Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Star Wars Jedi: Fallen Order

10283 levél
Válasz 20.05.03. 00:08 #139
davkar9
Ha már így előkerült a topic nekem is megjött hozzá a kedvem. Ráadásul a héten Ahsoka megkapta a telefont a CW-ban, ami nagy +1 a hasonló jelenet miatt, plusz a metrozások (russian girlfriend) alatt többször is eszembe jutott már a játék. Harcot mondjuk teljesen elfelejtettem, scout trooperek néha bossnak is elmennek, a "felfedezés" viszont sokkal gördülékenyebben megy. Most elsőre dathomirra mentem az "elakadásig". Érdekes, hogy naplóba ch2 végére rakja ezt az első látogatást. Nem tudom ki az aki zeffo1 után inkább itt folytatná kashyyyk helyett. Na meg a szinte kikerülhetetlen double blade elég hülyén mutat már ilyenkor (vagy még zeffo előtt, ahogy most én is felkaptam) a későbbi sztori szempontjából.
All me best mates are trees.
4318 levél
Válasz 20.05.02. 16:44 #138
Sucee
Volt egy indán átlendülős, amit alig vettem észre, lehet, hogy te is arra gondolsz a "felső barlang" kapcsán.
10283 levél
Válasz 20.05.02. 14:20 #137
davkar9
Ja a mocsár az a dathomir legalján lévő mocsár, nekem az volt a másik trükkös % azon a pályán. Kashyyyk viszonylag lazán lement. A fánál mondjuk feszengtem, mondom szépnek szép, de 1-2%-okért én ide ugyan vissza nem mászom... Amivel meggyűlt itt a bajom az a fához vezető út utolsó finomítós részénél egy felső barlang volt.

Zeffon pont ugyanez hiányzott, pedig azelőtt is elfutottam egy párszor.
All me best mates are trees.
4318 levél
Válasz 20.05.02. 12:24 #136
Sucee
Nekem Kashyyykon nem volt ilyen, nálam a másik Zeffon volt.

Jégcsúszda és falfutó platformnál, miután a "fume lifteket" is aktiválod, felvisz egy újabb falfutó platformhoz afféle shortcutként a visszautadra egy barlangon át - ott is nagyon specifikusan kell visszafordulnod, hogy megláss egy kis bemélyedést egy echoval.

Szerk.: Sőt, Ilumon is volt egy. Amikor egy falmászós szakasznál (barlangrendszer közepe fele, ahol először találkozunk aztán probe droidokkal) lefele kellett mászni az echoért... Ezer évig tartott, amíg eszembe jutott, hogy gyanúsan sokáig tart lefele is az a falszakasz.
10283 levél
Válasz 20.05.02. 10:04 #135
davkar9
Én is erre tippelnék. Xezerszer végigjártam azt a részt és egyszer pont észrevettem amikor máshogy fordítottam a kamerát amikor fölötte jártam. Utána meg a fejemet csapkodtam a falba, hogy eddig hogy nem vettem észre azt a beugrót.

Másik "eldugott" a mocsárban az egyik faág végén lévő terület, ami megint ilyen "hát ez eddig hol volt?".
All me best mates are trees.
1833 levél
Válasz 20.05.02. 07:28 #134
Aribeth
Oh, köszi, most esett le, hogy a First Order ebből a jeges bolygóból csinálta azt a röhejes Starkiller szart a Force Awakensben. Mondanám, hogy szép munka, jópofa húzás, hogy a játék is behozta ezt a helyszínt, és ezzel összekötötte a szálakat, de az új trilógia majdnem teljesen kinyírta számomra a Star Warst, és jobb szeretek nem is gondolni rá, úgyhogy inkább nem.

