Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Itt az ideje a Call of Duty teljes megújulásának [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: Itt az ideje a Call of Duty teljes megújulásának
Legalábbis ezt a nézetet vallja a franchise egykori kreatív vezetője.

29144 levél
Válasz 22.01.03. 18:18 #26
LordMatteo
+1, a BF1 nagyon jól sikerült játék volt, szerintem jobb, mint a 3, pedig azzal többet játszottam lényegesen, és akkor még elég aktívan, klánban ment a játék. Nagyon hangulatos tényleg, az időjárás és az asszimetrikus mapok nagyon élvezetessé tették, a fegyverek pedig - értem én a sok önjelölt történészt, hogy azokafegyvereknemúgyvannak - kellemes egyensúlyt jelentettek a korhűség és a játszhatóság mérlegén.

A BF2-nél jobbat már nem fog alkotni senki szerintem , teljesen ugyanazt a grafikát és játékmenetet, mechanikát ha normális hitboxra ráhúznák a ranked systemmel, rohannék megvenni, teljes AAA-s áron.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
11143 levél
Válasz 22.01.02. 22:58 #25
Dark Archon
Hát igen, a 4. Időnként még játszom vele. Az utána következőkkel nem is játszottam, mert nem érdekelnek a világháborúk meg az őskori fegyverekkel való lövöldözés. Anno sokat BF2142-ztem, ezért figyelemmel kísértem a 2042-t, de elég felemás dolgokat olvasni róla, meg aztán már nincs sem időm, sem idegrendszerem egy online multira.

A 3-at is sokat toltam, de a nagy kedvenc mindig is a BC2 / Vietnam marad.
Dark Archon | i5-8600 - RTX 3070 - 16Gb - Windows 10 x64 | BF4: DarkArchonHUN
3297 levél
Válasz 22.01.02. 21:53 #24
jawsika
Hát igen, nekem is a 2-ből, de különösen a 3-ból vannak nagyon kedves emlékeim. Imádtam a 3-at, remek mapok voltak rajta, baromi jó volt a fejlődés, maga a fight is. Iszonyat élveztük minden percét.
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
764 levél
Válasz 22.01.02. 21:36 #23
stero
BF 1 zseniális viszont ami nekem igazán élvezetes volt és jól ment az a 3. Ott egyből sikeres voltam, jó eredményeket értem el aminek hatására élvezetes volt. BF1 hiába jó gém, nagyon béna vagyok vele, de egyedül azon van még elég szerver, bf 3 elég halott. Sok nagyon jó pályát már csak szerencsével találsz meg ami nagyon nagy kár :\.
26680 levél
Válasz 22.01.02. 20:53 #22
Peace
Mi csak Warzone-oztunk, de nagyon megutáltuk. Hála az égnek rátaláltunk a Siege-re nyáron és azóta csapatjuk. Csúcs!
5759 levél
Válasz 22.01.02. 20:43 #21
subject17
Így a végleges formájában a BF1 szerintem megérdemel egy próbát, mi azt nagyon sokat nyomtuk, amikor Accessbe bekerült. Gyönyörű, és jó a kezelése, meg nagyon fasza hangulatot tud teremteni a dinamikus zenékkel, meg is jött most a kedvem a gondolattól.

... És igen DA, azt pl. pont konzolon játszottuk, aim assist nélkül!
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
3297 levél
Válasz 22.01.02. 19:37 #20
jawsika
Jaja, de abból is mi volt az utolsó igazán jó? A 4 talán.
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
5468 levél
Válasz 22.01.02. 19:09 #19
Pras
Escape from Tarkov-ot próbáltad már? Személy szerint nem az én világom (mondjuk egyik PvP sem már), de elég messze áll a bunny hop 360 noscope-tól. Rendszerint.
5759 levél
Válasz 22.01.02. 19:04 #18
subject17
Nem néztem meg a videót, de Shipment rohadt jó. De ennek pont ez a lényege, általában külön playlisttel. Alap esetben kb. sosem találkozol vele.

Ha az összes többi felsorolt pályán (kivéve Rust) ilyen problémád van, akkor igen, az "git gud" eset.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
11143 levél
Válasz 22.01.02. 18:38 #17
Dark Archon
Már hogy ne volna: Battlefield.

