Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Csúnya világ jön? TV-reklámok a játékokban [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: Csúnya világ jön? TV-reklámok a játékokban
Egy cég egy éve teszteli a lehetőséget és tervei szerint még idén el is terjesztené.

17664 levél
Válasz 21.07.06. 11:30 #9
david139
Vagy nézzük meg a Blizzardot amiből ömlik a fos, reputáció a béka segge alatt, mindent teleraktak fizetős termékekkel, és hozzák a rekord bevételeket.
A Cyperpunk is igen sok zsetont hozott a konyhára.
Forget the horror here
5238 levél
Válasz 21.07.06. 11:07 #8
subject17
Hát nem tudom... Szerintem pont a játékosközösség az, akit nem lehet ennyire szétszopatni.

Igen, mindig van egy agyhalott, aki imádja az adott szarkupacot, de nézd meg pl. BioWare mostani megítélését, és az utóbbi játékait. Hiába volt a jó hírnév, a földbe döngölték őket a középszar Andromedáért és a totál szar Anthemért. Most MELE esetében sajnos túlságosan elvakított mindenkit a nosztalgia, de látom Answers HQ-n is sokszor, hogy rengetegen egyetértenek, hogy már megint mennyire lusta, összecsapott munkát dobtak ki.

Vagy ott van az Avengers játék: hiába a név, kurva nagy bukás lett, mert nyomorék megközelítéssel készült, és ezt már Marvellel sem lehet letömni a torkunkon.

(Cyberjunk anyone? )
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
17664 levél
Válasz 21.07.06. 10:52 #7
david139
Egyrészt ha minden játékban ez lenne, akkor nem maradna választás, másrészt meg teljesen oligofrén közösségről van szó, akik újra és újra beleesnek az előrendelés hibájába is, szóval nem várnék túl sokat
Meg ugye írja a cikk is, hogy még örülnének is neki, hogy még egy soron megfejik őket.
Forget the horror here
1742 levél
Válasz 21.07.06. 10:44 #6
Ricsi1976
Lehet reklám, de akkor legyen olcsóbb a game. Fizessenek a hírdetők.
5238 levél
Válasz 21.07.06. 10:08 #5
subject17
Szerintem nagygépes játékok esetében ezt egyszerűen nem tudnák meglépni. A kutya nem venné meg onnantól a dolgokat, ebben szinte biztos vagyok.

A mostani SSD-s töltőidők mellett meg jah, amúgy is max. egy pillanatra felvillanó kép lehetne.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
33350 levél
Válasz 21.07.06. 09:39 #4
szbszig
Mondjuk annyira nem elrugaszkodott dolog a valóságtól, hogy a töltőképernyőkön ne semleges képek vagy játéktippek, hanem reklámok fussanak mindig. Pláne egy olyan világban, ahol a játékok megkövetelik a folyamatos internetelérést, így a hirdetéseket valós időben és a felhasználóra optimalizálva lehet streamelni. De addig jó nekünk, amíg ezt valami marketingzseni fel nem fedezi, mert ha általános gyakorlattá válik, akkor egy idő után biztosan elkezdenek majd visszaélni vele. Például a töltőidő mesterséges meghosszabbításával, lásd még a cikkben is említett esetet, hogy a kereskedelmi tévékben ma már sokszor levágnak a filmekből részeket, csak hogy még több és több reklám beleférjen a műsoridőbe.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
9077 levél
Válasz 21.07.05. 18:30 #3
goodboy007
Az öreg Tencent mindent behálóz?!
In god we trust, all others we track!
17664 levél
Válasz 21.07.05. 16:50 #2
david139
A Simulmedia állítólag egy felmérést is készített a játékosok körében, amelynek eredménye szerint azok örömmel néznek meg reklámokat játék közben, ha cserébe jutalomban részesülnek. Ilyen jutalom lehet az adott játékon belüli kredit vagy kozmetikai elem. Ám ezeket csak akkor kapnák meg, ha a reklámokat teljes terjedelmükben végignézik, ezt a PlayerWON platform monitorozná.

Nem PlayerWON-nal nyilván, de amúgy maga ez a jelenség végtelen meg egy mobilos játékban már rég ott van, szóval nem érzem itt a nagy innovációt.
Forget the horror here
1502 levél
Válasz 21.07.05. 16:45 #1
Baracklekvár
Öhhm. Az részemről rendben van, ha egy fps/tps vagy autós játékban, stb... a háttérbeli reklámtáblákon valódi cégek valódi termékei vannak reklámozva. De hogy a játékélményt bosszantó harsány reklámokkal szakítsák meg - pláne valami különösen alkalmatlan ponton... hát azért cserébe legalábbis szépen lassan el kell kezdenie visszafizetniük a játék árát.

Nyilván nem mindig tehetem meg, de törekszem arra, hogy amely cég reklámja bosszantott egyszer is, annak termékét ne vegyem meg, amíg emlékszem e bosszantásra. Van konkurenciája mosószernek, édességnek... Amire kilyukadni akarok: vajon a játékosok beleélését széttépő reklámok úgy általában mennyire lennének hatékonyak és mennyire kontraproduktívak?

Nem nagyon tudom elképzelni, hogy a játékos majd ujjongva felkiált, hogy "Hurrá, éljen a XXXX mosószer!" Helyette inkább azt tudom elképzelni, hogy "B@&!4$$n meg ez a &@$3˘%&&@!"

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.