25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Armed Assault

Sabar
#2920 Sabar [6448]
Egy fontos dolog jutott eszembe: ami picit zavart, az az volt, hogy a kijelölt feladat státusza mindig változott, attól függően, hogy éppen mi volt a helyzet. Én meg rohangáltam a reptér és a torony között (a barakkokig eleinte nem jutott ellenség). Nem lehet, kiikszelni valahogy azokat a feladatokat? Mondjuk megtisztítom a torony környékét, de ha újra landol egy BH, akkor "buktam".

"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."

Válasz erre

Előzmény: Lacko 2008.06.19. 10:27
Lacko
#2919 Lacko [11512]
Köszönöm szépen. Azért ez is jól mutatja, hogy nem lehet benne Rambózni (mármint a küldiben, nem az ArmA-ban). Szóval hiába minigun, azért csak beszorítottak. És ez jó. Ennek így kell lennie. Mert akkor a playernak újra kell kezdenie és végül majd komolyan veszi a visszavonulást.

Azt a pár percet az elején azért adtam, mert te magad javasoltad, hogy ez brutálnehéz ha rögtön elkezdenek özönleni a BH-k. Így legalább a küldi eleje olyan, mint egy hagyományos ArmA küldi. Csak aztán durvul be.
De dinamikus mozgással (támadás-visszavonulás) sokáig lehet húzni. Mondjuk a 30 perc (ameddig várni kell ha életben maradnak az embereid) már elég nehezen tartható. De azért van idő nagyon klassz dolgokat megtapasztalni és egy csomó reális dolog történik "magától" is a harcmezőn.

Például "valaki" kedvet kaphat egy kis minigun-hoz...

Válasz erre

Előzmény: Sabar 2008.06.19. 09:35
Sabar
#2918 Sabar [6448]
Tegnap vágni lehetett a lőporfüstöt a vértől iszamos padlójú szobában. A repteres küldinek újból nekikezdtem. Amikor láttam, hogy keletről egy másik csapat is megy a kifutó felé, akkor úgy gondoltam, hogy közvetlenül a fal mellett mi is elslisszanunk, és a betonon fogjuk várni a heliket... mert azok csak nem jöttek. Az útbaakadó SFeket leszedegettük, meg kell hagyni elég passzívak voltak, csak akkor lőttek, ha nagyon muszáj volt nekik. Az irányítótoronynál a löszeres ládák mögött megbújó okozott pár kellemetlen percet, akárcsak az, amelyik az egyik hangárban bújt el, a fene se gondolta, hogy még ott is vannak. Aztán megjöttek a BH-k. Na, az egy mészárlás volt. Sőt, az egyik leleményes parancsnoknak eszébe jutott, hogy a reptér közepén álló kilugatott BH-nak elég hatékony fegyverei vannak, úgyhogy a később jövő BH-kat a Minigunokkal fogadtam. Minden szép és jó volt, amíg a BH-k a reptértől délre nem kezdtek el leszállni. Akkor kaptuk a visszavonulási parancsot, de a reptértől délre kitörni már nem tudtunk, mert 3-4 csapaton már nem tudtunk átvágni. Az este hátralévő részét azzal töltöttem, hogy az egyik hangárba beszorulva a gyanútlanul belépő katonákat lövöldöztem halomra. Úgyhogy lőszerem is volt bőven, csak a vért kellett lerázni az M4 tárakról... aztán egy-két ellenségenként mentettem, de esélyem nem volt kijutni a hangárból, közben meg a maradék 3-4 ember is elvérzett valahol a környékemen (A "Return to formation" általában süket fülekre talált az épületek között).

Megpróbálom majd újra, mert ebbe nem sok realitást vittem. Ami bosszantó volt, az az, hogy a sajátok az üres BH-kat nagyobb vehemenciával lőtték, mint a telieket! Nem egyszer volt olyan, hogy futottam új pozícióba, és egy BH előtt elfutva sajátok lőttek le.

De azt észrevettem, hogy az M249 ebben a játékban isteni fegyver!

"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."

Válasz erre

Lacko
#2917 Lacko [11512]
Volt egy kis szünet közben mert megigértem az ofpecen, hogy megnézek egy küldit: Fly like an eagle.
Elég klassz kis küldi, bár a vége piszok nehéz. De hangulatos ezerrel. Iszonyú sokat dob a szinkron. Ezeknek meg annyi szinkronhangjuk volt, hogy még arra is maradt emberük, hogy a tök felesleges - ám hangulatilag sokat dobó - helikopteres rádióforgalmazást is megcsinálták. Irigylem őket.

