Az előző év végén balhéáradat vette körül a Bethesda nagy durranásnak szánt Fallout 76 játékát. Azon kívül, hogy a játékosok elég jelentős része csalódott az új epizódban, az is megrengette az internetet, hogy egy drága gyűjtői csomagba vászon- helyett nejlontáska került. És ha ez nem lett volna még elég, felhasználói adatok is kikerültek az ügyfélszolgálati weboldalról.
Mindezek fényében különösen kellemetlen, hogy újabb hibás kommunikáció miatt háborodtak fel többen a rajongók közül. A Bethesda ugyanis úgy gondolta, ideje beszállnia az alkoholos italok piacára is, és a játékbeli Nuka Cola "brandet" felhasználva megalkotta a Nuka Dark rumot, egy 35%-os alkoholtartalmú italt. A termék weboldalán látható képek egy bombára hasonlító palackot mutatnak, benne a barnás folyadékkal, és arról egy szó se esik, hogy a 80 dolláros ital üvegét valójában egy külső műanyag héj alakítja ilyen formájúra, és nem maga a palack lett exkluzív alakú. (A weboldal alján lévő megjegyzést is csak a szállítások megkezdése után rakták ki, de a műanyag szó abban se szerepel.)
Mint a Forbes híre írja, a hasonlóan drága italok valódi üvegben szoktak lenni, a műanyag palackokat inkább az olcsó cuccokhoz használják. Ráadásul itt egy korlátozott példányszámban gyártott italról van szó. Mindezek fényében talán nem meglepő, hogy a vásárlók közül többen adtak hangot csalódottságuknak, amikor meglátták, hogy műanyagból készült az általuk rendelt termék, ami így kevésbé mutathat jól a polcukon.
Persze az is lehet, hogy ez az egész már túlreagálása a dolgoknak, amire a Fallout 76 körüli csalódottság ad okot (nemrég például az is kiderült, hogy nagyságrendileg 400 ezer felhasználója lehet a játéknak), de az is látszik, hogy a rajongókat megcélzó, magasabb árcédulájú termékeknél különösen fontos a pontos kommunikáció.