Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Megjelent a Divinity: Original Sin 2 [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: Megjelent a Divinity: Original Sin 2
Immár nem a korai változat, hanem a teljes játék érhető el a Steamen.

Divinity: Original Sin 2

Divinity: Original Sin 2
A legutóbbi Divinity: Original Sin 2 cikkek, hírek
20253 levél
Válasz 17.10.09. 09:56 #43
Peace
Én is azt hagytam félbe miatta. Most meg holnap már itt a Shadow of War!!! 11.-én meg Grim Dawn expansion. Szegény Xcom most megy a levesbe.

Divinity-hez még annyit, hogy Anathema-ra kúrvára nem volt szükség, semmit nem befolyásol. Utánaolvastam, semmilyen bejegyzés nem említi akkor sem, ha azzal súlytottál le végső csapásnak a főellenre. Szóval ennyi.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
666 levél
Válasz 17.10.09. 07:59 #42
xyzw
Majd figyelek erre. Én meg befejeztem az Act 1-et, 53 óra volt eddig! Minden küldtést lezártam, amit lehetett. A patch is utolért közben, valószínűleg ez is közrejátszott abban, hogy lezárhatóak lettek bizonyos quest-ek. Eszméletlen tartalom van ebben a játékban. Én aztán nem vagyok nagy rpg-s, a Skyrim, és a Dragon Age: Origins volt meg csak, de ez a játék valami eszméletlenül jó. Ha ilyen lassan fogok haladni, minden szabadidőmet fel fogja zabálni. Az Xcom 2: War of the Chosen kampányomat is félbehagytam miatta
20253 levél
Válasz 17.10.07. 08:53 #41
Peace
Pedig egy időben nagyon pörgött a topic-ja. Diablo 3-at kenterbe veri szerintem, benne van vagy 200 órám.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
16295 levél
Válasz 17.10.06. 21:49 #40
david139
Wot dafuq erről a játékról hogyan nem hallottam még thx
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
20253 levél
Válasz 17.10.06. 19:01 #39
Peace
Állat!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
4176 levél
Válasz 17.10.06. 18:32 #38
gothmog
Két új kaszt (nekromanta és inkvizítor), valamint egy új fejezet (új területekkel), és magasabb szinthatár. (Legalábbis legjobb tudomásom szerint.)
Endure. In enduring, grow strong.
20253 levél
Válasz 17.10.06. 18:22 #37
Peace
Új single act is lesz???
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
4176 levél
Válasz 17.10.06. 15:44 #36
gothmog
Gondoltam, hogy olyan nagy probléma nem lehet (csak a szokásos hiszti ), mert nem sok embert láttam panaszkodni a végével kapcsolatban. (Amit persze nem ismerek, mint ahogy igyekszem kerülni a neten a playthrough videókat is, hogy ne lövögessem majd le előre a poénokat magam előtt.)

Amúgy gratula! Hamarosan nekilátok egy újrázásnak az első részből, s utána nálam is ez következik most már.