Az eleje helikopterezésből áll. nekem ez nehéz, mert hülye vagyok hozzá, de azért sikerült ügyesen manővereznem és kihozni a sebesülteket a golyózáporból, aztán meg leszállni a kórháznál és a Doloresi bázist is eltaláltam, pedig nem könnyű, mert Dolores eleve egy problémás helység (a földön is).
Aztán persze elllenséges vonalak mögött lezuhanunk - ami várható volt - de olyan mocskosul hangulatos cutscene keretében, hogy lehidaltam. Hogy a fenébe csináltak ilyen klassz videót??? nem is az a baj, hogy forog a BlackHawk és dől belőle a füst, mert talán ezt még meg is tudnám csinálni, de a kameramozgás, amikor köröz a BH... az valami császár!

Aztán még sok kaland van. Van amiben hosszú időre elakadtam, de végül most ott tartok, hogy egyedül vagyok egy faluban, amit körbezártak SLA-k. Nagy részüket kiírtottam, mert szerencsére bénák. És a BMP-ik is kaptak RPG-t. Csakhogy van még kint legalább 2db T-72-esük és egy Shilkájuk és addig nem jön segítség, amíg a Shilkát ki nem csinálom, de azt meg tök nyílt terepen védi a két T-72... Esélytelen patthelyzet. Azt hiszem itt fel fogom adni, pedig jó küldi. De nem kezdem elölről, mert azért az szopó.

Válasz erre

Lacko
#2916 Lacko [11512]
Szombaton majdnem egész nap ezzel a partraszállóssal küzdöttem, de végül sikerült megcsinálnom. Most már teljes. És azt hiszem végigvihető (nekem legalábbis sikerült). Bár a partokon piszok nehéz, de a köztes feladatok könnyűek. És ráadásul a nehéz parti harcok miatt különösen klassz felüdülés, amikor az utolsó feladatnál a BMP-k biztos támogatása közben kell végleg kipucolni a RACS-t a partról.

Plusz beraktam az eddig jegelt Great Patriotic War nevű küldit is.
Letölthetők egyenként is, de a könnyebb kezelhetőség miatt összecsomagoltam egy kampányba is, mint Estrella 2. Persze ha kész lesz, akkor az egész cucc egy kampányba megy, de addig tesztelésre jobb ha így részenként van csomagolva.

Estrella2

Intervention
Bay of Pigs
Great Patriotic War

Válasz erre

Lacko
#2915 Lacko [11512]
Kösz.
Azt mondja az egyik ofpeces csávó, hogy neki nem indul el, mert egy dbe1_hotfix.pbo nevű addont hiányol. Namost, amennyire én emlékszem, ez egy hivatalos cucc és az 1.14-es patch csinálta. És a csávó is 1.14-gyel tesztel...

Válasz erre

Előzmény: Sabar 2008.06.13. 09:27
Sabar
#2914 Sabar [6448]
"Roger that!"

"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."

Válasz erre

Előzmény: Lacko 2008.06.13. 07:58
Lacko
#2913 Lacko [11512]
Sziasztok.
Nagyon kéne pár beta teszter, mert ez a partraszállós küldi túl sok random dolgot tartogat. Túl összetett, hogy - bár tapasztalat probléma kiszűrő vagyok - mindenre gondolhassak, hogy mi ne történjen meg.
Persze én magam is nyomom ezerrel és igyekszem kiszűrni a hülyeséget, de több szem, több csipa.

Itt a küldi.

Nincs még benne az utolsó: ernyősök vs BMP feladat, de addig benne van az összes. Szóval elvileg lehet már nyomni és ha közben valami borzalom történik, akkor azt jelentsétek.
Például tegnap a következő borzalmakat szűrtem ki:
1., elszabadult az SLA gyártó script és már 550db SLA katona rohangált a partokon, ami erősen beszaggatta a játékot.
2., amikor az E szektort kell kisegíteni, akkor útban a szektor felé kapom a rádió üzenetet, hogy "segítsetek, sokan jönnek" én meg padlógáz, aztán nemhogy sokan jöttek, de már ott voltak nálam (kilométerre a céltól) az ellenség és a teherautóval együtt kicsináltak.
Szóval azt kellene nézni, hogy egyik fél se győzzön nagyon. Tehát ha segítenem kell valahol, akkor ott legyen munka, de ne legyen lehetetlen.

