Kapcsolódó tartalom: Assassin's Creed III A népszerű sorozat a hármas sorszámot viselő részhez érkezett. A történet ezúttal a XVIII. századi Amerikában játszódik.
Akkor csak szimplán kapd el. Asszem a Shifttel lehet azt, hogy nekiugrasz úgy, hogy nem megölöd, hanem csak ledöntött a lábáról. Azaz ráugrasz, ölés nélkül.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
Megnéztem youtube-on, minden videóban a feje fölött piros az alakzat de nálam sárga ha nekimegyek csak megáll egy pillanatra és továbbfut és ha lelövöm azt írja ki ,hogy követni kellett volna,teljesen kivoltam mert már a legelején utolértem de nem tudtam vele csinálni semmit és 15 percig követtem az útvonalon amit már fejből tudtam mivel körkörös pályán halad.
En pont azon vagyok tul... Ekkora agyfaszt nem kaptam mar legalabb 10 eve, a 100% hoz ugye az kell hogy senkit me lukjek meg vagy fusak neki, ugye? Futok a faszi utan nagy nehezen utol erem, ra akarok ugrani de nem ugrott ra helyette csak neki mentem, fail 50% ot kaptam, ujra toltottem hogy megprobaljam megegyszer, a faszinak megint neki akarok ugrani, erre megint ugyanez, ilyenkor gondoltam hogy lehet csak futni kell utana amig elvezet valahova, 6-7 elvesztettem mert veletlen felfutottam valamire mindig, es akkor utoljara futok utanaes eszre vettem hogy korbe korbe futunk, ekkor megint megprobaltam elgancsolni es sikerult.... Vegul nem kaptam 100% helyett agyfaszt kaptam..-_-
Ha még a leírásban is az van, hogy kövesd, miért akarod megölni...? Amúgy egész pontosan melyik küldetés ez? Mert valóban van a játékban egy olyan, ahol csak futnod kell Hickey után.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
Nem nagyon emlékszem már erre a küldire, de ha a leírásban is az van, hogy követni kell, akkor kövesd, és ne akard mindenképpen megölni. Lehet majd ki kell hallgatni, vagy valami mást csinálni, de ha sárga a kis háromszög, és a leírásban is követést írnak, akkor te ne akard még megölni.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
Sürgős!Nekem olyan hiba van a játék 7. fő küldetésszál végén amikor Thomas Hicheyt (a nevében nem vagyok biztos)kell megölni,hogy az üldözöttnek a feje fölött nem piros hanem sárga hatszög van tehát az üldözöttett nem megölni kell hanem követni kell az elején még vicces volt de amikor ugyan azon az útvonalon 10szer mentem végig már idegesítő.Már többször is újra kezdtem de még a küldetésleírásban is az van írva ,hogy kövesd pedig normálisan őt meg kell ölni.Légyszi segítsetek ,hogy mi ilyenkor a teendő! Előre is kösz
Kristalysziv: En teljesen egyetertek veled, de szerintem az embereknek a bevezeto azert nem tetszett mert itt nem a jatek negyedeig tartott hanem majdnem a feleig. Mivel 12 sequence van a jatekban, es sequence 6 ban kapsz csak szabadsagot (En meg csak a Sequence 6 legelejen vagyok. szoval nem tudom hogy hosszusagra az a fele vagy nem.)
Most vagy nektek nincs igazatok es az a hosszu bevezeto resz tenleg nagyon jo volt, vagy en vagyok ilyen mazoista allat, mert elveztem ahogy nem tudtam free runnolni es konoral kuldiket csinalni... Valoszinuleg az utobbi igaz.x) De szerintem az az elso 5 sequence nem volt annyira gaz, nekem tetszett.
Nem igazán látom, miért baj, ha a bevezető hosszúra nyúlik és lineáris? A helyes forgatókönyv-sablonban is a filmek első negyede az előkészítést jelenti (egészen az I. fő fordulópontig tartóan), és ha egy játéknak van rendes története, akkor ez az előkészítés általában mindig csak látszólag lehet nem-lineáris.
nekem egyszer küldetési tárgy volt egy személy megölése és testének vállon való elhordása a kijelölt pontig. Én a hullát poénból a folyóba dobtam és a játék azt jelezte, hogy hozzam fel, mert addig nem léphetek tovább a szálban. Beugrottam a vízbe és úszkáltam egy kicsit majd sztoikus nyugalommal nyugtáztam, hogy itt az ideje betölteni azt a bizonyos utolsó mentett játékállást.
Nekem nagyon ritkán jelentkeztek bugok, talán csak a föld alá zuhanás jött elő többször. AC2-ben meg voltak ugye a pattogó hullák, de az alapban szarul volt megcsinálva.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
Nem bug, hanem feature. Mi van, ha tényleg beleakadt a nadrágszára a csatornába???
/sarcasm off
Azért az első részében is jócskán voltak bugok, kezdve ott, hogy 2 méterrel odébb benyomtam hogy leszúrjam az ellenfelet és hirtelen odateleportált és hasonlók. Habár egyetértek azért az ilyeneket elég nehéz kiküszöbölni, de illúzióromboló tud lenni, ez nem vitás.
