Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Horizon: Zero Dawn

2747 levél
Válasz 20.10.17. 16:29 #133
Shadowguard
És vége is lett A végére rendesen felpörgött a játék, azért sokat segített, hogy nem kellett megállnom sehol, csak darálni a küldetéseket. Megcsináltam két főszál küldetés között a DLC-t is, érdekes kis kitérő volt. És utána a főszálhoz is adott pluszt, szóval nem a kampány után kell csinálni
SPOILER
Nem sokra kell gondolni, a végeharcnál ott volt Aratak is és a Zero Dawn Facility alatt szóba kerül mi történt északon Hephaestussal


davkar9: Én vegyesen játszottam szív/agy ágon, de inkább az elsőn, nálam SPOILER
Aloy elhordta egy baromnak és mondta, hogy forduljon a nap felé. És utána lazán torkon szúrta


Azért maradtak még szürke foltok a történetben, kíváncsi vagyok a második rész mennyire válaszolja majd meg

Még az NG+-ra kell magam rászánni, három achi hiányzik
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
2747 levél
Válasz 20.10.11. 17:14 #132
Shadowguard
Visszatértem a játékhoz egy nem rövid kitérő után, de valamelyik patch rendesen összezavart mindent. A grafikai (és egyéb) beállításokat egy az egyben elfelejtette és attól függetlenül is bármit állítok be időközönként vannak benne akadások. Már kínomban levettem lowra is, de ugyanolyan random akad be, mint ultrán.
Plusz cirka hat óra alatt négy alkalommal sikerült beakadnom tereptárgyba, robothullába és egyszer a levegőbe. Pedig ha jól emlékszem a patch-ek előtt ilyen nem volt a 38 óra alatt...

Attól függetlenül most már befejezem, a térkép cirka 95%-a fel van derítve, így már haladósabb lesz a játék (és a bögrék kivételével a kollekciók is készek).
Még ha pár részen fel is tud idegesíteni...
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
10381 levél
Válasz 20.08.23. 09:41 #131
davkar9
Meridian A-B után indul be. Mondjuk mire rendesen rá tudtam feküdni a fő-főszálra addigra kb a "kérdőjelek" és a side content 90%-át felfedeztem/megcsináltam, így töményen kaptam az élményt. Nem tudom, hogy ha közben még van filler úgy mennyire élvezhető.
All me best mates are trees.
13301 levél
Válasz 20.08.23. 07:57 #130
McCl@ne
A mellékküldetések szövegezése érdektelen, meg most így az elején próbálok elindulni az utamra, de lépten-nyomon ugyanazt a témát beszélem át mindenkivel, huszadjára. Igen, (első néhány óra spoiler) SPOILER
Seeker lettem, igen, szétbaszták az üldöző csapatot, igen, rájuk támadták és csak kevesen élték túl. Geci az új szekus főnök, keressem meg az újat, oké,
de ezeket úgy rágja a számba a játék öt karakteren keresztül, mintha valami fogyatékos lennék. Kiszámítható az egész SPOILER
Rost halálán is minden izmommal próbáltam elérzékenyülni
, de képtelenség, annyira generic.

De nem bántóan az, próbálják jól előadni az egészet, nem az van, hogy sóhajtozok ott a gép előtt. Csak tényleg azt érzem ezeknél a szituknál, mintha újra végig kéne néznem Bruce Wayne szüleinek a halálát, meg a kurva Ben bácsiét. Eresszetek már robotokat becserkészni, ezt gondolom közben Meg a világot felfedezni, mert az rohadt izgalmas. Aztán majd talán a sztori is az lesz, csak bele kell melegedni.
Respect is not given. It's taken.
2747 levél
Válasz 20.08.22. 23:18 #129
Shadowguard
Nekem is maximálisan tetszett a játék, sőt, nekem még a párbeszédekkel sem volt bajom. Volt ugyan egy-két szereplő, ahol viszketett az ujjam, hogy elnyomjam, de az a ritkább, többnyire érdekelt mit akarnak mondani.

