Fórum » Beszélgetés a játékokról
Super Mario (Mario Forever, SMBX stb.)
A projektünk meg igen, eléggé szomorú sorsa lett, aminek nem csak egy oka van. (elsősorban a túlvállalás meg hasonlók)
Ha valamire érdemes várni, az a 2.0 teljes verziója. Kb. 16 játszható karakterre lehet számítani. (mondjuk Solid Snake meg Ninja Bomberman nem értem mi a fenét keres ott, de Mega Man és Samus teljesen beleillenek az összképbe) A LunaLua kiegészítővel rengeteg mindent lehet csinálni. A több réteges hátterek, komplexebb ellenségek és egyedi hangeffektek még csak a kezdet.
Az ambíció a hatalomvágy eufemizmusa | Fejétől bűzlik a hal.
SMBX 2.0 Beta 3 Trailer
Beépített funkcióból is sok van, de a legtöbb dolgot a LunaLUA segítségével lehet a játékba építeni. (saját készítésű bossok, komolyabb mértékben átírt ellenségek illetve rengeteg csavar a játékmenetben)
Ennek a lejátszási listának a második fele bemutatja, hogy ez mire is képes.
2k1x episodes
Bár asszem azok még csak a Beta 2 képességeit használják ki...
Az ambíció a hatalomvágy eufemizmusa | Fejétől bűzlik a hal.
Na akkor az én pályáim eddig:
kész:
Wet Wall Caverns
Coastline Seashore
Muncher Mountain
Pinkwood Plains
Melting Magma Mountain - erről videó is van (a piros csizmás részen könnyítettem)
készülőben:
Growing Grove Ruins
Twilight Treeway
Az ambíció a hatalomvágy eufemizmusa | Fejétől bűzlik a hal.
Viszont beüzemelnem még mindig nem sikerült, Wohlstand próbálja elérni a fejlesztőt, hogy a forráskódban kijavítson egy pár dolgot. (röviden: ne kelljen sokat bajlódni azzal, hogy működjön, plusz)
Remélhetőleg karácsonyra könnyű lesz beüzemelni.
Az én pályáimból egy pár kép:
Muncher Mountain (ne zavarjon a két hiányzó izé szélen)
Pinkwood Plains (a rózsaszínen kicsit sötétítettem, plusz még a csövek is rózsaszínek már)
Melting Magma Mountain
Growing Grove Ruins
Twilight Treeway
Ha egy pár helyen a háttér furcsa lenne, az csak a PGE pályaszerkesztőben van így, játék közben nincs érvényben.
Az ambíció a hatalomvágy eufemizmusa | Fejétől bűzlik a hal.
Nos, a PGE fő készítője, Wohlstand megtalálta ezt a csodaságot, ami rengeteg új dolgot tartalmaz, viszont van egy pár bukkanó.
1) SMBX 1.3-mal és azelőtti dolgokkal nem kompatibilis, mivel nem Redigit készítette tudtunkkal.
2) Rendkívül komplikált beüzemelni, még nem ajánlom letölteni
Wohlstand a különböző fejlesztéseket a PGE projektbe be fogja iktatni, és ezáltal a fejlesztés is feltehetőleg felgyorsul.
Letölteni nem érdemes egyelőre, mivel komplikált működésre fogni meg van egy pár hiányosság benne.
Az ambíció a hatalomvágy eufemizmusa | Fejétől bűzlik a hal.
Én legutóbb 29. lettem a 85-ből. (7.12/10-es átlag)
A lényeg, hogy a fórumon senki se tudjon a pályáról amíg ki nem derülnek a helyezések, meg hogy csak egy pályát küldj be.
Az ambíció a hatalomvágy eufemizmusa | Fejétől bűzlik a hal.
Az ambíció a hatalomvágy eufemizmusa | Fejétől bűzlik a hal.
Csak azért említem ezt, mivel ez a videó a LunaLUA segítségével jött létre.
Az ambíció a hatalomvágy eufemizmusa | Fejétől bűzlik a hal.
Pályákat előre nem tervezünk meg, csak azt amit a közeljövőben fogunk elkészíteni.
