Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Horizon: Zero Dawn

10744 levél
Válasz 21.07.22. 21:17 #184
Dark Archon
Hát, a HZD-nél meg én léptem sz@rba, amikor kontrollerrel akartam irányítani. Itt állandóan célozni kell, AC-kben nem, illetve elég jól van megoldva - LOCK-ON! - ha távolról kell lövöldözni.

Peace: bizonyára a 2. rész fejlettebb lesz minden téren, én is kíváncsi leszek rá.
Dark Archon | i5-8600 - RTX 3070 - 16Gb - Windows 10 x64 | BF4: DarkArchonHUN
1651 levél
Válasz 21.07.22. 10:31 #183
Ricsi1976
Detto! Amennyire féltem tőle, annyira pozitívan csalódtam. Azon ritka játékok egyike, amit 2x toltam ki.
25358 levél
Válasz 21.07.22. 08:53 #182
Peace
Ez is tökéletesen megérthető amúgy, hogy nem tetszik a HZD rendszere AC után. Tudom, hogy elavult, de soha egy pillanatra sem akadtam fenn rajta, mert engem olyan szinten beszippantott és elvarázsolt a történet/világ/látvány, hogy ilyesmire nem értem rá. És ez év elején ugyanolyan hatalmas élmény volt újra végigjátszani PC-n, mint 2018-ban PS4 Pro-n! A második részben egyébként bármire bárhol felmászást ígértek a készítők a játékmenet bemutató videóban. Remélhetőleg megvalósul és kevesebben fognak kiakadni. Nem véletlenül az a legjobban várt játék számomra jelenleg, mert megbabonázott ez a világ! Képregény is ott figyel a polcon és alig várom, hogy megrendelhessem a következő kötetet. A játék természetesen már rég le van adva előrendelésre.
2460 levél
Válasz 21.07.21. 23:06 #181
jawsika
Az a legalapvtőbb gond, hogy a legtöbb game a mai napig tartja ezt a gagyi megoldást, hogy mászópontok vannak, meg kijelölt útvonalak. Persze érthető, hogy ezeknek néha célja van, pl hogy lezárjon bizonyos területeket. De ettől függetlenül olcsónak hat ma már.

Itt a Horizon esetében meg főleg az volt a szar, hogy ilyen felemás megoldás volt benne sok helyen, szóval nem volt mászófal, de fel kellett és lehetett jutni, ekkor jött az, hogy spammeltem az ugrást, amíg deciméterről deciméterre fel nem szenvedte magát.

De nyilván nem ez a lényege a gamenek. Így, hogy egy kicsit leülepedett, azt tudom mondani, hogy még egy végigjátszás nekem nincs benne, de nagyon jó kis élmény volt. Mindent kihozott ebből a műfajból, ami nekem meg alapvetően egy elutasított genre, így jár a taps neki.
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
5126 levél
Válasz 21.07.21. 19:24 #180
subject17
Akkor részemről a billentyűzetes játék lesz itt nagyrészt a hunyó. Talán van már annyi bizalom AC-k terén az irányomba, hogy nem személyes retardációnak veszitek a lejjebb kifejtetteket.

"Védelmemre" még azt azért hozzáteszem, hogy a régi részek kb&m vezérléssel is tökéletesen kezelhetőek, beleértve például az említett falra futós-továbblökős manővert is. Mindegyik részt játszottam PC-n és xboxon is, így nem is gondoltam, hogy ilyen amatőr dologból eredhetne ez a probléma.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
10744 levél
Válasz 21.07.21. 18:55 #179
Dark Archon
Hát, az én véleményem jawsikáéval van összhangban, kb. 2x nem azt csinálta Eivor / Kassandra / stb., amit én akartam.

Egyszerűen elszoktam már ettől, hogy, ha rosszkor, rossz helyen ugrok, akkor a buta picsa a földbe vágódik, és meghal. Vagy, ha a program úgy gondolja, hogy ott nem lehet megkapaszkodni, akkor szintén. Vagy nem arra megyek, amerre a program szánta.

Ellentétben az AC játékokkal (de ide sorolhatnám a Far Cry szériát is), ahogy gyakorlatilag bármire fel lehet mászni, és nincs szándékosan a terep úgy elrendezve, hogy azért ne lehessen megközelíteni valamit. Egyszerűen természetellenes, idejétmúlt, fárasztó.

De lehet, hogy csak azért fáraszt rohadtul, mert annak idején C64-gyel kezdtem, és azóta kb. az AC-ig ez volt a divat, és rengeteg játékban éltem át a felesleges megmurdelést.

