"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
Fórum » Beszélgetés a játékokról
Armed Assault
Azt a pár percet az elején azért adtam, mert te magad javasoltad, hogy ez brutálnehéz ha rögtön elkezdenek özönleni a BH-k. Így legalább a küldi eleje olyan, mint egy hagyományos ArmA küldi. Csak aztán durvul be.
De dinamikus mozgással (támadás-visszavonulás) sokáig lehet húzni. Mondjuk a 30 perc (ameddig várni kell ha életben maradnak az embereid) már elég nehezen tartható. De azért van idő nagyon klassz dolgokat megtapasztalni és egy csomó reális dolog történik "magától" is a harcmezőn.
Például "valaki" kedvet kaphat egy kis minigun-hoz...
Megpróbálom majd újra, mert ebbe nem sok realitást vittem. Ami bosszantó volt, az az, hogy a sajátok az üres BH-kat nagyobb vehemenciával lőtték, mint a telieket! Nem egyszer volt olyan, hogy futottam új pozícióba, és egy BH előtt elfutva sajátok lőttek le.
De azt észrevettem, hogy az M249 ebben a játékban isteni fegyver!
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
Elég klassz kis küldi, bár a vége piszok nehéz. De hangulatos ezerrel. Iszonyú sokat dob a szinkron. Ezeknek meg annyi szinkronhangjuk volt, hogy még arra is maradt emberük, hogy a tök felesleges - ám hangulatilag sokat dobó - helikopteres rádióforgalmazást is megcsinálták. Irigylem őket.
Az eleje helikopterezésből áll. nekem ez nehéz, mert hülye vagyok hozzá, de azért sikerült ügyesen manővereznem és kihozni a sebesülteket a golyózáporból, aztán meg leszállni a kórháznál és a Doloresi bázist is eltaláltam, pedig nem könnyű, mert Dolores eleve egy problémás helység (a földön is).
Aztán persze elllenséges vonalak mögött lezuhanunk - ami várható volt - de olyan mocskosul hangulatos cutscene keretében, hogy lehidaltam. Hogy a fenébe csináltak ilyen klassz videót??? nem is az a baj, hogy forog a BlackHawk és dől belőle a füst, mert talán ezt még meg is tudnám csinálni, de a kameramozgás, amikor köröz a BH... az valami császár!
Aztán még sok kaland van. Van amiben hosszú időre elakadtam, de végül most ott tartok, hogy egyedül vagyok egy faluban, amit körbezártak SLA-k. Nagy részüket kiírtottam, mert szerencsére bénák. És a BMP-ik is kaptak RPG-t. Csakhogy van még kint legalább 2db T-72-esük és egy Shilkájuk és addig nem jön segítség, amíg a Shilkát ki nem csinálom, de azt meg tök nyílt terepen védi a két T-72... Esélytelen patthelyzet. Azt hiszem itt fel fogom adni, pedig jó küldi. De nem kezdem elölről, mert azért az szopó.
Plusz beraktam az eddig jegelt Great Patriotic War nevű küldit is.
Letölthetők egyenként is, de a könnyebb kezelhetőség miatt összecsomagoltam egy kampányba is, mint Estrella 2. Persze ha kész lesz, akkor az egész cucc egy kampányba megy, de addig tesztelésre jobb ha így részenként van csomagolva.
Estrella2
Intervention
Bay of Pigs
Great Patriotic War
Azt mondja az egyik ofpeces csávó, hogy neki nem indul el, mert egy dbe1_hotfix.pbo nevű addont hiányol. Namost, amennyire én emlékszem, ez egy hivatalos cucc és az 1.14-es patch csinálta. És a csávó is 1.14-gyel tesztel...
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
Nagyon kéne pár beta teszter, mert ez a partraszállós küldi túl sok random dolgot tartogat. Túl összetett, hogy - bár tapasztalat probléma kiszűrő vagyok - mindenre gondolhassak, hogy mi ne történjen meg.
Persze én magam is nyomom ezerrel és igyekszem kiszűrni a hülyeséget, de több szem, több csipa.
Itt a küldi.
