Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Shadow of the Tomb Raider

9714 levél
Válasz 19.03.08. 14:33 #133
davkar9
Március, szokásos meh.

Kicsit azért gyanús, hogy van még hátra két "pálya" és a skillek közül már csak kettő nincs feloldva... Egy-egy ilyen content dropnál mindig annyi pontot szereztem, hogy egy újabbat meg tudjak venni. A questek, amikor éppen van, a történet közepe felé játszódnak. Érdekes. Üzleti szempontból zseniális ez a pofátlanság, játékosként inkább hányingerem van.
Simple. Eternal. Beige.
9714 levél
Válasz 19.02.16. 13:11 #132
davkar9
Február. Azért valamilyen szinten "lenyűgöző", hogy így perce pontosan ki tudják mérni az egy órás contenteket... Tomb mellé kaptunk pár cutscenet is. A végén elég vicces, hogy az átvezető feltámasztja a játék végi bosst. Igazán lehetne egy vége előtt és utáni variációt ezekre a jelenetekre. Azt sem értem, hogy ha majd valaki később játssza/újrázza, miért jó, hogy a nyakába zúdítanak a játék 3/4-énél ~6-7 óra extra tartalmat, ami bár kapcsolódik, de inkább csak megakasztja a történetet.

A dlchez kapott dzsungel náci* kabát és hangtompítós lugernek nem sok értelme van, mivel ismét a gear korlátozott területeken játszódik. Egy kötelező harc van, de most kivételesen predátorozásra alkalmas arénát tettek az utunkba, ahol érdemesebb inkább a fákra felhuzigálni a zöld indiánokat.

*Outfitet továbbgondolva egy érdekesebb játékot lehetne csinálni Lara Krafttal, a führer arheológusával. Az über-machen nincs tekintettel emberéletre és kultúrákra, a cél az elrejtett és elfeledett kincsek felkutatása.
Simple. Eternal. Beige.
9714 levél
Válasz 19.01.22. 20:32 #131
davkar9
Megjött a januári óra. Illetve ez annyi se volt. Újabb midgame quest, aminek 100%-nál már semmi értelme. Leheletnyit pofátlanság ez a content mert a Rise után ismét manoros nightmaret csináltak. A harc mondjuk külön álombarlangban zajlik, mégse a képzeletbeli parkettát kenjük össze vérrel. Kötelező harc után jön a szokásos puzzle, ami most mintha külön coopra lett volna írva. Lore (valami indián majom isten ikrek tervezték a púzlit) alapján mondjuk volt értelme ennek a dupla utas megoldásnak és gyűjthető relicek is összegyűjthetők a kiválasztott ösvényen, de azért ez mégis csak egy single játék. Leginkább csak összezavart. Ültem vagy 2 percet egy súllyal lehúzós ajtónyitó kapcsolónál, aminél nem volt semmi, amihez rögzíteni lehetett volna. Továbbmentem, újabb ilyen, na mondom ehhez akkor másik ember kéne.

Maga a rémálom egyébként meglepően hangulatos, de igazából ennek az alapjátékban lenne a helye. Több ilyen jelenet kellett volna ebbe a reboot trilógiába, mert bár Jonah jogosan többször leordítja Larát amikor elbasz valamit, azért jó lenne, ha a kislány néha magától is elgondolkodna dolgokon...

