Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Star Wars Jedi: Fallen Order

57 levél
Válasz 19.11.28. 07:24 #130
Archanelion
Bár nem vittem még végig, de le a kalappal a respawnos srácok előtt. A technikai gyengeségeit kárpótolja a legnagyobb fejlesztői cégeket meghazudtoló, majd rendre utasító jó megoldásai a játéknak. Sír egy vaskos DLC-ért. Ha valamiért igazán megéri, akkor az ez.
Éget, és nyomot hagy a benne rejlő SW hangulat. Sokszor azon filózok, hogy vajon George Lucas-nak van-e bármilyen köze a játékhoz, akár rejtetten. Mert ez ízig vérig Star Wars, ami rég volt már.
“Pain is Temporary, Pride is Forever
22954 levél
Válasz 19.11.27. 20:00 #129
Peace
Mocskos komoly volt!!!!!! Én is imádtam!!!!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
4169 levél
Válasz 19.11.27. 18:41 #128
Sucee
A zene is tökéletes választás volt. Rég rázott már ki hideg játék közben - SW játék közben pedig talán most először.
33329 levél
Válasz 19.11.27. 18:10 #127
Creativ3Form
Most, hogy már a többség, akit érdekelt végigjátszotta...de azért inkább még mindig spoilerbe rakom...szóval...SPOILER
...gyerekek...hát mi volt az a Darth Vader jelenet a végén?!?!?!?! Ahogy szemből látjuk a csajt, aki meghallja a lépteket, majd azt a bizonyos légzést, ami után fokozatosan ül ki az arcára és az egész testére a félelem, aztán Vader egyszer csak így kilép a füstből...leugrik...kettévágja, majd a társunkat úgy pöckli félre, mint egy kenyérmorzsát vagy mit...nálam vetekszik a Rogue One Vaderes momentumával, és videójátékos szempontból torony magasan az év jelenete nálam.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
57 levél
Válasz 19.11.26. 17:48 #126
Archanelion
Jaja nekem is egy régi 90-es évekbeli akció lövöldözős játék jutott erről a dologról az eszembe
De ha neki kényelmes, miért ne? Én nem bánnám ha választható opció lenne ez.
Mindenkinek mindig más kényelmes, ismerek olyan CS:GO-s srácot aki kurzorokkal játszik, és a környező gombokra állított be mindent. Őskori FPS játékos a Wolf3D időkből, és igaza van, annak idejében tényleg így kellett irányítani, csak egér nélkül. Nyilván az emberek 99.99%-a átállt a modern WASD+space+e meg egyéb változatos megoldásaira, de aki maradi, az maradi. Én nekem is át kellett állnom de már nem tudnám úgy elképzelni, sőt, egér nélkül se. Pont valamelyik héten zúztam a Brutal Doom-al és egyből WASD-ra forgattam át az egész beállítást
“Pain is Temporary, Pride is Forever
4169 levél
Válasz 19.11.26. 17:42 #125
Sucee
Amit te írsz, az irtózatosan kényelmetlen és visszamaradott lenne ehhez a stílushoz. Az egy tps, nem egy tps nézetű akció-kalandjáték kamerája.

Xboxon semmi baja amúgy. Annyi, hogy teljesen nonszensz módon nincs sensitivity slider, pár fokkal azért én is feljebb venném, konzolos pubg játékosként azért gyorsabbhoz vagyok szokva.

Szerk.: Mármint a kamerakezelésnek nincs "semmi baja" - indokolatlan fps dropokkal ellenben tele van, jóval komolyabb szinten is, mint az itt említett 80fps: oneX-en 30 alá esik.
57 levél
Válasz 19.11.26. 17:36 #124
Archanelion
Hát lehet nekem is ez lesz, mert borzasztó igénytelen...
“Pain is Temporary, Pride is Forever
1353 levél
Válasz 19.11.26. 17:32 #123
quervo
Szerintem nem egyről fogunk beszélni, de a kontrollerrel nekem is meggyűlt a bajom (Logi F710), mondjuk én eddig csak a PES-hez használtam a vezérlőt. Engem az zavart, hogy a kamera karral állandóan utána kellett mennem az egyenesnek, jó lett volna, ha végig fixen van Cal háta mögött a kamera, és csak akkor kell használni a másik kart, ha más irányba szeretnék nézni. De mivel minden PS-felhasználó ismerősöm mondta, hogy ez bizony kontrollerrel jó, elfogadom, hogy ez a sztenderd.

