Man literally too angry to die
Fórum » Beszélgetés a játékokról
Broken Sword 1-2
cutteres(kukac)gmail.com
Előre is köszi!
J.A.
Man literally too angry to die
Ág? Ilyen nem rémlik.
Man literally too angry to die
Remélem jól emlékeztem, nagyon régen játszottam már vele.
Man literally too angry to die
Tudna nekem valaki segiteni abban, hogy a broken sword 2-ben hogy jutok le a hegyről?
Megvan a teodolit elhelyezése, csak nem látom vele a jelzőt, amit feltettem a sziklára. Arra gondoltam, hogy a vadkan helyén van egy ág és azt kellene letörni(biztos takarja, vagy mit tudom én..), de nem akarja. Talán mögé kellene kerülni, de nem találom az oda vezető utat.......
sakálemberek...
úgy én is végignyomtam.
sakálemberek...
SZENTHÁROMSÁG--> !Punk-Rock-Death Metal!
A szirupos, palacsintát, add oda a kövér kaszkadőrnek, aki azt mondta, hogy ő már túl öreg ahhoz, hogy palánkokon ugráljon át.
Namost, miután megette a szirupos palacsintát, vegyél el egy megkeményedett zsemlét az asztalról, és hajítsd bele a kaszkadőr melletti bokorba, aztán még egyet.Ha megvan, a bokorból előtörnek a méhek, és elkezdik kergetni a kaszkadőrt, aki ijedtében, simán átugorja a palánkot.
Takin' care of business
Just another freak in the freak kingdom
SZENTHÁROMSÁG--> !Punk-Rock-Death Metal!
sakálemberek...
losztmucsacsosz
losztmucsacsosz
sakálemberek...
Mit kell csinálni?
Az emeleten a szekrényben van valami ,amit nemtok elvenni!(nem a pia)
Az kelleni fog?
Just another freak in the freak kingdom
Rögtön a gama elején mit kell csinálni,mikor ülök a székben?
Just another freak in the freak kingdom
(RASTA guy 2003.06.29 23:11)
Takin' care of business
A forgatáson már dumáltam mindenkivel és "megetettem" a kaszkadőrt de semmi!Onnan hogy tovább?Mert állítólag elkezdik majd a kaszkadőr-jelenetet de semmi sincs...
SZENTHÁROMSÁG--> !Punk-Rock-Death Metal!
Pont ez amin elekadtam, és megcsináltám, már a játék is megvan.
Na szóval:
Emléxel arra a térképre, ahol az állat ürege van?Itt kellett veledugni a bambuszt, hogy méretre harapja.
Ezen a térképen lesz a kijárat.
Kóvájogj addíg, míg el nem jutsz ennek a képernyőnek a bal felső sarkába.Ha itt vagy , akkor úgy látszik, mintha csak 2 irányba mehetnél.Fel, vagy le.Nos egyik sem jó.A két út közözz, a fák között lesz az út, a susnyásban.Tehát a kivezető út pont a jobb középen lesz.
A hajamat téptem, mikor megtaláltam....
Takin' care of business
állítani azt a teleszkópot, amit a Ketch szigetéről loptam el!!! HELP, plz! Thx!
Egyik végigjátszás sem írja !
sakálemberek...
sakálemberek...
A Monkey Island megvan, de ezt nem találom.
CSak az újságot kerestem meg először.
Takin' care of business
Megvan, én f*sz meg sem néztem.
Takin' care of business
sakálemberek...
Takin' care of business
sakálemberek...
Takin' care of business
sakálemberek...
Aztán jött az oszlopos rész.Azt is megoldottam.A feladat, az, hogy a mocsáron keresztül keressük meg a hegyet.Namost, a mocsárba, össze vissza mászkálok, 60x visszaérek ugyanarra a helyre, de nem találom a hegyre vezető utat.
Takin' care of business
sakálemberek...