Kicsit off: biztosan tudod, de pár napon belül itt van a Grim Dawn kiegészítő (az alapjáték eléggé bejött neked az emlékeim szerint)
Endure. In enduring, grow strong.
20253 levél
Válasz 17.10.06. 15:26 #35
Peace
Még gyorsan utazás előtt elültem kicsit, hogy hátha. Piszok egyszerű volt, simán kinyírtam akit kellett.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
20253 levél
Válasz 17.10.06. 08:25 #34
Peace
Undorító a játék vége, vagy csak én vagyok piszok szerencsétlen, de nekem rohadtul elegem van!!!
Az Anathema kardot spoiler nélkül írom, mert hasznos lehet mindenki számára! Örültem neki, mint majom a farkának, mert háromszor akkora lett a sebzésem vele, mint a 21-es szintű 3 socketes divine csatabárdommal! Elértem a végső harcig, és azt vettem észre, hogy a kétkezes harcosom puszta kézzel csapkod. A Anathema kardnak 1-es durability-je van és egy ütés után széttörik. Én meg annak rendje és módja szerint eladtam a fegyverem. Visszatöltöttem 4 mentéssel azelőtti pontot, ahol még vissza lehet menni a városba, de természetesen nem tudtam már buybackelni, és egyik árusnál sem találtam semmi érdemlegeset, úgyhogy kénytelen voltam egy hulladék epic buzogányt venni. Nem volt mentésem azelőttről, hogy eladtam volna.
SPOILER
A végső puzzle a csövekkel kicsit felhúzott. A szentelt vér végigfolyt a csövekben, de mire a tálba ért, már nem blessed volt, csak simán blood. Azt hittem hülyét kapok, de steam fórumon ráleltem egy arcra, akinek szintén ez volt és 4-5 próbálkozás után már végre szenteltként érkezett a tálba. Nekem 6. próbálkozásra sikerült. BUG.
A végső harc előtti szobában a mocskos kis genyák folyamat feltámadnak, ha meghalnak. Belefutottam egy olyanba, hogy a hülye feltámadt és beleszaladt a csapdákba, meghalt, újraéledt. És így kialakult egy végtelen LOOP, sosem jöttek újra az én embereim, hanem feltámadt, belerohant csapdába, meghalt és megint ő jött és ez ment a végtelenségig. Vagyis nem, mert újra betöltöttem, de elég idegesítő.

Szóval ilyenek vannak. Fogalmam sincs sikerülhet-e a végső harc, mert éjjel csak pislogtam, akkorákat vernek rám, hogy csak pislogok. Egész eddig nem volt szinte semmi gondom, talán 2 húzós harcom volt összesen, ahol megizzasztottak, de nem tudom ez sikerülhet-e. Majd vasárnap este talán le tudok ülni kicsit, akkor nekifekszem komolyabban.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
12971 levél
Válasz 17.10.03. 16:20 #33
McCl@ne
Ja, ezt már alacsony szinten sem látom jól működni.
Most majdnem mondtam, hogy hát a Steam vagy a GoG nem mutatja-e, de közben rájöttem, hogy neked ezek szerint pont nem
Respect is not given. It's taken.
20253 levél
Válasz 17.10.03. 15:44 #32
Peace
Ötletem sincs, de tényleg! Szeptember közepén kezdtem és alig pár órákat tudtam esténként játszani, volt pár nap, mikor ki is maradt, de volt olyan hétvége is, mikor mindkét nap elég rendesen megnyomtam 7-8 órákat. A lényeg, hogy az elmúlt bő két hétben csak ezzel játszottam és igyekeztem azért mindent felkutatni, mellékküldetéseket megcsinálni(nem lett meg mind sajnos), és így értem el most szerintem a végére. Írták, hogy ez azért még egy elég kellemes fejtörős rész lesz, mire eljutok a boss-ig, de gondolom max pár óra.
Amit bánok, hogy a meggyőzés képességre nem igen raktam egyik karakterrel sem. Nem úgy fest, mintha számítana, hogy magas-e a Finesse/STR/INT, nem igen sikerülnek a meggyőzések, talán 10-ből 2 alkalommal.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
12971 levél
Válasz 17.10.03. 15:21 #31
McCl@ne
Ez játékidőben mit jelent? Én még csak az elején vagyok, most jutottam ki Fort Joyból, de kurva jó ez a játék. Hihetetlen, hogy mindennek szinte annyi megoldása van, hogy igazából nem is lehet számszerűsíteni, mert vegyesen is meg lehet oldani őket. Imádom.
Respect is not given. It's taken.
20253 levél
Válasz 17.10.03. 14:29 #30
Peace
Most már nagyon a vége felé járhatok 21-es szinten, de némi fejvakarás után bedobott egy újabb puzzle-t és ahhoz már nem volt lelki erőm este. Valamikor nekirugaszkodok, mert jó lenne pontot tenni a történet végére.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
20253 levél
Válasz 17.09.30. 14:04 #29
Peace
Nincsen semmi baj, belefutottam ismét, így meg is oldódott. Ez az egy frusztrál a játékban, hogy kb. a 16. alkalom volt, hogy valahova sokkal előbb értem, mint kellett volna. Nem gáz, mert visszamegyek, csak rettenetesen megtudja akasztani néha a játékmenetet. A játék ettől függetlenül Isten!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
20253 levél
Válasz 17.09.30. 10:48 #28
Peace
Ez mondjuk visszataszító, hogy itt a vége felé futok bele olyan küldetésbe, amihez egy olyan tárgy kellene, amit egy adott NPC hullája mellől vettem fel még szinte a legelején. Természetesen el is adtam valamelyik árusnak már ezer éve. SPOILER
Olvasgatom a netet, de úgy néz ki, hogy egyedül az a skill jó ide, amit az a sisak ad.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
20253 levél
Válasz 17.09.28. 22:10 #27
Peace
Harcosnak még mindig nem árt a STR+CON kombó, tolvajnak finesse+WIT. Ha megakarsz tanulni egy 3-as szintű geomancer skill-t, akkor úgyis fel kell tolnod geomancert 3-asra, az INT meg ad hozzá szintén plusz sebzést. Harcosnak is legjobb skill-ek legalább 3-as warfare képességét igényelnek. Az STR meg növeli a sebzésüket. Igazából pofon egyszerű. Nem árt egy magas loremaster-es csapattárs sem, nálam ilyen a varázsló. Az ellenfelek ről rengeteg infot ad, ellenállások meg a többi. Arra kell figyelni, hogy alacsony ellenállása legyen azzal szemben, amit rá zúdítasz. Én lassan végzek a második területtel is, de hihetetlenül hangulatos!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
16295 levél
Válasz 17.09.28. 13:09 #26
david139
Köszi, akkor úgy látom kicsit bonyolítottak a képleten.