Sucee: az tuti, hogy egy olyan szakasz kerülte el a figyelmem.
Már letöröltem a játékot, de persze a mentés és megvan. Nemcsak a Dathomir volt hátra, Ilum is 95-7 körül állt, Bogano, Kashyyyk és a Prothean, oh pardon, Zeffo bolygó pedig ilyen 85-90-en, tehát lenne még munka. A Boganóra vagy nyolcszor visszamentem a játék során, minden új képesség után megpróbáltam, hogy na, talán majd most többet találok, de ott is volt egy szakasz, a “Cordova emlékhez vezető hosszú sáros lejtő tetejéről indulva ha a falon futok, majd behúzok két indát, aztán megint a falon futok, és ha nem esek le sokadszorra valamelyik ponton, akkor elérek egy force/life essence-t/echót” rész, ahol éreztem, hogy nekem ehhez most túlságosan késő este van.

De ahogy visszagondolok rá, tökre felvidít, tényleg ügyes kis játék volt, igazi SW hangulattal, a Bioware lezüllesztése és az SW címmel való teljes bénázás után nem is hittem volna, hogy az EA képes még olyan nagy projektet pénzelni, ami ér is valamit.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
4318 levél
Válasz 20.05.02. 00:12 #133
Sucee
Ha tényleg csak Dathomirból hiányozna három százalék, azért ne add fel. Kétszer játszottam végig a játékot, másodszorra az volt a meglepő ha maradt felfedezésre váró terület az után, hogy csak "végigrohantam". Egy-egy trükkösebb hely van, de amúgy totál teljesíthető.

Amúgy ha tippelnem kellene, akkor a hídról lecsúszás utáni területen a növényeken egyensúlyozós, platformokat lehúzós, lift körüli területen hagytál el egy echo-t.
1833 levél
Válasz 20.05.01. 10:52 #131
Aribeth
Nem volt ez rossz, és itt ellőhetem az “ígéretes kezdés” sablont. A történet egészen az utolsó harmadig-negyedig nem kapott el, de a jégbolygó (Ilum?) után hasított. A játékmenet helyenként döcögött, az átskinezett, sablonos helyszínek sem mind nyerték el a tetszésem, ellenben a fejtörők és az egyes “itt húzd le a platformot, rohanj falon, mielőtt visszaállna a helyére, ugorj az indával, megint fal, megint inda” jellegű feladatok terén kifejezetten odatette magát a fejlesztőcsapat.
Cal kifejezetten szerethető lett, jó volt eleve a színészválasztás is, de Merrin, a kapitány, és miután túltettem magam a gülüszemein, Cere is kedvencek lettek.

Egy ideig elgondolkodtam azon, hogy na, akkor kiplatinázhatnám a játékot, de miután harmadszorra jártam végig a creepy Dathomir minden szegletét, és még mindig 97%-ra volt csak felfedezve, úgy döntöttem, hogy van még épp elég más játékom.