Csak most előkerült egy régi kedvenc és minden más háttérbe szorult
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
1233 levél
Válasz 20.08.22. 16:38 #128
Ricsi1976
De jó egy ilyet olvasni a sok negatív vélt vagy valós leminősítés mellett! Köszi!
13301 levél
Válasz 20.08.22. 16:34 #127
McCl@ne
Most, hogy megvolt a videókártya csere, nekiugrottam a játéknak. Olyan ez, mint az első Division: izgalmas, viszonylag nehéz és jól kitalált harcrendszer, kurva jó setting, izgalmas lore, totál kíváncsiságban tart, hogy mi történt a világgal, mi megy a háttérben. Ehhez társul egy viszonylag érdektelen és masszív crafting rendszer, meg olyan párbeszédek, hogy csak a jólneveltségem és a maximalizmusom okán nem nyomkodom el, de egy újabb végigjátszást már kizárttá tesz. Talán nem erre van kitalálva ez a Mass Effectet idéző párbeszédrendszer, hogy minden fülét végighallgasd, de ha mégis így teszel, ötvenszer fogsz végighallgatni mindent.

Na mindegy, szóval nagyon élvezetes az egész, minden új lény izgalmas, minden fordulat a cselekményben ösztönöz a folytatásra, bár a meglehetősen generic sztorivezetés kissé idejétmúlt, de abszolút nem zavaró. Ha ez lesz végig, egy masszív 8|10 a cucc, jó vételnek tűnik egyelőre.
Respect is not given. It's taken.
2 levél
Válasz 20.08.19. 16:31 #126
valhalla66
Koszonom a valaszod.
24369 levél
Válasz 20.08.19. 13:13 #125
Peace
Ha be van állítva, hogy automatikusan frissüljenek a játékaid azon a platformon, amin megvetted (Steam, Epic, stb.), akkor a patch elérhetőségénél kiírja, hogy frissíti a játékot.
2 levél
Válasz 20.08.19. 13:02 #124
valhalla66
Sziasztok..a kijött horizon zero dawn pc patch 1.01 automatiksan javította a játékot?Vagy le kell szednem valahonnan és installálni?Nagyon nem találok ilyet..köszönöm ha segítetek..))
10381 levél
Válasz 20.08.14. 20:01 #123
davkar9
Alap kész. Nagyon élveztem a sztorit! Holnap még lenyomom a kieget (bár mint kiderült hiába hagytam a végére, befejezés után visszadob a ponr elé...), akkor majd bővebben.

A végénél volt egy jelenet ami naggggyon tetszett, jót nevettem.

SPOILER
A világ talán legunalmasabb főgecije a vereség után nekiállt volna pampogni, hogy "jajdehát én vagyok a kiválasztott bajnok, nem érhetek így véget", amit agyAloy-jal gyönyörűen el lehet intézni egy "meh, nincs időm ezt végighallgatni, *stab*".
All me best mates are trees.
2747 levél
Válasz 20.08.13. 21:48 #122
Shadowguard
Az szép Én holnap talán eljutok Meridianba, egyelőre 36 óra alatt nem sikerült még, pedig lvl 44 vagyok. De megvan minden Tallneck és cauldron, már banditatábor is csak egy van. Otthagytam az északi részt végül, mert egyszer a focuson szólt rám valaki, egyszer meg Aloy valami Eclipse-et emlegetett, hogy valaki tényleg nem hazudott róluk... Gondoltam kezd eltörni a játék, inkább elindultam délre.

Stalkerekre nincs valami jó trükk? Több bajom van velük, mint az óriás robotokkal. Pedig már párosával ölöm a Thunderjaw-okat...
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
24369 levél
Válasz 20.08.13. 12:38 #121
Peace
Én a végére hagytam, az tuti. De nézd meg akkor. Nem tudom hányason értem a DLC-hez, talán 50-es szinten végeztem...
2747 levél
Válasz 20.08.13. 12:29 #120
Shadowguard
Ez jól hangzik, lehet akkor mégis elnézek felfelé majd. Csatáktól nem félek én sem, hiába very hard, mióta rájöttem a Thunderjaw titkára csak a villanymadár az, ami gondot tud okozni. Bár tegnap kipróbáltam rajta a kötélvetőt, így már neki se volt akkora szája
Páncélra kíváncsi leszek, bár nekem szerencsére tetszik a heavy silent hunter.

Peace: Van amit igen, van amit nem BL3-nál az első DLC az mehetett sztori közben is, DS1-nél máskor nem is lehet, Surge2 dettó. South Park:TFBW-nél is belefért sztori közben. Egyébként a 30as szint miatt kérdeztem rá, mert azt már megléptem... Egy ideje és messze még a játék vége.