Szóval, összegezve, mivel a rendszer tök rugalmas, ezért tök mindegy, hogy hány iskola van INT-re vagy STR-re, az, hogy a karaktered mit fog tudni, csak annak a függvénye lesz, hogy mire költöd a tulajdonság- és skillpontjait.

Ehhez még hozzáfűzném, hogy azért nem teljesen, mert a legjobb 1 main statra költeni, max párat egy másikra is. Viszont az INT-nek mindenképp benne kell lennie ebben a kettőben, szóval az STR-DEX nem valid
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
20253 levél
Válasz 17.09.26. 16:35 #25
Peace
Valóban rohadt sokat zúdít a nyakadba, de azt veszem észre, hogy csak kalandozok és belefutok a megoldásokba. Sokszor bánkódtam, hogy nem tudtam mindenkit megmenteni vagy 1-1 szitu nem úgy alakult, ahogy reméltem, de egy idő után el kellett fogadni, hogy ez ilyen. Valóban teljesen jól leírja, az élet m,egy tovább. Olyan szinten elképesztően erős lettem így 16-os szinten, hogy most délután például 4 helyre is visszamentem, ahol régebben esélyem sem volt, és kapásból ment minden, felfedeztem 3 új helyszínt és sikerült lezárnom vagy 5 küldetést. Néha van fejvakarás, de nem szabad tétovázni, el kell indulni és majd adja magát.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
20253 levél
Válasz 17.09.26. 16:32 #24
Peace
Harcosomnak a legfontosabb statja a STR, de Warfare képzettségre van szüksége a magasabb szintű skillek megtanulásához. Íjászomnak a huntsman képzettség kell a skillek megtanulásához, és varázslónak valóban van külön pyromancer, geomancer, necromancer és a többi. A legértelmesebb varázslatokhoz minimum 2-es vagy 3-as kell ezekből.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
4176 levél
Válasz 17.09.26. 16:20 #23
gothmog
A 2-vel még nem játszottam, de emlékeim szerint az első részben valóban úgy volt, hogy az INT több iskolához volt felhasználható. Viszont egyrészt nem volt lehetőséged valamennyi "varázsiskolában" profivá válni akkor sem, ha csak az INT-re és a varázslatokra gyúrtál, másrészt pedig az STR alapú közelharcosod is elsajátíthatta bármelyik varázsiskolát. Igaz, ha elsősorban a közelharcban akartál jó lenni, akkor nyilván nem jutott annyi skillpontod a varázslatokra, illetve nem az INT-et nyomta fel az ember. Ám mint írtad, a varázslatok közül már az 1 skillponttal elérhetők is nagyon hasznosak, tehát a közelharcosod is tud kapacitálni ebből, ha akár csak minimális mértékben is, de "hibridnek" neveled.