Apropó, falra felfutás, továbblökés: irány + A (kontrollerrel).
Dark Archon | i5-8600 - RTX 3070 - 16Gb - Windows 10 x64 | BF4: DarkArchonHUN
2460 levél
Válasz 21.07.19. 20:24 #178
jawsika
Érdekes. Erről hadd beszéljek "szűz" szemmel. Nekem a Valhalla volt az első és egyetlen AC gamem, egy minimális Odysseytől, meg egy, vagy kettő korai game kipróbálásától eltekintve. Szóval, nekem a Valhalla mászása nagyon bejövős volt. Egyrészt kábé két alkalomra emlékszem, amikor nem azt cisnálta, amit akartam. Mindkét alkalom arról szólt, hogy már majdnem felértem a torony tetejére, amikor is fogta magát és levetette magát a mélybe. De mondom, kettő ilyen volt.

Talán az segített, hogy nem voltam a... foglya a korábbi tapasztalatoknak, na érted. Nagyon hamar rá lehetett érezni és iszonyatosan tetszett. Sőt, utána rohadtul gagyinak érződött pl a Horizon rendszere, ahol csak ugráltam, mint egy retardált bakkecske, vagy az előre kijelölt pontokon mászhattam, ami elég fapados az AC "menj és mássz, amerre akarsz" feelinghez képest.

Nem tudom min toltad, a vízen lévő "utak" PS kontrollerrel sima ügyek voltak, nem volt vele gond sosem. Bár rohadt gagyi volt, hogy mondjuk egy vízen lebegő kézikosáron állt Eivor.
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
5126 levél
Válasz 21.07.19. 19:43 #177
subject17
Fundamentális problémák vannak, már csak a sorozaton belüli korábbi részekhez mérten is.

Pár dolog, ami egyből eszembe jut:

- A falra felfutás, majd valamilyen irányba továbblökés hiánya. Szorult helyzetek esetében (pl. AC1 early game, amikor véletlenül Templomosba ütköztél) is hasznos lehetett, ha sarokba szorítottak, hogy simán felfutottál, aztán az ellenfél feje felett ellökted magad. Vagy 1000+1 helyen megkönnyítette a mászást is. (De lehet, hogy ez a funkció amúgy pont létezik, csak mocsok megbízhatatlanul, már rég próbáltam.) Plusz sokkal intuitívabb volt az, amikor ezek után konkrét gombnyomás volt a "grasp" akcióra, így tudtam pontosan nyomni, amikor el akartam kapni egy kiszögellést.

- Nagyon intelligensen helyettünk akar csomó dolgot eldönteni a játék, csak épp rengetegszer igazából totál retardált. Volt egy nagyon jó funkció a régi játékokban: tudtál már a gap előtt nyomni egy ugrást futás közben, így teljesen más végeredménnyel és távolsággal ment végbe az egész ugrás, mintha csak simán a freerun funkció keretében a játékra bíztad volna - hiszen tényleg te irányítottad. Épp tegnap bosszankodtam, amikor Valhallában egy romos torony tetejére másztam belül: egy kőplatformon álltam, egy ugyanilyen platform volt feljebb. Közöttük volt két gerenda, de a második jóval lejjebb az elsőnél, tehát az első gerendáról kellett volna egyből a második platformra ugrani. A távolság és a magasság is tök okés volt, ha nem lett volna a második gerenda, simán átugrott volna Eivor - így viszont kibaszottul képtelen volt rá, folyamatosan leugrált. (Freerun up/down, remember?)

- Nem tudsz vízen lebegő, egyértelműen ilyen célból kialakított útvonalon (lécek, vázák, akármi) végigugrálni megállás nélkül onnantól, hogy van egy kis kanyar, és mondjuk enyhén balra kéne menni, hogy a következő tárgyra ugorj. Nem, Eivor leszarja, hogy balra mennél, a freerunning egyértelmű útvonalát követve, és ugrik egy fejest a vízbe. Ugyanilyen "irány lockolás" a tetőkön és köteleken is érzékelhető, amíg nem nyomsz egy totál stopot, addig nem képes irányt váltani, és végigfut a tető vagy kötél teljes hosszában.