Válasz erre

konrad
#2912 konrad [13085]
Úgy tudom, hogy nem nagyon lehet(ne)! Mondjuk az még hagyján, hogy a város felett megy, de ilyen alacsonyan? Akkora robajjal jött, hogy közvetlenül a melletünk lévő buszpályaudvaron álló embertömeg ijedten nézett felfelé, hogy mi a franc ez, meg jónéhány kocsi riasztója rögtön bekapcsolt a parkolóban!
Közben még mondta a srác, hogy valami gyakorló-köröket tesznek, Kecsó-Fehérvár-Bp. érintésével, majd vissza.

Irigylem a repülés szerelmeseit és szakértőit, de azért én is megmaradok a tankoknál, meg az ágyúknál.

Közben olvasgatom itt az arma kampányod bütykölését, a tesztek, meg a leírások alapján jónak tűnő küldiket hoztál össze.

PS.: A filmet kiírtam, holnap dobom postára!

Válasz erre

Előzmény: Lacko 2008.06.12. 14:41
Lacko
#2911 Lacko [11512]
Rosszul tudom, hogy városok felett nem nagyon illik ilyenekkel repkedni?
Amúgy ne szégyeld magad a "benézés" miatt, jómagam is szárazföldi patkány vagyok...

Válasz erre

Előzmény: konrad 2008.06.12. 14:27
konrad
#2910 konrad [13085]
Hehe, ez jó mondás!

Közben korrigálnom kell, mert ezt egy kicsit "benéztem": egyik volt kollégámat felhívtam, hát nem Grippen volt, hanem az Albatrosz, a Grippen gyakorlógépe. Na ennyit értek én a repülőkhöz! Egyébként negyed órája megint elment ugyanitt, kurva jó...

Válasz erre

Előzmény: Lacko 2008.06.12. 14:14
Lacko
#2909 Lacko [11512]
Egyszer gyerekkoromban tetőt fedtünk. Elhúzott felettünk egy MiG. Lehullott egy csomó cserép, apám meg anyázott. Valami olyasmit kiabált - nem pontosan hallottam, mert állati hangos volt a MiG - hogy "szakítsa le a töködet a 6G...!"

Válasz erre

Előzmény: konrad 2008.06.12. 12:53
konrad
#2908 konrad [13085]
Kicsit off!

Nem fogjátok elhinni: egy pár perce húzott el a belvárosi hivatali épületünk felett egy Grippen, úgy száz méter magasan!!!!! Majdnem kiestem az ablakból annyira bámultam. Bazi nagy hangja van, marha jól nézett ki, vajon mi a francot kereshetett itt Fehérvár felett??

Bocs, on!

Válasz erre

Lacko
#2907 Lacko [11512]
Na tegnap megcsinaltam a hidrobbantó objective-et és sok sok rádiózos dumát is tettem bele. meg kicsit pontosítottam dolgokat.
De a parton még mindig necces a dolog, mert nagyon random: néha esélye sincs a RACS-nak a part közelébe jutni. Néha meg totál elfoglalják az egészet.
Főleg amióta kijavítottam egy hibát a scriptemben és az M113-ak ki is jönnek a partra, nem maradnak a partözelben lebegve a vizen...

Lesz egy hadkieg script, hogyha a player a két ellátó bázison odamegy a kieg sátorhoz, akkor feltöltik a raját 10 főre.

Szerintem hétfőn már lesz egy olyan verzió, amit lehet normálisan tesztelni.

Válasz erre

konrad
#2906 konrad [13085]
Lacko! PM ment!

Válasz erre

Előzmény: Lacko 2008.06.11. 07:40
Lacko
#2905 Lacko [11512]
Ennyiből (amit itt leírtál) még lehet akár a jó (új) is.