A szexi kócos-sáros-rémálom-Larára azért adok egy pontot.
Simple. Eternal. Beige.
4004 levél
Válasz 19.01.02. 19:50 #130
Sucee
Ha tévén játszottad, érdemes egyébként a tv beállításaival is mókolni, sokszor abból ered az ilyesfajta input lag.
3532 levél
Válasz 19.01.02. 19:15 #129
gregmerch
Hát az lehet, hogy a szakma, a felhasználók és mindenki szerint az X1 verzió a legszebb (Ray-Tracing effekt nélkül), de az biztos, hogy annak a vezérlése a legfurább. Ha “Resolution” módra teszem a képi opciókat, akkor igaz, hogy baromi részletes minden, és csilli-villi meg tű éles a 4K-s kép (X1X-en), de a vezérlés érezhetően késik egy nagyon picit. Letoltam a játékot teszteléskor PS4 Prón, majd PC-n, de ilyen tizedmásodperces nagyságrendű késlekedéssel nem találkoztam. Néha elbizonytalanodom, hogy vajon jól érzem-e, de aztán rendre újra bebizonyosodik, hogy sajnos igen. Egy ilyen stílusú játéknál ez durván előjön, és sok hibalehetőséget teremt. Folyton rosszkor (későn) ugrok, leesek vagy ilyesmi. Pedig eddig nem volt ilyen gondom, sem ezzel a játékkal, sem másik hasonlóval. Levéve a részletességet ez javul, de akkor meg a látvány lesz érezhetően kevésbé kidolgozott (pár méterről betöltődő textúrák, mosott skinek stb.)... Ez sem volt PS4-en ennyire kiütköző, igaz az is, hogy X1-on tényleg a tűnél is élesebb minden apróság. Ilyenkor azért azt érzem, hogy messze van még az a bizonyos “8K-s mennyország”...
Asus ROG G703GX (i9-8950HK, 32GB DDR4/2666, RTX 2080 8GB GDDR6); Asus ROG Strix GL12CX (i9-9900K, 32GB DDR4/3200, RTX 2080 Ti 11GB GDDR6); PS4 Pro, X1X, Switch; 6.&7. gen; Andr, iOS
390 levél
Válasz 19.01.02. 08:42 #128
Trufa
Pont ugyanannyira volt nyitott a világ, mint a korábbi epizódokban. Totál csőjáték, néhány nagyobb helyszínnel, ahol mászkálhatsz. Meg ebben a részben legalább nem akar 5 percenként összeomlani alattad az egész világ. De az biztos, hogy túl sokszor veszi el a játék a játékostól az irányítást.

Történet? Tényleg? Folyton lezuhanunk felszerelés nélkül, véletlenül sem használhatunk semmilyen járművet, amúgy meg bosszúszomjasan mászunk egy nagy gonosz társaság ellen, időnként belebotolva valami tökre elnyomott népségbe. Nagy sztori. Ja, elfelejtettem, hogy a világot kell megmenteni.

Uncharted-ed nem ismerem, de egy Far Cry féle Tomb Raider szerintem érdekes lenne.
i5-8600 - GTX 1060 - 16Gb - Windows 10 x64
33186 levél
Válasz 19.01.01. 14:45 #127
Creativ3Form
Sztem meg pont nem kéne, hogy a nyitott világ felé menjen el a széria. Ez az új rész nálam pont azon bukott meg, hogy a korábbi epizódokhoz képest nyitottabb világ a történetmesélés és adagolás rovására ment. Amit az Uncharted tökéletesen megoldott a 4. résszel és a The Lost Legacy külön szállal, az nagyon nem jött össze ennek a TR epizódnak. Én szó szerint unatkoztam rajta, és a mai napig nem is vittem végig emiatt. Inkább vissza kellene térniük ahhoz, amit a 2013-as első résznél csináltak. Ott is szabadabban mozoghattunk meg vissza-vissza utazgathattunk a korábbi helyszínekre, de ott még nem estek túlzásba és jól eltalálták az arányokat. Jobb történet mesélés, erősebb dramaturgia, szerethetőbb karakterek, jobb kémia és még több és több Tomb kell ide, nem nyitott világ. De, ez csak én vagyok.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
3532 levél
Válasz 19.01.01. 14:18 #126
gregmerch
Úgy legyen !
Asus ROG G703GX (i9-8950HK, 32GB DDR4/2666, RTX 2080 8GB GDDR6); Asus ROG Strix GL12CX (i9-9900K, 32GB DDR4/3200, RTX 2080 Ti 11GB GDDR6); PS4 Pro, X1X, Switch; 6.&7. gen; Andr, iOS
390 levél
Válasz 19.01.01. 12:16 #125
Trufa
Most tartok itt, szerintem ideje volt egy lopakodós résznek a sok ellenség rám törős rész után. Az igazi persze az lett volna, ha mindenhol választhatsz.

