Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Harmadszor is sikerül? – Hitman III pontszámok [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: Harmadszor is sikerül? – Hitman III pontszámok
A 47-es ügynök holnap újra támad. De jó-e ez nekünk?

Hitman III

Hitman III
A legutóbbi Hitman III cikkek, hírek
1466 levél
Válasz 21.02.04. 20:13 #21
Baracklekvár
Olybá tűnik, egyelőre nem engedik el a gyermek kezét az alkotók.

https://youtu.be/qBsigFPMwsw
1466 levél
Válasz 21.01.29. 16:37 #20
Baracklekvár
Nagyjából hasonlóképp látom-érzem én is.
3760 levél
Válasz 21.01.29. 16:33 #19
gregmerch
Engem pont a hangulatuk fogott meg. Az ódon kastély a sok rejtekajtóval, a gyönyörűen kidolgozott környezet. A sok álruhát azzal nyugtázom, hogy nagyon sokféle dolog történik egyszerre a szigeten. Több fontos rendezvény, titkos találkozó, újoncok beavatása, temetés, hatásvadász beszéd show műsorral egybekötve, és még sorolhatnám. Engem jobban zavar, ha egy álca a teljes mapre jó. Nekem tipikusan Dartmoor volt ilyen “egy álcás” helyszín, de annak is iszonyú jó volt a hangulata! Nekem az ódon kastélyok, udvarházak jönnek be, nagyon úgy fest!

Ellenpélda nekem Colorado. Azt baromira nem csípem, és ott végképp nem értem, ki és miről szúrja ki, hogy nem ismer, vagy a tábor adott helyére nem léphetek be, amikor mindenki szinte tök egyforma katonai egyenruhában van, gyakran maszkkal. Ezzel együtt mind a 4 célpontot egy szál csavarhúzóval iktattam ki, és gyanúba se kerültem. Mondjuk az meg baromi blőd dolog itt, hogy a szerelő műhelyben vagy 3-4 delikvensre “ejtettem rá” az emelőn lévő kocsit egymás után. És lehetett volna 2x ennyi is, csak meguntam.

Mumbai és Chongqing is nagyon nyögvenyelős nekem, de ez mind szubjektív.
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
97 levél
Válasz 21.01.29. 15:00 #18
johnson19
Párizst megértem. Maga a térkép felépítése viszonylag egyszerű, de fenomenális az egésznek a hangulata.
Isle of Sgáil...hát azzal kapcsolatban talán a Hitman Forum-on fogalmazta meg valaki a legjobban a vele kapcsolatos érzéseimet: "Troll map". Maga a térkép felépítése zseniális: kastély egy elhagyott szigeten, titkos szobák és átjárók, nagy udvar, óriási pince, több szint, melyek között sokféle átjárási lehetőség van. Imádnom kellene. De nagyon rossz az egésznek a dinamikája. Túl sokféle álruha van és nincs jolly joker, ami mindenhova jó a térképen belül. Ehhez képest pedig valahogy mindig akad egy pont rossz helyen lévő enforcer, aki pont kiszúr az utolsó pillanatban. A Constant 47-es éppen aktuális térképbeli pozíciójához igazított mozgása is roppant idegesítő tud lenni. A párbeszédek egyedül ezen a map-en valamiért rendszeresen egymásba folynak és nem tudom kivenni, ki mit beszél. Szóval Sgáil nekem sajnos nagyon ambivalens.
5322 levél
Válasz 21.01.28. 10:17 #17
Gump
3760 levél
Válasz 21.01.28. 09:54 #16
gregmerch
Nekem Párizs, Isle of Sgàil és Dartmoor a top 3, mindenféle sorrend nélkül.
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
97 levél
Válasz 21.01.28. 09:05 #15
johnson19
Az szép munka. Nálam azért ennyire sosem gurult el a gyógyszer, bár volt, hogy egy silent assassin-ra tervezett misszióból végül "kill everybody" teljesítés lett.
Arra azért kíváncsi lennék, hogy ha lenne időszámláló az egyes helyszínekhez, Sapienza mennyivel lenne előrébb a többi helyszínhez képest és mennyi játékórát töltöttem csak ott el. Szerintem toronymagasan a legjobb térkép az összes Hitman játékot tekintve is. A harmadik részben Dartmoor az, amitől hasonlókat várok. Főleg, hogy csak így ránézésre erősen emlékeztet a másik nagy kedvencemre, Beldingford Manorra.
3760 levél
Válasz 21.01.27. 17:55 #14
gregmerch
És ott a pont! Bocs, akkor jövőre esedékes, scusi!