Hát ez az, de össze-vissza koválygok abban a szaros mocsárban, mert nem találok ki, melyik a helyes út?
Takin' care of business
A londoni metró:
----------------
Időközben Nico egy elhagyatott metrómegállóban találta magát. A csoki
automatából a hajtűje segítségével kipiszkálta a beragadt pénzérmét,
majd ennek segítségével megmérte a súlyát. Először az áldozati tőrrel
megpróbálta felfeszíteni a faliszekrényt, de nem járt sikerrel.
Észrevette azonban, hogy a szekrényt belülről kis kallantyú tartja
zárva. A résen át bedugta az automatától kapott kártyát, majd
kinyitotta a szekrényt. Megállította a metrószerelvényt, majd elindult
a dokkok felé.
Zombi sziget:
-------------
A zombi sziget egy kietlen részén értek partot. A meredek sziklafal
első nekifutásra megmászhatatlannak tűnt, de végül észrevett rajta egy
kis kitüremkedést. Elkérte Rio-tól a halászhálóját, majd annak
segítségével felkapaszkodott a sziklafal tetejére. Az erdőben először
alaposan eltévedt, de amikor jobban kiismerte magát, rájött nem is
olyan bonyolult a tájékozódást. Felfedezte, hogy több kijárat is
nyílik ugyanarról a helyszínről, csak meg kell találnia az igazit.
Letépett egy darab bambusz rudat, de mivel túl hosszúnak találta,
bedugta az ismeretlen ragadozó odújába. Visszasétált a sziklafalhoz,
majd elindult a másik irányba. Itt szerencsére már nem volt olyan sűrű
az erdő, viszont egy megvadult varacskos disznó állta el az útját. Nem
esett kétségbe. A mérgezett dartot behelyezte a bambuszcsőbe, célzott
és lőtt. A méreg már jócskán vesztett az erejéből, de bőven elég volt
ahhoz, hogy elkergesse a malacot. A szomszédos tisztáson végre
megtalálta azt, amit keresett. Az oszlop tövéről leszedte a liánokat,
majd a liánhoz fűzte a hálót. Beletette a mérnöktől megszerzett
jelzőt, majd az egészet feldobta az oszlop tetejére.
Visszatért a mocsárba, s megkereste a kijáratot a sziget legmagasabb
pontjára. Ott felállította a teleszkópot, majd megkereste a csillogó
jelzőt a szigeten. Ott kellett lennie a kincsnek valahol a sziklák
között. Elindult lefelé a szikla jobb oldalán.
A londoni kikötő:
-----------------
Nico végre felfedezte a rosszfiúk fő rejtekhelyét. Óvatosan
megközelítette a hajót, mindig ügyelve arra, hogy rejtve maradjon a
kíváncsi szemek elől. Megvárta míg az ügyeletes őr elhalad előtte,
majd gyorsan felmászott a hajó tetejére. Ismét várt egy kicsit, majd
kinyitotta az alatta lévő ajtót. Az őr azonnal gyanút fogott, majd
nekiállt átvizsgálni a kabint. Több se kellett Niconak. Lemászott a
létrán, majd a gyanútlan őrre zárta az ajtót. A biztonság kedvéért még
a seprű nyelével is kitámasztotta az ajtót. Belesett a kajütablakon, s
megdöbbenve látta, hogy az egyik bandita hidegvérrel lelőtte a
szerencsétlen professzort. Kihasználta a gyilkos távozását, s
besurrant a kabinba. Elvette a követ a halottól, majd távozni akart.
Nem volt szerencséje. Karzak hátulról meglepte, s egy hurokkal
fojtogatni kezdte. Még szerencse, hogy kéznél volt az áldozati tor,
azt vágta a gyilkos combjába.
