26 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Játékhírek

Sekiro: Shadows Die Twice pontszámok

A FromSoftware új IP-je is tud olyan jó lenni, mint a már bejáratott Souls trilógia?

Írta: GeryG 15 hozzászólás

Holnap jelenik meg az őrjítően nehéz játékairól ismert FromSoftware következő türelem- és ügyességi játéka, a Sekiro: Shadows Die Twice. A japán fantasy világba repítő alkotásban egy legyőzött testőrt alakítunk, akinek urát elrabolják, őt pedig levágott karral a porban hagynak meghalni. De ő nem hal meg, levágott végtagja helyére pedig egy több eszközzel is felszerelhető protézis kerül. Ha pedig így alakult, bosszúhadjáratra és mentőakcióra szánja el magát.

Bár a játékosok csak holnaptól vethetik bele magukat a kalandokba, a külföldi sajtó már most kifejthette a véleményét a játékról. Ez pontszámokra fordítva így fest jelenleg:

A Sekiro: Shadows Die Twice a pontszámok alapján méltó a stúdió korábbi játékaihoz, és várhatóan ez is legalább olyan, ha nem még nagyobb kihívást jelent majd.

Cikkajánló
Sekiro: Shadows Die Twice - gamescom próbakör

Sekiro: Shadows Die Twice - gamescom próbakör

Lehet, hogy az árnyékok kétszer halnak, de nekem nagyjából húszszor sikerült a gamescomos próbakör alatt...

A játék PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra fog megjelenni holnap.

Kattints, ha érdekesnek találtad a cikket!

Sekiro: Shadows Die Twice

Platform:

Fejlesztő: FromSoftware

Kiadó: Activision

Megjelenés:
2019. március 22. PC
n/a: PS4, X1

» Tovább a játék adatlapjára

GeryG

GeryG
2010 végén csatlakozott a PC Dome cikkírói csapatához, pár hónappal később pedig már hírszerkesztőként is tevékenykedett. Már több mint 17 ezer írásos anyag fűződik a nevéhez a magazinban, amivel a képzeletbeli dobogó csúcsán áll.

HOZZÁSZÓLÁSOK

Shadowguard
Shadowguard [4447]
Na, tegnap megvolt az első idegbaj az első "rendes" boss ellen. Kb. kitaláltam mit kellene csinálni, máshol is azt ajánlották ellene, de nálam az istennek sem akart működni. Végül néztem egy videó, ami teljesen más taktikát mutatott és úgy már elsőre lement. Utána egy másik helyszínen is elsőre lecsaptam a mini-bosst, akivel kedden szenvedtem, szóval elégedetten mentem aludni a végén :)
gregmerch
gregmerch [3766]
Hát igen, a FromSoftware főleg PS4 nekem is (sőt, a Demon's Souls az csak PS3 volt, assszem - az volt a Dark Souls trilógia előzménye, vagy valami ilyesmi).

Én gyakoroltam a halhatatlan csókával a harcot, de így is mindig van egy csomó gondom (pl. ellenfélre fókuszálás, oldalazási nehézség fizikai akadály vagy szakadék miatt stb.). Majd valamikor lesz időm folytatni, akkor majd jobban belevetem magam. De eddig tetszik, már amennyire egy ilyen "You Died" típusú és szlogenű játék tetszhet :-) ...
Shadowguard
Shadowguard [4447]
Én annál azért messzebb vagyok már, de első nekifutásra én is kb. odáig, lesz majd ott egy miniboss is nemsokára, ott lett elegem. Aztán újrakezdés (a szobrász már a miniboss előtt köhögött és az nem jó), másodjára rákészültem a játékra mentálisan is és így már élvezhető. Ki kell tapasztalni az ellenfeleket meg a helyszíneket aztán uzsgyi vissza pihenni, ha valami nem megy. 2-3 próbálkozás után úgy szaladok végig egy-egy helyszínen mint az álom (és közben XP is jön).
Szereztem egy olyan passzív skillt, ami Deathblownál HP-t tölt, azóta már kicsit bátrabb vagyok, de így sem terminátor a karakter. Tegnap nagy bátran berohantam egy udvarba, mondván csak pár alap katona van ott én meg max HP-n vagyok,... Volt velük két íjász is, alig értem vissza a Buddhához. Második nekifutásra megoldottam sérülés nélkül, élmény volt. Aztán ezt még kétszer, mert a következő udvaron miniboss van és...:-((:-((:-((
De este azt is leverem 8-)

Nekem a DS abszolút kimaradt. A háromnak akartam adni egy esélyt, mert videón tetszett, de ritka igénytelen volt a PC-s port. Szerencsére itt ezzel sincs gond :)
gregmerch
gregmerch [3766]
Én éppen addig jutottam el, hogy mini-Buddhák és ilyenek, meg harc gyakorlás, szobrász és doktornő, aztán usgyi, kis "pókemberkedés", majd rögtön csillió ellenfél. Le is nyomtak, bár nem egyből - a tetőről/magasból való ráugrás "a'la Assassin's Creed" elég hatásos, az viszont k...cs...gség, hogy nekik kapásból van puskájuk, míg nekem örülök, hogy már van kardom... Biztos, hogy szék szélén ülős - mindenre odafigyelős - megfontolva haladós - tartalék konténer és krétapor bekészítős játék lesz, de valahogy ettől nem ment el egyből a kedvem. Minden játékmenetbeli lehetőség minimum egy halál (mint a mérgesgomba mérgező voltának megállapítása), de ez az a játék, ahol megéri! Már csak a szuper atmoszféra és környezet miatt is. És itt valahogy a feudális Japánbeli körítés miatt megbocsájtja az ember az azonnali lekaszabolást, hiszen az kb. így festett a valóságban is. Ugyanez a Souls meg a Bloodbourne játékok esetében nem volt ennyire egyszerű - legalábbis nekem -, mert ott nehezebb volt "elhinni" és beleélni magam az egészbe, hiszen az erősen fantasy környezet volt, nem pedig egy középkori távol-keleti birodalom adta a kulisszáit.
Shadowguard
Shadowguard [4447]
Én meglepő módon élvezem, csak lehet nem pont a DMC5 után kellett volna elkezdeni, jelentősen más mentalitással kell játszani a két játékot. Mondjuk néha nem bánnám, ha többet segítene a játék: tegnap egy bő fél óráig szórakoztam két pajzsos köcsöggel mire rájöttem, hogy meg kell hozzájuk csináltatni egy protézist és onnantól két gombnyomásra halnak.

Az egyetlen valódi halálom is azért volt, mert hiányzott egy skill az egyik minibosshoz (mondjuk ott szólt is a harc előtt, hogy az a skill counterezi a támadását). Anélkül is majdnem megoldottam, kb. még két ütés lett volna, de a skillel röhögve megoldottam.
» Összes hozzászólás listázása a fórumban (15 db)