25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Játékhírek

Leépítés és új projekt a Frontier Developmentsnél

Az Elite: Dangerous fejlesztői új játéka a Coaster Park Tycoon lesz.

Írta: GeryG 12 hozzászólás

Mozgalmas időszakot él át az Elite: Dangerous fejlesztője, a Frontier Developments. Az űrhajós játék hosszú fejlesztés után bő egy hónappal ezelőtt jelent meg, de természetesen ezt követően sem állt le a játék támogatása. Emellett pedig több projekt is fut a stúdiónál, amelyek közül a ScreamRide kizárólag Xbox 360-ra és Xbox One-ra fog megjelenni márciusban. Ahogy az a napokban kiderült, a stúdió komolyabban is szeretne foglalkozni a vidámparkos, hullámvasutas témával, ezért belefogtak a Coaster Park Tycoon fejlesztésébe is, amely már PC-re fog elkészülni, de egyelőre nem árultak el további részleteket. Voltak viszont negatív változások is a csapat háza táján, ugyanis bezárt a kanadai részleg, valamint megváltak 15 munkatársuktól. A csapat mostantól 266 fővel dolgozik tovább, az elbocsátásokról pedig csak annyit mondtak, hogy a két fő projekt (az Elite: Dangerous és a Coaster Park Tycoon) munkálatai ezt követelték meg.

Kattints, ha érdekesnek találtad a cikket!

Planet Coaster

Platform:

Fejlesztő: Frontier Developments

Kiadó: Frontier Developments

Megjelenés:
2016. november 17. PC
2020. november 10. PS4, X1, XSX
2020. november 17. Mac
2020. november 19. PS5

» Tovább a játék adatlapjára

GeryG

GeryG
2010 végén csatlakozott a PC Dome cikkírói csapatához, pár hónappal később pedig már hírszerkesztőként is tevékenykedett. Lassan 15 ezer írásos anyag fűződik a nevéhez a magazinban, amivel a képzeletbeli dobogó csúcsán áll.

HOZZÁSZÓLÁSOK

SolidSnakeGH
SolidSnakeGH [806]
266 fő nem számít annyira hatalmasnak, az indie vs. multivállalat skálán nézve. Egyelőre ezzel a létszámmal is megvan egyfajta stabilitás, de volt már példa nagyobb bukásra is.
TReiker
TReiker [36]
A Frontier még a leépítéssel is hatalmas (létszámú) cég maradt.
thri77
thri77 [652]
Ez nem feltétlenül így van. Nagyon függ a cégtől, de lokációtól is. Angliában pl. szinte csak szerződéssel kapsz gamedev melót (és általában fél, max egy évre), akármilyen posztban is vagy. Általános, hogy az emberek vándorolnak a project végén, még akkor is, ha meg voltak elégedve velük. Pár studiónál viszont máshogy van, meg itt Kelet-Európában. Itt viszont (legalábbis itthon) meg az a gond, hogy egyre másra csődölnek be és szűnnek meg a cégek.
totyak
totyak [445]
Egy-egy projekt előtt ugye felvesznek pluszba pár embert az alap csapaton kívül, sokszor lehet látni ilyen hirdetéseket. Szerintem velük eleve olyan szerződés van kötve, hogy a projekt végén búcsúznak, bármilyen posztot is töltenek be. Nyilván ők a melósok lesznek, nem a vezetők. Nem hiszem, hogy ez problémát jelentene nekik. A csapatnak meg gazdasági okokból nyilván nem mindegy hányan vannak. Szerintem nem kell ezt a leépítést túlragozni, azok mennek el, akik csak az adott projekt miatt érkeztek.
thri77
thri77 [652]
Is-is. Pl a teszterek rendszerint repulnek a projekt vegen, mert fejlesztes eljen nincs rajuk annyira szukseg.
» Összes hozzászólás listázása a fórumban (12 db)