogy keves az aram es a kaja a Nexuson, jaj) a fel galaxis tele van rablokkal es csempeszekkel, akiket gond nelkul nyirunk ki, mikoben parbeszedekben ha rajuk kerul a sor, allandoan arrol papolunk hogy nyilvan bekes modon kell hozzajuk viszonyulni, s hatha egyeszsegre jutunk...de nem, szazszamra nyirjuk ki oket holott szvsz 80,000 telepes jott plusz par ezer a Nexuson, akik mellesleg megerkezesunk elott alig vegetaltak mikozben minden martalocca vedlett biztonsagis meg eli vilagat szerte a galaxisban. Ahol, persze minden bolyo el van krva s csak protezissel muzsikalnak, azok nelkul rakat kaki az egesz, s persze logikus hogy megerkezven ezekre akarunk telepulni, mert szerte a galaxisban nincs mas semmi epkezlab bolygo. Stbstbstb. A harc jo ha neha kaotikus is, hotkeys tragedia, csak 3 kepesseg lehet aktiv, koszi strategiai melyseg, cserebe a mentesi rendszer kommentalhatatlan. A nomad viszont jo. Az atvezeto animacioktol sikitofraszt kapok, nezem s hallgatom kozben a gepet, nem is tolt kulonsebben, de hogy egyik bolgyorol masikra elmenni fel percet vesz igenybe, komolyan megutaltatta velem a mozgast, nem szivesen mozgok a bolygo koruli literben mert kinszenvedes es eszmeletlenul idorabol. Meg egy nyuvadt ajtot se lehet kinyitni egy kattintasra, ott is kell ket masodperc akkor is ha nem tolt mogotte nagyobb teret csak egy nyuves szobat.

Nem rossz, sot, es nyilvan, de egy Witcher 3 + kiegeszitok melle teve miert hat hot amatornek es technikailag kiforratlannak...a tortenetrol es a vilagteremtesrol nem is beszelve, amik a hangulatot es a beleleles lehetoseget bulldozerrel tapossak bele a foldbe. Persze nem rossz. Csak nem is kulonosebben jo. Hogy miert kellett ebben a penzugyi evben kihozni es nem varni vele karacsonyig, nyilvan valaki tudja es volt benne logika, de ez mersekelten vigasztal.
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
19721 levél
Válasz 17.04.10. 21:40 #752
Peace
Advanced!!! Külön fegyver alatta!!!! Az életbe nem láttam volna meg. Kösz!

Visszaolvastam előző hsz-eiteket is, ott is világosan leírtátok, csak nem fogtam fel. Betett ez a tegnapi túlóra....azt hiszem inkább le is dőlök.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
19721 levél
Válasz 17.04.10. 21:32 #751
Peace
45.

40 óta VI-osok esnek.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
767 levél
Válasz 17.04.10. 20:41 #750
ivanova36
Milyen szinten áll a karaktered?
Bár ha T6-osokat dobnak akkor kb 50+ -nak kellene lenned és az adv fejlesztéseknek is meg kellene jelennie.
8929 levél
Válasz 17.04.10. 20:02 #749
davkar9
Ne bénázzál már.

Példa
Simple. Eternal. Beige.
3374 levél
Válasz 17.04.10. 20:01 #748
Sucee
De ne developmentnél nézd. Amiket manuális, research pont költéssel járó fejlesztés nélkül tudsz craftolni, azok az alapok, amiknek a szintlépéseid során mindig feloldja az újabb változatát, és automatikusan developmenthez bekerülnek. (Ki is írja időnként a játék, hogy feloldotta az újabb tiert ezekhez.)