No meg vannak azok a részek, ahol nem tudsz átmenni, amíg meg nem találod a küldetés adóját. Szerintem az sokkal nagyobb szívatás, ezen kellett volna inkább túlnőnie már a sorozatnak. Miért ne találhatnék meg valamit előbb, mint valaki erre megkérne? Pont a játék lényegét, a felfedezést rontja el.

Na mindegy, én azért élvezem, de remélem legközelebb már egy nyílt világú TR jön.
i5-8600 - GTX 1060 - 16Gb - Windows 10 x64
3532 levél
Válasz 18.12.31. 15:55 #124
gregmerch
A The Pillar elég jól illeszkedik az alapsztorihoz, HA közben tolod le. Én éppen PC-n újráztam a játékot, amikor kijött, és így nagyon rendben volt. Mondjuk azon én is elgondolkoztam, hogy végigjátszás után elég fura lett volna (az általad is említett okok miatt). De így nem volt rossz, és összességében eddig a komplett program egyik legjobb parkour/puzzle részét, ill. az egyik legkeményebb harcát hozta (még ha ezt is el lehet intézni kb. egy helyből lövöldözve is). A The Forge-ot én is a fősztori után toltam le, és így már se átvezető, se illeszkedés a történethez nem volt, ezért semmi extrát nem adott, csak egy óra plusz játékot meg némi új lootot. Amúgy tényleg nem túl hosszúak ezek a plusz sírok, de ha azt vesszük, lesz belőlük vagy hét, ami plusz hét óra játékidőt jelent egy cca. tizenkét-tizenöt órás programhoz. Plusz ugye a többféle játékmód mindegyikhez, ami azért végeredményben nem lesz rossz. Csak lehet, hogy jelen esetben jobb lett volna a "kevesebb, de hosszabb" elv mentén kiadni őket.
Asus ROG G703GX (i9-8950HK, 32GB DDR4/2666, RTX 2080 8GB GDDR6); Asus ROG Strix GL12CX (i9-9900K, 32GB DDR4/3200, RTX 2080 Ti 11GB GDDR6); PS4 Pro, X1X, Switch; 6.&7. gen; Andr, iOS
9714 levél
Válasz 18.12.31. 14:43 #123
davkar9
Már épp törölni akartam, mondván nem jön már ehhez semmi, amikor láttam, hogy karácsony előtt még bedobták egy újabb challange tombot. Előzőhöz hasonlóan ez a dlc is szinte percre pontosan csak egy óra volt. "Történet" szerint most épp az indiánokkal hülyéskedünk. A főszálban a kiskölyök kiszabadítása során kinyitottak nekünk valami ajtót (fene se emlékszik már erre), na az ebben segédkező névtelen és láthatatlan npc lett most előléptetve quest givernek. Jelentősége nincs, akár Jonah is kiadhatta volna a feladatot. Ez a küldi kb. úgy a kampány közepe táján lett volna aktuális, 100%-os, postgame mentésnél az eseményekre és karakterekre tett utalásoknak nincs értelmük. Mikor 5 mpre beúszik egy már megölt boss (upsz spoiler, hát nem ezen múlik a játékélmény...) az külön vicc volt.

