Pro Evolution Soccer 2018
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» JátszóDome: Shadow Tactics - Blades of the Shogun #9 [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: JátszóDome: Shadow Tactics - Blades of the Shogun #9
A Resident Evil 7 mellett GeryG azért nem feledkezett meg korábban kezdett sorozatáról sem.

Shadow Tactics - Blades of the Shogun

1664 levél
Válasz 17.02.14. 07:38 #9
GeryG
Sejtettem, hogy valami ilyesmi.
Ami az OBS miatt a videókon nem látszik, az a Steam achi-k megjelenése, ott az egyik ilyen icsiro mucsiri hacsiri levadászásánál ki is jött valami hasonló.
52251 levél
Válasz 17.02.14. 00:49 #8
Barthezz
Amúgy tovább néztem picit a videot és van egy megjegyzésem GeryG-hez.

A névvel ellátott civilek / katonák a fejlesztőcsapat tagjainak neveit viselik. Úgy tudom, van egy olyan rejtett acsi, ami akkor jár, ha mindegyiküket likvidálod.
52251 levél
Válasz 17.02.14. 00:48 #7
Barthezz
Az a szamuráj és a rálátó straw hat-ek okozták nekem a legtöbb gondot azon a pályán az elindulásnál. Mugenék oldala sokkal nehezebb volt, a másik gyakorlatilag azonnal adta magát. Ezután pedig rengeteget szívtam a kastélyba való bejutással is. A legutolsó küldetés után ez volt sztem a legnehezebb, bár a 10. pálya is elég hosszú és kemény munka volt. A 11 szintén kemény volt, bár az teljesen más jellegű megközelítést igényelt.

A rizsföldesen nekem csak az elindulás volt nehéz, valóban csalóka volt, hogy a nagy növényzetben nem lát senki. A rizsföldről való kijutás után viszont már egész jól haladtam.
2175 levél
Válasz 17.02.14. 00:17 #6
Shadowguard
Nézőpont kérdése Én a rizsföldet nehezebbnek éreztem, a nyolcason egyetlen rész volt, ahol kicsit szívtam a fogam, de az is csak a rossz tervezésem miatt volt, második végigjátszásnál már sima ügy lenne.
SPOILER
Rögtön Mugenék oldalán van egy szamuráj, aki járkál két ember között és két straw hat pont rálát végig. Utólag adta magát, hogy a kezdőponthoz közelebbit akkor kellene leszedni amikor már Mugen is a bokorban van és el tudja kapni szaladgáló szamurájt, de nem volt kedvem visszatölteni. Így csak akkor haltak meg mikor már az egész térkép üres volt
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
1664 levél
Válasz 17.02.13. 14:05 #5
GeryG
Már alig várom... (nem, komolyan, tényleg...)
52251 levél
Válasz 17.02.13. 12:01 #4
Barthezz
A 8-asra kösd fel a nadrágot, mert az tényleg az egyik legnehezebb küldetés lesz. Az előző pályákhoz képest nagyságrendi ugrás következik be itt a nehézség terén és vissza fogod még sírni a rizsföldet.
1664 levél
Válasz 17.02.13. 11:04 #3
GeryG
Kicsit kaotikusak mostanában a napjaim játékok terén. Mikor ezt a sorozatot elkezdtem, nem gondoltam volna, hogy ennyire elhúzódik. Aztán menet közben bezavart a Resi7 is, ami nagyon elvonta a figyelmemet és az időmet is, ki is zökkentem a ST-s gondolkozásból is.

Tudom, hogy Yuki sípját ott célszerű megfújni, ahol a csapda is van, mert pontosan odamegy az elterelt őr, csak néha olyan helyen akartam használni, ahol azonnal ki is szúrt volna, ha ott fújom meg.

Vissza kell rázódnom na. Pláne, hogy ennél már csak rosszabb nehezebb pályák jönnek ugye...
32233 levél
Válasz 17.02.13. 10:59 #2
szbszig
Ezen a pályán még én se nagyon használtam Kumát, csak a játék későbbi részeiben szorultam rá, és a kezelését is igazán ott tapasztaltam ki.

Viszont néhány technika hatékonyságán valóban könnyen javíthatnál. Csak a videó elejét néztem én is, de Yukival például összevissza használod a sípot, aztán odébb mész, és valahova máshova teszed le a csapdát, bízva abban, hogy a célpont majd talán belesétál. Én általában mindig ugyanazon a ponton állva használtam mindkettőt, mert az őr pontosan oda fog menni, ahol a síp elhangzott. Vagy ha ez nem volt megoldható, akkor kiszámítottam előre az útját.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
52251 levél
Válasz 17.02.13. 10:45 #1
Barthezz
Már vártam az új részt!

Még csak a feléig néztem meg, de egy gyors tippet adnék, bár így már utólagosan. Feltűnően nem használtad Kumát, pedig a pálya első felét őrá írták. Yuki sípja is jó, de Kumával hosszabb távon el lehet csalogatni az őröket és elterelhető velük a Straw Hat-ek figyelme is (ugyanis az nem pontos meghatározás, hogy a figyelmük nem terelhető el, csupán nem hagyják ott az őrhelyüket - ha Kuma elkezd hangoskodni, odafordulnak pár másodpercre). Elsőre szokatlan a kezelése, de gyorsan bele lehet jönni és ezen a pályán tényleg hasznos segítség, jóval kevesebbet "bénáztál" volna azokon a bizonyos részeken.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.