- Ha nem tévedek, nem létezik gyors vaultolás gomb, ami AC3 óta egy megbízhatóan implementált elem volt*, hogy ne kelljen a hosszú, default falrafutós animációval felmászni a combmagasságban levő kerítésekre, majd onnan ugyancsak a hosszú, futást megtörő default ugrással továbbállni. Volt egy gyors animáció helyette, ami a lendületet megtartva továbblökött.

Na de bocsánat a "miért szar az újvonalas AC freerunning" novelláért a HZD topikban, kitessékelem magam.

*(Fun fact: nagyon esetlenül, és fura nyomkodásokkal, és még annál is furább animációval, de már AC1-ben is rá lehetett bírni Altairt arra, hogy vaultoljon. )
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
10744 levél
Válasz 21.07.19. 18:45 #176
Dark Archon
Mert, mi baj van azzal? Hogy nem lehet a levegőben is irányítani a karaktert?
Dark Archon | i5-8600 - RTX 3070 - 16Gb - Windows 10 x64 | BF4: DarkArchonHUN
5126 levél
Válasz 21.07.18. 19:44 #175
subject17
Nem játszottam még HZD-t, de ha a Valhalla (vagy úgy akármelyik "RPG-sített" AC) parkour mechanikája a követendő példa, az felvet pár kellemetlen kérdést.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
25358 levél
Válasz 21.07.18. 19:11 #174
Peace
Nagyon jól néz ki max grafikán! Legalábbis PS4 Pro után állat volt.
Én a fő story után csináltam meg. Meglehet előtte is.
Elsőre én nem szedtem össze azt a páncélt, de második vegigjátszásnál már igen. Szerintem felesleges vesződni.
10744 levél
Válasz 21.07.18. 19:03 #173
Dark Archon
Sőt, most legalább csúcsgrafikán nézhetem, ahogy bénázik Aloy Komolyan, sosem lehet tudni, mikor elég csak előre menni, és átugrik a következő rúdra vagy akármire, vagy ugrani kell, és akkor is mellé ugrik.

Na, de azért kezdek rájönni a dolgokra, még, ha a játék rohadtul nem is vezet rá. Pl. a kötélvető elég hasznos tud lenni a nagy dögök ellen, akkor legalább el lehet találni a gyenge pontjukat. Különösen hasznos volt a sziklafúrók ellen, meg a repülő sz@roknál.

A DLC-t érdemes megcsinálni a végjáték előtt? Illetve az armory-ban levő páncél megéri a vesződséget?
Dark Archon | i5-8600 - RTX 3070 - 16Gb - Windows 10 x64 | BF4: DarkArchonHUN
25358 levél
Válasz 21.07.11. 11:37 #172
Peace
Ha úgy jobb. Nekem rohadtul nem menne másképp, azt tuti.
10744 levél
Válasz 21.07.11. 08:02 #171
Dark Archon
Jobb ötletem támadt, pontosabban SG vezetett rá... játssza a franc ezt kontrollerrel. Szerintem nem is volt olyan játék, amit ne játszottam volna végig legalább egyszer, ha már megvettem. És nincs más
Dark Archon | i5-8600 - RTX 3070 - 16Gb - Windows 10 x64 | BF4: DarkArchonHUN
25358 levél
Válasz 21.07.10. 11:03 #170
Peace
Nekem az egyik legnagyobb kedvencem ez a játék minden hibájával egyetemben. A második végigjátszás (PC) alkalmával is fülég érő mosollyal toltam végig. Ha gyász és idegesítő, akkor abba kell hagyni és irány vissza AC-zni. Inkább, mint fölöslegesen idegeskedni meg szenvedni valamivel, ami nem tetszik.
3218 levél
Válasz 21.07.09. 23:18 #169
Shadowguard
Én pont nemrég fejeztem be a NG+-os végigjátszást Ultra Hardon, na ott már tényleg szívatós a játék a vége felé. De egyébként nem mondanám, hogy különösebb kihívást jelentettek volna az ellenfelek akár elsőre is. Volt pár kivétel, például a DLC-s nagymackók és az első Thunderjaw, de egy idő után azok is csak pillanatnyi akadályt jelentettek.
Mondjuk én egérrel játszok, a fene se próbálná ezt meg kontrollerrel. Itt a melee nem opció, maximum a banditák ellen, célozni meg könnyebb egérrel.

AC-s összehasonlításhoz meg annyit, hogy mikor első végigjátszásom után visszatértem folytatni az AC-t a hajam kihullott ugraninemtudó Kassandrától.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
4767 levél
Válasz 21.07.09. 22:15 #168
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Oké, a deflect/block/parry/dodge is tényleg hiányzó pont, bár, eddig nem különösebben zavart a hiányuk, főleg később.