Néha azért vannak vicces epizódok: éppen egy rakás tramplert alakítottam ócskavassá amikor berongyolt a közeli útról a behemoth convoy. Pont sikerült belegyalogolnia az elektromos robbanásba, gyorsan kiszedtem a hátáról a fagytartályokat, az elvitt mindent a környékről, őt meg leszedtem mire kiolvadt volna. Gazdaságos és gyors
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
1861 levél
Válasz 20.08.13. 10:57 #119
Aribeth
Mivel alacsony szinten játszottam, tehát a csatáktól annyira nem kellett félnem, ezért a fősztori talán harmadánál már mentem is északra. Szóval gyakorlatilag amint odaértem arra a szakaszra a havas tájékon, ami egyébként a Frozen Wilds a DLC nélkül le lenne zárva, akkor egyből bele is vetettem magam az ottani küldetésekbe. Néhány összecsapás kemény volt, valamint egyes pályák ügyességi-puzzle részein izzadtam sokat, de nekem maximálisan megérte, mert olyan jó statokkal rendelkező, és esztétikailag is elfogadható (bocs, női játékos jelen) cuccokat szedtem ott össze, amikben aztán simán végigvittem a játékot.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
24369 levél
Válasz 20.08.13. 10:07 #118
Peace
DLC-ket azért általában úgy tervezik, hogy a kampány után foglalkozz velük.
2747 levél
Válasz 20.08.13. 10:01 #117
Shadowguard
Ez volt a tippem nekem is Csak azért jobb biztosra menni, hátha csak egy mellékszál lesz. Főleg, mert olyan szépen felajánlotta menet közben, hogy ugyan menjek már el oda is.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
24369 levél
Válasz 20.08.13. 09:52 #116
Peace
Természetesen amikor végeztél a fő kampánnyal.
2747 levél
Válasz 20.08.13. 09:30 #115
Shadowguard
A DLC területre mikor éri meg elmenni? Egy ideje megvan a küldetés, elvileg lvl30 az ajánlott hozzá, én most vagyok 40. Szóval elvileg mehetnék, de nem tudom a sztoriba mennyire kavarna bele.
Amivel jó szokásom szerint nem haladok egy tapodtat sem, de a térkép fele fel van fedezve. Tegnap szerintem olyan helyre is elkószáltam ahol semmi keresnivalóm. Még Aloy is folyton mondogatta, hogy nem kéne odamenni, egyszer még átvezető is volt, abban támadt rám egy villanymadár A végén meg volt egy rom aminek nem találtam a bejáratát... De nem messze volt egy Vantage point, az meg kell.
Pedig sok más ow játékkal ellentétben itt még érdekelne is a sztori, de egy küldetés elvitt északnak és azóta ott folytatom a felderítést. Mégsem hagyhatom félbe a területet...

Egyébként kis poén: ha nem most került bele az olajivó Banuk sámán akkor már az első résznél megvolt a második címe is Nem tudom másnak feltűnt-e, én jót nevettem rajta.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
2747 levél
Válasz 20.08.10. 21:45 #114
Shadowguard
minden kis-nagy szörny leterítése egy ~egyedi élmény lenne
Keresd meg a Thunderjaw-ot Na ott megkapod az egyedi élményt. Laza 3-4 perces fight volt, a végére kicsit kifogytam a munícióból is.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
10381 levél
Válasz 20.08.10. 20:23 #113
davkar9
Ohforthe... egyszer sem írtam, hogy szar lett a játék. Nem, tényleg nem lehet egyenlőségjelet tenni a 3 játék köz. A stúdió létszáma nem jelent semmit*. Idő volt, példák voltak/vannak. A HZD közelebb áll az AC-ekhez, mint a másik kettőhöz. AC-knél azért jobb. Bocs, ha nem jó ezt olvasni.

*(Stúdiólétszám már csak azért sem jelent semmit mert az ubi pl nagy óriás és közben még mindig csak ugyanannyit és -azt tudják csinálni, amit 2012-ben...)