Ha folytatják egy hasonló kalanddal, akkor a pályaszerkesztésen kellene még változtatni, élőbbé, színesebbé tenni, a meditáció utáni ellenség feltámadás szintén eléggé zavaró volt a történet szempontjából, mármint oké, hogy az élővilág visszatér, nade hány rohamosztagos van még, aki felébredt mély álmából (bár persze xp szerzésre megfeleltek), és nekem valahogy a harcrendszer sem volt annyira bejövős, de a noob szinten nem kellett annyira megerőltetnem magama precíz kitérésekkel és az ellenség mozgásának kiismerésével, lehet, hogy magasabb nehézségi szinten jobban élveztem volna, de újrajátszani biztos nem fogom.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
75 levél
Válasz 19.11.28. 07:24 #130
Archanelion
Bár nem vittem még végig, de le a kalappal a respawnos srácok előtt. A technikai gyengeségeit kárpótolja a legnagyobb fejlesztői cégeket meghazudtoló, majd rendre utasító jó megoldásai a játéknak. Sír egy vaskos DLC-ért. Ha valamiért igazán megéri, akkor az ez.
Éget, és nyomot hagy a benne rejlő SW hangulat. Sokszor azon filózok, hogy vajon George Lucas-nak van-e bármilyen köze a játékhoz, akár rejtetten. Mert ez ízig vérig Star Wars, ami rég volt már.
23887 levél
Válasz 19.11.27. 20:00 #129
Peace
Mocskos komoly volt!!!!!! Én is imádtam!!!!!!
4318 levél
Válasz 19.11.27. 18:41 #128
Sucee
A zene is tökéletes választás volt. Rég rázott már ki hideg játék közben - SW játék közben pedig talán most először.
33457 levél
Válasz 19.11.27. 18:10 #127
Creativ3Form
Most, hogy már a többség, akit érdekelt végigjátszotta...de azért inkább még mindig spoilerbe rakom...szóval...SPOILER
...gyerekek...hát mi volt az a Darth Vader jelenet a végén?!?!?!?! Ahogy szemből látjuk a csajt, aki meghallja a lépteket, majd azt a bizonyos légzést, ami után fokozatosan ül ki az arcára és az egész testére a félelem, aztán Vader egyszer csak így kilép a füstből...leugrik...kettévágja, majd a társunkat úgy pöckli félre, mint egy kenyérmorzsát vagy mit...nálam vetekszik a Rogue One Vaderes momentumával, és videójátékos szempontból torony magasan az év jelenete nálam.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
75 levél
Válasz 19.11.26. 17:48 #126
Archanelion
Jaja nekem is egy régi 90-es évekbeli akció lövöldözős játék jutott erről a dologról az eszembe
De ha neki kényelmes, miért ne? Én nem bánnám ha választható opció lenne ez.
Mindenkinek mindig más kényelmes, ismerek olyan CS:GO-s srácot aki kurzorokkal játszik, és a környező gombokra állított be mindent. Őskori FPS játékos a Wolf3D időkből, és igaza van, annak idejében tényleg így kellett irányítani, csak egér nélkül. Nyilván az emberek 99.99%-a átállt a modern WASD+space+e meg egyéb változatos megoldásaira, de aki maradi, az maradi. Én nekem is át kellett állnom de már nem tudnám úgy elképzelni, sőt, egér nélkül se. Pont valamelyik héten zúztam a Brutal Doom-al és egyből WASD-ra forgattam át az egész beállítást
4318 levél
Válasz 19.11.26. 17:42 #125
Sucee
Amit te írsz, az irtózatosan kényelmetlen és visszamaradott lenne ehhez a stílushoz. Az egy tps, nem egy tps nézetű akció-kalandjáték kamerája.

Xboxon semmi baja amúgy. Annyi, hogy teljesen nonszensz módon nincs sensitivity slider, pár fokkal azért én is feljebb venném, konzolos pubg játékosként azért gyorsabbhoz vagyok szokva.

Szerk.: Mármint a kamerakezelésnek nincs "semmi baja" - indokolatlan fps dropokkal ellenben tele van, jóval komolyabb szinten is, mint az itt említett 80fps: oneX-en 30 alá esik.
75 levél
Válasz 19.11.26. 17:36 #124
Archanelion
Hát lehet nekem is ez lesz, mert borzasztó igénytelen...
1570 levél
Válasz 19.11.26. 17:32 #123
quervo
Szerintem nem egyről fogunk beszélni, de a kontrollerrel nekem is meggyűlt a bajom (Logi F710), mondjuk én eddig csak a PES-hez használtam a vezérlőt. Engem az zavart, hogy a kamera karral állandóan utána kellett mennem az egyenesnek, jó lett volna, ha végig fixen van Cal háta mögött a kamera, és csak akkor kell használni a másik kart, ha más irányba szeretnék nézni. De mivel minden PS-felhasználó ismerősöm mondta, hogy ez bizony kontrollerrel jó, elfogadom, hogy ez a sztenderd.

Már a tutorial bolygón átálltam bill+egérre, és az ending creditsig rá sem néztem a kontrollerre.
75 levél
Válasz 19.11.26. 17:30 #122
Archanelion
Elképzelhető hogy a 2 kontroller teljesen másképp reagálna a játékra? Kár h nincs más itthon, lazán kipróbálnám hogy milyen másik kontrollerrel...