Mondjuk ilyenekre, hogy levegőben marad fegyver nem, de voltak érdekességek. A tereptárgyakba való beakadás, de nekem a Brotherhoodban volt olyan, hogy lenyilaztam a tetőn egy őrt, de nem esett le, mert az egyik lába beleakadt a tetőbe, és ott lógott. Vicces volt.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
Igen, van Assassinate mód a multiban. A PC-s verziók bugosságáról nem tudok nyilatkozni, Ezio összes kalandját PS3-on vittem végig, és ott nem emlékszem sok programhibára.
Hát nem tudom, de azért a PC-s változatokban, elég sok bug volt. Mind a 2. részben, mind a Brotherhoodban. Egyedül talán a Revelationsban nem volt annyi bug, persze ott is akadt, de a 2. részben és a Brotherhoodban több. Szóval én ezen meg se lepődtem. Persze nem örömteli dolog, mert ennyi idő után, már igazán letehettek volna egy olyan AC részt az asztalra, amiben nincs ennyi bug.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
Én már alig várom, hogy belevethessem magamat a küzdelmekbe. A kedvenc történelmi koromba játszódik ráadásul, így nemhogy gondot nem okoz a fejlődésnek indult Boston, hanem egyenes felcsigázta az érdeklődésemet. Milyen masina kell egy közepes grafikai beállítással való futtatáshoz?
Köszi a dicséretet Kolléga! Amúgy van rengeteg sokkal bugosabb játék, itt azért feltűnő a dolog, mert az előző részekben nem ezt szoktuk meg az Assassin's Creed szériától. A hosszú bevezető rész viszont tényleg nem volt a legoptimálisabb játéktervezési döntés, pont az adja a játék varázsát, hogy a nyitott sandbox világ rengeteg választási lehetőséggel kényeztet.
Sajnos ez egy nagyon "népszerű" problémakör. Sok, egyébiránt kiváló játékon látszik meg az, hogy egyszerűen csak 99%-ig tudták elkészíteni a fejlesztők a jó előre kitűzött megjelenési dátumig. Ez volt tapasztalható a Skyrim esetében is annak kiadáskor. Gondolom az is fontos szempont, hogy kb. 2 hónappal karácsony előtt megjelenhessen a program, és beváltsa a hozzá fűzött üzleti reményeket. És ugyebár "pénz beszél" ...
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
"Egyedül a néha rettenetesen blőd grafikai bugok miatt csóválom a fejem, azok ellen lehetett (és kellett is) volna tenni a készítőknek!"
A megjelenés napján kiadott, rengeteg hibát javító patch szerintem azt jelzi, hogy a három éves fejlesztési idő ellenére az optimálisnál kicsit talán korábban kellett kiadni a játékot. Vajon milyen lehetett a patch előtt? De ez van, a megjelenési időpont kőbe volt vésve ebben az esetben.
Ugyanezt gondolom én is! Az Ubisoft törekvése, miszerint "nem várhatja el a mai játékosoktól, hogy sok évvel ezelőtt kezdődött történetekre emlékezzenek" azt eredményezte, hogy a bevezetés gyötrelmesen hosszúra sikerült, hiszen vagy 5-6 óra is eltelik, mire az ember eljut Connorig. És még vele is mehet bizonyos szempontból a tutorial órákon át. Az viszont jó pont, hogy mindez legalább a történetbe beágyazva, annak részeként történik. Ráadásul az általad is említett csavar nem kicsit dob a dolgokon!
A környezettel pedig nekem is az a bajom, hogy az előző epizódok középkori és reneszánsz kori pezsgő nagyvárosaival szemben most jól érezhetően egy frissen alakult kolónián járunk, ami nagyon élethűre sikerült ugyan, mégis valahogy kevéske az előzmények ismeretében. Ezen azonban túl lehet lenni viszonylag fájdalom mentesen, a kisebb falvak, tanyák, farmok és udvarházak, no meg persze a vidéki erdők pedig nagyon hangulatosak. Egyedül a néha rettenetesen blőd grafikai bugok miatt csóválom a fejem, azok ellen lehetett (és kellett is) volna tenni a készítőknek!
Jó cikk lett, Kolléga, gratulálok !
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
Nagyon jó kis teszt lett. Már alig várom, h kiprópálhassam. Egyetlen kis hibát vettem észre. A végén az összegzésnél Assassin's Creed "II"-t ír "III" helyett.
Egyetértek a cikkben leírtakkal. A negatívumokkal is, mert azért akad abból is nem kevés. Valóban nagyon nehézkesen indul be a játék, valóban nagyon sok az idegesítő programhiba, illetve sokszor tényleg nagyon idegőrlőek a lopakodós részek, főleg amikor már kb. a huszadik alkalommal kell újra elkezdeni. Nem kifejezetten a játék hibája, hanem magából a környezetből adódik, de a reneszánsz kori Velence, Firenze, Róma vagy Konstantinápoly építészeti műremekekkel teletömött városai után az éppen csak fejlődésnek indult Boston (illetve New York) a maga faházaival és apró templomaival olyan semmilyen. Szép is, hangulatos is (főleg télen), csak nem ehhez voltunk hozzászokva. A viszonylag szabadon bejárható határvidék megjelenése viszont nagy pozitívum.
Be kell vallanom, a felfokozott várakozások után az első néhány órában kissé csalódást okozott a játék, de miután jött egy elég hatásos csavar a történetben és Connor vált főszereplővé, onnantól rohamosan elkezdett javulni a játékélmény.