Research fülre rámész, 5-ig megveszed a fejlesztéseket, és megjelenik alatta az advanced, ahol ugyanezt eljátszod 10-ig. Kép, Revenantot/Sandstormot nézd. Ennél egyszerűbben nem lehet mondani, mert így működik.
'Everyone in Heleus has earned some f*king payback.'
19721 levél
Válasz 17.04.10. 19:57 #747
Peace
De egy csomó fegyverből meg páncélból meg gyártható VI-os úgy, hogy sosem fejlesztettem egy szintet sem rajtuk. Ez akkor most mi?
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
19721 levél
Válasz 17.04.10. 19:49 #746
Peace
Nah mondom mi van...Ishray és Dahn is ki van kutatva V-ösig. Semmi nem jelenik meg alatta. Gyártásnál megjelenik pár VI-os fegyver meg páncél, de se Ishray, se Dahn. Ez akkor most így mi? Mit nem veszek észre?
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3374 levél
Válasz 17.04.10. 19:22 #745
Sucee
Inkább az a szar benne, hogy nem felülírja mindig az újabb szint, hanem pluszba odakerül, aztán amikor minden már lvlX, akkor ott van még mind a hatszáz fajta cucc kilenc gyengébb változatban, ami aztán a kutyának nem fog soha kelleni.
'Everyone in Heleus has earned some f*king payback.'
8929 levél
Válasz 17.04.10. 18:35 #744
davkar9
De az utána külön kutatás lesz. Pl Revenant. Mind az 5 csík világít, ha megvagy lvl5ig és utána alatta megjelenik majd az advanced revenant szintén 5 csíkkal és szinttel. Kicsit hülyén van megoldva a crafting, de annyira azért nem átláthatatlan.
Simple. Eternal. Beige.
19721 levél
Válasz 17.04.10. 18:30 #743
Peace
Még szép, hogy ki van.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3374 levél
Válasz 17.04.10. 18:18 #742
Sucee
Mert konkrétan ki kell fejleszteni V-ig, hogy megjelenjen.
'Everyone in Heleus has earned some f*king payback.'
19721 levél
Válasz 17.04.10. 15:49 #741
Peace
Ott keresgéltem egyből, de 5-ös szint van és alatta semmi. Vagy én nem láttam.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
767 levél
Válasz 17.04.10. 14:59 #740
ivanova36
Advanced akkor jön, ha T5-öt kifejleszted, akkor alatta meg fog jelenni a az Advanced T6-10 közötti részre, 10 szintes bontásokban. T8 az lvl60-as, ha jól emlékszem.

Amúgy most elkezdett szívatni az Isharayal. Eddig ment a oneshot, nagyobbakra is, majd lvl50 felett már csak a legkisebbekre, most lvl60 felett már azokra sem ment, T7es Isharay sniperrel. Most legyártottam a T8ast belőle, meglesem azzal, hátha, de valami szerintem most elcsúszott, lehet a New Game + miatt.
Vintage heatsink pedig egészen érdekes módon cseszi el a fegyverek clip méretét. Gyártáskor nem jelzi hogy csökkenne, csak legyártás után, felszereléskor az addig két lövetűből lesz 1, az addig 150+ clipes Revenant lett 70 kb. Szerencsére a Revenant slotokkal bővíthető, így visszamászott 130+-ra, de pl mivel már heatsinkes, nem jelzi hogy a tárban mennyi van darabra, hanem százalékosan jelzi. Ebből kiindulva, a Heatsink mintha felezné az aktuális clipméretet. Vagyis Soldier profil már nem "kell" Heatsinkes Isharay mellé. Meglesem az Infit akkor, hátha az még üt, bár a Soldier +30% dmg- szemben az Infi jelenlegi 14% heatshotjával...
19721 levél
Válasz 17.04.10. 12:20 #739
Peace
Nah ilyesmit nem láttam, jobban meg kell lesnem. Nézegettem, V-ös szint volt továbbra is a max, aztán hagytam is. De már jó régóta esnek a VI-os cuccok....
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
8929 levél
Válasz 17.04.10. 11:07 #738
davkar9
Kapsz egy új listát annál a tárgynál. Advanced *amit gyártani akarsz*, azokat is meg kell venni rp-ből. Csak azok a receptek lépnek szintet amik alapból is elérhetőek.
Simple. Eternal. Beige.
19721 levél
Válasz 17.04.10. 08:12 #737
Peace
Tier VI-os cuccokat amúgy mikor lehet gyártani? Vagy gyártani nem? Mert a VI-os Maverick páncél szett már megvan meg a legtöbb fegyver mod VI-os...
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
8929 levél
Válasz 17.04.10. 07:33 #736
davkar9
A 15-20 papíron jól hangzik, de sok lenne a filler. A task fülhöz bekerülő küldik elsőre elég hangulatosak voltak, azóta viszont folyamatosan kopik a máz. Jó lenne valami tényleges következmény, nem csak a 2+%. Pl Kadara
SPOILER
A fegyverszállítmányos Eost támadná. Gyorsan kilőttem a hajójukat, de nem tudom, hogy ha elmenekülnek, akkor van e valami folytatás task eoson vagy Bradley küld egy mailt sírva, hogy pár embere odaveszett.