Már a tutorial bolygón átálltam bill+egérre, és az ending creditsig rá sem néztem a kontrollerre.
57 levél
Válasz 19.11.26. 17:30 #122
Archanelion
Elképzelhető hogy a 2 kontroller teljesen másképp reagálna a játékra? Kár h nincs más itthon, lazán kipróbálnám hogy milyen másik kontrollerrel...

De ha még fent van a gépeden, lépj be a játékba, és figyeld meg amit írtam Olyan mintha alig akarna átlósan mozogni, de fel-le és jobbra-balra gyors.
“Pain is Temporary, Pride is Forever
22954 levél
Válasz 19.11.26. 17:26 #121
Peace
FC5-öt és ezt is PS controllerrel játszottam végig, soha semmi problémám nem volt.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
57 levél
Válasz 19.11.26. 16:54 #120
Archanelion
Más gondom is van... A játék bill+egér kombóval kényelmesen irányítható... Xbox kontrollerrel pedig undorító a kamera forgatása benne. Olyan, mintha fel-le, jobbra-balra gyorsan mozogna és szépen, de átlósan minden irányból szenvedne. Ez azt eredményezi a mindennapi felhasználásban, hogy rohadt kényelmetlen érzésed van egész végig mikor játszol... Erre is kíváncsi volnék hogy másoknál is így van-e... Nyilván meg lehet szokni, de azért ez gáz szerintem.
A Metro : Exodus-al is ez volt a bajom, hogy a kontroller analóg default beállítása igénytelen volt, vagy egyenesen olyan ember kezére készítették aki úgy játszik mint egy ügyetlen kezdő aki még sohasem játszott semmivel sem --> csak fel, le, jobbra és balra néz, átlósan képtelen, attól már szédül. Láttam már ilyet... Van, hogy fel sem fogja mit lát a képernyőn Általában az idősebb korosztály ilyen akiket viccből leültetsz a játék el...
Aki soha nem játszott videó játékkal és nincs érzéke hozzá, az bizony ilyen szakadozottan, kurzorosan nézelődik egy játékban.

Na olyan, mintha úgy csinálták volna meg, mintha nem gondoltak volna arra, hogy bizony te átlósan fel és le, minden irányba szeretnél nézelődni...
Ami a legidegesítőbb, hogy ezt nem tudom átállítani sehogy se, és a neten sem találtam semmit róla. Most ugrik be, hogy a Far Cry 5-nél is ez volt a gondom... Kontrollerrel való játékra egyszerűen alkalmatlan volt.
“Pain is Temporary, Pride is Forever
57 levél
Válasz 19.11.26. 16:15 #119
Archanelion
Más is tapasztal indokolatlanul nagy FPS zuhanásokat?

Itt 85
Pár méterrel arrébb meg 137
Dying Light, te vagy az? Rá emlékeztet

Igen, bőven a szaggatás határa felett van, egyszer láttam csak leesni 60 valahányra, elismerem.

De 144 HZ-n az ember elég erősen megérzi ezeket az erős váltakozásokat, és a játék motorja is reagál ám rá, nem csak a monitor.

Kéret egy fixet a játék...

Konfigom az adatlapomon, bár tényleg érdekelne hogy más is tapasztal-e ilyeneket, vagy ha igen, akkor csak én vagyok aki erre érzékeny ennyire? Isten lássa lelkemet, de fárasztó állandóan telepítgetni, és nincs meg a legfrissebb driver. Ha nem muszáj, most nem maceráznék vele, ha másnak is a legfrissebb driverekkel ezt csinálja.
“Pain is Temporary, Pride is Forever
22954 levél
Válasz 19.11.26. 11:15 #118
Peace
MENNYIRE MOCSKOS KEMÉNY VOLT MÁR A VÉGE IS!!!!!!!!!!!!!!