Szóval:
1., Az SF-ek nem nagyon mozdulnak. Az ő feladatuk a reptér tartása, amíg a USMC meg nem érkezik. Ha rohangálnának, akkor még könnyebb célpontot nyújtanának, így azért néha megkeserítik a player életét, mint neked elsőre a sniperek.
2., Ha lelövöd egy BH pilótáját (úgy vettem észre, hogy az AI bajtársak a pilótákra céloznak), akkor simán lezuhan a BH. Ez szerintem normális. Ha pedig nagy a káosz és sok a lövöldözés és a leszálló helyen vannak roncsok, akkor előfordul az, hogy ott teszi le a gépet a pilóta, ahol tudja. Ez tök realisztikus: pánikba esik és meg akar szabadulni a rakománytól, hogy visszahúzhasson az anyahajóra.
Gond akkor van, ha ott marad a levegőben és ott lebeg. Nekem történt ilyen is, de ezt - azt hiszem - megoldottam már.
3., Nem történt semmi - ezt nem teljesen értem: mert a leírásodból úgy tűnik, hogy folyamatosan jöttek az amcsik - azaz csak történt valami. Gondolom arra célzol, hogy nem jött a visszavonuló parancs? Nos az fél óra után jön (vagy ha kinyírják az összes embered). Szóval elég sok időd van harcolni. Gondolom te eleve deffenzív módba kapcsoltál, mert tudod mire megy ki a játék. De a player meg fogja próbálni teljesíteni a feladatot és az nem fog neki sikerülni. Illetve ha időlegesen sikerül is, egy pár perc múlva tuti visszaszorítják.
Nekem is volt olyan, hogy hátrább húzódtam, de azt éreztem, hogy nincs is olyan sok amcsi, most elfoglalhatom a repteret. Na ez hiba volt, mert sokan voltak, ráadásul szépen felfejlődtek és azért nem támadtak éppen, mert bekerítettek...

Szerintem amúgy jól nyomja a jenki AI ebben a küldiben, mert néha tényleg befutnak a célkeresztbe, de folyamatosan érkeznek és folyamatosan nyomnak vissza a reptérről, ami tök realisztikus.



A partraszállós neccesebb. Mert ott nincs ez a szép képlet, hogy lassan több jenki lesz és kinyomnak. Hanem ott elvileg egyensúly kellene, de ez szinte lehetetlen. Most pl 200:40 arányban többen vannak a jenkik, mégis szétrugja a 40 SLA a seggüket, mivel a partraszállás sokkal durvább, mint ez a légihíd. Úgy hullanak a RACS-ok, hogy majdnem sajnálom őket.
Pár SLA katona van a parton és ők simán visszavernek nagyon sok támadást. Az egyetlen esélye - ez mondjuk real - a RACS-nak, amikor a random egyszerre sok hajót generál, akik egyszerre közelednek és ebből 1-2 el tud jutni egy olyan partszakaszra, amire nem látnak rá a védők. Ott ki tudnak szállni és fel tudnak fejlődni.
Szóval ez sokkal neccesebb, mint a repteres.

Válasz erre

Előzmény: Sabar 2008.06.11. 09:37
Sabar
#2904 Sabar [6448]
Lacko, megnéztem a missiont, de valószínűleg rossz helyre másoltam, mert nem történt semmi különös. Mondjuk az különös volt, hogy beálltunk a reptér felénk eső bejáratához, és az amcsik szépen bemasíroztak a kereszttűzbe, így vagy 1 órán át szórakoztattuk őket folyamatosan morzsolódva. Én közben megkerestem a bázison lévő SF-eket (ezek nem nagyon mozdulnak el? akárcsak a hangárnál lévők), leszedtem őket, lenyúltam az Mk12-t - nem mintha sokat ért volna, és vártunk sokat. Tehát szinte biztos, hogy rosszat néztem

Ami érdekes, az az, hogy egy emberem elkezdte lőni az egyik leszálló BH-t, mire én is, erre a BH megvadult, és egy szépen bedöntött fordulás közben belevágódott a földbe. Egy másik meg előttünk szállt le pont, nem tudom miért. A végeredményt sajnos nem értem meg, mert a kapun kívülről lelőttek.

Megnézem, jó helyre raktam-e az újat.

"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."

Válasz erre

Lacko
#2903 Lacko [11512]
Most ezt komolyan kérdezem, nem kötekedek: én úgy tudom, hogy abban a tartományban, ahol a mieink vannak, ott nincsenek is amcsik. Csak németek meg hollandok, de a hollandok hazamennek és ezért kell növelni a magyar részvételt.

Akkor hogy a fenébe robbanhatott amcsik helyett?

Válasz erre

Előzmény: konrad 2008.06.11. 02:31
konrad
#2902 konrad [13085]
Igen. Mit érezhet ilyenkor feleség, apa, anya és esetleg a gyerek?

Állítólag valami házi készítésű IED robbant a srác kezébe azok után, hogy a jenki tűzszerészek nem akartak kimenni és ezért a mieinket küldték oda!

De hát bassza meg: nincs már elég hely Arlingtonban, hogy ezek a faszkalapok a mieinket küldik ilyen akcióra??? Kurva amerikaiak, kurva Irak, kurva Afganisztán és baszódj meg Szekeres...

Bocsánat a kifakadásomért, de egy magyar katona meghalt, amely elkerülhető lett volna. Isten nyugosztalja!