Szóval, összegezve, mivel a rendszer tök rugalmas, ezért tök mindegy, hogy hány iskola van INT-re vagy STR-re, az, hogy a karaktered mit fog tudni, csak annak a függvénye lesz, hogy mire költöd a tulajdonság- és skillpontjait.

Ezt már nem neked, hanem csak általánosságban: a 2-höz csak annyit (néhány tesztet már végigolvastam), hogy a bugok miatt bennmarad a quest a naplóban megoldás után is jellegű gikszereket is leszámítva, számtalan küldetés, akár kifejezetten nagyok is törvényszerűen ki fognak maradni egy-egy végigjátszás alatt, ugyanis egyesek csak bizonyos karakterekkel (karaktertípusokkal) érhetők el, más esetekben a véletlen is rohadt sokat számít (korábban mit tettél, él-e valaki vagy már sem stb.) Valahol írják is, hogy végigjátszás kimaxolóknak, minden küldetést egy játék alatt letudni akaróknak nem ajánlott, mert agyvérzést fognak kapni az idegtől. Inkább élvezni kell a játékot, sodródni az eseményekkel, s azután majd egy kséőbbi újrázásnál legfeljebb leesik az ember álla, amikor akár tucatnyi órára rugó új tartalmat fedez majd fel, ami mellett az első karakterével elsiklott (nem figyelmetlenségből, hanem mert akkor azzal éppen nem lehetett).

Ezt a neten található legnegatívabb (ez azt jelenti, hogy itt 8/10-et kapott a játék...) kritikából másoltam ki, de vszg. ez summázza a legjobban a játék "jellemét":

Thanks to the game’s incredible density, you can often find it hard to progress. The game can throw so much at you that, sometimes, it can be overwhelming and you have no idea what to do next in order to succeed. You are going to fail some quests. People are going to die. And Original Sin 2 really requires you to be on board with that, otherwise you’re going to have a bad time. If you’re a completionist that needs to clear an area completely before moving on, Original Sin 2 may not be for you – it’s a game that needs you to go with the flow and accept the world is going to move on, with or without you. If the game had an alignment, it would be chaotic neutral – and that’s fantastic.
Endure. In enduring, grow strong.
16295 levél
Válasz 17.09.26. 14:47 #22
david139
Az elsőben úgy van, hogy vannak a main statok, str, int stb. Vannak a "magic school"-ok vagy nemtom hogy nevezzem őket, ezek az egy csoportba tartozó skillek, pl. fire, water stb.
Egy pl water skillhez kell az, hogy legyen 3-as water skilled meg 8 inted.