Nincs még benne az utolsó: ernyősök vs BMP feladat, de addig benne van az összes. Szóval elvileg lehet már nyomni és ha közben valami borzalom történik, akkor azt jelentsétek.
Például tegnap a következő borzalmakat szűrtem ki:
1., elszabadult az SLA gyártó script és már 550db SLA katona rohangált a partokon, ami erősen beszaggatta a játékot.
2., amikor az E szektort kell kisegíteni, akkor útban a szektor felé kapom a rádió üzenetet, hogy "segítsetek, sokan jönnek" én meg padlógáz, aztán nemhogy sokan jöttek, de már ott voltak nálam (kilométerre a céltól) az ellenség és a teherautóval együtt kicsináltak.
Szóval azt kellene nézni, hogy egyik fél se győzzön nagyon. Tehát ha segítenem kell valahol, akkor ott legyen munka, de ne legyen lehetetlen.
Közben még mondta a srác, hogy valami gyakorló-köröket tesznek, Kecsó-Fehérvár-Bp. érintésével, majd vissza.
Irigylem a repülés szerelmeseit és szakértőit, de azért én is megmaradok a tankoknál, meg az ágyúknál.
Közben olvasgatom itt az arma kampányod bütykölését, a tesztek, meg a leírások alapján jónak tűnő küldiket hoztál össze.
PS.: A filmet kiírtam, holnap dobom postára!
Amúgy ne szégyeld magad a "benézés" miatt, jómagam is szárazföldi patkány vagyok...
Közben korrigálnom kell, mert ezt egy kicsit "benéztem": egyik volt kollégámat felhívtam, hát nem Grippen volt, hanem az Albatrosz, a Grippen gyakorlógépe. Na ennyit értek én a repülőkhöz! Egyébként negyed órája megint elment ugyanitt, kurva jó...
Nem fogjátok elhinni: egy pár perce húzott el a belvárosi hivatali épületünk felett egy Grippen, úgy száz méter magasan!!!!! Majdnem kiestem az ablakból annyira bámultam. Bazi nagy hangja van, marha jól nézett ki, vajon mi a francot kereshetett itt Fehérvár felett??
Bocs, on!
De a parton még mindig necces a dolog, mert nagyon random: néha esélye sincs a RACS-nak a part közelébe jutni. Néha meg totál elfoglalják az egészet.
Főleg amióta kijavítottam egy hibát a scriptemben és az M113-ak ki is jönnek a partra, nem maradnak a partözelben lebegve a vizen...
Lesz egy hadkieg script, hogyha a player a két ellátó bázison odamegy a kieg sátorhoz, akkor feltöltik a raját 10 főre.
Szerintem hétfőn már lesz egy olyan verzió, amit lehet normálisan tesztelni.
Szóval:
1., Az SF-ek nem nagyon mozdulnak. Az ő feladatuk a reptér tartása, amíg a USMC meg nem érkezik. Ha rohangálnának, akkor még könnyebb célpontot nyújtanának, így azért néha megkeserítik a player életét, mint neked elsőre a sniperek.
2., Ha lelövöd egy BH pilótáját (úgy vettem észre, hogy az AI bajtársak a pilótákra céloznak), akkor simán lezuhan a BH. Ez szerintem normális. Ha pedig nagy a káosz és sok a lövöldözés és a leszálló helyen vannak roncsok, akkor előfordul az, hogy ott teszi le a gépet a pilóta, ahol tudja. Ez tök realisztikus: pánikba esik és meg akar szabadulni a rakománytól, hogy visszahúzhasson az anyahajóra.
Gond akkor van, ha ott marad a levegőben és ott lebeg. Nekem történt ilyen is, de ezt - azt hiszem - megoldottam már.
3., Nem történt semmi - ezt nem teljesen értem: mert a leírásodból úgy tűnik, hogy folyamatosan jöttek az amcsik - azaz csak történt valami. Gondolom arra célzol, hogy nem jött a visszavonuló parancs? Nos az fél óra után jön (vagy ha kinyírják az összes embered). Szóval elég sok időd van harcolni. Gondolom te eleve deffenzív módba kapcsoltál, mert tudod mire megy ki a játék. De a player meg fogja próbálni teljesíteni a feladatot és az nem fog neki sikerülni. Illetve ha időlegesen sikerül is, egy pár perc múlva tuti visszaszorítják.