De ha még fent van a gépeden, lépj be a játékba, és figyeld meg amit írtam Olyan mintha alig akarna átlósan mozogni, de fel-le és jobbra-balra gyors.
23887 levél
Válasz 19.11.26. 17:26 #121
Peace
FC5-öt és ezt is PS controllerrel játszottam végig, soha semmi problémám nem volt.
75 levél
Válasz 19.11.26. 16:54 #120
Archanelion
Más gondom is van... A játék bill+egér kombóval kényelmesen irányítható... Xbox kontrollerrel pedig undorító a kamera forgatása benne. Olyan, mintha fel-le, jobbra-balra gyorsan mozogna és szépen, de átlósan minden irányból szenvedne. Ez azt eredményezi a mindennapi felhasználásban, hogy rohadt kényelmetlen érzésed van egész végig mikor játszol... Erre is kíváncsi volnék hogy másoknál is így van-e... Nyilván meg lehet szokni, de azért ez gáz szerintem.
A Metro : Exodus-al is ez volt a bajom, hogy a kontroller analóg default beállítása igénytelen volt, vagy egyenesen olyan ember kezére készítették aki úgy játszik mint egy ügyetlen kezdő aki még sohasem játszott semmivel sem --> csak fel, le, jobbra és balra néz, átlósan képtelen, attól már szédül. Láttam már ilyet... Van, hogy fel sem fogja mit lát a képernyőn Általában az idősebb korosztály ilyen akiket viccből leültetsz a játék el...
Aki soha nem játszott videó játékkal és nincs érzéke hozzá, az bizony ilyen szakadozottan, kurzorosan nézelődik egy játékban.

Na olyan, mintha úgy csinálták volna meg, mintha nem gondoltak volna arra, hogy bizony te átlósan fel és le, minden irányba szeretnél nézelődni...
Ami a legidegesítőbb, hogy ezt nem tudom átállítani sehogy se, és a neten sem találtam semmit róla. Most ugrik be, hogy a Far Cry 5-nél is ez volt a gondom... Kontrollerrel való játékra egyszerűen alkalmatlan volt.
75 levél
Válasz 19.11.26. 16:15 #119
Archanelion
Más is tapasztal indokolatlanul nagy FPS zuhanásokat?

Itt 85
Pár méterrel arrébb meg 137
Dying Light, te vagy az? Rá emlékeztet

Igen, bőven a szaggatás határa felett van, egyszer láttam csak leesni 60 valahányra, elismerem.

De 144 HZ-n az ember elég erősen megérzi ezeket az erős váltakozásokat, és a játék motorja is reagál ám rá, nem csak a monitor.

Kéret egy fixet a játék...

Konfigom az adatlapomon, bár tényleg érdekelne hogy más is tapasztal-e ilyeneket, vagy ha igen, akkor csak én vagyok aki erre érzékeny ennyire? Isten lássa lelkemet, de fárasztó állandóan telepítgetni, és nincs meg a legfrissebb driver. Ha nem muszáj, most nem maceráznék vele, ha másnak is a legfrissebb driverekkel ezt csinálja.
23887 levél
Válasz 19.11.26. 11:15 #118
Peace
MENNYIRE MOCSKOS KEMÉNY VOLT MÁR A VÉGE IS!!!!!!!!!!!!!!

