Megvettem tegnap a gamet, és valami bibi van. Elindul a játék, eljutok az első 5 perc végéig, aztán a hang utasít a liftben, h keressek fegyvert, elindulok egy folyosón, ahol üldözni kezdenek a fertőzöttek; befutok egy szobába, ahol egy zombi csaj leüt... Nna innentől nem működik a dolog... Csak egy lila köd van előttem, látom, h fogy az életerőm, de semmi más hang nincs, csak simán meghalok... És ezt tölti be újra és újra... mi lehet a gond? Tudtommal fel kéne ébrednem valami szobában a túlélőkkel, ha minden igaz.... Mondom, a játék eredeti... Valamit kiírt az elején, h a monitor beállítást ellenőrizzem, de akkor az első pár perc miért volt jó? Help, ha még valaki játszik ezzel a játékkal, please....
Srácok, hogy a búbánatba lehet aktiválni az előrendelésemhez járó Bloodbath DLC-t? Steam-ben a jobb klikk-dlc résznél csak annyit ír, hogy nincs egy darab dlc-m se, a játék extras menüpontjában is csak annyi van, hogy még nem elérhető, kódot ott sem tudok beírni. Valami ötlet?
Vazze... másnak nem volt olyan, hogy a NOD32 vírusnak nézte a DeadIslandGame.exe-t? Aszongya valószínűleg ismeretlen Crypt.Win32 vírus, karaténozta és kész, nem tudok játszani. Hozzáteszem, maga a NOD32 képernyője sem jön fel, lehet megzakkant...
A sok visszatermelődő zombi miatt tényleg idegesító harc, ezért én is sokszor futottam Ugyanis ha minden csoportot újra és újra nekiállsz ledarálni, monotonitásba fullad a program Nem akarom leszólni a program speciális fegyvereit, de a DEAD RISING 2 speciális készíthető fegyverei tényleg jobbak, mint a nagy kedvencem a lángoló paintball golyókat lövő puska vagy a nehéz kalapács kombinálva a tűzoltó baltával stb stb stb Végülis reális kissé, hogy pénzt fizetsz a munkapad használatáért, semmi nncs igen a világon Viszont a játék hangulata kiváló, tényleg érezted, hogy segíted a túlélőket.
Hát ez meg afféle RPG-betegség, kötelező "rossz", különben egy idő után kihalna a sziget és jelentősen korlátozná a fejlődést is. Egy idő után már nem is érdekeltek a zombik, csak futottam Itt legalább el lehet futni, más játékokban kénytelen vagy harcolni, mert utolérnek Meg aztán a menekülés csak erősíti a játék túlélő-horror mivoltát.
Ami zavaróbb, hogy csak multiban lehet kikapcsolni az ellenségek karakter szintjéhez igazítást, így lecsapni egy 1-es szintű zombit evezővel ugyanakkora kihívás, mint egy 30-ast karddal vagy buzogánnyal. De gondolom nem akartak mélyebben menni az RPG részbe, s inkább az akción van a hangsúly.
Ami viszont szvsz tényleg kicsit zavaró e téren, hogy a pénz, meg minden egyéb hátizsákokból, bőröndökből, stb. begyűjthető cucc egy idő után "újratermelődik" ugyanott, meg mindig lehet azt is előre tudni, hogy na, itt meg itt a lerobbant busz mellett megint ott lesz a tetemen zabáló zombi, hiába csaptam már el kocsival korábban legalább hússzor...
Amúgy ezt leszámítva nekem baromira bejön a játék.
Ha ennyivel le is tudtad, akkor biztos az eredeti játék alapján ítélsz, mi? Ha meg nem, akkor maradj csöndben.
Mindent összevetve igen kellemes meglepetés a zombis játékok között, de úgy általában is. Nem csak zombikat kell ölni, lehet kocsikázni, remek akciójáték, némi RPG-vel fűszerezve. Far Cry 2 zombikkal.