Maga a ~puzzle amúgy hangulatos, jó kis esős, szeles pálya, de könnyű és rövid. Kapunk egy indián rucit (alap kék harciasabb változata) és egy elég béna íjat, játék végén ugyanezeket megint csak más színben. A dlc skill lehetővé teszi a fákon ugrálás közben a survival instinct használatát. Ez szerintem már alapból is ment, de arra a kemény 2-3 alkalomra amikor lehetőség van predatorozni amúgy sem jelent olyan nagy előnyt. Ugrabugra mellett van most egy fölösleges harc rész is. Elején lehet valamennyit lopakodni, de aztán belöknek a kötelező mészárlásba. Ismét a zöldruhás hülyeindiánokat kell kinyírni, még jó, hogy az alapjátékban már őket is levertük...
Simple. Eternal. Beige.
2970 levél
Válasz 18.11.30. 09:27 #122
RAI*DEN
Néhol zavarbaejtően kellemetlen szerintem a Shadow of the Tomb Raider. Én Mondjuk Xbox One X-en nyomtam végig, és nekem is a croft edition van meg (megjelenéskor digitálisan 13ezerért sikerült beszerválnom, plusz homeolás miatt még feleződik is a költségem), de valami elképesztő, hogy mennyire nem jött be maga a játék. A Rise után úgy gondoltam, hogy biztos frankó lesz majd, de ehhez képest igen csak komoly csalódás volt számomra ez a játék. Alapvetően az achikra rámegyek minden játéknál, ahogy itt is, de a két legnehezebb szintért járó achit, majd csak az ünnepek alatt tervezem kiszedni new game + alatt, addig is engesztelődöm más játékokkal(jelenleg a Far Cry 5-öt pótolom mielőtt belemerülnék jobban a Far Cry 5-be, és visszatérnék a Destiny 2-höz az új DLC miatt).
3532 levél
Válasz 18.11.29. 11:46 #121
gregmerch
Nekem az volt a mélypont, amikor kilövik alólunk a csónakot, és egy szál késsel kell a sötét olajmezőkön kommandóznunk, mindezt oktató jelleggel a játék 65-70%-kánál... Durván megakasztotta a játék menetét, és felesleges is volt, főleg ennyire előrehaladott sztori mellett, cca. 10 játékóra után...
Asus ROG G703GX (i9-8950HK, 32GB DDR4/2666, RTX 2080 8GB GDDR6); Asus ROG Strix GL12CX (i9-9900K, 32GB DDR4/3200, RTX 2080 Ti 11GB GDDR6); PS4 Pro, X1X, Switch; 6.&7. gen; Andr, iOS
22212 levél
Válasz 18.11.29. 10:49 #120
Peace
Végigszenvedtem magam rajta, de nem nagyon leltem benne örömöm. Talán a játék 5-10%-a volt az, ami igazán élvezetes. Igazából Lara legyilkolt megint mindenkit meg elpusztított jó pár kegyhelyet. Amikor őrült tekintettel mászik elő a lángoló vízből és megy késelni elborult zenére, az nekem már igencsak sok volt. Nem ütött, nem vett le a lábamról. Ennél még a Rise is mérföldekkel jobb volt! Tényleg kellene kicsit pihentetni a sorozatot.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3532 levél
Válasz 18.11.26. 23:38 #119
gregmerch
Igen, ez a lingvisztikai katyvasz engem is baromira zavart (írtam is, ha jól emlékszem). Ki is kapcsolatm se perc alat...
Asus ROG G703GX (i9-8950HK, 32GB DDR4/2666, RTX 2080 8GB GDDR6); Asus ROG Strix GL12CX (i9-9900K, 32GB DDR4/3200, RTX 2080 Ti 11GB GDDR6); PS4 Pro, X1X, Switch; 6.&7. gen; Andr, iOS
22212 levél
Válasz 18.11.26. 17:04 #118
Peace
Fú de idegesítő volt, hogy anyanyelvükön szólaltak meg az NPC-k, Lara meg folyamat angolul válaszolt nekik. Ezt azért jobban is megoldhatták volna. Mondjuk, hogy Lara is az anyanyelvükön válaszol nekik. Vissza is állítottam, hogy angolul szövegeljen mindenki. Ez is fos kicsit, de még mindig jobb. Kipróbáltam a 3D-t is TV-n, de 10 perc után megfájdult a szemem, ki is kapcsoltam. Meg undorítóan recés lett minden 3D alatt, mintha mindenféle élsimítás eltűnt volna. Na sebaj, jó ez simában is. Csúcs controllerrel!!! Nagyon örülök ennek a kis adapternek, amivel megy a DS4!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
52390 levél
Válasz 18.11.18. 17:25 #117
Barthezz
Nah ez így már jobban hangzik, akkor némileg azért még tovább hosszabbítják ezek a DLC-k az amúgy sem rövid kampányt, az ugra-bugra pedig nekem is a kedvencem a TR-en belül. Persze lehet a többi DLC másmilyen lesz, majd kiderül. Jöhetne egy nagy puzzle is akár, mint a régi TR-ekben.
9714 levél
Válasz 18.11.18. 12:43 #116
davkar9
Is-is. Kawabikuyuki vagy mi a tököm faluban, ahova kiérünk a dzsungelből vannak eldugott gombok, amiket megnyomva érhető el ez a "pálya", 2-3 rövid átvezetővel. Szerencsére nem korábban látványosan hozzáférhetetlen helyek, "itt dlc épül" táblákkal.