JIB: ja, akkor még most tisztázom, hogy bár ez a (nem elhanyagolható méretű) része nem jön be a játéknak, összességében bátran merném ajánlani. Ráadásul ez az új megjelenés árért alap+kieg kombó is elég baráti.
All me best mates are trees.
4634 levél
Válasz 20.08.10. 20:19 #112
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Hogy én is becsatlakozzak.

Még nem vettem meg a játékot, de a távoli jövőben tervezem. Öcsém már kétszer végigtolta PS4-en, és amit láttam belőle, azt érdekesnek találtam (a világ, a főszereplő, a történet), és külön tetszik, hogy bár a feleletválasztások nem feltétlen szerepjáték-erejűek, de a dialógus rendszer dinamikus, vagyis a tetteid mégis csak befolyásolják, és a DLC-vel ennek új színezetet adtak (ami már azért witcher-lecke alá Hearts of Stone). Szóval ezek mindenképp arra felé hajtanak, hogy egyszer majd beruházzak rá, ha már ki jött PC-re.

Bár erre a respawn rendszerre nem figyeltem fel a testvérem játéka közben, de egyetértek Sucee-vel. Én sem találtam kivetni valót abban, hogy kritika alá vonod a túlsokhentet. Ez egyébként a legtöbb open-world-ben, de főleg az AC játékokban atommód zavar, hogy mész, mész, mész, és mindenki ugrik neked. Ez még, ha a szörnyektől eltekintünk, részben a Witcher 3-ra is igaz volt a lakott területeken kívül. Szerintem a Rockstar a RDR2 esetében ezen a területen szintet lépett. Noha nem fantázia világ, mint a többi, de itt éreztem azt először (oké, a Kingdom Come: Deliverance is ilyen valahol), hogy a világ "él", nem pedig egy céltábla számomra.

Nyilván ennél a játéknál más a koncepció, életben maradt emberiség versus a kiirtásukra törő robotszörnyek, és mivel nem játszottam a HZD-al, így nem tudom milyen loot/hent arány, de az, ha valaki ezt tapasztalja, úgy hiszem releváns kritika lehet.
10381 levél
Válasz 20.08.10. 20:11 #111
davkar9
Azt aláírom, hogy valamennyire nálam van a "hiba", "rosszul" játszom. Kicsi az ow, a világ színes-szagos, szívesebben járok inkább gyalog (néha pedig rímet írok). Így azért jobban feltűnik. Grind részéből nem tudok engedni. Nem érzem indokoltnak/szükségesnek, hogy ennyi fegyver legyen. Ezek "fejlesztéséhez" (->újat venni, lőszeres szütyők) pedig sok pénz(shard, tökmindegy) és mati kell. Mid tier páncélok talán kihagyhatók és játékstílusnak megfelelően érdemes egyből rámenni a lilára, de a fegyverek a jó sok xp miatt megéri/kötelezőek. Ehhez pedig ugye harcolni kell és sokat, de szerintem a gyors és folyamatos respawn nélkül is lett volna mit ütni a térképen. Persze azért egy kis részem értékeli is ezt a rendszert a rdr2-ből érkezve, ahol a játék közismerten tudja, hogy éppen milyen anyagra van éppen szükséged és csak azért sem spawnol olyan állatot.

Mellesleg a harc még easny is izgalmas tud lenni, szóval nem érzem, hogy én vagy a játéktól kevesebbet kapnék. Azok a baszomnagy dögök hangulatosak és jó érzés leteríteni őket. Lemezes dínó viszonylag könnyű volt. Nagymadárral jobban izzadtam (nyilak érdekesen találnak célba, mintha a pötty csak egy kb lenne) és elég király volt amikor végre elterült. Aztán természetesen pár méter után diadalittasan visszanéztem és már megint ott röpködött...
All me best mates are trees.
1233 levél
Válasz 20.08.10. 20:06 #110
Ricsi1976
Azért ne tegyünk már egyenlőségjelet a 3 játék közé. Az ugye tiszta, hogy a HZD játékot egy viszonylag kis stúdió fejlesztette Guerrilla Games, 250 fő / 2018-as adat.
Witcher - CD Projekt RED, illetve RDR2 - Rockstar Games. Azt azért aláírhatjuk, hogy mindhárom játék egy gyöngyszem a maga nemében főleg, ha a mögöttük lévő háttérmunkát nézzük. Anno a HZD esetében kiemelték, hogy egy viszonylag kis stúdió azért tényleg odatette magát, nem vagyok PS4 náci vagy HZD náci, de nem lehet azt mondani, hogy sz@r lett a game. Én azt is ki merném jelenteni, hogy az UBI erősen elbújhat a Guerrilla Games mögött. Az összes AC-t elkezdtem, de valahogy unalomba fulladt, nem működött a "kémia", száraz volt számomra.
3824 levél
Válasz 20.08.10. 19:27 #109
Raistlin666
Ez így korrekt!