Amúgy mi ugyanannyi pályát terveztünk Waddle teljes belépése előtt, mint után, szóval ugyanúgy 27 pálya fejenként a tervek szerint.
Alternatív tervnek ott van a pályacsökkentés.
Nos, én most próbálom kikerülni azt a hibát amit a régebbi projekteimnél követtem el. (igaz, azok über gagyik voltak legtöbbször, az első elfogadható a decemberben említett pályát tartalmazó projekt volt, csak azt túlvállaltam) Régebben ugyanis gyakran volt az hogy 2 hónapig hardcore smbx és semmi más, ami azt eredményezte hogy meguntam és utána egy jó ideig hozzá sem nyúltam, megint visszatértem, és folytatódott az ördögi kör. Most viszont csak akkor készítek pályát, ha tényleg van rá késztetésem, meg is látszik a visszajelzéseken. (ráadásul a PGE-vel elég gyors a pályakészítés, szóval ritka késztetéssel annyi pályát készítek PGE-vel egy hónap alatt, mint sok késztetéssel SMBX pályaszerkesztővel ugyanannyi idő alatt, mert 3× gyorsabb a PGE-vel pályát készíteni)
Most is a Wet Wall Caverns-re napi másfél órákat szántam csak, és mindjárt végzek is vele. (úgy 5 nap alatt) De úgy 5 nap hogy szépen kidekorálom.
A lényeg, hogy ha tényleg ráunnánk, az sem véget jelentene, hanem ideiglenes leállást vagy rövidülést. (pl. ha 1 valaki ráun féltávnál de a másik 2 még nagyon bírja, kivesszük azt a pályamennyiséget amit kihagyott, és tovább folytatjuk, csak kicsit kevesebb pályával, ha meg mindannyian ráununk, az csak ideiglenes leállást eredményez, júliusban például csak 2 pályát készítettem, igaz nem PGE-vel, hanem sima SMBX editorral) Meg nincsen semmi határidő vagy hasonlók, szóval nem sietjük el.
Igazából nálam a decemberi projektemmel egy ritka mód volt a végnek: nem azért hagytam félbe mert meguntam a pályakészítést (legalábbis nem elsősorban), hanem azért mert télen az NGCA-stílus tetszett jobban, tavasszal meg már a klasszikus stílus. A minőség is sokkal rosszabb volt mint amit májusban kezdtem el produkálni.
Mivel egész random az inspirációm stílusok iránt és játszottam pár pályát Ludwig-tól, észrevettem hogy az ő stílusa és minősége rendkívül hasonló az enyémhez. (aránylag lineáris, kissé atmoszférikus, mostanában 7-8 pontos pályák a többiek szerint) Így hát összedobtuk a fejünket és felvetettük egy közös kampány ötletét, rövid idő után posztolta is, Waddle Derp csatlakozott először csak boss-dizájnerként, de most már ő is pálya-dizájner.
Az ambíció a hatalomvágy eufemizmusa | Fejétől bűzlik a hal.
Sajnos SMBX fórumon nagyon sok ígéretesnek tűnő kampány vérzett el, mert a készítője végül nem fejezte be. Ne essetek ebbe a hibába!
Amúgy a projekten belül egy hír: 99% most, hogy Waddle Derp is fog pályákat készíteni. (megj: ő nálunk jobb pályakészítő, mert neki van egy top 10-es helyezése community contest-ben, asszem a 8. versenyben érte el a 10-helyezést a 11-ből) Az utolsó community contest a 11. volt, 85 résztvevővel. (én a 29. lettem a Heated Hotland pályával, Chad imádta, Bomber57 nehéznek gondolta, Valtteri, Quill és bossedit8 pedig jónak gondolták de nem imádták, az átlag 7.12/10 volt az értékeléseknek)
Szóval, ha Waddle is készít pályákat, 80 pályára lehet számítani, ha nem készít, akkor 56-ra. (de a bossok mindenképpen az övéi)
Az ambíció a hatalomvágy eufemizmusa | Fejétől bűzlik a hal.