Nem tudom, neked miért probléma, ha a legyakott embereknél vagy hátizsákokban pénzt lehet találni, ez speciel eléggé életszerű. Vagy te pénz nélkül mászkálsz? Főleg egy üdülőparadicsomban. Vagy menj oda egy műhelybe és próbáld meg ingyen használni a szerszámokat. Úgy kib***nak, mint macskát szarni. Te vagy inkább nevetséges
Ez tényleg csodaszép grafika. Kár, hogy a játék tele van blőd baromságokkal. Megmi az már, hogy a pénz az isten a játékban, mindenhol dollárt lehet találni(még a dzsungel legmélyén is), a szerelő aztal használata is pénzbe kerül Meg nagyfesz lövedék nevetsséges az egész. Jól el lett cseszve ez a játék, sajnos. (elb*szt*m az életemből fél napot)
Hát nem hittem volna, hogy a zombis témából manapság ki lehet hozni valamit, de ez a játék magába szippantott, pedig szinte vakon vettem meg.
Kérdés: ha a zombik nincsenek a szintemhez igazítva (mert most úgy tolom), mennyire lesz lehetetlen a játék ill. hogy néz ki? Adott területre jellemző fix szintű zombik mászkálnak?
Sziasztok. Talán érdekel valakit, de a kutató laborban a kereskedőtől egy közepes erősséggű katanát lehet venni Már ha van rá épp pénzed, van ára Amúgy már a vége felé járok, a játékról összességében nagyon jó a véleményem, a botrányos harcrendszert kivéve, ha nem muszáj, inkább odébb futok, odébb autózom
Üdvözlök mindenkit és mindenkinek kellemes ünnepeket kívánok szívből
Nos az lenne a kérdésem hogy ugye elszedtem a dead islandot és telepítem kér steam kulcsot:S na itt akadtam el...
Eredetis steam kell vagy steam kulcs?
valaki help pls. vagy itt vagx msn-em:
Kijatszottam! Gyerekek, en itt azt olvastam, hogy miutan kijatszod, mar nem jatszhatsz tobbet a karidal. De nekem a jatek felajanlott egy story restartot, megtettem, es most elorol kezdtem a jatekot. Megmaradt mindenem, a karakterem szintje-inventorija, es a zombik az elejen, mar nagyobb szintuek a karakteremnel! A vege szerintem meg nem is volt olyan rossz, mint ahogy azt sokan mondjak. Az utolso cutscene latvanya utan, nekem arra a gyanakvasra ad okot a jatek, hogy ebbol lessz egy masodik resz!
Én kb. 3 féle katanával és 2 szamuráj karddal találkoztam. A lila színű artifact jellegű szamurájkard átalakítva nagyon félelmetesen durva!!! 2-3 vágás volt egy thug.
Arra gondolsz, amelyiket a laboratórium mellett egy bungalóba bezárt kutató ad? Vagy amelyiket a börtönbe kapsz (Zed' Demise). Mindkettő brutális az igaz, azokkal tényleg lehet aprítani. De igazából a katana meg a macheta közt nincs nagy különbség használatban.
A kések pl. tök fölöslegesek, dobálni lehet velük, de bármit beledohatsz az ellenségbe, közelharcolni késsel meg öngyilkosság. Ugyanígy értelmetlen a boxer is. De nekem a legnagyobb sérelmem, hogy kiválasztottam a néger nőt, mert majd de jó lesz lövöldözni a zombikat, aztán a lőszermennyiség (hiába turbóztam fel) meg a sebzés miatt is hatástalan volt.
Valamikor a végefele lehet megkapni a katanát, onnantól sétagalopp a játék Egy vágással le lehet gyakni akár 4-5 zombit is, és még a legdurvábbak is megfekszenek 2 suhintástól.
Sikeresen végigvittem. 43. szinten fejeztem be, 35 órányi játékidővel. A melléküldetések közül szerintem majdnem mindent megcsináltam, természetesen mindent elvállaltam. A területeken sem nagyon maradt fekete folt.
Az elején gyorsan fejlődtem, mert sokat elbabráltam az első pályán, meg a városban, de utána nem bóklásztam úgy el, így lelassultam a fejlődésben.
Igazából kicsit vicces volt, hogy a mellékküldetések szinte semmi XP-t nem adtak. Egy Thug legyűrése, ami a végén már nem volt nagy kihívás, 1 perc alatt megvolt és adott érte majdnem 5000 XP-t, közben meg a küldetésekért 3000 XP körül kaptam és sok, jó hosszan elnyúlt.
Szóval aki fejlődni akar annak egyrészt fel kell nyomnia a survivor ágon lévő fejlesztést, ami megnöveli a zombiölésért járó XP-t, másrészt meg sok zombit kell ölni, főleg a nagy darabok fizetnek jól.
Összességében jó játék volt, de lehetett volna jobb is, ha pár apró, de bosszantó hibát kiszednek.