Nekem is nagyon sok időm benne van, de azért nem ennyi. És igen, én is végig fogom tolni még jó párszor a pályákat, már csak a sok kis apró, nagyon jól kidolgozott, finom részlet miatt is.

Pont az imént olvastam valahol, hogy egy felhasználó Sapienza összes NPC-jét elcsendesitette (nem halálos módon), behurcibálta őket a hentesbolt hűtőkamrájába, és utána megnézte, hogy egy bedobott és szétlőtt bombával ki tudja-e valamennyit "egy lövéssel" nyírni. Nem tudta, de a két célponttal azért végzett ily módon. Minderre 7 órája ment rá, de a dán fejlesztő is felfigyelt rá az egyik közösségi oldalon, ahol a játékos megosztotta mindezt. No comment.
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
97 levél
Válasz 21.01.27. 17:31 #13
johnson19
"És ugye jön 2023-ban a Bond franchise 60. évfordulója"
2022 lesz az. A Dr. No 1962-es.
Ami meg a Hitman újrajátszhatósági faktorát illeti: Steam szerint 389 órám van a H1-ben és 647 órám a H2-ben. Szóval én személy szerint - a saját játékstílusomat tekintve - nem félek attól, hogy a harmadik részen végig fogok rohanni.
3760 levél
Válasz 21.01.27. 17:21 #12
gregmerch
Kiderül. Jelenleg az IOI és az általuk bő 20 éve csiszolt Hitman univerzum stílusa áll a legközelebb szvsz egy valamire való, nem mezei shooterként funkcionáló, open-world JB játék elkészítésének lehetőségéhez. Mondjuk a Hitman játékok pályái csak kvázi voltak nyíltak, sok volt ott a megkötés, de ezen lehet csiszolni. Ha ezt a jelenlegi koncepciót rendesen átültetik a 007-es világába, akkor nem lesz rossz az a játék. És ugye jön 2023-ban a Bond franchise 60. évfordulója, gondolom akkorra időzítik a kiadást. De ez mind csak szubjektív tipp.
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
1466 levél
Válasz 21.01.27. 16:46 #11
Baracklekvár
Kicsit félek, hogy a Bond játékot vezette fel haloványan az utolsó pálya, a maga csőszerűségével; illetőleg azzal a talán csak általam belelátott utalással, hogy hát James Bond-nak már volt ikonikus vonaton harcolós jelenete a közelmúltban; épp a legjelentősebb, igazodási pontként tekinthető epizódban...

Vagyis félelmem szerint a "nyílt" világ helyett majd sokkal szorosabban fogott, egyirányú, egységsugarú lehet a 007. (S igazán máshogy nem is tudom elképzelni.)

De hát persze, azzal várjunk még.
3760 levél
Válasz 21.01.27. 16:25 #10
gregmerch
Nekem átlag 1.0 óra volt a nettó játékidő szintenként a teszt során, de ugye a végén az összesítés nem számolja a visszatöltések előtti időket. Kb. egy délután és egy este alatt meg lehet csinálni ELSŐRE a sztorit, és valóban vannak nagyon könnyen letolható pályák. Mondjuk a szerencse is belejátszott pl. nálam abba, hogy Dartmoorban éppen ott osontam be az amúgy böszme nagy házba, ahol pikk-pakk ki lehetett iktatni a célpontot, amihez a lehetőséget kvázi tálcán kínálta a játék. Berlin és Chongqing volt nekem a két legtartalmasabb helyszín, míg az utolsó pálya amolyan epilógusként fogható fel szerintem. Dubai korrekt, ha nem "oktató módban" toljuk, és Mendoza is sok lehetőséget tartogat, ha nem rohanunk. Gondolom Dartmoor is, csak, ahogy írtam, ott mákom volt. A szavatosság viszont brutális, minden pályát többször végig AKAR vinni az ember, és mindenhol sok a kiaknázható lehetőség, mission story, cél, kihívás stb.. A VR mód (PS4) pedig külön kategória, de ezt már írtam a cikkben is. Jöhet a hivatalos Bond játék a dán srácoktól!
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
33671 levél
Válasz 21.01.27. 10:37 #9
Creativ3Form
Pontosan, nagyon magas az újrajátszhatósági faktora.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
1466 levél
Válasz 21.01.27. 10:20 #8
Baracklekvár
Nekem már 30 órám van a játékban - döntően ugye saját Contract-ok kreálása és más contract-ok teljesítése okán. Szóval, bőven-bőven van benne újrajátszási potenciál...
33671 levél
Válasz 21.01.27. 09:37 #7
Creativ3Form
Hát...cirka 3 óra. Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy két pályát is kb. 30 perc után újrakezdtem, mert totál félreterveztem a gyilkolásokat és a silent assassinnak még csak a közelébe se jártam. De mondjuk a korábbi részek is elég rövidre sikerültek. Persze tényleg magas az újrajátszhatósági faktor én pl. tuti újra elkezdem majd master nehézségen (elsőre professional-on nyomtam), és megnézek már lehetőségeket is. Itt vannak amúgy az eredményeim:

