Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Cyberpunk 2077

Többszázan dolgoznak a Cyberpunk 2077-en

A CD Projekt RED hivatalos jelentése szerint a fejlesztőgárda 400-nál is több főt számlál.

2019.02.05. 15:23 | szerző: GeryG | kategória: Játék

A Cyberpunk 2077 évek óta versenyben van a legjobban várt játék címért, de sajnos továbbra sem lehet tudni, hogy végül mikor fog tényleg megjelenni. Az mindenesetre biztató, hogy csak az elmúlt évben többet tudhattunk meg a játékról, mint a 2012-es bejelentése után eltelt öt évben összesen.

A CD Projekt RED külön stúdiót nyitott, amely kizárólag ezzel a projekttel foglalkozik. A gárda nemrégiben ugyan elveszítette Sebastian Stępień kreatívigazgatót, aki a Blizzardnál dolgozik tovább, de ez a hírek szerint cseppet sem hátráltatja a fejlesztést. Olyannyira nem, hogy a legfrissebb jelentések szerint a játékon dolgozó csapat létszáma már átlépte a négyszáz főt.

Cikkajánló
A Blizzardhoz igazolt át a Cyberpunk 2077 kreatívigazgatója
A Blizzardhoz igazolt át a Cyberpunk 2077 kreatívigazgatója
Sebastian Stępień 12 év után távozott a CD Projekt RED-től.
» Olvasd el!

Hogy ez milyen arányban oszlik meg a CD Projekt RED krakkói, varsó is wrocławi stúdiók között, illetve beleszámolják-e a külső partnerként bedolgozó Digital Scapes stúdiót is, azt nem tudni. Igazából nincs is jelentősége. A projekt méretét azonban jól mutatja, hogy a stúdió legutolsó – és sokak szemében eddigi legjobb – játékán, a The Witcher 3: Wild Hunton „mindössze” 250 fő dolgozott. ■

Cyberpunk 2077
További hírekért és cikkekért ugorj a játék adatlapjára:
Cyberpunk 2077

hozzászólások (19)

Artyom
Artyom 2019.02.06. 17:55
Köszi Sityi, a sokféle karakter kezd érdekelni. De mondjuk akkor is, kell valami súlyos alapszitu. Például Mass Effectben ugye a közelgő világvége volt. Witcherben szintén a háború, meg a Vad Falka, amit mivel nem volt egy normális leírás róluk, azt gondoltam valami démonok. Végére kapiskáltam, hogy valami elf faj (vagy mi) egy másik dimenzióból. De a végére se lett tiszta. Szóval a Witcher hátterében is a közelgő apokalipszis volt (az örök fagy).
Kingdom Come-ban a szülők elvesztése és a közelgő háború, illetve mivel a kunoktól megijedtem, lényegében a várakon kívül sehol nem éreztem jól magam, szóval az izgi volt. Metroban is lényegében az emberiség túlélése a kérdés minden epizódban. Egy szó mint száz, az alaphelyzet sokmindent eldönt nálam.

Peace, nem imádod jobban, mint én a Metrót, pláne sokkal jobban nem imádod! Sokkal kevésbé imádod, ez a valószínű!!! :PP :D
Raistlin666
Raistlin666 2019.02.06. 20:56
Szóval akkor egy irányba robogtok, csak másik "hype vonaton"...:-P
Artyom
Artyom 2019.02.07. 12:04
Amennyiben mindenki egy irányba robog, bármiért is rajong éppen. :D
Noggle
Noggle 2019.02.08. 09:18
Én egyáltalán nem vágyok világmegváltásra Cyberpunkban. Gondoljunk csak a GTA-ra játékokra. Azok nagyon jól működnek szörnyű apokalipszis megakadályozása nélkül is.
Peace
Peace 2019.02.08. 09:33
Persze! Nincs szükség ilyen grandiózus dolgokra. Ha egy ütős történet van, ami beránt és mellette még a szereplők és küldetések is piszkosul jól megvannak írva, akkor már ritka jó lesz egy játék. CD Projekt RED pedig ilyen téren nem fog hibázni. ;-)
ajánlott olvasnivaló