Hihetetlenül csúcs lett az egész!!!! Az egy dolog, hogy én béna vagyok, de pár hatalmas k*rva anyázással legalább kieresztettem a gőzt némiképp! De ezért a kalandért totálisan megérte!!! Remélem a The Mandalorian sikerén felbuzdulva felélesztetik a 1313-at a Respawn-al!!!!!!!!!!!
16975 levél
Válasz 19.11.26. 10:38 #117
david139
Hát engem kiakaszt ez a sok kúszás-mászás-ugrálás.. Ain't nobody got time for that.
You do the hokey pokey and you turn yourself around, and that’s what it’s all about.
1972 levél
Válasz 19.11.25. 12:43 #116
jawsika
Ott is ez van. Ha nem halsz meg, de elfogynak a heal-itemek és lement a HPd, akkor restelsz, és akkor mindenki ressel.
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
10283 levél
Válasz 19.11.25. 12:19 #115
davkar9
Én úgy tudtam a combatra vonatkozott. De Soulsban ugyanúgy újra végig kell verekednem magad a már levágott ellenen, ha meghaltál, nem? Itt most csak annyi a különbség, hogy a "halál és újra(és újra és újra)" helyett egy "majdnemhalál elkerülése és később újra" rendszer van ha restelsz. Amúgy mi a gyökértelen ebben a rendszerben? Eljutsz a "tűzhöz", medi, az csak a mögötted lévőket respawnolja, akik még előtted vannak, azokon úgyis át kell verekedned magad. Visszaúton meg fogd fel úgy, hogy amíg Cal lazult addig megjött az erősítés.
All me best mates are trees.
23887 levél
Válasz 19.11.25. 12:12 #114
Peace
Pedig nem érzem magam bénának.... és mégis! Dodge-olok, igyekszem időzíteni a támadásokat, használom a terep adta lehetőségeket. És mégis sokszor 0 stim-el jutok a mentési pontra. Nem tudom miért megy ilyen csicskán.....
1972 levél
Válasz 19.11.25. 12:06 #113
jawsika
Na várj... Szerintem a Souls-likesága a heal/checkpoint/enemyress systemben merül ki. A harcrendszere szerintem elég sima, érthető. Nem is nehéz. Csak nem hibázhatsz. És nem azért, mert ha hibázol meghalsz. Ez oké, ezt vállaljuk. Hanem hogy ha hibázol, restelned kell és megint mindenki, de mindenki él. Mindegy, túlragoztam, értitek úgyis.
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
1972 levél
Válasz 19.11.25. 12:02 #112
jawsika
Na ne már, hogy szenvedsz minimumon.
Ne viccelj, hát kábé meg se lehet halni. Én van, hogy ilyen szarokbele módon verekszem, megütnek, meglőnek, és semmi. Kedvenceim azok a kosok amúgy, amik fellöknek, majd amikor felkelsz instant megint. Agyrém.
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
10283 levél
Válasz 19.11.25. 11:56 #111
davkar9
De akkor ez mégsem a játék hibája hanem csak béna vagy. No offense, én is az vagyok, ezért fel sem merült, hogy bármikor is easy fölé menjek. Néha teljesen ráéreztem a harc ritmusára, pl scout trooper egy összeérintés után már kapta is a counter finishert, de valamikor fél percig lépni se tudtam, úgy ütöttek és lökdöstek. Nehezebben gondolom minden mozdulatnak tökéletesnek kell lenni. Ahova dodge kell ott tilos parryzni, amit perfect parryvel kell védeni oda nem érdemes dodgeolni, mert dpst-lehetőséget vesztesz. A souls-os combat jelző úgy sejtem a felső kettő nehézségre szól, az alatt szerencsére? nem érezni a hatását.
All me best mates are trees.
23887 levél
Válasz 19.11.25. 11:47 #110
Peace
Én meg folyamat k*rva anyázok!!! Nem nekem valók a nehéz játékok, messzire kerülöm is a DS/Sekiro/Surge rémségeket. Második nehézségi fokon kezdtem, de valamikor betelt a pohár és levettem legkönnyebbre. De még így is sokszor agyvérzés közeli állapotban vagyok. Főleg boss-oknál, ami természetesen pont akkor ugrik/teleportál arrébb vagy éppen akkor nyom egy olyan ba**ó támadást, ami földre visz,m amikor tolnám az odaugrós nagyot sebző vágást neki. Az ilyenektől kivagyok idegileg. Itt most a Dathomir-on már nagyon idegbe vagyok, kezdek fáradni így 17 órával a hátam mögött. A látvány, hangulat, zene az elképesztő, de saját bénaságom miatt a harc sokszor inkább frusztráló és sokszor legszívesebben abbahagynám. De aztán néha jön egy sok halál után bekövetkezett győzelem és akkor annyira jó érzés azt üvölteni, hogy "JÓ TETVEDÉK MOCSOK K*RVA ANYÁDAT, TE ÓTVAR SZENNY, HOGY ROHADNÁL MEG!!! MEGHALTÁÁÁÁL!!!!!!!!"
1972 levél
Válasz 19.11.25. 11:04 #109
jawsika
Nem, csecsemő-fokozaton nem szenvedek, max 1 stimm egy bolygó, persze, csak érted, hogy azért tartom ott, hogy ne kelljen restelni. De így meg az egész értelme veszik el. Értesz? Tehát máshol ez eszembe nem jutna. Egy God of War-os valkűrfight magas difficultyken egy élmény. Vagy akármit mondhatnék. De 1) külön chamberben van, nem az út közepén, 2) nem éled újra folyton. Ez nem fun. Mindegy, azért haladok, csak a harc könnyűsége elveszi az élvezetet. Talán csak Bethesda gameket szoktam könnyűn tolni, mivel ott utálom, ha állandóan enni kell folyamat, és jobban élvezhetőek számomra. Azonkívül minden mást, pláne ilyen gameket minimum hardon tolok. Egy Witcher 3-at, egy Arkham gamet maxdiff. alatt el sem indítok. Itt meg ezzel kell bohóckodni... Szégyellem magam.
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
23887 levél
Válasz 19.11.25. 10:27 #108
Peace
1570 levél
Válasz 19.11.25. 10:13 #107
quervo
Nem mentem rá a gyűjtögetésre, tökömnek volt kedve csigákkal harcolni nonstop.
10283 levél
Válasz 19.11.25. 09:59 #106
davkar9
Nem értem. "Csecsemő fokozaton" semmi szükség meditatere, egy-egy "pályát" (hajótól hajóig) én legalábbis simán le tudtam tolni pihenés nélkül. Pár stim mindig maradt mire a mantishoz értem. Ha ez így túl könnyű, akkor gondolom jól megy a harc, de ha meg jól megy, akkor a nehezebb fokozattal nem kéne ennyit szívnod (többször sebesülsz, fogy a stim).
All me best mates are trees.
1972 levél
Válasz 19.11.25. 08:44 #105
jawsika
Nehezen haladok, bűntudatom van a "csecsemő fokozat" miatt, de alapvetően a korábban leírtakat tudom én is megerősíteni.