Nekem is volt olyan, hogy hátrább húzódtam, de azt éreztem, hogy nincs is olyan sok amcsi, most elfoglalhatom a repteret. Na ez hiba volt, mert sokan voltak, ráadásul szépen felfejlődtek és azért nem támadtak éppen, mert bekerítettek...
Szerintem amúgy jól nyomja a jenki AI ebben a küldiben, mert néha tényleg befutnak a célkeresztbe, de folyamatosan érkeznek és folyamatosan nyomnak vissza a reptérről, ami tök realisztikus.
A partraszállós neccesebb. Mert ott nincs ez a szép képlet, hogy lassan több jenki lesz és kinyomnak. Hanem ott elvileg egyensúly kellene, de ez szinte lehetetlen. Most pl 200:40 arányban többen vannak a jenkik, mégis szétrugja a 40 SLA a seggüket, mivel a partraszállás sokkal durvább, mint ez a légihíd. Úgy hullanak a RACS-ok, hogy majdnem sajnálom őket.
Pár SLA katona van a parton és ők simán visszavernek nagyon sok támadást. Az egyetlen esélye - ez mondjuk real - a RACS-nak, amikor a random egyszerre sok hajót generál, akik egyszerre közelednek és ebből 1-2 el tud jutni egy olyan partszakaszra, amire nem látnak rá a védők. Ott ki tudnak szállni és fel tudnak fejlődni.
Szóval ez sokkal neccesebb, mint a repteres.
Ami érdekes, az az, hogy egy emberem elkezdte lőni az egyik leszálló BH-t, mire én is, erre a BH megvadult, és egy szépen bedöntött fordulás közben belevágódott a földbe. Egy másik meg előttünk szállt le pont, nem tudom miért. A végeredményt sajnos nem értem meg, mert a kapun kívülről lelőttek.
Megnézem, jó helyre raktam-e az újat.
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
Akkor hogy a fenébe robbanhatott amcsik helyett?
Állítólag valami házi készítésű IED robbant a srác kezébe azok után, hogy a jenki tűzszerészek nem akartak kimenni és ezért a mieinket küldték oda!
De hát bassza meg: nincs már elég hely Arlingtonban, hogy ezek a faszkalapok a mieinket küldik ilyen akcióra??? Kurva amerikaiak, kurva Irak, kurva Afganisztán és baszódj meg Szekeres...
Bocsánat a kifakadásomért, de egy magyar katona meghalt, amely elkerülhető lett volna. Isten nyugosztalja!
PS. Húú, de ellenzem ezt az egész szarságot. Augusztustól újabb 100 katonát kiküldünk, akik 1/3-a az afgán "hadsereg" kiképzését végzi (pont mi???), a fennmaradó állomány pedig állítólag a legveszélyesebb szektorba megy. Kell ez nekünk (hozzáteszem a mi pénzünkből milliárdos tételekből!)??? Ausztrálok, lengyelek kivonulnak Irakból, akkor mi mi a faszt keresünk a tálibok földjén???
ON
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
Ha még nem próbáltad a reptereset, akkor érdemes leszedned az újabb verziót:
Intervention
Bay of Pigs (ez a partraszállós, de még nagyon nyers)
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
Hétvégén elkezdtem a következő küldit. Ebben a RACS megpróbál partraszállni. Az SLA meg -szívással - de végül visszaveri. De ez így túl szimpla. Ezért csináltam egy környezetet: robbanások, amcsi légitámadás, SLA tüzérség, füstköd... Folyamatosan érkező hajók és M113-ak. Illetve folyamatosan szivárgó SLA gyalogság. Nekem úgy tűnik, hogy ez viszonylag egyensúlyban van. És akkor erre az alapra jönne rá, hogy player milyen feladatokat kap. Először az egyik szektorban kell visszavernie a RACS partraszállt erőit. Aztán van egy híd, amit fel kell robbantania, hogy ne tudják használni a kis szigetet elfoglalt RACS-ok. De aztán nincs ötletem. Ami mindenképpen lesz az két másik szektorban is vissza kell verni a RACS-okat. De ezen kívül mi? Lehetne még lőszer szállítása a tüzérségnek. Illetve egy lézeres célmegjelölés a RACS által elfoglalt sziget rádiótornya ellen. De más most nem jut az eszembe.