Igen, minden robotnak megvannak a sérülékeny pontjai, és az is, hogy ezeknél a pontoknál mi a hatásos ellenük. Általában úgy kezdem most már, hogyha nem is eresztem egymásra az ellenfeleket, a közepesen gyengébbek is kiiktathatók a "gránátvetővel" (ez a csúzli, ami adott eleme erőjű golyót lő ki) és ez kiüti őket és egymás után is működik. Vagy a buktatócsapda, ez is elemi hatást dobo az ellenfelekre. A D-pados csapdákat eddig soha nem használtam.

Mindegy. Nem akarlak meggyőzni, ha nem tetszik és idegesít.
10744 levél
Válasz 21.07.09. 22:03 #167
Dark Archon
Már nem az elején vagyok, 21-es szintnél tartok. Elmentem egy 20-as fertőzött zónát leverni, hát nem jött össze. Hiába a very fucking rare íjak, mintha kővel dobálnám a hülye struccokat vagy miket. Egy rakás csapdát próbáltam, nem sok hatása volt. A kötélvető is meg van, de nem próbáltam. Ha a játék tényleg elvárja, hogy 4-5 ellenfél esetén eltaláljam a gyenge pontjukat, hát akkor csuklani fognak a fejlesztők.

A gyors / erős támadás is olyan, mintha a nagyanyám csapna oda, olyan lassú. Ha valakit végre eltalálok egy erős támadással, tuti kettévágnak közben, míg lemegy az animáció. El van ez b@szva. Az lesz a vége, hogy leveszem a nehézséges casual családapa szintre, mert kezd tele lenni a tököm. A játékban nincs védekezés / kitérés! Vetődhetsz össze-vissza, mint valami múlt évezredi Zs-kategóriás játékban...

Hogy a térkép is a szívatásra van kihegyezve, azt ne is említsem. Véletlenül sem lehet valamit kreatívan megközelíteni, mindenképp meg kell kerülni a fél világot.

Az RDR2-vel nem játszottam, s ahogy utána olvastam, nem is fogok, mert végképp agyf@szt fogok kapni. Majd valós időben fogat mosok meg a seggemet vakarom? Áh...
Dark Archon | i5-8600 - RTX 3070 - 16Gb - Windows 10 x64 | BF4: DarkArchonHUN
4767 levél
Válasz 21.07.09. 20:19 #166
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Nekem kifejezetten tetszik a harc (a lock-on hiányával, és a szűkös mászási lehetőségekkel [nem kell AC szint] részben egyetértek, bár az ez utóbbi a Witcher 3-ban sem volt meg, oszt mégis élveztük).

Az elején gyenge sz@r vagy, de ahogy fejlődsz, meg kiismered a gyengepontjaikat, akkor már könnyedén legyakod őket (plusz, amikor a "very rare" fegyvereket megvásárolod, az is segítség). Ez egy taktikus játék, a megfelelő eszközöket alkalmazva a megfelelő ellenfelek ellen a siker kulcsa. Hiába vagyok magas szinten, a hétvégi első találkozásom a vakondszerű robottal azt eredményezte, hogy kinyírt, mintha hópihe lennék. Viszont az óriásmadár könnyedén megvolt, mert már megvan a kötélvető, leláncolod vele a földre, és onnan folyamatoson nincs esélye.

Plusz, ha feloldod az összes gép irányítását, akkor a harcok kezdte előtt az erősebbeket magad mellé állíthatod.

Az elején én is tetem rá a magasról, de az ellenállás-italok nagyon hasznosak.

[Tudom, nem nagy segítséged, de van olyan képesség magasabb kategóriában, ami bármikor hívható hátast ad.]

A böszme nagy robotok az elején a lézerágyúikkal jóhogy levernek. Paff, paff, paff, ennyi egy kőkori-kora bronzkori harccos esélye a robotok ellen.


Adj neki egy esélyt, légy egy kicsit türelmes. Aloy pedig az utóbbi évek egyik legjobb protagonistája, szerintem (és még mesze nem értem a végére).