Namost, ha intes vagy, akkor rendelkezésedre áll egy rakás magic school (nyilván ezeket szintezni kell, de már 1-es szinten is rohadt hasznosak, és nem kell hozzá sok pont), míg ha pl STR-re mész, akkor van a Man at arms és ennyi. Egy darab magic scool. Szóval eldöcögsz az 3-7 spelleddel, amíg az intes 20-szal.
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
666 levél
Válasz 17.09.26. 11:40 #21
xyzw
Köszi, igen, erre gondoltam
20253 levél
Válasz 17.09.26. 11:07 #20
Peace
Ezt így nem nagyon vágom mi, nem merültem el az első részben. STR értelem szerűen STR skillekhez és fegyverekhez jó, Finesse az a tőrökhöz meg a többihez. Varázslat van körülbelül 6 féle, az azokra rakott pontok határozzák meg a sebzést meg hogy egyáltalán el tudod-e sajátítani a skillt (geomancer, pyromancer, necromancer....).
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
20253 levél
Válasz 17.09.26. 11:05 #19
Peace
Ilyen nem lesz. Mikor távoznál a szigetről, akkor írja ki, hogy innentől bukta az összes be nem fejezett küldetés. De addig a pontig vissza tudsz menni elvileg mindenhova.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
666 levél
Válasz 17.09.26. 09:57 #18
xyzw
De van egy csomó olyan küldetés, amit nem is tudnék befejezni, csak akkor ha átmegyek a hídon a sziget keleti felére is, nem? Még nem akarom elhagyni a szigetet, csak a keleti felére akarok átjutni, de nem akarok elveszíteni küldetés befejezési lehetőségeket.
16295 levél
Válasz 17.09.26. 09:50 #17
david139
A kettőben is az van, hogy az STR 1 skill csoporthoz jó, a DEX 2-höz, az INT meg 5höz?
Mert ez az egyben rohadtul zavar.
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
20253 levél
Válasz 17.09.26. 09:24 #16
Peace
Nálam sem került teljesítésre minden küldetés. Amikor már úgy éreztem nincs mit tenni, akkor nekiálltam kiirtani mindenkit a szigeten, aki ellenséges.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
666 levél
Válasz 17.09.25. 08:03 #15
xyzw
Egy kérdés azokhoz, akik már előrébb járnak:
SPOILER
A Fort Joy ghetto-ból kivezető hídon most tudnék átmenni. Jön egy figyelmezetés, hogy ha visszatérek, akkor a magisterek már rögtön támadnak majd. Egy csomó küldetés viszont még lezáratlan. De, gondolom, azokat már csak akkor tudom majd lezárni, ha átmegyek a hídon a map többé részére, a kezdeti részen már nem találtam semmit. Nem akartam guglizni a megoldásokat, de biztos olyan küldetésem is nyitott, amit a map innenső részén tudnék lezárni, csak még nem jöttem rá hogyan kell. Szóval a lényeg: ha átmegyek, akkor elveszítek küldetés befejezési lehetőségeket?.
20253 levél
Válasz 17.09.18. 12:50 #14
Peace
Nem tudom mi lehetett, de azt tudom, hogy többszöri nekifutásra sem sikerült megszeretnem, ez viszont első blikkre adta!!! Mondjuk itt is kellett gúgliznom már, rá nem jöttem volna egyik átoknál például, hogy hogyan kell megszüntetni és elképedve olvastam a megoldást is. Főleg, hogy olyan előfeltétele volt, ami mellett simán elmentem és bolyonghattam volna akár napokig is, akkor sem jövök rá.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
120 levél
Válasz 17.09.18. 10:32 #13
Noggle
Tyranny az a játék, amit SOHA értsd SOHA nem veszek elő többet. Ahogy halad előre a játék annál rosszabb minden szinten (történet, harcok, párbeszédek). Az utolsó fejezet már nagyon fájdalmas volt, alig vártam hogy vége legyen.
Most amúgy az is lehet, hogy mindkettőre gondolsz.
DOS1 elején a gyilkossági felderítés után mikor átteleportálsz...a tonnányi információt zúdítanak rád, aminek kb se füle se farka. Körülbelül a játék végére derül ki úgy nagyjából, hogy miről is szólt az egész. Én legalábbis ez elejéből arra emlékszem, hogy bejelentik, hogy a világot meg kell menteni, úgyhogy menjél mentsd meg. De hogy kitől, mitől, hogyan, mikor, arról szó sem esik.