Messze azok a játék legerősebb, legjobb részei, ahol nem ez a meditate system van.

SPOILER
Ilyen a játék legeleje, a Mantissal való találkozásig, a megérkezés a Kashyyk-ra, az AT-AT capture-rel, vagy amit eddig láttam, a szabadulás az arénából, miután visszaszerzed a fegyód meg BB-1-t.


Ezek a részek erősek, különlegesek. Az, hogy feljebb vett nehézség mellett minden meditate pontot le kell ülni restelni, és mindenki újra él, és azon a folyosón, ahol az előbb mentél végig, mindenki újra ugyanott van, nekem immersion breaker. Egy Dark Soulsban ezt el tudom fogadni, ott ennek megvan a háttere, abba a világba beleillik.

Itt nem működik nekem. És tényleg, amit ti is sokan mondtatok, hogy ha lenne normális, unlimited heal-system, akár GoW (felvehető, innen-onnan eső healitemek), akár Spider-Man (folyamatosan, a harcból töltődő, szabadon használható heal), de akár Arkham módra (fight után a teljesítményed alapján visszatölt a HP-d) is, és szabad mentés, nekem ez simán Év Játéka lenne. Jó a sztori, jók a karakterek, jó a harc is. De az, hogy felvegyem a difficultyt azért, hogy a harcot jobban élvezhessem, cserébe meg minden bukásnál kezdhessek mindent elölről, hát az nem gyerebe.

