Kissé vegyesek az érzéseim a demó kapcsán, elsősorban azért mert nagyon nehezen áll rá a kezem az irányításra, még úgy is, hogy amennyire csak lehetett, a Mimimi-játékokban megszokotthoz igazítottam. És az sem segített, hogy borzasztóan lomhán, néha késéssel, néha egyáltalán nem reagálnak a karakterek az utasításokra, így a pálya vége felé átszoktam arra, hogy minden parancsot a tervező módban adok ki.
Ha már téli pálya, kicsit hiányoltam az ehhez nagyon könnyedén kapcsolható gameplay-elemeket, pl. lábnyomokat a hóban, amitől gyanút fognak az őrök, vagy testhő-menedzsmentet a melegedési lehetőségek között. (Ha emlékeztek a Commandos 2-ben a sarkköri pályára, külön téli ruházatot kellett szerezni ahhoz, hogy huzamosabb ideig a szabadban mozoghassunk. Eva McCain meg feltűrt ujjú pulcsiban és baseball sapkában tolja itt, tényleg már csak a strandpapucs hiányzik róla... : )
Iszonyatosan irritál, hogy manapság minden kiadó vagy fejlesztő vagy játéksorozat külön launchert kap, de hogy egy demónak erre mi szüksége, az remek kérdés.
Alapnak nem rossz, de semmi olyat nem láttunk a demóban, amit más Commandos-like játék ne mutatott volna, nem igazán különbözteti meg magát a többiektől, ettől függetlenül nem írnám le, de a kedvemet sem hozta meg, hogy lehetőség adtán azonnal nekiessek végigjátszani.
Fórum » Hozzászólások, megjegyzések
Próbáld ki a Stargate: Timekeepers demóját! [hozzászólások]
Kapcsolódó tartalom: Próbáld ki a Stargate: Timekeepers demóját!
A valósidejű lopakodós taktikai játékok táborát gyarapítja a Slitherine újdonsága.
Na kipróbáltam a tutorial pályát. Hát azért még elég bugos. Néha magától kilép a játék a desktopra, viszont ha a főmenüben megnyomom a Quitet, akkor meg nem akar kilépni
A save fileok is csúnyán összekeverednek ha felülírjuk őket.
De a legnagyobb baj tényleg az, hogy nem nekem való. Az időzítős rész nagyon tetszik! Az majdnem átalakította olyanná, hogy én is élvezzem.

De a legnagyobb baj tényleg az, hogy nem nekem való. Az időzítős rész nagyon tetszik! Az majdnem átalakította olyanná, hogy én is élvezzem.
Mindenképp kipróbálom a demót, mert bejelentés óta szemezek vele, csak kár, hogy ez a Commandos/Desperados stílus nagyon nem megy nekem.
Egy kaland-shooternek jobban örülnék a témában. Tycoon-manager stilusban már feldolgozták az SG-t
Egy kaland-shooternek jobban örülnék a témában. Tycoon-manager stilusban már feldolgozták az SG-t

A sorozatot szerettem, bár nem sokra emlékszem belőle, de piszok jó hangulata volt, ami itt is átjön. Mondjuk pont ebben a teaser trailerben olyan a CGI, mint a '90-es évek scifi-sorozataiban, de legalább autentikus.
+ a gameplayben már egész vállalható a látvány. Lehet, kipróbálom majd a demót.

„A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni.”
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Tempest Rising teszt – Szellemi örökös vagy olcsó utánzat?
- 2. Pax Augusta teszt – Veni, vidi, vici?
- 3. Soulslinger: Envoy of Death teszt – Kilépett korai hozzáférésből a magyar roguelite FPS
- 4. Clair Obscur: Expedition 33 teszt – Varázslat a „vásznon”
- 5. Feltámad egy Commodore 64-es játék, jön az Airborne Ranger: Fightout
Legfrissebb fórumtémák
- 13:58
- Disney+ Star Wars [509]
- 20:26
- Sorozatok [10899]
- 10:37
- Red Dead Redemption 2 [564]
- 21:30
- GG - GameGuess játék [883]
- 14:42
- Milyen könyvet olvastok mostanában? [2904]
- 10:38
- Mandragora: Whispers of the Witch Tree [27]
- 15:55
- Elhunyt... [2752]
- 08:32
- Battlefield 2 - [Dome] Community fórum [68787]
- 16:14
- Bő négy perc a Command & Conquer szellemi örökösének tekinthető Tempest Risingból [hozzászólások] [8]
- 09:33
- Elden Ring [260]