Úgy tűnik, a Visceral Games már nem töltheti be a húszadik életévét. A stúdiót még 1998-ban alapították, működését pedig tegnap fejezte be végleg, miután az EA úgy határozott, bezárja kapuit. A Visceral Games a közel két évtizedes működése alatt rengeteg műfajba belekóstolt. Készítettek epizódokat a Tiger Woods PGA Tour szériához, dolgoztak több The Lord of the Rings és James Bond játékon is. Nekik köszönhettük a The Godfathert, a Dante’s Infernót, az Army of Two: The Devil’s Cartelt és a Battlefield: Hardline-t. DLC-k készítésével is foglalkoztak a Battlefield 3-hoz és a The Sims 3-hoz. Mégis a legtöbben bizonyára a Dead Space trilógia kapcsán emlékezhetnek a nevükre.
Miután az EA megvásárolta a Disneytől a Star Wars játékok jogait, a Visceral Games is egy ilyen projekt fejlesztésébe fogott. A játékról alig szivárgott ki információ, ám a stábot idő közben az az Amy Hennig is erősítette, akit a legtöbben az Uncharted írójaként ismerhetnek. Egy akció-kalandjáték készült, ám a legfrissebb hírek szerint ez olyannyira nem győzte meg az EA képviselőit, hogy úgy döntöttek, ennyi elég is volt. A kiadót vezető Patrick Soderlund elmondása szerint a játékot rajongók közreműködésével tesztelték többször is, és a visszajelzések alapján egyáltalán nem olyan irányba haladta a fejlesztés, mint amire a játékosoknak igénye lenne. Éppen ezért az egész projektet az alapjaitól kezdik újra több stúdióban, immár az EA Vancouver vezetésével. A Visceral Games pedig végleg bezárja kapuit, a csapat tagjait pedig igyekeznek az EA más stúdióinál elhelyezni.