Egyszerűen nincs meg a progress-élmény. Nincs meg az, ami a hasonló játékokban a legjobb, hogy ugyan visszamehetsz a collectible itemekért, de akiket legyaktál, nem lesznek megint ott... Ez nem is illik a SW világba, teljesen gyökértelen itt. Nem tudom, kinek az ötlete volt.


Tényleg ezért kár volt szerintem (nyilván ez szubjektív), de ez nálam ezt az egyébként baromi jó gamet eléggé lehúzza.
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
23887 levél
Válasz 19.11.25. 07:14 #104
Peace
Most kezdted!!! Eltelt 9 nap és mintha sehol se lennék. Na de majd most!
1570 levél
Válasz 19.11.25. 01:04 #103
quervo
Végére értem én is.

Számomra ebben egy végigjátszás volt, kicsi az esélye, hogy újra nekifutok, csecsemő fokozaton is akadt azért kihívás benne. A problémáim először:
- Végig megvolt a "cső" érzésem, jó, hogy vissza lehet menni bolygókra, de Mirror's Edge mintára előre kivilágított platformokkal kellett művészkedni, nem adott helyt a kreativitásnak a játék.
- Óriási hiba volt boss fightokat szakadékok mellé tenni, úgysem eshet le, örültem volna, ha őket is ki lehet taktikázni valahogy.
- Jó nagy beetetés az elején az a pár szelid állatka a Boganón, onnantól mindenki támad.
- Van egy screenshotom arról, ahogy a következő szobába simán bejuthatna Cal (annál jóval kisebb réseken áttuszakolta magát), de nyilván ott a láthatatlan fal.
- Ez meg nagyon szubjektív: szerintem kezd kicsit elfáradni ez a 3-4 közötti korszak, mindig kerülnek elő még túlélők, én tudom, hogy egyelőre senki nem nyúlhat a post-Skywalker korszakhoz, mert azzal meg kell várni a filmet, de lehetne mondjuk Palps fiatalkorába helyezni a történetet, ott már lehetnének filmekből ismert karakterek, és nem SPOILER
Verebes Istvánra
kéne sokadszor izgulni.

