Fórum
Hozzászólások, megjegyzések
»» A Plague Tale: Innocence bemutató a patkányokról [hozzászólások]
Kapcsolódó tartalom: A Plague Tale: Innocence bemutató a patkányokról
Nézd meg a fejlesztést bemutató minisorozat harmadik részét!
A Plague Tale: Innocence
A legutóbbi A Plague Tale: Innocence cikkek, hírek
- 2019.02.08. | Hírek » Játék
A Plague Tale: Innocence bemutató a patkányokról - 2019.02.01. | Hírek » Játék
Újabb A Plague Tale: Innocence bemutató
A sajtóközleményekben (de talán a videókban is) mindig úgy emlegetik a patkányokat, mint természetfeletti jelenség, vagyis szándékosan formálták ilyen sáskahaddá őket. Remélem, ez nem csak játékmeneti elem lesz, hanem a sztoriban is lesz jelentősége, pl. kideríteni, hogy mégis mitől van ennyi patkány és azok miért viselkednek így, mi állhat a háttérben... bár jobban belegondolva, egy inkvizíció és általában a felnőttek elől menekülő gyermek testvérpárnak kisebb gondja is nagyobb annál, hogy scooby doo féle magánnyomozásba kezdjenek...

Mondjuk a gameplayből sok minden nem derült ki sajnos...
És nem, a középkorban az emberek nem tudták, hogy a pestist a patkányok terjesztik. Erre majd csak valamikor a 18-19. században kezdenek el rájönni a tudósok. Mondjuk a patkányok nem is kerítik be, és falják fel az embert elevenen, mint az a trailerben több alkalommal megtörténik, szóval a játék meglehetősen szabadon értelmezi a dolgokat. Még akkor is, ha a trailer más részein meg arról beszélnek, hogy milyen aprólékos munkát fektettek a középkori építészet és környezet valósághű ábrázolásába.
Mindettől függetlenül azért érdekesnek ígérkezik a játék, a videók hangulata valóban ott van eléggé.
És nem, a középkorban az emberek nem tudták, hogy a pestist a patkányok terjesztik. Erre majd csak valamikor a 18-19. században kezdenek el rájönni a tudósok. Mondjuk a patkányok nem is kerítik be, és falják fel az embert elevenen, mint az a trailerben több alkalommal megtörténik, szóval a játék meglehetősen szabadon értelmezi a dolgokat. Még akkor is, ha a trailer más részein meg arról beszélnek, hogy milyen aprólékos munkát fektettek a középkori építészet és környezet valósághű ábrázolásába.
Mindettől függetlenül azért érdekesnek ígérkezik a játék, a videók hangulata valóban ott van eléggé.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.