26 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Játékhírek

Nem lesz túl hosszú a Star Wars Battlefront II kampánya

Az EA szeretne minél jobban kötődni a Star Wars érzéshez, de nem szeretné, ha a játékosok kiégnének tőle.

Írta: GeryG 18 hozzászólás

A Star Wars Battlefront (vagyis annak két évvel ezelőtti felújítása) sok rajongó szemében azért volt felemás siker, mert kizárólag a többjátékos módra koncentrált. Hiába a világ egyik legnépszerűbb és gyakorlatilag történetekből soha ki nem fogyó univerzuma a Star Wars, az EA és a DICE nem érezte szükségét, hogy egy szórakoztató és izgalmas sztorit kerekítsen a játékhoz.

Ezt a hibát az idén érkező Star Wars Battlefront II-vel már nem kívánják megismételni. Éppen ezért kapunk egy teljes értékű egyszemélyes kampányt, amelyben Iden Versio kalandjait élhetjük majd át. Erről érkezett is a napokban egy vadonatúj trailer, amely alapján a rajongók dörzsölhetik a tenyerüket. Igen ám, de egy valamire való rajongóban rögtön felmerül egy fontos kérdés: milyen hosszú is lesz ez a kampány? Ez már csak azért is érdekes és jogos kérdés, mivel a DICE legutóbbi játékában, a Battlefield 1-ben az egyszemélyes módot öt rövid, egymástól lényegében független történetre bontották. Ám ezek teljesítése együttesen sem haladta meg a 4-5 órát. Az EA részéről a Battlefront II producere, David Robillard válaszolt az egyszemélyes kampány hosszát firtató kérdésre.

„Szerintünk 5-7, esetleg 8 óra megfelelő játékidő lehet. Szeretnénk nagyon közel maradni a Star Wars élményhez, amit a játékosok majd átélhetnek, de nem szeretnénk, ha elnyújtottnak éreznék.”

Ez nagyjából meg is felel az FPS-ek műfaján belül az utóbbi években (lassan évtizedben) tapasztalható átlagos játékidőnek. Emellett, ha ezt az 5-8 órát valóban minőségi tartalommal, szórakoztató és izgalmas történettel töltik meg, bizonyára senki sem fog miatta panaszkodni.

A Star Wars Battlefront II november 17-én fog megjelenni PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra.

Kattints, ha érdekesnek találtad a cikket!

Star Wars Battlefront II (2017)

Platform:

Fejlesztő: Digital Illusions

Kiadó: Electronic Arts

Megjelenés: 2017. november 14.

Minimális rendszerigény: Intel Core i5 6600K/AMD FX 6350, 8 GB RAM, Radeon HD 7850 2 GB/GeForce GTX 660 2 GB, 60 GB HDD, 64-bites Windows 7 SP1/8.1/10

Ajánlott konfiguráció: Intel Core i7 6700/AMD FX 8350 Wraith, 16 GB RAM, Radeon RX 480 4 GB/GeForce GTX 1060 3 GB, 60 GB HDD, 64-bites Windows 10

» Tovább a játék adatlapjára

GeryG

GeryG
2010 végén csatlakozott a PC Dome cikkírói csapatához, pár hónappal később pedig már hírszerkesztőként is tevékenykedett. Már több mint 17 ezer írásos anyag fűződik a nevéhez a magazinban, amivel a képzeletbeli dobogó csúcsán áll.

HOZZÁSZÓLÁSOK

Peace
Peace [28445]
Reméljük, hogy a kampány maga nem lesz az. :-D
Raistlin666
Raistlin666 [4812]
De rohadt unalmas ez a picsogás a kampány hossza miatt...nem itt, hanem minden érdekelt oldalon/fórumon...
ivanova36
ivanova36 [1321]
Én nem kezelem totál más, teljesen eltérő kategóriának a Divisiont és a ME:A-t, ezért vettem őket példának. Mindkettő tps, mindkettőben van multi rész, mindkettő relatív nyílt világ.
Számomra a fő történet és az első végigjátszás időtartama nem egyenlő. Mass Effecteken (1-3, 4) is végig lehet rohanni pár óra alatt, ahogy a Divisionön is, mégsem mondjuk a ME 1-3, 4-re hogy rövid. Mert van az a pár mellékfeladat amit majd minden végigjátszáskor letol a játékos, valamilyen jutalomért, nem csak a 100%-ra végigpörgetés során.

Wild Huntot felesleges idehozni meg a többi multi nélkülit, mert bár érdekes példa single tekintetében, a témához nem sok köze van.

Szerintem, ha bemerészkedik egy játékkészítő egy másik játékmódba, akkor a játékosok az abban a legjobbakhoz (saját elgondolás alapján) fogják hasonlítani a terméket. pl egy új MMO-t mihez hasonlítunk? Én pl a WoW-hoz. Egy új csak single tps gamet? Nálam a ME 1-3 az etalon ezen a téren. Te is a KotOR-t hoztad fel single példának, meg a Wild Huntot. Hozzáteszem, hogy új KotOR résznek én is örülnék, bár előre nem jelentem ki hogy nem hiányozna nekem koop lehetőség.

SW:BF2-höz pedig még annyit, hogy megvárok egy tesztet az űrbeli lövölde részéről, és annak alapján, valamint a single rész alapján döntök majd a vételről. De biztos nem lesz azonnal vétel.
subject17
subject17 [6833]
Továbbra sem értem, hogy minek számolgatsz singleplayert kifejezetten multi címeknél, vagy fordítva.
Andromeda és Division totál más kategória egyszerűen, de még egymás között is, nemcsak egy harmadikhoz hasonlítva. De ha ezeknél a címeknél is a fő történetet, és kizárólag azt nézed (Divisionnél egyáltalán lehet ilyet? Harmatgyenge.), 10 óránál többet ott sem nagyon kapnál. Ott a körítés adja a többi játékórát - ahogy Battlefrontnál a multiplayer fogja, ami ugye a fő fókusza. Összevissza hasonlítgatsz címeket, amiknek közünk nincs egymáshoz műfajban sem. Kezdjük el szidni akkor a Wild Huntot is, hogy mekkora szar a multiplayer része, mert hát ugye nincs és hogy én nem ezért fizettem?

Természetesen örülnék már én is végre egy új Knights of the Old Republic résznek pl., de oda meg multit nem kér a kutya sem.
Peace
Peace [28445]
Mindig lesznek jobb és rosszabb ár/érték arányú játékok. Míg egy ME:Andromeda esetében kicsit csalódott voltam, bár nem volt annyira rossz a játék, addig egy 5000 Ft-os Grim Dawn vagy egy 1800 HUF-os Space Wolf esetében pedig fenomenálisan jó játékokat kaptam potom pénzért.
» Összes hozzászólás listázása a fórumban (18 db)