25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Forma 1 2010

Nayrobi
#510 Nayrobi [2883]
Interjú Wéberrel, benne az F1Racing helyzetéről is beszél

PSN: nayrobi11

Válasz erre

Kemloth
#509 Kemloth [3310]
...

Válasz erre

Előzmény: balays82 2010.04.19. 08:54
Gobiakos
#508 Gobiakos [13218]
A két kérdés egymástólteljesen függetélen, csak ugyanazon futam alatt jutott eszembe mindkettő...

Válasz erre

Előzmény: szbszig 2010.04.18. 23:37
balays82
#507 balays82 [14276]
Esetleg a nők és gumi kopása között fel lehet fedezni némi összefüggést, bár nem kifejezetten a Forma 1 világában.

Válasz erre

Előzmény: szbszig 2010.04.18. 23:37
Germinator
#506 Germinator [29828]
A spanyol nagydíjon találkoztam szembe Jacky Ickx nevével, hát nem a világ legszerencsésebb neve

My father was brutally murdered last week, and it's only now that I can look back and laugh.

Válasz erre

Előzmény: szbszig 2010.04.19. 00:25
szbszig
#505 szbszig [33602]
Na, kigyűjtöttem közben, elvileg ők voltak öten nők, akik eljutottak az F1-be.

Maria Teresa de Filippis - olasz, 1958-1959, 5 futam, 3 rajt, 0 pont
Lella Lombardi - olasz, 1974-1976, 17 futam, 12 rajt, 0,5 pont
Divina Galica - angol, 1976-1978, 3 futam, 0 rajt, 0 pont
Desiré Wilson - dél-afrikai, 1980, 1 futam, 0 rajt, 0 pont
Giovanna Amati - olasz, 1992, 3 futam, 0 rajt, 0 pont

Tehát ötükből is csak Filippisnek és Lombardinak sikerült kvalifikálnia magát, és elindulnia egy futamon, pontot pedig egyedül Lombardi szerzett a tragikus végű, félbeszakadt '75-ös spanyol nagydíjon.

Videó.

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.

Válasz erre

szbszig
#504 szbszig [33602]
"Két kérdés merült fel bennem a futam alatt:
1. Volt már női pilóta valaha a F1-ben?"


A kérdés amúgy jó volt, csak az összefüggést nem igazán sikerült megértenem a kettő között.

Egyébként Schumi szempontjából tényleg kezd elég gázossá válni a helyzet. Mert az egy dolog lenne, hogy szarabb a kocsija a vártnál, de Rosberg mégis tud menni vele... Persze ő is ember, és még fénykorában sem volt verhetetlen, de egyelőre nagyon nem tesz jót a hírnevének, amit ezzel a visszatéréssel művel.

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.

Válasz erre

Előzmény: Gobiakos 2010.04.18. 16:00
RatBaG
#503 RatBaG [6377]
ja, mekkora kis sunyi köcsög volt már megint, és ismét megúszta...

"Not everyone likes metal... FUCK THEM!!!" - Fat Ed

Válasz erre

Előzmény: Attila88 2010.04.18. 22:14
Attila88
#502 Attila88 [7503]
Hamilton mekkorat ment, tejoeg

"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"

Válasz erre

balays82
#501 balays82 [14276]
Na igen, ráadásul Kimi nem hétszeres rally világbajnok. Norbert Haug azt mondta, hogy Barcelonában új kasztnit kap Schumi, remélem, segíteni fog.

Válasz erre

Előzmény: Nayrobi 2010.04.18. 18:18
bodajoci
#500 bodajoci [4958]
Jah csak a Danica kicsit "dekoratívabb" mint a Simona...Nőknél az is számit

“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)

Válasz erre

Előzmény: Nayrobi 2010.04.18. 18:18
Nayrobi
#499 Nayrobi [2883]
És jelenleg az Indycar-ban versenyez egy 22 éves svájci csaj, Simona de Silvestro, aki sztem jobb, mint Patrick, csak nincs akkora hájp körülötte, de ez még csak az első éve.

Más: Kimi 5. lett a hétvégi török futamon, így már 14 pontja van, több mint MS-nek

PSN: nayrobi11

Válasz erre

Előzmény: balays82 2010.04.18. 17:06
balays82
#498 balays82 [14276]
Nem az volt a kérdés, hogy az elmúlt 20 évben volt-e (egyébként Giovanna Amati volt az utolsó nő, aki versenyzett is, 1992-ben), hanem, hogy valaha volt-e. Volt.

Ghoost: Szerintem Danica Patrick nevét nem nagyon kell bemutatni annak, aki egy kicsit is figyelemmel kíséri az autósportokat. Bizonyos időként napirendre kerül, hogy jön a Forma 1-be, de szerintem nem fog.