Szerintem továbbra is furcsa hogy ezt a respawn/grind dolgot így érzed.
Mint legelőször is írtam a PS verzában ez egyáltalán nem érződött ilyennek ahogy leírod.
És azért a korábbiakban ennél negatívabb voltál...mentségemre szóljon...

Fanboy meg nem vagyok!
3824 levél
Válasz 20.08.10. 19:20 #108
Raistlin666
"totál félreértelmezi azt, amit Davkar írt"

Szóval a Te értelmezésed az egyetemes értem...

"megpróbálja úgy forgatni, mintha ezt én tettem volna"

Sehol nem állítottam, hogy Te leszóltad a játékot. De mind1 is mert a Te értelmezésed a felsőbbrendű mint kiderült...

10381 levél
Válasz 20.08.10. 19:20 #107
davkar9
Köszi a védését, de szerintem inkább hagyd. Megvillantak a fanboy agyarak, írhatok bármit, el lett könyvelve, hogy szerintem a játék szar.

Azért még futok egy fölösleges kört.

Raistlin: igen, még mindig a Witcher 3, és igen bár minden ow játék olyan lenne! De ha unod írhatom akár a RDR2-t is, bár az 18-as, nem érzem ~igazságosnak. A R* valamiért tudta hasznosítani a W3 leckéit... HZD esetében még könnyebb dolguk lett volna, ez egy kisebb, "lineárisabb" ow. Amit csináltak az kb ubisoft szint. Kicsivel talán jobb. Ez a túltolt respawn pont ugyanolyan szar játékelem, mint az ubinál a 86292 tábor, csak hogy legyen valami "tartalom" a világban. Vagy, hogy "ekézzük a nagy kedvencet"; a skellige vízi kérdőjelei, ott érezhetően el/kifáradtak.

Ennyi a fő bajom a játékkal, a gyors respawn és a grind. Ami tetszik (ismétlés, valószínűleg ez a része most is kimarad majd):
"Aloy szimpatikus, a történet, hangulat, felfedezés tetszik. A farmolóhelyek helyett lehetne több (/bejárható) rom. A gyűjthető szirszarokat is szívesen keresgélem, mert érdekel a lore."
Emiatt "szenvedek" a játékkal. Ha nem vonzana a világ, akkor hagytam volna a fenébe. Easyn ~megszűnt a probléma, koncentrálhatok arra, ami nekem fontos. Gondolkodom egyébként a ng+on, ott legalább a grind része már kihagyható.
All me best mates are trees.
3824 levél
Válasz 20.08.10. 19:13 #106
Raistlin666
Na mert Te nem láttál bele a kacsintós szmájliba felsőbbrendűséget? Neked is lol...
4502 levél
Válasz 20.08.10. 19:05 #105
Sucee
Eszemben sem volt még kis vitát se folytatni, csupán teljesen higgadtan felhívtam a figyelmet arra, hogy totál félreértelmezi azt, amit Davkar írt - de mint kiderült, direkt teszi. Lol. Mert egy fórumnak nem az a lényege, hogy megértsük a másikat, hanem hogy jogunk legyen úgy érteni, ahogy akarjuk.

De aztán jön ugyanebben a kommentben a másik kedvencem, "Vagy ha ő lehúzhat egy 10/10 játékot (2017-ben igenis az volt) akkor már bűn ellenkezni vele?". Holott engem aztán hidegen hagy, hogy kinek tetszik vagy sem, ehhez egy szót se fűztem. Ahogy már említettem, az értelmezés miatt írtam egyáltalán.