Hihetetlenül csúcs lett az egész!!!! Az egy dolog, hogy én béna vagyok, de pár hatalmas k*rva anyázással legalább kieresztettem a gőzt némiképp! De ezért a kalandért totálisan megérte!!! Remélem a The Mandalorian sikerén felbuzdulva felélesztetik a 1313-at a Respawn-al!!!!!!!!!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
16694 levél
Válasz 19.11.26. 10:38 #117
david139
Hát engem kiakaszt ez a sok kúszás-mászás-ugrálás.. Ain't nobody got time for that.
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
1745 levél
Válasz 19.11.25. 12:43 #116
jawsika
Ott is ez van. Ha nem halsz meg, de elfogynak a heal-itemek és lement a HPd, akkor restelsz, és akkor mindenki ressel.
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
9998 levél
Válasz 19.11.25. 12:19 #115
davkar9
Én úgy tudtam a combatra vonatkozott. De Soulsban ugyanúgy újra végig kell verekednem magad a már levágott ellenen, ha meghaltál, nem? Itt most csak annyi a különbség, hogy a "halál és újra(és újra és újra)" helyett egy "majdnemhalál elkerülése és később újra" rendszer van ha restelsz. Amúgy mi a gyökértelen ebben a rendszerben? Eljutsz a "tűzhöz", medi, az csak a mögötted lévőket respawnolja, akik még előtted vannak, azokon úgyis át kell verekedned magad. Visszaúton meg fogd fel úgy, hogy amíg Cal lazult addig megjött az erősítés.
Simple. Eternal. Beige.
22954 levél
Válasz 19.11.25. 12:12 #114
Peace
Pedig nem érzem magam bénának.... és mégis! Dodge-olok, igyekszem időzíteni a támadásokat, használom a terep adta lehetőségeket. És mégis sokszor 0 stim-el jutok a mentési pontra. Nem tudom miért megy ilyen csicskán.....
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1745 levél
Válasz 19.11.25. 12:06 #113
jawsika
Na várj... Szerintem a Souls-likesága a heal/checkpoint/enemyress systemben merül ki. A harcrendszere szerintem elég sima, érthető. Nem is nehéz. Csak nem hibázhatsz. És nem azért, mert ha hibázol meghalsz. Ez oké, ezt vállaljuk. Hanem hogy ha hibázol, restelned kell és megint mindenki, de mindenki él. Mindegy, túlragoztam, értitek úgyis.
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
1745 levél
Válasz 19.11.25. 12:02 #112
jawsika
Na ne már, hogy szenvedsz minimumon.
Ne viccelj, hát kábé meg se lehet halni. Én van, hogy ilyen szarokbele módon verekszem, megütnek, meglőnek, és semmi. Kedvenceim azok a kosok amúgy, amik fellöknek, majd amikor felkelsz instant megint. Agyrém.
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
9998 levél
Válasz 19.11.25. 11:56 #111
davkar9
De akkor ez mégsem a játék hibája hanem csak béna vagy. No offense, én is az vagyok, ezért fel sem merült, hogy bármikor is easy fölé menjek. Néha teljesen ráéreztem a harc ritmusára, pl scout trooper egy összeérintés után már kapta is a counter finishert, de valamikor fél percig lépni se tudtam, úgy ütöttek és lökdöstek. Nehezebben gondolom minden mozdulatnak tökéletesnek kell lenni. Ahova dodge kell ott tilos parryzni, amit perfect parryvel kell védeni oda nem érdemes dodgeolni, mert dpst-lehetőséget vesztesz. A souls-os combat jelző úgy sejtem a felső kettő nehézségre szól, az alatt szerencsére? nem érezni a hatását.