20253 levél
Válasz 17.09.18. 09:56 #12
Peace
Tegnap elhagytam az első területet. Ami kicsit zavar, hogy 3 küldetés is volt, aminél direkt visszamentem ahhoz, akitől kaptam eredetileg, hogy beszéljek velük. Lenyomtam a dialógust és semmi nem változott, nem lett lezárva a küldi. Vagy aki eredetileg adta, már nem volt a helyén. És mindezek ugye a zsúrnálban már úgy jelentek meg archívként, hogy nem sikerült befejezni. Na mind1. Szett összes darabját sem sikerült összeszedni, pedig minden kis zugot bejártam háromszor, de már nem volt kedvem gúglizni, hogy merre is lehet a többi. De ez legyen a legnagyobb bajom. Ezt leszámítva nekem hihetetlenül adja!!! Pedig nem vagyok hardcore szerepjátékos.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
20253 levél
Válasz 17.09.17. 14:07 #11
Peace
Azért kell a google rendesen, akadt már pár dolog, amire az életbe rá nem jöttem volna egyedül.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
20253 levél
Válasz 17.09.16. 14:22 #10
Peace
Én meg is szakítottam most Xcom-ot, mert ez berántott rendesen.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
666 levél
Válasz 17.09.16. 14:15 #9
xyzw
Kösz, ez informatív volt. Lehet, adok neki egy esélyt, ha lesz rá időm.
20253 levél
Válasz 17.09.16. 13:36 #8
Peace
Mivel az első területen kalandozgatok, így még nem igen lehet rálátásom az összképre, de akad csata rendesen. Az első résszel valahogy az volt a problémám, hogy rögtön az elején felülkerekedett rajtam. Egyszerűen annyira igyekeztek a hardcore szerepjátékosok kedvében járni és a legapróbb részletekig kidolgozni mindent, hogy egy magamfajta casual rpg rajongónak sok volt és összecsaptak a fejem fölött a hullámok. Itt egyáltalán nem érzem ezt!!! Visz előre a story, a csapattársak saját történetei is ritka érdekesek és furdalja az oldalamat a kíváncsiság, nem is kicsit! Én legkönnyebb fokozaton viszem, mert ahogy írta is, aki kalandozni szeretne, élvezni a játékot és nem szopatni magát, az így tolja. Gondolom, hogy magasabb nehézségi szinten nagyon durván oda kell figyelni harc közben. Itt is megvan, hogy ki mire immunis, ha kicsit nem figyelsz oda és nem állnak kellő távolságra az embereid, akkor könnyedén eltűnhet 60-70% HP is több embernél, ha odavágnak egy olajos hordót majd begyújtják. Vagy rain spellre belevág egy villámot és mindenkit szétcsap, aki vizes. Piszkosul komoly lett amúgy ez a része, csak ámulok és bámulok! Én kis két tőrös sunyi ge*it indítottam, de hatalmas jó dolgokat lehet benne véghezvinni. És ami még mintha igaz lenne, de lehet placebo. A nyelvezet szerintem sokkal egyszerűbb lett!!! Mindent értek maximálisan, gördülékeny, nem akadok fenn semmin. Mintha első rész nekem nagyon nyögvenyelősen ment volna. De lehet keverem a Tyranny-val, mert az tudom, hogy botrányos ment nekem.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
666 levél
Válasz 17.09.16. 13:25 #7
xyzw
Megnéztem egy-két gameplay videót, és tetszett, amit láttam. Alapvetően a stratégiai játékokat szeretem, de az rpg-k közül, ahol taktikus harc van, azok is bejönnek: pl. Dragon Age: Origins. Christopher Odd is az XCOM-ot emlegette, hogy hasonlít hozzá. Körökre osztott itt is a harc. Szóval ezek fényében, akkor vélhetően ez is ilyen rpg. A csaták mennyire igénylik a taktikus gondolkodást? Egyáltalán milyen arányt képviselnek a teljes játékmenetben?
120 levél
Válasz 17.09.16. 12:36 #6
Noggle