De az én pályáimat még ki tudod próbálni? (4 vagy 5 van benne, hirtelen nem tudom)
Az ambíció a hatalomvágy eufemizmusa | Fejétől bűzlik a hal.
LFFTMK-t pont a napokban kezdtem el (csak első 2 pálya), de aztán mégis felfüggesztettem, mert úgy semmi értelme, hogy kb. 1 évig nem lenne időm folytatni. Vasárnaptól visszamegyek Pestre ugyanis és ott befejezem a LEGO Jurassic World-öt (itt csak azért nem tettem, mert corrupted-nak látta a másik gépről áthozott mentés file-omat), utána pedig számtalan játék van még a listámon, ami mostanában vagy a következő 1 év során fog kijönni és jóideig elleszek velük:
- LEGO Jurassic World (ezt játszom most)
- Trine 3: The Artifacts of Power (épp ma jelent meg)
- Mortal Kombat X (már egy ideje tervezem, csak a 32 GB telepítő + kb. 20 GB-nyi patch és a rengeteg bug eddig elriasztott és egyelőre továbbra sincs kedvem napokig szarakodni csak azzal, hogy vhogy fel tudjam telepíteni és elindítani a gépemen, egyszer már 4-5 óra szarakodás után feladtam, de majd egyszer vmikor újra előveszem)
- Act of Aggression (szeptember elején jelenik meg)
- Armikrog (szeptember elején jelenik meg)
- StarCraft 2: Legacy of the Void (idén év vége vagy jövő év eleje a megjelenés)
- Rise of the Tomb Raider (jövő év tavasz a PC-s verzió)
Ha ezekkel megvagyok, utána jöhet az LFFTMK.
Bossedit8 igazából nagyon szeret tesztelni, a videóban lehet látni is, hogy bug-kutatásra a legjobb alany.
A másik királyság az, hogy nem fixáltuk le a pályamennyiséget, szóval ha nagyon jól érezzük, 56 pályára lehet számítani, de ha nem annyira, csak 40-re. Pályánként ugyanúgy 2-3 csillagra lehet számítani. Egy portálszobában 6 pálya lesz, amelyben 2 pályán boss fight van, az egyik egy koopaling, a másik egy egyedi boss. (birdo, boom boom és mouser nem számítanak bossnak)
Az 56 pálya így jönne le:
8 portal room, mindegyikben 6 pálya = 48
Bowser kastély = 49
3 titkos pálya (dreamland dread szerű) = 52
bónusz pályák = 56
Eddigi kész pályák:
Ludwigtól: Glorious Grasslands, Sprawling Savanna, Shivering Snowlands
Tőlem: Coastline Seashore, Cliffside Crushdown (úgyahogy, még egy-két dolgot át kell alakítani)
Most van készülőben: Wet Wall Caverns
Amúgy az első 2 szoba tervei már megvannak:
Portal Room 1: Glorious Grasslands (kész, Ludwig), Wet Wall Caverns (készülőben, általam), Forgotten Forest (tervben, Ludwig), Coastline Seashore (kész, általam), Muncher Mountain (tervben, általam), Larry's Forest Stronghold (tervben, Ludwig)
Portal Room 2: Templar Pyramid (terv, általam), Shivering Snowland (kész, Ludwig), Melting Magma Mountain (tervben, általam), Cliffside Crushdown (majdnem kész, általam), Sprawling Savanna (kész, Ludwig), Morton's Torpedo Tower (tervben, általam)
A haladás nem feltétlen biztos hogy gyors, mivel mindkettőknek van egy külön kampánya, de ezen is fókuszálunk, nem is kicsit.
Amúgy a pályákat a Platformer Game Engine editorjával csináljuk, mert az képes smbx pályákra is, plusz még elég gyorsan is lehet, 3× gyorsabban mint a sima smbx-szel. (szépen dekorált pályát 2 nap alatt meg lehet csinálni vele, kevésbé dekoráltat meg 1 nap alatt, ha napi ~4 órát dolgozik vele az ember)
Visszatérve a tesztelőkre, bossedit egy fontos alappillér mivel ő az egyik legjobb smbx játékos a világon, ráadásul könnyen megtalálja a legkisebb bugot is, nem csak a glitcheket.
