Fórum
Beszélgetés a játékokról
»» Shadow Man
szoval a zsilip ajtot nem messze tőle fent lehet kinyitni. Az a jo a ShadowMan-ben hogy a kapcsolok mindig ott vannak a közelben. Ha meg messzebbi dolgokat hozunk müködésbe akkor meg mindig külön animácioban bemutatja hogy mit csináltunk.
Az az igazság hogy szerintem kaparj elő egy régebbi mentést mert egy kicsit bugos a játék szerintem. nekem is volt hasonlo egy másik pályán ahol forgo padlokat inditottam el egy kapcsoloval és miután kiléptem a pályárol leálltak és mikor ujra akartam inditani hiába csavargattam a mérnökkulcsot a zárban nem indultak el. akkor egy 4játékorával korábbi állást kellett betöltenem!!
szoval érdemes mindig uj helyre menteni! patch-et kerestem hozzá de nem találtam.
ma lekellett szednem a vinyomrol a cuccot mert kellett a hely e Red Faction-nek
(1G
de igazábol eddig is memoriámbol segitettelek csak a pontos helyleirásoknál inditottam el a gamét.
Az az igazság hogy szerintem kaparj elő egy régebbi mentést mert egy kicsit bugos a játék szerintem. nekem is volt hasonlo egy másik pályán ahol forgo padlokat inditottam el egy kapcsoloval és miután kiléptem a pályárol leálltak és mikor ujra akartam inditani hiába csavargattam a mérnökkulcsot a zárban nem indultak el. akkor egy 4játékorával korábbi állást kellett betöltenem!!

ma lekellett szednem a vinyomrol a cuccot mert kellett a hely e Red Faction-nek


de igazábol eddig is memoriámbol segitettelek csak a pontos helyleirásoknál inditottam el a gamét.
losztmucsacsosz