Fórum
Beszélgetés a játékokról
On PC, we are continuing to work on a solution with our partners to allow PC players who own HITMAN 1 or HITMAN 2 to import locations from those games into HITMAN 3 at no additional cost.
We can guarantee that players will NOT need to repurchase the games.
Until we roll that out in the coming weeks, the HITMAN 1 GOTY Access Pass will be free to own for all PC players who pre-purchase or purchase HITMAN 3 in the first 10 days after release.
Magyarán: Ha már egyszer megvetted Hitman2-t, most nem kerül majd semmibe. Illetve nem most, hanem majd ha végre sikerül összetákolniuk.
We can guarantee that players will NOT need to repurchase the games.
Until we roll that out in the coming weeks, the HITMAN 1 GOTY Access Pass will be free to own for all PC players who pre-purchase or purchase HITMAN 3 in the first 10 days after release.
Magyarán: Ha már egyszer megvetted Hitman2-t, most nem kerül majd semmibe. Illetve nem most, hanem majd ha végre sikerül összetákolniuk.
Én ezt nem bírtam végigolvasni. Nevetséges az egész bohóckodás, amit az IOI most kitalált, illetve amibe belekényszerült a saját Epic-es exkluzív hülyeségük miatt.
Maradok továbbra is a Steam-nél. Mi fog kimaradni, ha egy évvel később tudok csak játszani a H3-mal? Az Elusive Target-ek? Hát azért biztos, hogy nem fogom ezt a majomkodást az Epic Store-on megcsinálni. Az IOI meg majd magára vethet, ha a H3 eladások a kezdeti hónapokban a béka segge alatt lesznek; mert van egy olyan sanda gyanúm, hogy mások is hasonlóképp éreznek majd.
Maradok továbbra is a Steam-nél. Mi fog kimaradni, ha egy évvel később tudok csak játszani a H3-mal? Az Elusive Target-ek? Hát azért biztos, hogy nem fogom ezt a majomkodást az Epic Store-on megcsinálni. Az IOI meg majd magára vethet, ha a H3 eladások a kezdeti hónapokban a béka segge alatt lesznek; mert van egy olyan sanda gyanúm, hogy mások is hasonlóképp éreznek majd.
Igen, ez a konzolokra vonatkozik. PC-re ott a külön lábjegyzet.
Access Pass FAQ
HITMAN 3 allows players to access locations from the previous games in the trilogy (H1 and H2) and play them all under one roof.
....
To make this happen, we detect what you already have installed for HITMAN 2 and can make the corresponding Access Pass available for no additional cost on the same store.
HITMAN 3 allows players to access locations from the previous games in the trilogy (H1 and H2) and play them all under one roof.
....
To make this happen, we detect what you already have installed for HITMAN 2 and can make the corresponding Access Pass available for no additional cost on the same store.
Ó, nem, nem, pont ez a trükk! A h3 tartalmazza a h1-2 tartalmakat is, de ahhoz nyakatekert módon férsz csak hozzá. Epicen a h1 volt ingyenes múltkor és az első 10 napban a h1 access pass lesz ingyenes. H2 nem létezik az epicen, a h2 tartalmakhoz való hozzáféréshez kell megvenni a h2 ap-t, ami két hétig 80%-os akcióban kapható. Nem tudom mennyi ez pontosan, de még ha csak egy jelképes <10€ összeg is akkor is eléggé kibaszás azokkal akik mondjuk eredeti/közeli áron vették meg a játékot és a dlcket. Az epices h1-nek igazából semmi haszna mivel az io accos import a h2 "felhőjéből" veszi át az adatokat, de mivel az ugye nem létezik epicen ezért nincs is mit és miből importálni. Szóval ez a steamről átvándorlóknak van igazából kitalálva, akik meg bekaphatják, mert ahhoz, hogy használják is az importált cuccokat a már megvett játékból, ahhoz meg kell venni a "játékot" ami nem is létezik.