Ja erről jut eszembe, mikor tervezed elkezdeni a LFFTMK-t?
Az ambíció a hatalomvágy eufemizmusa | Fejétől bűzlik a hal.
A csapat:
Pályakészítők:
- LudwigVonKoopa (14 éves holland fiú)
- ShadowStarX (én)
Boss készítő:
- Waddle Derp
Grafikus (szóval aki emiatt a projekt miatt készít néhány grafikát, a többit credit-eljük a mappákban)
- PROX
Bétatesztelők:
Marioval:
- LudwigVonKoopa
- bossedit8
Luigival:
- ShadowStarX (én)
- SuperWhiteYoshi64
Toaddal:
- Frozen Boo
- witchking666
Topik a fórumon (van egy pár screenshot, a főposztban kisebb, a topik többi részében pedig nagyobb screenshotok vannak, meg vélemények)
Az ambíció a hatalomvágy eufemizmusa | Fejétől bűzlik a hal.
1) Szabad forráskód, tehát bármelyik 8, 16 vagy 32 bites platformer franchise-ból készülhet majd fangame. (persze ha az illető tud programozni)
2) Nincs copyright-os tartalom: Az SMBX-nek azért állt le a fejlesztése, mert Redigit kapott egy üzenetet a Nintendo-tól, hogy állítsa le az SMBX fejlesztését és az oldalt. Redigit meg is tette, és emiatt a SMBX játékosok száma megcsappan. Miközben a PGE-ben csak bizonyos fangamek lennének leállítva cégek által, a PGE fejlesztését nem befolyásolná.
Ha AAA-s játékok nem is, egy pár olcsóbb de még fizetős indie játék még elképzelhető szerinted?
Az ambíció a hatalomvágy eufemizmusa | Fejétől bűzlik a hal.
A-cégek meg tuti nem ezen fognak fejleszteni, hasonlítsd már össze a grafikát bármely új A-kat platformerrel...
SMBX-szel kompatibilis lesz, ami egy külön jó pont.
Szóval, ez nem csak egy Mario editor, hanem egy teljes platformer editor is lesz. Tehát így lehet majd készíteni (persze, kell majd mellé programozni meg kódolni is) Mario, Mega Man, Rayman, Castlevania, Sonic (bár a fejlesztők szerint ez lenne az egyik legnehezebb) játékokat, és idővel lehet hogy Metroid-ot is.
Ráadásul a pályaszerkesztő is eléggé modern az SMBX-hez képest. Becsléseim szerint ez 2016 őszén (esetleg nyarán) fog megjelenni, a VSMBX meg 2017 második felében.
Na, mi a véleményed? Szerinted elképzelhető hogy a PGE miatt fel fog lendülni a platformer műfaj PC-n és hogy AAA cégek is fognak erre játékot készíteni?
Mindenesetre érdemes lesz ezt követni. (a kevés oldal ne tévesszen meg, ez azért van mert már egy második topikot kellett nyitni)
Az ambíció a hatalomvágy eufemizmusa | Fejétől bűzlik a hal.
Ezeket bemelegítésnek letesztelnéd? Kösz ha igen. Egy piramis, egy erdő, egy vizes-kastély meg egy vulkános pálya van benne egyébként.
Az ambíció a hatalomvágy eufemizmusa | Fejétől bűzlik a hal.
Az LFFTMK-ba még nem kezdtem bele, bossedit videot pedig nem szoktam előre megnézni. Csak belelestem kedvcsinálóul, szóval nem tudom, hogy hol.
(csak úgy megsúgom a különálló pályákról, hogy egy átlagos pálya a Classic-ból vagy NGCA-ból 9/10-et kapna)
Amúgy nem emlékszel melyik részben szerezte meg bossedit Toad-ot?
Ja meg én nem csak egy-két kampánnyal játszok minden negyedik hónapban. Kb. vagy egy kampány egy hónapra vagy három kampány egyszere három-négy hónapra. (most az LFFTMK, SMSE és Super Mario - Eternal Chaost tolom úgy-ahogy)
Az ambíció a hatalomvágy eufemizmusa | Fejétől bűzlik a hal.