Válasz erre

Előzmény: Madrac 2010.04.18. 16:21
Ghoost
#497 Ghoost [11787]
Az amerikai formaautó bajnokságban (indycar) van egy női versenyző, aki viszonylag sikeresnek mondható ott, futamot is tudott már nyerni. Őt megpróbálta már több Formula 1es csapat is átcsábítani Európába, de nem vállalta be. Danicia Patrick a neve
http://en.wikipedia.org/wiki/Danica_Patrick
Linkelni lusta voltam sry.
A rajtrácson mindig vannak jó kis bigék ott a pilótákkal, akik az esernyőt tartják meg ilyenek (legalábbis a MotoGPben, az F1ben nem figyeltem meg mostanában, de biztos vannak valahol.) Neki meg akkor bradtpittek tartanák?

Válasz erre

Madrac
#496 Madrac [4263]
Jo hat a kokorban volt ezek szerint. O a legeredemenyesebb noi F1 versenyzo ahogy latom a 0.5 ponttal.

Quoth the raven, `Nevermore.'

Válasz erre

Előzmény: balays82 2010.04.18. 16:12
balays82
#495 balays82 [14276]
Volt már női Forma 1-es pilóta, több is. Lella Lombardi az egyik legismertebb.

Válasz erre

Előzmény: Madrac 2010.04.18. 16:04
Madrac
#494 Madrac [4263]
1 Ha jol tudom nem volt, de akadalya nincs. 1xuen kevesebb a noi autoversenyzo. Ha jol emlekszem Nascarban volt olyan ev hogy 3 is volt.

2. Vhogy a kisebb leszorito erohoz kapcsolodik a dolog.

Quoth the raven, `Nevermore.'

Válasz erre

Előzmény: Gobiakos 2010.04.18. 16:00
Gobiakos
#493 Gobiakos [13218]
Tetszett a mai futam, izgalmas volt tele történésekkel. Vettel jobb lett volna, ha előrébb tud végezni, de sebaj.

Két kérdés merült fel bennem a futam alatt:
1. Volt már női pilóta valaha a F1-ben? Egyáltalán lehetséges-e, hogy legyen?
2. Szélárnyékban miért kopik jobban az autókon gumi?

Válasz erre

Creativ3Form
#492 Creativ3Form [33858]
Nagyon örültem, hogy visszatért, de én már most azt mondom, hogy hiba volt. Nagyon nem megy neki, Rosberg rendszerint elveri, és ezen a futamon is áthajtottak rajta, még gyengébb autók is.
A futam amúgy nagyon jó volt, de ha nincs az eső...

Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!

Válasz erre

Előzmény: balays82 2010.04.18. 11:20
balays82
#491 balays82 [14276]
Szerintem ez volt Schumacher pályafutásának egyik legrosszabb versenye. Most jönnek a klasszikus európai helyszínek, ha ezeken sem lesz változás, akkor lassan ki kell mondani, hogy nem volt jó döntés visszatérni. Igaz, hogy a Mercedes nem a legjobb autó (ráadásul állítólag Schumi a McLaren féle hátsó szárnnyal ment, ami nem nagyon működött), de Rosberg akkor is ott van a vb pontverseny második helyén, és nagyon nagy a különbség a két pilóta között.
A verseny egyébként nagyon jó volt.

Válasz erre

Előzmény: goodboy007 2010.04.18. 10:48
bodajoci
#490 bodajoci [4958]
Érdekes verseny volt. Button megérdemelte a győzelmet. De továbbra is azt mondom, ha az idő nem kavarna be egy dögunalom lenne a bajnokság továbbra is. Max a rajtoknál történne izgalom, meg 1-2 műszaki bibi miatt.

“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)

Válasz erre

goodboy007
#489 goodboy007 [9170]
Ez sem Schumi napja, úgy tűnik megint mindenki átmegy napja.
Egyszerűen nevetséges, hogy egy szar Renault így legyalázza egyenesben a Mercedest.

Válasz erre

RASTA guy
#488 RASTA guy [11867]
csak a szokásos. de alonso engem is meglepett, amit a boxutcába befelé menet csinált

sakálemberek...

Válasz erre

Előzmény: KisCsirkee 2010.04.18. 10:02
KisCsirkee
#487 KisCsirkee [16989]
És hogy Hamilton mit művel...

"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111

Válasz erre

Előzmény: RASTA guy 2010.04.18. 09:48
RASTA guy
#486 RASTA guy [11867]
alonso mit művelt massával...

sakálemberek...

Válasz erre

Beny12
#485 Beny12 [6388]
Vettel is benézett

Válasz erre

Előzmény: RatBaG 2010.04.17. 17:50
RatBaG
#484 RatBaG [6377]
http://iaro.3dmax.hu/kep/Hkg3483952_1000.jpg

"Not everyone likes metal... FUCK THEM!!!" - Fat Ed

Válasz erre

Eric
#483 Eric [20761]
Hát igen, az automatikus reflexek működnek...