Szerk.: az RDR2-ben is volt vágtázó gond. Nem értem a problémát.
1651 levél
Válasz 21.07.09. 20:15 #165
Ricsi1976
Érdekes, nekem ez a game a best 10 között van. Igaz PS4
10744 levél
Válasz 21.07.09. 20:14 #164
Dark Archon
Majd elfelejtettem... lovaglásnál a vágtához miért nem volt jó a bal stick lenyomása? Miért kellett ennyire bonyolítani? Mire rájöttem, hogyan tudok megállni...
Dark Archon | i5-8600 - RTX 3070 - 16Gb - Windows 10 x64 | BF4: DarkArchonHUN
10744 levél
Válasz 21.07.09. 20:01 #163
Dark Archon
Én a hét elején szereztem be a játékot, mivel eléggé uborkaszezon van. Hát, én ilyen egy béna pi***t rég láttam játékban. Még a hőskorban, mikor még mellé lehetett ugrani dolgoknak, ahhoz tudnám hasonlítani. Vagy túlzottan megszoktam az AC játékokat. De tényleg, mi a f@szért nem tud átugrani egy sziklán? Ja, mert nincs fehérre meszelve a széle... baszki.

A felütés, hogy gép lények legelnek, hát oké. De mi az istenért támad egy ló is? Vagy szarvas? Nem gond, lőjünk íjjal / nyilakkal gépekre. A hatás persze várható, egy fost ér az egész. Még az elején, amikor a kardfogút kell leteríteni, és van időd csapdákat tenni, oké. De miért kellett minden szart bezsúfolni a D-padra? Mire átállítom, mi kell harc közben, háromszor fűbe harapok. Miért nem lehetett ezeket is a wheel-re tenni, mint minden rendes játékban?

Az íjaknál meg van határozva, hogy melyik milyen munícióval megy? Úgy vettem észre. Miért ne csesznének ki a játékosokkal még jobban, miközben van kemény 4 hely a fegyvereknek.

A sztori... szegény kis kirekesztett lány... gépekkel elcseszett világ... bla bla... hát, nagy durranást nem várok a végén sem.

A 2. rész videóját láttam, az alapján vettem meg amúgy, mert hát a Valhalla most pihen a következő kiegészítőig. Ott eléggé OP az ember, itt meg a gépek nyomnak le, mint a szart. Biztos valamit rosszul csinálok, nem tudom. Sztorit követve rendszeresen rám állít egy rakás gépet, hogy nyomjam le, hát kösz. Azzal a tűzokádó szarral nem tudom meddig szenvedtem, mire sikerült. Meg ugrálnak. Baszki, minden nyomorult gyökér szar gép ugrál, még a krokodil is! Meg olyanokat fagyaszt, hogy ember legyen a talpán, aki ki tudja kerülni. Mindez normál nehézségen.

Megszoktam, hogy az úton biztonságban vagyok más játékokban, hát itt nem. Útvonal követés nincs, nem baj. De, ha gyorsutazok, mi a szarért nincs meg a lovam? Nem elég, hogy hátizsákba kerül, megint rohangáljak kilométereket, hogy hekkelhessek egyet, hát a f@szom... a meghekkelt kardfogú (tudom, igazából fűrészfogú) is sokat ér, ugyanott köröz, ahol ellenség módban. Tényleg nem lehet rávenni, hogy kövessen és védjen meg? Miért nem lovagolhatok rajta? Ezek kurva nagy kihagyott ziccerek.

