25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Thief III - Deadly Shadows



Írd ide hozzászólásod:

Z-Master
Z-Master [20391]
Fegyverekről, felszerelésekről:
a rope arrow-t a mászókesztyűk tették szükségtelenné, mivel így túl sokat veszített a használhatóságából
több felszerelési tárgy lesz, melyeket majd vásárolni lehet a városban (mint pl. a mászókesztyű)
moss arrow, scouting orb megmarad
a megvásárolt felszerelések Garretnél maradnak, akár több küldetésen keresztül is (persze csak ha nem használod el)
a magunkkal cipelhető tárgyak-fegyverek mennyisége továbbra sem lesz komolyan korlátozva
a felszereléseket boltokban lehet vásárolni
ezúttal nem kell a kulcsokkal szöszölni, a zárt ajtót automatikusan kinyitod, ha nálad van a megfelelő kulcs
a water arrow-val a megölt ellenfelek által hátrahagyott vértócsákat is el lehet takarítani
felszerelésekhez - fegyverekhez ugyanúgy mint az előző részek esetében, fokozatosan jutsz hozzá
az ellopott értékeket a kereskedőknél lehet eladni

Pályák:
a pályák jóval nagyobbak lesznek, mint az Invisible Warban látottak
ezúttal nem lesznek az egész pályára kiható riasztórendszerek, mint az előző részben
a város különböző részein az NPC-k eltérően reagálnak Garretre. Egyes helyeken vérdíj lesz kitűzve a fejedre, máshol meg barátként tekintenek rád.
ezúttal Garretnek csak egy vázlatos térképe lesz a városról, az aktuális pálya térképeit neked kell ellopni/megvenni
padlótípusok majdnem ugyanazok, mint a T2-ben
tömegnyi titkos hely/átjáró lesz, hasonlóan a T2-höz
lesznek különleges, természetfölötti pályák, mint pl. előzőleg a Lost City, Crypt, stb.

Garretről:
ezúttal főhősünk nem tud úszni
Garret szinkronhangja a régi marad
Garret kapott néhány "dinamikus mozgást" (átlendülés akadályok fölött, stb.)

Egyéb fícsőrök:
a játékban kb. annyi "természetfölötti" elem lesz, mint a T2-ben
zombik visszatérnek (de nem lesznek olyan gyakoriak, mint a T1-ben), kísértetek maradnak
a T3 a Metal Age után játszódik, és a sztoriját a T2-t alkotó designer jegyzi
még nem tudni, hogy lesz e demo
Garreten kívül jónéhány szinkronszínész visszaköszön az előző részekből
néhány RPG elem is helyett kap (nem karakterfejlődés), főként az NPC-kkel, frakciókkal lehet machinálni
by:HW

D E E P R I V R ✪ soundcloud.com/deeprivr

Vissza