Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Shadow Tactics - Blades of the Shogun

JátszóDome: Shadow Tactics - Blades of the Shogun #24

És vége. Hosszú hónapok kőkemény munkájával eljutottunk Noboruhoz és végeztünk vele.

2017.06.18. 15:13 | szerző: GeryG | kategória: Játék

Hát ez a nap is eljött, elérkeztünk a Shadow Tactics - Blades of the Shogun végéhez. Az utolsó küldetés végül négy videót emésztett fel, de valószínűleg csak azért, mert voltak olyan részek, amiket egész egyszerűen elpancserkodtam. És voltak olyanok, ahova tök feleslegesen mentem el... De ezzel együtt is Noboru nem menekülhetett... ■

Shadow Tactics - Blades of the Shogun
További hírekért és cikkekért ugorj a játék adatlapjára:
Shadow Tactics - Blades of the Shogun

hozzászólások (8)

GeryG
GeryG 2017.06.21. 10:17
Na azt én is nagyon remélem. :D
Nem is nagyon értem egyébként, hogy miért mellőzik az ilyen típusú játékokat, hiszen eddig bárkivel beszéltem, mindenki szerette és hiányolta őket. Régen sem volt belőlük túl sok (nekem tényleg csak a már említettek rémlenek, de szívesen várok tippeket), mostanra pedig ritkák lettek mint vh-s fps-ek... pedig ezernyi témát fel lehetne dolgozni ilyen formában is: világháborút (jó, commandos, de akkor is :D), középkort (kardok, íjak, páncélok, pajzsok, lovak stb.), jövőben játszódó sztorit, kémsztorit a hidegháború idején stb. Ha én lennék egy stúdió feje, tuti rámennék erre a stílusra és ontanám az ilyen játékokat. :D
szbszig
szbszig 2017.06.23. 11:38
Egy kicsit szórakoztam még tegnap este. Tök jól ki lehet pucolni Matsuyama központját is, ha az ember veszi a fáradságot:

1
2

Nyugi, nem öltem civilt. Hagytam, hogy bemeneküljön az összes valamelyik házba. ;-)
Barthezz
Barthezz 2017.06.24. 10:11
Neked aztán van szabadidőd! :P

Amúgy ez most meglepett, mármint szinte biztos voltam benne, hogy azt a részt lehetetlen megpucolni a rengeteg nyüzsgő civil miatt civil áldozat nélkül. A pályatervezés is olyan, hogy ezt a részt elkerülje a játékos. Ezek szerint viszont ez a térkép is teljesen kitakarítható. ;)
szbszig
szbszig 2017.06.24. 11:29
A kritikus pontot az ötfős őrjáratok jelentik, amilyenből három is van. Illetve még az a szituáció, ahol két szamuráj áll egymással szemben, és egymást is látják folyamatosan.

Én az előbbieket a háztetőről, surikenekkel ritkítottam. A riadó persze elkerülhetetlen, de szerencsére csak maximum kétfős osztagok jelennek meg pluszban, azokat pedig rögtön levadásztam, mielőtt túlságosan elszaporodhattak volna. Aikóval álcában megállítod őket, aztán az egyiket hátulról Hayatóval, a másikat szemből Aikóval szúrod le. Gyorsan elkotrod a hullákat, Hayatóval felkapod a dobócsillagot, és kezdődhet minden elölről.

A szamurájoknál pedig azt a technikát kell használni, amit épp a múltkor írtam. A tetőről meglövöd, erre arrafelé fordul rögtön, de a tető miatt nem tud meglátni. Ezután teszel egy kis kitérőt a háztetőn, hogy arrébb ugorhassál le, és gyorsan hátba szúrod. Külön-külön egészen könnyű igazából, a nehézséget az okozza, hogy ezt még koordinálni is kell, egyszerre végrehajtani mindkét karakterrel, a szamurájok pedig elég hamar meggyógyulnak sajnos.

A rengeteg civillel viszont nem kell különösebben foglalkozni. Azok csak jajveszékelnek folyamatosan, de ebből általában nincs nagy gond, mert mire odahívják az őröket, addigra te el tudsz iszkolni könnyedén.
Barthezz
Barthezz 2017.06.24. 12:10
Nah igen, az 5 fős őrjáratokra nem lett volna ötletem, a civilek kijátszása pedig egyben a játék bugja. De ötletes, ahogy megoldottad, még ha ez a pálya valóban nem is erre lett tervezve. :)
ajánlott olvasnivaló