Viszont nyár végén nekiállok az LFFTMK-nak. Azért ezt választom, mert a videok alapján ez az a rész, ahol maximálisan ki kell használni a továbbjutáshoz egyrészt a karakterek adottságait, másrészt a powerupokat, főleg a hammer-t és a tannookie-t. A Classic-ban is bejöttek ezek a switches pályák nagyon.
Minőség terén nem kell aggódni, minden pálya 9-10 pontot kapott értékelés szempontjából.
Az ambíció a hatalomvágy eufemizmusa | Fejétől bűzlik a hal.
Ha szereted a linearitást és nem vagy keresés-imádó, akkor LFFTK. Ha szeretsz keresgélni, akkor meg Star Expedition.
Az ambíció a hatalomvágy eufemizmusa | Fejétől bűzlik a hal.
Bár lehet csak azért mondom mert eddig kb. másfél világot vittem ki.
Csak hát tudod ez nem egy rejtett csillag hogy hip-hop megtaláljam videóval.
Az ambíció a hatalomvágy eufemizmusa | Fejétől bűzlik a hal.
Hogy mi?
Akkor lehet majd LFFTMK helyett ezt fogom, még meglátom addig. Amúgy meg ha elakadsz, youtube és bossedit végigjátszása.
SMSE-ben pedig még csak a 2. világban járok, és elég élvezetes. Pályánként 3 csillag van illetve egy sima kijárat.
Félig-meddig NGCA stílusú, de minden csillag úgymond 'lila csillag' (NGCA-s értelemben)
Összességében: a SMSE szimplisztikusabb (nyelvtanreformer), de kicsivel élvezetesebb.
Az ambíció a hatalomvágy eufemizmusa | Fejétől bűzlik a hal.
Super Mario Star Expedition
Szóval azért van egy pár kampány neked őszre és télre. (vagy ha visszavágysz, akkor a nyárra is)
LFFTMK
Endless Exploration
Super Mario Star Expedition
Az ambíció a hatalomvágy eufemizmusa | Fejétől bűzlik a hal.
De azt vettem észre a mediafire account-omon hogy a barlangos pályát 3-an töltötték le (köztük én is hogy leteszteljem a mediafire működésé, szóval igazából 2-ten, te és még valaki más) illetve ezt a pályát is 2-ten töltötték le, köztük te. (én egyszer sem töltöttem le mert már tudom hogy mit hogyan kell feltöltésnél)
Szóval az ismeretlen letöltőnek: ha még nem regisztráltál a fórumra, nyugodtan megteheted. Ha meg regisztráltál, akkor meg nyugodtan hozzá is szólhatsz a témához.
Az ambíció a hatalomvágy eufemizmusa | Fejétől bűzlik a hal.
Wonderfull Waterfall
Ha nem találod nehéznek, hozzáteszem: nem is egy nehéz pályának szánom, inkább egy nyugisabbnak.
És ha a második bónuszban nem tudsz kiugrani a vízből, az nem glitch, hanem direkt raktam oda láthatatlan blokkokat, hogy SMB1 feeling-je legyen. (mivel az egész pálya SMB1-es)
Remélem annak ellenére hogy mostanában nem SMBX időszakod van, le tudod tesztelni ezt a pályát. (illetve egy 10-es skálán mennyire jó egy könnyebb pályának)
Az ambíció a hatalomvágy eufemizmusa | Fejétől bűzlik a hal.
1. Az én gépem nem viszi a Dolphin emulátort
2. Wiimote nélkül egyáltalán nem élvezetes mások tapasztalata szerint
Pedig állítólag a 2. legjobb Wii-s játék az utódja, a Super Mario Galaxy 2 mögött.