Challange modeban a menüből is mehet, egyedül vagy coopban, pontokért vagy időre.

Ami ~pozitívum, hogy ez színtiszta ugrabugra, nincs mészárlás. Bár azért egy gyors farkasos harc becsúszott.
Simple. Eternal. Beige.
637 levél
Válasz 18.11.16. 20:11 #115
Ricsi1976
Jogos! Most is lentebb tolták az árát. Én is várok, pedig anno instant buy volt
52390 levél
Válasz 18.11.16. 19:34 #114
Barthezz
Ez csak egy challenge tomb vagy önálló helyszín a meglévő térképhez hozzácsapva, mint a Baba Yaga volt és azon belül van egy challenge tomb? Mert ha előbbi, akkor tényleg egy vicc a season pass.

Részemről megvárom a teljes all-in-one kiadást egy alapos leárazással egybekötve, mint amilyen az előző résznél az Anniversary Edition volt a megjelenése után pár hónappal 20 euróért. Külön megvenni bármilyen DLC-t pénzkidobás, rendre durván túl vannak árazva az alapjátékokhoz képest.
9714 levél
Válasz 18.11.14. 16:50 #113
davkar9
Eléggé soványka lett ez a dlc. Videókkal együtt ~1 óra. Score és time triallal lehetne még hülyéskedni, de az nem az én világom.

"Történettől" se vártam sokat, de azért na... Abby már az alapban is érdekes karakternek tűnt és elvileg ez a quest róla szólna, de hé, majd Lara mindent megcsinál. Coop ha jól láttam csak a trialok alatt érhető el, de nem hinném, hogy kapnánk valami extra dialógust. Az is külön vicc, hogy Lara szokás szerint dögös (csak meg ne szólaljon...), Abby is elég kellemes, erre a questhez csapott két npc kb mintha a Mafia1-ből jött volna át.