A "külön meg kell venni" itt - meglévő Hitman2 esetén - egy kb. ingyenes aktiválás, ha jól értem.
De egyébként olvastam én is tegnap és kétszer mentem végig a leíráson, hogy egyszer félig felfogjam. Azt reméltem, hogy ha hozzá van társítva az IOI fiókhoz a két korábbi játék, akkor instant fából vaskarika módon azonnal elérhető lesz minden a Hitman3-ban. Valóban így kellett volna...
De egyébként olvastam én is tegnap és kétszer mentem végig a leíráson, hogy egyszer félig felfogjam. Azt reméltem, hogy ha hozzá van társítva az IOI fiókhoz a két korábbi játék, akkor instant fából vaskarika módon azonnal elérhető lesz minden a Hitman3-ban. Valóban így kellett volna...
Fejfájdítós pre-launch guide
Talán nem azért fogyott "rosszul" a H2, mert rossz játék volt, hanem mert már ott is 36 különféle verziót adtak ki, aztán találd ki rá melyiket kell neked venni. Most már 68 verzió van, sok sikert az értelmezéshez.
Kell io acc az átvitelhez és mivel h2 nincs fent az epicen azt még külön meg kell venni. Jó is, hogy késik, remélhetőleg steamre már csak egy mindenes kiadás kerül majd fel jövőre.
Talán nem azért fogyott "rosszul" a H2, mert rossz játék volt, hanem mert már ott is 36 különféle verziót adtak ki, aztán találd ki rá melyiket kell neked venni. Most már 68 verzió van, sok sikert az értelmezéshez.
Kell io acc az átvitelhez és mivel h2 nincs fent az epicen azt még külön meg kell venni. Jó is, hogy késik, remélhetőleg steamre már csak egy mindenes kiadás kerül majd fel jövőre.
Csodás hír, csak gratulálni tudok az IOI-nak ehhez.
Mondjuk nekem aztán mindegy, egy évvel később kell hardvert cserélnem - mivel semmilyen más játék nem érdekel jelenleg - és mire kijön Steam-re is, legalább már alaposan ki lesznek a bugok gyomlálva (remélhetőleg), plusz olcsóbb is lesz.
Mondjuk nekem aztán mindegy, egy évvel később kell hardvert cserélnem - mivel semmilyen más játék nem érdekel jelenleg - és mire kijön Steam-re is, legalább már alaposan ki lesznek a bugok gyomlálva (remélhetőleg), plusz olcsóbb is lesz.
Csúszik egy évet mert ezek a mocskos kapzsi gecik szintén széttették a lábukat az epicnek...

Tegnap este be lett szerezve 16 EUR-ért
Ennél jobb áron a Steam-en sem lesz. A tegnap este elment a letöltéssel meg telepítéssel. Ma este meglesem


Remek hír. Különösképp, hogy mostanság is játszottam vele eleget, s feloldottam egy kis kupac motyót.
Úristen de jó hír az import lehetőség! Második résznél is bőgtem, hogy mindent kezdhetek előlről az első rész pályáin.
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
Announcing HITMAN 3
A jó hír, hogy nem kell újra mindent kifarmolni/feloldani, a 2-ből lehet majd importálni a cuccokat. A jórossz hír, hogy akkor állhatok neki befejezni a maradékot, amit eddig nem tettem meg, mert hátha megint 0-ról kell kezdeni mindent a 3-ban...
A jó hír, hogy nem kell újra mindent kifarmolni/feloldani, a 2-ből lehet majd importálni a cuccokat. A jórossz hír, hogy akkor állhatok neki befejezni a maradékot, amit eddig nem tettem meg, mert hátha megint 0-ról kell kezdeni mindent a 3-ban...


Jövő héten indul a nyári steam akció és általában az ilyen kulcsoldalak is ilyenkor szokták időzíteni a nagy leárazásokat, szóval ha nem sürgős, akkor még várhatsz egy kicsit. Mondjuk mindenes kiadásért tényleg nem olyan rossz ez a 18, nem tudom menne e még lejjebb.
Köszönöm mindkettőtöknek! Én voltam a béna. A 18 Euros ár barátibb, mint a 90 Euros
Így lehet beinvesztálok rá most.
Köszönöm még egyszer!