Az egyik a mentési rendszer, ami döbbenetesen rossz lett. Nem értem minek checkpoint rendszer, amikor teljesen szabadon lehet mozogni a pályákon. Érthetetlen és idegesítő lett, méghozzá elvette a pénzgyűjtés értelmét, mert minél több volt, annál többet vesztettem a halálnál, így inkább érdemes volt mindig gyorsan elverni azt.
A másik számomra idegesítő rész az volt, hogy a zombik velem együtt fejlődtek. Ebbe persze van logika, mert így mindig van kihívás, de elveszi annak az élményét, hogy fejlődsz, és ha visszamész a régi területekre, akkor látod, hogy milyen könnyen lezúzod azokat a szörnyeket, amikkel korábban megizzadtál. Így a jták végig nehéz volt, ha az ember rosszul taktikázott könnyen meghalt.
Pl. a város bizonyos részei frusztrálóan nehezek lettek, amikor a sikátorokba rámrontott 3-4 infected és sehol nem volt konténer, ott akár többször is el lehetett hullani egymás után.
A pályatervezés szerintem nagyon jól sikerült, a történet a végére ellaposodott, pedig jól indult. A zenére nem lehet kifogásom. A mellékküldetések is nagyon egy kaptafára lettek megcsinálva. Az elején még jónak meg ötletesnek tűnt, de amikor már az ötödik túlélő kérte a gyógyszert, akkor már elegem lett.
De még ez sem zavart volna, ha a mentési meg a zombik fejlődése máshogy van megoldva. Ezek azért sokat rontottak nálam az összképen.
És még valami: a fegyverek abszolut nem lettek kiegyensúlyozva. A lőfegyverek csak emberi ellenfél ellen voltak hatásosok, semmit nem értek szinte a zombik ellen, a zúzófegyverek meg jóval gyengébbek voltak a vágú-szúróknál. Így a végére 6 különböző machetával toltam, mert magasan kiemelkedett a többi közül az a fegyver.
Ha új játéknál a karakterválasztásnál kiválasztod azt a karit, amivel azelőtt már játszottál, teljesített fejezetekre leosztva választhatsz, hogy honnan kezd újra. Ez lehet egy megoldás, de valószínűleg eléggé vissza fog rakni a játékban.
Vki segítsen!
A problémám,h vhogy belekavartam a játékba,és most a legutolsó mentésnél mindig a hotel előtt tesz ki,majd elkezd visszaszámolni,h szálljak vissza a kocsiba.Mivel nincs autó a környéken, mindig Quest failed és kezdődik ugyanez előről.Hogyan lehet elérni,h ne a legutolsó,hanem az egyel korábbi mentést töltse be???
Fenyeskardu Sturm 20W/Mo Feketebotos Necron 20N/Mo Ayzaz A Yazin 20Mo/Me Havas Jon 20R/Ri Vak Aemon 20Ri/Mo M A L B O R D U S 20E/Me D A R D A L I O N 20P/W Geor Dar Khordak 20A/E
Ahogy kezdek belejönni, már nem olyan vészes a játék. A fegyverekre jobban figyelek, javítgatom őket, meg a rúgás egy nagyon-nagyon hasznos dolog. Így az infectedeket is lazán le lehet nyomni, ha nem kapnak hátba. Ami kellemetlenebb azok a nagy monstrumok, akik 3-ból lecsapnak, de a machete ott is hamar végez velük.
Én még csak az ACT 1-ben vagyok, azon belül kezdem az utolsó chaptert és 18. szinten vagyok. Érdemes az XP növelő skillt maxra vinni, én utólag ezzel kezdeném, csak erre tennék. Nem sietem el sokat császkálok, gyalog, kocsin is és az sokat segít a fejlődésben.
Jó kis játék ez. Egyedül eddig a checpoint rendszerrel nem vagyok kibékülve. A pénzlevonás pedig ahogy megfigyeltem egyre csökken. Először valóban olyan 10%-ot vesz le, de amikor egymás után meghaltam 3x, akkor már csak ilyen 100 dollárokat vett le, pedig volt még 4000 dollárom összesen.
A hangulat, zene, környezet kifogástalan. A fejlődési rendszer lehetne kidolgozottabb, meg a fegyvernemek lehetnének kiegyensúlyozottabbak.
