Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Shadow Tactics - Blades of the Shogun

JátszóDome: Shadow Tactics - Blades of the Shogun #22

A tervezettnél talán kicsit lassabban, de haladunk tovább Noboru felé.

2017.06.07. 08:52 | Dino | kategória: Játék

A Shadow Tactics: Blades of the Shogun utolsó küldetése bizony a leghosszabb, már a harmadik órát toltuk bele, de még így sem értünk a végére. De azért közeledünk Noboruhoz rendületlenül... ■

Az olvasás mellett szívesen írnál is híreket?
» Jelentkezz hozzánk hírszerkesztőnek! «

Kulcsszavak: JátszóDome

Shadow Tactics - Blades of the Shogun
További hírekért és cikkekért ugorj a játék adatlapjára:
Shadow Tactics - Blades of the Shogun

hozzászólások (7)

GeryG
GeryG 2017.06.08. 11:24
Chill srácok. ;)
Egyrészt nem takarítottam ki a másik kutat (asszem... :D), másrészt fogom még használni a tüsszentőport is... csak épp nem a strawhatek ellen... :D

Az a jó ebben a játékban, hogy minden pályán minden szitura több megoldás van, a jelek szerint én szeretem szopatni magam, hogy mindig a legkörülményesebbet választom... :D
szbszig
szbszig 2017.06.08. 11:30
Nincs harag természetesen, csak néha fáj nézni, hogy mennyit küzdesz feleslegesen. :-D

De nagyon érdekes, hogy neked megint tökre más élményként jön le ez a pálya, mint nekünk. Te az elejét határozottan ügyesebben és gyorsabban oldottad meg, mint mi. Azóta viszont... :-P
Barthezz
Barthezz 2017.06.08. 12:45
Igen, ez a 3 óra tiszta játékidő azért kissé már sok. :D Nem emlékszem, nálam mennyi volt végül, de sztem 2 - 2 és fél óra környékén megállt. Ebben persze nincs benne az elején elbaszott 1 órám. :-D

A 2 és fél perces (!) speedrun rekord viszont brutális erre a pályára :D, nézd meg youtube-on, GeryG pedig, majd ha végigjátszotta.

GeryG-nek viszont én is nagyon javasolnám Aikot, tényleg sokkal, de sokkal könnyebb vele, a figyelemelterelése révén egy őr, vagy őrjárat mindig konstans kivonható a játékból. A tüsszentőport amúgy én sem sokat használtam, mert nagyon hamar visszanő a látótáv és egy részt így is belát folyamatosan. Kuma használata elég körülményes, így nálam is a kő és a síp volt a favorit.

Takuma lőszere nekem nem annyira kellett a végén, kettőt használtam talán, ebből egy volt az, ami nagyon sokat segített, még az elinduláskor.

Amúgy a két civil vízbefojtása miatt most jelzem, hogy csak azt a megoldást fogadjuk majd el GeryG-től, ha Noboru is hasonló halált hal. :-P
szbszig
szbszig 2017.06.13. 13:12
Nekem volt simán 4-5 óra szerintem, de én kipucoltam az egész pályát. Szóval ilyen szempontból GeryG végigjátszása sem olyan vészes az eddigi 3,5-4 óra tiszta játékidővel, hiszen ő is mindkét kúthoz vezető utat megtisztította, és egy-két kivétellel lényegében minden őrt eltakarított, még azokat is, amelyeket nem lett volna muszáj egyáltalán.

És a negyedik videóban már ő is bevetette a tüsszentőport végre a szamurájok figyelmének elterelésére. :-)

Az a felboruló szobor a második kútnál azért történt, mert az ökör, amelyik mellette áll, belerúg egyet. Pedig a többi állatnál végigpróbálgattad, mit lehet kezdeni velük, de pont ezt az egyet nem próbáltad meg felbőszíteni. Egyébként ha még az elején felrúgatod vele a szobrot, az arra jó, hogy eltereli az egyik szamuráj figyelmét, ha jól emlékszem. Szóval egy kicsit könnyebb utána. ;-)

Ja, és a szamurájok likvidálásával kapcsolatban még egy megjegyzés, bár így a játék legvégén már olyan nagy jelentősége nem lesz... Mindenképpen két ellentétes irányból érdemes becserkészni őket: máshol álljon az, akivel lerohanod, mint az, akivel meglövöd. Ugyanis a szamuráj mindig arra fordul automatikusan, ahonnan a lövést kapta. Így pedig ha a támadó is onnan érkezik, akkor rögtön kiszúrja, és visszalő rá, ezért sérülnek folyamatosan a karaktereid. Rosszabb esetben a támadás még riadót is generál ilyen esetben. Egyébként ha nagyon muszáj, akár egy karakterrel is lehet végezni egy szamurájjal, csak ilyenkor is a fentire kell figyelni: szóval lövés lehetőleg rejtekből, utána el kell rohanni oldalra, meg kell kerülni a sérült szamurájt, és másik irányból lecsapni rá. ;-)
Barthezz
Barthezz 2017.06.14. 10:08
Én még csak a video feléig jutottam időhiányában, de továbbra sem értem, miért hagyja a végére GeryG a kulcsot és ezzel együtt a ruhát? Sokkal, de sokkal egyszerűbb lenne az egész küldetés Aiko álcájával és indokolatlanul fosik annyira a kulcsos udvartól. :P A sövények miatt sztem nagyon egyszerű volt megoldani, csak a figyelemelterelést és a shadow mod-ot kellett használni több emberrel egyszerre. A küldetés elejénél nagyságrendekkel könnyebb a kulcs és az álca megszerzése. Az pedig ment Gery-nek, úgyhogy itt sem lesz problémája, majd meglátja. :)

A szamurájos dolgot pedig én is akartam már írni, bár sztem a látótávjuk alapján egyértelmű, így nem merült fel bennem, hogy GeryG ne tudná, inkább csak türelmetlennek gondoltam. :P
ajánlott olvasnivaló