Sunshine-nal ugyanez a helyzet. Ugyanaz az emulátor kell hozzá (Dolphin)
Tudom hogy nem vagy egy emulátoros típus de a Donkey Kong Country trilógiát igazán kipróbálhatnád. Igaz a 3. rész nem olyan hangulatos mint az első 2 de nagyon jó játékok. A 2. rész a 7. legjobb, az 1. rész pedig a 12. legjobb SNES játék egy oldal szerint. (vagy fordítva)
Plusz amikor először játszottam a Donkey Kong-gal, akkor jutott eszembe hogy a Mario Classicban 4 zene innen van. (írd be youtube-ra: DKC Jungle Hijinxs, DKC2 Mining Melancholy, DKC2 Hot-Head Bop, DKC2 Krook's March)
Az ambíció a hatalomvágy eufemizmusa | Fejétől bűzlik a hal.
Woolfe: The Red Hood Diaries (most épp ezt játszom, nemsokára a végére érek)
Oddworld: Abe's Oddysee - New 'n' Tasty! (már megjelent a PC-s verzió, vmikor be kéne iktatnom)
Mortal Kombat X (április 15-én jelenik meg)
Act of Aggression (tavasz vége)
LEGO Jurassic World (június közepe)
Giana Sisters: Dream Runners (nyár)
Armikrog (ősz?)
Inside (ősz? bár egyelőre csak XBox-ra jön, PC-re várhatóan csak 2016-ban)
Rise of the Tomb Raider (december, de szintén XBox-exkluzív lesz egy ideig)
Szóval el leszek idén látva játékokkal.
Na meg most aránylag tisztességesen végigvittem a Super Mario 64-et, csak a későbbi pályákon használtam save state-t (vagyis mindig de akkor csak a pálya/küldetés legelején)
Illetve a vizes pályákon frameskipet, amivel sokkal gyorsabb a játék. (a vizes pályákat rühelltem, szinte semmi akadály sincs a víz alatt egy pár örvényen és cápán kívül)
Szerinted a frameskip csalásnak számít?
Legutáltabb pályák (nem küldetések, 15 pálya van összesen a játékban ami nem 'bónusz')
3. Rainbow Ride - nos, a küldetések nem rosszak és elég nehezek is de csak egy gond van: sok az üres utazgatás a repülőszőnyegeken ahol szinte semmit nem kell csinálni, ezért unalmas. Szerencsére a szőnyegen való utazásból egyet le lehet rövidíteni. Ha nem lennének ilyen hosszúak a repülőszőnyeges részek és helyette ugrabugra lenne, akkor nem is lenne rossz pálya. (igaz h. ugrabugra is van benne, azzal a résszel nincs különösebb bajom)
2. Dire Dire Docks - egy vizes pálya ami mondhatjuk eléggé unalmas és lassú lenne frameskip nélkül, szerencse hogy csak a 2/3-ra van víz alatt és van egy pár ugrándozós rész is. Plusz csak 109 coin van a pályán, így a 100 coin-os küldetés nem valami könnyű. De nem azért mert könnyű meghalni, hanem mert nehéz ezeket megtalálni.
1. Jolly Roger Bay - a másik vizes pálya, ahol sokkal nagyobb a vízalatti rész plusz még unalmasabb is. Itt kb. a pálya 4/5-ét alkotja víz, nem csak a 2/3-át. Szerencsére a 100 coin összegyűjtése könnyebb egy fokkal mint a Dire Dire Docks-ban.
Kedvenc pályák:
3. Wet-Dry World: ez is tulajdonképpen egy vizes pálya, de nem olyan mint a másik 2. Itt az a pláne, hogy lehet állítani a vízszintet. A vízszint akár a torony tetejéig is érhet, de lehet a pálya legalján is. Nem csak a pálya közben lehet állítani a vízszintet, hanem előtte is, attól függ hogyan ugrunk be a festménybe. Ha festmény felső részébe ugrunk, akkor magasan lesz a vízszint, ha a közepébe, akkor közepes magasságban lesz a vízszint, ha meg a legaljába, akkor pedig alacsonyan lesz. Az ajánlott festménybe ugrási sorrendek a 6 küldetéshez:
1: közepes
2: magas
3: alacsony
4: alacsony
5: magas
6: magas
2. Tick Tock Clock - a Rainbow Ride-dal azonos nehézségű de ezt nem rontották el ilyen repülőszőnyeges részekkel, sokkal több az ugrabugra. Az sem mindegy mikor mész be a pályába. Legtöbbször egészkor a legjobb bemenni, mert akkor megáll az egész óra és nehezebb leesni, a többi küldetésnél pedig a negyedkor való bemenetel a jó, amitől mozogni fognak a szerkezetek, de nem túl gyorsan. Félkor és háromnegyedkor nem ajánlott bemenni, mert akkor gyorsan mozognak a szerkezetek és sokkal könnyebb leesni.