Zombi sziget (forgatás):
------------------------
George legnagyobb meglepetésére egy komplett forgatócsoportot talált
lenn a parton. Rengeteg sztár dolgozott a forgatáson, akik
meglehetősen nehezen viselték a viszontagságokat. Az ifjú tini sztár
kaszkadőr nélkül nem mozdult egy tapodtat sem. Mindenkit kikérdezett,
majd a piknikasztalról felvette a színészek ebédjét: a kővé száradt
zsemlét, a palacsintát és a szirupot. Jó alaposan megöntözte a ragadós
lével a palacsintát, majd megkínálta vele a kaszkadőrt. Az édes illat
teljesen körbevette a színészt. Megvizsgálta a közeli bokrot, s
észrevette, hogy egy egész raj lódarázs rejtőzik annak mélyén. A
kaszkadőrjelenet megkezdése után két kőkemény zsemlét hajított a
bokorba, majd elégedetten szemlélte, ahogy a felbőszült darazsak
üldözőbe veszik a szegény kaszkadőr. A jelenet tökéletesen sikerült,
végre elmehettek a következő forgatási helyszínre. A parton a rendező
nem talált megfelelő helyszínt a kincses barlang jelenethez. George
felhívta a figyelmét a sziklafalban rejtőző kis lyukra, ami szerinte
tökéletes helyszín. Már csak a kaszkadőr hiányzott, mivel az eredeti
darázscsípések tucatjait kapta az előző jelenetben. George önként
jelentkezett a feladatra, s azt javasolta, hogy az egész felvételt az
operator kézi kamerájával vegyék fel. A sziklafal tetején végre
megtalálta azt, amit keresett, a sas követ.
Piramis:
--------
Nico Londonból azonnal az öreg sámán falujába sietett. Ott azonban
megdöbbentő látvány fogadta. Az egész falut felgyújtották. Időközben
megérkezett a törpe indián is, akitől megtudta, hogy George-ot is
elrabolták. Az öreg sámán kunyhójában megtalálta a kojot követ, de
olyan forró volt, hogy csak akkor bírta felvenni, amikor egy egész
hordó vizet ráöntöttek. A piramisnál megvizsgálta az emelvényt, majd
megkérte a törpét, hogy másszon fel a tetejére, s dobja le a kötelet.
A keréknél rögzítette a kötelet, már csak a motort kellett valahogy
működésre bírnia. Felvette a generátorból a csövet, majd elvágta az
üzemanyag vezetéket. A csővel felfogott valamennyit a benzinből, majd
beletöltötte a felvonó motorjának üzemanyagtartályába. Beindította a
gépezetet, majd elmagyarázta Titicoponak, hogy kell működtetni. A
piramis tetején George-ot kikötözték az áldozati oltárhoz, úgy tűnt ő
lesz a főszereplő az áldozati szertartáson. Szép csendben felvette a
töltényövet a ládák tetejéről, majd angolosan távozott. Az őröknek azt
a mesét adta be, hogy ő a kapitány szeretője, majd felvette a lépcső
mellett álló fáklyát. (Vigyázat itt egy bug lehetséges. Amennyiben nem
a megfelelő sorrendben dolgozunk, pl. előbb vágjuk el a
benzinvezetéket, nem tudjuk felvenni a fáklyát, s örökre elakadunk a
játékban.) Miután a törpe meggyújtotta, beledobta a benzintócsába. Az
egészet megspékelte egy kis lőszerrel, majd várta a hatást. Pablo
távozása után rávette a kapitányt, hogy dobja el a fegyvert, majd a
tor segítségével kiszabadította a barátját. A benti teremben találtak
két egyforma kapcsolót. Egyszerre kellett őket meghúzni, hogy
kinyíljon a csapóajtó. Nico-nak újabb feladványt kellett megoldania. A
teremben talált két hatalmas kereket, néhány csempedarabot festet
jelekkel, s egy ajtót, melyen négy kerámia volt látható. Sokáig
gondolkodott a megoldáson, de végre rájött. Az ajtón lévő kerámiák
ábráját megtalálta középső kerámiagyűjteményben, igaz két különbözőn.
