Fórum
Beszélgetés a játékokról
»» UnrealEditor
Hello. Hogy kell vizet csinálni? Unreal ed 3.0-ást használok. Az unreal Tournament 2004-eshez szeretnék csinálni pályát. 1x egy oldalról letöltöttem egy magyar leírást a 2.0-áshoz, ami nagyon hasonlít is rá, de valamiben más. ADD SPECIAL BRUSH - nál nincs ott, hogy water, és az actor classes, info/zoninfo résznél nincs ott, hogy waterzone. Hogy kell 3.0-ással? Megnyitottam egy eredeti pályát, és ott a víz felszine FluidicSurfaceInfo volt. Ezt meg is csináltam, most vízfelszine van, hullámzik is, de nem úszik benne. Csak keresztülesik rajta. Hogy kell hogy ússzon benne? Előre is köszi

Hopsz, visszaküldte a mailerdaemon, hogy túl nagy a fájl. Majd elküldöm 2 daraban.
I'll be here...
Elküldtem a tutorialokat zippelve, de elég nagy, 2,36 MB.
I'll be here...
Nem mondom, neked van türelmed.Gratulálok.
Akkor ha lehet küldd el html-ben mert úgy legalább nem lassú.Megvan a Rune, király mer annak is ugyan az az editorja.
Akkor lécci küldd: tbercee@matavnet.hu
Akkor ha lehet küldd el html-ben mert úgy legalább nem lassú.Megvan a Rune, király mer annak is ugyan az az editorja.
Akkor lécci küldd: tbercee@matavnet.hu
Ha kilépek a sötétből,és meglátod a szemem,annyit mondassz nekem:kegyelem!De sohasem!
Már egy ideje dolgozok azon, hogy a tutorialokat .doc formátumban is elérhetővé tegyem, de egyelőre nem volt időm mindet elkészíteni. Szóval majd egyszer lesz. Esetleg HTML formátumban elküldhetem az egészet, mert azt a HDD-ről is meg tudod nézni.
Hogy lassan jön be, az minősítse a magyar internet-szogáltatókat
Ha meg akarod tanulni, javaslom, hogy indulj a "Kezdőknek" kategóriától, sorban, mivel a későbbi tutorialok ("haladóknak", Tapasztaltaknak") ezekre építkeznek. Különben még korán sem találsz meg mindent, ami a pályaszerkesztésserl kapcsolatos, de folyamatosan bővül a gyűjtemény. Ma is megy egy új tutorial, ha kész leszek vele estig.
Hogy lassan jön be, az minősítse a magyar internet-szogáltatókat