Simple. Eternal. Beige.
22954 levél
Válasz 19.11.25. 11:47 #110
Peace
Én meg folyamat k*rva anyázok!!! Nem nekem valók a nehéz játékok, messzire kerülöm is a DS/Sekiro/Surge rémségeket. Második nehézségi fokon kezdtem, de valamikor betelt a pohár és levettem legkönnyebbre. De még így is sokszor agyvérzés közeli állapotban vagyok. Főleg boss-oknál, ami természetesen pont akkor ugrik/teleportál arrébb vagy éppen akkor nyom egy olyan ba**ó támadást, ami földre visz,m amikor tolnám az odaugrós nagyot sebző vágást neki. Az ilyenektől kivagyok idegileg. Itt most a Dathomir-on már nagyon idegbe vagyok, kezdek fáradni így 17 órával a hátam mögött. A látvány, hangulat, zene az elképesztő, de saját bénaságom miatt a harc sokszor inkább frusztráló és sokszor legszívesebben abbahagynám. De aztán néha jön egy sok halál után bekövetkezett győzelem és akkor annyira jó érzés azt üvölteni, hogy "JÓ TETVEDÉK MOCSOK K*RVA ANYÁDAT, TE ÓTVAR SZENNY, HOGY ROHADNÁL MEG!!! MEGHALTÁÁÁÁL!!!!!!!!"
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1745 levél
Válasz 19.11.25. 11:04 #109
jawsika
Nem, csecsemő-fokozaton nem szenvedek, max 1 stimm egy bolygó, persze, csak érted, hogy azért tartom ott, hogy ne kelljen restelni. De így meg az egész értelme veszik el. Értesz? Tehát máshol ez eszembe nem jutna. Egy God of War-os valkűrfight magas difficultyken egy élmény. Vagy akármit mondhatnék. De 1) külön chamberben van, nem az út közepén, 2) nem éled újra folyton. Ez nem fun. Mindegy, azért haladok, csak a harc könnyűsége elveszi az élvezetet. Talán csak Bethesda gameket szoktam könnyűn tolni, mivel ott utálom, ha állandóan enni kell folyamat, és jobban élvezhetőek számomra. Azonkívül minden mást, pláne ilyen gameket minimum hardon tolok. Egy Witcher 3-at, egy Arkham gamet maxdiff. alatt el sem indítok. Itt meg ezzel kell bohóckodni... Szégyellem magam.
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
22954 levél
Válasz 19.11.25. 10:27 #108
Peace
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1353 levél
Válasz 19.11.25. 10:13 #107
quervo
Nem mentem rá a gyűjtögetésre, tökömnek volt kedve csigákkal harcolni nonstop.
9998 levél
Válasz 19.11.25. 09:59 #106
davkar9
Nem értem. "Csecsemő fokozaton" semmi szükség meditatere, egy-egy "pályát" (hajótól hajóig) én legalábbis simán le tudtam tolni pihenés nélkül. Pár stim mindig maradt mire a mantishoz értem. Ha ez így túl könnyű, akkor gondolom jól megy a harc, de ha meg jól megy, akkor a nehezebb fokozattal nem kéne ennyit szívnod (többször sebesülsz, fogy a stim).
Simple. Eternal. Beige.
1745 levél
Válasz 19.11.25. 08:44 #105
jawsika
Nehezen haladok, bűntudatom van a "csecsemő fokozat" miatt, de alapvetően a korábban leírtakat tudom én is megerősíteni.