Úgy láttam a nyári leárazás miatt sokan beszoptuk a croft editiont. Még így hozzácsomagolva is nagyon gyenge ez a content (és szerintem a többi is hasonló lesz), viszont külön megvenni, season passra költeni eszébe se jusson senkinek! Larának most egy pár éves pihenésre lenne szüksége, akár még egy soft reboot is beleférne.
Simple. Eternal. Beige.
22212 levél
Válasz 18.10.10. 21:36 #112
Peace
Nem is.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
9714 levél
Válasz 18.10.10. 21:12 #111
davkar9
GMG-n július óta kb folyamatosan 20%-os akcióban van, ami nagyjából az itthoni bolti ár. Mondjuk én azt javasolnám mindenkinek, hogy amíg nem megy 10k alá addig ne foglalkozzon vele...
Simple. Eternal. Beige.
637 levél
Válasz 18.10.10. 18:02 #110
Ricsi1976
Még várok kicsit Karácsonyra lentebb megy, sőt jövőre 8K és kész
3532 levél
Válasz 18.10.10. 16:22 #109
gregmerch
Azért így sem rossz, nem sokkal a megjelenés után egy AAA+ kategóriás címnél ...
Asus ROG G703GX (i9-8950HK, 32GB DDR4/2666, RTX 2080 8GB GDDR6); Asus ROG Strix GL12CX (i9-9900K, 32GB DDR4/3200, RTX 2080 Ti 11GB GDDR6); PS4 Pro, X1X, Switch; 6.&7. gen; Andr, iOS
22212 levél
Válasz 18.10.10. 16:15 #108
Peace
Jaja, reggel jött az Emil leárazásról.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
5160 levél
Válasz 18.10.10. 16:13 #107
Gump
Köszi.
Úgy voltam vele, hogy basszus 22,5 euró, mikor, a legolcsóbb helyen a standard a másfélszerese..
3532 levél
Válasz 18.10.10. 16:02 #106
gregmerch
PS Store, és ezer Ft. 25%-os akció van a játékra, most néztem meg. Az alap verzió 15k 21k helyett; a Digital Deluxe Edition 18k 24k helyett; a Croft Edition 22,5k 30k helyett.
Asus ROG G703GX (i9-8950HK, 32GB DDR4/2666, RTX 2080 8GB GDDR6); Asus ROG Strix GL12CX (i9-9900K, 32GB DDR4/3200, RTX 2080 Ti 11GB GDDR6); PS4 Pro, X1X, Switch; 6.&7. gen; Andr, iOS
5160 levél
Válasz 18.10.10. 14:45 #105
Gump
Milyen pénznemben és hol?
5326 levél
Válasz 18.10.10. 14:34 #104
Skorpio90
Dikk, hol?
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
3532 levél
Válasz 18.10.10. 14:31 #103
gregmerch
Ilyen hamar? Vagy villám akció? (PC?)
Asus ROG G703GX (i9-8950HK, 32GB DDR4/2666, RTX 2080 8GB GDDR6); Asus ROG Strix GL12CX (i9-9900K, 32GB DDR4/3200, RTX 2080 Ti 11GB GDDR6); PS4 Pro, X1X, Switch; 6.&7. gen; Andr, iOS
22212 levél
Válasz 18.10.10. 14:20 #102
Peace
22,5 a Croft Edition.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
22212 levél
Válasz 18.09.17. 13:48 #101
Peace
Akkor egyáltalán nem vészes. Köszi!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
5160 levél
Válasz 18.09.17. 13:38 #100
Gump
Ha még érdekes a kérdés, akkor 1080p-ben mindent maxra rakva, SMAAT x2 élsimítással fix 60 fps max. 70% körüli GPU használattal. Stutter, ilyesmi nem volt, SSD-re van telepítve. i7-8700, 1070 ti, 16GB.
1890 levél
Válasz 18.09.16. 16:38 #99
warcat
Én is inkább kivártam a vétellel, mert nincs is most időm rá.
Viszont ha valaki nagyon Larázna, greenmangamingen TRINITY kuponkóddal 34.19 font az alapverzió.Holnapig él ,talán délután 4-5 körül jár le.
390 levél
Válasz 18.09.16. 13:32 #98
Trufa
"kettétöröm a billentyűzetet"