PS. Húú, de ellenzem ezt az egész szarságot. Augusztustól újabb 100 katonát kiküldünk, akik 1/3-a az afgán "hadsereg" kiképzését végzi (pont mi???), a fennmaradó állomány pedig állítólag a legveszélyesebb szektorba megy. Kell ez nekünk (hozzáteszem a mi pénzünkből milliárdos tételekből!)??? Ausztrálok, lengyelek kivonulnak Irakból, akkor mi mi a faszt keresünk a tálibok földjén???

ON

Válasz erre

Előzmény: Sabar 2008.06.10. 19:11
Sabar
#2901 Sabar [6448]
Szegény srác Ilyenkor mindig eszembe jut, hogy önként ment, és tisztában volt a veszéllyel, de akkor is...

"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."

Válasz erre

Előzmény: konrad 2008.06.10. 12:51
konrad
#2900 konrad [13085]
off

Mondtam én, mondtam én..., a kurva életbe!

on

Válasz erre

Sabar
#2899 Sabar [6448]
Az sem rossz, sőt: legalább nem ásod alá vele az elit alakulatokról szóló legendát Csak kicsit az ejtőernyősökét, de ez sokkal reálisabb. Valami vén, tapasztalt generális gondolhat erre, hogy ne csak előre nézzenek, mert ő ismeri ezeket a...

"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."

Válasz erre

Előzmény: Lacko 2008.06.10. 08:06
Lacko
#2898 Lacko [11512]
Hát apám, mi nagyon empatikus emberek lehetünk! Pont ilyesmire gondoltam én is! Mondjuk én azt találtam ki, hogy RACS ernyősök ambusht készítenek elő az SLA megerősítésére érkező BMP oszlop ellen. És őket kell kinyiffantani. Aztán a BMP oszloppal együtt levonulni a partra és részt venni a végső győzelemben. Ezzel egy kicsit visszaadhatunk valamit a playernek az előző repteres vesztés után.

Válasz erre

Előzmény: Sabar 2008.06.09. 21:53
Sabar
#2897 Sabar [6448]
Mit szólnál, ha meg kéne keresni három-négy elbújt, beásott SF katonát, akik az amcsi repülőket / tüztérséget vezetik a célpontra?

"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."

Válasz erre

Előzmény: Lacko 2008.06.09. 12:25
Lacko
#2896 Lacko [11512]
Kösz. Tök ráér, amikor csak kedved van. Csak "hangosan2 gondolkodtam...

Ha még nem próbáltad a reptereset, akkor érdemes leszedned az újabb verziót:
Intervention
Bay of Pigs (ez a partraszállós, de még nagyon nyers)

Válasz erre

Előzmény: Sabar 2008.06.09. 09:24
Sabar
#2895 Sabar [6448]
Sajnos nem, nem sokat voltam hétvégén gépközelben, de ma mindenképp megnézem, így már nagyon jól hangzik. A második küldit emésztem, és majd írok neked, ha valami eszembe jut.

"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."

Válasz erre

Lacko
#2894 Lacko [11512]
Na szükségem volna még a segítségetekre!

Hétvégén elkezdtem a következő küldit. Ebben a RACS megpróbál partraszállni. Az SLA meg -szívással - de végül visszaveri. De ez így túl szimpla. Ezért csináltam egy környezetet: robbanások, amcsi légitámadás, SLA tüzérség, füstköd... Folyamatosan érkező hajók és M113-ak. Illetve folyamatosan szivárgó SLA gyalogság. Nekem úgy tűnik, hogy ez viszonylag egyensúlyban van. És akkor erre az alapra jönne rá, hogy player milyen feladatokat kap. Először az egyik szektorban kell visszavernie a RACS partraszállt erőit. Aztán van egy híd, amit fel kell robbantania, hogy ne tudják használni a kis szigetet elfoglalt RACS-ok. De aztán nincs ötletem. Ami mindenképpen lesz az két másik szektorban is vissza kell verni a RACS-okat. De ezen kívül mi? Lehetne még lőszer szállítása a tüzérségnek. Illetve egy lézeres célmegjelölés a RACS által elfoglalt sziget rádiótornya ellen. De más most nem jut az eszembe.

Válasz erre

Lacko
#2893 Lacko [11512]
Sabar, nézted a repterest? Most már egész jó. Van klassz intro/outró. Visszahívó parancs. És elég sokáig nem tűnik reménytelennek a feladat, de végén már tényleg muszáj visszavonulni: szóval elértem, amit akartam.

