Mozgalmas időszakot él át az Elite: Dangerous fejlesztője, a Frontier Developments. Az űrhajós játék hosszú fejlesztés után bő egy hónappal ezelőtt jelent meg, de természetesen ezt követően sem állt le a játék támogatása. Emellett pedig több projekt is fut a stúdiónál, amelyek közül a ScreamRide kizárólag Xbox 360-ra és Xbox One-ra fog megjelenni márciusban. Ahogy az a napokban kiderült, a stúdió komolyabban is szeretne foglalkozni a vidámparkos, hullámvasutas témával, ezért belefogtak a Coaster Park Tycoon fejlesztésébe is, amely már PC-re fog elkészülni, de egyelőre nem árultak el további részleteket. Voltak viszont negatív változások is a csapat háza táján, ugyanis bezárt a kanadai részleg, valamint megváltak 15 munkatársuktól. A csapat mostantól 266 fővel dolgozik tovább, az elbocsátásokról pedig csak annyit mondtak, hogy a két fő projekt (az Elite: Dangerous és a Coaster Park Tycoon) munkálatai ezt követelték meg.
Leépítés és új projekt a Frontier Developmentsnél
Az Elite: Dangerous fejlesztői új játéka a Coaster Park Tycoon lesz.
Kattints, ha érdekesnek találtad a cikket!
Planet Coaster
Fejlesztő: Frontier Developments
Kiadó: Frontier Developments
Megjelenés:
2016. november 17. PC
2020. november 10. PS4, X1, XSX
2020. november 17. Mac
2020. november 19. PS5
HOZZÁSZÓLÁSOK
SolidSnakeGH 2015.02.08. 13:43 [806]
266 fő nem számít annyira hatalmasnak, az indie vs. multivállalat skálán nézve. Egyelőre ezzel a létszámmal is megvan egyfajta stabilitás, de volt már példa nagyobb bukásra is.
TReiker 2015.02.08. 12:01 [36]
A Frontier még a leépítéssel is hatalmas (létszámú) cég maradt.
thri77 2015.02.01. 15:04 [652]
Ez nem feltétlenül így van. Nagyon függ a cégtől, de lokációtól is. Angliában pl. szinte csak szerződéssel kapsz gamedev melót (és általában fél, max egy évre), akármilyen posztban is vagy. Általános, hogy az emberek vándorolnak a project végén, még akkor is, ha meg voltak elégedve velük. Pár studiónál viszont máshogy van, meg itt Kelet-Európában. Itt viszont (legalábbis itthon) meg az a gond, hogy egyre másra csődölnek be és szűnnek meg a cégek.
totyak 2015.02.01. 14:29 [445]
Egy-egy projekt előtt ugye felvesznek pluszba pár embert az alap csapaton kívül, sokszor lehet látni ilyen hirdetéseket. Szerintem velük eleve olyan szerződés van kötve, hogy a projekt végén búcsúznak, bármilyen posztot is töltenek be. Nyilván ők a melósok lesznek, nem a vezetők. Nem hiszem, hogy ez problémát jelentene nekik. A csapatnak meg gazdasági okokból nyilván nem mindegy hányan vannak. Szerintem nem kell ezt a leépítést túlragozni, azok mennek el, akik csak az adott projekt miatt érkeztek.
thri77 2015.02.01. 14:24 [652]
Is-is. Pl a teszterek rendszerint repulnek a projekt vegen, mert fejlesztes eljen nincs rajuk annyira szukseg.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Call of Duty: Black Ops 6 teszt – Most a sztori és a zombik viszik a zászlót
- 2. Film készül az Outlastból
- 3. Megjelent a Planet Coaster 2, mit mutatnak a pontok?
- 4. Baráti a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl új gépigénye
- 5. Kiszivárgott a PlayStation 5 Pro néhány specifikációja
Legfrissebb fórumtémák
- 15:56
- Helyzetjelentés [157263]
- 21:26
- Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld! [1448]
- 17:22
- Dragon Age: The Veilguard teszt [hozzászólások] [5]
- 10:39
- Elhunyt... [2740]
- 00:50
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [43930]
- 17:48
- Milyen könyvet olvastok mostanában? [2899]
- 11:37
- Nikoderiko: The Magical World teszt – Kincs, ami nincs [hozzászólások] [1]
- 10:19
- Dragon Age: The Veilguard [164]
- 22:41
- Sorozatok [10833]
- 16:58
- Hatalmas az érdeklődés az új The Sims-kihívó, az inZOI iránt [hozzászólások] [2]