1: Whomp's Fortress - a második pálya a játékban, tökéletes nehézséggel. Le lehet esni, de ha odafigyelsz, könnyedén végigvihető a pálya. Itt lehet gyakorolni a különböző mozdulatok leginkább a rövidítéseknek köszönhetően. Valamit triplaugrással, valamit pedig walljumppal lehet lerövidíteni. Nem olyan nehéz, de ha nem figyelsz, akkor könnyen meg lehet halni.
Az ambíció a hatalomvágy eufemizmusa | Fejétől bűzlik a hal.
Ha már LunaDLL, van egy kampány készülőben, a Super Mario World 3 - Danger in Dinosaur Land. Full SMW stílus, dupla ugrás Yoshival és stb. de le kell tölteni a LunaDLL-t. (tudtommal tényleg csak letölteni)
Pályaszerkesztésnél a vizes meg a gyáras pályákat a legnehezebb kivitelezni hogy hangulatosak is legyenek.
Van időd béta tesztre augusztus második felében?
Az viszont könnyen előfordulhat, hogy már a korai pályák elég szivatósak, például a Nostalgic Nightlands-en elég sok az ellenség, mivel SMB1-es pályában nem lehet túl sok kreativitás.
Amúgy melyik a legjobb pályanév eddig szerinted? Szerintem a Nostalgic Nightlands és a Boolosseum.
Az ambíció a hatalomvágy eufemizmusa | Fejétől bűzlik a hal.
SPOILER
Yoshi Valley - egyértelmű
Crazy Crocland - egy Donkey Kongos pálya
Classic Corridors - SMB1-es kastély egy apró Lost levels szekcióval (a Lost levels D-4-es, azaz utolsó pályájáról az első 3 képernyő)
Boolosseum - egyértelmű
Piranha Plant Pipelines - egyértelmű
Wario's Diamond Mines - egy Monty's Mines-ra hasonlító barlangos pálya egy apró száguldozós szekcióval
Weapon World - Ez úgy fog működni hogy mind az 5 powerupot ki kell használni hogy továbbjuss az akadályokon, tűzvirággal ki kell olvasztani a falat, jégvirággal platformokat fagyasztani, falevéllel repülni, tanookival a blokkokat láthatóvá tenni és a kalapáccsal szétverni a szürke blokkokat, ami csak azzal üthető ki)
Az ambíció a hatalomvágy eufemizmusa | Fejétől bűzlik a hal.
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Stellar Blade teszt – Teljes mellbedobással
- 2. Phantom Fury teszt – Ez a bomba kicsit besült
- 3. Életben van még a The Division: Heartland?
- 4. Sok-sok késés után májusban elrajtolhat a Homeworld 3
- 5. Újabb macskás kaland, májusban jön a Little Kitty, Big City
Legfrissebb fórumtémák
- 23:56
- Milyen könyvet olvastok mostanában? [2860]
- 23:54
- Sorozatok [10786]
- 21:48
- Elden Ring [57]
- 14:46
- Dark Souls: Prepare to Die Edition (PC) [hozzászólások] [19]
- 16:21
- Baldur's Gate III [1320]
- 11:41
- Milyen játékot vettél/tervezel venni mostanában? [2433]
- 10:46
- Beat Slayer teszt – Ritmikus sportpofozkodás [hozzászólások] [2]
- 00:14
- Horizon Forbidden West [54]
- 19:30
- Stellar Blade teszt – Teljes mellbedobással [hozzászólások] [1]
- 12:17
- A Watch Dogs franchise halálát pletykálják [hozzászólások] [5]