Messze azok a játék legerősebb, legjobb részei, ahol nem ez a meditate system van.

SPOILER
Ilyen a játék legeleje, a Mantissal való találkozásig, a megérkezés a Kashyyk-ra, az AT-AT capture-rel, vagy amit eddig láttam, a szabadulás az arénából, miután visszaszerzed a fegyód meg BB-1-t.


Ezek a részek erősek, különlegesek. Az, hogy feljebb vett nehézség mellett minden meditate pontot le kell ülni restelni, és mindenki újra él, és azon a folyosón, ahol az előbb mentél végig, mindenki újra ugyanott van, nekem immersion breaker. Egy Dark Soulsban ezt el tudom fogadni, ott ennek megvan a háttere, abba a világba beleillik.

Itt nem működik nekem. És tényleg, amit ti is sokan mondtatok, hogy ha lenne normális, unlimited heal-system, akár GoW (felvehető, innen-onnan eső healitemek), akár Spider-Man (folyamatosan, a harcból töltődő, szabadon használható heal), de akár Arkham módra (fight után a teljesítményed alapján visszatölt a HP-d) is, és szabad mentés, nekem ez simán Év Játéka lenne. Jó a sztori, jók a karakterek, jó a harc is. De az, hogy felvegyem a difficultyt azért, hogy a harcot jobban élvezhessem, cserébe meg minden bukásnál kezdhessek mindent elölről, hát az nem gyerebe.

Egyszerűen nincs meg a progress-élmény. Nincs meg az, ami a hasonló játékokban a legjobb, hogy ugyan visszamehetsz a collectible itemekért, de akiket legyaktál, nem lesznek megint ott... Ez nem is illik a SW világba, teljesen gyökértelen itt. Nem tudom, kinek az ötlete volt.


Tényleg ezért kár volt szerintem (nyilván ez szubjektív), de ez nálam ezt az egyébként baromi jó gamet eléggé lehúzza.
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
22954 levél
Válasz 19.11.25. 07:14 #104
Peace
Most kezdted!!! Eltelt 9 nap és mintha sehol se lennék. Na de majd most!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1353 levél
Válasz 19.11.25. 01:04 #103
quervo
Végére értem én is.

Számomra ebben egy végigjátszás volt, kicsi az esélye, hogy újra nekifutok, csecsemő fokozaton is akadt azért kihívás benne. A problémáim először:
- Végig megvolt a "cső" érzésem, jó, hogy vissza lehet menni bolygókra, de Mirror's Edge mintára előre kivilágított platformokkal kellett művészkedni, nem adott helyt a kreativitásnak a játék.
- Óriási hiba volt boss fightokat szakadékok mellé tenni, úgysem eshet le, örültem volna, ha őket is ki lehet taktikázni valahogy.
- Jó nagy beetetés az elején az a pár szelid állatka a Boganón, onnantól mindenki támad.
- Van egy screenshotom arról, ahogy a következő szobába simán bejuthatna Cal (annál jóval kisebb réseken áttuszakolta magát), de nyilván ott a láthatatlan fal.
- Ez meg nagyon szubjektív: szerintem kezd kicsit elfáradni ez a 3-4 közötti korszak, mindig kerülnek elő még túlélők, én tudom, hogy egyelőre senki nem nyúlhat a post-Skywalker korszakhoz, mert azzal meg kell várni a filmet, de lehetne mondjuk Palps fiatalkorába helyezni a történetet, ott már lehetnének filmekből ismert karakterek, és nem SPOILER
Verebes Istvánra
kéne sokadszor izgulni.