Köszönöm még egyszer!
Az InstantGaming oldalán van Gold Edition, ráadásul akciós, 18.26 Euros áron. Én cirka 2 éve innen veszem a PC-s játékaimat, megbízható oldal, azonnal kapod a kódot.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
https://store.steampowered.com/sub/272966/
De egyébként technikailag nekem sem a gold van meg, Standard+Expansion+Legacy+LegacyUpgrade. Gondolom, evolúciós okok miatt... A Silver nekem is homályos, ezért nem is hozakodtam elő vele. Kétségtelen, hogy nincs meg nekem a SilverToGold, szóval lehet, hogy amit előtte mind felsoroltam, az együtt a Silver?
De hát egyszerűbb a Gold...
De egyébként technikailag nekem sem a gold van meg, Standard+Expansion+Legacy+LegacyUpgrade. Gondolom, evolúciós okok miatt... A Silver nekem is homályos, ezért nem is hozakodtam elő vele. Kétségtelen, hogy nincs meg nekem a SilverToGold, szóval lehet, hogy amit előtte mind felsoroltam, az együtt a Silver?
De hát egyszerűbb a Gold...
Lehet én vagyok a béna, de nem látok Steam-en Gold Edition-t. Van Standard, meg Season Pass, meg Silver to Gold (de hogy a Silver mit takar azt nem tudom).
A Hitman 3-ra azt írtátok, hogy 2021-ben jön, addig nem biztos, hogy akarok várni a Hitman 2 vásárlásával. Bár amennyi időm van mostanában akár még várhatok is.
A Hitman 3-ra azt írtátok, hogy 2021-ben jön, addig nem biztos, hogy akarok várni a Hitman 2 vásárlásával. Bár amennyi időm van mostanában akár még várhatok is.
Egyelőre ugyan semmi nyoma a dolognak, de ahogy a Hitman2 megfelelő csomagban teljes egészében tartalmazza a Hitman1 játékot, mégpedig kissé feljavítva - úgy van még esély rá, hogy a Hitman3 is így tegyen. Lehet meg kellene várni, hogy milyen csomagokkal kínálják majd a Hitman3 játékot.
Köszönöm mindkettőtöknek! Megvárom a Summer Sale-t, hátha jó áron hozzá lehet majd jutni

Ezen én is törtem a fejem tavasszal. Ahogy Baracklekvár írta a Gold Edition tartalmazza a teljes történetet, a Hitman 2 GOTY Legacy pedig a teljes első "évad" történetét.
Akkor előbbit 18EUR, utóbbit 4EUR áron adták akciósan, de lehet, hogy az új rész előtt majd csinálnak nagyobb akciót is.
Akkor előbbit 18EUR, utóbbit 4EUR áron adták akciósan, de lehet, hogy az új rész előtt majd csinálnak nagyobb akciót is.
“This is not going to go the way you think.”
A Hitman2Gold mindent tartalmaz.
Igaz, aranyáron. De szerintem még úgy is megérheti, a rendkívül sok 'Contract' és egyéb plusz tartalom miatt.
Igaz, aranyáron. De szerintem még úgy is megérheti, a rendkívül sok 'Contract' és egyéb plusz tartalom miatt.
Létezik olyan Hitman 2 edition amiben minden pálya benne van? Vagy meg kell venni a Standard-et aztán összevadászni hozzá a pályákat? (természetesen akkor amikor leakciózzák
)

Noice!
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
Pusztán e remek hírtől meglehet újra megjött kedvem a Hitman2-höz és lehet újrajátszom a történetet, a legelejétől. Csak hogy ne érjen váratlanul a folytatás...
Én a casual játékosok által készített contract-okat csinálgatom olykor-olykor, össze-vissza, amelyik pálya épp szimpatikus. Mindig más a célpont, így mindig kicsit más a feladat. Így nehezebb ráunni. Egyáltalán nem ez a havi 1 elusive target tart játékban.
Látom az első évadhoz hasonlóan erre is mindenki hamar ráunt.
Egész véletlenül bukkantam rá az új elusive targetre (volt decemberben is, arról lemaradtam). Be voltam már rozsdásodva, szóval nem ment szépen. Utolsó pályára rakták és bár nem ismertem ki teljesen, a megjelenéskori 2 amit-éppen-lehet maxolós körben azért megmaradtak dolgok. Eligazítás alatt mutatott helyszínt felismertem, be is vártam a szomszédos szobában a célpontot. Pont kiment egy újabb körre, oké, addig pucolok. Húzom a szundizó testet, sasszem és nyitott ajtó okozta a vesztem.
Sikításra nyitotta az őr a száját, kapott bele egy golyót. Nem a legszebb, sikerül is elrejteni. Aztán jött a célpont, de mivel elraktam a naplóját nekiállt hőzöngeni, amit egy megpördüléssel kísért. Ez csak azért volt baj, mert az őrét éppen akkor altattam el. Ez is sikítani próbált, újabb golyó. Puffanás persze akkora zajt csapott, hogy betéved a szobába két extra npc. Pfj. Pfj. Két újabb fejlövés. Véres meló volt.
Ezzel a lendülettel felhúztam 20-asra a maradék s01 pályákat, azok már szebben sikerültek. Rá is állok az s02 maxolásra, mert megint el fogok felejtkezni róla aztán sose lesz kész.
Jön egy újabb hosszú szünet aztán csak megy az uninstall ha kell valami másnak a hely (azért a közel 110 giga kicsit meredek, függetlenül attól, hogy lényegében 2 játék).