Ha a két ábrát egymásra illesztette, akkor kapta meg az ajtón lévő
összetett ábrát. A kerekeken is látott ábrákat. Úgy kellett
megforgatnia a kerekeket, hogy az egymáshoz legközelebb eső részein (3
óra, illetve 9 óra) látható ábrák megegyezzenek a középső
kerámiagyűjtemény egyik darabjával. Ilyenkor be tudta nyomni az adott
kerámiát. Megkereste a második kerámiát, s ahhoz is beállította a
kereket. A két középső kerámia benyomása után, már az ajtón is meg
tudta mozdítani a megfelelőt. Amint megnyomta a négy kerámiát kinyílt
a titkos ajtó. George sem kerülhette el a maga feladványát. Felvette a
falról a fáklyát, majd megkérte a törpét gyújtsa meg neki. A falon
talált egy rejtett kapcsolót, amit azonnal meg is húzott. A teremben
ahol landolt, egyetlen kapcsoló volt, amit azonnal meg is húzott.
Átment a bal oldali szobába, s ott meghúzta a hozzá legközelebb eső,
jobb oldali kapcsolót. Kiment s folyosóra, s ott is meghúzta a
kapcsolókat, először a bal oldalit, majd a jobbot. Kinyílt az ajtó, s
abban a teremben találta magát, ahová megérkezett. Elégedetten vette
észre, hogy időközben kinyílt egy újabb lépcsőlejáró. Újabb fáklyát
gyújtott, s elindult az ismeretlenbe. Néhány újabb lépcső és kapcsoló
után végre elért a céljához. A szertartás megkezdését már nem tudták
megakadályozni, de a három kő együttes ereje visszaűzte a gonosz
istent börtönébe.
sakálemberek...
Sok szerencsét!!
Sajna ugyanaz történt mint az első rész esetében: nem olvasta normálisan a CD-t, pörgette mint az állat, küszködött. Na mondom nem hagyom ennyiben: ISOBuster és Daemon Tools használatba véve. Jelentem működik ::
Nos aki végigjátszásra vágyik, megtalálhatja a 97es 576KByteban, adok URL-t (bescannelték a kedves EVMesek)+magyarosítás is van annak, akinek esetleg nem megy annyira az angol szöveg:
http://www.evm.hu/?page=2&id=12
"Hiszem, hogy az, aki állitása szerint érti, mi folyik a világban, az apró dolgokban is hazudni fog"
ASUS P4P800-E Deluxe, P4 (Prescott) 2.8Ghz 800FSB, 2*256 Kingston Dual DDR 400Mhz, MSI GeForce 6600GT
ASUS P4P800-E Deluxe, P4 (Prescott) 2.8Ghz 800FSB, 2*256 Kingston Dual DDR 400Mhz, MSI GeForce 6600GT
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Most akkor van A-Life 2.0 vagy nincs a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobylban?
- 2. Erre számíthatnak a Frostpunk 2 rajongói 2025-ben
- 3. Kis méret, nagy teljesítmény – SFF videokártyák az ASUS-tól
- 4. A PlayStation Plus 2024. decemberi játékai
- 5. PRIM teszt – Míg a halál el nem választ
Legfrissebb fórumtémák
- 17:58
- Játékhírek a szerkesztők figyelmébe [1477]
- 13:26
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [43940]
- 13:07
- Szét*** az ideg [5164]
- 12:25
- Nagyratörő terven dolgozik a PUBG alkotója [hozzászólások] [1]
- 18:28
- Dragon Age: The Veilguard [207]
- 08:53
- :::Music Club::: |House,Trance,Techno| [9492]
- 06:08
- Most akkor van A-Life 2.0 vagy nincs a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobylban? [hozzászólások] [1]
- 09:52
- PRIM teszt – Míg a halál el nem választ [hozzászólások] [1]
- 07:57
- Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld! [1462]
- 18:47
- Touch Type Tale teszt – Egy középkori írnok kalandjai [hozzászólások] [2]