Ez a játék mégis jó, de egyetlen okból: Star Wars. Lehet fénykardozni, a fénykardot személyre szabni (a duplapengés nyöszörgésemet leküzdöttem), lehet megint szakadékba lökni ellenfeleket. Toltak bele hangulatot, az biztos. Örülök, hogy a gépem megbirkózott vele, de ha itt tart a játékipar, akkor tényleg fölösleges még fejlesztenem, bár a Cyberpunk biztos el fog gondolkodtatni.
4169 levél
Válasz 19.11.24. 20:01 #102
Sucee
Nem haluztál, ez a lényege. Kisebb sebzés, viszont nagy AoE. Végén amikor már háromféleképp kombinálhatod a támadásaidat, iszonyat hasznos beleépíteni ezt is.
22954 levél
Válasz 19.11.24. 19:54 #101
Peace
Szarul néz ki, de pár szituban nem is olyan rossz az a dupla penge. Vagy csak haluztam? Mondjuk az esetek 99%-ban nem használom. De mikor 3 pókkal és egy csigával harcoltam, elég jónak tűnt.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
4169 levél
Válasz 19.11.24. 19:23 #100
Sucee
Engem nem zavart, de amúgy van sok alkatrész, amitől jóval rövidebb az egész.
3623 levél
Válasz 19.11.24. 19:22 #99
gregmerch
Igen, írtam arról is, csak még szerkesztettem a szöveget.
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
1353 levél
Válasz 19.11.24. 19:21 #98
quervo
Sajna Creánál van az igazság, a markolatra gondoltam.
3623 levél
Válasz 19.11.24. 19:19 #97
gregmerch
Le hát! Ha a D-paden a bal oldali gombot nyomod meg, visszavált egyre. Ha a jobb oldalit, akkor dual módba vált. Ha nem kontrollerrel játszol, akkor is biztos van rá gomb. De a kard hossza marad, miután átszerelted. (A "nyél" hossza.)
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
33329 levél
Válasz 19.11.24. 19:15 #96
Creativ3Form
Nem, ha egyszer megszerezted...nos...így jártál.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
1353 levél
Válasz 19.11.24. 19:12 #95
quervo
Le lehet szedni ezt a második pengét? Tudom, hogy lehet eggyel is nyomni, de nagyon szarul néz ki, hogy a nyél majdnem olyan hosszú, mint a penge.
1772 levél
Válasz 19.11.23. 16:57 #94
-Jozef-
Egyetértek. Nem több, mint egy jó iparosmunka, de a lehető legjobb módon ollózták össze a már ezerszer látott játékelemeket. Amennyire vártam a teljesen egyedi Death Stranding-et, úgy lett akkora csalódás, ez meg pont várakozás felül teljesített SW játékként. Nekem az év legjobbja.
33329 levél
Válasz 19.11.23. 16:03 #93
Creativ3Form
31 óra elteltével, vége ért a kaland. DE MÉG MILYEN KALAND!!!!! Tény, hogy technológia oldalon vannak vele gondok tény, hogy a játékmenetet olyan címekből ollózták össze, mint az Uncharted széria, a Tomb Raider széria és a Prince of Persia játékok tény, hogy a harcrendszer eléggé Dark Soulsos lett (ami lehet sokaknak nem fog tetszeni), de egész egyszerűen annnnnnyira jól eltalálták az összhangot, annyira jól összeollózták a különféle játékelemeket, hogy képtelen vagyok rá haragudni! Plusz ezek mellett a sztori remek, tele van EPIC momentummal, a Star Wars hangulat és atmoszféra 100%-on izzik végig, a karakterek szerethetőek, BD-1 elképesztően cuki (kell egy ilyen plüss állat), Cal pedig egy nagyon összerakott főszereplő lett. Remekül van felépítve és végigvezetve az ő jellemfejlődése, nagyon szívesen megnéznék még vele, és a csapatával jó pár részt szóval kedves EA...nagyon remélem, hogy te is belátod, igen is szükség van a single player játékokra, és adsz pénzt a folytatásra, hogy 2-3 éven belül folytatódhasson a kaland! Minden Star Wars rajongónak KÖTELEZŐEN ajánlott, de azoknak is, akik csak szimplán szeretnének játszani egy izgalmas és látványos akció-kalandjátékkal. Huhhhhhh gyerekek...ez nagyon de nagyon de nagyonderohadtúljólesett!!!!!
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
1745 levél
Válasz 19.11.23. 14:31 #92
jawsika
A nehézség akármikor, a settingsből állítható, sőt, akár személyre is szabható. Érteni fogod, ha megnyitod. Szóval ha nehéz, húzd csak lejjebb.
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
57 levél
Válasz 19.11.23. 13:49 #91
Archanelion
Tegnap kezdtem hozzá a játékhoz, kb 45 percet toltam, egy videó erejéig hogy mégis hogyan fut a gépen, MSI Afterburner overlay mellett.
Jedi Master fokozaton játszom, és a kérdésem egyszerűen az lenne, hogy bár így elég nehéznek bizonyult, de nem volt vészes, később ez milyen lesz? Nagyon kínoznám magam vele?
“Pain is Temporary, Pride is Forever
4169 levél
Válasz 19.11.23. 13:24 #90
Sucee
Amúgy gondolom észrevettétek, de a fénykard színének függvényében a hangja is slightly más lesz.