Ugye az elején szépen van idő kinyírni az SF-eket (az egyiktől szerzek is egy klassz távcsöves, gránátvetős M16-ot. aztán a csókáimat lefektetetm V alakban a hangároktól keletre. Jönnek a BH-k és jön a saját erősítésünk is, úgyhogy az első pár hullám USMC az szépen ott is marad a betonon. De aztán a távoli nyugati felén a reptérnek kezdenek túlsúlyban lenni sé a szépen megtisztított Barrakk-ot újra ellepik. Ráadásul onnan - a hangárt megkerülve - minket is hátbatámad 1-2 jenki. A snipert és a medicet elküldöm messze keletre a biztonságba és folytatjuk a ritkítást. Aztán már egyre nehezebb. A mieink se mindig érnek el hozzánk, hanem a keleti felén lehasalnak és onnan szórják a jenkiket (meg néha minket). Úgyhogy visszavonuló keletre. Addigra már csak 5-6 emberem él, akiknek a visszavonuló se tesz jót.

A keleti félről kijön egy szervíz út ami egy T-kereszteződésbe torkoll. Na ott hasalunk V alakban és csak jönnek a jenkik. Aztán egyszercsak mintha csendesebb lenne a szitu. Ráadásul néhány BH eltéved és a közelünkben száll le, így a személyzete azonnal halott. A csendben az utánpótlásunk előrébb tör. Én hátrahagyom az embereimet és megnézem a repteret: dugig van jenkivel és épp egy újabb szállítmány érkezik, úgyhogy a visszajutás se egyszerű. Most már tömegesen törnek ki a tengerészgyqalogosok. Egyre kevesebb a remény. És akkor jön a visszahívó parancs. Végül 3-an maradtunk életben.

Válasz erre

Lacko
#2892 Lacko [11512]
Szinkronhangnak felvenném a csávót , de békefenntartónak nem.

Válasz erre

Előzmény: konrad 2008.06.06. 12:05
konrad
#2891 konrad [13085]
Ez komoly...

Válasz erre

Sabar
#2890 Sabar [6448]
Hogyne, megnézem, köszi!

"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."

Válasz erre

Előzmény: Lacko 2008.06.06. 07:58
Lacko
#2889 Lacko [11512]
Sabar, tanácsaid alkapján átdolgoztam a küldit és most már nem lehetetlen. (vagyis elfoglalni a repteret lehetetlen, de ez a cél).
Szóval most úgy kezdődik, mint egy normál küldi, hogy szépen kicsinálod a static SF-eket, aztán pár perc után megjönnek a BH-k. Az elején elég csúnyán hullottak az amcsik (tele volt BH ronccsal a reptér), mert most már jön a támogató gyalogság. Kicsit féltem is, hogy elfoglalják a repteret. De aztán csak jöttek a BH-k és a mieink csak a keleti végét tartották a reptérnek, az amcsik meg elterjedtek a nyugatin és védték is, és ezért ott a BHk nyugodtan leszállhattak. Szépen vissza is foglalták a barackot . Aztán onnan nyomultak felénk (kicsit be is kerítettek). Amikorra elfogytak az embereim és szépen megkaptam a visszavonulót. De addigra már mind a kezem, mind a lábam sebesülült volt és nem tudtam visszakúszni a meeting pointra. De a lényeg, hogy a küldi szerintem működik. Van klassz intró is. Ugyan onnan szedheted le az újat, ha érdekel.

Köszönöm a segítséget!

Válasz erre

Előzmény: Sabar 2008.06.05. 10:50
konrad
#2888 konrad [13085]
Hello Zsemle! Lackotól minap kaptam az infot, innen rendelheted: game.co.uk!

Válasz erre

Előzmény: Zsemle_Morzsi 2008.06.05. 22:07
Zsemle_Morzsi
#2887 Zsemle_Morzsi [36]
Hello!

Új vok még itt. Hol lehet megvenni a játékot (cdgalaxis, pcdome shop, 576 sehol sincs) vagy melyik verziót lehet tolni neten? Vagy legalább singleben? Ti mivel nyomjátok?

A gránát hatósugara mindíg nagyobb mint a te ugrásod...

Válasz erre

Sabar
#2886 Sabar [6448]
Néha egy-egy gyalogos elrohant előttem, illetve folyamatosan hallottam a rádión adott parancsokat. Volt egy látványos jelenet: egy saját sniper befutott a kapun, mire kb. 5-en kezdtek rá lőni a másik kapu felől... szegény...

"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."