Én CS:GO-ztam is kevés ideig, hát az is egy nevetséges sz@r. Azt se értem, mit élveznek azon a játékosok. Ahhoz képest kis pályán sokan ölni egymást adott esetben poén.
Dark Archon | i5-8600 - RTX 3070 - 16Gb - Windows 10 x64 | BF4: DarkArchonHUN
3297 levél
Válasz 22.01.02. 18:08 #16
jawsika
Az fix, hogy lassulunk. Hozzájárul az is, tuti.
Tény, hogy ez extrém szar map, de ennek mi értelme? Szüleim háza nagyobb, mint ez a map, és itt öli egymást mennyi? 20 ember?
RPG-vel, teszem hozzá. És oké, hogy aki a videót feltölti, az nem hal olyan sokat, de a többiek meg... hát látni, na. És oké, ez kiragadott példa, mert tényleg ez messze a legrosszabb, de simán nem szabad keresni, mert ilyen pl: Vacant, Rust, Killhouse, Shoot House, Scrapyard, Petrov Oil Ring, talán még Piccadilly meg Hackney Yard is, de azok azért egy fokkal nagyobbak.

Olyan, mintha CS:GO-ban Dust2-n 30v30 lenne. Vagy 40v40. Meg AWP-vel sem kellene megállni a lövéshez, hanem bunnyhoppolva lehetne valid, tiszta killeket csinálni.

De ha majd visszakerül, tuti úgy megszűröm az egészet, ahogy tanácsolták itt korábban.

Tudom, tudom: játssz mással! Csak ilyen minőségű game nincs másik nagyon. Na mindegy.
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
11143 levél
Válasz 22.01.02. 17:38 #15
Dark Archon
Már hogyne élveznék... a konzolosok! Nekik készül, a fiatal korosztálynak. Az agyatlanság és egyszerű irányítás kulcsfontosságú, ha FPS-t játszol kontrollerrel. Az már bonyolult, ha például választani lehet éledési pontot.
Dark Archon | i5-8600 - RTX 3070 - 16Gb - Windows 10 x64 | BF4: DarkArchonHUN
764 levél
Válasz 22.01.02. 15:24 #14
stero
Mélységesen egyetértek.
Anno megvettem egy leárazott blackops akárhányat (ebből lehet következtetni, hogy mennyit is játszottam vele). Katasztrófálisan borzalmas multiélményem volt. Mindenki ugrásból headshot, picike pályák, azt sem tudtam mi történik, eszetlen lövöldözés. COD2 multit nagyon szerettem, ott azért ennyire nem ezt tapasztaltam. Az újaknál viszont azt érzem, hogy borzasztóan leromlott a reakciódiőm vagy egyszerűen ennyire megváltozott a játékmechanika és csak ennyire szokatlan számomra.
5759 levél
Válasz 22.01.02. 13:46 #13
subject17
De miben más egy cod2 Toujane tdm? Ugyanúgy ismerned kellett a spawnpointokat, mert tudtad, hogy átcsoportosulások miatt mindig be fog következni egy spawnpoint cycle, aminek következtében esetlegesen mögéd fog kerülni valaki, vagy az arcodba spawnol, mert te egyedül távol vagy a csapatodtól, de tőlük távolabb eső helyre akarja tenni az ellenfeleket stb.

Ugyanúgy ott volt a quickscope, és mindenki ugrásból sütötte el a tolózáras puskáját. A mai napig megvan szerintem izommemóriában, hogy hova kell nézni Toujane bizonyos házainál, mert ott a spot, ahonnan ugrásból snipe-olnak az emberek...

A technológiai fejlődés és a gameplay elemek bővülése miatt ez némileg átalakult és esetenként felgyorsult (cod2 sprintelés hiánya például), de nem feltétlenül értem, hogy miért gondolod, hogy a core akár csak más lenne, de hogy meggyalázás...
(Megj.: Advanced meg Infinite meg egyéb futurusztikus maszlagokról nem tudok nyilatkozni, azok nekem kimaradtak, de a setting meg gondolom ott megkövetelt még elborultabb dolgokat. Első Black Ops-ig játszottam mindegyik játékot, az után a Modern Warfare reboot volt az első codom.)

Lejjebbihez: nincs klipem, régen klipelgettem, de rájöttem, hogy én se nézem, és másnak se mutogatom, és töröltem mindent. Majd talán a napokban lövök valamit.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
3297 levél
Válasz 22.01.02. 01:21 #12
jawsika
Elnézést a duplákért, de még ezt le akartam írni.

Az a gondom, hogy a cod-ból egy quake3 lett az évek alatt, csak a dobbantók meg a rocketjump hiányzik, és a process alatt a cod meg eltűnt. Ennek van helye, csak hívjuk másnak, meg legyen mellette cod gameplay is.