Vicces, hogy míg ő kapálózik kisgyerekként a "tízpertíz" játék miatt, ugyanabban a mondatban megpróbálja úgy forgatni, mintha ezt én tettem volna, csak épp azért, hogy lehúzzam...
1233 levél
Válasz 20.08.10. 18:57 #104
Ricsi1976
Most nem szeretnék nagy vitát kirobbantani, de szerintem maximálisan igaza van. Ez is egy vélemény, az enyém Tényleg eljutottam arra a szintre, hogy újrázom a játékot.
4502 levél
Válasz 20.08.10. 18:45 #103
Sucee
"Szöveget meg had értelmezzek már ahogy akarok kérlek!"

Lol, oké. Szerintem ezt tedd ki aláírásnak is.
3824 levél
Válasz 20.08.10. 18:29 #102
Raistlin666
Melyik a felsőbbrendűség-érzékeltető szmájli???
Nem is tudtam hogy olyat használok...

Szöveget meg had értelmezzek már ahogy akarok kérlek! Vagy ha ő lehúzhat egy 10/10 játékot (2017-ben igenis az volt) akkor már bűn ellenkezni vele? OMG .I.
4502 levél
Válasz 20.08.10. 18:19 #101
Sucee
Igen, ami a respawnolós, grindolós gameplay részét illeti. Nem a játék szar egy az egyben.

Talán a somolygó, kacsintgató felsőbbrendűség-érzékeltetés helyett ha szöveget értelmeznénk. Elég lenne eljutni ugyanannak a hozzászólásnak az utolsó bekezdéséig.
3824 levél
Válasz 20.08.10. 18:07 #100
Raistlin666
"Ez egy szar játékdesign."


De oké legyen neked is igazad...nem szólta le...
4502 levél
Válasz 20.08.10. 16:12 #99
Sucee
"Továbbra sem értem hogy minek játszik valaki olyasmivel, ami minden szinten zavarja (mozgás/fejlesztés/harc/stb)."

Megvette a játékot, mert érdekelte a koncepció, de nem tetszett neki az egész tálalása, megvalósítása, és hangot adott neki a játék topikjában. Ezt azért annyira nem nehéz megérteni szerintem.

(Egyébként meg nem szólta le minden aspektusát, egy játéknak van története és atmoszférája is, nemcsak gameplay része.)
3824 levél
Válasz 20.08.10. 15:54 #98
Raistlin666
Lényegében minden aspektusát leszólta és csodálkozik hogy megjegyezzük neki a játék topikjában!
Továbbra sem értem hogy minek játszik valaki olyasmivel, ami minden szinten zavarja (mozgás/fejlesztés/harc/stb).
És ráadásul jön a szokásos Witcher3-hoz hasonlítás. Milyen eredeti. Persze minden open-world legyen olyan ahha...

Lehet itt nagy kedvencet is ekézni, de azért ne akarjon már meggyőzni minket hogy igazából ez a cucc minden szempontból másod vonalas vontatott grindelés...
2747 levél
Válasz 20.08.10. 10:34 #97
Shadowguard
Én csak szimplán nem értem a problémát 20 órám van eddig a játékban, nemrég értem el Daytowert, éppen csak lementem egy második cauldronba is. Még több felülírható robotka
A völgyet teljesen kitakarítottam, a collectibles cuccok biztos megvannak, a lore-ban csak reménykedek. Szóval a szokott módon játszom, porszívózok mindenhol.
De én sehol nem vettem észre, hogy olyan zavaró lenne ez a respawn. Az ellenfelek nagyobbik része egyébként is kikerülhető, rajtam lila lopakodó páncél van, méterekre szaladok el a watcherektől is mostanra már. A nagyobb dögöknél meg továbbra is működik, hogy alájuk hajítok 3-4 robbanócsapdát.
Grindolni is csak a halakat vagyok muszáj, de egyébként menet közben szoktam lecsapkodni az útba eső állatokat és ha zöld vagy kék akkor felszedem (van hozzá skill kifejlesztve). A többi jön magától (kivéve az a vacak a lila csúzlihoz, na az nem jön).