Válasz erre

Előzmény: Lacko 2008.06.05. 10:28
Lacko
#2885 Lacko [11512]
Eltűnnek a hullák továbbra is. Csak azok nem, amik 20 méteren belül vannak. És később, ha arrébb mész, akkor azok is eltűnnek majd. SDzóval az eredeti funkció (a szaggatás csökkentése) működik, csak esélyt kap a játékos, hogy fegyvert szerezhessen.

Válasz erre

Előzmény: konrad 2008.06.05. 10:37
konrad
#2884 konrad [13085]
De attól, hogy a hullák nem tűnnek, nem fog leterhelni mondjuk egy gyengébb gépet? Mert ha jól emlékszem, amikor szerkesztetted, akkor ez (is) volt a cél ezzel a szkripttel.

De irigyellek benneteket, hogy tesztelitek a folytatást...

Válasz erre

Előzmény: Lacko 2008.06.05. 10:28
Lacko
#2883 Lacko [11512]
Pedig azt én is ki fogom próbálni. Mert félek, hogy ez a fránya script eltüntetné a lelőtt BH-t, ami nagyon csúnya lenne...
De talán nem fogja. Akkor viszont ez egy megoldás a Rambó kedvű játékosnak. Mert ha sok roncs van a reptéren, akkor a BH hullámok nem tudnak leszállni (hülye az AI) és szép lassan elfogynak a jenkik...

Te találkoztál amúgy támogató SLA-sokkal?

Ja, egy fontos dolog: nem tudom emlékeztek-e a Revolution, meg No Power küldikre. Meg főleg a Victory-ra. Ebben ugye az van, hogy a generált katonák hulláit szépen ki is pucolja egy másik script. Na szóltak az OFPEC-en, hogy bazi idegesítő, hogy kifogynak a lőszerből, vagy kell egy LAW és odamennek a hullához, erre az meg eltűnik. Szóval ezt módosítottam, hogy csak azok a hullák tűnnek el, amik messzebb vannak a playertől, mint 20 méter. (Persze ha arrébb megy a player, akkor később ezek is eltűnnek).

Válasz erre

Előzmény: Sabar 2008.06.05. 10:20
Sabar
#2882 Sabar [6448]
Igen, az SF-re én is rájöttem, hogy nyilván úgy akarod, hogy ők már ott vannak, a reptéren való kezdésnek csak akkor van értelme, ha nincsenek ott az SFek.

Húú, azért kalandos lesz egyedül visszavonulni

Elhatároztam, hogy az egyik halottól elvett RPG-vel elkapok egy BH-t,ha törik, ha szakad, de feladtam

"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."

Válasz erre

Előzmény: Lacko 2008.06.05. 07:44
Lacko
#2881 Lacko [11512]
Sabar, remélem nem gond ha ide írom a választ:

Szóval persze, hogy lesz intro: éjjel SF katonák gumicsónakkal érkeznek és profin kinyírják a reptér őrségét. Még jelent valaki rádión, hogy megtámadták őket. Ekkor kell összerántani az SLA-nek ami van a közelben és mindenkit odaküldenek. Mi ebben az első hullámban érkezünk.

Hol kezdjen a player? Benn a reptér közepén? Akkor teljesen kereszttűzbe kerül, a már ott lévő SF-ektől.

Az a gond, hogy elvileg van SLA utánpótlás is, de azok valamiért bóklásznak és nem rohannak oda a reptérre segíteni, pedig viszonylag közel generálódnak. Még változtatok a WP-jükön, hogy ne SEEK AND DESTROY legyen, hanem szimpla MOVE. Hátha ez segít.

A másik ötletem, hogy nem indul azonnal a BH forgalom, hanem adunk 5 percet a playernek, hpgy úgy érezze szép lassan kipucolhatja a repteret, és akkor szakad az áldás a nyakába.

Az a lényeg, hogy végül tényleg ne tudja teljesíteni a feladatot (reptér visszafoglalása), de úgy, hogy azért fél órát játszhasson.

SPOILER!
A visszavonuló parancsot akkor kapja meg, ha eltelik fél óra, vagy ha egyedül marad a csapatából.

Válasz erre

Előzmény: Sabar 2008.06.04. 21:39
Lacko
#2880 Lacko [11512]
Az még hagyján, hogy nincs díszlépés, de ezt is piszok nehéz volt megcsinálni, hiszen ezek nem klasszikusan "move"-olnak, hanem folyton lefut rájuk a menés animáció. De az se tökéletesen, és ezért - főleg amikor oldalról mutatja a kamera - látszik, hogy néhány katona "elvéti2 a bal-jobbot. És onnantól felborul a rend. De már nem akartam többet szarozni vele, mert így is nehéz volt.