Van, akinek semmit se számít, de én a játék során rájöttem, hogy engem végülis ez befolyásolt a döntésben, teljesen más érzete lett az egésznek - így pl. az alap színek közül végül én is a zöldnél kötöttem ki, majd most a végén a ciánkéknél (időnként lilára váltva, az is elég kellemes).
33329 levél
Válasz 19.11.22. 16:21 #89
Creativ3Form
Hát nem tudom, de én SPOILER
ezzel a szakállas, hosszú hajú, vágott mellkasú, két fénykardos, régen Jedi voltam, most Sith vagyok boosal eléggé megszenvedtem.
A spoileres részen én is néztem, hogy az ott mi, de ez van. Megbocsátom a készítőknek.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
9998 levél
Válasz 19.11.22. 16:06 #88
davkar9
Ezt én sem értem, nekem talán a legkönnyebb boss volt. Kashyyyk2, Dathomir1 bossokkal sokkal jobban megizzadtam.

Fashion: heh, én is zöldre váltottam. Egy időben át akartam állni hoth-Luke külsőre, de aztán észbe kaptam, hogy talán nem kéne, legyen már Cal-nek is egy ~saját stílusa. Jungle poncho + zöld alap, játék kb. 2/3-át ezzel játszottam.

Ládázás amúgy dicséretet érdemel, egy apró "negatívum" volt csak vele
(dathomir1 vége-2 eleje)
SPOILER
Jók a kard cosmetic cuccok, de kicsit levett a jelenetből, hogy a default skin helyett nálam pl azt a fa borításosat gyűrte össze kétségbeesésében. A kard is fontos szereplője a történetnek. Az is elég vicces volt, hogy zeffo 1 után mentem is vissza boganora, ahol felszedtem a duplapengét, így eléggé értetlenül néztem, hogy miért nem lehet inkább a másik végét használni. Még ha kizárólag a sztorira fekszik rá valaki, az is összeszedi pont itt dathomiron a 2. pengét útközben, szóval ennél a jelenetnél valószínűleg már mindenki a duplával rohangál.
Simple. Eternal. Beige.
4169 levél
Válasz 19.11.22. 12:54 #87
Sucee
Huh? Mégis mi volt abban a bossfightban?
33329 levél
Válasz 19.11.22. 10:00 #86
Creativ3Form
Igen, a legtöbb borzalmas, főleg a színezésük. Talán három van összesen, ami bejött és amiket variáltam, de aztán leragadtam egynél. Aki viszont azt a rózsaszínt belerakta...nem is értem...az valami gusztustalan. De a BD-1-nek is vannak olyan színezései, hogy nem tudom elképzelni, hogy valaki abba "öltözteti" be szerencsétlen kis robit. De az igaz, hogy az alap ruházatunkból is lehetett volna pár variáció, de ott csak a színezést lehet változtatni. A fénykard kinézet variációk viszont nagyon adják, ott nem egyszer előfordult, hogy 15-20 perceket elpöcsöltem, mire összeállítottam egy olyat, ami a legjobban tetszik. Aztán két rejtett láda nyitása után, kezdhettem elölről.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
22954 levél
Válasz 19.11.22. 09:48 #85
Peace
A kis droid nekem egyből sárga lett, mert az olyan WALL-E-s. Sajnálom, hogy ilyen mellény ruhákat nem találok, csak tunikákat. Azokat fel nem húzom, mert nevetségesen néz ki szegény gyerek azzal a zsákkal.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
33329 levél
Válasz 19.11.22. 09:42 #84
Creativ3Form
Titkon reménykedtem, hogy lesz esélyem egy ilyen fehéres-szürkés fénykardra, ami a Kotor 2-ben volt nagyon nagy kedvencem, de ennek hiányában végül citromsárgás lettem, ugyan is kb. a játék 20. órája óta sárgás ruha szettben tolom, BD-1 és a hajó is ilyen színekben pompázik, így adta magát, hogy akkor már kardomat is így alkotom meg. 29 óránál vagyok jelenleg, minden bolygó 100%-ra felfedezve, és sztem már csak a nagy finálé van hátra, viszont hajnali 1 körül már nem akartam belekezdeni. Mondanom se kell, hogy továbbra is imádom, és jó pár végigjátszást megfog még élni. Ja igen...aki a Dathomiron lévő fő boss harcit kitalálta, remélem tegnap este fulladozott álmában. Ilyen egy mocsadék, gusztustalan, szarfaszú, csaló boss-al is rég találkoztam. Néha bizony nyikorgott a kontroller a kezemben, de hála az égnek nem lett semmi baja.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
1745 levél
Válasz 19.11.21. 23:28 #83
jawsika
Én visszamentem kékre a zöldről.