Első pálya
Második pálya
Harmadik pálya
Negyedik pálya
Ötödik pálya
Hatodik pálya
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
5322 levél
Válasz 21.01.27. 08:31 #6
Gump
Hatból három pályát 20 percen belül? o.O Mennyi akkor a játékidő így elsőre?
33671 levél
Válasz 21.01.27. 00:50 #5
Creativ3Form
Na, a végére értem a sztorinak. Összességében mocsok mód élveztem, nem voltak túlzóak a széria csúcsra járatása jelzők. Bár a játékmenet kb. semmit nem változott az előző részhez képest (ha csak nem veszem figyelembe, hogy a mobilunkkal tudunk scannelni és elektromos zárakat kinyitni), de a hangulat, az atmoszféra és a pályák felépítése itt volt a legjobb a három rész közül. Viszont minden imádatom ellenére, volt jó pár része, amivel nem voltam teljes mértékben megelégedve! Az egyik, hogy mocsok rövidek a pályák. Én silent assassin stílusban nyomtam (professional fokozaton) de még így is, a hatból három pályát 20 percen belül megcsináltam úgy, hogy egyszer sem rohantam a karakterrel. Ok, hogy rohadt sok lehetőség van a célpontok kiiktatására, emiatt pedig nagyon magas az újrajátszhatósági faktor, de akkor is. A másik, hogy továbbra sem tud kinőni a gyermekbetegségeiből. Pl. van olyan rész, amikor egy csuklyás állruhában, háttal állva mindenkinek, 15-20 méterről is kiszúrnak, de máskor meg az se zavarja az NPC-t, hogy a karakternek, akinek átvettem a helyét, 2 perccel korábban még volt haja. Végül pedig a finálé...egyfelől nagyon élveztem, mert piszok hangulatos a vonatos pálya...másfelől viszont, ez most komoly? Egy trilógiát lezáró finálénak ennyit tudtak kitalálni? Juss el egy vonat uccsó szerelvényéből az elsőbe? Oooooké. Szóval nem tökéletes, de még is fantasztikus játék lett, mert a gyerekbetegségeit és a rövidségét feledtetni tudja a hangulat, a játékmenet, a grafika és kb. minden. A széria szerelmeseinek kötelező, de akik eddig csak hallomásból tudták, ki az a 47-es ügynök, azok is adhatnak neki egy esélyt. De természetesen előtte játszák végig az első két részt is.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
1466 levél
Válasz 21.01.21. 16:28 #4
Baracklekvár
A játék kiváló lett; s már most hiányzik bármi folytatás-kiegészítés - így, hogy túl vagyok a történet lezárásán. Biztos egyedül vagyok, de engem az egész játékban a történet fogott meg leginkább, illetőleg a karakterek-szereplők egymással való kapcsolata.
Bárcsak legalább egy értelmes DLC-t még kiadnának hozzá egyszer.
5447 levél
Válasz 21.01.20. 20:42 #3
Skorpio90
Igazából még meg is kéne köszönnöm az Epices egy év exkluzivitást, mert addigra remélhetőleg összetákolják, illetve a 2. részt is be tudom fejezni. (60 órányi játékidővel még nem vagyok a végén)
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
1466 levél
Válasz 21.01.20. 20:20 #2
Baracklekvár
Kiegészítés: Az egyik alkalommal, amikor pár percig látszólag működött valameddig, aztán utána dőlt össze és írta ki, hogy 0 művelet lett végrehajtva - na akkor nekem megcsinálta a haladás átvitelt...
1466 levél
Válasz 21.01.20. 19:38 #1
Baracklekvár
Hát, a Hitman2->Hitman3 haladás átvitel hatalmas kudarc az első nap. Remélhetőleg holnapra összeragasztják. Már párszor megpróbálták ma, s előrébb is jutott a dolog néhány kattintásnyival-felületnyivel - de még mindig teljesen használhatatlan végső soron.
Most is épp Service Unavalaible. Gondolom újabb adag ragasztót nyomnak a sorok közé.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.