Az a helyzet, hogy szerintem skillek nélkül is lazán teljesíthető a játék, mert nem adnak annyi pluszt. Amúgy először én is a nigger csajjal mentem, de amint megláttam, hogy mennyire bénán lehet csak lőni a fegyverekkel, újra kezdtem a kínai csajjal.
Minél több pénzed van, annál többet vesztesz halálozáskor, szóval az szopás.
Én is a zúzófegyveres négert választottam, mert azt hittem az lesz a legjobb választás, de a játék alatt 90%-ban vágófegyvereket használtam az említett erényei miatt. A játék legvégére pedig olyan moddolt wakizasíkat meg szamuráj kardokat hoztam össze, hogy az valami félelmetes!!!
Mini-bossok kifektetése pedig mocskos egyszerű, sajnos én erre csak a játék legvégén, a börtönben jöttem rá. Templomban az árusgyerektől tudsz venni szigetelőszalagot és dezodort is végtelen mennyiségben. Annyi deo-bombát készítesz, amennyit nem szégyellsz. 5000-et sebez, és röhögve kinyírsz vele bármilyen hatalmas dögöt.
Én a túlélés ágat fejlesztgettem, inventory növelés meg egyebek, harci skillekre már nem is igen maradt pontom, mert véget ért a játék.
Annyira ne várd a lőfegyvereket, alig van hozzájuk töltény, a végét leszámítva. És gyengék is zombik ellen. Igazad van, a vágófegyverek a legjobbak, egy shock machete verhetetlen.
Én nem találtam ritkának az energiaitalokat, és szerintem a pénzvesztés is elviselhető. Taktikusnak kell lenni, egyenként leszedni a zombikat, úgy nincs gáz. Ha floatert látsz, beszaladni és adj neki, thug csak ritmus kérdése, ram no problem, suicider is laza, én az infectedeket utáltam...
A combat hasznos, főleg a fejreugrás, abból is a második szint. Továbbá a tárhelyet fejleszd, 3as tree.
Mondjuk eddig csak egyszer nyomtam végig, a kaszabolós csajjal, szóval nem sok a tapasztalat, de így jól szórakoztam, és elég simán ment.
Így kilencedik szinten egy kis vélemény: a checkpoint rendszer nagyon rossz. Nem túl nehéz meghalni és bosszantó, hogy 3-400-asával veszi le a nehezen összekuporgatott pénzed. Sima mentéssel sokkal jobb lenne a játék.
Másik: a szúró-vágó fegyverek magasan a leghatékonyabbak eddig. Nem elég, hogy csonkítanak egy vágással, de nagyobbat is sebeznek mint a zúzó fegyverek. Mondjuk mivel a néger nővel vagyok, ezért a lőfegyvereket várom leginkább.
Bosszantóak még a marha erős (de lassú) ellenfelek is, akik 3 csapásból kivégeznek, és ha nem tudod őket jó ütemben elkapni véged. Kevés küldetés közben az élettöltő (energiaital).
Szóval ezek a hibái szerintem, ha ezek nem lennének igazán élvezetes lenne a játék, de így sokat lehet közben bosszankodni.
A fejlődés során mire érdemes pakolni? Mert igazából egy sem ad brutális képességeket. Eddig a combatot erőltettem.
Érdemes teljesen feltérképezni a térképeket a különféle cuccokért side-okért. Mert ezekből jön a lóvé és így tudod felnyomni normálisan a skilledet. Ha nyomod a fővonalat akkor is bármikor vissza tudsz menni a régi helyszínekre.
Még nem nyomtam végig a játékot, úgyhogy ne vedd készpénznek, de úgy tudom, hogyha végigmész rajta akkor véget és elölről kell kezdened. Én alaposan bejárom a térképeket.
A második fejezetben már könnyű lesz pisztolyhoz jutni, de őszintén szólva nekem csalódást okoztak a lőfegyverek. 5-6 fejlövés? Nevetséges.
Aki játszik a játékkal: Mennyire érdemes a küldetések közben elkolbászolni? Csak mert nagy a terület, meg a kísértés. Később is eljutok mindenhova vagy érdemes a küldetés útvonala mellett is nézelődni?
Egyébként tetszik a játék, a hangulata megvan, jók az elhasználódó fegyverek, a fejlődési rendszert még nem igazán érzem, de majd kitapasztalom. A néger nővel kezdtem, mert a lőfegyverekkel akarok pusztítani, de eddig még csak ütöttem jobb híján .