TP-t mondjuk azért is szeretem, mert a DAI fölösleges zónái után tök jól esett a lineáris játékmenet a több karakter interakcióval és a jobb ütemű történettel.
Endgame
SPOILER
Tuti becsúszik valami outfit pack vagy egyéb lehúzós dlc, de szerintem, ha ezek mellett odateszik magukat, akkor jövő év elején kijöhet egy combos kett cleanup&quarian ark dlc, ami az itteni TP lehetne. Engame + pár hónap. Primus tényleg elég semmilyen volt, kár lenne egy egész játékot rááldozni. Egy kis nyomozgatás, harc, vegyék figyelembe az exaltation facility döntést és a killcode nem/ használatot. Ezzel le is lehet zárni. Esetleg a küldisor végére egy hívást a kett homeworldről, hogy akkor most mégis mi a lófaszt csinálnak heliusban immáron 80 éve. Kell menni vagy sem?
Quarian arknál több variáció van. Reaperek és pótolják a huskosított mw fajokat (Tali banter, hogy miért nincs husk quarian). Annyiból ez persze nem jó, hogy ha akár csak egy flagshipről is van szó azt a heliusban meglévő erőkkel képtelenség lenne legyőzni.
B változat a kett (és akkor össze lehetne vonni a két questlinet) vagy a jardaan ellenfél. Esetleg pont belehajtottak egy lassan de folyamatosan záródó scourge hálóba. Továbbra is csak abban reménykedem, hogy bármi is történt, a podok lakóinak többségét kinyírta és csak a quarian és drell utasokat lehet megmenteni.


Ami nagyon fontos a dlc esetén, hogy mindenképpen endgame utáni tartalom legyen. DAI-nál lehet ugyan kezdeni előbb is, de epilógus után játszva több értelmük volt szerintem. TP "új játékot" indított, ami itt a galaxy map miatt nem megoldható. Bár esetleg egy korábban csak szkennelhető bolygót elérhetővé tehetnének vagy egy új naprendszert adnak hozzá. A lényeg, hogy ne csak annyi legyen, hogy "ja hát mostantól eoson autózhatsz tovább még pár métert".
Simple. Eternal. Beige.
3374 levél
Válasz 17.04.09. 22:41 #735
Sucee
Bah, köszönöm a nemszerkesztheted üzenet támogatását.

Endgame
SPOILER
Én őszintén azt sem sajnálnám, ha a post-credits bejátszás nem a következő rész, hanem egy nagy dlc konfliktusa lenne csak. Ha megint a macskákat hozzák vissza, és nem adnak kellő változatosságot hozzá, vagy nem tudunk meg jelentősen többet róluk, akkor az úgy eléggé... "been there done that".
'Everyone in Heleus has earned some f*king payback.'
3374 levél
Válasz 17.04.09. 22:37 #734
Sucee
Jó a Trespasser, de azért nem egy 15-20 órás dolog, én egy ilyen kiegészítőre vágynék már, persze ha nem üres és unalmas, akkor tényleg maradjuk a Trespasser mintánál, ha nem tudják megtölteni. Viszont itt lenne mivel, és folyamatos, nagy tartalmakkal + az alapjáték lelkiismeretes javításával vissza tudnának némi bizalmat szerezni a következő részre.
'Everyone in Heleus has earned some f*king payback.'
8929 levél
Válasz 17.04.09. 22:26 #733
davkar9
Én szeretném azt hinni, hogy a Trespasser az új dlc standard a bw-nél. A másik kettőnek is voltak jó részei. Joh-ban a rövid Ameridan backstoryt élveztem (abból jöhetne akár egy Leliana's song féle spinoff), Descent pedig a zenéje és a hangulata miatt érte meg. MEA esetében minimum egy Havarl szintű contentet várnék el további 1-2 habitat7 méretű zárt zónával. Új csapattagra nem vágyom, legszívesebben a 6 főt is levenném 4-re és megdupláznám a hozzájuk kötődő tartalmat.