De persze, nem vagyunk egyformák. Én az AC: Odyssey-től kaptam agyvérzést, mikor a huszadik ugyanolyan tábort kellett kitakarítani és ha rajtam volt a vérdíj percenként jöttek a fejvadászok.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
1233 levél
Válasz 20.08.10. 10:30 #96
Ricsi1976
Tudod, vannak a játékok, amiket szeretek és a többi sz@r!
10381 levél
Válasz 20.08.10. 10:10 #95
davkar9
All me best mates are trees.
24369 levél
Válasz 20.08.10. 09:50 #94
Peace
Ha nagy kedvenc játékot szapulsz, akkor rinyálsz. Ha fos játékot szidsz, akkor tökéletesen igazad van. Ennyi.
10381 levél
Válasz 20.08.10. 09:37 #93
davkar9
Hát basszátok már meg ha nálatok a kritika=rinyálással. Ez egy szar játékdesign. Direkt visszanéztem, 2017 eleje a konzol megjelenés. Witcher3 után 2 évvel egy ~open world játékot ilyen "tartalommal" "megtölteni" rohadtul kevés. Mennyi lehet az érdemi rész, úgy 30-50 óra? Respawnnal és a grindolással ezt elnyújtották majdnem a duplájára. Értettem, élveztem a harcot, de egyszerűen nincs kedvem az x tizenórás végigjátszás 90%-át ugyanolyan robotcsoportok ugyanolyan módon történő becserkészésével-leverésével tölteni újra és újra.

Aloy szimpatikus, a történet, hangulat, felfedezés tetszik. A farmolóhelyek helyett lehetne több (bejárható) rom. A gyűjthető szirszarokat is szívesen keresgélem, mert érdekel a lore.
All me best mates are trees.
24369 levél
Válasz 20.08.10. 08:36 #92
Peace
Semmi gond nem volt vele soha. Csúcs a játék!!!
1233 levél
Válasz 20.08.10. 08:36 #91
Ricsi1976
Én is csodálkozom ezen a folyamatos rinyáláson, csak eddig magamba tartottam. Anno én is fentartásokkal kezeltem a játékot, meg a sci-fi téma nem igazán vonz, de ettől a játéktól leesett az állam. Ettől a kis stúdiótól ez a játék egy csoda. A sok rinya meghozta a kedvem az újrajátszáshoz, ha más nem erre jó volt a topic. Elnézést a kifakadásomért és a hangvételért.
3824 levél
Válasz 20.08.10. 08:31 #90
Raistlin666
Nem tudom, hogy a PC verzió más e, de most komolyan ennyit kell rinyálni ezen a respawn dolgon?
Én legnehezebb fokozaton vittem végig (Platina miatt) megjelenéskor és egyáltalán nem voltak ilyen zavaró élményeim! Különösen davkar9-et nem értem. Ha ennyire minden aspektusa zavar és lehordod akkor mi a francot szenvedsz benne?
1800 levél
Válasz 20.08.09. 23:00 #89
-Jozef-
+1
Annyira akartam szeretni ezt a játékot, de tényleg...adott a gyönyörű grafika, egészen egyedi világ, közepes sztori, de ez a respawn rendszer, a béna terepen való mozgás, vérgagyi humán ellenfél AI és a sok ismétlődő fight vette el a kedvem, hogy befejezzem.
10381 levél
Válasz 20.08.09. 16:50 #88
davkar9
Ez a respawn nevetséges. Far Cry 2-t szidta anno mindenki, hát az ehhez képest semmi. Sokkal jobb lenne, ha farmolásra kihegyezett játékmenet helyett több mati esne és minden kis-nagy szörny leterítése egy ~egyedi élmény lenne. Az első tűzokádó tyúk-kullancsoknál ment el a kedvem ettől az egésztől. Nagy nehezen levertem, elmentem két utcányit erre már megint ott lófráltak. Vicc. Értem a kő-papír-tear dmg-frost-miegymás rendszert is, de nincs kedvem több tizenórát ezzel hülyéskedni. Történetért és a hangulatért jöttem, azokat megkapom noob nehézségen is. Sokkal jobban élvezem a térképen való oda-vissza utazgatást anélkül, hogy állandóan a menübe lépkedjek loadoutot cserélgetni.
All me best mates are trees.
2747 levél
Válasz 20.08.09. 15:17 #87
Shadowguard
Bizony, hiába vagyok lvl21, szemtől szembe két nyolcadik szintű Sawtooth seperc alatt kiszed a ruhámból (vagy lopakodok és az egyik inkább mellettem harcol). Magam részéről szép nyugodtan haladok előre, menet közben felderítve mindent. Többnyire lopakodás és silent strike megy (megvettem a hozzávaló ruhát is), ha valami durvával találkozok akkor meg alászórok fél tucat robbanócsapdát Eddig működik a trükk. Részemről hardon megyek, így muszáj taktikázni, de nem túl nehéz
Most álltam bosszút a csapatért, amikor leesett mi az a Metal Ring akkor olyan Mutant Year Zero-s élményem volt. Meg előtte is párszor. Vajon ha most visszamegyek a városba a nagyarcú ideiglenes warchief-et visszafokozzák latrinát pucolni?