Ugye az elején szépen van idő kinyírni az SF-eket (az egyiktől szerzek is egy klassz távcsöves, gránátvetős M16-ot. aztán a csókáimat lefektetetm V alakban a hangároktól keletre. Jönnek a BH-k és jön a saját erősítésünk is, úgyhogy az első pár hullám USMC az szépen ott is marad a betonon. De aztán a távoli nyugati felén a reptérnek kezdenek túlsúlyban lenni sé a szépen megtisztított Barrakk-ot újra ellepik. Ráadásul onnan - a hangárt megkerülve - minket is hátbatámad 1-2 jenki. A snipert és a medicet elküldöm messze keletre a biztonságba és folytatjuk a ritkítást. Aztán már egyre nehezebb. A mieink se mindig érnek el hozzánk, hanem a keleti felén lehasalnak és onnan szórják a jenkiket (meg néha minket). Úgyhogy visszavonuló keletre. Addigra már csak 5-6 emberem él, akiknek a visszavonuló se tesz jót.
A keleti félről kijön egy szervíz út ami egy T-kereszteződésbe torkoll. Na ott hasalunk V alakban és csak jönnek a jenkik. Aztán egyszercsak mintha csendesebb lenne a szitu. Ráadásul néhány BH eltéved és a közelünkben száll le, így a személyzete azonnal halott. A csendben az utánpótlásunk előrébb tör. Én hátrahagyom az embereimet és megnézem a repteret: dugig van jenkivel és épp egy újabb szállítmány érkezik, úgyhogy a visszajutás se egyszerű. Most már tömegesen törnek ki a tengerészgyqalogosok. Egyre kevesebb a remény. És akkor jön a visszahívó parancs. Végül 3-an maradtunk életben.
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
Szóval most úgy kezdődik, mint egy normál küldi, hogy szépen kicsinálod a static SF-eket, aztán pár perc után megjönnek a BH-k. Az elején elég csúnyán hullottak az amcsik (tele volt BH ronccsal a reptér), mert most már jön a támogató gyalogság. Kicsit féltem is, hogy elfoglalják a repteret. De aztán csak jöttek a BH-k és a mieink csak a keleti végét tartották a reptérnek, az amcsik meg elterjedtek a nyugatin és védték is, és ezért ott a BHk nyugodtan leszállhattak. Szépen vissza is foglalták a barackot . Aztán onnan nyomultak felénk (kicsit be is kerítettek). Amikorra elfogytak az embereim és szépen megkaptam a visszavonulót. De addigra már mind a kezem, mind a lábam sebesülült volt és nem tudtam visszakúszni a meeting pointra. De a lényeg, hogy a küldi szerintem működik. Van klassz intró is. Ugyan onnan szedheted le az újat, ha érdekel.
Köszönöm a segítséget!
Új vok még itt. Hol lehet megvenni a játékot (cdgalaxis, pcdome shop, 576 sehol sincs) vagy melyik verziót lehet tolni neten? Vagy legalább singleben? Ti mivel nyomjátok?
A gránát hatósugara mindíg nagyobb mint a te ugrásod...
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
De irigyellek benneteket, hogy tesztelitek a folytatást...
De talán nem fogja. Akkor viszont ez egy megoldás a Rambó kedvű játékosnak. Mert ha sok roncs van a reptéren, akkor a BH hullámok nem tudnak leszállni (hülye az AI) és szép lassan elfogynak a jenkik...
Te találkoztál amúgy támogató SLA-sokkal?
Ja, egy fontos dolog: nem tudom emlékeztek-e a Revolution, meg No Power küldikre. Meg főleg a Victory-ra. Ebben ugye az van, hogy a generált katonák hulláit szépen ki is pucolja egy másik script. Na szóltak az OFPEC-en, hogy bazi idegesítő, hogy kifogynak a lőszerből, vagy kell egy LAW és odamennek a hullához, erre az meg eltűnik. Szóval ezt módosítottam, hogy csak azok a hullák tűnnek el, amik messzebb vannak a playertől, mint 20 méter. (Persze ha arrébb megy a player, akkor később ezek is eltűnnek).