Nekikezdtem a Corás pt-nek. Jó kis mézesmadzag ez a kezdés, ezt is úgy élvezem, mint Havent! Arcos patch elég sokat javított a játékon, ég és föld volt így a nexusos érkezés.
Simple. Eternal. Beige.
3374 levél
Válasz 17.04.09. 19:26 #732
Sucee
Amúgy én azt sajnálom, hogy ezt az egészet valószínűleg Shadow Broker DLC mintára kapjuk, hosszúságot és tartalmat tekintve, pedig mennyire király lenne egy Awakening minőségű erre építve, további történettel a mostani csapatnak, és esetleg egy új squad memberrel... De hát alapjáték után miért is merül fel ilyen bennem?
'Everyone in Heleus has earned some f*king payback.'
8929 levél
Válasz 17.04.09. 15:05 #731
davkar9
SPOILER
Na egy drell ~pf a hanarnak adná! Mondjuk ettől függetlenül továbbra is fölöslegesnek tartom a quarian arkot az egyéb mw fajokkal. Jobb lenne ha inkább az andromeda idegenekre koncentrálnának. Mostani kett ellenfelek között ha jól láttam csak a chosen és a gépágyús az angara, a többiek ismeretlen eredetűek. Szívesen találkoznék az exaltation előtti formájukkal, már ha persze még élnek.

De hát úgysem, kapunk helyette frostbite elcort és hanart.... Milyen fasza lesz amikor csak úgy állnak ott egyhelyben a nexuson. Volut meg majd megint benyomják játszhatónak a multiban. Ugh, az már a me3-ban is akkora baromság volt.
Simple. Eternal. Beige.
3374 levél
Válasz 17.04.09. 11:16 #730
Sucee
SPOILER
Igazából ez is blurry, hogy egyáltalán lesz-e quarian pathfinderünk, pont ebből az okból kiindulva. Kroganok is csak úgy ott vannak... Vagy SAM-mentes PF. Azt kétlem, hogy másik fajra bíznák ezt, de pl. hanarok esetében én elképzelhetőnek tartom, hogy egy drell reprezentálja őket is.
'Everyone in Heleus has earned some f*king payback.'
8929 levél
Válasz 17.04.08. 20:09 #729
davkar9
SPOILER
Geth távcső szerintem is csak egy ilyen, kuss, ezért vagyunk itt, el kell fogadni magyarázat.

Amúgy újabb +1 a hülyeség/fölösleges mellett: a quarian pathfinder amint hajlandó belemenni, hogy SAM-et használjanak? Legutóbb is olyan jól sült el amikor AI-jal kavartak, nem lesz baj!
Simple. Eternal. Beige.
3374 levél
Válasz 17.04.08. 16:39 #728
Sucee
Ami még eszembe jutott kicsit ennek kapcsán, az az, hogy ugye geth technológiával sikerült a Tejútból leszkennelni Andromedát, so... yea. Lehet, hogy visszatérnek a dolog miértjére, as in, minek nézelődtek a gethek a galaxison túlra. Kivéve persze, ha ezt csak egy gyors játék eleji magyarázatnak szánták, hogy ne gondolkozzon a játékos ilyen "felesleges" dolgokon végig.
'Everyone in Heleus has earned some f*king payback.'
3374 levél
Válasz 17.04.08. 14:30 #727
Sucee
Multi ugyanúgy kifagy. Kösz, patch!
'Everyone in Heleus has earned some f*king payback.'
8929 levél
Válasz 17.04.08. 13:21 #726
davkar9
SPOILER
Addig oké, de én azt úgy kezeltem, hogy mivel nem indultak el időben a többiekkel ezért a reaperek érkezésekor szépen el is pusztultak.
Számokat a többiek alapján mondom. Alacsony létszámmal előbb utóbb nem lesz meg a genetikai változatosság és szerintem azért az idegeneknél sem olyan jó ötlet, ha rokonságon belül szaporodnak.
Simple. Eternal. Beige.
3374 levél
Válasz 17.04.08. 12:42 #725
Sucee
SPOILER
Azért hozzá kell tenni, hogy már egyből a játék legelején megemlíti Tann a quarian bárkát, szóval nem endgame dobják be, hogy egyáltalán létezett ilyen, szerintem így teljesen oké. Lehet, hogy csak én nem figyeltem, de szerintem nem mondtak számokat, hogy mennyien jöttek, a ~20k valószínűleg összesen jön össze, nem minden még meg nem érkezett fajból külön-külön van annyi.
'Everyone in Heleus has earned some f*king payback.'
8929 levél
Válasz 17.04.08. 12:35 #724
davkar9
NG+ lehetőségről tudtam, de azt nem, hogy engedi nem importált karakterrel is folytatni. Igazából egy játékban se szoktam használni szóval nincs jelentősége. A mentések nem tudom mennyire fognak összeakadni. DAI mintára ömlesztve van minden, régen legalább kitette külön mappába/profilba. Lehetne nevezgetni őket, de itt most végre van jelentősége a default névnek mivel szinte minden npc használja beszélgetésekben. Elég jó feature.