Nektek csinált olyat, hogy a karakterek (npc-k) nem csinálnak semmit? Gondolok itt a világító-toronynál a Colinra, aki lejön köszönteni, de most meg áll egy helybe a lépcsőnél. Mit tegyek? (a játék megvan warez- és eredeti formában is, és mindkettőnél ezt csinálja)
You haven't failed, old man... you've done exactly as you were meant to do. However... I am not the Archangel Tyrael...
Küldetésekből sehogy.Nekem 40-es lett a végére, de azt hittem, hogy majd lehetséges lesz császkálni kizárólag fejlődés szempontjából, de így a záró akkord után értem miért nem lehetett.Valószínűleg, csak végigszaladtál a küldetéseken, nálam olyan is volt, hogy 2-3 órákat csak öldököltem két küldetés között a városban és a dzsungelban.Többet kellett volna aprítani.A kocsival xp szerzés halott ügy, jóval kevesebbet ad.
Egyébként hogy a bránerbe lehet elérni az 50-es szintet??!!! Én végigcsináltam minden mellékküldetést, és minden olyan küldit, amibe a terep felfedezése közben futottam bele, és rendesen gyaktam a dögöket kocsival is, de így is csak 34-es lettem a legvégére.
Nem értetted meg a problémát. Az volt a gond, hogy amikor legyártottam vagy megtaláltam, és unequipeltem, és leokéztam bal egérgombbal, akkor eldobta, vagy alkohol esetében pedig elfogyasztotta. Nincs is ezzel gond, mert a játék legvégére, a börtönszigeten már rájöttem a megoldásra. Nem bal egérgombbal kell leokézni az inventory-t unequip-elés után, csak szimplán esc-el kilépni az ablakból. És lássatok csodát, máris nem dobja el. Tök jó lett volna, ha erre előbb rájövök, megspóroltam volna magamnak 15 csapternyi mérgelődést, és nem pazaroltam volna el az értékes molotovokat meg deo-bombokat. Azt sajnálom, hogy mire kezdtem volna belejönni, kihasználni teljes mértékben a környezet adottságait az irtáshoz, és egyéb finomságok, addigra sajnos véget is ért a játék. A végét persze ugyanúgy elkúrták, nem tudom miért kell az összes hasonló kaliberű játékba egy mutálódott szuper erős főgonosz a végére. Szerintem beledöglenének a játékkészítők, ha kimaradna a végső bossfight, és úgy zárulna le egy horrorjáték. A végét leszámítva, nekem rendkívül tetszett a játék, kivételes gyöngyszem a tucatszemetek között!!! 4 napnyi kellemes kikapcsolódást nyújtott, és egy percre sem vált unalmassá! A környezet, a zenék, az egész hangulat nagyon adta! Mondjuk az sajnálom, hogy a kalapácsos gyereket választottam, és nem csak, hogy nem fejlesztettem ki a középső blunt weapon ágat neki, de még csak blunt fegyvereket se nagyon használtam. Végig agyontápolt macsatékkel és szamuráj kardokkal toltam, mert sokkal hatásosabbak, gyorsabbak, és sok az instant fejlevágás.
Inventoryban ne legyen a berakott tárgyak között,nem tudom hogy magyarázzam el ,szóval pl a gyors fegyverválasztó körön se lehessen kiválasztani, elvileg ugy nem szabadna,hogy a kezedbe kerüljön.
Csak arra kell figyelni,hogy ha gyártasz,vagy találsz valahol egyet,akkor megint ki kell venni onnan.
Van olyan opció,hogy equip/unequip.
Jól van b+, eldobálta a maradék deo-gránátot is fölöslegesen, most nagyon felment a pumpa. Remélem lesz pár izzasztó szitu, amikor jól jönnének majd ezek. Késő bánat, már el lett cseszve...
Hatalmas jelenetet produkáltam! Bár bevallom, hogy én már csak kínomban röhögtem... Elkészítettem 5 darab dezodorgránátot, mert összesen ennyire volt alapanyagom. Kiszedek mindent a kezemből, egyedül a kis kardomat teszem be fegyverként. Emberem mit csinál? Elhajítja az 5000-es sebzésű deo-bombát a kis helyiségben ---> Halál és -4000 dolcsi. Komolyan mondom, már meg sem lepődök. Meglehet oldani, hogy ne dobja el? Molotovot is folyamatosan eldobja, pedig nagyon nem kéne.