Ezzel a lendülettel felhúztam 20-asra a maradék s01 pályákat, azok már szebben sikerültek. Rá is állok az s02 maxolásra, mert megint el fogok felejtkezni róla aztán sose lesz kész.

Bab Són ment a levesbe.
Miami szerencsére könnyű(en megtanulható) pálya. Igaz nem is bonyolítottam túl, alap küldiben már bejött az a bizonyos baleset, itt is azt használtam. Killcam mondjuk rám hozta a frászt. Nem tudtam hol jár, csak élesítettem a csapdát, battyogtam az exit felé és az utolsó 10 méternél adta be. Hát majdnem beleszaladtam ijedtemben egy pöttyös őrbe.
SPOILER


SPOILER
Épülettől jobbra lévő mélygarázs melletti kapun fel a verseny fölé. Közelben talált csővel elcsaltam az ablaktól az őrt, paff. Két emelettel lentebbi denevérfülű biztonsági is meghallotta a zajt így hurcolás előtt gyors átöltözés, leszaladva hozzá, újabb paff. Utána gyorsan lehurcoltam őket a kapu közelében lévő kukákhoz. Vissza fel, belépés, spuri a robot szobába. Ott be a szerverekhez, fel a csövön, be az irodába, képet felkap, vissza a robihoz. Óvatosan képet feltölteni, ezen az úton vissza a helikopterhez. Jött az említett ijesztés, mikor magamhoz tértem a kamerákat még kikapcsoltam. Exit.
Első részben 32 órám van. Marakesh megtelt félig, onnantól fölfele csak 1-1 végigjátszás volt a sztori miatt. Gép is izzadt néha, volt is tavaly tavasszal egy proci váltás, gondoltam majd utána rávetem magam újra, aztán valahogy közbejött valami más. Most, hogy újra mindent meg kell (/érdemes) csinálni annyira nem is bánom, hogy nem farmoltam őket. Mondjuk ha már úgyis always-online kell baszakodni, lövi fel folyamatosan a statokat a felhőbe, akkor nem értem miért nem lehet mondjuk egy progress importot csinálni... Bokrokon kívül tényleg nem érzek más gameplay váltást (ami nem baj, mert Larával ellentétben ennek így változatlanul még van egy pár éve) szóval szerintem technikai oldalon ennek nem lenne semmi akadálya.
Prológusban nyomtam pár emlékeztető fekvőtámaszt, érdemi 2. részt majd holnap kezdem. Még az is felmerült, hogy egy-egy kört megyek gyorsan a régi pályákon emlékeztetőnek. Mindenesetre a "videókért" már levonnék egy pontot, főleg így, hogy mindjárt a 2 bevezetése után berakta(ajánlotta) az első tutorialját, amiben ugye egy egész jó hangulati alapozó videócsomag vár.
Prológusban nyomtam pár emlékeztető fekvőtámaszt, érdemi 2. részt majd holnap kezdem. Még az is felmerült, hogy egy-egy kört megyek gyorsan a régi pályákon emlékeztetőnek. Mindenesetre a "videókért" már levonnék egy pontot, főleg így, hogy mindjárt a 2 bevezetése után berakta(ajánlotta) az első tutorialját, amiben ugye egy egész jó hangulati alapozó videócsomag vár.

Még nem néztem meg őket, de már utánanéztem, annyi a különbség, hogy néhány helyre bokrot raktak a sunnyogás miatt
Ezenkívül semmi más nincs, csak viheted az új kütyüket meg a táskát is magaddal.

Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
Mennyiben másak most a S01 pályái, mint eredetileg voltak? Bocs, ha hülye a kérdés, de régen toltam azokat, és amit most láttam belőlük, az alapján ugyanazok. A grafikai opciók leegyszerűsödtek, és nincs már benchmark lehetőség sem, de ennyit vettem észre - meg plusz tartalmakat (plusz feladatok egy helyszínen, ilyesmik), de az eredeti küldik ugyanazok.
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
Jól tetted. Eddig 28 órát pakoltam bele, és a 6 új küldetésből csak 3-at maxoltam ki 20-as szintre. És utána még hátra vannak a régi pályák... megint 


Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
Na végül is megvettem.
Csak az alapot, nemesfém ediket dugják szépen fel maguknak. Mire kijönnek a dlck addigra úgyis meg fogom unni.

Huhh, akkor majd hétvégén... Egyelőre munka van. Köszi az infót!
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
2 hétig, van idő.
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
Bakker! Tényleg, ma este hattól van! Meddig érhető el, nem tudod? Ki nem hagynám!
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
Na, sikerült megölnöm Sean Beant, de eléggé félrementek a dolgok
Addig minden tökéletes volt, amíg bejutottam a konferenciaterembe, és első gondolatom az volt, hogy megmérgezem a kávéját, mert előrelátóan eltettem kezdéskor a hánytatót az inventoryba. Viszont amikor lelépett Sean a szobából, hogy megtegye a kis körútját, 3 őr meg egy civil bent maradt, és nem tudtam megmérgezni a kávét. Kimentem az erkélyre, és ott volt egy biztosíték, ami reményeim szerint lekapcsolta volna a lámpákat, és akkor talán nem látják meg, amint megízesítem a kávét, vagy ha az áram nem is megy el, megnézem, kit tudok odacsalogatni. De sajnos az erkélyen is volt 2 őr, akik a biztosítékra is ráláttak, meg egymásra is, nem tudtam elintézni őket. Ezért aztán tettem pár kört Seannal, hogy megnézzem, milyen lehetőségeim vannak még, és amikor bement egy egyik irodába, ahol az egyik dolgozóval beszélget, a 2 őrből, akik egyfolytában követtél, az egyiket el tudtam kapni, be is dobtam az ott elhelyezett nig... hullatárolóba. Azt terveztem, hogy ugyanígy majd elkapom a másik őrt is, csak amikor erre került a sor, és már tettem be a tárolóba, az egyik civil meglátott
Teljesen bepánikoltam, mert bár eltettem kezdéskor egy hangtompítós pisztolyt, azt el is dobtam, mert féltem, hogy meg fognak motozni, úgyhogy a leütött őrök pisztolyát használva elkezdődött a lövöldözés. Szerencsétlen Seant menekülés közben hátba lőttem, és mint a rossz filmekben, elkezdtem rohanni a tetőre
Ott még egy őrt lelőttem, villámgyorsan átvettem a ruháját, de még így is baj volt, mert bár már nem engem kerestek, mindenkinek gyanús lettem volna, ha a közelükbe megyek, ezért gyorsan elbújtam az egyik melléktetőn a légkondik mögött, de még oda is feljött 2 őr körülnézni. Szerencsére nem jöttek el hozzám, de már kézbe vettem az útközben földről fölvett géppisztolyt. Nemsokára megnyugodtak, az egyik távozott, a másik az ajtó elé állt, és ő átlátott volna az álcámon, úgyhogy megfojtottam, és remegő lábakkal elindultam a kijárat felé
Jutalmam a robbanó toll volt, amit mindenki megkap, aki megpróbálja a küldetést, és egy új ruci, amiért teljesítettem a küldetést... egy csillagra :/




Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
Én sem arra gondoltam, hogy "hé, haver, gyere má', adok ötszáz dolcsit, ha segítesz..." alapon odamegyünk valakihez, de pl. lehetne olyan opció, hogy ha egy őrhöz vagy alkalmazotthoz érünk, szóba elegyedünk vele - mondjuk útbaigazítást kérünk, vagy ilyesmi -, és el-/becsaljuk valahová. Esetleg kizsebeljük anélkül, hogy elhallgattatnánk. Most annyit tudunk tenni, hogy - a stílus kb. ezzel a játékkal, meg néhány másikkal lefektetett szabályai szerint - megfigyeljük az adott NPC-k útvonalait, amelyek mindig ugyanazok, és kiválasztunk egyet, amelyet valahogy a rendelkezésünkre álló lehetőségek egyikével elkapunk. Ez nekem kicsit monotonná teszi a játékmenetet, és hiába más minden pálya, akkor is kb. ugyanazokat a dolgokat tehetjük mindvégig, ráadásul ugyanazokkal az eszközökkel. (Amúgy a "magányos farkas" imidzs szvsz a ko-op móddal megdőlt
...) Az is zavar engem kicsit, hogy nem igazán tudunk rendesen menekülni, ha gáz van. A 47-es mindent csinál, csak nem rohan. Záporoznak a golyók, és gyök kettővel kocog. Lehessen már vele futni - és kicsit több lehetne a parkour lehetőség is, ha már itt tartunk. Nekem kb. ezek jutottak az eszembe eddig, első körben. (Amúgy most toltam le az utolsó pályát másodszor, ezúttal két teljesen más sztorit követve. Eddig nekem magasan ez a helyszín a legjobb - és néha legmorbidabb is - mind közül
...) Az meg tök fura, hogy egy 190 cm körüli magasságú, tök kopasz, a tarkóján vonalkódot viselő csávó nem tűnik fel senkinek. Akárhová megy, kirí a tömegből. Jó ötlet lenne mondjuk az arc elváltoztatása, vagy a Blood Money-ban bevezetett vérdíj és ismertség visszahozása. De ezek csak ötletek, nekem is nagyon tetszik a játék. Csak volna min csiszolni, szerintem
...



"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
Én sohasem éreztem szükségét annak, amit te mondasz. Ennek az interakcióba léphetnénk a pályán lévő többi emberrel is elterelés céljából dolognak. Ez számomra már nem lenne Hitman style. A 47-es mindig egyedül dolgozott, úgy értve, hogy az adott pályán mindig a saját és a környezete képességeire volt utalva, sohasem kért senkitől segítséget, se együttműködési, nyírjuk ki közösen interakciót, esetleg egy telefonos, "megjött a pizza" elterelést. Számomra ezzel elveszítené azt a varázsát és hangulatát, ami a karakterre jellemző. Nekem ő mindig a magányos gyilkos lesz, aki ott van, látják is, de még is a semmiből csap le, mint egy villámcsapás, ami után megy a pislogás, hogy WTF?! De ez meg ugye az én szubjektív véleményem, így én is kíváncsi vagyok, a többiek mit gondolnak.

Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
Azért, így belegondolva, volna mit átgondolni a fejlesztőknek. Az oké, hogy egy pálya ugyanazokkal a célpontokkal is sokféleképpen tolható ki, és az is, hogy időről időre vannak új "vendég" célpontok is (most pl. Sean Bean érkezik. cca. 52 óra múlva). Ugyanakkor hiába nyílt a világ (még ha az egyes helyszínek mérete igen limitált is), ha ugyanazokkal az eszközökkel és módszerekkel tudunk csak operálni. Lehetne mondjuk szóba elegyedni xy-nal, és így félrehívni/odébb küldeni, nem szimplán meghányatni, túlereszteni egy csapot vagy simán elkapni egy viszonylag üres helyen. Az is kicsit uncsi a sokadik alkalommal, hogy mindig van csavarhúzó, fogó, kalapács, dobozos üdítő, gyümölcs stb. mindenhol, csak meg kell találni. Az "Egész világ a fegyvered!" szlogen kicsit erős ebből a szempontból. A tervezést/előkészületeket is meg lehetne bolondítani sok mindennel, de persze ez mind szubjektív vélemény. Nagyon szeretem ezt a szériát a legelső résztől kezdve (a tányérsapkás, régi egyenruhás rendőrökkel és a Gellért szállóval az élen), és látom, mennyit fejlődött a sorozat. Itt azt is respektálom, hogy nem akarnak sokkal többnek látszani a 2016-os S01-nél (még ha a cím, benne a 2-essel kicsit meg is tévesztő), így én személy szerint nem csalódtam akkorát, mint a SotTR és az ACOd esetében - ami szintén személyes gondolatom volt velük kapcsolatban, és ami semmit nem von le azok ÖNÁLLÓ értékéből (ami alatt azt értem, hogy abból, amelyet akkor képviselnek, ha nem sorozatok részeként tekintünk rájuk). Ehh, sokat lehetne erről még beszélgetni, és kíváncsi is lennék a Ti véleményetekre is. Szóval bátran, ki vele!