Öreg hiba egy ilyen játékot nem gamepad-dal játszani. Legfeljebb a harcoknál fogtam egeret a célzáshoz. Nem lett volna ennyire negatív a véleményed az egészről
i5-8600 - GTX 1060 - 16Gb - Windows 10 x64
5326 levél
Válasz 18.09.16. 11:15 #97
Skorpio90
Na, pont ezért nem vettem meg. A 2013-as nagyon szórakoztató volt, amikor még újat mutatott. A Rise amellett, hogy fosul volt optimalizálva, semmi újat nem mutatott, jól mondod, még animációk terén sem. Ráadásul engem annyira idegesített a sztori, hogy arra szavak nincsenek, és ezt nagyon kevés játék tudja elérni (a Wolfenstein II mellett). Itt is 5 perdenként szakad le valami a lábad alatt? Itt is egy folytában azt mondja Lara, hogy Trinity, meg Jonah, meg must be stopped?
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
637 levél
Válasz 18.09.16. 09:51 #96
Ricsi1976
Korrekt írás! Sajnálom, hogy ennyire elcseszték, vagy inkább sajnálták a pénzt és az energiát a megújulásra. Lásd pld GoW, teljesen ellenpélda. Ütött.
22212 levél
Válasz 18.09.16. 07:45 #95
Peace
Akkor ennyit a kikerülhető harcokról....
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
9714 levél
Válasz 18.09.16. 07:38 #94
davkar9
Hát ez... mi is a szép magyar fordítása az anticlimacticnak? Több ponton is élveztem, de folyton visszazuhant a középszerűségbe, legyen szó bármiről, gameplay, karakterek, történet. Sajnos ez a játékmenet elöregedett. Alapvetően nem rossz, de könyörgöm, ugyanazok az 5 éves animációk jönnek elő mindenhol kezdve a természetellenesen hosszú/magas ugrásoktól a "Lara felkenődik a sziklákra mert sebes a folyó" részekig. A víz alatti részek mintha az előző kettő úszásaihoz készült dlc lenne. Lopakodós pirája részek ezt nem dobják fel, sőt... Nem kell underworld minőségű vízi rész, hiszen annyit nem merülünk alá, de többet ki lehetett volna ebből (is) hozni.

Nagy szívfájdalmam a reboot sorozatban a mészárlás, pontosabban a gameplay és a történet moralizálásának ellentéte. Szerencsére ebből most kevesebb van, nagyobb a hangsúly a kalandon és a felfedezésen. Sajnos azonban itt is kötelező a harc és ráadásul rossz is. A pályarészek úgy vannak kialakítva, hogy a környezet alapján borítékolható, hogy valahol csetepaté lesz. Pl a predator fát, ami ugyebár a beharangozott feature, kb 3-4 alkalommal van lehetőségünk használni a játék során. Az különösen idegtépő, amikor 2x2 ms ketrecharc szintű arénákba löknek be egy-egy mellékküldi során. A végebossfight a sorozat legrosszabbja, normalon játszva azon voltam, hogy kettétöröm a billentyűzetet és yt-n fejezem be. Biztos én voltam a béna, de reboot és a risehoz képest ez szörnyű volt.

Ebben benne volt az is, hogy szar a kamera. Én nem tudom mit csináltak, fov értéken állítottak vagy valami. Larának jó segge van, szívesen húzódik közel hozzá az ember, de sokszor derékig belevágnak, amitől nem lehet látni semmit. Néhány ugrálós résznél valamelyik idióta kitalálta, hogy rögzíteni kell a kamerát, hát tisztára mintha AC-vel játszottam volna... Maguk a challage tombok a videókban ígéretesnek tűntek, azonban megmaradtak a rise szintjén. Egynél "akadtam" csak el egy rövid ideig, de csak azért, mert egy mászható résznél próbálkoztam, ami csak azért nem volt használható, mert nem kentek rá fehér mászó festéket... A történetbe is beleszőttek 2 puzzlet. Ez egy jó lépés volt a jó irányba, több ilyen kellett volna a kötelező arénaharcok helyett.

Elég negatívra sikeredett. Nem rossz játék ez, inkább csak meh. Egy középszerű, maximum 6, ízlés szerint jóindulattal gyenge 7-re kihozható, pontos folytatás, ami inkább érződik kiegészítőnek, mint teljes értékű folytatásnak. A rise összességében jobb volt.

(Minden meg lett 100%-ra, csak hát gondolom az ea miatt bent maradtak bugok ezért a játék nem érzékelte. Ez nem levonás, inkább csak figyelmeztetés, ne lepődjön meg senki, ha egy-két relicet nem rögzítene a játék.)
Simple. Eternal. Beige.
52390 levél
Válasz 18.09.15. 17:37 #93
Barthezz
Ezt örömmel hallom, ezek szerint van esély a jövőre 10 éves gépemen is. (Annyi változás volt mindössze, hogy 2 éve megvettem Crea akkor eladó GTX 760-át, természetesen enélkül egyetlen mai játék sem futna már.) Mondjuk már nagyon időszerű egy új gép vásárlása, de ha ez a játék sem fogja ezt kiváltani (a közepes grafika nekem bőven megfelel), akkor minek cseréljem le. Az összes többi game, ami jelenleg érdekel, ennél gyengébb vasat igényel.