DOS első része ha a karakterfejlődést és harcrendszert nézzük, akkor páratlan élmény. Szerintem nincs még 1 szerepjáték, ahol például az varázslásban az elemeket így lehetne kombinálni. Amitől viszont sokszor idegbajt kaptam, az a küldetésvezetés. Kevés játék volt, ahol a wikit ennyire kellett volna böngésznem. Enchanted edtiont nem próbáltam, de megvan
20253 levél
Válasz 17.09.16. 10:39 #5
Peace
Valahogy nem igen jött át nekem az első rész, nem tudtam ráhangolódni, pedig nekiugrottam vagy háromszor. Túl hardcore volt nekem vagy én nem tudom. De itt ez a második rész csúcs!!! Minden kézre áll, nem akadok el, eddig fenomenális. Most reggel is haladtam már egy pár órácskát, fejlődik a csapat, esnek a jó kis motyók, sokfelé ágazik a történet mellékszálakkal.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
4176 levél
Válasz 17.09.16. 08:54 #4
gothmog
Az első rész első városában (Cyseal) a random NPC-k szövegei sokat rontottak a játékélményen. Ugyanazokat az dolgokat ismételgették, ráadásul ott néha voltak jópofának szánt, de félrement dolgok), ám ha az ilyen hangulatrontó tényezőkön felülemelkedett az ember, akkor az Original Sin1 is nagyon adta! Plusz nem fulladt ki a game: gyakorlatilag egész végig jöttek be olyan kisebb, de jópofa új elemek, amik folyamatosan "friss érzésen" tartották a játékot.
Egyedül a történetet éreztem anno gyengének (a nyomozás nagyon jól indult, de azután egy olyan semmilyen valamibe ment át az egész), valamint Cyseal városában éreztem azt, hogy a nyomozgatós szál nagyon jó, érdekfeszítő, de azt leszámítva a város "unalmas mászkálás NPC-től NPC-ig. Illetve a kraftolás volt még olyan rész, ami egyfelől zseniálisan kreatív volt (ha jól emlékszem, pl. sütőtökből is faraghattál magadnak sisakot, ami ráadásul ijesztő hatású volt ), másrészről, ha nem feküdt rá az ember keményebben (skillek tekintetében), akkor a gyakorlatban nem sok mindenre volt jó.
Endure. In enduring, grow strong.
20253 levél
Válasz 17.09.15. 23:46 #3
Peace
Kegyetlenül jó eddig!!! Mondjuk még csak 4 órám van benne. Az első résztől én nagyon hamar kikészültem, de ez nagyon adja eddig!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
9105 levél
Válasz 17.09.15. 22:36 #2
davkar9
Az első részt én évek óta görgetem magam előtt. Féltem a harcrendszerétől, gondoltam leárazva nem lesz baj ha mégis túl nehéz. Közben kijött az enhanced edition, oké, ugyanez a felállás, várok tovább. Telik az idő, nem akart 10€ körülre lemenni, most meg már meg is jelent a 2. rész. Múltkor belefutottam a voice és zene bejelentős videójukba és egyből kiszúrtam a bevágott szinkronszínészek között Alixot. Nosza, egyből fel is ugrott a 2 a várólistámra. Így most jelenleg ott tartok, hogy nagyon ideje lenne már pótolni az elsőt. Bár titokban abban bízok, hogy csak címében 2. rész és nincs semmi mentésimport, karakterbónusz és miegymás hanem az első rész ismerete nélkül is lehet majd élvezni (egy-két easter egg és ismerős npc max, de különálló történet).
Simple. Eternal. Beige.
4176 levél
Válasz 17.09.15. 20:55 #1
gothmog
A közelmúltban bezsákoltam, már csak az a kérdés, hogy időm mikor lesz rá... (Az első rész Enhanced verziója is itt csücsül a gépemen, hogy előbb azt toljam ki (újra), de egyelőre - krónikus időhiányban - reménytelennek tűnik a dolog. Bele sem kezdtem még inkább.)

Mindenesetre nagyjából ez az egyetlen játék, amit mostanában vártam. A Larian által időről-időre feldobott "update" videók alapján pedig az előző részhez hasonlóan kreativitással, agyament (de jó értelemben vett agyament) ötletekkel és humorral teli alkotás lesz ez is. És állítólag az első rész nagyjából egyetlen hibáját - a se íze se bűze történetet - is javították, s nagyobb hangsúlyt fektettek ezúttal a sztorira és a karakterekre.
Endure. In enduring, grow strong.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.