Érdekes játék... Nekem alapvetően nagyon tetszik, de vannak dolgai, amik eszméletlenül felb@sznak.

Megvallom a hasonló játékoknál mindig törekszem a maxdifficultyra, de én itt szégyen nem szégyen levettem full minimálra. Alapvetően a harcrendszerrel nem lenne baj, de közben meg valahogy mégis. Ami az én hibám, hogy én dodgepárti vagyok, itt meg parryzni kell, de ez szokható. Viszont ami nem az én hibám, hogy óriásinak érződnek azok az "ablakok", amikor az aktuális mozgásod közben sebezhető vagy.

Azt hiszem, jobb lett volna, ha dobják ezt a Souls-like féle gamemódot, és ugyanezt lenyomják olyanba, mint a többi ilyen játék. Számomra az újratermelődő ellenfelek nem szórakoztatóak, csak frusztrálóak. Főként ezért tolom full easyn, mivel így nem kell leülni resselni. Ha ezt elhagyták volna, nekem mindenképpen egy jóval nagyobb élmény lenne. Értem én, hogy ez a Dark Souls szériában is ment, és pl a Remnant is ilyen és az nekem nagyon bejött, de van egy k*rvafontos alapvető különbség a játékok között. Ott nem KELL visszamenned mindenhova, hanem mehetsz tovább és tovább. Itt viszont, ha most visszamegyek pl a Dathomirra, akkor megint ölhetek le újra mindenkit. Ez nekem nem gyerebe.
És sajnos ez a játékelem bizony azzal is jár, hogy a sztorit nem tudják úgy előadni, mint ahogy egy normál vezetésű játék tudja.

Amit jó ha tud, aki kezdi, hogy a platfromjáték kifejezés sosem ült ennyire. Aki Tomb Raiderekkel, vagy mondjuk egy Arkham sorozattal azonosítja a platformos akciójátékokat, az lyukra fut. Tényleg nem tudom, mi a jó szó erre a pályadesignra. Azokat is megétem, akik a sztorin szaladnak először végig, mert így, hogy mindenhol a fele map zárva van, így azért nem fun. Vagyis az lenne, mert én aztán minden ilyen gameben összegyűjtök mindent, csak hát máshol ha kitakarítottad, akkor ki lett takarítva. esetleg pár randomNPC spawnolt, csak hogy ne legyen unalmas, de egy TR-ben, Arkhamban, GoW-ban, Spider-Manban, ha valami kész, akkor kész.

Nem érzem a progresst, mivel mindig mindenki él. Na, talán ez a legjobb kifejezés.

Majd ha végigvittem, írok még.
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
1353 levél
Válasz 19.11.21. 22:39 #82
quervo


Csak ráhúztam még két órát, kezdek megenyhülni, azért nem könnyű így összehozni egy (több) térképet, szóval próbálom ettől mentesíteni magam.

FullHD-ben mediumon vagyok, GTX960-as kártyám van, amit már a neander-völgyiek is használtak, szóval nagy pacsi a fejlesztőknek. High-on kezdtem, azon is eldöcögött, de a nyitott terepen meg-megakadt, így tiszta.
22954 levél
Válasz 19.11.21. 20:56 #81
Peace
Mekkora atomkirályság lett volna, ha felpattansz Whitaker hátára, átöleled és üvöltöd, hogy "csapasd Forest, csapaaaasd!!!!!!" Majd a kis kábelpisztolyával becélozza a legmagasabb pontot és felkiált, hogy a "végtelenbe és továááábbbbb!"

Zöld penge RULZ!!!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.