Peace: a harc hatalmas kihívás lenne, ha nem lenne így elcseszve. Se lock-on, se semmi. Valhallában lenyomni egy boszorkányt az kihívás volt, mert normálisan fel volt építve a támadása, ha lassú voltál, megszívtad. Elértél minden képességet gyorsan. Itt bazmeg ugrál, lökdös minden, kibaszott idegesítő... és, ha kitértem előle, sincs a jól megszokott lassítás, és ellentámadás. Védekezés? Az van egyáltalán? Tudom, neked minden játék a szíved csücske, de ha lehámozod a fejedről a rózsaszín ködöt, rájöhetsz, hogy lehetne sokkal jobb. Ha már megvettem, végigjátszom, de az ilyen játékokért kurvára örülök, hogy nem vettem konzolt, mert ez gyász. S a Valhalla (meg úgy az egész AC) az élő példa rá, hogy kontrollerre is meg lehet írni normálisan az irányítást. Azzal játszom, de lehet feladom, és egérrel fogok célozni.
Dark Archon | i5-8600 - RTX 3070 - 16Gb - Windows 10 x64 | BF4: DarkArchonHUN
25358 levél
Válasz 21.01.10. 08:11 #162
Peace
Pénteken a kiegészítő végére értem. Remek ötlet volt még az alapjáték vége előtt megcsinálni. Feltápoltam a fegyvereket is és a 3 íjjat is megvettem. Tegnap még gyorsan megszereztem az übertáp páncélt, amit első végigjátszásnál nem tettem meg. Igazából sok minden kimaradt szerintem, mert annyira érdekelt a story első alkalommal. Most nem kapkodok, mindent bejárok, ami érdekel. 2 éve például felba**ott a Hunter lodge-os trial rész és szerintem a másodiknál feladtam, hogy nekem ehhez nincs türelmem. Most viszont bebocsátást nyertem és végig is vittem az egész quest sorozatot. És így most már tudom ki az, aki a képregény címlapon szerepel. Engem teljesen rabul ejtett most második alkalommal is Aloy története! Ahogy apró töredék információk és hanganyagok alapján rakod össze, hogy ki is vagy és mi történt a világgal! Ez teljes mértékben az én játékom! Most már nincs sok hátra, mert az utolsó küldetés fog következni, de lehet utána is maradok kicsit kalandozni. Én remélem, hogy a FW is hozhat legalább ekkora élményt. Hátha az is tartogat meglepetéseket a múlttal kapcsolatban...
25358 levél
Válasz 21.01.08. 15:29 #161
Peace
Ha ennyire megtetszett a játék videó alapján, akkor szerintem mindenképpen megérhet egy próbát! Maximum majd valami jó kis leárazás során...
33278 levél
Válasz 21.01.08. 12:28 #160
szbszig
A téli szünetben végre adódott a szokásosnál kicsit több időm, így végignéztem néhány játék végigjátszását YouTube-on. Főleg olyanokat, amelyek kizárólag konzolra jelentek meg, így biztosan nem fogok tudni játszani velük, illetve olyanokat, amelyek nem különösebben keltették fel az érdeklődésemet korábban. Na, ez utóbbi kategóriába tartozott a Horizon: Zero Dawn is. Láttam egy csomó előzetest róla, amikor bejelentették, illetve megjelent, de sosem hozott lázba különösebben. Robot dinoszauruszok a jövőből, vagy mi a tököm, ekkora marhaságra én nem pocsékolok időt meg energiát. Úgyhogy el is telt közel négy év a 2017-es megjelenés óta úgy, hogy lényegében fogalmam sem volt róla, miről szól az egész pontosan. Időnként hallottam vagy olvastam egy-két véleményt, hogy ennél azért komolyabb történet van mögötte, illetve a játék maga alapvetően jó és szórakoztató, de valahogy ezek sem győztek meg eléggé, hogy elkezdjek foglalkozni vele. Most is éppen csak annyira, hogy oké, akkor legalább belenézek egy ilyen összevágott, a főbb jeleneteket és harcokat összefoglaló "filmbe"...