Pl.: quakeben is volt spawnpont mozgás, de volt két óriási különbség. Aránylag nagyobb mapon és aránylag kevesebb playerrel zajlott. Én így látom.
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
3297 levél
Válasz 22.01.02. 01:08 #11
jawsika
Mindenképp ránézek majd. Letöröltem, mert (ez megint más topic, de kikívánkozik) a PS tárhelyének 1/3-át (230 giga talán, világ vicce) megeszi, ami szerintem simán nevetséges.

De ha visszatesszük haverral, megpróbálom. Igyekeztünk amúgy szűkíteni, és találtunk is jó módokat, de a nevüket így nem fogom tudni. Pl a CTF az nagyon bejött, meg ahol valami cél van.

"becsúszva duplaszaltózva hátrafelé headshotos aberráltkodás"
Igen. Ez. Lehet nekem kéne boomer shooter-re váltanom, de szerintem alap mchanikákat kellene kicserélni. Becsúszáskor, meg közvetlenül az után ne tudj ADS-elni, sprintelés után rosszabb legyen a célzás, sniper lassabb szemhez emelése, ugrás közben minimálra levett aiming és társaik. Amiktől a játék életszagúbb, meg "reálisabb", de ha valaki ezt a kifejezést nem szereti, akkor igazságosabb, meg kevésbé luckbased lenne. Tényleg a Call of Duty név meggyalázása szerintem, hogy a gyerek egy bolt action sniperrel becsúszik a becsukott ajtón és quickscope-olja a szobában lévőt, aztán felugrás közben guggolva át az asztalon és közben megint head a sniperből.
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
2192 levél
Válasz 22.01.02. 00:47 #10
GeryG
Hosszú évek óta nálam landolnak a CoD-ok és mindegyik multijába beletoltam különböző mennyiségű órát az életemből. Évek óta nem fogott meg igazán egyik sem, maximum pár hét után mentek a levesbe szinte kivétel nélkül.

Ehhez képest most a Vanguard multijával ma is elvagyok. Nem mondom, hogy ugyanolyan lelkesedéssel és intenzitással tolom mint az első hetekben, de ebben valami pont megfogott. Ez persze szubjektív dolog.

A jelenség, amit leírtál valóban benne van a játékban. De csak bizonyos pályákon és bizonyos pacing mellett. A Dome, a Das Haus, illetve a Shipment tényleg ezt a fajta ocsmány darálást kínálja tök mindegy, milyen játékmódban pottyansz bele. Főleg, ha blitzre vagy assaultra van szűkítve a kör. Viszont.

Ha a menüben leszűkíted a keresést pacing alapján mondjuk tacticalra, akkor máris iszonyúan lelassul a játék. Én pl. szinte kivétel nélkül csak Hardcore TDM-et és Free for Allt tolok és azt is 99%-ban tactical pacinggel. Igy ugyan a pályák száma az ötödére esik vissza (ami szerintem indokolatlan, plusz itt ütközik ki nagyon a map vote hiánya), cserébe többnyire négyen vagy max nyolcan szó szerint vadászunk egymásra a pályákon.

Tudom, hogy ez a totál másik véglet, de nekem ez világ életemben sokkal jobban bejött mint a korábban említett becsúszva duplaszaltózva hátrafelé headshotos aberráltkodás. Szóval ha csak az a bajod a Vanguard multival, hogy túl gyors, akkor ennek adhatsz egy esélyt, hátha. Ettől függetlenül én is azt érzem, hogy ugyanazt a fekáliát nyomják le minden évben a torkunkon, épp csak az ízesítés változik.
3297 levél
Válasz 22.01.01. 23:23 #9
jawsika
Akkor úgy fogalmazok, hogy túl kicsik a mapok. Azok a módok, ahol a két oldal a két térfélen kezd, és valamilyen célt kell végrehajtani, azok jók.

De a Shipment típusú meg jellegű mapok szerintem terrorok. A spawn cyclenek meg szerintem kábé értelme sincs nagyon, de azt egyáltalán nem látom saját hibának, hogy nem tudom, hogy melyik mapon melyik pillanatban éppen ki hol éled. 24 éve gamelek, de még nem volt ilyen problémám.
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
3297 levél
Válasz 22.01.01. 23:18 #8
jawsika
Sztem lassabb, egyértelműen. Miért, nem? Nem arra gondolok, hogy hány lövésből halsz, hanem a mozgásra meg az egész dinamikára.

A BF3-t úgy értem, hogy annak a sebessége szerintem pont jó volt. Ehhez képest a ketrec-gladiátorharchoz, ahol egy negyed focipálya méretű mapon rohangáltok 30-an képest feltétlenül.