Sztori
SPOILER
Archon egész jól indult, aztán fullba nyomta a Corypheust. Macska jelenlét borítékolható, ezzel a Primusszal tuti lesznek még bajok. Kill codeot elraktam későbbre. Endgamenél nem használtam, túl gyanús volt.
Initiative eredetében TIM biztos tippnek tűnt elsőre az anyagi háttér és Shep emlegetése miatt, de kezdem azt hinni, hogy ez valaki más lesz. Sara pt-nél más a jellemzés, sima AI fejesként van emlegetve, Scott nagy infóbrókert mond. Ráadásul úgy tűnik, hogy ő(k) is átjöttek, szóval nem lehettek TIMék. Őszintén szólva egy addig soha nem említett titkos társaságnak is jobban örülnék, mint a Cerberusnak. A 3 részben miattuk lett olyan szar. Komolyan itt a reaper háború erre a játék 80%-ban velük harcolunk.
Jardaan esetében inkább a gonoszok lesznek érdekesek. Mondjuk nem volt teljesen tiszta, hogy mi a franc a Scourge azon túl, hogy az vágta haza az egész rendszert. Ha kitalálják, hogy a reaperek...
Quarian arknak nem örülök. Még ha esetleg csak egy átalakított hajóról lenne szó, ami kivált a flottillából, mert nem akart a 3-ban háborúzni/ vagy ha korábban feliratkoztak, akkor azért, mert unták a vándorlást. De így, hogy hozzájuk csapják a többi MW fajt is (és figyeld meg lesz ott egy maroknyi felszökött terhes vorcha is) hatalmas baromság az egész, egy üres fanservice. Egészségügyi előírások a quarianok miatt, volt is ingame szó a hanar fagyasztás nehézségeiről, drellekből a 20k a fajuk jelentős %. Elcorokra és volukra meg aztán tényleg mi szükség van? Ha nem is a titokzatos jardaam ellenfelek lesznek a reaperek a dlcben vagy a mea2 quarian subplotjánál biztos , hogy felbukkannak. 2186-os távozás közben pár reaper a nyomukba eredt, elkapták őket ezért ne jöjjön senki a megmentésükre. Ugh, hagyjuk már. Utolsó apu üzenetnél kirázott a hideg a reaper brrrrr-től, de álljunk meg itt.


Krogan: nem tudom, ez engem nem zavar. Új oldalukról látjuk őket, nem csak a killkillshootshoot zsoldosokat. Eve és a szép krogan jövő a 3 legjobb része, ez annak egyfajta ~folytatása. Ez a túl sok nő dolog megint csak nem probléma, legalább érthető, hogy miért nem láttuk őket a trilógiában, mindegyikük eljött inkább ide.
A béna karaktergeneráló tehet a csúnya emberekről. Az ázsiai csajok az egyedüli a vállalhatóak. Eosi férfiaknál elég durva arcok vannak, legszívesebben rájuk gyújtanám a telepet.
Simple. Eternal. Beige.
303 levél
Válasz 17.04.08. 11:23 #723
Ricsi1976
Nem én találram ki, csak alkalmazom
303 levél
Válasz 17.04.08. 11:22 #722
Ricsi1976
3374 levél
Válasz 17.04.08. 10:13 #721
Sucee
Persze, hát NG+ beadja rendesen a karaktergenerálót. Ha Scottal akarod újrajátszani, akkor is enged változtathatni rajta. De egyébként én meg mertem volna esküdni, hogy te voltál az, aki ezt az infót ebbe a topikba is beírta, még megjelenés előtt/körül.