Gondolom az új lándzsához meg fegyverekhez a sztorival kellene haladnom. Találtam egy második hunter kihívást, de az egyikhez frost-os nyíl kellene, olyanom meg például nincs. A lándzsához is csak modification van, abból gondolom, hogy később lesz ez jobb is.
Illetve a térképen mutat egy kék felkiáltójelet, hogy new quest. Fent északon. Az a DLC terület lenne és egyelőre hagyjam?
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
1960 levél
Válasz 20.08.09. 14:39 #86
warcat
Úgy tűnik nem neked készült ez a játék akkor. Ha leveszed gagyira nehézséget, a kütyüknek még kevesebb értelme lesz.Az lenne a lényeg, hogy ez egy halálos világ, ahol nem valami isteni küldött vagy aki előtt elterülnek az ellenfelek seregei, egyedül az emberi lelemény tart életben.Pont felfelé lenne érdemes tekerni, amíg kezelhető számodra.
Igen a dinók halálosak, HA nem a megfelelő céleszközzel és taktikával közelíted meg őket, csak le akarod zúzni a lándzsával.
Az összes skill megtanulható,a későbbi öltözetek bónuszai lila modokkal jelentősek.
Nem véletlenül nincs korlátozás a harc közben átöltözésen.

A respawn nem időalapú, hanem a távolságtól függ amennyire eltávolodsz a helyszíntől.Ha még nem értél el odáig,amikor kiengednek a völgyből, kapsz hátast amivel kikerülheted a feleslegesnek ítélt harcokat,illetve van nem kifogyó fast travel cucc is.
A respawn lehetségessé teszi az igényeid/kedved szerinti farmolást, illetve jelképezi, hogy nem tudsz valamiféle egyszemélyes hadseregként gép-népirtást rendezni és visszahódítani a világot.

Túl sok volt az AC mostanában nálad tippre és ez elrontja az élményt.
10381 levél
Válasz 20.08.09. 00:18 #85
davkar9
Történettel haladva valamivel jobb lett az élmény. Nehézséget viszont le kellett vennem sztorira. Normalon kezdtem, nem nehéz, de emiatt az állandó respawn miatt a harc inkább zavaró. Egyesével kell becserkészni mindenkit, mert nyílt harcban 3-5 ütésből könnyen halál lehet. Ugyanazokat a csapatokat levadászni, ugyanazokon a helyeken, ugyanazzal a módszerrel, újra és újra és újra és újra és újra és újra és újra és újra és újra és újra és újra és újra és újra valahogy nincs kedvem.

A kisezer féle fegyver sem tetszik. Alap íj, nagyobb íj, sokkolónyíl, ilyen csúzli, olyan csúzli, csúzli, ami nyilat lő, nyíl ami drótot feszít ki, ebből 2 változat, gránát, "shoti". Közben meg csak 4 slot van. Csúzliból kínál a vendor lilát, ha jól láttam az tud mindent? de legalább 80%-át, nem értem miért nem lett volna elég csak ez, minek kell még 3(+, különféle nép variánsok is vannak) másik is. Oké, legyen gyorstüzelő íj és lassabban-de-nagyobbat sebez változat, de az utóbbit igazán össze lehetett volna vonni a külön sokkolónyilas íjjal mivel külsőre, méretre szinte ugyanaz a kettő. Outfiteknél hasonló a probléma, ilyen-olyan védelmek, 600 variáció legalább 3 tierben, de mindegyik elég csúnya. Az alap ruci sokkal jobban tetszik.
All me best mates are trees.
24369 levél
Válasz 20.08.08. 13:23 #84
Peace
Úgy bizony! Csúcs a világ és csak egyre jobb lesz, ahogy deríted ki a dolgokat a múltról!!! Nekem hatalmas kedvencem lett és valami piszkosul várom a képregényt és a folytatást!!!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.