Végül egy huzamban, gyakorlatilag megszakítás nélkül ledaráltam a durván 6 órás videót. Aztán kicsivel később a DLC hasonló kivonatát is. És egy kicsit már bánom, hogy személyesen nem adtam neki esélyt. Pláne annak tükrében, hogy tavaly nyáron megjelent ugye PC-re is. Úgyhogy azóta gondolkodom rajta, hogy talán érdemes lenne beszerezni és végigvinni rendesen...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
25358 levél
Válasz 21.01.08. 10:39 #159
Peace
Én story módban kezdtem PS-en annó. Elbíztam magam, hogy ez rohadt könnyű. Feljebb állítottam, egyből megölt 3 watcher. Vissza is tettem story-ra. Mondjuk akkor szerintem még bőven fejlődésre szorult a controller kezelésem. Azért is lepődök meg, hogy viszonylag simán veszem az akadályokat hard-on. Esetenként befigyel 2-3 halál és üvöltés, de tényleg sokkal jobb érzés így legyűrni az ellenségeket. Ehhez képest a legkönnyebb fokozat vicc. De ahogy a nevében benne is van, a story-ra szerettem volna koncentrálni főként meg béna is voltam.
3218 levél
Válasz 21.01.08. 09:02 #158
Shadowguard
Csak az Ultra Hard Ott már az elején voltak vicces jelentek, kicsit elbíztam magam NG+ elején, mondván legerősebb fegyverek, max lvl, mitől kellene félnem... Bármitől. Már a watcherek veszélyesek, de egy sawtooth már kihívás. A nagyobb dögöket ne is említsük...
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
25358 levél
Válasz 21.01.08. 08:45 #157
Peace
Nagyon komoly ezt a hard nehézség basszus!!! ÉS efölött még van két másik szint, te jó ég! Nagyon örülök, hogy ezúttal így vágtam bele. Van kihívás és anyázás rendesen, de hatalmas sikerélmény egy 10-15 perces összecsapás után leteríteni valami mocskos nagy dögöt!!! Nem akartam belevágni a végjátékba, ahol kiírja, hogy innen nincs visszaút, inkább elkezdtem a kiegészítőt. Valami félelmetesen hangulatos az az északi rész is, a látvány pedig valami egészen elképesztő! Hatalmasjó ötlet volt ez a második végigjátszás, teljesen a rabja vagyok az elmúlt 2-3 hétben!
5373 levél
Válasz 21.01.07. 22:51 #156
Gump
Na tegnap megnéztem megint EGS-ban winter sale végén, de már nem volt akciós, és kuponnal is 14k+ lett volna, de allyouplayen behúztam ugyanúgy <11k-ért. Most belenéztem (ott vagyok, hogy épp felnőtt Aloy) és baromira beszippantott ez az első pár 10 perc, úgyhogy CP után AC Valhalla pihen és ezzel fogok játszani.
4767 levél
Válasz 21.01.01. 19:25 #155
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Nem szoktam különösebben felidegesíteni magam, a Sekito alatt sem tettem/teszem. Egyszerűen agy adott ponton meguntam/megunom és akkor hagyom egy darabig ülepedni.
1651 levél
Válasz 21.01.01. 12:25 #154
Ricsi1976
Detto. Én megbuktam a Bloodborn-nal 1x elég volt Még az első mentési pontig eljutottam, utána kapa. Az első fő boss megfogott. Elajándékoztam. Tényleg van benne kihívás, csak közben nagyon ideges leszek. Elhiszem, hogy nagy eufólia legyőzni egy fő bosst 10 óra alatt, de nincs annyi xanaxom
4767 levél
Válasz 21.01.01. 11:51 #153
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Alapból normál fokozaton kezdek mindent, kivéve, ha tudom, hogy láma vagyok egy játéktípushoz, ott sztorimód. De szemrebbenés nélkül visszaveszem a nehézséget, ha a lámaság megnyilvánul. Nincs annyi időm, hogy a képességeim túlfeszegessem.

A Sekiro is hiába tetszik, a b@zi majom kardos második fázisán nem tudok tovább jutni, hiába néztem segítség videót is. Úgyhogy egy időre félretettem... így megy ez a megjelenés óta, egyszer majd végig tudom vinni, de soulslike játéknak a közelébe nem megyek mégegyszer.
10574 levél
Válasz 21.01.01. 10:21 #152
davkar9
Macikat nem szerettem, magas szinten ők is elég táposak. Sztorinál tetszett

SPOILER
a beszélgetés EDI-vel (nem emlékszem a rendes nevére) jó, hogy össze lehet vetni az ő infóit a főszálon megismert lore-ral.
25358 levél
Válasz 21.01.01. 09:09 #151
Peace
Nem sokkal később találkozol majd egy npc-vel, aki beszél róla és hivatalosan is megkapod a küldetést. 25-ös amúgy. Engem egyelőre egy 18-as corrupted zone tudott megizzasztani hard-on, de megoldottam.
3218 levél
Válasz 21.01.01. 01:43 #150
Shadowguard
Mióta rászoktam a soulslike stílusra hajlamos vagyok más játékokat is automatikusan a legnehezebb fokozatra állítani. Pedig sokszor nem kellene, mert van, hogy még egy nyamvadt achit sem ad érte.
Bár másfelől sokkal nagyobb élvezet valamit egy (kettő, három) óra próbálkozás után megcsinálni "sírnifogsz" nehézségen, mint elsőre normálon
Bár lehet a szomszédok jobban örülnének, ha csak easyn játszanék
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
2033 levél
Válasz 21.01.01. 01:36 #149
Aribeth
Nagyon kell szeretnem egy játékot ahhoz, hogy kézremegés nélkül maxra állítsam a nehézséget, ez nem az.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
3218 levél
Válasz 21.01.01. 01:15 #148
Shadowguard
Jóóóó, tessék megpróbálni hardon
Vagy ha már úgyis NG+ ott az Ultra Hard, én azt kezdtem el az achi miatt. Volt egy olyan buta ötletem, hogy én vagyok a helyi menőcsávócsaj és majd frontálisan végigszaladok az elején mindenkin... Nem
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
2033 levél
Válasz 21.01.01. 00:35 #147
Aribeth
A legalacsonyabb szinten játszottam, de nekem nagyrészt kés a vajban érzésem volt az északi részeknél, pedig a játék első harmadában végigvittem. A platformer elemek sokkal jobban megizzasztottak, mint maguk a küzdelmek.
Sztori, beleélés szempontjából valóban jobb lett volna elkülönítve kezelnem, érik már az a NG+...
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
10574 levél
Válasz 20.12.31. 19:22 #146
davkar9
Hagyd a pnr előttre. Sztori (alap és a dlc) szempontból szerintem amúgy is többet ad ha a játék "vége" után jössz ide. Plusz vannak olyan ellenfelek, akik easyn is elég kemények.
4767 levél
Válasz 20.12.31. 19:22 #145
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Oké, köszi az infót, akkor messzire elkerülöm egyelőre.
3218 levél
Válasz 20.12.31. 19:03 #144
Shadowguard
Nyugodtan várhatsz vele amíg nem lesznek lila fegyvereid és nem szedsz magadra pár szintet. Már az odavezető úton is van egy vicces ellenfél, de fent északon meg rengeteg olyan, akivel nem akarsz te 15ös szinten kötözködni
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
4767 levél
Válasz 20.12.31. 18:54 #143
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Ha még az alapjáték elején vagyok...