Húú, azért kalandos lesz egyedül visszavonulni
Elhatároztam, hogy az egyik halottól elvett RPG-vel elkapok egy BH-t,ha törik, ha szakad, de feladtam
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
Szóval persze, hogy lesz intro: éjjel SF katonák gumicsónakkal érkeznek és profin kinyírják a reptér őrségét. Még jelent valaki rádión, hogy megtámadták őket. Ekkor kell összerántani az SLA-nek ami van a közelben és mindenkit odaküldenek. Mi ebben az első hullámban érkezünk.
Hol kezdjen a player? Benn a reptér közepén? Akkor teljesen kereszttűzbe kerül, a már ott lévő SF-ektől.
Az a gond, hogy elvileg van SLA utánpótlás is, de azok valamiért bóklásznak és nem rohannak oda a reptérre segíteni, pedig viszonylag közel generálódnak. Még változtatok a WP-jükön, hogy ne SEEK AND DESTROY legyen, hanem szimpla MOVE. Hátha ez segít.
A másik ötletem, hogy nem indul azonnal a BH forgalom, hanem adunk 5 percet a playernek, hpgy úgy érezze szép lassan kipucolhatja a repteret, és akkor szakad az áldás a nyakába.
Az a lényeg, hogy végül tényleg ne tudja teljesíteni a feladatot (reptér visszafoglalása), de úgy, hogy azért fél órát játszhasson.
SPOILER!
A visszavonuló parancsot akkor kapja meg, ha eltelik fél óra, vagy ha egyedül marad a csapatából.
Jaja! "Vigyázz,....jobbra nézz...!!!" És Lacko kis kommer harcosai tisztelegnének a kommer elöljáróknak!
Hát..., sajnálom, hogy nem tudok a tesztben előrelépni, de hát ez van.
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
PS. Na megyek ofp-zni!
A parádé nagyon látványos lett, nekem sem várt pár másodpercnél többet, és jól is nézett ki. Esetleg a szakállas forradalmár barátunk itt már kaphatna valami egyenruhát, nem lehet? (Egyébként az induló végén világosan hallatszik valami Espana, de ettől függetlenül jól eltaláltad szerintem.)
Írtam üzenetet a repteresről, nem szaggatott be, csak az agyam, fel is adtam
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
Behoztam a reptér visszafoglalós küldit is. ha van időd ránézhetnél arra is. Ez még csak a nyers változat, a küldi gerince, ezen még fogok finomítani. Csak érdekelne, hogy ez milyen: mennyire szaggat a sok egység, illetve mennyire nehéz vagy könnyű?
Mind a kettőhöz kell az a civilian addon, ami az Estrellahoz kellett. Tök pici és az Estrella.zip-ben benne van. A sandbagfix addon többé nem kell, mert az megoldotta az 1.14. Úgyhogy azt kiszedtem minden küldiből már.
"We have the best two teams on Merseyside, Liverpool and Liverpool reserves" /Bill Shankly/
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Stellar Blade teszt – Teljes mellbedobással
- 2. Phantom Fury teszt – Ez a bomba kicsit besült
- 3. A Watch Dogs franchise halálát pletykálják
- 4. Children of the Sun teszt – Egyszemélyes hadsereg
- 5. Beat Slayer teszt – Ritmikus sportpofozkodás
Legfrissebb fórumtémák
- 18:28
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [43680]
- 12:40
- Újabb színészek jönnek a Budapest Comic Conra [hozzászólások] [1]
- 08:54
- Dark Souls III [105]
- 22:00
- Stellar Blade teszt – Teljes mellbedobással [hozzászólások] [3]
- 15:01
- Milyen könyvet olvastok mostanában? [2867]
- 10:58
- Helyzetjelentés [156880]
- 13:12
- Elden Ring [60]
- 11:09
- Baldur's Gate III [1322]
- 10:24
- Sorozatok [10787]
- 09:15
- Dark Souls: Prepare to Die Edition (PC) [hozzászólások] [20]