Ez a játék mégis jó, de egyetlen okból: Star Wars. Lehet fénykardozni, a fénykardot személyre szabni (a duplapengés nyöszörgésemet leküzdöttem), lehet megint szakadékba lökni ellenfeleket. Toltak bele hangulatot, az biztos. Örülök, hogy a gépem megbirkózott vele, de ha itt tart a játékipar, akkor tényleg fölösleges még fejlesztenem, bár a Cyberpunk biztos el fog gondolkodtatni.
4318 levél
Válasz 19.11.24. 20:01 #102
Sucee
Nem haluztál, ez a lényege. Kisebb sebzés, viszont nagy AoE. Végén amikor már háromféleképp kombinálhatod a támadásaidat, iszonyat hasznos beleépíteni ezt is.
23887 levél
Válasz 19.11.24. 19:54 #101
Peace
Szarul néz ki, de pár szituban nem is olyan rossz az a dupla penge. Vagy csak haluztam? Mondjuk az esetek 99%-ban nem használom. De mikor 3 pókkal és egy csigával harcoltam, elég jónak tűnt.
4318 levél
Válasz 19.11.24. 19:23 #100
Sucee
Engem nem zavart, de amúgy van sok alkatrész, amitől jóval rövidebb az egész.
3679 levél
Válasz 19.11.24. 19:22 #99
gregmerch
Igen, írtam arról is, csak még szerkesztettem a szöveget.
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
1570 levél
Válasz 19.11.24. 19:21 #98
quervo
Sajna Creánál van az igazság, a markolatra gondoltam.
3679 levél
Válasz 19.11.24. 19:19 #97
gregmerch
Le hát! Ha a D-paden a bal oldali gombot nyomod meg, visszavált egyre. Ha a jobb oldalit, akkor dual módba vált. Ha nem kontrollerrel játszol, akkor is biztos van rá gomb. De a kard hossza marad, miután átszerelted. (A "nyél" hossza.)
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
33457 levél
Válasz 19.11.24. 19:15 #96
Creativ3Form
Nem, ha egyszer megszerezted...nos...így jártál.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
1570 levél
Válasz 19.11.24. 19:12 #95
quervo
Le lehet szedni ezt a második pengét? Tudom, hogy lehet eggyel is nyomni, de nagyon szarul néz ki, hogy a nyél majdnem olyan hosszú, mint a penge.
1796 levél
Válasz 19.11.23. 16:57 #94
-Jozef-
Egyetértek. Nem több, mint egy jó iparosmunka, de a lehető legjobb módon ollózták össze a már ezerszer látott játékelemeket. Amennyire vártam a teljesen egyedi Death Stranding-et, úgy lett akkora csalódás, ez meg pont várakozás felül teljesített SW játékként. Nekem az év legjobbja.
33457 levél
Válasz 19.11.23. 16:03 #93
Creativ3Form
31 óra elteltével, vége ért a kaland. DE MÉG MILYEN KALAND!!!!! Tény, hogy technológia oldalon vannak vele gondok tény, hogy a játékmenetet olyan címekből ollózták össze, mint az Uncharted széria, a Tomb Raider széria és a Prince of Persia játékok tény, hogy a harcrendszer eléggé Dark Soulsos lett (ami lehet sokaknak nem fog tetszeni), de egész egyszerűen annnnnnyira jól eltalálták az összhangot, annyira jól összeollózták a különféle játékelemeket, hogy képtelen vagyok rá haragudni! Plusz ezek mellett a sztori remek, tele van EPIC momentummal, a Star Wars hangulat és atmoszféra 100%-on izzik végig, a karakterek szerethetőek, BD-1 elképesztően cuki (kell egy ilyen plüss állat), Cal pedig egy nagyon összerakott főszereplő lett. Remekül van felépítve és végigvezetve az ő jellemfejlődése, nagyon szívesen megnéznék még vele, és a csapatával jó pár részt szóval kedves EA...nagyon remélem, hogy te is belátod, igen is szükség van a single player játékokra, és adsz pénzt a folytatásra, hogy 2-3 éven belül folytatódhasson a kaland! Minden Star Wars rajongónak KÖTELEZŐEN ajánlott, de azoknak is, akik csak szimplán szeretnének játszani egy izgalmas és látványos akció-kalandjátékkal. Huhhhhhh gyerekek...ez nagyon de nagyon de nagyonderohadtúljólesett!!!!!
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
1972 levél
Válasz 19.11.23. 14:31 #92
jawsika
A nehézség akármikor, a settingsből állítható, sőt, akár személyre is szabható. Érteni fogod, ha megnyitod. Szóval ha nehéz, húzd csak lejjebb.
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
75 levél
Válasz 19.11.23. 13:49 #91
Archanelion
Tegnap kezdtem hozzá a játékhoz, kb 45 percet toltam, egy videó erejéig hogy mégis hogyan fut a gépen, MSI Afterburner overlay mellett.
Jedi Master fokozaton játszom, és a kérdésem egyszerűen az lenne, hogy bár így elég nehéznek bizonyult, de nem volt vészes, később ez milyen lesz? Nagyon kínoznám magam vele?
4318 levél
Válasz 19.11.23. 13:24 #90
Sucee
Amúgy gondolom észrevettétek, de a fénykard színének függvényében a hangja is slightly más lesz.

Van, akinek semmit se számít, de én a játék során rájöttem, hogy engem végülis ez befolyásolt a döntésben, teljesen más érzete lett az egésznek - így pl. az alap színek közül végül én is a zöldnél kötöttem ki, majd most a végén a ciánkéknél (időnként lilára váltva, az is elég kellemes).

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.