SPOILER
...lényegében most indultam el Seekerként, a standionban bosszút álltam a támadókon, de a másik szálat még nem indítottam el (beszélni Mareával a kapunál)...


...de 15-ös szinten bedobott északra egy teljesen más kék színnel egy "new quest" ikont, ami szerintem a DLC, ezt érdemes most egyből letolni vagy, spoiler nélkül, jobb eltolni egy kicsit későbbre?
5373 levél
Válasz 20.12.25. 14:55 #142
Gump
Pedig de, és le is mondok egyelőre róla. CP még kitart, és behúztam akciósan a Valhallát is, plusz fél éve félbehagytam a RDR2-t is. Úgyhogy majd következő akcióban tavasz környékén ráér.
25358 levél
Válasz 20.12.25. 10:43 #141
Peace
Két éve story nehézségen vittem végig, ezúttal normálon kezdtem, de könnyűnek bizonyult, így feltoltam hard-ra. Viszont így is túl gyorsan fejlődök szerintem. 17-es vagyok és 8-as szintű küldetéseim vannak még. Nem tudom, hogy ennyivel könnyebb a PC verzió vagy csak ennyit javult a controller kezelésem ennyi idő alatt. Ott emlékszem, hogy story-ról egyel magasabbra vettem a nehézséget, de egyből szétkaptak, felment a pumpa és visszatettem story-ra.
10574 levél
Válasz 20.12.23. 13:12 #140
davkar9
Eh, nehogy már egy epic kupon legyen a fő érv... 3-4 hónap múlva lesz majd olcsóbban is valami tavaszi sale (heh) során, addig minek porosodjon előre kifizetve? Most az ünnepi időszakban pont lenne rá idő. Nem tudom milyen a listád, de Aloyt nyugodtan előre lehet engedni.
25358 levél
Válasz 20.12.23. 10:02 #139
Peace
Húzd be. Nekem az egyik legnagyobb kedvencem volt a PS4 érában!
5373 levél
Válasz 20.12.23. 10:00 #138
Gump
Köszi a válaszokat. Nézegettem már egy ideje, de most van egy csomó minden, amit be kéne fejezni/el kéne kezdeni. Viszont EGS-ban kuponnal együtt annyiért nem hangzik rosszul, még ha 3-4 hónapig hozzá sem nyúlok.
25358 levél
Válasz 20.12.23. 08:25 #137
Peace
Attól függ. Ha vonz a robot állatok levadászása egy hihetetlenül hangulatos sci-fi világban és ki akarod deríteni, hogy mi is történt, amitől ennyire elfajult a helyzet a bolygón, akkor mindenképp. Ha teljesen hidegen hagy, akkor semmiképp.

Tegnap megint le tudtam ülni rövid időre, iszonyat komolyan néz ki! Így azért egy kicsit más élmény, de még mindig nagyon élvezem! Remélem jövő év végéig befut a folytatás!!!
10574 levél
Válasz 20.12.23. 01:27 #136
davkar9
Többet is, vedd meg nyugodtan!
5373 levél
Válasz 20.12.22. 22:13 #135
Gump
11K-t megér a complete edition?

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.