Válasz erre

konrad
#2879 konrad [13085]
Én is láttam a madártávlat-beli parádét, de pont a mentett képnél ugrott az ujjam a prt sc gombra!

Jaja! "Vigyázz,....jobbra nézz...!!!" És Lacko kis kommer harcosai tisztelegnének a kommer elöljáróknak!

Hát..., sajnálom, hogy nem tudok a tesztben előrelépni, de hát ez van.

Válasz erre

Előzmény: Sabar 2008.06.05. 00:08
Sabar
#2878 Sabar [6448]
Nekem - a te képed szemszögéből - hátrébbról és fentebbről mutatta az egészet. Kár, hogy nincs vigyázzmenet, itt az milyen keménye lenne

"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."

Válasz erre

Előzmény: konrad 2008.06.04. 22:07
konrad
#2877 konrad [13085]
Belenéztem én is a küldibe, az intro még ment, igaz olyan szaggatva, hogy elszomorodtam a konfigomon, de azért a parádé így is jól nézett ki. Sajnos a küldit az 1.4-em kiütötte! Bár ne tette volna

PS. Na megyek ofp-zni!

Válasz erre

Sabar
#2876 Sabar [6448]
Megnéztem... beszedtem egy doboz nyugtatót

A parádé nagyon látványos lett, nekem sem várt pár másodpercnél többet, és jól is nézett ki. Esetleg a szakállas forradalmár barátunk itt már kaphatna valami egyenruhát, nem lehet? (Egyébként az induló végén világosan hallatszik valami Espana, de ettől függetlenül jól eltaláltad szerintem.)

Írtam üzenetet a repteresről, nem szaggatott be, csak az agyam, fel is adtam

"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."

Válasz erre

Előzmény: Lacko 2008.06.04. 08:03
Sabar
#2875 Sabar [6448]
OK, köszi szépen, ma este igyekszem ránézni, remélem bírni fogja a masina gond nélkül.

"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."

Válasz erre

Előzmény: Lacko 2008.06.04. 08:03
Lacko
#2874 Lacko [11512]
Tudom, hogy csak szépség hiba, de egy cutscene-ben az is számít: szóval elvileg van benne egy szép szökőkút (amikor az elején dumálnak a politikusok) és most (abban a verzióban, amit reggel kitettem) ez a szökőkút még nem működik De azóta Mandoble elmagyarázta, hogy mit szartam el, úgyhogy majd javítom.

Válasz erre

Előzmény: Lacko 2008.06.04. 08:03
Lacko
#2873 Lacko [11512]
Sabar, behoztam akkor azt a cutscene mission-t, hogy megnézhesd a parádét. Az volna vele kapcsolatban a kérdésem, hogy mennyit vár a "new army"-s szöveg megjelenése után, mire megjelenik a parádé? ez azért fontos, mert ott van egy várakozás arra, hogy minden objektum betöltődjön. Na most ez tök PC függő. Nálam pár másodperc, de ha lesz olyan player, akinél ez 1 perc, akkor inkább kiszedem a várakozást és jelenjen meg neki csúnyán...


Behoztam a reptér visszafoglalós küldit is. ha van időd ránézhetnél arra is. Ez még csak a nyers változat, a küldi gerince, ezen még fogok finomítani. Csak érdekelne, hogy ez milyen: mennyire szaggat a sok egység, illetve mennyire nehéz vagy könnyű?


Mind a kettőhöz kell az a civilian addon, ami az Estrellahoz kellett. Tök pici és az Estrella.zip-ben benne van. A sandbagfix addon többé nem kell, mert az megoldotta az 1.14. Úgyhogy azt kiszedtem minden küldiből már.

Válasz erre

Előzmény: Sabar 2008.06.03. 11:10
Lacko
#2872 Lacko [11512]
hadzsi, bocs, de nekem soha nem volt/lesz ati-m. És még erről a problémáról sem hallottam. Fent van a legújabb patch? Meg a legújabb driver? Tudom ezek a tipikus "megoldások", de tényleg szoktak használni.

Válasz erre

Előzmény: hadzsi 2008.06.03. 21:35
hadzsi
#2871 hadzsi [2705]
Ezek szerint én vagyok az egyetlen aki ilyen hibával küszködik...pech akkor megy az uninstall.

"We have the best two teams on Merseyside, Liverpool and Liverpool reserves" /Bill Shankly/

Válasz erre

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.