"Dilisek ezek a rómaiak...!"

Válasz erre

Előzmény: balays82 2010.04.16. 21:33
balays82
#482 balays82 [14276]
Érdemes megfigyelni, hogy szegény Buemi megpróbál ellenkormányozni, ami az első kerekek nélkül nem túl sikeres manőver.

Válasz erre

Előzmény: ufodani 2010.04.16. 21:19
ufodani
#481 ufodani [17698]
Ó májgád! Hát ezt meg hogyan? Egyszerre lepattan mindkét virsli.Óriási szerencséje van.Uhhh..

Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)

Válasz erre

Előzmény: balays82 2010.04.16. 21:11
balays82
#480 balays82 [14276]
Aki esetleg nem látta, az itt meg tudja nézni, érdemes. Hajmeresztő.

ufodani: Ha az a5.hu-ra gondolsz, szerintem a legjobb hazai Forma 1-es oldal, amelyik mögött Farkas Péter és Weber Gábor (bár talán ő már nem) áll.

Válasz erre

Előzmény: Eric 2010.04.16. 19:02
Eric
#479 Eric [20761]
Na, hát ez nem semmi!
Azt hiszem ilyen meghibásodást sem produkált még az F1 történelme.
Még szerencse, hogy Buemi sértetlenül megúszta.

"Dilisek ezek a rómaiak...!"

Válasz erre

Előzmény: balays82 2010.04.16. 08:54
ufodani
#478 ufodani [17698]
Óha,ez fincsi kis side nem ismertem.Várható volt a merdzsók hasítása,van vmi plusz kütyüjükegy bizonyos szélcsatorna amit a gépjárműben tud szabályozni a sofőr,nyitni zárni és ezzel változtatni tudja a leszorító erőt.

Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)

Válasz erre

Előzmény: balays82 2010.04.16. 10:38
RASTA guy
#477 RASTA guy [11867]
úgy tűnik, eső lesz vasárnap. (bár malajziában is hasonlót mondtak, és nem jött be, pedig ott nagyobb esély van az ilyesmire) és ritka hideg van Sanghajban

sakálemberek...

Válasz erre

balays82
#476 balays82 [14276]
Nem erősségem a matek, ez tény. Nem is a 107%-on van egyébként a hangsúly, hanem tényleg azon, hogy olyan, mintha az újonc csapatok nem is egy kategóriában versenyeznének a többiekkel. Remélem, hamarosan fejlődni fognak, bár nagyobb esélyt látok arra, hogy még azelőtt becsődöl némelyik.

Válasz erre

Előzmény: Tódee 2010.04.16. 13:31
Tódee
#475 Tódee [2590]
A délutáni szabadedzésen mindenki 107%-on belül volt Hamiltonhoz képest, és délelőtt is csak a két Hispania csúszott ki onnan.

Persze nyílván nem jó ez így, hogy ennyire le vannak maradva az újoncok (főleg a Hispania), de azért nekik is lehetőséget kell adni.

There's only one rule of metal: PLAY IT FUCKIN' LOUD!!!

Válasz erre

Előzmény: balays82 2010.04.16. 08:54
balays82
#474 balays82 [14276]
Délután Hamilton volt a leggyorsabb Sanghajban

A két McLaren és a két Mercedes elől, eddig nagyjából ugyanaz a helyzet, mint Malajziában volt.

Válasz erre

balays82
#473 balays82 [14276]
Alonso motorja elromlott, Buemi kerekei kiszakadtak Kínában

Az új csapatok jelenléte lassan napirendre tehetné a 107%-os szabály újbóli bevezetését. Az 5-7 másodperc hátrány nevetségesen sok. Nyilván nem fogják bevezetni ismét ezt a korlátozást, mert azzal kinyírnák az újoncokat, de ettől még lenne értelme a dolognak. Egyébként az is érdekes, hogy egyelőre az első három helyezett után mennyire le van szakadva az egész mezőny.

Válasz erre

RatBaG
#472 RatBaG [6377]
no comment
briatore

"Not everyone likes metal... FUCK THEM!!!" - Fat Ed

Válasz erre

Gobiakos
#471 Gobiakos [13218]
Na vééééégre mááááááááááár! Órisási grat Vettel-nek és a RBR-nek! Jó kis futam volt, csak az első húsz kört majd délután meg kell néznem, mert reggel bealudtam és csak fél11-kor kapcsolódtam be a futam menetelébe.