Viszont egy akciót természetesen megvárok, addig bőven van mivel játszanom. Ha minden DLC-stül elvihető lesz egyben 20-25 euróért egy GOTY edition, akkor le is csapok rá. Ez kb. jövő ilyenkor lesz esedékes, a Rise esetén legalábbis 1 év telt el a PC-s megjelenés után az első ilyen drasztikus mértékű leárazásig.
11177 levél
Válasz 18.09.15. 10:41 #92
VodevilX
Befigyelt egy impulse buy, pedig alig nyúltam idén játékhoz, de egye meg a fene...
Alapvetően számomra abszolút hiánypótló az ilyen ősi kincskeresős TPS, legnagyobb rejtély, hogy miért nem létezik valami bazi nagy Indiana Jones franchise... de ennek hiányában, így ez az új sorozat legalább pótolja PC-n is az Unchartedet.
Most ugrottam neki, egyelőre annyit tudok, hogy az ezer éves vasamon normal-on teljesen is teljesen jól mutat, mellette pedig elég stabilnak tűnik a 60fps is, szóval ha az előzővel nem volt baj, akkor itt sem várható.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
3532 levél
Válasz 18.09.14. 09:08 #91
gregmerch
Milyen farkasok ?!? Amúgy ja, Te váltottál géppityura? "Úgy könnyű..."
Asus ROG G703GX (i9-8950HK, 32GB DDR4/2666, RTX 2080 8GB GDDR6); Asus ROG Strix GL12CX (i9-9900K, 32GB DDR4/3200, RTX 2080 Ti 11GB GDDR6); PS4 Pro, X1X, Switch; 6.&7. gen; Andr, iOS
22212 levél
Válasz 18.09.14. 08:37 #90
Peace
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
9714 levél
Válasz 18.09.14. 08:08 #89
davkar9
Nagyjából egyenlő arányba idegesít fel és nevettet meg, hogy a farkasos qte-k továbbra is a játék legelbaszottabb részei. Váltani géppuskára aztán szarrálőni a tetves dögöket mielőtt még közel érnének...
Simple. Eternal. Beige.
22212 levél
Válasz 18.09.13. 17:28 #88
Peace
Abban még mi a móka, ha ennyi zsetonnal indulsz?
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
4004 levél
Válasz 18.09.13. 17:03 #87
Sucee
Ezek inkább taszítanak, nem elég, hogy túlárazott parasztvakítás, még az early game fejlődés örömét is egyből kukázzák.
33186 levél
Válasz 18.09.13. 13:53 #86
Creativ3Form
Nos, tekintve, hogy lesznek benne RPG elemek is, azaz a medálok, egyéb ruha kiegészítők, gyorsabb lovak stb. stb. mind-mind extra képességet fognak adni. Plusz a bankrablós küldetés mellett eleve úgy kezdesz, hogy alapól egy milla van a számládon, és a boltokban is olcsóbban adnak majd mindent. Persze megértem én, ha valaki nem gerjed be az ilyenekre. Én a PS4-es játékok esetén valamiért rácuppantam az ilyen kiadásokra. És ha már, akkor csak azért nem a szobros, mert nem tudnám hova tenni.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
22212 levél
Válasz 18.09.13. 13:43 #85
Peace
Miért ekkora perverziód ez a Special/Extra/Ultimate Edition a játékokból? Egy extra bankrablós küldetésért fizessek 18k helyett 27k-t??!!!! Mert kb. ez az egyetlen, ami érdemleges lehet a SE tartalmából. Foltos hátú telivér, nyereg meg ruha....baromi fontosak.....
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
33186 levél
Válasz 18.09.13. 13:24 #84
Creativ3Form
De remélem abból legalább a Special Editiont.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.