"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
Az utolsó pálya hangulata jött be nekem a legjobban. Rengeteg lehetőség van, csak győzze az ember kihasználni. Aztán persze totál véletlenül futottam bele azokba a sztorikba, amelyekkel simán le tudtam nyomni, akit kellett.
SPOILER
SPOILER
A kampány vége megér egy komolyabb misét... Minimum DLC-ért ordít szvsz, vagy egy 3. részért/évadért! Nehogy má' így legyen "lezárva"... Mondjuk a komor hangulat végig egyfajta sötét titokra utalt, de akkor is! Ezt muszáj folytatni! Szerintem...
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
Két pályát toltam le eddig, a Nightcall és a The Finish Line is meglett Silent Assassin-ra.
Az első pályán régi kedvenc barátomat, a patkánymérget hívtam segítségül.
Igaz, nem túl elegáns valakit hányás közben megfojtani a zongorahúrral, de a halál az halál.
A második pályán azonban nem voltam annyira megelégedve a teljesítményemmel (a silent assassin ellenére se), mert csak a pilóta csajt öltem meg úgy, ahogy elterveztem, a faszinál már picit körülményesre sikeredett az előjáték és túl sokat pöcsöltem, többször öltöztem át a kelleténél...de majd a második végigjátszásnál orvosoljuk ezt a szépség tapaszt.
Amúgy nekem eddig nagyon tetszik, de én már az előző részt is imádtam, és az a hercehurca ami a csapat és a játék körül volt megijesztett, de hála az égnek lett második rész. És remélem lesz majd harmadik is.





Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
Yup.
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
Ausztriát?
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
Apropó, van valakinek kedve lenyomni a mesterlövészes küldetést duóban? Kéne az achievement

Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
Jóféle ez, még ha nem is különbözik az első szezontól. (nekem ennél a játéknál ennyi elég, legyenek évente új pályák ilyen igényesen megcsinálva, és megvesem, mint a kisangyal). Az nem tetszik, hogy nagyon felpörgeti a procimat, és ezerrel kell a ventilátornak mennie. Illetve két dolgot nagyon hiányolok: egyrészt fegyver skinek, vagy módosítások nagyon jól jönnének, másrészt nagyon hiányzik a régi részek véres lövöldözése. Kapunk jobbnál jobb mészárlásra alkalmas fegyvereket, de a gunplay felemás: pisztolyokkal nagyon jó, de pl. sörétesekkel beledurrantasz a tömegbe, és mindenki összecsuklik ahelyett, hogy elrepülnének, meg látható nyomot hagynának a lövedékek. Tudom, nem erről szól a játék, de egyrészt mindig is megvolt ez a lehetőség az előző részekben, másrészt akkor meg minek adnak a kezünkbe ilyen király mordályokat?
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
Vermont is pipa. Elég nagy váltás volt az álmos, patyolat tiszta Lila akác köz a zsúfolt, mocskos Mumbai után, teljesen más taktikát kellett követni. Továbbra is tartom, hogy nagyok (az első évadnál talán nagyobbak) a pályák (bár a méretük változó). Ahogy haladok előre így, első körben, egyre nagyobb káoszt hagyok magam után. A sztori szálakat is már kevésbé tudom kiaknázni, és rengeteg lehetőséget elszalasztok, de legalább van miért visszajönni. A nehézséget is feljebb fogom tenni az újrázások során, mert egyelőre nagyon ostobák a botok, és a kihívást is jóval inkább a térkép feltárása jelenti, mintsem a feladatok elvégzése.
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
Hehe, Vermontban, csak úgy, “lássuk, mi történik” alapon elkezdtem ámokfutni. Aki szembe jött, lelőttem. Majdnem meg is csináltam a pályát
... No, de természetesen nekilátok majd rendesen is... (Azért az MI eléggé tufa volt, de legalább megtudtam, hogy az amcsi melósok valszeg kevlár láthatósági rucit és kobakot hordanak, mert vagy fél tárat kellett belelőni az összesbe...)

"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
Na, Mumbai azért már kicsit zűrösebb volt. Finoman szólva sem egyszerű észrevétlennek maradni egy 12 milliós metropoliszban... Nincs gond szerintem azzal, hogy egyben kapjuk a teljes csomagot (lehet havonta játszani egy-egy újabb pályát így is
, de az tény, hogy én sem érzem fair-nek azokkal szemben, akik megvették az első felvonást.

"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.