Ha meg akarod tanulni, javaslom, hogy indulj a "Kezdőknek" kategóriától, sorban, mivel a későbbi tutorialok ("haladóknak", Tapasztaltaknak") ezekre építkeznek. Különben még korán sem találsz meg mindent, ami a pályaszerkesztésserl kapcsolatos, de folyamatosan bővül a gyűjtemény. Ma is megy egy új tutorial, ha kész leszek vele estig.
I'll be here...
Gubar jó a honlapod.Csak egy gondom van vele.Lassan jön be.És sok a tutorial, követhetetlen.Pedig megszeretném tanulni.Nem tom, megvan e még neked .doc-ba vagy bármilyen szövegfájlba, mer akkor jó lenne ha elküldenéd.Mer a tutorialbol kb. odáig jutottam hogy:kockában vagyok+textúra+fény.Ennyi.Lécci segíts, mer ezt a Rune-ban is használnám.
tbercee@matavnet.hu
Thnx
tbercee@matavnet.hu
Thnx
Ha kilépek a sötétből,és meglátod a szemem,annyit mondassz nekem:kegyelem!De sohasem!
Pathnode -okat kell elhelyezned a pályán azokon a részeken, amerre akarod, hogy menjenek a botok. Kb 256 egys. távolságra.
I'll be here...
De azért lenne pár kérdésem...
Pl. a tereptárgyakon hol lehet beállítani, hogy ne lehessen átmenni rajtuk. És a botoknak hogyan lehet megmondani, hogy kezdjenek el mozogni, taktikázni, ne csak álljanak, és bámuljanak?
Pl. a tereptárgyakon hol lehet beállítani, hogy ne lehessen átmenni rajtuk. És a botoknak hogyan lehet megmondani, hogy kezdjenek el mozogni, taktikázni, ne csak álljanak, és bámuljanak?
Egyébként a tutorial nyomán elkezdtem egy pályát csinálni, és már egész yól állok! Még nem nagy szám, de 2-3 hét ráfordítással már egész pofás lesz! Úgyhogy jövök neked eggyel!
Akkor a Rune készítői végre gondoltak erre is. A Wheel of time-hoz is letölthető egy pár ilyen ocx file, ezek szerint azok is megfelelőek lehetnek.
I'll be here...
Egyébként a RuneEd is kért mindenféle oocx kiterjesztésű fájlt, de a CD-n volt egy olyan könyvtár, ahol ilyen esetre az összes fájl be volt rakva! Egyszerűen be kellett másolni a Windows/System könyvtárba, és kész! Kipróbáltam a Tournament CD-jén található editorral is megy!
predator: nekem is megvan a Unreal: rtnp, de nekem gond nélkül megy. Erős a gyanúm, hogy a következőmódon megoldhatod az ocx-fájlos problémát: a GUnreal-nál találsz a Files szekcióban az Unreal kategóri alatt egy olyat hogy VBRun60. Töltsd le és installáld fel, és ha még mindig nem indul, majd kitalálok valami más megoldást.
Hát igen, az editorral nekem is kellett egy sort szívni, mire rájöttem, hogy tehetem működőképessé.
Na, szóval ha mégsem működik, van még ötletem, de szerintem menni fog.
Hát igen, az editorral nekem is kellett egy sort szívni, mire rájöttem, hogy tehetem működőképessé.
Na, szóval ha mégsem működik, van még ötletem, de szerintem menni fog.
I'll be here...
Na, én is benéztem már ide. Szóval a GUnreal valóban igaz, én követtem és követel el továbbra is azt a siteot. http://www.tar.hu/gubar/.
A liftekről: tudsz-e movert csinálni? Ha nem, írtam egy tutorialt moverekről (a fenti címen találod), és bár eddig csak ajtókról beszéltem benne, ám a lift is tökugyanúgy működik. Szóval ezt ajánlom a figyelmedbe. Legközelebb jövő hétvégén teszek fel anyagot (köztük további movereket=ajtók, liftek, stb.). A mostani hétvégén is 4 tutorial került fel. Szóval akit érdekel, leginkább itt talál magyar nelvű anyagot az Unreal pályaszerkesztéshez. Máshol én nem találtam semmiféle tutorialt magyarul.
Ja, és természetesen minden Unreal motort használó játéknak majdnem ugyanaz az editora, szóval - bár én kifejezetten Unrealhoz és UT-hez írom őket - hasznát veszitek a tutorialoknak. Üdv:
A liftekről: tudsz-e movert csinálni? Ha nem, írtam egy tutorialt moverekről (a fenti címen találod), és bár eddig csak ajtókról beszéltem benne, ám a lift is tökugyanúgy működik. Szóval ezt ajánlom a figyelmedbe. Legközelebb jövő hétvégén teszek fel anyagot (köztük további movereket=ajtók, liftek, stb.). A mostani hétvégén is 4 tutorial került fel. Szóval akit érdekel, leginkább itt talál magyar nelvű anyagot az Unreal pályaszerkesztéshez. Máshol én nem találtam semmiféle tutorialt magyarul.
Ja, és természetesen minden Unreal motort használó játéknak majdnem ugyanaz az editora, szóval - bár én kifejezetten Unrealhoz és UT-hez írom őket - hasznát veszitek a tutorialoknak. Üdv:
Gubár
I'll be here...
Én nem tudtam nyujtani a dolgokat, meg textúrákat csinálni, szóval semmit, valaki elmondaná hogy kell?
"Tried to save myself but myself keep slippin away" I\I I II/I megnézni: kender.freeweb.hu!
Hi, na szal ha vki le tudná írni hogy hogy kell liftet csinálni (részletesen) annak nagyon örülnék.
Van egy pályám tök kész van, de még kell rá 2 lift és nem tudom hogy kell.
Van egy pályám tök kész van, de még kell rá 2 lift és nem tudom hogy kell.
Nem túl bonyolult a használata. Az egészet úgy kell elképzelni, mint egy nagy tömb, amiből különböző méretű alakzatokat vágsz ki. Lehet beléjük tenni fényforrásokat, mozgo alkatrészeket (liftek, ajtók), meg dekorációt (textúrák, és kissebb objektumok). Kb. ennyit. Na persze azért ennyire nem egyszerű, de könnyű megtanulni. A két hiányzó file-t a Gunrealról le lehet tölteni.
Ja, és nekem is megvan a Rune, és teljesen megegyezeik a simával. Sőt! Még jobb is, mert vannak benne új funkciók!
Ja, és nekem is megvan a Rune, és teljesen megegyezeik a simával. Sőt! Még jobb is, mert vannak benne új funkciók!
YEP YEP! - Kipling :P
Ja...boccs:
bercee@freemail.hu
bercee@freemail.hu
Ha kilépek a sötétből,és meglátod a szemem,annyit mondassz nekem:kegyelem!De sohasem!
Kérlek nekem is küldjétek el azt a tutorialt.Én se értek hozzá, de jó lenne ha értenék.Mert nem soká a Rune is meglesz.


Ha kilépek a sötétből,és meglátod a szemem,annyit mondassz nekem:kegyelem!De sohasem!
Hopp... Most találtam meg a Gunreal oldalát, és mivel ha jól tudom, Gubár is olvassa ezt a fórumot, ezuton gratulálok neki! Tökös kis tutorialt csináltál, öcsém! 
Már csak annyi kérdésem van, hogy nekem a Rune van meg, ellenben ha yol vettem észre, akkor a RuneEd szinte egy az egyben az UnrealEd mása (ami mondjuk nem is különös, mert ugyanaz a motor...)! Szerinted abban is működni fognak a leírásaid? Minden esetre megpróbálom...

Már csak annyi kérdésem van, hogy nekem a Rune van meg, ellenben ha yol vettem észre, akkor a RuneEd szinte egy az egyben az UnrealEd mása (ami mondjuk nem is különös, mert ugyanaz a motor...)! Szerinted abban is működni fognak a leírásaid? Minden esetre megpróbálom...
Nekem viszont fenn áll a következő probléma: az Unreal: Return to Na Pali van meg, eredetiben. A játék telepítése után az editor egy OCX file-t hiányol, és nem hajlandó elindulni. Csakhogy ez a file a CD-n sehol nincs rajta...
Én is keresek hozzá valami tutorialt... Ötletem lenne millió, csak éppen abszolút nem értek hozzá... 

Konyítok hozzá. Tervezgettem néhány pályát régebben, alapvetően nem nehéz. Csak legyen fantáziád...
YEP YEP! - Kipling :P
Aki ért az UnrealEditorhoz az legyen szives írjon nekem egy levelet, vagy írjon ide a fórumra.
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.