A végével nincs igazad, szerintem kényszerből meg trendből nyomják vele. Kényszerből, mert ilyen minőségű gamet más nem csinál, és trendből, mert leuralta a piacot a cím.
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
5759 levél
Válasz 22.01.01. 23:12 #7
subject17
Warzone-t ki nem állhatom PUBG és MW multi játékosként. Rakás szar Verdansk battle royale térképnek, az armor plate-es ttk bullshitet meg hagyjuk is.

Pontosan a pörgőssége fogott meg MW-nek. Kis mapok esetén ez persze sokszor szerencsétlen, de az meg nagyon specifikus, és pont erre épít (pl. Shipment). Ha a normál mapokon nem tudod megjegyezni a spawn cycle-t, az már user error (de még ezeken az agyfasz térképeken sem lehetetlen).
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
29144 levél
Válasz 22.01.01. 23:12 #6
LordMatteo
CS:GO lassu jatek?

Bf2-3at nem igazan ertem, 3ban koszont be a tdm eloszor rendes jatekmodkent a bf-ben, azota is eleg nepszeru. Bf2-vel mindent osszeveve 4-5 ezer ora korul jatszottam, almat hasonlitasz a kortevel. A sajat igenyeid alapjan mondod szarnak a jatekpiacot, holott az a tomegigenynek megfeleloen szolgalja ki azt, amire van vevo. Az embereknek ez tetszik annyira, hogy megvegyek.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
3297 levél
Válasz 22.01.01. 21:31 #5
jawsika
Szerintem másnak se, csak a piac elég üres. Olyan game lenne szerintem szuper, ami nagyköltségvetésű és stabil, mint mondjuk ez, de "lassabb". Vannak a nagyon lassú gamek, pubg, cs:go, arma, na valami a kettő között.

A Warzonee pl nem rossz, de maga a mw multi szerintem gyalázat. Guggolva felugorva quickscopelnak sniperrel 3 méterről (nem engem, úgy általában), és ez valid technika. BF2, BF3 multi megvan? De még a régi MW 1-2 multi se volt ilyen, hogy abból áll, hogy sprintelve-becsúszva headshotolás zajlik 3-4 méterekről.


De egyébként azt ők is látják, hogy valami el van szarva, ez nem véletlen.
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
3297 levél
Válasz 22.01.01. 21:26 #4
jawsika
Videót!!
De komolyan amúgy, az új MW multiplayer modjaiból, Dm, TDM, capture the flag, etc, tehát ami nem különleges, clippelj már be valamit.
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
29144 levél
Válasz 22.01.01. 21:20 #3
LordMatteo
Az az alapproblema egy jatekkal, hogy Neked ez nem elvezheto?
A kibaszás társas játék, sose feledd.
5759 levél
Válasz 22.01.01. 21:05 #2
subject17
Meg is cáfolnám, legutóbbi MW multit mai napig tolom, időnként iszonyat halál nélküli streakekkel.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
3297 levél
Válasz 22.01.01. 20:57 #1
jawsika
Attól tartok, az alapproblémát nem értik.

Kizártnak tartom, hogy ezt az agyatlan, követhetetlen, gyépés mészárlást valaki élvezze.
A game túl gyors. Vagy én lettem túl lassú, de ez már rég nem élvezhető. Amikor abból áll a meccs, hogy mindenki perma-sprintel fel-alá egy 200 m2-es pályán, mint egy bekokainozott ÉS mérgezett egér és a meccsen nincs senki, aki 20 mp-nél tovább életben lenne. Feléledsz, azonnal sprintelsz két szobát, ott lelősz valakit, aztán már le is lőttek, 10 sec múlva éledés, és újra.
És nem tudom, az melyik agyament gyökérnek az ötelete volt, hogy folyamatosan randomizálják a respawn-pontot. Értem, hogy a campelést előznék meg vele, de az azért az már 2001-ben is gáz volt, hogy a spawnpontod folyamatosan változik, és nincsenek vonalak, meg felek, hanem mindenki össze-vissza éled a mapon, és simán éledhetsz az ellenfél mögött, vagy ugye ők mögötted bármikor. Aztán meghalsz, és már a másik oldalon éledsz, ahol a még életben lévőket hátbalövöd és kezddik az egész elölről. Lelőnek, és megint valahol egész máshol éledsz, nem tudod azt se, merre rohanj.

Borzalmas az egész, siralmas. Ezen kellene változtatni.
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.