Main story: Egy rohadt nagy tease volt az egész játék, az a helyzet. Még nagyobb, mint ME1 a reaperekkel, ott legalább kaptunk egyfajta lezárást azzal, hogy teljesen biztosak voltunk benne, hogy az életünkre törnek, és ezt hamarosan teszik.
SPOILER
De itt? Az egyetlen dolog, ami lezárást kapott, az az Archon. Nem tudtuk meg az Initiative eredetét (valószínű Cerberus tie-in), a Jardaan (vagy Jaardan, OST track nevében úgy írják... ) kiléte is kérdéses, plusz az is, hogy ha visszajönnek, mit fognak szólni ahhoz, hogy szépen átvettük a cuccaikat. Hogy mi volt az eredeti céljuk, miért terveztek életet? És persze a macskák sem tűntek el, erről még post-credits bejátszás is van.
Plusz megjelenik ugye a quarian ark, bár feltételezem, ez dlc material, nem köv. rész.


Krogan kiherélés: lehet, hogy az a baj, hogy nem voltak elég jók a hangok? Se voice acting, se hangzás terén. De ha keménynek, lényegében krogannek akartak tűnni, nem tudtam komolyan venni, sokszor viszont nem is akartak annak tűnni, és igazi kis együttműködő optimizmuscsomagok voltak. Also, túl sok nő, túl sok szerepben. Értem, hogy BW, és se fehér emberek, se férfiak nincsenek többé az univerzumban, de a krogan népet nem így ismerték meg a játékosok.

Peebee: Eddig minden kommentemben azt írtam, hogy nincs semmi konkrét infó a device-ról, de azóta eljutottam oda, hogy elmondja Peebee, hogy mi is lehet az, bár gyakorlati hasznát nem látjuk.
'Everyone in Heleus has earned some f*king payback.'
19721 levél
Válasz 17.04.08. 09:50 #720
Peace
"Plusz fussak egy újabb Peace-es "hogy van időd játszani?!" kört?"

Az félkör maradt minden alkalommal eddig, mert sosem kaptunk választ rá.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
12830 levél
Válasz 17.04.08. 09:21 #719
McCl@ne
Ez nagyon jó duma! Te találtad ki?
Respect is not given. It's taken.
8929 levél
Válasz 17.04.08. 09:10 #718
davkar9
"Teljes megismeréséhez nem kell, "
->lehet pont ez kell

" és Sara alakítása győzött meg arról, "
->+sem

Kevés az az 10 mp szerkesztési idő...
Simple. Eternal. Beige.
8929 levél
Válasz 17.04.08. 09:00 #717
davkar9
NG+ elkezdhető a másik nemmel? Eh, ha ezt tudom rámegyek a minden profil lvl6-os acsira. RP részt megértem. Fryda amúgy nem rossz, de valamiért Sara nagyon nem adta. Emotional-casual válaszokat mentem, lehet, hogy ez volt a baj, állítólag a másik kettő jobb. Scottal szituáció szerint kattintgattam, minden opciónál egész jól alakított. Ebben biztos benne van az is, hogy ő a szegény ember Nolan Northja. Vannak egyébként tök jó Ryder tesó alapú eltérések. Pl Jaal-lal van egy beszélgetés a szemről, amire Scott válasza "ööö", Sara meg fejből elmondja a működését. Ezek miatt mindenképp érdemes legalább egyszer végigmenni a másikkal is.

Jaal és a haverok.
A beleásós lépéseket végigjártam, mint mondtam nem is rossz maga a faj. Csak valahogy az a 'nahát!' extra hiányzott, amit egy teljesen új galaxisban élő fajtól elvárnék. De megint 3 ujj, törött láb, ezeket már láttuk. (végespoiler)
SPOILER
Nem lennék majd meglepődve ha kiderülne, hogy a Jardaan jó pár ciklussal korábbi MW menekültek csapata. Az angarás revealt szerintem nem kezelték kellő komolysággal. "*shrug* Ja hát tudnak életet is csinálni, ó máris itt az újabb enemy wave!"
Csak kett szerintem elég lett volna ha jobban ráfekszenek a "nem hódítók vagyunk, de tényleg!" sztorira. Angarával ez érintve volt, de pl érdekes lett volna úgy a békés együttélést (ideiglenesen?) kiharcolni, hogy az archon folyamatosan basztat minket és a macskásítás (exaltation) revealje egy számunkra fontos npcn történik. Folytatásban ez még kinézhet, kett-es mellékküldik alapján van valami phantom menace-es szenátusuk sok-sok kett skines idegennel.