Válasz erre

balays82
#470 balays82 [14276]
Nagyon megérdemelte már a Red Bull a kettős győzelmet, Vettel pedig az első helyet. A Mercedes első dobogója Rosberg nevéhez fűződik, de véleményem szerint nem ért volna oda, ha a két Ferrari és McLaren nem a végéről indul. Hihetetlen egyébként, hogy a Toro Rosso mögé mennyire be lehet ragadni, nem csak Schuminak gyűlt meg velük a baja a múlt héten, ma is nehezen lehetett velük bírni. Maga a futam jobb volt, mint az első, de nem ért a múlt heti nyomába. Azt el kell ismerni, hogy hiába van óriási tempókülönbség két autó között, az előzés borzasztóan nehéz, bár nem lehetetlen.
Összetettben Massa átvette a vezetést, de olyan szoros az eleje, hogy ebben a pontrendszerben gyakorlatilag nincs különbség az első 5-6 pilóta között. Amennyiben a Red Bull nem tudja tartani ezt a fölényét, és továbbra sem lesz megbízható, akkor nagyon kiegyensúlyozott idény elé nézhetünk.

szbszig: Normál körülmények között kötelező a kerékcsere, mind a lágy, mind pedig a kemény keveréket használni kell. Ezt csak az írja felül, ha esős pályára alkalmas gumit is fel kell tenni.

Válasz erre

bodajoci
#469 bodajoci [4958]
Végre, már nagyon kijárt neki

“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)

Válasz erre

Kemloth
#468 Kemloth [3310]
NAVÉGRE VETTEL.

Válasz erre

Creativ3Form
#467 Creativ3Form [33858]
Zseni , ez tény. De ő is tud hibázni, ahogy mindenki más, és a Palik EZT nem fogja fel. Ha hibázik, nem érdekli, ha más hibázik, nem hagyja szó nélkül. És ezt unom már benne nagyon. Nem szeretem a spanyolt, de tény, hogy zseni.

Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!

Válasz erre

Előzmény: KisCsirkee 2010.04.04. 11:42
KisCsirkee
#466 KisCsirkee [16989]
Alonso idegbeteg, és nem ő lett volna ha meg nem próbálja. De igen, zseni. 55 kört nyomott le valami piszkosul szar váltóval, és úgy püfölte Buttont folyamatosan, hogy másnak esélye nem lett volna ilyen helyzetben. Megpróbálta, a motor szarrá is ment, de ilyenkor mindent vagy semmit. Én ugyanezt tettem volna a helyében, szép volt addig, amíg szarrá nem ment.

Vettel meg na végre nyert egyet! Ha valaki aki esélyes a VB címre, és én szurkolok neki, az ő! Valami eszméletlen a srác, és van is alatta autó, de az már második éve száll el alatta, és gyanítom, hogy még el is fog.

"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111

Válasz erre

Előzmény: Creativ3Form 2010.04.04. 11:37
Creativ3Form
#465 Creativ3Form [33858]
Tudom, nem is az Alonso ellen szóltam most, hanem a Palikból van már elegem. Ha Alonsonak nem megy túl jól vagy eldurrantja a motort, azt leszarja, attől még ő a zsenikirály. De ha más jár hasonló cipőben, akkor a Palik a legelső és a leghangosabb, aki szidalmazni kezd, hogy így meg úgy butabéna a másik pilóta. Ennek szólt ez, nem Alonso ellen, mert bár nem szeretem, szép volt, amit ma csinált...más már korábban szétgyilkolta volna a Ferkát, megérdemelte volna, hogy leintsék.

Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!

Válasz erre

Előzmény: Steveyboy 2010.04.04. 11:38
Steveyboy
#464 Steveyboy [2984]
Hát azért azzal a váltóval megnézném hogy ment volna a mezőny többi tagja... 4-en 5-en kb. akik még vezetni tudták volna normálisan...
Vettelnek grat, Rosberg meg átvette talán (?) a vezetést a pontversenyben? Vagy nem? Vagy Massa?

"War does not determine who is right - only who is left." - Bertrand Russell

Válasz erre

Előzmény: Creativ3Form 2010.04.04. 11:37
Creativ3Form
#463 Creativ3Form [33858]
IGEN, IGEN, IGEEEEN!!!! GUT, BESSER, VETTEL!!!! Na végre, felállhat a dobogó legfelső fokára, EZ AZ!!!!
Alonsot amúgy én is sajnálom picit, csoda, hogy csak az uccsó körre robbant fel a motor. A verseny elején és a háromnegyedénél voltak szép előzések, de összességében megintcsak uncsi futam volt.

Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!

Válasz erre

Creativ3Form
#462 Creativ3Form [33858]
Amúgy birom a Palikot. Alonso eldurrantotta a motort, de ő a zseni. Ha más csinálta volna ezt, már szidná, hogy milyen béna volt, buta volt stb.

Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!

Válasz erre

Előzmény: Creativ3Form 2010.04.04. 11:35
Madrac
#461 Madrac [4263]
Nem kedvelem Alonsot se most sajnaltam.

Quoth the raven, `Nevermore.'

Válasz erre

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.