Ugyan már, mozgó hanar adta volna! A fantáziátlan prothean retcon apró tüske marad. Oké, azt a kopasz csápos izékhez nehéz lett volna animációkat gyártani, főleg 5+ éve, de most azért mégis csak új engine (még ha a jelek szerint a korai frostbite) és elvárások vannak. Alapból el kéne rugaszkodni a meg akarnám/tudnám-e dugni féle idegen alkotástól. De hát sajnos? a jelek szerint pont ez volt a cél, a Jaal fangirlök valami elképesztőek (nem a jó értelemben)...

Csapat: Vetrába én az első pillanatban (vga gameplay) beleszerettem. Az ő románca remekül van felépítve. Annyiból mondjuk "csalás", hogy az ő lényegi részei mid-late gamenél jönnek elő, addig csak egye-egy főküldi utáni flört van. Ráadásul daddy issuesból is csak pont annyi volt, hogy illeszkedjen a karakteréhez. Teljes megismeréséhez nem kell, sima friendship path-on nem tudom mennyira állja meg a helyét. PB pacingje rosszabb volt és Sara alakítása győzött meg arról, hogy ő legyen számára a canon. Pt3-ra Corát terveztem. Sajnos partylosztásaim alapján nem sok helyzet volt ahova magammal "tudtam" volna vinni szóval a kötelező körökön túl annyira még őt nem ismerem. Több beszélgetés kellett volna a karakterekkel. Trilógiában ~30 órás (/játék) végigjátszás mellett jobban ment az ismerkedés. A mostani dupla+ játékidővel és eltolt arányokkal ez így kicsit nehezebb. Banter mondjuk jó forrás, patch óta gyakrabban történik.
Dracket nem értem. A kid *nod* old man kapcsolat nagyon adta! Kiheréléssel (nice pun btw!) mire gondolsz? Nekem tetszettek a "civil" szerepek a kolónián. Az új megközelítés beleillett a képbe, a többiekhez hasonlóan ez nekik is új start. (Eladeen nagydöntés+ játékvége)
SPOILER
Morda keménykedő vérszomjas picsa volt, de nem éreztem rosszabbnak Morrigannél, vagy hogy aktuális példát mondjak, Sloane-nál. Megkapták a generátor, majdnem volt egy ölelés is. Az epilógusban gondolkodtam, hogy őt válasszam ambassadornak. Komoly döntésnek és poénnak is jó.

Liamet én dobnám a folytatásban, fölösleges foglalni vele egy helyet a csapatban, amit át lehetne adni valaki jobbnak. Erősen gondolkodom, hogy a leordítás ("rossz") döntés lesz a canon az ő küldijében csak nem tudom, hogy az mennyiben befolyásolná a movie night küldit.

PB loyalty (minimálisan érintve az endgame-et)
SPOILER
Csak maga a lövés az, ami olyan durva. A hajós beszélgetés utána egész nyugodt, PB nem esik nekünk. Meg lehet magyarázni, hogy csak őt védtük, Kalinda újra és újra visszatáncolt volna az életébe, hogy jól átbassza. Döntés guide szerint, ha életben marad ő is beszáll a végén, mondjuk én egyik alkalommal sem láttam. Random arcok rádión kiabáltak be hogy "én is itt vagyok" lehet egy combat végi szövegváltás miatt nem vettem észre őt.
A remnant device huncut sequel bait (mint a Maelon adatok?). Ha megvan akkor oké, ennek örülünk Vincent. Elvesztése esetén PB mondja, hogy sikerült eleget skennelnie, ami szerintem elég lesz ahhoz, hogy utána varázsütésre mégis megkapjuk majd ugyanazt az információt/jelenetet amihez amúgy a device jelenléte kell.
Simple. Eternal. Beige.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.